Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Intelligenciapróba
Küldd el képeslapként!
"Vajon mire gondolhatott e feladvány tervezője? Ha a vörös gombokat választom, talán megtalálom megbízómnak, a szint helytartójának elrabolt fülbevalóját... De ha a kék gombok kombinációval kísérleteznék, a kevesebb lehetőség miatt nagyobb esélyem lenne a túlélésre..." - hosszantartó töprengés egy kaland intelligenciapróbája előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:50:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4954-26

Karakterszám: 4954 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 46
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 164
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 30. 14h:39'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jan. 2.

E-mail!

TULPITÓ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 14. NAP ** Látogatót kapsz, aki Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a káosz förtelmes fejpántja, a mágia gyûrûje, az elektromosság pajzsa, bronz lárvaköpeny, Behemót csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 21. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Hermione Granger átadott neked 1 db molad púpot. Te 18 aranyat fizettél.
** 21. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Hermione Granger átadott neked 1 db bolhedor szárnyat. Te 11 aranyat fizettél.
** 29. NAP ** Épp hozzád néz be Eryona, egy világoskék bõrû, fakókék szemû, szellemszerû, légies nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: utazóköpeny, a bérmágus könnyû pikkelyvértje, kristályamulett, kerek kõ, bronzmedál, vándorcsizma, villámöv, az egyensúly gyûrûje, rövid tõr, a gepárd kerek pajzsa, a kígyó halotti maszkja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Eryona elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Eryona feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling kutya. [ld. enc.]
** 30. NAP ** Bejön a barlangodba Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás, csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész díszes fejpántja, kristályamulett, bíbor láncing, bronzmedál, Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, kék köpeny, csizma, ezüstmedál. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Magitor Patert, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a kyeni vadász. [ld. enc.]
** 32. NAP ** Nem átall háborgatni Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ. Viselt tárgyai: Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, bronz mellvért, bronzmedál, zöld köntös, a tûz maszkja, a káosz õrült pajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a légzés vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Fényszívet, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a húsevõ növény. [ld. enc.]
** 35. NAP ** Meglátogat egy galetki: Dowart, egy széles mosolyú, vidám férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. Viselt tárgyai: szárnyas sisak, az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, átlátszó köntös, a pankrátor ezüstöve, bronzmedál, az erõ kõamulettje, suhanó csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Huh, jól elszaladt az idõ! Dowart is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a renegát mágustanonc. [ld. enc.]
** 43. NAP ** Épp hozzád néz be Yoda, egy zöld, pikkelyes bõrû, hüllõszerû, ibolyakék szemû, fürge mozgású férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, díszes fejpánt, szivárvány karkötõ, a káosz fekete karkötõje, a káosz ében csizmája, a szakács üstje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Yodát, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül Yoda feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az élõ cseppkõ. [ld. enc.]
** 58. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 sötét mák.
** 63. NAP ** Látogatót kapsz, aki Singalina, egy szõke, légiesen kacsú, igézõ kékszemû halálos szépség nõ. Végignézed a felszerelését: lándzsa, kristályamulett, a yeti átlátszó köntöse, bronzmedál, díszes fejék. Jajgatása kifejezetten unszipmatikus. A csapdádat koptatja! (17-t sebzõdött.) A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Singalina felé. Már ott is vagy! Singalina közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Singalinát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrt forgatva támadsz. (4 ép-t sebeztél). Singalina összerogy.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Singalina elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 122. NAP ** Pihenésedet megzavarja Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû, nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. Felszerelése: szárnyas sisak, kristályamulett, a villám könnyû pikkelyvértje, szivárvány karkötõ. Jajgatása kifejezetten unszipmatikus. A csapdádat koptatja! (9-t sebzõdött.) Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Árkon Át Szólót. Árkon Át Szóló közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Árkon Át Szólót. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (8 ép-t sebeztél). Árkon Át Szóló téged támad. Odaken neked bal mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. Megpróbál megmarni. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Árkon Át Szólót. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Árkon Át Szóló rád támad. Lesújt rád bal mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Elõrehajolva harapni próbál. Mellétrafált a balfácán. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Árkon Át Szóló elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 137. NAP ** Pihenésedet megzavarja Tüskés Klezmó, egy láthatatlanságba burkolózó férfi. Viselt tárgyai: gyalogos lándzsa, bronzmedál, a villám vassisakja. Biceg a láma, biztos a csapda (11 sebzés). Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Tüskés Klezmót. Tüskés Klezmó feléd mozog. Támadod Tüskés Klezmót. Rávágsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrt forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Tüskés Klezmó összerogy. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Tüskés Klezmó megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18610.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1429.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 10.* Anastasia teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 21.* Alkony testvére, Hajnal és Jelena megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *aug. 9.* Rax Dzakar teljesítette a 13. küldetést, amit a boltban kapott. *szept. 5.* Cinca-Nyuszi gyõzelmet aratott Rognan felett. *szept. 6.* Thor a Káosz Papja és Fényszív megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz Papja gyõzött. *okt. 17.* Keményfogú Roktár és Galóca megküzdöttek egymással, és Keményfogú Roktár gyõzött. *nov. 8.* Sün teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *dec. 4.* Night Wolf gyõzelmet aratott Pow Wow felett. *ápr. 11.* Csiri-ba csatában legyõzte Worgot. *jún. 20.* Shai-Hulud a férgek ura gyõzelmet aratott Viharfelhõ felett.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jún. 4.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Félkarú Bandita felett. *szept. 9.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Qruimmuts Kullt. *okt. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Ballentinest. *dec. 9.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy sárkányszellem. *jan. 27.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *feb. 6.* Lord Griffonheartet kis híján megölte egy mélységi glathorg. *már. 20.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Hurpit. *ápr. 14.* Gaddart majdnem felfalta egy vhrathag pók. *ápr. 16.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Besenyõantibácsit. *máj. 19.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Jelena felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kno 103 6 103. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot bal csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 4.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

h 8 103 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 5.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

le 1032 elrakod az 1032. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

az 22794 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz pulzáló nyaklánca: értéke 196 arany. A tárgy tápjai: +3 ügyesség, +2% védekezés, +2 bûz.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

kf 22794 bekészíted a 22794. tárgyat
Felveszed a káosz pulzáló nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

sze 1 1. szolga elbocsátása
Elbocsátod mélységi gnómot. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

k 257 kaland elvállalása
(257. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd rohan. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte. Az óriás skorpió rád támad. Ostorként csattant farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Lesújt rád farkával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Odacsap neked ollóival. Mellé! Támadod az óriás skorpiót. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Mellé! Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Odacsapsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Rövid tõrt forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Az óriás skorpió téged támad. Odacsap neked farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád ollóival. Félrehajoltál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Elõresuhint farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád ollóival. Mellé! Támadod az óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel támadsz. (1 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+22% jóllakottság.)
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az 1. óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. óriáscsótány máris elõtted terem! A 2. óriáscsótány máris elõtted terem! Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Rávágsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány hörögve elterül. A 2. óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. óriáscsótányt. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel lesújtasz. (6 ép-t sebeztél). A 2. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped.
Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz már most is émelyítõ!
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Megacélozod magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted, elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett!
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy márvány atka! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

szl 50 szolgák lélekenergia-részesedése 50%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 50 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 292 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 138 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

k 376 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (376. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 19 arany és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az albinó pók felé. Már ott is vagy! Az albinó pók közelebb jön, hogy támadhasson. A márvány atka az albinó pókot rohamozza. Támadod az albinó pókot. Felé ütsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 10%. A márvány atka táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. Ezt most megúsztad. Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A márvány atka az elemi rin felé mozog. Az elemi rint próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (7 ép-t sebeztél). A márvány atka az elemi rint támadja. Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 7/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami 14 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga feléd mozog. A márvány atka megközelíti az orgling szolgát. Támadod az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rövid tõrrel lesújtasz. (11 ép-t sebeztél). Az orgling szolga kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 10%.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Odaken neked bal mancsával. Elhibázta. Lecsap rád jobb mancsával. El sem talált, haha. A márvány atka a tehemótot támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (13 ép-t sebeztél). A márvány atka a tehemótot támadja. A tehemót téged támad. Odacsap neked bal mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Benyom neked jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 2/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 12% jut.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Megrohamozod a hájas worpelt. A márvány atka elindul a hájas worpel felé. Megtámadod a hájas worpelt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). A márvány atka a hájas worpelt támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A hájas worpel ellõ egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (11 ép-t sebeztél). A hájas worpel halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A barlang lakója Álomhozó Korg, egy magas, bal szemén rongyos kötést viselõ, hófehér sörényt viselõ férfi. Felszerelése: díszes fejék, a szakács üstje, bronzmedál, az erõ márványgyûrûje, a yeti utazóköpenye, gyalogos lándzsa, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Álomhozó Korg irányába mozogsz. Álomhozó Korg máris elõtted terem! Álomhozó Korgot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Rövid tõrt forgatva támadsz. (8 ép-t sebeztél). Álomhozó Korg rád veti magát. Lecsap rád bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Elõrehajolva, egy gyalogos lándzsával csap le. Nem talált. Nehezen bírod a szagát. (-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép) Álomhozó Korg regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Álomhozó Korgot. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Meglengetve a rövid tõrt, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). Álomhozó Korg rád veti magát. Odacsap neked bal karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Gyalogos lándzsával támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-9 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+30 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

pv 6 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (337. kaland, összköltsége 55 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Szerencsére, nincs. Átléped a küszöböt.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Kalányos Lala, egy halmozottan hátrányos helyzetû, furrcsa akcentussal beszélõ galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: csontmaszk, a ragadozó kerek pajzsa, kristályamulett, bronzmedál, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, az erõ amulettje, tõr, a pontosság csepp fülbevalója, a villám utazóköpenye, khaldoran öv, sziklarepesz, suhanó csizma. Csendben elteszel 1 pirgamitot. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (202. kaland, összköltsége 35 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi veszély! Továbbnyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Amadeus, egy a torszülöttek vadászatára specializálódott, magabiztos férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, hosszúkard. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Amadeus megközelíti a márvány atkát. Amadeus irányába mozogsz. A márvány atka Amadeus felé mozog. Amadeus és a márvány atka egymással harcolnak. Támadod Amadeust. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrrel lesújtasz. (9 ép-t sebeztél). A márvány atka halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép) Amadeus regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Amadeust. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. El sem találtad. Rövid tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Amadeus rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép) Amadeus regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Amadeust. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+11%). Rövid tõrt forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Amadeus ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 6/15.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+31 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Chelsea, egy szelíd tekintetû pirospozsgásba hajló rózsaszín babaarcú tengerkék szemû nõ. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja. Viselt tárgyai: nyaklánc, gyûrû, fekete csizma, szárnyas sisak, bõrpáncél, háromszögszimbólum, a Tél ezüstlánca. Csendben elteszel 1 mátekel gombát. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Kernosz Arakisz, egy ragyogó kékes fényben derengõ, kék szemû, vonzó, titokzatos férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség pajzsa, a szívósság tõre, szivárvány karkötõ, fekete csizma, fekete nadrág, ezüstmedál, a füvész köpenye. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Kernosz Arakisz elmond egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Megközelíted Kernosz Arakiszt. Megtámadod Kernosz Arakiszt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Kernosz Arakisz elõhív egy jégcsóva varázslatot. Ezt most megúsztad. Megtámadod Kernosz Arakiszt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Kernosz Arakisz elmormol egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontnyit sebzõdsz. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +38 hírnevet kaptál. A kör során összesen 469 sebzést okoztál, és 247 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 183 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tulpitó, egy szürke bõrû, lángoló tekintetû, idegesítõen vigyorgó, alacsony, sunyi férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.55
[2] IQ: 4 / 1.95
[3] ügyesség: 3 (8) / 0.20
[4] egészség: 6 / 1.51
[5] mágia: 5 / 1.30
[6] gyorsaság: 6 (7) / 2
[9] Méret/ép: 51 / 1
Min. méret: 53
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 38 / 38
Képességpont: 8 / 13%
Hõsi pont: 1 (7)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 155 / 132
Hírnév : 137
Jóllakottság: 177%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 41 (6)
Galetki gyõzelmek: 8 (3)
Torzsz. csaták: 118 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 84 (7)
Leölt torzszülött: 100 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 35 (2)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 2.) Érj el 5-ös rugalmasságot. 3.) Hajtsd végre a 37-es Klánkalandot (KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 3 (7) / 0.72 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0
[18] tûzimmunitás: 2 / 0 [20] savimmunitás: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (4) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.70 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.78 [47] zárnyitás: 2 / 0.90
[48] mászás: 4 / 1.03 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.53 [59] vezetõkészség: 2 / 0.20
[62] lopás: 3 / 0.98 [67] régészet: 4 / 0.35    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 6 / 4.43 [102] energiaszívás: 10 / 0  
bal csáp [103] méret: 5 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.89     rövid tõr


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] márvány atka 14/0 119% 125% 1 / 0.59 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 1% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
vd
pv 2
p
pv 6 3 5
ism 5
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 8 0 50; VI erõ:120% ép:30%; PV 6 3 5; PSZ 48 62; HE 9;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 9-17

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #6 (7. épület), #13 (1. épület), #15 (4. épület), #52 (20. épület), #337 (26. forduló), #202 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gyorsaság csizmája (#3820) * 1 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 átlátszó köntös (#1152)
* 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes fejék (#135) 1 kerek pajzs (#1061)
* 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a jég malachit karkötõje (#22841) * 1 a káosz pulzáló nyaklánca (#22794) 464 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) * 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 2 díszes karkötõ (#1242) 11 drágakõ (#2) * 1 kristályamulett (#130)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
4 fogazott tõr (#6) 2 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12)
2 kerek kõ (#11) 2 kés (#5) 1 parittya (#10)
* 1 rövid tõr (#1302)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 1 gyilkos boróka (#27) 4 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 3 ragálygomba (#26)
3 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 2 lemúr hártya (#161)
9 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 6 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 2 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 27-én, és 30-án lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MOLAD PÚP (16. TÁRGY)
Egy nagy, húsos, szõrös, barna massza... Ha lemetszed a molad púpját, és preparálod, reménykedhetsz, hogy valamikor szerencsét hoz! Vagy add el olyasvalakinek, aki ezt reméli... Mindenesetre ha hosszú ideig tárolod a barlangodban, elõbb-utóbb nagyon büdös lesz, szerencse ide vagy oda.



BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY)
A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened, mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni, de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.



ORGLING KUTYA (42. LÉNY)
Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiosodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szõrszállal éktelenkedõ testû büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre számûzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani. Mindenesetre, az orgling kutyák elfogyasztása csak a legelszántabb micinisták fejében fordul meg.



KYENI VADÁSZ (45. LÉNY)
Bizony, vannak a torzszülöttek között is olyanok, akik torzszülött társaikra vadásznak, ha a galetkikkel nem is mernek ujjat húzni. A kyeni vadász szürke bõrû humanoid, hosszú karmokkal. Nyakukban állandóan egy síp lóg: ha harcolnak, elõször is elõfüttyentik beidomított koreni sünüket, majd paralizáló érintésükkel megbénítják az áldozatot. Amíg a paralízis az áldozatot fogva tartja, a sün és gazdája szép lassan szétcincálják. A marcangolás gyakran 5 körön keresztül is eltart. A vadász szerencsére nem immúnis semmire elektromosságon kívül. A kyeni vadásszal való harcot fõként a piromádok és a puhányok kockáztatják meg.



HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY)
A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús. Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod. Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél, és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.



ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY)
A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket, holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen, a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat. Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet finomság.



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mez‹t). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.