Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 20:07:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4939-58

Karakterszám: 4939 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 58 Játékhét: 265
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 39
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. júl. 22. 15h:04'
A következõ fordulód táplálható: 2008. júl. 23.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

GORK A VADÁSZ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Szellem, egy minden pillanatban harcra kész nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, bõrpáncél, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye, harci fejsze, suhanó csizma, a tárgyalás gyûrûje, a Tél aranylánca, a túlélés csepp fülbevalója, kék gömb, Enyészmester, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Szellem elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a testõr. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, az elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja, a mágus köpenye, Trollagyar, a merénylõ csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Ezt kiáltod vissza: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" A következõt mondja neked: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Arana volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 1. NAP ** Arana kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8432 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8432 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Akadil Tel Kator, egy fekete testén vörös tüskés férfi. (hírneve 32446.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 22.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Rent. *júl. 22.* Morq Fan Gort majdnem felfalta egy Fywl, a hatalmas. *júl. 22.* Morq Fan Gor elsõként ért el 63-as álcázás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 22.* Noseant legyõzte harcban egy tõzegelementál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

v 146 11 11 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

be 4 101 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy szeretnél egy új karmot növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az új végtag kinövesztése furcsa érzés, és eltart egy darabig. Hosszasan mozgatod, gyakorolsz vele, hogy megszokjad. Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kf 217 106 bekészíted a 217. tárgyat
A karmaidba veszed az Enyészmestert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

kno 107 3 107. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

ee 17 4286 1106 1135 1105 195 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, sárga gömb (#136) 58 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az erõ maszkja (#1540) 107 ap, az egészség köpenye (#2935) 103 ap, a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) 540 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 327 ap, a pontosság köpenye (#4285) 103 ap, az élet kerek pajzsa (#5111) 234 ap, az élet zöld köntöse (#5201) 217 ap, a gladiátor bõr mellvértje (#5996) 374 ap, a gólem kerek pajzsa (#8261) 297 ap, a majom halotti maszkja (#14141) 280 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 103 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 503 ap, a tûz könnyû láncinge (#22181) 264 ap, a tûz bronz mellvértje (#22197) 409 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 311 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég sárga öve (#22767) 285 ap, a jég malachit karkötõje (#22841) 154 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 264 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 154 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 201 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 170 ap, a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 351 ap, az elektromosság amulettje (#27295) 58 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 163 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 149 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 170 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566) 201 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 248 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 170 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 149 ap, a légzés sárga öve (#27717) 285 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 149 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 292 ap. Eladsz 16 õsi relikviát 334 aranyért. Eladod a pontosság utazóköpenyét 44 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 díszes fejpántot 5 aranyért. Eladsz 2 köpenyt 2 aranyért. Eladsz 1 fejpántot 2 aranyért. Eladsz 1 suhanó csizmát 19 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

ee 1331 1301 12 18 131 1287 sok-sok eladás
Eladsz 1 barbár lándzsát 9 aranyért. Eladsz 1 csonttõrt 5 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 harci fejszét 8 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 3 kõbaltát 3 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 2 aranyért. Eladsz 1 nehéz nyílpuskát 27 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

bb 3 1 több épület meglátogatása
Hazamész a boltból.[be 3:] A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ0, 180ap) villámsújtás (#22, IQ3, 180ap) féreg érintése (#31, IQ0, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ3, 260ap) mágiatörés (#35, IQ4, 250ap) parancs (#38, IQ1, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ3, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ4, 200ap) elektromos fal (#143, IQ0, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ1, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ-3, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ4, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ2, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ0, 250ap) pengefal (#166, IQ0, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát. (15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. - Ááá, Gork a vadász! Remélem jobb napod volt, mint nekem. Képzeld, egy ki zöldfülû tolvaj kifogott rajtam. Egy pillanatra hátra kellett mennem a raktárba, és mire visszajöttem, már meg is pattant egy varázsgyûrûvel. A fickó elég jellegzetes külsõvel rendelkezik: egy látványos csillag alalkú sebhely van a homlokán. Azt mondták, hogy valahol a déli negyedben lakik egy nyomorúságos kis odúban. A legszívesebben magam mennék oda, de ilyen körülmények között nem merem itthagyni a boltot. Megtennéd, hogy visszahozod a gyûrûmet? (4. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

p 8432 portyázás
Visszamész a barlangodba.
Elfogadod Arana kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (474. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, az elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja, a mágus köpenye, Trollagyar, a merénylõ csepp fülbevalója. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a bronz lárvaköpeny. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

p 8432 portyázás
Elküldesz egy kihívást Arana részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

kk 26 klánküldetés
(26. kaland:) Sajnálom, de jelenleg nincs ilyen sorszámú aktív klánkalandod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

m 5 4 2332 3232 3434 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 6,4) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Üres szobába érkezel.
(M 6,5) Déli irányba mész. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya máris elõtted terem! Megtámadod a nedonkutyát. Lesújtasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (19 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Enyészmestert forgatva támadsz. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (17 sebzés). A nedonkutya holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 3. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Ezt most megúsztad. Az ichinedar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az ichinedart próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (22 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 33 arany és egy hamis arany.
(M 6,6) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 12 ép-t.)
(M 7,6) Keleti irányba folyatod utadat. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (varázspontod maximális lett.)
(M 7,7) Merre tovább? Délre! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 8,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,8) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A sötét xirnox felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg feléd rohan. A sötét xirnox máris elõtted terem! Megtámadod a sötét xirnoxot. Felé ütsz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Roncsoltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (12 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. A méregféreg rád támad. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A méregférget próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Enyészmestert forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A méregféreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany és 2 hamis arany.
(M 8,8) Kelet felé mész. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. A warnök feléd rohan. Támadod a warnököt. Odacsapsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (17 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (19 sebzés). A warnök halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+60%). Viszed, ami mozdítható: 34 arany és 2 hamis arany.
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,9) A következõ terem délre van, így arra mész. Nagy köveket látsz magad elõtt. Valaki elrejtett itt valamit! Gyorsan ledobálod a köveket, és egy láda bukkan elõ. Megpróbálod felnyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 20 arany.
(M 6,9) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,10) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 5,10) Nyugat felé mész az útvesztõben. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** A sötét xirnox felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox feléd rohan. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (33 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Enyészmestert forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A sötét xirnox holtan terül el. A méregféreg téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A méregféreg téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a méregférget. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Elkerülte. Megpróbálod megmarni. Elhibáztad. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd zavarja (8 sebzés).
*** 3. KÖR *** Támadod a méregférget. Felé ütsz jobb karmoddal. (34 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (23 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 5 drágakõ, 24 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 57 vadászat
Visszatérsz szállásodra. [Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy psziklát harcos (#58).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)32 (-7)23 Psziklát harcos Agyvihar -15 PE (-9)31 (-8)17
2. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)29 (-7)16 Psziklát harcos Agyvihar -15 PE (-9)22 (-8)9
3. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)26 (+3)19 Psziklát harcos Pszi csáp +5 PE (-3)19 (-3)6
4. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)23 (+3)22 Psziklát harcos Pszi csáp +5 PE (-3)16 (-3)3
5. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)20 (+3)25 Psziklát harcos Pszi csáp +5 PE (-3)13 (-3)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+31% pszi támadás, +31% pszi energia.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy kicsit! (321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gork a vadász Pszi csáp +1 PE (-3)32 (-2)28 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)28 (-1)34
2. Gork a vadász Pszi csáp +1 PE (-3)29 (-2)26 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)21 (-1)33
3. Gork a vadász Pszi csáp +1 PE (-3)26 (-2)24 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)14 (-1)32
4. Gork a vadász Pszi csáp +1 PE (-3)23 (-2)22 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)7 (-1)31
5. Gork a vadász Pszi csáp +1 PE (-3)20 (-2)20 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)0 (-1)30
6. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)17 (+8)28 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-8)22
7. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)14 (+2)30 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-8)14
8. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)11 (+0)30 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-8)6
9. Gork a vadász Pszi csáp +8 PE (-3)8 (+0)30 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-6)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (425. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy warnök (#73) [aura: 10-es méretû 1-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. A warnök feléd rohan. Megtámadod a warnököt. Lesújtasz jobb karmoddal. Ez mellément. Pofádat nagyra tátva harapsz. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (17 sebzés). A warnök rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod megmarni. (18 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Enyészmestert forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Bûzöd kellemetlen számára (19 sebzés). A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

k 10 9 258 381 200 288 kaland elvállalása
(10. kaland:) Elindulsz a Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik szívesen útbaigazítanak, és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz túlságosan, hiszen egy kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan megtalálod a Kutyafészekhez vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor három nagydarab galetki terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó küldött? - félve biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot kell fizetned, ami kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra, de hamar kiderül, hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az 1. nedonkutya irányába mozogsz. Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya odajön hozzád. Megtámadod az 1. nedonkutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Roncsoltál. A fogaiddal támadsz. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Érintésed rothaszt. Enyészmesterrel lesújtasz. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (20 sebzés). Az 1. nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. nedonkutya téged támad. Beléd próbál marni fogával. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. nedonkutyát. Odacsapsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Roncsoltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Enyészmestert forgatva támadsz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). A 2. nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+86%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-4 vp.)
Megvizsgálod a rádtámadó dögök maradványait. Kétségtelen, hogy nedonkutyák, de nem elég lapos a koponyájuk. Ilyennel nem égetheted magad az elöljáró elõtt. Továbblopódzol. Hirtelen iszonyatos bûztenger áraszt el.
[Bûz próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy pillanatig furcsa mozgást érzel a gyomrod táján, de aztán csak egy kicsit elfintorodsz. Végül is alig büdösebb, mint a kedvenc parfümöd.
Pár perc alatt túl vagy a bûzös területen. Továbbnyomulsz célod felé, és bizakodsz abban, hogy a tiéd lesz az eddig talált leglaposabb fejû kutya. Rögtön esély is kínálkozik a trófea megszerzésére, szembõl félreismerhetetlen csaholás hallatszik. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. Megindulsz a nedonkutya felé. Már ott is vagy! A nedonkutya feléd mozog. Megtámadod a nedonkutyát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. (24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Enyészmesterrel támadsz. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (19 sebzés). A nedonkutya hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. Megközelíted az ichinedart. Megtámadod az ichinedart. Rávágsz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás elõl. Enyészmesterrel lesújtasz. (15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (22 sebzés). Az ichinedar kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Megvizsgálod a kutyát. Igen, meg van! Ez pont olyan, mint amilyeneket a falon láttál. Begyûjtöd a koponyát és elindulsz a palotába. A bûzös rész elõtt befogod az orrod, és eszeveszett sebességgel szaladsz át, nehogy rosszul járj. Az elöljáró boldogan fogad:
- Jó voltál édes fiam. Valóban méltó vagy rá, hogy a szinten élj. Jutalmul fogadd ezt a kék gömböt!
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(9. kaland:) Nem gond, ezt az apróságot bármikor, bárkinek megtennéd. Irány a csatorna! Indulás elõtt egy kicsit azért elgondolkozol a dolgon, és úgy találod, hogy szükséged lesz egy kötélre.
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötél végére egy jó kis hurkot készítesz. Ezzel fogod elkapni majd a kicsit. Az akadémiás fickó szerencsére útbaigazított, merre találsz vérfarkast. Ezen a szinten ugyanis nem túl gyakori lény, így kicsit munkás lesz megtalálni. Alaposan megvizsgálod a talajt.
[Nyomkeresés próba 8-as küszöbre: sikeres]
Aha, tényleg járt erre valami farkaszerû lény. Vért nem látsz, de attól még lehetett vérfarkas. Követed a nyomokat. Vagy egy órát bolyongsz - egyik szemed folyamatosan a nyomon -, amikor vicsorgást hallasz. Egy vérfarkasfészek! Az anyának nem vagy szimpatikus. Ellenfeled egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. A vérfarkast próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapni próbálsz. Elkerülte. Enyészmesterrel támadsz. (4 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). A vérfarkas rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a vérfarkast. Lecsapsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (23 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (18 sebzés). A vérfarkas hörögve elterül.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+69%). Viszed, ami mozdítható: 25 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 9 életpontot. (-4 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
A csata közben a kölyök megérzi, hogy Te leszel a gyõztes. Villámgyorsan iszkolni kezd a környékrõl. Elõkapod a kötelet, meglengeted, és a kölyök után hajítod.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
A hurok pont a nyakára esik. Meghúzod a kötelet, és a kis vérfarkas elterül a földön. Óvatosan megragadod, és egy zsákba gyömöszölöd. Emlékezteted magadat, hogy kell majd egy új kötelet szerezned.
[Tárgyhasználat: 1 kötél]
A kis kölyök szerencsére nem tudott megharapni. Az akadémián örömmel fogadnak.
- Ez az, jól van! Éppen erre volt szükségünk. Tessék a jutalom. Ezzel átnyújt 100 aranyat és a ragadozó halotti maszkját.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(258. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(381. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(200. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(288. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [81 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +21 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1075 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 231 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gork a vadász, egy fekete bõrû, kopasz, izmos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez az 58. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (15) / 3
[2] IQ: 7 (10) / 2.20
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.33
[4] egészség: 6 (10) / 1.69
[5] mágia: 7 (9) / 1.66
[6] gyorsaság: 9 (11) / 0.96
[9] Méret/ép: 95 (99) / 65
Min. méret: 81
Barlangméret: 94
PONTJAID
Varázspont: 93 / 61
Képességpont: 18 / 70%
Hõsi pont: 41 (20)
Tám.bónusz: 13%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 363 / 182
Hírnév : 930
Jóllakottság: 164%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 320 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 306 (8)
Leölt torzszülött: 421 (13)
Pszi csaták: 12 (2)
Pszi gyõzelmek: 12 (2)
Ájulások száma: 0 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: nyomkeresõ (16)
Speciális képességeid:
+6 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt meditátort. [számláló: 4] 2.) Hajtsd végre a 28-as Klánkalandot (KK 28)! (összesen 45 TVP-t igényel) 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 5 / 0.52 [17] vastag bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.40
[19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0.40 [21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0
[25] bûz: 12 (16) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.77 [47] zárnyitás: 6 / 0.25
[48] mászás: 6 / 2.08 [49] rugalmasság: 5 / 0.08 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.75
[52] auraészlelés: 1 / 0.75 [54] kereskedelem: 4 / 1.97 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.42
[57] gyógynövények: 5 / 1.35 [58] nyomkeresés: 10 / 0.75 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.05
[60] pszi támadás: 7 / 1.53 [61] pszi energia: 6 / 1.58 [64] átokszórás: 4 (6) / 0.92
[65] álcázás: 10 / 0.12 [66] lopakodás: 2 / 0.55 [67] régészet: 11 / 6.18
[68] zene: 3 / 1.10 [69] tanulás: 5 / 3.68 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 4 / 2.95        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 12 (13) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 1.20 [102] roncsolás: 4 / 1.12  
fog [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 6 / 3.27 [105] rothasztás: 11 / 0  
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.48     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.84 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 1.66 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.35
[128] pszi csáp: 8 / 0.64 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18 [16] tûzpajzs: 1 / 0

MAKRÓID
1. Makró
v 154
p 8432
p 8432
p
p
2. Makró
z 19 10
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900.
2: életszívás t.var, ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 0 27 50; VI erõ:150% ép:30%; PV 2 1 7 5 3 4; PSZ 58 67 65 47 46 48; BA 11 10 13 12 14 15 16 17 3773; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8432 24671 1; A 8432 24671 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Torzszülöttek ismerõje. (Immunis vagy a végtag csonkolásra, a rothasztástól kisebb eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellened 50% eséllyel kudarcot vall.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #15 (3. épület), #21 (9. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #258 (55. forduló), #381 (56. forduló), #200 (57. forduló), #288 (57. forduló), #468 (57. forduló), #474 (58. forduló), #321 (58. forduló), #425 (58. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2945. karakternél van. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus utazóköpenye (#17336) * 1 a bûz halotti maszkja (#28991) 1 a füvész köpenye (#193)
* 1 a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) * 1 a lich vándorcsizmája (#11921) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a ragadozó halotti maszkja (#19991) * 1 a titán öve (#5665) 1 az egészség köpenye (#2935)
4 bõrpáncél (#9) 1 khaldoran öv (#137) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a pontosság amulettje (#4345) * 1 a pontosság csepp fülbevalója (#4406)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tudás karikaszimbóluma (#2111) 959 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elefánt csontamulettje (#16497) * 1 bronzmedál (#207)
62 drágakõ (#2) 66 hamis arany (#809) 2 kék gömb (#143)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 12 Krónika (#783)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a merénylõ csonttõre (#11201) 1 a regenerálódás könnyû íja (#24671) * 1 Enyészmester (#217)
7 fogazott tõr (#6) 18 kerek kõ (#11) 3 kés (#5)
3 parittya (#10) 9 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
7 fehér gyógyital (#50) 6 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
4 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 9 liánvirág (#24)
9 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 15 ragálygomba (#26)
1 savlehelet itala (#55) 4 sötét mák (#23) 6 tejfonál (#28)
10 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56)
14 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 4 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479)
1 ekinda haj (#147) 1 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
3 lemúr hártya (#161) 14 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
5 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212) 6 pirgamit (#152)
4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 691 arany (#1), 1 hónakkupók (#30), 1 õskõ (#8), 1 a ragadozó halotti maszkja (#19991), 5 drágakõ (#2), 14 hamis arany (#809), 1 kék gömb (#143), 1 sötét mák (#23).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kötél (#128), 1 a pontosság utazóköpenye (#4286), 16 õsi relikvia (#17), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 nehéz nyílpuska (#1287), 2 köpeny (#1135), 1 fejpánt (#1105), 1 csonttõr (#1301), 1 suhanó csizma (#195), 3 kõbalta (#18), 1 rozsdás kard (#131), 2 harci fejsze (#12), 1 díszes fejpánt (#1106).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TESTÕR (130. GALETKI)
Egy gazdag és elfoglalt galetkinek már sokszor nincs ideje arra, hogy eleget foglalkozzon a harci képességeinek fejlesztésével. Természetesen õ is szeretné biztonságban tudni az életét, vagyonát, asszonyát. A megoldás: testõrt kell fogadni. A testõr egy olyan galetki, aki megfelelõ anyagi ellenszolgáltatásért cserébe elvégzi mindazt, amit a gazdag már nem tud megtenni. A testõrökkel vigyázni kell: nagyot tudnak ütni, hiszen ez a munkájuk. Gyakran elõbb ütnek, és csak utána kérdeznek. Persze csak akkor, ha még életben van a áldozat.



BRONZ LÁRVAKÖPENY (354. TÁRGY)
Ez a csodaszép, bronz mintákkal hímzett köpeny az elsõ és második szint pankrációs versenye harmadik helyezettjének jár. Ez egy személyhez kötött díj, ezért nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.