Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 21:14:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4890-154

Karakterszám: 4890 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 154 Játékhét: 174
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 335
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. máj. 19. 9h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2003. máj. 22.

Számládra 300 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

CELTIC ONMDIEN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Karatekrokodil, egy magas testalkatú, felnyírt, fekete hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség csillogó fejpántja, a tökéletesség malachit karkötõje, a kobra malachitgyûrûje, Enyészmester, a titán csatos öve, a védekezés karkötõje, az ellenállás karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a küzdelem vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a sebesség hosszú íja, ozin fülkarika, a gólem karikaszimbóluma, a törpék díszes köpenye, óriás fülbevaló, a gepárd vaspajzsa, a gyorsaság könnyû láncinge, a hatalom márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Végül Karatekrokodil feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a taalru herceg. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Pokolfajzat, egy lángvörös hajú, szarvakat viselõ, éjsötét bõrû, félördög férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû jobb karom.] A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Felszerelése: a sólyom sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, díszes villámöv, kék gömb, zsugorító gyûrû, a sólyom kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, szent templomi maszk, Enyészmester, a káosz különös karkötõje, a sólyom díszes karkötõje, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom karikaszimbóluma, ében láncing, az elfek rövid tõre, a sólyom átlátszó köntöse, szerencsekõ, az elfek fekete csizmája, dobótõr, a gepárd csonttõre. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Dobótõrrel meglõ téged Pokolfajzat. (4 lövéssel 197 ép-t sebzett.) Ájultan a földre zuhansz. A tûzgyík Pokolfajzat felé mozog. A kõzúzó megközelíti Pokolfajzatot. A tûzgyík Pokolfajzatot támadja. Pokolfajzat ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 197 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 21/0, a kõzúzó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Sajnos harcképtelen vagy, így nem vagy képes magadba szívni az elszabaduló lélekenergiát. Mire magadhoz térsz, a drága energia már eltûnt. Pokolfajzat megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Elvis Prézly, egy elõrenyalt hajú, tésztaképû, higanymozgású, szürke férfi. [aura: 1-es méretû 8-as szintû bal mancs.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: a gyõzelem csatos öve, az elektromosság keresztszimbóluma, a regenerálódás malachitgyûrûje, a teknõs harci nyílpuskája, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, szivárványkristály, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, ében láncing, kék gömb, Trollagyar, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, az elektromosság díszes karkötõje, ozin fülkarika, a gyõzelem malachitgyûrûje, a káosz bíbor pajzsa, bronzmedál, szerencsekõ, a gyõzelem szarvas sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Elvis Prézly elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Elvis Prézly feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tenyészmanifesztáció. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Zhénia, egy barna, hosszú hajú, igézõ kék szemû, formás alakú, kecses mozgású, vadóc nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kék gömb, az egyensúly gyûrûje, malachitgyûrû, az óriás könnyû nyílpuskája, vándorcsizma, a kalmár nyaklánca, vassisak, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz bíbor láncinge, a szalamandra aranyozott nyaklánca, a szalamandra díszes köpenye, szivárványkristály, hosszú lándzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Zhénia.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. [aura: építés: 10.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, szent templomi maszk, a gyõzelem barbár lándzsája, a mágus sárgaréz nyaklánca, az elefánt díszes pikkelyvértje, khaldoran öv, kék gömb, az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás hosszú íja, suhanó csizma, az élet pajzsa, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, üvegszimbólum, a tökéletesség fogazott kardja, ozin fülkarika, a mágia smaragdja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Nem késel a válasszal: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Ezt kiáltod vissza: "Csak ilyen nyavalyás siránkozásra telik tõled?" Így szól hozzád: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Nem késel a válasszal: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Így szól hozzád: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" Ezt kiáltod vissza: "Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna. Ezt mondja neked: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Maximilian Ûbertáp volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Hazamész a boltból. *** 5.5. *** Kronx (#3372) kilépett a szövetségbõl.
** 7. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség. [A barlangod padlójára pottyant a faragott idol de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
** 10. NAP ** Bejön a barlangodba Pokoli Maximilián, egy sátáni külsejû, lángoló hajú, tüzes leheletû, ördögi férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a tudós díszes karkötõje, a tudós átlátszó köntöse, a kalmár nyaklánca, a gepárd aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja, a tudós könnyû íja, a harcmûvész sárga öve, a bûz vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó nagy pajzsa, a regenerálódás malachit karkötõje, a torony díszes karkötõje, a szalamandra elit lemezpáncélja, a tökéletesség szárnyas sisakja, ozin fülkarika, a tökéletesség ezüst nyaklánca, a bûz fogazott kardja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Pokoli Maximilián tudása messze a tiéd fölött áll.
*** 5.8. *** Gyudron (#7905) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** 5.16. *** ÁlomVándor (#5941) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 12527.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 23.* Balu, az öreg csatában legyõzte Éjherceg Fekete Angyalát. *ápr. 24.* Jimmu Palimadrakosz és Éjherceg Fekete Angyala megküzdöttek egymással, és Jimmu Palimadrakosz gyõzött. *ápr. 25.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott. *ápr. 28.* Jimmu Palimadrakosz és Karatekrokodil megküzdöttek egymással, és Jimmu Palimadrakosz gyõzött. *ápr. 29.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott. *ápr. 30.* Gyudront majdnem felfalta egy manapoid. *máj. 5.* Tömörgõ Sitty-Sutty csatában legyõzte Pokolfajzatot. *máj. 6.* Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott. *máj. 8.* Gyudron szolgálatába állt egy nedonkutya. *máj. 9.* Vivi Ornitier lett az aréna bajnoka.
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 22.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *ápr. 23.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Drákó, a Zoral felett. *ápr. 23.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *ápr. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Böszmét. *ápr. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ezékiel Professzor felett. *máj. 5.* Don Frankót legyõzte harcban egy Teissak, a káoszkígyó. *máj. 5.* Alba Regina és Korillion Gwillenlath pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 5.* Ádázt kis híján megölte egy Gramagan. *máj. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Patissart. *máj. 8.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Stanislavát.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 132. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

ep 9 50 3 építed a 9. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a bányagép építését. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! [32 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

ep 12 100 3 építed a 12. épületet 100 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a nagyobb barlang elkészültéhez. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 43 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 257 TVP-nyit kell dolgoznod. [43 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

kno 71 39 71. képességre 39 képességpont
Elköltesz 39 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

j 22692 9747 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a jég csontmaszkja újra használható. Sajnos nincs elég magas javítás szakértelmed az entek csontamulettje megjavításához. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

kf 226920 24626 20593 225 22751 190 bekészíted a 65535. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. A regenerálódás márványgyûrûjét már bekészítetted korábban. A küzdelem ónix karkötõjét már bekészítetted korábban. Az óriás fülbevalót már bekészítetted korábban. Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a jég zöld köntösét. Elõször el kell raknod egy gyûrût (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a kék mutációs gyûrût be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

olb 5 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

m 6 7 896 4434 3322 3324 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 96) A legközelebbi feladat megoldásánál 96 lesz a válaszod.
(M 5,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Ha 6 tehemót 4 hét alatt 96 kiló növényt fal fel, akkor 4 tehemót 6 hét alatt hány kiló növényt eszik meg?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [96] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 4,7) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 4,8) A délre vezetõ folyosót követed. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 19 ép-t.)
(M 3,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,9) A négy égtáj közül keletet választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [31 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 276 21 22 12 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (276. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy lidércláng (#85) [aura: imm.mérg.gázra: 9.].

*** 1. KÖR *** A lidércláng máris elõtted terem! A tûzgyík a lidérclángot rohamozza. Megközelíted a lidérclángot. A kõzúzó a lidércláng irányába megy. A lidércláng rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (21 ép-t sebzõdtél). A tûzgyík a lidérclángot támadja. A lidérclángot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (30 ép-t sebeztél). A lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/0, a kõzúzó: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 16%. A tûzgyík eszik. (+25% jóllakottság.) A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót be kell törnöd!
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel beszakad. A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel. Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan rájössz, halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az egyetlen útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács sem zúzza be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen megkönnyebbülsz, amikor átérsz. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. Nocsak, itt van valami: a gladiátor fekete csizmája és a gladiátor barbár lándzsája. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált. Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek, hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet, és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megiszol 1 védelem italát. (+40% védekezés.) A halál sekrestyése a tûzgyíkot rohamozza. A tûzgyík a halál sekrestyése felé mozog. A kõzúzó a halál sekrestyése felé mozog. A halál sekrestyése és a tûzgyík egymással harcolnak. A kõzúzó a halál sekrestyését támadja. A halál sekrestyése megtántorodik. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megindulsz a halál sekrestyése felé. Már ott is vagy! A halál sekrestyése és a tûzgyík egymással harcolnak. A tûzgyík holtan terül el. Megtámadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (42 ép-t sebeztél). A kõzúzó és a halál sekrestyése egymással harcolnak. A halál sekrestyése megtántorodik. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A halál sekrestyése rád támad. A fogaival támad. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (46 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése holtan terül el. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 20/86, a kõzúzó: 25/16.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 18%. Elteszed a zsákmányt, ami 45 arany. A kõzúzó táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett az õ ellenfelével. Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között turkál!
- Nincs itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikertelen] - Kár - mondod. - Akkor hiába fáradtunk.
- Sebaj! - biztat Mupp. Legközelebb, ha van kedved, hozok új tippet, mehetünk együtt ismét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany] Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)52 (+0)60 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)47 (+0)120
2. Celtic Onmdien Tudati méreg +3 méreg (-6)46 (+0)60 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-6)41 (-3)117
3. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)43 (+0)60 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-6)35 (-3)114
4. Celtic Onmdien Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)29 (-10)50 Leviathán fatty Pszi csáp +10 PE (-6)29 (-13)101
5. Celtic Onmdien Agyvihar -3 PE (-9)20 (-5)45 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-6)23 (-1)100
6. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)17 (+0)45 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-6)17 (-3)97
7. Celtic Onmdien Tudati méreg +3 méreg (-6)11 (+0)45 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-9)8 (-6)91
8. Celtic Onmdien Tudati méreg +3 méreg (-6)5 (+0)45 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-8)0 (-9)82
9. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)2 (+5)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-14)68
10. Celtic Onmdien semmi semmi (+0)2 (+0)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-9)59

A párviadalnak nincs gyõztese. Majd legközelebb megmutatod...

(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelmet. A tûzgyík a törpe útonállót rohamozza. A kõzúzó a gnóm útonálló felé mozog. A troll útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A törpe útonálló megközelíti a tûzgyíkot. A troll útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzgyík és a törpe útonálló egymással harcolnak. A kõzúzó a gnóm útonállót támadja. A gnóm útonálló megtántorodik. A troll útonálló rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Rád vág bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Bûze kellemetlen számodra. (-23 ép.) Megtámadod a troll útonállót. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! Sebzõdsz 24 ép-t. A tûzgyík 28 sebzést kap. A kõzúzó sebzõdik 24 ép-t. A tûzgyík holtan terül el. A törpe útonálló rád támad. Törpe baltával sújt rád. (20 ép-t sebzõdtél). A troll útonállót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (17 ép-t sebeztél). A kõzúzó a gnóm útonállót támadja. A gnóm útonálló megtántorodik. A troll útonálló rád támad. Rád vág jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-23 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 14/49, a kõzúzó: 42/24.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [120 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

bb 1 1 4 8 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 14 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, ezüst nadrág (#176) 129 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 208 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért (#1045) 64 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, sisak (#1075) 18 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, ezüstcsizma (#1124) 237 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, kõrisfa íj (#1273) 164 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, az erõ pikkelyvértje (#1465) 129 ap, az erõ gyûrûje (#1675) 101 ap, a védekezés kék köpenye (#4737) 339 ap, a titán sárga öve (#5667) 408 ap, a titán fülbevalója (#5755) 98 ap, a gladiátor vassisakja (#6026) 281 ap, az elfek könnyû pikkelyvértje (#10466) 310 ap, a tudós díszes fejpántja (#11456) 266 ap, a harcmûvész könnyû íja (#13871) 281 ap, a gepárd görbekardja (#15716) 281 ap, a bölcsesség csatos öve (#17816) 261 ap, a küzdelem bíbor láncinge (#20382) 543 ap, a gyõzelem vassisakja (#20876) 281 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 310 ap, a gyõzelem gyalogos lándzsája (#21132) 432 ap, a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 483 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 295 ap, a jég háromszögszimbóluma (#22812) 288 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 277 ap, az enyészet csonttõre (#23351) 146 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 277 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 470 ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 142 ap, a teknõs kerek pajzsa (#25361) 162 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 295 ap, a szalamandra csillogó fejpántja (#25858) 470 ap, a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 155 ap, a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) 288 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 277 ap, a yeti zöld köntöse (#26351) 146 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 277 ap, a sav ezüst fejpántja (#26757) 277 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 461 ap, a sav köntöse (#26800) 55 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 155 ap, az elektromosság vaspajzsa (#27163) 492 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 146 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 270 ap, a légzés csatos öve (#27716) 142 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 146 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 277 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 277 ap, az angyalok lemezpáncélja (#28000) 138 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 277 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 333 ap, az ellenállás kardja (#28765) 64 ap, a bûz kõamulettje (#29096) 146 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 162 ap, a sólyom görbekardja (#29666) 162 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lesétálsz a kereskedõhöz.
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

bb 1 1 4 8 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (434. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tolvaj malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az óriás háromszögszimbóluma, a bérmágus díszes köntöse, a gyõzelem csatos öve, a harcos ónix karkötõje, a kobra csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a kígyó díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a teknõs kõrisfa íja, a kígyó szárnyas sisakja, a sün malachitgyûrûje, a teknõs díszes pikkelyvértje, óriás fülbevaló, a gladiátor aranyozott nyaklánca, a harcmûvész vándorcsizmája, asztrálgyöngy, a mentát gyöngye, ezüst pszi váll-lap, a gladiátor csontamulettje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)52 (-13)47 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp +18 PE (-3)98 (+0)106
2. Celtic Onmdien Tudati méreg +3 méreg (-6)46 (+0)47 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp kudarc (-6)92 (-3)103
3. Celtic Onmdien Pszi csáp +5 PE (-3)43 (-13)34 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp +18 PE (-6)86 (+3)106
4. Celtic Onmdien Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)29 (-34)0 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp +36 PE (-6)80 (+0)106

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-22 életpont.)
Minden elfeketedett elõtted. Hosszú idõ múlva tész magadhoz. [-5 TVP] 1 életpontod van. [5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

vee 22 24 14 25 3 sok-sok vásárlás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
h 14 24 25 28 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
h 14 24 25 28 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
mak 4 4. makró definiálása/hívása

kf 193 bekészíted a 193. tárgyat
Leveszed a jég zöld köntösét. Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
vd 55 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
vd 55 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
x 20 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
z 19 30 zenélsz 19. hangszeren 30 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+46 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (teljesen meggyógyultál.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy elektronit! [30 TVP-t használtál fel, maradt még -33.]

x 20 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -33.]
vd 92 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -33.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 150 sebzést okoztál, és 422 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -33 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 279 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú, szürke szemû, világoskék bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 154. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (19) / 1.91
[2] IQ: 15 (17) / 8.62
[3] ügyesség: 9 / 0.93
[4] egészség: 8 / 2.49
[5] mágia: 9 (10) / 4.50
[6] gyorsaság: 10 (14) / 3.08
[9] Méret/ép: 132 (136) / 136
Min. méret: 116
Barlangméret: 132
PONTJAID
Varázspont: 120 / 70
Képességpont: 10 / 22%
Hõsi pont: 7 (10)
Tám.bónusz: 25%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 647 / 232
Hírnév : 1601
Jóllakottság: 111%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 68 (1)
Galetki gyõzelmek: 19 (1)
Torzsz. csaták: 801 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 653 (2)
Leölt torzszülött: 1191 (2)
Pszi csaták: 123 (2)
Pszi gyõzelmek: 80 (0)
Ájulások száma: 39 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (31)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +31% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fõzz 3 kincskeresés italát. 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 20 (26) / 3.90 [15] regeneráció: 12 (14) / 0 [17] vastag bõr: 8 (10) / 2.20
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.20 [26] lõfegyver: 7 / 6    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.05 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.89 [47] zárnyitás: 6 / 2
[48] mászás: 9 / 5.98 [49] rugalmasság: 5 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 6 / 3.61
[51] transzformáció: 1 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 / 4.89 [53] ékszerészet: 8 / 5.98
[54] kereskedelem: 6 / 2.14 [55] szívósság: 20 / 0.16 [56] varázsitalfõzés: 7 (12) / 3.22
[57] gyógynövények: 11 (19) / 3.49 [58] nyomkeresés: 8 / 4.83 [59] vezetõkészség: 6 / 0.40
[60] pszi támadás: 10 (11) / 2.59 [61] pszi energia: 11 (12) / 0.69 [62] lopás: 5 / 0.25
[64] átokszórás: 11 (13) / 1.88 [65] álcázás: 15 / 0.25 [66] lopakodás: 7 / 2.95
[67] régészet: 15 / 2.14 [68] zene: 10 / 2.51 [69] tanulás: 10 / 6.63
[70] idézés: 4 / 3 [71] javítás: 10 / 7 [72] építés: 6 / 5.88

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 12 / 0 [101] szakért.: 11 / 1.44 [102] roncsolás: 6 / 0  
jobb karom [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 9 / 1.43 [105] rothasztás: 1 / 0 a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[43] agyroppantás: 1 / 0 [130] agyvihar: 1 / 0.02 [147] alkímia: 4 / 1.96
[36] csábmosoly: 4 / 1.06 [149] dimenziókapu: 8 / 5.24 [37] egokínzás: 1 / 0
[11] elektromos kéz: 9 / 0.84 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 3.06 [172] gázpajzs: 1 / 0
[40] gigaököl: 1 / 0 [17] gránitbõr: 3 / 0.06 [13] jégcsóva: 4 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.62 [163] kineport: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.28 [158] láth. észlelése: 1 / 0
[157] láthatatlanság: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 3 / 2.76
[162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 4 / 0.52 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0
[28] óriáserõ: 6 / 5.16 [38] parancs: 1 / 0 [166] pengefal: 10 / 0.48
[128] pszi csáp: 5 / 0.59 [171] savpajzs: 1 / 0 [30] sorvasztás: 3 / 0.06
[131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.28 [159] szellemidézés: 3 / 0 [140] szellemkalapács: 1 / 0
[150] tárgyvédelem: 1 / 0 [167] tombolás: 3 / 1.96 [132] tudati méreg: 10 / 1.73
[46] tudatrombolás: 1 / 0.16 [16] tûzpajzs: 4 / 1.76 [14] vakító fény: 4 / 0.12
[170] villámpajzs: 1 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (10%): 11 elektr 51 15 jégpaj 28 óriáse 166 pengef          
2. lista (20%): 166 pengef                  
3. lista (30%): 54 59 51 60            


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzgyík 46/46 79% 130% 6 / 1.88 harcol
[2] kõzúzó 44/4 148% 135% 7 / 2.09 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 50% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 3 8
kf 193
p 2883
vd 25
p
pv 3 4 5 1
2. Makró
pv 2 3 5
p 2883
vd
pv 3 4 5 1
vd
p
3. Makró
vee 22 24 14 25 3
h 14 24 25 28
h 14 24 25 28
4. Makró
kf 193
p
vd 55
vd 55
x 20
z 19 30

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30.
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #40.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 4 20 50 9; VI erõ:200% ép:30%; PV 7 3 4 1 5; PSZ 57 67; HE 1; PT 3; PTA 128 132 128 131;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #21 (4. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #434 (154. forduló).

SZÖVETSÉGED: Quinta Essentia (#15072). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7805. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 43 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejpánt (#1106) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 khaldoran öv (#137)
1 a mentát szöges öve (#12868) 1 a jég zöld köntöse (#22751) * 1 a füvész köpenye (#193)
* 1 a Tél aranylánca (#175) * 3 ében láncing (#134) * 1 bronz pszi váll-lap (#290)
* 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 a kígyó díszes köpenye (#19138)
1 zangrozi csizma (#1123) 1 vassisak (#1076) 1 a sebesség könnyû pikkelyvértje (#13166)
1 a lich halotti maszkja (#11891) 1 szöges öv (#1168) 1 a jég nagy pajzsa (#22662)
1 utazóköpeny (#1136) 1 a sün maszkja (#24940) 1 a gepárd vassisakja (#15476)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 az elektromosság utazóköpenye (#27236) 1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716)
1 a küzdelem pajzsa (#20410) 1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 1 az elefánt szárnyas sisakja (#16377)
1 az entek sárga öve (#9717) 1 az elefánt vassisakja (#16376) 1 az egészség bíbor láncinge (#2832)
1 a jég csontmaszkja (#22692) 1 a gladiátor fekete csizmája (#6072)

Ékszerek, kincsek
6510 arany (#1) 1 a sebesség kõamulettje (#13346) 1 malachitgyûrû (#1227)
2 keresztszimbólum (#1213) 1 kék gömb (#143) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csontamulett (#1197) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
2 karikaszimbólum (#1211) * 1 ezüstmedál (#208) 1 amulett (#1195)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 6 háromszögszimbólum (#1212) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 a jég malachitgyûrûje (#22827) 1 a tudás zafírja (#150) 1 a bérmágus kõamulettje (#17396)
2 a sün karikaszimbóluma (#25061) 1 Rogan karkötõje (#145) 2 kõamulett (#1196)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 a harcmûvész csontamulettje (#13797) 1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381)
1 a bölcsesség karkötõje (#17890) 156 drágakõ (#2) * 1 a regenerálódás márványgyûrûje (#24626)
2 szimbólum (#1210) 2 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) 1 a mentát csontamulettje (#12897)
1 a gladiátor csontamulettje (#6147) 1 gyûrû (#1225) * 1 a küzdelem ónix karkötõje (#20593)
1 a légzés gyûrûje (#27775) 1 a tûz amulettje (#22345) 1 a méreg aranyozott fülbevalója (#24208)
1 a jég szimbóluma (#22810) 1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 a káosz harmadik szimbóluma (#21924)
* 1 vörös karkötõ (#281) 1 a túlélés fülbevalója (#21505)

Felszerelés
2 õskõ (#8) 1 idõkristály (#219) 4 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 lant (#166) 7 fekete dukát (#218)
2 varázskõ (#210) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 energiagyûjtõ (#202)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 faragott idol (#282)

Fegyverek
1 könnyû íj (#1271) * 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a küzdelem könnyû nyílpuskája (#20636)
* 1 harci nyílpuska (#1288) 1 hosszúkard (#1317) 4 fogazott tõr (#6)
2 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13) 1 a titán rövid tõre (#5802)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 ében nyílpuska (#133) 1 ében tündekard (#132)
1 a szalamandra csonttõre (#26051) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 az erõ nehéz nyílpuskája (#1737)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 harci fejsze (#12) 1 a sólyom könnyû nyílpuskája (#29636)
1 a káosz elsõ kardja (#21129) 1 a gladiátor barbár lándzsája (#6281)

Varázsitalok és füvek
51 winropu moha (#22) 16 sötét mák (#23) 38 mitulen fû (#20)
35 gyilkos boróka (#27) 38 mátekel gomba (#21) 101 üvegcse (#14)
35 ragálygomba (#26) 2 kihívás itala (#68) 27 elonotichlan (#31)
12 sárga gyógyital (#61) 10 hõsiesség itala (#52) 27 mézfû (#29)
35 hónakkupók (#30) 5 hatalom kék itala (#58) 28 csótányláb (#25)
3 bajnokok itala (#62) 8 tejfonál (#28) 11 sárkányvirág (#32)
1 zöld manaital (#63) 3 velparaj (#35) 2 elfu moha (#33)
4 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 8 nordkristály (#146) 32 pirgamit (#152)
28 mandibula (#157) 27 asztrálesszencia (#154) 11 molitár háj (#165)
11 elektronit (#141) 9 bolhedor szárny (#15) 80 õsi relikvia (#17)
6 yeti csont (#160) 7 molad púp (#16) 9 húsevõ bibe (#151)
1 barna manakõ (#149) 24 ekinda haj (#147) 1 smaragd esszencia (#229)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az entek csontamulettje #9747 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben, jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette, ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.



TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY)
A mutánsok olyan titkos és bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások - különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret, hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl. Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus képességekkel rendelkeznek.



A HALÁL SEKRESTYÉSE (156. LÉNY)
Fekete csuhába öltözött, vörösen izzó szemû teremtmények, a Sötétség Egyházának követõi. Egyesek szerint élõholt árnymanók, akik a fiatal galetkik riogatásával, ijesztgetésével próbálják elhitetni magukkal, hogy igazi hatalmuk van. Annyi bizonyos, hogy minél idõsebb egy galetki, minél több idõt töltött el a hegyben, annál kevésbé veszélyes számára a halál sekrestyése. Azonban egy törtetõ, a kellõ tapasztalat megszerzése nélkül elõre költözõ galetki irtózatosnak fogja érezni a sekrestyés csapásait. A sekrestyés anyaga zöldvérûek és tejivók számára emészthetõ.



LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk", az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok kezében.



GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY)
A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel, ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is, hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni, a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.



TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással. Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod ezt a sötétlelkû csapatot!



TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY)
A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja, a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen. Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed a gyõzelemre...



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.