Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 09:26:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4884-71

Karakterszám: 4884 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 71 Játékhét: 80
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 205
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. máj. 16. 12h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2006. máj. 17.

E-mail!

VOLDEMORTINA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 69 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31999.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3668.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*máj. 9.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett. *máj. 9.* Amorpheus Amorphea rangja a Katonák Klánjában "alvezér" lett. *máj. 9.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant. *máj. 9.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett. *máj. 10.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *máj. 11.* Noseant kis híján megölte egy onlion. *máj. 11.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rozsdamentes acélpatkány felett. *máj. 11.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy tûzlángocska. *máj. 11.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Rhandavr felett. *máj. 12.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

htt 3 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

hp 1 0 2 2 250 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

hf 15 300 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

hp 3 62 1 0 250 harci program
Sajnálom, de nem ismered a 62. varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hf 15 300 harci feltétel
Harci feltétel parancsot csakis közvetlenül HP parancs után adhatsz ki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
hp 3 60 1 0 250 harci program
A következõ sor került a harci programodba: óriásnövés itala v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

hf 15 300 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: óriásnövés itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

hp 4 29 22 14 240 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 240.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

ve 32 2 vásárlás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, mandibula (#157) 7 ap, Xantin bõröve (#169) 70 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 96 ap, a remete köpenye (#12385) 92 ap, a szellemek mellvértje (#14995) 148 ap, az elefánt köpenye (#16435) 92 ap, a sebezhetetlenség könnyû láncinge (#19481) 350 ap, a ragadozó pikkelyvértje (#19915) 122 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 266 ap, a gyõzelem lándzsája (#21130) 105 ap, a tûz görbekardja (#22466) 153 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég lemezpáncélja (#22600) 131 ap, a jég csatos öve (#22766) 134 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 153 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 237 ap, az enyészet gyalogos lándzsája (#23382) 279 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 264 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 279 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 153 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 153 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 131 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 315 ap, a sav csonttõre (#26951) 138 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 237 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 138 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 264 ap, a légzés vassisakja (#27626) 153 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 256 ap, a légzés csonttõre (#27851) 138 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 222 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 153 ap, a bûz lemezpáncélja (#28900) 131 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 367 ap. Sajnos 32. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ve 21 3 vásárlás
Sajnos 21. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

v 146 10 9 146. varázslat elmondása
Visszamész a barlangodba. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

ep 12 50 5 építed a 12. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a nagyobb barlang megépítésében. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 1657 van hátra.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az agglomerátor harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

m 14 8 8113 4444 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,8) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 113) A legközelebbi feladat megoldásánál 113 lesz a válaszod.
(M 13,8) Nyugat felé mész. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 44 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 37 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 75 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [113] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 12,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 11,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 10,8) Csendben lépkedsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 9,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy barlangi troll (#67) [aura: 4-es méretû 12-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** A barlangi troll irányába mozogsz. A barlangi troll máris elõtted terem! Az agglomerátor megközelíti a barlangi trollt. Támadod a barlangi trollt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). A barlangi troll téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Az agglomerátor a barlangi trollt támadja. A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A barlangi troll 34 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A barlangi troll téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor a barlangi trollt támadja. A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 4/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 4% jut.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
(M 8,8) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

m 13 8 35 12 8 1115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 13,9) A következõ terem délre van, így arra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(M 12,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 12,7) A négy égtáj közül északot választod. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (+1 méret.)
(M 12,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

bb 4 7 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Üdvözöllek ifjú. Látom ismét nem tudsz mit kezdeni magaddal. Nem gond, találok neked elfoglaltságot. A feladat roppant egyszerû: néhány undorító zombi vert tanyát itt a palota közelében. Kérlek beszéld rá õket, hogy költözzenek kicsit arrébb! (11. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz, és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet. Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra van szükséged. Magadban motyogva, létrehozol egy vakító fényt. (-4 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér, szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz, várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet. Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál, de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett, de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Megközelítesz egy magneotidot az egyik csáppal. Halkan babusgató szavakat mormogsz, majd óvatosan elkezded simogatni. A kis lény rögtön hanyatt veti magát, és boldogan tûri a simogatást. Abbahagyod, és elkezded kihúzni a csápot a falból. Ebben a pillanatban bugyogást, szörcsögést hallasz, és a magnetoid ijedten visszabújik! A következõ pillanatban felsorakoznak elõtted vendéglátóid. Ellenfeleid 3 fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. fehér amõba 14 sebzést kap. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. fehér amõba holtan terül el. A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Az agglomerátor a 2. fehér amõba felé mozog. Az agglomerátor a 2. fehér amõbát támadja. A 2. fehér amõba holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 3. fehér amõba sebzõdik 14 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. fehér amõba megidézi a 6. fehér amõbát. Az 5. fehér amõba megidézi a 7. fehér amõbát. Az agglomerátor és a 7. fehér amõba egymással harcolnak. A 7. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A 6. fehér amõba 14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 6. fehér amõba kileheli lelkét. A 4. fehér amõba feléd rohan. A 4. fehér amõba rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Az 5. fehér amõba és az agglomerátor egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy elektromos kezet. A 4. fehér amõba 7 sebzést kap. (-1 vp.) A 4. fehér amõba rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. Elhibázta. Az 5. fehér amõba és az agglomerátor egymással harcolnak. Az 5. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 38/18.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az agglomerátor pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Sebzõdsz 18 ép-t. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Megtámadod az árnyékmestert. Lecsapsz jobb csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Lesújtasz bal karmoddal. (4 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester 14 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a kronorém felé. Már ott is vagy! A kronorém téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. Nem talált. Lecsap rád bal csápjával. Elhibázta. Megtámadod a kronorémet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (20 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (4 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-2 TVP) Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). A kronorémet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (4 sebzés).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A kronorém 14 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg máris elõtted terem! Megközelíted a méregférget. A sötét xirnox odajön hozzád. A méregféreg rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a méregférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél). A sötét xirnox rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy méregfelhõt. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A méregféreg sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.) A méregféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. 15 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl.
*** 3. KÖR *** 13 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. Elhibáztad. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Nem találtál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Sebzõdsz 18 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a sötét xirnoxot. Odacsapsz jobb csápoddal. El sem találtad. Lecsapsz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Lecsapsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) A sötét xirnox rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+62 életpont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
v 157 157. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmit sem találsz. Átléped a küszöböt. Ebben a percben valami kemény a fejedre esik (-22 ép). Ennyit a belopakodásról!
A barlang lakója Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a kobra utazóköpenye, a kalmár nyaklánca, díszes karkötõ, csepp fülbevaló, fekete csizma, a regenerálódás szárnyas sisakja, aréna csont érme, ében láncing, ében tündekard. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Csótánygróf feléd mozog. Megközelíted Tüsi, a koreni sünt. Tüsi, a koreni sün odajön hozzád. Csótánygróf rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ében tündekardot forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod Tüsi, a koreni sünt. Lecsapsz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-11 ép) Ostorként csattantasz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-11 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Felé ütsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-11 ép) Tüsi, a koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg marja tested. 12 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 327 sebzést okoztál, és 229 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 237 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 71. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 1.86
[2] IQ: 13 (15) / 4.95
[3] ügyesség: 6 (7) / 1.97
[4] egészség: 6 / 0.83
[5] mágia: 8 (13) / 5.02
[6] gyorsaság: 8 / 1.49
[9] Méret/ép: 98 (100) / 1
Min. méret: 86
Barlangméret: 101
PONTJAID
Varázspont: 130 / 0
Képességpont: 18 / 80%
Hõsi pont: 10 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 367 / 242
Hírnév : 518
Jóllakottság: 39%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 72 (1)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 418 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 348 (3)
Leölt torzszülött: 531 (10)
Pszi csaták: 7 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 52 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (19)
Speciális képességeid:
+19 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Hozz két zöld manaitalt. 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (16) / 8.11 [17] vastag bõr: 8 / 0.24 [19] hidegimmunitás: 1 / 0.20
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [24] rezisztencia: 5 / 0 [25] illat: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.77 [47] zárnyitás: 2 / 1.06
[48] mászás: 6 / 0.31 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.55 [52] auraészlelés: 1 / 0.38
[53] ékszerészet: 1 / 0.10 [54] kereskedelem: 5 (8) / 1.47 [56] varázsitalfõzés: 5 / 3.14
[57] gyógynövények: 5 / 0.82 [58] nyomkeresés: 1 / 0.84 [59] vezetõkészség: 4 / 0.26
[60] pszi támadás: 5 / 0.48 [61] pszi energia: 5 / 0.53 [62] lopás: 5 / 1.49
[64] átokszórás: 1 / 0.06 [72] építés: 5 / 1.78    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 13 / 4.20 [101] szakért.: 11 / 4.22 [102] sebzõ méreg: 5 / 0  
bal csáp [103] méret: 5 / 0.33 [104] szakért.: 6 / 3.52 [105] energiaszívás: 4 / 0  
bal karom [106] méret: 4 / 0 [107] szakért.: 4 / 0.18      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 5 / 0.18 [147] alkímia: 2 (4) / 0.57 [36] csábmosoly: 1 (3) / 0.24
[149] dimenziókapu: 4 (6) / 0.12 [11] elektromos kéz: 5 (7) / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0
[10] energiatüske: 5 (7) / 0.93 [29] életszívás: 8 (10) / 2.25 [17] gránitbõr: 6 (8) / 0.72
[13] jégcsóva: 7 (9) / 6.90 [15] jégpajzs: 4 (6) / 1.11 [163] kineport: 1 (3) / 0
[154] kisebb erõpajzs: 3 (5) / 2.78 [27] kisebb gyógyítás: 7 (9) / 3.85 [146] kontakt.õseiddel: 1 (3) / 0.97
[157] láthatatlanság: 1 (3) / 0.50 [148] méregsemlegesítés: 1 (3) / 0.08 [28] óriáserõ: 10 (12) / 1.49
[159] szellemidézés: 1 (3) / 0 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.18 [170] villámpajzs: 1 (3) / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 10 energi 13 jégcsó                
2. lista (60%): 10 energi 13 jégcsó                
3. lista (100%): 13 jégcsó 28 óriáse 10 energi 17 gránit 15 jégpaj          

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (3).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 70/52 41% 40% 1 / 0.10 nem harcol
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
vd
v 157
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 250.
8: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 240.
1: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #7161.
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.
6: óriásnövés itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #300.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 27; VI erõ:200% ép:30%; PV 6 5; PSZ 56 57 48 62 46; BA 7138 15136; PT 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #11 (7. épület), #17 (3. épület), #21 (9. épület), #24 (8. épület), #50 (20. épület).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4884. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 50 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a mágia köpenye (#3385) * 1 a szívósság fejpántja (#14605)
1 a törpék zöld köntöse (#6551) 1 a tûz utazóköpenye (#22286) 1 bõr mellvért (#1046)
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 csatos öv (#1166) * 1 csizma (#1120)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 fekete nadrág (#171) 1 pikkelyvért (#1015)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia nyaklánca (#3430) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tûz márványgyûrûje (#22376) 345 arany (#1) * 1 az enyészet márványgyûrûje (#23276)
* 1 csepp fülbevaló (#1256) 9 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
1 kék gömb (#143)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 az entek görbekardja (#9866)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
6 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24) 3 mézfû (#29)
1 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 1 ragálygomba (#26)
2 savlehelet itala (#55) 1 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28)
2 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 2 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mézfû (#29).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 100 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.