Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 04:41:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4868-173

Karakterszám: 4868 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 173 Játékhét: 193
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 5
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 11. 15h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2004. már. 14.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

GEKKÓ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csagataj 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Khalel 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Patissar 2 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 18. NAP ** Eljön barlangodba Méregzsák, egy méregfelhõbe burkolódzó, zöld köpenyes és csuklyás alak. Lehet hogy férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a méreg ezüst fülbevalója, a bûz keresztszimbóluma, a méreg kõamulettje, vörös karkötõ, a védekezés malachitgyûrûje, a tudás zafírja, Enyészmester, a méreg malachitgyûrûje, a ragadozó ónix karkötõje, a bûz csonttõre, a bûz koponya amulettje, a gladiátor malachit karkötõje, aréna csont érme, káoszkígyó vért, a méreg vándorcsizmája, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz hosszú lándzsája, a ragadozó hosszúkardja, görényfarok, a méreg szürke maszkja, brutális pókcsatos öv, a remete ónixgyûrûje, a méreg díszes karkötõje, a tolvaj malachitgyûrûje, a méreg vaspajzsa, a méreg zöld köntöse, a sebezhetetlenség hosszú íja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Méregzsákot, aki dühösen rázza fejét.
Felépült az alkímista labor.
Felépült a szintfejlesztés.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19846.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7670.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*dec. 15.* Xyon de Crowanta pszionikus párviadalban legyõzte Bastardot. *dec. 18.* Xyon de Crowanta pszionikus párviadalban legyõzte Tömörgõ Sitty-Suttyot. *dec. 23.* Babe Bwe mellé szegõdött egy tüskés hólyag. *jan. 5.* Amorpheus Amorphea és Sutymo megküzdöttek egymással, és Amorpheus Amorphea gyõzött. *jan. 9.* Szárnyaszegett Bolhedor mellé szegõdött egy morfinder telep. *jan. 16.* Babe Bwet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *jan. 20.* Babe Bwet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *jan. 26.* Juniperus Sabinát majdnem felfalta egy orgling fattyú. *jan. 30.* Legator Godart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Babe Bwe felett. *feb. 3.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 6.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Geri felett. *jan. 6.* Alba Reginát kis híján megölte egy fekete özvegy. *jan. 12.* Méregzsák egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "egészség itala." *jan. 16.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *jan. 19.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy fekete özvegy. *jan. 23.* Köpködõ Méregzsák és ÁlomVándor pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jan. 26.* A KANKURENCIA szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *feb. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tigert. *feb. 5.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *feb. 11.* Dart Mahul mellé szegõdött egy halál sekrestyése.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

h 14 1 20 24 26 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Csodás! Az italnak lassan szép piros színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 tûzlehelet italát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

hp 3 53 15 332 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

hp 2 10 15 332 195 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 195.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

kno 10 16 10. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

ep 46 75 1 építed a 46. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 1000 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a rezervátum megépítésébõl! Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 111 TVP-nyit haladt, még 2637 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: vhrathag gömb (#407). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáid közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal. Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

e 9 70 élelemszerzés
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz, olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy kicsit saját magad iránt is. Agglomerátor jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elfu mohát. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Rauko, egy ezüsthajú, ezüstszárnyú, smaragdzöld szemû, szürke bõrû férfi. [aura: 1-es mágikus csapda.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, örökös hõsi jelvény, aréna kõ érme, a kígyó szöges öve, a kobra aranyozott nyaklánca, a tökéletesség malachit karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, bronz tanítványköpeny, ozin fülkarika, Istencsászár nagy pajzsa, a gladiátor ezüst nyaklánca, az óriás halotti maszkja, Rogan karkötõje, az elfek kõamulettje, a ragadozó íja, Trollagyar, a ragadozó könnyû láncinge, a titán fekete csizmája, a ragadozó díszes karkötõje, a hatalom rubinja, óriás fülbevaló, a pók smaragdgyûrûje, görényfarok, a gyõzelem márványgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nyilvánvaló: Rauko a vesztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

v 154 154. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

v 159 3538 4 197 1000 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Gekkó vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1000 szerencsekövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-10 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

v 176 176. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-59 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

m 11 6 8114 1324 1443 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,6) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 114) A legközelebbi feladat megoldásánál 114 lesz a válaszod.
(M 11,5) Irány észak! Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben koreni sün tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 1 rágcsálót kapott, és az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 48 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 5 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 118 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 2-es fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, 138 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 5-ös fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [114] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 11,6) A folyosó délre tart. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,6) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 85 arany, 6 drágakõ és egy bajnokok itala.
(M 11,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 11,5) Északra mész tovább. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat.
(M 10,5) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 9,5) Nyugat felé folytatod a felderítést. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: gyorsaság: 28.].

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az arachnid sámán irányába mozogsz. Bástya az arachnid sámán irányába megy. Lekvár az arachnid sámán felé mozog. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Bástya az arachnid sámánt támadja. Lekvár az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (13 ép-t sebzõdtél). Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (10 sebzés). Az arachnid sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/0, Bástya: 17/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak 17% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 44 arany. Piknik idõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+33% jóllakottság.)
(M 9,6) Dél felé mész az útvesztõben. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 9,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 9,8) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (sebzõdsz 20 ép-t.)
(M 9,9) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (vesztesz 19% lélekenergiát.)
(M 9,10) Déli irányba folyatod utadat. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

m 4334 4111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,10) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (+1 képességpont.)
(M 8,11) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 8,12) A következõ terem délre van, így arra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,12) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Odacsapsz jobb mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-2 ép) Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (26 sebzés). A bundás yeti holtan terül el. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 212 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/0, Bástya: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont és 28 arany. Bástya kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 6,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,11) Észak felé mész a labirintusban. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Primitív feladatot kapsz. A galetki köveket dobál feléd, és mindet el kell kapnod!
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 6,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Nocsak, mit találtál! 2 waarkin ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 6,9) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Ha 2 mikropoid 7 hét alatt 28 kiló mohát fal fel, akkor 4 mikropoid 8 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

j 22361 tárgy javítása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a tûz karikaszimbóluma újra használható.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (396. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Flen Eligor, egy hosszú, fehér hajú, vörös szemû, mélykék bõrû, hegyes fülû, földöntúli szépségû férfi. A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a káosz árnyékláncinge, az ellenállás nehéz harci nyílpuskája, Rogan karkötõje, asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, a káosz õsi gyûrûje, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, aréna kõ érme, az ellenállás ónixgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, cseppkõ gyûrû, a káosz ur-gathal szimbóluma, arany nadrág, a káosz terjesztõjének fejpántja, ezüst vadászköpeny, arany orgling fétis, a káosz türkisz karkötõje, galetki érdemérem, a káosz szolgájának szimbóluma, a káosz rettenetes karkötõje, a tudás zafírja, a gyõzelem hosszú lándzsája, a túlélés fekete csizmája, az ellenállás vaspajzsa, az ellenállás ónix karkötõje, a káosz õsi öve. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Flen Eligor pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szirén fattyú. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a kobra hosszú íja, gyémánt pszi váll-lap, a harcos ónix karkötõje, a szakács üstje, a kobra malachit karkötõje, a kígyó díszes karkötõje, Örökkévalóság Smaragdja, káoszkígyó vért, a sün malachitgyûrûje, óriás fülbevaló, a ragadozó csontamulettje, asztrálgyöngy, a mentát gyöngye, a káosz éjfekete fülbevalója, a pók smaragdgyûrûje, orgling fétis, a tolvaj malachitgyûrûje, mintrogi erõöv, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a kígyó szárnyas sisakja, a sebesség malachitgyûrûje, a teknõs ónix karkötõje, a sün ezüstcsizmája, arany orgling fétis, a gepárd díszes köntöse.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gekkó Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)85 (+0)125 Tömörgõ Sitty-Sutty Tudati méreg kudarc (-6)124 (-20)130
2. Gekkó Mentális robbanás -65 PE (-5)80 (-62)63 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás -62 PE (-5)119 (-65)65
3. Gekkó Mentális robbanás -32 PE (-5)75 (-31)32 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás -31 PE (-5)114 (-32)33
4. Gekkó Agyvihar kudarc (-9)66 (+0)32 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás kudarc (-5)109 (+0)33
5. Gekkó Agyvihar kudarc (-9)57 (-16)16 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás -16 PE (-5)104 (+0)33
6. Gekkó Mentális robbanás kudarc (-5)52 (-16)0 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp +18 PE (-3)101 (+18)51

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-22 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+31 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos, vörösen izzó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az ellenállás gyíkbõr öve, Abarrun karkötõje, a sebezhetetlenség könnyû íja, a pontosság malachit karkötõje, a szívósság sárgaréz nyaklánca, orgling fétis, a harcmûvész halotti maszkja, a gólem átlátszó köntöse, a gladiátor kõamulettje, aréna kõ érme, a bûz bíbor láncinge, az óriás csepp fülbevalója, az erõ malachit karkötõje, a gólem csepp fülbevalója. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Gal Etkins mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a Xantin aranyöve. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Álmaid Nõje, egy nagyon magas, hosszú combú, nagymellû, vörösesbarna hajú, igézõszemû, bombázó nõ. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, a tárgyalás gyûrûje, cseppkõ gyûrû, ozin fülkarika, arany orgling fétis, Rogan karkötõje, quwarg amulett, Groark talizmánja, Örökkévalóság Zafírja, aréna kõ érme, káoszkígyó vért.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gekkó Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)85 (+0)125 Álmaid Nõje semmi semmi (+0)30 (-5)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+2% pszi támadás, +2% pszi energia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Ixion, egy látszólag eltévedt, triciplita-szerûen hármas szimmetriájú, mindig éhes férfi. [aura: 1-es méretû 11-es szintû farok.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a bölcsesség szöges öve, a gyorsaság ezüst fülbevalója, a majom díszes köpenye, szerencsekõ, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, cseppkõ gyûrû, galetki érdemérem, a káosz vörös nyílpuskája, a küzdelem malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a küzdelem nagy pajzsa, a majom elit lemezpáncélja, orgling fétis, az ellenállás szarvas sisakja, a tudás zafírja, quwarg amulett, a természet ónix karkötõje, vörös karkötõ, a túlélés zangrozi csizmája, az elefánt ónix karkötõje, a küzdelem keresztszimbóluma. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Ixion pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a galetki érdemérem. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

pv 5 7 3 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

le 134 324 19213 156 elrakod a 134. tárgyat
Leveszed az ében láncinget. Leveszed a Dexkill övét. Leveszed a kígyó keresztszimbólumát. Leveszed a háború kövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

kf 22167 184 22347 22361 bekészíted a 22167. tárgyat
Felveszed a tûz díszes pikkelyvértjét. Felveszed a Xantin rubinövét. Felveszed a tûz csontamulettjét. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a tûz karikaszimbólumát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 18 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is). [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 408 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 184 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 515 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gekkó, egy üdezöld alapon kék pettyes bõrû, ragyogó aranyszín szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 173. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 23 (28) / 8.51
[2] IQ: 11 / 10.36
[3] ügyesség: 15 / 3.84
[4] egészség: 12 (15) / 8.18
[5] mágia: 9 / 8.19
[6] gyorsaság: 23 (27) / 1.41
[9] Méret/ép: 176 (193) / 173
Min. méret: 174
Barlangméret: 177
PONTJAID
Varázspont: 131 / 57
Képességpont: 18 / 1%
Hõsi pont: 9 (0)
Tám.bónusz: 37%
Véd.bónusz: 43%
Galetki erõ: 833 / 309
Hírnév : 4042
Jóllakottság: 186%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 97 (0)
Galetki gyõzelmek: 39 (0)
Torzsz. csaták: 874 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 808 (2)
Leölt torzszülött: 1398 (2)
Pszi csaták: 249 (2)
Pszi gyõzelmek: 181 (1)
Ájulások száma: 44 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: pusztító (48)
Speciális képességeid:
+16 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +6 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 2 xenópetét! 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hozz 10 kõtroll szemet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 (19) / 0.32 [15] regeneráció: 10 (15) / 0 [17] vastag bõr: 10 (13) / 0.40
[18] tûzimmunitás: 2 / 1.64 [20] savimmunitás: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 1 / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0.20 [24] rezisztencia: 14 (19) / 0
[25] bûz: 24 (26) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2.12 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.36 [47] zárnyitás: 10 / 5.67
[48] mászás: 8 / 3.11 [49] rugalmasság: 4 / 0.75 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 0.78
[51] transzformáció: 10 / 1.15 [52] auraészlelés: 5 / 0.10 [53] ékszerészet: 5 / 3.31
[54] kereskedelem: 8 / 7.99 [55] szívósság: 12 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 9 / 0.88
[57] gyógynövények: 9 / 3.99 [58] nyomkeresés: 24 (30) / 10.68 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.49
[60] pszi támadás: 17 (20) / 10.23 [61] pszi energia: 24 (25) / 5.28 [62] lopás: 5 / 2.01
[63] éberség: 5 / 2.16 [64] átokszórás: 11 / 0.33 [65] álcázás: 22 / 0.30
[66] lopakodás: 4 / 1.81 [67] régészet: 5 / 3.90 [68] zene: 8 / 1.99
[69] tanulás: 6 / 2.75 [70] idézés: 5 / 0.30 [71] javítás: 11 / 7.55
[72] építés: 14 / 2.20 [73] felderítés: 5 / 2.38    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 12 (13) / 0.98 [101] szakért.: 12 (13) / 9.93 [102] roncsolás: 6 (8) / 0
bal mancs [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 12 / 0.21 [105] roncsolás: 6 (8) / 0
jobb csáp [106] méret: 9 / 1 [107] szakért.: 8 / 6.36 [108] paraliz.méreg: 15 (17) / 0
bal csáp [109] méret: 6 / 0 [110] szakért.: 3 / 1.46 [111] paraliz.méreg: 12 (14) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 24 / 1.77 [32] animáció: 1 / 0.72 [149] dimenziókapu: 1 / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 1 / 0 [152] felejtés: 4 / 0.44
[31] féreg érintése: 3 / 1.92 [168] fürgülés: 1 / 0 [17] gránitbõr: 1 / 0
[163] kineport: 5 / 1.12 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 0.36 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.12
[158] láth. észlelése: 3 / 2.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.12 [165] manafókuszálás: 7 / 0.18
[35] mágiatörés: 2 / 0.06 [129] mentális robbanás: 10 / 1.35 [34] méregfelhõ: 2 / 1.64
[161] sebezhetetlenség: 2 / 0.36 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.40 [159] szellemidézés: 5 / 0.68
[176] szélpajzs: 2 / 1.80 [14] vakító fény: 2 / 0.46 [170] villámpajzs: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Lekvár, az agglomerátor 84/84 195% 169% 7 / 3.38 harcol
[2] Bástya, a quwarg katona 60/60 195% 143% 5 / 3.91 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
be 9 4 1
be 9 4 2
be 9 4 3
bsz 2
e 9 70
2. Makró
pv 3 4 5 8
p
v 154
v 159 3538 4 197 1000
v 176
3. Makró
szh 1 2
vd 148
vd 148
szh 1 2
4. Makró
gy
szh 1
pv 6
p
p
pv 5 2 3 4
5. Makró
pv 7 8
ism 5
p
pv 5 7 3 4 8

HARCI PROGRAMOD
9: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #12. Prioritás: 130.
10: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #12. Prioritás: 135.
11: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
12: tûzlehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 195.
1: tûzlehelet használata ha a harc 2. köre van, Prioritás: 105, és ha ellenfeled #197.
3: Közelharc támadás ha a harc 3. köre van, Prioritás: 110, és ha ellenfeled #197.
5: mágiaellenállás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 120, és ha ellenfeled #213.
7: animáció t.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 115, és ha ellenfeled #213.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30 50; VI erõ:200% ép:30%; PV 5 7 3 4 8; PSZ 58 46 47; BA 15040 15013 15004 15021 15002; TT 2; HE 2; PTA 131 129 129 130 130; PTB 129 130 130 129 130;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2544 24687 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (3. épület), #23 (8. épület), #28 (7. épület), #52 (20. épület), #258 (170. forduló), #348 (170. forduló), #414 (168. forduló), #317 (168. forduló), #432 (168. forduló), #356 (169. forduló), #484 (171. forduló), #494 (172. forduló), #429 (155. forduló), #358 (155. forduló), #385 (172. forduló), #463 (158. forduló), #328 (172. forduló), #420 (166. forduló), #207 (172. forduló), #396 (173. forduló), #200 (167. forduló), #215 (168. forduló).

SZÖVETSÉGED: Békeidõk Hírmondói (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7774. karakternél van. Jelenleg a rezervátum építésén dolgozol, eddig 111 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 14 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gyõzelem nagy pajzsa (#20862)
* 1 a gyõzelem vassisakja (#20876) * 1 a harcos átlátszó köntöse (#7902) * 1 a kígyó ezüstcsizmája (#19124)
1 a kobra fekete csizmája (#7422) 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a remete vas lemezpáncélja (#12251) 1 a sav fekete csizmája (#26772) 1 a sav nagy pajzsa (#26712)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tökéletesség bronz mellvértje (#21747) 1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851)
1 a tudás ezüst fejpántja (#2007) * 2 a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 az energia szárnyas sisakja (#18627) 1 az erõ díszes pikkelyvértje (#1467) 1 az erõ kék köpenye (#1587)
* 1 bronz pszi váll-lap (#290) 1 csontmaszk (#1092) 1 Dexkill öve (#324)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes köpeny (#1138) 2 díszes pikkelyvért (#1017)
2 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kék köpeny (#1137) 1 kemény bõrpáncél (#3) 1 kerek pajzs (#1061)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062)
35 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195) 2 szárnyas sisak (#1077)
1 szent templomi maszk (#232) 1 vándorcsizma (#1121) 1 vas mellvért (#1048)
1 vassisak (#1076) * 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd csontamulettje (#15597) * 1 a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027) 1 a háború köve (#156)
1 a harcos fülbevalója (#8005) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kígyó keresztszimbóluma (#19213)
1 a mentát jáde nyaklánca (#12885) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a ragadozó csepp fülbevalója (#20156)
* 1 a regenerálódás márványgyûrûje (#24626) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542)
1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) * 1 a tûz csontamulettje (#22347)
1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) 7881 arany (#1) 1 aranyozott nyaklánc (#1183)
* 1 asztrálgyöngy (#233) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az energia kõamulettje (#18746)
1 az óriás csepp fülbevalója (#8906) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197) 36 drágakõ (#2)
* 1 görényfarok (#189) 1 keresztszimbólum (#1213) 1 malachitgyûrû (#1227)
1 márványgyûrû (#1226) * 4 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139) 7 üvegszimbólum (#138) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129) 7 fekete dukát (#218)
1 furulya (#167) 2 garling kristály (#209) 4 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 õskõ (#8)
6 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a jég könnyû nyílpuskája (#22886) 6 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a pontosság könnyû nyílpuskája (#4436)
* 1 a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 1 a sav rövid tõre (#26952) 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182)
1 a törpék rövid tõre (#6702) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 a védekezés görbekardja (#4916)
1 a yeti nehéz nyílpuskája (#26487) 1 az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 1 az elfek könnyû íja (#10721)
1 az ügyesség barbár lándzsája (#2681) 1 csonttõr (#1301) 1 Enyészmester (#217)
2 görbekard (#1316) 1 harci nyílpuska (#1288) 1 hosszú íj (#1272)
1 kard (#1315) 3 kõbalta (#18) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû íj (#1271) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 kõrisfa íj (#1273)
1 lándzsa (#1330) 1 rövid tõr (#1302) 3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 27 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33)
11 elonotichlan (#31) 17 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
1 hatalom kék itala (#58) 12 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 3 kalmárok itala (#66)
1 kihívás itala (#68) 16 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
16 mátekel gomba (#21) 6 méregellenállás itala (#51) 10 mézfû (#29)
29 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80)
2 óriásnövés itala (#60) 22 ragálygomba (#26) 13 rémcserje (#34)
3 sárga gyógyital (#61) 19 sárkányvirág (#32) 14 sötét mák (#23)
5 szemani gomba (#36) 26 tejfonál (#28) 3 tûzlehelet itala (#53)
18 üvegcse (#14) 9 védelem itala (#59) 4 velparaj (#35)
11 waarkin (#38) 25 winropu moha (#22) 1 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 bolhedor szárny (#15) 1 démonlidérc esszencia (#272)
16 ekinda haj (#147) 3 húsevõ bibe (#151) 4 khazdar taréj (#268)
5 kõtroll szem (#274) 4 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165)
5 patkányfog (#270) 8 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236)
1 smaragd esszencia (#229) 9 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278)
14 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): díszes karkötõ #1242 (3), a pontosság csatos öve #4316 (7), vándorcsizma #1121 (1), ezüst láncing #1033 (9), az egészség háromszögszimbóluma #3012 (10), az elefánt kõamulettje #16496 (9), az egészség ónix karkötõje #3043 (13), a regenerálódás könnyû íja #24671 (5), a túlélés sárga öve #21417 (11), a torony márványgyûrûje #18326 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZIRÉN FATTYÚ (223. SZÖRNY)
A szirének a mágia mesterei, pusztán hangjukkal képesek bármely halandót elbûvölni és szolgálatukra kényszeríteni. Ha az áldozat egy férfi, akkor ez a szolgálat gyakran... khm... nem annyira kellemetlen, kivéve azt az apróságot, hogy a szirének a nász után elpusztítják az immár hasznavehetetlen hímet. Az ilyen rövidtávú párkapcsolatok eredményeképp születik meg a félig szirén félig galetki fattyú, amely ugyan nem rendelkezik akkora mágikus képességekkel, mint anyja, azonban épp elég gyûlölet lakozik benne a galetkik iránt, akik torzszülöttként kezelik, hogy ezt a keveset is megfelelõ fegyverré kovácsolja. És persze sosincsenek egyedül, sokszor egy elbájolt, nyáladzó orgling szolgálja õket...



XANTIN ARANYÖVE (179. TÁRGY)
Ez az öv méltán népszerû a tûzlehelettel rendelkezõ galetkik között. A Xantin övsorozat korábbi darabjaihoz hasonlóan nagyobb energiájú leheletet tesz lehetõvé. Amint magadra csatolod az övet, kellemes meleg bizsergeti meg pocakodat, ezzel is jelezve, hogy micsoda tûzenergia tombol az belsejében. Viselésekor a tûzlehelet képességed néggyel lesz nagyobb.



GALETKI ÉRDEMÉREM (276. TÁRGY)
Galetki Érdemérmet csak az igaz galetkik viselhetik, hozzájutni nem könnyû. Az Érdemérem megszerzéséhez valami hõstettet kell végbevinni, vagy más módon bizonyítani, hogy méltó vagy a galetki névre. Az érdemrend viselõje +3-at kap minden elemi immunitására! Az érdemérem ékszerként KF-elhetõ, tehát nem foglal helyet más varázstárgyak elõl. Természetesen ezt a személyre szabott ajándékot nem adhatod el vagy át.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.