Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 12:47:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4857-210

Karakterszám: 4857 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 210 Játékhét: 415
E forduló ára: 30 zs. Maradék zseton: 2705
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. jan. 25. 15h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2008. jan. 26.

E-mail!

SIR PÁLPUSZTAY BAGAMÉR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 111 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7774.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 17.* Pannonicát majdnem felfalta egy Targhon, a lélekvadász. *jan. 17.* Pannonicát kis híján megölte egy dögféreg. *jan. 21.* Nosean szolgálatába állt egy savelementál. *jan. 22.* Morq Fan Gort majdnem felfalta egy lebegõ drón. *jan. 22.* Nosean gyõzelmet aratott Aranyos Ászok felett. *jan. 23.* Pannonica gyõzelmet aratott Hunter Killer felett. *jan. 23.* Ambassadar gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *jan. 23.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *jan. 23.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott sárkánybébi felett! *jan. 23.* Alystair D'Brison pszionikus küzdelemben diadalt aratott Éjfény felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Gargoyles, egy hatalmas, kõtestû, izzóan fehér szemû, bõrszárnyú, hosszú, erõs farkú férfi. A Katonák klánjának parancsnok rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: kristályamulett, smaragd karkötõ, Hadúri csizma, a rend köve, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, szent templomi maszk, mintrogi erõöv, platina nadrág, ében nyílpuska, Dorka köpenye, káoszkígyó vért, galetki érdemérem, orgling fétis, smaragd életkõ, cseppkõ gyûrû. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+14% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az intelligencia itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

dd 27657 134 6117 7887 7407 9687 több tárgy eldobása
Kihajítasz 1 a légzés ezüst fejpántját. Kihajítasz 7 ében láncinget. Kidobsz 1 a gladiátor sárga övét. Kihajítasz 1 a harcos kék köpenyét. Kidobsz 1 a kobra ezüst fejpántját. Kihajítasz 1 az entek kék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

htt 1 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
1: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #284, Prioritás: 200, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

hp 1 0 2 2 50 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

gy 70 0 10 1 9 80 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 1. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 9. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 80. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
(Feltételes gyógyítás:) narancs gyógyitallal gyógyítod magad. 111 ép-t gyógyított rajtad.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 579.]

bsz 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy az agyaggólemmel rezisztanciája jóval 50 felett van, mágiával nem sok esélyed van ellene.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

ftk 4 4 4 4 521 felszíni tárgy kutatása
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél tûzimmunitás tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Hmm, kezd meleged lenni. Az öreg meg csak még több cuccot vesz magára. Nem érted te ezt, de aztán meglátod. Hiszen ez a szalamandra vastag prémköpenye. A másik meg a szalamandra bundanadrágja. Te meg majd megsülsz, ejnye!
[Tûzimmunitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Amikor az öregember a szalamandra dimeprém csizmáját is magára veszi, már igazán kezdesz megsülni. Szerencsére még bírod egy darabig az irdatlan hõséget, így megfelelsz a tûzimmunitás próbáján! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal erõ tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Egy elhízott womathot látsz a teremben, erre mutat az öregember, hogy emeled fel a fejed fölé. Na, ezen ne múljon, nekigyürkõzöl.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Megragadod az elhízott womathot a tõgyénél, és a fejed felé tartod szerencsétlent. Az csak bõget, a próbamester viszont elégedett, kiálltad a próbát. A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, gyógynövények tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Igazán meglepõ a próba, mindenféle növényeket kell felismerned, rájönnöd, hogy mérgezõek-e, vagy gyógyító erejûek, mit mire használhatsz fel.
[Gyógynövények próba 12-es küszöbre: sikeres] Nem túl nehéz feladat neked, aki ennyire értesz a gyógynövényekhez. Sorolod a tudnivalókat rendesen, és úgy látszik jól is. Az öreg egy idõ múlva feladja, és nem kérdez tovább, csak int, hogy sikerült a próba! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal idézés tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Az öreg int egyet a kezével, te pedig érzed, hogy valami elszívja minden mágikus erõdet. Nem vitás, itt téged tudatromboltak! Az öreg pedig mosolyog, és közli a feladatot: idézz manát, méghozzá sokat!
[Idézés próba 21-es küszöbre: sikertelen] Hát kénytelen leszel... belekezdesz az idézésbe, és meg is van, áramlik a mana... elég kevéske... az öreg meg csak röhög, mint egy szõrös vikunya, majd a kezedbe ad némi manaitalt, hogy pótolhasd elveszett varázspontjaidat, mielõtt kikullogsz a toronyból! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél szívósság tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. - És most, mászás - ordít rád a próbamester. Hát nem errõl volt szó, de akkor legyen mászás... szerencsére a kötélen vannak csomók, így iszonyatosan könnyû megmászni. Kár, hogy nem látod a végét. Azért mászni kezdesz felfelé, hátha van teteje.
[Szívósság próba 6-os küszöbre: sikeres] De úgy látszik nincs neki. Sebaj, azért te csak mászol tovább... és tovább... és tovább... végül szívósságod meghozza gyümölcsét, felérsz a kötél tetejére, és megkongatod az ott lévõ harangot. Büszke lehetsz magadra, igazán kitartó, szívós alak vagy! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal átokszórás tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. - Hogy a ragya lepje el azt az ocsmány képedet, amit be mertél dugni ide te nyamvadék! - Köszönt az öreg illõ módon. Nincs mese, vissza kell vágnod neki.
[Átokszórás próba 7-es küszöbre: sikeres] - De legalább nem purcanok ki pár év múlva végelgyengülésben, mint te, öreg tata. Olyan vén vagy, hogy a ráncok a képeden jobban szégyellik magukat a koruk miatt, mint te! - Hmm, reméled nem lõttél túl a célon, de nem! Az öreg csak mosolyog, magában fortyog egy kicsit, de elismeri, hogy a próbának eleget tettél! A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, ügyesség tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Ahogy az öregember a közeli folyosóra mutat, mindent megértesz. Lengõ bárdok, kiálló karók, csúszós, lejtõs padló... Itt kell végigmenned.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres] Nekifutásból végigcsúszol a folyosón, miközben balra-jobbra kapkodod a fejed, és mozgatod a tested. A karóknál ugrasz egyet, és egy elegáns szaltóval érsz földet. Ezzel hamar végeztél! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal csapdaészlelés tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Az öreg a másik teremre mutat, hogy menj elõre, ott kerít sort a próbára. Kérdõn nézel rá, de mosolygós, kedves arcát látva nyugodtan indulsz elõre.
[Csapdaészlelés próba 21-es küszöbre: sikertelen] Az elsõ lépés után már be is szakad lábad alatt a talaj. Még megkapaszkodsz a verem szélében, de a plafonról már zuhan is rád egy masszív kõcsillár. Puff, hallod és érzed, majd elájulsz. Mikor magadhoz térsz, csak a próbamester szomorkodó fejcsóválását látod. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél elkt.immunitás tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Az öreg már mutatja is a folyosót, amin végig kell menned. Elektromancerek, elektratonok és hasonló mókás torzszülöttek már rángatózó tetemei kövezik az utat. Elindulsz, de egybõl szikrázni kezd lábad alatt a talaj.
[Elkt.immunitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Te viszont csak mosolyogva lépdelsz tovább. Még jót is tesz egy kis lábmasszírozás. Kiálltad a próbát! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal meggyõzõkészség tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Egy orgling szolgát kell meggyõznöd róla, hogy etesse meg óriáspókokkal a szemközt kiláncolt bömbölõ arénarémet.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Jól hátsón billented a szolgát, és parancsoló hangon ráförmedsz: indulj szolga! Egyszerû, de kétségkívül hatásos módszer, a szolga már indul is. Persze a végén összecsipkedik az óriáspókok, és élve lenyeli az arénarém, de ettõl még a feladatot teljesítetted! A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, zárnyitás tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Érdekes, ilyen közvetlen módon még soha nem tették próbára zárnyitás szakértelmedet! Az elõtted levõ asztalon vagy két tucat különbözõ fajtájú zárszerkezet hever, zárt állapotban. Ezeket kell kinyissad!
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Sorban nyitod ki a zárakat, mindenki nagy csodálatára. Mire az utolsóval is végzel, az öregember bólint, elfogadta teljesítményedet! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal imm.mérg.gázra tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Szóhoz sem jutsz döbbenetedben, amikor szolgák vagy egy tucatnyi felszínt járt földicápát vezetnek a terembe. Az öreg valami érdekes tárggyal takarja el a száját és orrát, aztán a szolgák zenélni kezdenek, a cápák meg hatalmas állkapcsukat tátogatják. Bûzölgõ mérges gázok törnek elõ a rothadó állkapcsokból, alig kapsz levegõt.
[Imm.mérg.gázra próba 15-ös küszöbre: sikeres] Szerencsére nem kell neked feltétlenül levegõ, a mérges gázokat is élvezettel szippantod magadba. Hú, végre egy kis edzés megfáradt tüdõdnek! A szolgák még akkor is döbbent arcot vágnak, mikor kivezetik a terembõl a cápákat. El sem hiszed, de mind a négy próbát kiálltad! Az öregember hitetlenkedve bámul rád, és megpróbál gyorsan csoszogva eliszkolni elõled. Na álljon csak meg a menet, jól elkapod a grabancát, és kéred tõle jogos jussod. Õ csak hebeg, habog, de végül átnyújtja nyereményed, ami egy kerek korsó! Vígan, jókedvûen hagyod el a tornyot! [ld. enc.]
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél bûz tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Három tucat rothadó johhtukul tetemet kötöznek rád, hogy kibírod-e a közelrõl jövõ bûzt.
[Bûz próba 7-es küszöbre: sikeres] Szerencsére saját testszagod könnyedén ellensúlyozza a johhtukulok bûzét. Elismerõen bólogatnak körülötted, kiálltad a próbát. Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal tüskés bõr tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Az öreg csak mosolyog, te meg valahogy érzed, itt valami csúnya dolog készül. Amikor a hátad mögé pillantasz, már látod is az ezercsápú korbácsmadarat, amint püfölni kezd téged.
[Tüskés bõr próba 8-as küszöbre: sikeres] Jópárat ráhúz a hátadra a csápjaival ez a fenevad, de végül tüskéid halálra sebzik. Jól van, ez a próba is megvolt! A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, álcázás tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. A feladat a következõ: most szépen menj ki innen, és gyere vissza. Ha nem ismerlek fel, sikerült a próba!
[Álcázás próba 19-es küszöbre: sikeres] Elég nevetséges, de te akkor is megmutatod! Kimész, és úgy elmaszkírozod magad, hogy csak na! Teljesen felismerhetetlen vagy! Azért még megvárod, amíg, egy-két másik galetki bemegy a toronyba elõtted, és csak utána lépsz be te is. A próbamester örömmel fogad. Elkezdi ismertetni a feladatot, te pedig csak magadban mosolyogsz. Aztán amikor már nem bírod tovább kacagás nélkül, leleplezed magad. Az öreg ráncolja a homlokát, de természetesen nincs mit tenni, elfogadja, hogy sikeres voltál! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal lopás tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Az öreg egy lelketlen katonára mutat, aki a terem túlsó végében posztol, és feszült figyelemmel jár fel és alá. Tõle kell elrabolnod a fegyvereit!
[Lopás próba 24-es küszöbre: sikertelen] Haha, kacagni van kedved az ötleten. De hát ez LEHETETLEN! Az öreg megvonja a vállát, és közli, akkor elbuktál! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 496.]

h 521 201 521. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 521. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 496.]

kf 312 327 bekészíted a 312. tárgyat
Elõször el kell raknod egy csizmát (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a krakoch csizmát be tudd készíteni. Elõször el kell raknod egy fülbevalót (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a Trükkös fülbevalót be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 496.]

vv 69 261 több varázslat elmondása
[V 69 0 0:] Óvatosan beszürcsölsz 1 õsmágus szájvizét.
[V 261 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szörnyismeretet. (-35 vp.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 482.]

v 256 7407 256. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 482.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy fürgülést. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy az Õsféreg ébredését. (-20 vp.) A 2. csöpögõ csápolat feléd mozog. Az 1. csöpögõ csápolat feléd rohan. A 2. csöpögõ csápolat rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. csöpögõ csápolat téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. csöpögõ csápolatot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Nem találtál. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Odaütsz bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (85 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (87 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Lecsapsz jobb csápoddal. Elhibáztad. Az 1. csöpögõ csápolat kileheli lelkét. A 2. csöpögõ csápolat téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. csöpögõ csápolatot. Odacsapsz jobb karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz jobb karmoddal. (84 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (104 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (90 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Odacsapsz jobb csápoddal. Fürgén elhajolt. A 2. csöpögõ csápolat holtan terül el.
[A csatában összesen 488 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+101%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 csöpögõ csáp és 2 xenópete.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 467.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (454. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 gyilkos borókát. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237) [aura: vastag bõr: 12.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy fürgülés. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy az Õsféreg ébredése varázslatot. (-20 vp.) A bjöltreodrok máris elõtted terem! A bjöltreodrok rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kronózott! (-1 TVP). Lecsap rád bal mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-1 TVP) Megpróbál megmarni fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-2 TVP). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a bjöltreodrokot. Odacsapsz jobb karmoddal. (65 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Lecsapsz bal mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Lesújtasz bal mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+1 ép). Harapásra nyitod szádat. (85 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (88 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Lesújtasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Elszívsz 24 vp-t. Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A bjöltreodrok halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 362 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 445.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (249. kaland, összköltsége 30 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy manifesztált energia (#267) és 2 márvány apostol (#266) [aura: 10-es életszívás.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy fürgülés. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy az Õsféreg ébredése! (-20 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. márvány apostol létrehoz egy életszívás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. márvány apostol létrehoz egy életszívás varázslatot. Nem hat rád. A manifesztált energia feléd rohan. A manifesztált energia téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-17%). Meglóbálva zúz bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. márvány apostol létrehoz egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a manifesztált energiát (+22 ép). A 2. márvány apostol mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. A manifesztált energiát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (85 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (80 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Beversz egyet bal mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (91 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+7%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (88 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Elszívsz 20 vp-t. Bûzöd zavarja (19 sebzés). A manifesztált energia halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. márvány apostol mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Rezisztálod a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. márvány apostol létrehoz egy életszívás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az 1. márvány apostolt. Támadod az 1. márvány apostolt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (83 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (75 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Odacsapsz bal mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (88 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Megpróbálod megmarni. (110 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Bûzöd zavarja (22 sebzés). Az 1. márvány apostol holtan terül el.
*** 4. KÖR *** A 2. márvány apostol elmormol egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a 2. márvány apostolt. Odacsapsz jobb karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (82 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (92 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Acsarogva harapni próbálsz. (92 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Elõresuhintasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Elszívsz 24 vp-t. Szagod látható benyomással van rá (19 sebzés). A 2. márvány apostol halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 666 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+167%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete, 101 arany és 5 hamis arany. Piknik idõ! A kajára veted magad. (+22% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 424.]

z 588 20 148 zenélsz 588. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki nép vezetõjérõl, aki a népét a hegyek alá, a biztonságba vezette. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+36 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+3 képességpont.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237) [aura: méret: 245.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy fürgülés varázslatot. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy az Õsféreg ébredését. (-20 vp.) A bjöltreodrok feléd mozog. A bjöltreodrok rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kronózott! (-1 TVP). Ütni próbál bal mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-1 TVP). Harapásra nyitja száját, támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-1 TVP) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a bjöltreodrokot. Rávágsz jobb karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lecsapsz jobb karmoddal. (79 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Megpróbálod megmarni. (90 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). A fogaiddal támadsz. Elkerülte. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Elszívsz 24 vp-t. Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). A bjöltreodrok halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 359 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 45 arany és 3 hamis arany.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

ell 1905 284 ellenfél lista beállítása
1905. lista módosítása: 284 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

k 20 327 kaland elvállalása
(20. kaland:) Közlöd Goldenroddal, hogy vállalod a feladatot. A helytartó emberei egy furcsa kamrába kísérnek, melynek közepén egy zümmögõ, fekete korong áll.
- Teleport kamra. - magyarázza egyikük. Bólintasz, majd ráállsz a korongra. Zümmögés hallatszik, és a következõ pillanatban egy hasonló teremben találod magad. Korong, egy kijárat, a szoba üres, és NAGYON kicsi! Csak görnyedezve férsz el, és látod, a kivezetõ folyosó még szûkebb. Na itt így nem fogsz tudni harcolni, össze kell húznod magad!
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Összesajtolod magad, így mozogni tudsz a törpejáratokban. Hmm, ismerõsnek tûnik a hely. Olyan, mint egy helytartói palota, csak egész kicsi! Egy döbbent, páncélba öltözött apró galetki toppan eléd.
- Iiizé, jó uram, miben segíthetek?
Ez hozzám beszél? Még soha senki nem urazott!
- Thunil Baltarogot keresem. - válaszolod.
- Erre, uram, máris megnézem, hogy a helytartó tudja-e fogadni!
A helytartó? Hirtelen a helyére ugrik minden. Az elsõ szinten vagy, a lárvaszinten! Akkor a palota és az õrök hatalmasnak tûntek, de valójában most már aprónak tûnik az egész. Szóval a vadászszint helytartója meg akarja veretni a lárvaszint helytartóját... Nem lenne jobb kimaradni ebbõl? Nagyon nagyon ráfázhatsz! Mindegy, most már nem fordulsz vissza, de nem biztos, hogy a verés a legjobb megoldás. Mindenesetre, a legelemibb elõvigyázatosság, ha elváltoztatod kicsit a külsõdet.
[Álcázás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ez is megvolt! A helytartó fogad téged. Az ajtónyíláson úgy kell besajtolnod magad, de odabent tágas a hely. Jól emlékeztél, Thunil egy izmos, pikkelyes testû, háromszemû, tüskés bõrû galetki, és most, hogy a 9. szinten élsz, sem tûnik igazán aprócskának. Sõt, egészen megtermett... Persze õ már nem emlékszik rád, szívélyesen hellyel kínál.
- Kit tisztelhetek Önben, és mi járatban van a lárvaszinten? - egy pillantást vetsz az õr felé, mire Thunil biccent, és az õr már távozik is.
[Meggyõzõkészség próba 14-es küszöbre: sikeres]
- A nevem nem fontos. Elég kényes témával kapcsolatos a látogatásom... Bizonyára ismerõsen cseng Goldenrod Adkar neve. Nos, én az õ egyik bizalmasa vagyok. Úgy is mondhatnám, hogy a kellemetlen ügyeit intézem. Megérti, ugye, egy helytartó kezéhez nem tapadhat vér.
Thunil egy árnyalattal sápadtabban bámul rád.
- Nézze, alapos képzést kaptam a Császári Orgyilkosoknál. Most egy bagatell ügy miatt voltam kénytelen ideutazni, holmi elhúzódó adósságügy. Nekem is kellemetlen ezekben az apró járatokban alig fér el hatalmas testem, de Goldenrod lekötelezettem. Szóval akkor... és ezzel villámgyorsan támadásba lendülsz. Ellenfeled egy Thunil Baltarog (#284).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy fürgülés varázslatot. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) A Thunil Baltarog máris elõtted terem! A Thunil Baltarog rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Mérget kaptál! Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 16 vp-det. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ostorként csattant farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 16 ép-t. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Elõhívsz egy az Õsféreg ébredése varázslatot. (-20 vp.) A Thunil Baltarog rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 16 vp-det. Egy rúgást próbál jobb lábával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Rád vág farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). Méreg! 31 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a Thunil Baltarogot. Lecsapsz jobb karmoddal. El sem találtad. Rávágsz jobb karmoddal. Ez mellément. Odakensz neki bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Beversz egyet bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. Félrehajolt. Harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A Thunil Baltarog téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -6 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (25 ép-t sebzõdtél). Elszívja 16 vp-det. Lendít egy nagyot jobb lábával. (14 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). Méreg marja tested. 31 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A Thunil Baltarogot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé! Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Félrehajolt. Odacsapsz bal mancsoddal. Elkerülte. A fogaiddal támadsz. Ez mellément. Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. A Thunil Baltarog téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -6 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. (41 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (30 ép-t sebzõdtél). Elszívja 16 vp-det. Egy rúgást próbál jobb lábával. (18 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág farkával. (12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 316 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes idézés:) kék manaitallal szerzel extra varázsenergiát. 76 varázspontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 170 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 250 aranyat.

(327. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Egy négykarú, békafejû galetki bukkan fel elõtted. Minden mancsában egy-egy kés van, meg egy csomó az övén! A késeket dobálni kezdi feléd.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] Villámgyors vagy: elkapod a késeket, és visszadobálod! A galetki hörögve elterül, és egy pillanat múlva semmivé foszlik. Legyõzted!
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 14 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 52% lélekenergia.
[73 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: elkt.immunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy fürgülés varázslatot. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy az Õsféreg ébredését. (-20 vp.) Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy a forrás érintését. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. A 2. manapoid figyelõ elõhív egy a forrás érintése varázslatot. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elmond egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. A 2. manapoid figyelõ ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 2. manapoid figyelõ elmond egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! Rezisztálod a varázslatot. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Magában motyogva, az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 6. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
A küzdelem eredménye döntetlen. Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy vízelementál (#259) [aura: 24-es méretû 24-es szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy fürgülést. (+15 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) A vízelementál máris elõtted terem! A vízelementál rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Ütni próbál bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy az Õsféreg ébredését. (-20 vp.) A vízelementál rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A vízelementált próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (56 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Lesújtasz bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Lesújtasz bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+1 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (84 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (91 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+11%). Lesújtasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. A vízelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 266 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy vízelementál plazma, egy halotti maszk, 62 arany és 3 hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.69).
A kör során összesen 2219 sebzést okoztál, és 396 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 282 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 656 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sir Pálpusztay Bagamér, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.69). Ez a 210. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 34 / 14.70
[2] IQ: 10 (13) / 8.61
[3] ügyesség: 9 (12) / 3.70
[4] egészség: 15 (16) / 13.43
[5] mágia: 12 (20) / 2.09
[6] gyorsaság: 34 (31) / 5.37
[9] Méret/ép: 212 (221) / 221
Min. méret: 210
Barlangméret: 226
PONTJAID
Varázspont: 258 / 86
Képességpont: 48 / 64%
Hõsi pont: 39 (10)
Tám.bónusz: 18%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 1059 / 468
Hírnév : 1841
Jóllakottság: 103%
Életkor: 16 / 29
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 194 (0)
Galetki gyõzelmek: 64 (0)
Torzsz. csaták: 1209 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 1090 (5)
Leölt torzszülött: 2026 (8)
Pszi csaták: 198 (0)
Pszi gyõzelmek: 75 (0)
Ájulások száma: 142 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: útonálló (46)
Speciális képességeid:
+7 lopás, +7 lopakodás, +7 csapdaészlelés, +7 mászás. 15% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Fejezd be egy szövetségi épület építését. 3.) Pusztítsd el 8 mutáns szójert!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 13 (25) / 11.38 [15] regeneráció: 4 (7) / 0.09 [16] tüskés bõr: 12 / 0.45
[17] vastag bõr: 26 (28) / 0.53 [18] tûzimmunitás: 2 (11) / 1.98 [19] hidegimmunitás: 1 (10) / 0.18
[20] savimmunitás: 6 (19) / 1.38 [21] elkt.immunitás: 6 (15) / 1.34 [22] imm.mérg.gázra: 1 (14) / 0.36
[24] rezisztencia: 34 (40) / 0.65 [25] bûz: 13 / 0.09 [26] lõfegyver: 1 (8) / 0.54
[34] párbajozás: 4 / 1.94        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 1.14 [46] csapdaészlelés: 8 (15) / 2.66 [47] zárnyitás: 8 (10) / 4.25
[48] mászás: 8 (15) / 0.15 [49] rugalmasság: 10 / 5.02 [50] meggyõzõkészség: 11 / 3.70
[51] transzformáció: 10 / 3.75 [52] auraészlelés: 10 (12) / 3.85 [53] ékszerészet: 9 / 1.60
[54] kereskedelem: 10 / 9.54 [55] szívósság: 22 (23) / 1.93 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.28
[57] gyógynövények: 10 / 2.08 [58] nyomkeresés: 8 / 5.34 [59] vezetõkészség: 5 / 2.03
[60] pszi támadás: 10 / 1.72 [61] pszi energia: 14 / 1.22 [62] lopás: 10 (17) / 6.21
[63] éberség: 4 / 2.23 [64] átokszórás: 8 / 0.75 [65] álcázás: 17 (20) / 2
[66] lopakodás: 4 (11) / 0.60 [67] régészet: 11 / 2.55 [68] zene: 9 / 6.17
[69] tanulás: 10 / 4.29 [70] idézés: 4 / 0.82 [71] javítás: 14 / 3.24
[72] építés: 10 / 7.16 [73] felderítés: 11 / 5.19    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 34 (35) / 0.04 [101] szakért.: 10 (12) / 8.79 [102] roncsolás: 8 (10) / 0  
bal mancs [103] méret: 19 / 4 [104] szakért.: 10 (11) / 8.17 [105] vámpirizáció: 6 (8) / 0  
fog [106] méret: 34 / 0 [107] szakért.: 11 (12) / 4.07 [108] energiaszívás: 8 (10) / 0.10  
jobb csáp [109] méret: 6 / 0 [110] szakért.: 7 (8) / 2.93 [111] manaszívás: 10 (12) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 (10) / 1.60 [262] az Õsféreg ébredése: 9 (12) / 7.05 [42] csendvarázs: 4 (7) / 0.18
[149] dimenziókapu: 11 (14) / 0.26 [160] esszenciaelnyelés: 3 (6) / 0.06 [29] életszívás: 4 (7) / 0.62
[152] felejtés: 5 (8) / 1.40 [168] fürgülés: 12 (15) / 4.24 [172] gázpajzs: 3 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 8 (11) / 0.70 [33] halál csókja: 1 (4) / 0.06 [15] jégpajzs: 1 (7) / 0
[163] kineport: 2 (8) / 0.64 [27] kisebb gyógyítás: 1 (4) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 7 (10) / 6.04
[158] láth. észlelése: 5 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 5 (8) / 0.80 [165] manafókuszálás: 4 (10) / 0.30
[35] mágiatörés: 3 (6) / 2.06 [129] mentális robbanás: 3 / 0.50 [34] méregfelhõ: 5 (8) / 0.88
[133] pszi acéltorony: 4 / 0.06 [128] pszi csáp: 9 / 1.50 [171] savpajzs: 1 (4) / 0.14
[131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.32 [159] szellemidézés: 1 (4) / 0.12 [176] szélpajzs: 1 (4) / 0
[261] szörnyismeret: 18 (21) / 10 [150] tárgyvédelem: 1 (7) / 0.06 [167] tombolás: 1 (4) / 0.80
[265] torzszülött észlelése: 9 (12) / 0.64 [132] tudati méreg: 6 / 1.14 [256] tudattágítás: 8 (11) / 1.52
[194] vízlélegzés: 1 (7) / 0.24        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1).

MAKRÓID
1. Makró
v 157
p
2. Makró
ee 14
ve 14 10
ee 14
ve 14 10
ee 14
ve 14 10
3. Makró
szh 1 2 3 4 5
gy
mak 1
ism 4
mak 1
szh 1 2 3 4 5
4. Makró
mak 2
mak 2
mak 2
5. Makró
gy 85
bsz
be 9 5
h 517
sza 1 50 99
v 256 7407

HARCI PROGRAMOD
1: fürgülés v.var. ha ellenfeled #284. Prioritás: 199.
4: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #302. Prioritás: 188.
5: fürgülés v.var. a harc 2. köréig. Prioritás: 180.
6: az Õsféreg ébredése v.var. a harc 2. köréig. Prioritás: 179.
7: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 50.
2: gránitbõr v.var. a harc 2. köréig, Prioritás: 190, és ha ellenfeled #1905.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: szójer anyakirálynõ (#490).
1905: vízelementál (#259), halálgömb (#254), tomboló mameluk (#302), tüskés dohratog (#310), orgling szatócs (#253), Thunil Baltarog (#284).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 10 1 9 80; VI erõ:150% ép:15%; PV 5 8; BA 422; L 1 344 335 65; HE 1; PT 4; PTA 131 131 132 132 132; PTB 129 129 129 129 129; I 75 3 20 75 63; HU 13 2 1000 116 17 15; Csarnokban HO 0;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8951 35 1; VG 4383 304 4; VG 4261 31 7;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #20 (7. épület), #32 (9. épület), #371 (206. forduló), #488 (204. forduló), #454 (210. forduló), #249 (210. forduló), #229 (199. forduló).

SZÖVETSÉGED: Újszövetség (#15038). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4857. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 16 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus kék köpenye (#17337) 2 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd csillogó fejpántja (#15508)
1 a gladiátor csillogó fejpántja (#6058) 1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952) 1 a kobra zangrozi csizmája (#7423)
1 a majom nagy pajzsa (#14112) 1 a mentát fekete csizmája (#12822) 1 a pontosság vaspajzsa (#4213)
1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 1 a sebesség szöges öve (#13318) * 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a szellemek kék köpenye (#15087) 1 a szívósság kék köpenye (#14637) 1 a teknõs díszes köpenye (#25438)
1 a természet nagy pajzsa (#16812) 1 a tudós fekete csizmája (#11472) 1 a túlélés ezüst fejpántja (#21357)
1 a védekezés kék köpenye (#4737) 1 a zombi csontmaszkja (#29892) 1 az angyalok fekete csizmája (#28122)
1 az ellenállás bronz mellvértje (#28497) 1 bohókás szandál (#406) * 1 ezüst tanítványköpeny (#361)
1 gargantua pókcsatos öv (#188) 1 halotti maszk (#1091) 1 hõsi babérkoszorú (#351)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 Khazidax koponyája (#259) 1 krakoch csizma (#312)
2 õspók köpeny (#332) 3 pikkelypáncél (#223) * 1 spanyolcsizma (#201)
1 suhanó csizma (#195) * 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a bérmágus bronz amulettje (#17398) 1 a bölcsesség aranyozott fülbevalója (#17908)
1 a bölcsesség keresztszimbóluma (#17863) 1 a bûz aranyozott fülbevalója (#29158) 1 a bûz koponyaszimbóluma (#29115)
1 a gólem ezüst fülbevalója (#8457) 1 a gyorsaság keresztszimbóluma (#3913) 1 a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027)
1 a hatalom ezüst fülbevalója (#7107) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kobra ezüst fülbevalója (#7557)
2 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) 1 a kobra ónix karkötõje (#7543) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 1 a szakács üstje (#192)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 1 a természet csontamulettje (#16947)
1 a törpék díszes karkötõje (#6642) 1 a tudós ezüst nyaklánca (#11532) 1 a túlélés háromszögszimbóluma (#21462)
* 1 adamantit karkötõ (#377) * 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 80 arany (#1)
2 arany orgling fétis (#296) 1 az áttörés rubingyûrûje (#378) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az erõ aranyozott fülbevalója (#1708) 2 az erõ díszes karkötõje (#1692) 1 az erõ ónixgyûrûje (#1678)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 1 cseppkõ gyûrû (#234)
* 3 Doemon kõkarkötõje (#850) 272 drágakõ (#2) 1 Eldereth kristály (#855)
* 1 elementáris karkötõ (#348) * 1 Fénygyûrû (#301) 1 galetki érdemérem (#276)
1 görényfarok (#189) 349 hamis arany (#809) 4 karmazsin tûzgyûrû (#338)
1 Laillia talizmánja (#319) 1 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
1 opilíchium gyûrû (#298) 4 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580)
* 1 sárkányamulett (#292) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 Trükkös fülbevaló (#327)
* 60 uthanax talizmán (#335) * 8 üvegszimbólum (#138) * 1 xenomorf bõrgyûrû (#613)

Felszerelés
4 arany tóken (#764) 73 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 dorony duda (#588) 8 ezüst tóken (#763) 15 fekete dukát (#218)
1 feneketlen zsák (#643) 2 garling kristály (#209) 1 kerek korsó (#520)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 3 kötél (#128) 6 Krónika (#783)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310)
2 Mágikus Koponya (#849) 15 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 molitár dob (#168) 2 Morgan kristálya (#525) 1 nekrofun medál (#513)
1 oprasszum fókusz (#300) 3 orgling figura (#852) 1 õsi varázstekercs (#856)
2 õskõ (#8) 1 platina tóken (#765) 1 pszi kõ (#277)
3 relikviaszilánk (#604) 1 Szent Kulacs (#851) 10 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a gladiátor hosszú íja (#6222)
1 a gyõzelem nehéz nyílpuskája (#21087) 1 a harcmûvész rövid tõre (#13902) 1 a kígyó összetett íja (#19275)
1 a küzdelem vívótõre (#20653) 1 a merénylõ nehéz nyílpuskája (#11187) 1 a remete gyalogos lándzsája (#12582)
1 a teknõs könnyû íja (#25571) 1 a tökéletesség vívótõre (#22003) 1 a tudós rövid tõre (#11652)
1 az angyalok hosszúkardja (#28317) 1 az enyészet fogazott kardja (#23368) 1 az erõ nehéz nyílpuskája (#1737)
1 az óriás hosszúkardja (#8967) 1 az ügyesség hosszú íja (#2622) 12 ében nyílpuska (#133)
8 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 1 kõmûves kalapács (#250)
* 2 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rubin mágusbot (#261)
3 szilmill tõr (#314) 3 törpe balta (#224) 1 tüskés tõr (#583)
1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65)
18 csótányláb (#25) 20 elfu moha (#33) 38 elonotichlan (#31)
5 féregtüske (#42) 32 gyilkos boróka (#27) 4 hónakkupók (#30)
5 hõsiesség itala (#52) 12 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
8 kalmárok itala (#66) 3 kék manaital (#75) 9 kihívás itala (#68)
13 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 20 mátekel gomba (#21)
8 méregellenállás itala (#51) 15 mézfû (#29) 38 mitulen fû (#20)
27 muskil (#37) 2 narancs gyógyital (#80) 7 óriásnövés itala (#60)
13 õsmágus szájvize (#69) 1 õsmana itala (#84) 12 parafû (#41)
5 pontosság itala (#72) 39 ragálygomba (#26) 18 rémcserje (#34)
16 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 19 sötét mák (#23)
19 szemani gomba (#36) 24 tejfonál (#28) 11 tokin kaktusz (#40)
7 üvegcse (#14) 13 védelem itala (#59) 20 velparaj (#35)
18 waarkin (#38) 22 winropu moha (#22) 3 xita uborka (#39)
10 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
38 barna manakõ (#149) 1 bíbor golyó (#396) 5 bronz korong (#297)
6 csöpögõ csáp (#334) 5 duzzadt xenópete (#479) 17 ekinda haj (#147)
8 elektronit (#141) 1 fókuszrubin (#337) 2 gólemagyag (#330)
4 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230) 2 kõtroll szem (#274)
17 krakolich csont (#397) 9 maerju koponya (#336) 9 mandibula (#157)
2 nordkristály (#146) 59 õsi relikvia (#17) 5 õspók pete (#331)
20 pirgamit (#152) 6 smaragd esszencia (#229) 8 szirénhaj (#293)
106 szójer csáprágó (#231) 1 vízelementál plazma (#347) 2 xenópete (#278)
19 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 11 hamis arany (#809), 2 õsi relikvia (#17), 1 kerek korsó (#520), 14 drágakõ (#2), 2 gyilkos boróka (#27), 1 sötét mák (#23), 1 vízelementál plazma (#347), 2 csöpögõ csáp (#334), 1 halotti maszk (#1091), 12 arany (#1), 1 mézfû (#29), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 xenópete (#278).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 narancs gyógyital (#80), 1 õsmágus szájvize (#69), 1 kék manaital (#75), 7 ében láncing (#134), 1 a gladiátor sárga öve (#6117), 1 a kobra ezüst fejpántja (#7407), 1 a harcos kék köpenye (#7887), 1 a légzés ezüst fejpántja (#27657), 1 az entek kék köpenye (#9687).

FENEKETLEN ZSÁK


AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



INTELLIGENCIA ITALA (74. TÁRGY)
Ez a fekete ital bámulatos hatással van: felhörpintésekor intelligenciád permanensen megnõ kettõvel! Sajnos életed során csak egyetlen intelligencia italát ihatsz meg, a másodiknak már semmilyen hatása sem lesz. A behörpintés (H 74) és a végbemenõ transzformáció és agonizáció 10 TVP-t igényel.



KEREK KORSÓ (520. TÁRGY)
Egy igényes, szépen faragott, jó nagy, kerek korsó! Hát ebbõl biztos nem inni szoktak! De akkor vajon mit? Az biztos, hogy nem galetki keze munkája, de akkor vajon honnan származhat? Csak nem a felszínrõl? Na majd a remete megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 520 parancsot!)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.