Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 06:14:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4856-1

Karakterszám: 4856 Számlaszám: 11370
Fordulószám: 1 Játékhét: 8
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 472
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 23. 9h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2005. már. 26.

E-mail!

KALIST DAG'YON KALANDJAI




A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek, már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani. Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25428.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jan. 11.* Jégszívû Diana csatában legyõzte Arkhont. *feb. 22.* Thomas Crown a nyíl gyõzelmet aratott Wakond, a hegyi hörcsög felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 20.* Clow mellé szegõdött egy ratifikátor. *jan. 26.* Dark Valek a Renegát Elf elsõként ért el 28-as vezetõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 31.* ÁlomVándort legyõzte harcban egy nagyobb tûzelementál. *jan. 31.* Dorothy-t legyõzte harcban egy nagyobb tûzelementál. *feb. 1.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *feb. 10.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *feb. 15.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Black Diamond felett. *feb. 15.* Szárnyaszegett Bolhedort majdnem felfalta egy Mofisztor. *feb. 15.* St. Lopezt kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 16.* Stanislavát legyõzte harcban egy pragmatikus adaptáció.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

gy 40 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kno 13 5 13. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kno 15 3 15. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kno 100 2 100. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot bal csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 2.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

pv 5 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a mikropoid. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

m 8 9 1124 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8,8) Északra mész tovább. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 8,7) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 9,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Irány nyugat! A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy johhtukul (#4). [ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [ld. enc.] Újra a 8,7-es mezõn vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kétfejû patkány felé. Már ott is vagy! A kétfejû patkány feléd rohan. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (5 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkány téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (6 ép-t sebzõdtél). A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (3 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. Nem talált. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a kétfejû patkányt. Villámokat köpsz. (5 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+15 életpont.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 elektr.lehelet; [26 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

be 1 9 5 meglátogatod az 1. épületet
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kard (#1315) 23 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 201 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

vd vadászat
Elhagyod a boltot. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (270. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka odajön hozzád. A zöld nyálka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zöld nyálka rád veti magát. A zöld nyálka savat lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (6 ép-t sebzõdtél). A zöld nyálkát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A zöld nyálka kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+10 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû, rövidhajú, barátságos galetki férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a hártyás lemúr. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Laurie, egy sötét ruhás, merev tekintetû, mosolytalan nõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Laurie által meséltekbõl, megtudod, mi az a tûzféreg. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (340. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány feléd mozog. Megrohamozod a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod a kétfejû patkányt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 38 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 85 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 227 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kalist Dag'yon, egy vékony, szálkás, ámde sármos kinézetû, humoros, enyhén egoista galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.20
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.40
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0
[9] Méret/ép: 41 / 9
Min. méret: 25
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 9 / 75%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 69 / 58
Hírnév : 0
Jóllakottság: 139%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 7 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 5 (1)
Leölt torzszülött: 5 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 0.32 [15] regeneráció: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 1 / 0 [63] éberség: 1 / 0    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 2 / 1 [101] szakért.: 1 / 0.24      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #347 (0. forduló), #267 (0. forduló), #270 (1. forduló), #340 (1. forduló).

TÁRGYAID

20 arany (#1)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MIKROPOID (1. LÉNY)
A mikropoidok apró, fényes fekete gömbtestû lények, rengeteg apró lábbal. Nagyon mozgékonyak, könnyen tudnak irányt változtatni. Szemük nincsen, de valamilyen módon persze tájékozódnak (soha egyetlen tudós sem vette a fáradtságot, hogy mikropoidot boncoljon). Csak onnan tudhatod, hogy merre van az eleje, hogy a sok apró foggal teli száját hatalmasra tátja támadáskor. A harapás apró tûszúrás csupán, de a bénító méreg hamar harcképtelenné tehet még egy nagyobb áldozatot is. A mikropoidok a tûzzel és az elektromossággal szemben különösen ellenállók. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



JOHHTUKUL (4. LÉNY)
Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette. A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak (de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



KÉTFEJÛ PATKÁNY (15. LÉNY)
Bámulatos, hogy az alkalmazkodás iránti vágy milyen mutációkat képes létrehozni az élõvilágban. Ennek élõ példái a mára már külön fajként megkülönböztetett kétfejû óriáspatkányok. Harcias természetük miatt gyakran rendeznek velük patkányviadalokat, amelyekre fogadásokat lehet kötni. A kétfejû patkány sosem menekül el a harcból, mert legalábbis egyik feje mindig küzdeni akar. A kétfejû patkányt legfeljebb a micinisták és a piromádok hajlandók elfogyasztani.



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY)
Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik a hideget.



TÛZFÉREG (5. LÉNY)
Ez az apró, tüzet lehelõ féreg fõként az alsó szinteken található meg, feljebb mindet kiirtották. Eredetileg össze akarták õket fogdosni, hogy állandó tûzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Sebezhetõségük ellenére rendkívül harciasak, és még az sem zavarja õket, hogy sok galetki teljesen immúnis a leheletükre. Fõként a micinisták és a piromádok vadásznak rájuk.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).
BEFIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
A nyomtatott szabálykönyvben nem szerepel, ezért itt szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az ÕV-s számládra lehet banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen az ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.