Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 09:34:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4847-233

Karakterszám: 4847 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 233 Játékhét: 235
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 134
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 9. 15h:35'
A következõ fordulód táplálható: 2004. dec. 12.

E-mail!

SIRÁLY KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 3 szemani gombát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Helior, egy büdös, hideggel körülvett, átlagos galetki férfi. [aura: IQ: 13.] A Pszionicisták klánjának pszionicista-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: sárkányamulett, Enyészmester, nagyobb jégöv, szivárvány karkötõ, karmazsin tûzgyûrû, az egyensúly gyûrûje, szerencsekõ, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, fekete nadrág, arany orgling fétis, ozin fülkarika, aréna arany érme, káoszkígyó vért, szilmill tõr, rubin mágusbot, a mentát gyöngye, nilbongi kitûzõ, arany pszi váll-lap, Pszichoklenész sisakja, opilíchium gyûrû, Yssuf tõre, bohókás szandál, manapoid fülbevaló, õspók köpeny, fertõzött pszi medál. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Helior Mentális robbanás -85 PE (-5)133 (-86)87 Sirály Mentális robbanás -86 PE (-5)136 (-85)86
2. Helior Mentális robbanás -43 PE (-5)128 (-30)57 Sirály Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)126 (-43)43
3. Helior Agyvihar -52 PE (-9)119 (+0)57 Sirály Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)116 (-43)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-29 életpont.)
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 4 hónakkupókot. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb Clow, egy a hegektõl és sebektõl rettenetes látványt nyújtó zöldbõrû galetki férfi. (hírneve 8480.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 26.* Amorpheus Amorpheát majdnem felfalta egy zombi herceg. *nov. 26.* Amorpheus Amorphea szolgálatába állt egy kék ekinda. *nov. 29.* Helior pszionikus párviadalban legyõzte Árnyékot. *dec. 1.* Flen Eligor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Helior felett. *dec. 1.* Szárnyaszegett Bolhedor és Sivir pszi párbajt vívtak. Szárnyaszegett Bolhedor került ki gyõztesen. *dec. 2.* Kronxot kis híján megölte egy xenomorph bébi. *dec. 2.* Attila, a hun és Kronx pszi párbajt vívtak. Attila, a hun került ki gyõztesen. *dec. 2.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *dec. 3.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *dec. 3.* Amorpheus Amorphea teljesítette a 34. küldetést, amit az aukciósházban kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Faylandét. *nov. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *dec. 2.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett. *dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *dec. 6.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy kifejlett xenomorph. *dec. 6.* Dart Mahul és Draco megküzdöttek egymással, és Dart Mahul gyõzött. *dec. 7.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában "a tisztaság bajnoka" lett. *dec. 9.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *dec. 9.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Muad-Die-t. *dec. 9.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Il Shen Longot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

sza 1 50 3 50 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Káoszmágus morálja 13%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 8%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

sza 1 50 2 50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 13%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

e 9 100 élelemszerzés
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal, hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Gonosz banya jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

sze 4 4. szolga elbocsátása
Elbocsátod gonosz banyát. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

bsz 2 9 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina, szellõzõrendszer, bányagép, üzenõfal, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem, mágusház, mágustorony, akadálypálya, itató, vadászsarok, gyógyító kamra, füvészkert, barlangcsarnok, kovácsmûhely, aréna, kutatólaboratórium, fókuszgömb, lélekenergia generátor, kínzókamra, javítómûhely, relaxációs szoba, barlangfürdõ, jelmezkölcsönzõ, oskola, futószalag, az õsök oltára, szónoki emelvény.
[Jelenleg készülõ épületek:] lõtér (375/1200 TVP), építõgép (305/3500 TVP), kert (250/2000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), kiképzõközpont (3791/6000 TVP), dicsõségfal (268/2000 TVP).
[Tagok listája:] Fharees #7841 (9952 TVP), Lord Enrico C. #7492 (9521 TVP), Villám Geli #7286 (8631 TVP), Uton Állló #5244 (1600 TVP), Mocsáry Nyerõce #9600 (4850 TVP), Az ötödik elem #3958 (4355 TVP), Halálosztó Sid #5459 (8504 TVP), Lady Jade C. #5509 (10198 TVP), Pusztító Végzeted #4792 (10756 TVP), Sutymo #5024 (11656 TVP), Bogaras Werrard #5552 (9425 TVP), Irigy Frigy #8064 (4866 TVP), Hajnalpír Tünde #7335 (5282 TVP), Toxi #4239 (8568 TVP), Baltazár #4270 (7877 TVP), Méregzsák #9634 (7137 TVP), Golgota #4157 (400 TVP), Fényes Nap #9585 (6850 TVP), Paul Muad-dib #8551 (2491 TVP), Drusus Maximus #2766 (3109 TVP), Benira #2879 (7081 TVP), Malgias a Rém #8121 (2800 TVP), Babe Bwe #3390 (5333 TVP), Yvan Grosskovics #6940 (2177 TVP), Karatekrokodil #4869 (7490 TVP), Le Henger Elek #3090 (8535 TVP), Csendpenge #5457 (0 TVP), Gewalt #2040 (375 TVP), Energetic #6769 (530 TVP), Feri #5590 (0 TVP), Gulf #7373 (1 TVP), Nemesis, a Bosszú Istene #5517 (2088 TVP), Xyon de Crowanta #2576 (3720 TVP), Frost a Vér Istene #7935 (437 TVP), Aligathar Al Jang #6844 (821 TVP), Medusa #7520 (900 TVP), Yar'und so Weiter #8700 (3441 TVP), Sötét Lorena #5741 (3809 TVP), Run Keledor #8234 (161 TVP), Phom Chemoppo #5627 (1100 TVP).
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Kikölcsönzöl egy szimpatikus álruhát. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vadászházat építeni! [ld. enc.] Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben: " Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (240. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]" Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

ep 50 75 1 építed az 50. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a kiképzõközpont felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 102 TVP-nyit haladt, még 2107 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

bb 13 7 13 több épület meglátogatása
[be 13:] Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hozz egy fertõzött pszi medált!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Elérkeztél az egyik legnehezebb teszthez. Nem csak azért nehéz, mert a feladat teljesítése körültekintést, tervezést, és ügyességet igényel. Hanem azért is, mert amit kérünk, óriási érték minden galetki számára! Mégis, látnunk kell, hogy tényleg elõbbre tartod-e a klánt saját magadnál. Hozz hát három õskövet!

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Bemutatod a Tudás ezüst, és a Hit arany érméjét a palota kapujában. Az eleddig oly zord kapuõr felenged, és mosolyogva biccent, beléphetsz, a helytartó vár rád!
Goldenrod Adkar a szint helytartója egy óriási termetû, kövér galetki. Két hosszú agyar mered elõ szájából, szemei vizenyõs zöldek, óriási pupillái mohón vizsgálnak. Kényelmetlenül feszengsz - a szint vezetõje nem túl bizalomgerjesztõ! A korábbi helytartókkal ellentétben, õ semmilyen látható varázstárgyat sem visel. Persze alázatosan meghajolsz, és illendõen bemutatkozol.
- Üdv, Sirály! - köszönt öblös, mély hangon. - Ezek szerint túlestél a szint elsõ próbáin, és bebizonyítottad, hogy a felköltözésed nem volt túl korai. Nagyszerû! Akkor munkához láthatunk, készen állsz a komolyabb küldetésekre... Nemrégiben elõkerült egy nagyhatalmú relikviája az õsi idõknek, egy rasáth orrkarika, amely olyan elemi mágiára képes, amellyel akár az Ellenségre is lesújthatunk. Sajnos, a tárgy egy magángyûjtõ birtokába került, aki nem akarja átadni a szint vezetõinek. A te feladatod felkutatni és megkeresni ezt a különleges tárgyat!
Húha, igazi detektív feladat, örömmel vállalod! (5. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 13:] Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hozz három õskövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: pszionicista. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Vedd ki te is a részed a hegy legendássá vált szörnyetegeinek irtásából! Szövetségeddel gyõzzetek le egy legendás torzszülöttet.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

lr 336 ládába rejtesz:
Berakod a ládikóba a maerju koponyát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

vee 341 14 1 sok-sok vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, bronz korong (#297) 37 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, gólemagyag (#330) 9 ap, õspók pete (#331) 29 ap, csöpögõ csáp (#334) 27 ap, mágikus védõruha (#341) 555 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, csillogó fejpánt (#1108) 142 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, bíbor köpeny (#1139) 228 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, harci nyílpuska (#1288) 208 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, az erõ vaspajzsa (#1513) 574 ap, az ügyesség malachitgyûrûje (#2577) 346 ap, az ügyesség rövid tõre (#2652) 346 ap, az egészség szürke maszkja (#2893) 552 ap, a mágia csontamulettje (#3447) 346 ap, a mágia hosszú íja (#3522) 364 ap, a gyorsaság hosszú íja (#3972) 364 ap, a pontosság szöges öve (#4318) 543 ap, a védekezés lovagi kardja (#4919) 863 ap, a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132) 426 ap, a kobra csontmaszkja (#7392) 415 ap, a gólem lovagi lemezpáncélja (#8202) 581 ap, a gólem hosszúkardja (#8517) 432 ap, a tolvaj vívótõre (#9403) 634 ap, az entek háromszögszimbóluma (#9762) 426 ap, a mágus keresztszimbóluma (#10213) 648 ap, a mágus ezüst fülbevalója (#10257) 408 ap, a merénylõ csontmaszkja (#10992) 415 ap, a merénylõ hosszú íja (#11172) 432 ap, a remete szárnyas sisakja (#12327) 432 ap, a remete zangrozi csizmája (#12373) 634 ap, a mentát kék köpenye (#12837) 408 ap, a szívósság csontamulettje (#14697) 415 ap, a szívósság gyalogos lándzsája (#14832) 432 ap, a gepárd elit lemezpáncélja (#15403) 834 ap, a gepárd hosszúkardja (#15717) 432 ap, a sas bronz amulettje (#16048) 634 ap, a természet csontmaszkja (#16842) 415 ap, a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) 432 ap, a kígyó kék köpenye (#19137) 408 ap, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja (#19527) 432 ap, a sebezhetetlenség csillogó fejpántja (#19558) 634 ap, a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 415 ap, a ragadozó díszes pikkelyvértje (#19917) 470 ap, a ragadozó háromszögszimbóluma (#20112) 426 ap, a ragadozó ezüst fülbevalója (#20157) 408 ap, a ragadozó vívótõre (#20203) 634 ap, a túlélés fekete csizmája (#21372) 415 ap, a túlélés ezüst nyaklánca (#21432) 426 ap, a tökéletesség zangrozi csizmája (#21823) 634 ap, a tökéletesség bíbor köpenye (#21839) 828 ap, a tökéletesség díszes köntöse (#21853) 634 ap, a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 648 ap, a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 333 ap, a tûz ezüst fejpántja (#22257) 277 ap, a jég fogazott kardja (#22918) 492 ap, a jég hosszú lándzsája (#22933) 492 ap, a villám zangrozi csizmája (#23623) 470 ap, a villám hosszúkardja (#23817) 295 ap, a méreg szarvas sisakja (#24028) 492 ap, a méreg aranyozott nyaklánca (#24133) 483 ap, a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 288 ap, a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 470 ap, a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583) 483 ap, a regenerálódás keresztszimbóluma (#24613) 483 ap, a regenerálódás ónix karkötõje (#24643) 470 ap, a teknõs díszes pikkelyvértje (#25317) 333 ap, a teknõs ezüst nyaklánca (#25482) 288 ap, a szalamandra bíbor pikkelyvértje (#25768) 537 ap, a szalamandra vaspajzsa (#25813) 492 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 277 ap, a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 277 ap, a szalamandra gyíkbõr öve (#25919) 728 ap, a szalamandra ónix karkötõje (#25993) 470 ap, a szalamandra gyalogos lándzsája (#26082) 295 ap, a yeti vaspajzsa (#26263) 492 ap, a sav harci nyílpuskája (#26938) 537 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 277 ap, az elektromosság bronz amulettje (#27298) 470 ap, az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) 537 ap, az elektromosság vívótõre (#27403) 470 ap, a légzés csontmaszkja (#27642) 277 ap, a légzés malachit fülbevalója (#27809) 728 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 270 ap, a bûz szárnyas sisakja (#28977) 295 ap, a bûz ezüst fülbevalója (#29157) 270 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 295 ap, a sólyom nagy pajzsa (#29412) 295 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 2 kõrisfa íjat 80 aranyért. Eladsz 1 nehéz nyílpuskát 31 aranyért. Eladsz 1 nagy pajzsot 22 aranyért. Eladsz 1 könnyû íjat 10 aranyért. Eladsz 1 gyalogos lándzsát 22 aranyért. Eladsz 1 könnyû láncinget 32 aranyért. Veszel 1 mágikus védõruhát 555 aranyért. Veszel 1 üvegcsét 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

h 14 1 35 14. tárgy használata
Hazamész a boltból. Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Csodás! Az italnak lassan szép arany színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 kalmárok italát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

h 66 66. tárgy használata
Lenyelsz 1 kalmárok italát. ( +5 ékszerészet, +5 kereskedelem.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

ee 2 26533 23832 26532 26442 26458 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Eladsz 35 drágakövet 3089 aranyért. Eladod a yeti hosszú lándzsáját 155 aranyért. Eladod a villám gyalogos lándzsáját 93 aranyért. Eladod a yeti gyalogos lándzsáját 93 aranyért. Eladod a yeti díszes karkötõjét 87 aranyért. Eladod a yeti aranyozott fülbevalóját 145 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

hp 3 17 21 9 250 harci program
Visszamész a barlangodba. A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ép-d 9% fölött van. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

hf 15 282 1 0 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ép-d 9% fölött van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #282, és ha a harc 1. köre van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

k 423 13 kaland elvállalása
(423. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: hidegimmunitás: 13.] és egy fekete özvegy (#144) [aura: 8-as méretû 16-os szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az õspók létrehoz egy háló varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Pokoltûz a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Az õspók sebzõdik 28 ép-t. A fekete özvegy sebzõdik 35 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+54%). (-13 vp.) Paff elindul a fekete özvegy felé. Süsü az õspók felé mozog. A fekete özvegy Paff felé mozog. Paff és a fekete özvegy egymással harcolnak. A fekete özvegy hörögve elterül. Süsü az õspókot támadja. Az õspók holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 156/0, Süsü: 180/0, Pokoltûz: 63/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+66%). Szolgáidnak is jut 7%. Elteszed a zsákmányt, ami egy õspók köpeny és 96 arany. [ld. enc.]
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas tûzfal magasodik ellõtted. A tûz elemi létsíkja táplálja, tehát egyetlen módon juthatsz át: ha megvéded magad egy minimum 8-as erõsségû tûzpajzzsal. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(13. kaland:) A mentõexpedíció többi tagjával elmész az ásatás színhelyére. Csupa harcedzett Tisztogató és Katona - úgy látszik, a küldetés valóban veszélyes lesz! A csapat vezetõje Korlax pusztító. Felöltitek a védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Leereszkedtek a katlan aljára. A könyvtár padlóját óriási repedés csúfítja el. Ahogy lenézel, csak fekete sötétséget látsz. A galetkik köteleket rögzítenek a falba szúrt kõoszlopokhoz, és ereszkedni kezdtek lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Izgalmasan kezdõdik! A repedés egy szûk aknára nyílik, amely lassan kiszélesedik. Egy újabb hatalmas barlangterembe ereszkedtek alá, azonban ez gyökeresen különbözik az elõzõtõl. A száraz, poros könyvtár helyett itt magas páratartalmú, fülledt levegõ fogad, a cseppkövek nyálkától csillognak. Cuppanva érsz földet. Felócsudni sincs idõ, azonnal támadás célpontjai vagytok. Ellenfeled egy mélységi glathorg (#282) [aura: imm.ktkt.méreg: 13.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-8 vp.) A mélységi glathorg rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. Nem talált. Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A mélységi glathorgot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Felé suhintasz bal karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Felé suhintasz jobb karmoddal. (66 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (29 ép-t sebeztél). A mélységi glathorg téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Ostorként csattant bal csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Megpróbál megmarni fogával. (40 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép) A mélységi glathorg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A mélységi glathorg téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád bal csápjával. (24 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Tekergetve suhint bal csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Elõrehajolva harapni próbál fogával. (40 ép-t sebzõdtél). Támadod a mélységi glathorgot. Felé döfsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Felé suhintasz bal karmoddal. (69 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Odacsapsz jobb karmoddal. (67 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (36 ép-t sebeztél). A mélységi glathorg hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 394 sebzést okoztál, és 251 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+113%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 66 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+223 életpont.)
Látod, hogy társaid is kemény csatát vívnak a nehézkes védõruhában. Nem egy közülük már a földön fekszik, vagy a csápos szörnyetegek egyike falatozik húsából. Segítségükre sietsz. Ellenfeled egy mélységi glathorg (#282).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-8 vp.) A mélységi glathorg rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Meglóbálva zúz bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Megpróbál megmarni fogával. (32 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A mélységi glathorg rád támad. Rád vág jobb csápjával. (22 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Ostorként csattant bal csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a mélységi glathorgot. Lesújtasz jobb karmoddal. (63 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz bal karmoddal. (64 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Odacsapsz jobb karmoddal. (70 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (19 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+6 ép) A mélységi glathorg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A mélységi glathorg téged támad. Rád vág jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ostorként csattant bal csápjával. (20 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Ostorként csattant bal csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Beléd próbál marni fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 216 sebzést okoztál, és 266 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+227 életpont.)
[98 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

szl 90 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Elmész a szövetségi barlangotokban felépített arénába. Persze jóval kisebb, mint a szint arénája, de azért van itt is hely a párviadaloknak. Az arénamester már vár. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Dark Valek a Renegát Elf, a Protolisk Hercegek szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy burjánzó ocsmányság, egy démonkutya, egy latrinaféreg és egy womath. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Baltazár. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy tûhátú gootarg, egy tüskés dohratog és egy kõzúzó. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 1861 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 721 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 880 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy krakolich (#313), egy nyálkacsiga (#199) [aura: 8-as méretû 20-as szintû nyelv.], egy vámpírdenevér (#11) és egy barlangi pók (#6) [aura: imm. méregre: 10.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy titánok szele! Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+54%). (-13 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Pokoltûz elvarázsol egy tûzgolyót. A krakolich 45 sebzést kap. A nyálkacsiga 48 ép-t sebzõdik. A vámpírdenevér 45 ép-t sebzõdik. A barlangi pók sebzõdik 40 ép-t. A nyálkacsiga kileheli lelkét. A vámpírdenevér halálhörgés közepette a földre zuhan. A barlangi pók hörögve elterül. Süsü a krakolichet rohamozza. Paff a krakolich irányába megy. A krakolich megközelíti Süsüt. Süsü és a krakolich egymással harcolnak. Paff a krakolichet támadja. Süsü ledermed. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Pokoltûz ellõ egy energiafolyam varázslatot. A krakolich megtántorodik. A krakolich 30 sebzést kap. Megrohamozod a krakolichet. Támadod a krakolichet. Lesújtasz jobb karmoddal. (80 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (79 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Lecsapsz jobb karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (39 ép-t sebeztél). Paff a krakolichet támadja. A krakolich holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 276 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 367/0, Süsü: 184/71, Pokoltûz: 208/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak is jut 201%. Elrakod a zsákmányt, ami egy krakolich csont és 43 arany. Süsü kajával tömi magát. (+10% jóllakottság.) Pokoltûz kajával tömi magát. (+4% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+52% jóllakottság.) Látványos gyõzelmed komoly elismerést váltott ki a nézõkbõl. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.) A Ulthaodron karkötõ teljesen meggyógyította csúf gusztustalanságot!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

szl 10 szolgák lélekenergia-részesedése 10%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 10 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Álmaid Nõje, egy nagyon magas, hosszú combú, nagymellû, vörösesbarna hajú, igézõszemû, bombázó nõ. A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: a siker aranyveretes öve, az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, cseppkõ gyûrû, ozin fülkarika, arany orgling fétis, Rogan karkötõje, quwarg amulett, õspók köpeny, Groark talizmánja, maerju páncél, Örökkévalóság Topáza, aréna aranyozott érme, karmazsin tûzgyûrû, szivárvány karkötõ, krakoch csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-5)137 (+0)172 Álmaid Nõje semmi semmi (+0)30 (-5)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+1% pszi támadás, +1% pszi energia.) (+9% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Sutymo, egy bûzfelhõket eregetõ, sunyi, alattomos, csuklyás alak, de mégis férfi. [aura: 4-es savpajzs.] A Tolvajok klánjának bandita rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trükkös fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, galetki érdemérem, óriás fülbevaló, bronz helyt. emlékérem, aréna aranyozott érme, Rogan karkötõje, nilbongi kitûzõ, karmazsin tûzgyûrû, arany orgling fétis, ametiszt szkarabeusz, smaragd életkõ, krakoch csizma, mintrogi erõöv, a pók smaragdgyûrûje, káoszkígyó vért. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Sutymo pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mágiaelementál. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (228. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Árnyék, egy barna csuhát viselõ, apró termetû s mégis félelmet keltõ galetki férfi. [aura: IQ: 10.] A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: õspók köpeny, szilmill tõr, szivárvány karkötõ, bohókás szandál, elementáris karkötõ, ében láncing, manapoid amulett, az egyensúly gyûrûje, klánháborús kitüntetés, nilbongi kitûzõ, kék mutációs gyûrû, Laillia talizmánja, õsgyémánt, aréna aranyozott érme, ozin fülkarika, adamantit karkötõ, az Õsök Szent Kardja, szerencsekõ, smaragd életkõ, gargantua pókcsatos öv, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre, karmazsin tûzgyûrû, az áttörés rubingyûrûje, Yarmbaur koponyája, az Õrzõk ében karkötõje, manapoid fülbevaló.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-5)137 (-30)142 Árnyék Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)15 (-5)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+2% pszi támadás, +2% pszi energia.) (+12% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (284. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Hasfelmetszõ Sebastian, egy fekete, elegáns ruhájú, cilinderes, sötét szemû férfi. [aura: 5-ös szellemidézés.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, ozin fülkarika, rubin mágusbot, a siker aranyveretes öve, a tudás zafírja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a Kõ Kardja, a füvész köpenye, galetki érdemérem, manapoid fülbevaló, hõsi jelvény, Yssuf tõre, kõmûves kalapács, arany orgling fétis, ében láncing, Laillia talizmánja, krakoch csizma, opilíchium gyûrû, orlingbõr maszk, Fénygyûrû. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sirály Agyvihar -42 PE (-9)133 (+0)172 Hasfelmetszõ Sebastian Sz.áll.roncsolása kudarc (-14)46 (-42)13
2. Sirály Agyvihar -42 PE (-9)124 (+0)172 Hasfelmetszõ Sebastian Sz.áll.roncsolása kudarc (-14)32 (-13)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+13% pszi támadás, +13% pszi energia.) (+57% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 ragálygombát. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Szárnyaszegett Bolhedor, egy csonka szárnyaival vadul verdesõ és éles hangon rikoltozó bolhedor férfi. [aura: 5-ös láth. észlelése.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, gargantua pókcsatos öv, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, Fénygyûrû, arany orgling fétis, sárkányamulett, ozin fülkarika, opilíchium gyûrû, galetki érdemérem, görényfarok, kõmûves kalapács, Yssuf tõre, nilbongi kitûzõ, orgling fétis, Khazidax koponyája, aréna aranyozott érme, szilmill tõr, maerju páncél, ezüst pszi váll-lap.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sirály Mentális robbanás -42 PE (-8)134 (-3)169 Szárnyaszegett Bolhedor Tudati méreg +3 méreg (-6)64 (-42)43
2. Sirály Mentális robbanás -21 PE (-11)123 (-6)163 Szárnyaszegett Bolhedor Tudati méreg +3 méreg (-6)58 (-21)22
3. Sirály Mentális robbanás -11 PE (-14)109 (-9)154 Szárnyaszegett Bolhedor Tudati méreg +3 méreg (-6)52 (-11)11
4. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-17)92 (-12)142 Szárnyaszegett Bolhedor Tudati méreg +3 méreg (-6)46 (-10)1
5. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-20)72 (-15)127 Szárnyaszegett Bolhedor Tudati méreg +3 méreg (-6)40 (-1)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) (+78% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

m 19 7 823 4314 1344 3145 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 19,7) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 23) A legközelebbi feladat megoldásánál 23 lesz a válaszod.
(M 18,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy johhtukul alomban csak nõstény johhtukul született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 10 mázsa zöld nyálkát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 8 mázsa zöld nyálkát. Ezek a falánk lények tehát összesen 4462 mázsa zöld nyálkát pusztítottak el. Hány johhtukul volt egy alomban?
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [23] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 18,8) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 18,7) Óvatosan lépkedsz tovább. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat.
(M 17,7) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: erõ: 13.] és egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Pokoltûz rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Az õspók 23 ép-t sebzõdik. A fekete özvegy 34 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette az õspók elmormol egy hálót. Rezisztálod a varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+54%). (-13 vp.) Paff elindul a fekete özvegy felé. Süsü az õspók felé mozog. A fekete özvegy megközelíti Paffot. Paff és a fekete özvegy egymással harcolnak. A fekete özvegy kileheli lelkét. Süsü az õspókot támadja. Az õspók hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 160/0, Süsü: 206/0, Pokoltûz: 57/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Szolgáidnak 7% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 58 arany.
(M 17,6) Északra mész tovább. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 17,7) A négy égtáj közül délt választod. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 16,7) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy maerju (#269).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Pokoltûz elmormol egy halál csókja varázslatot. A maerju ellenáll a varázslatnak. Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+54%). (-13 vp.) A maerju rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. El sem talált, haha. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Odacsap neked farkával. (14 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Paff a maerjut támadja. Süsü a maerjut támadja. A maerju halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 218/0, Süsü: 220/0, Pokoltûz: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 4%. Viszed, ami mozdítható: egy maerju koponya és 55 arany. Süsü zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+67 életpont.)
(M 15,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,8) Irány dél! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy maerju (#269).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Pokoltûz létrehoz egy halál csókja varázslatot. A maerju 111 sebzést kap. Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy õrjöngés. Támadásod megnõ (+54%). (-13 vp.) Paff a maerjut támadja. Süsü és a maerju egymással harcolnak. A maerju kileheli lelkét.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 233/0, Süsü: 132/0, Pokoltûz: 111/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak 4% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy maerju koponya és 62 arany. Süsü táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 15,7) Az északra menõ folyosót követed. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,7) A folyosó nyugatra visz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Ha 2 tûzféreg 9 hét alatt 36 kiló pirokövet fal fel, akkor 5 tûzféreg 4 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
Visszatérsz szállásodra.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sirály Agyvihar -42 PE (-19)123 (-10)162 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)69 (-42)88
2. Sirály Mentális robbanás -44 PE (-20)103 (-15)147 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)63 (-44)44
3. Sirály Mentális robbanás -22 PE (-25)78 (-20)127 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)57 (-22)22
4. Sirály Mentális robbanás -11 PE (-30)48 (-25)102 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)51 (-11)11
5. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-35)13 (-30)72 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)45 (-10)1
6. Sirály Mentális robbanás -10 PE (-13)0 (-35)37 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)39 (-1)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.) (+74% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy szinapszis plazma.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

vd 270 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy halálgömb (#254) [aura: imm.mérg.gázra: 150.].

*** 1. KÖR *** Pokoltûz elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A halálgömb ellenáll a varázslatnak. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-8 vp.) A halálgömb Süsü felé mozog. Süsü a halálgömb felé mozog. Paff a halálgömböt rohamozza. A halálgömb és Süsü egymással harcolnak. Paff a halálgömböt támadja.
*** 2. KÖR *** Pokoltûz a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! A halálgömb ellenáll a varázslatnak. Megközelíted a halálgömböt. A halálgömb téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Felé döfsz jobb karmoddal. Ez mellément. Felé suhintasz bal karmoddal. Elkerülte. Lesújtasz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (43 ép-t sebeztél). A halálgömb halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 0/0, Süsü: 0/74, Pokoltûz: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak is jut 3%. Viszed, ami mozdítható: 53 arany. Pokoltûz eszik. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd 270 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenó élõsködõ (#420), egy xenomorph bébi (#204) és 2 xenomorph gyermek (#421) [aura: 18-as méretû 24-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Az 1. xenomorph gyermek elõhív egy savcsapás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. xenomorph gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Nem hat rád. Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-11 vp.) Pokoltûz mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az 1. xenó élõsködõ ellenáll a varázslatnak. A xenomorph bébi 41 sebzést kap. A 2. xenó élõsködõ 18 ép-t sebzõdik. A 3. xenó élõsködõ 22 sebzést kap. Az 1. xenomorph gyermek ellenáll a varázslatnak. A 2. xenomorph gyermek rezisztálja. A 2. xenó élõsködõ feléd mozog. Az 1. xenó élõsködõ Pokoltûzet rohamozza. A xenomorph bébi elindul Süsü felé. A 3. xenó élõsködõ Paffot rohamozza. Paff elindul a 3. xenó élõsködõ felé. Süsü a xenomorph bébit rohamozza. A 2. xenó élõsködõ rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. Elhibázta. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. El sem talált, haha. Az 1. xenó élõsködõ Pokoltûzet támadja. Pokoltûz paralizálódott. Pokoltûz megtántorodik. A xenomorph bébi és Süsü egymással harcolnak. Süsü kileheli lelkét. A 3. xenó élõsködõ és Paff egymással harcolnak. Paff megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A 2. xenomorph gyermek ellõ egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád. Az 1. xenomorph gyermek elmond egy savcsapás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph bébi feléd rohan. Az 1. xenó élõsködõ Pokoltûzet támadja. Pokoltûz paralizálódott. Pokoltûz megtántorodik. Pokoltûz kileheli lelkét. A 2. xenó élõsködõ téged támad. Rád vág jobb csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. (26 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Lesújt rád jobb csápjával. (22 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). A 2. xenó élõsködõt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (68 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-12 ép) Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+5%). Felé ütsz jobb karmoddal. (71 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Paralizálod. Vérfarkas agyarral támadsz. (33 ép-t sebeztél). A 2. xenó élõsködõ hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! 38 ép-t sebzõdtél. Az 1. xenó élõsködõ 42 ép-t sebzõdik. A xenomorph bébi 40 ép-t sebzõdik. A xenomorph bébi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -6 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -1 vastag bõr.) Beléd próbál marni fogával. (34 ép-t sebzõdtél). A 3. xenó élõsködõ és Paff egymással harcolnak. Paff megtántorodik. Paff hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép) A xenomorph bébi regenerálódik.
[A csatában összesen 253 sebzést okoztál, és 230 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Paff: 113/126, Süsü: 0/78, Pokoltûz: 81/135.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +44 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1182 sebzést okoztál, és 833 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 392 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sirály, egy széles szárnyú, fehér tollú, fekete szemeit érdeklõdve forgató férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 233. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 25 (36) / 14.53
[2] IQ: 15 (14) / 7.95
[3] ügyesség: 14 (17) / 1.27
[4] egészség: 15 (18) / 3.41
[5] mágia: 13 (14) / 3.69
[6] gyorsaság: 18 (19) / 0.59
[9] Méret/ép: 233 (262) / 38
Min. méret: 170
Barlangméret: 235
PONTJAID
Varázspont: 194 / 0
Képességpont: 70 / 49%
Hõsi pont: 130 (10)
Tám.bónusz: 21%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 1057 / 367
Hírnév : 3945
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 19
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 91 (0)
Galetki gyõzelmek: 32 (0)
Torzsz. csaták: 1165 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1036 (7)
Leölt torzszülött: 1949 (13)
Pszi csaták: 834 (6)
Pszi gyõzelmek: 606 (5)
Ájulások száma: 36 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista (63)
Speciális képességeid:
+52 pszi támadó és védekezõ pont, GY +35 ÉP-t gyógyít, 73%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében. 2.) Teljesíts hét küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! 3.) Vadássz le 10 asztrálszárnyast! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 12 (14) / 0.57 [15] regeneráció: 4 (9) / 1 [17] vastag bõr: 4 (7) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 4 (15) / 2.05 [19] hidegimmunitás: 3 (14) / 1.20 [20] savimmunitás: 5 (16) / 0.80
[21] elkt.immunitás: 4 (15) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 3 (14) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0
[24] rezisztencia: 29 (47) / 0.20 [25] bûz: 13 / 0.69    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.43 [47] zárnyitás: 9 / 5.42
[48] mászás: 10 / 5.86 [49] rugalmasság: 9 (13) / 2.25 [50] meggyõzõkészség: 11 / 5.20
[51] transzformáció: 7 / 0.70 [52] auraészlelés: 13 / 0.52 [53] ékszerészet: 7 / 0.80
[54] kereskedelem: 6 / 3.95 [55] szívósság: 22 (29) / 7.32 [56] varázsitalfõzés: 11 / 1.30
[57] gyógynövények: 11 / 4.27 [58] nyomkeresés: 12 / 0.57 [59] vezetõkészség: 8 / 1
[60] pszi támadás: 18 / 10.95 [61] pszi energia: 24 / 10.10 [63] éberség: 10 (12) / 4.80
[64] átokszórás: 8 / 1.50 [65] álcázás: 22 (24) / 0.15 [66] lopakodás: 10 / 0.55
[67] régészet: 7 / 1.61 [68] zene: 3 / 0.05 [69] tanulás: 14 / 13.86
[70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 14 / 5.26 [72] építés: 11 (13) / 9.07
[73] felderítés: 10 / 1.67        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 18 (19) / 0.50 [101] szakért.: 12 (13) / 8.66 [102] roncsolás: 9 (11) / 0  
bal karom [103] méret: 18 / 0 [104] szakért.: 11 / 10.32 [105] energiaszívás: 9 (11) / 0  
jobb karom [106] méret: 18 / 0 [107] szakért.: 12 / 3.98 [108] paraliz.méreg: 9 (11) / 0  
bal karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 9 / 1.82     vérfarkas agyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 20 (21) / 0.34 [147] alkímia: 2 / 0.92 [149] dimenziókapu: 6 / 5.06
[11] elektromos kéz: 1 / 0.32 [29] életszívás: 5 / 1.68 [152] felejtés: 6 / 2
[17] gránitbõr: 10 / 4.96 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 8 (10) / 1.24
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.44 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.06
[129] mentális robbanás: 16 (17) / 0.46 [180] õrjöngés: 18 / 0.63 [133] pszi acéltorony: 8 (9) / 0.88
[128] pszi csáp: 16 (17) / 0.80 [171] savpajzs: 4 / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 11 (12) / 3.14
[150] tárgyvédelem: 4 / 0.06 [144] titánok szele: 28 / 4.80 [167] tombolás: 9 / 8.08
[177] tudati kohézió: 20 (21) / 1.60        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Paff, a csúf gusztustalanság 97/0 187% 200% 13 / 12.56 ájult
[2] Süsü, a csúf gusztustalanság 93/0 187% 195% 12 / 6.92 ájult
[3] Pokoltûz, a káoszmágus 94/0 187% 199% 13 / 8.06 ájult
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 20

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2
pta 131 131 129 130 128
ptb 129 130 128 130 128
p 7462
p 7462
2. Makró
szl 90
be 30
szl 10
3. Makró
be 9 4 1
be 9 4 2
sza 1 50 1
sza 1 50 2
e 9 100
4. Makró
be 9 4 3
sza 1 50 3
5. Makró
pta 129 129 129 129 129
ptb 129 129 129 129 129

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 200.
2: titánok szele v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 250.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #295. Prioritás: 251.
6: õrjöngés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 248.
9: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 250.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 249.
4: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled galetki.
7: életszívás t.var. ha ellenfeled ?? #15019, Prioritás: 200, és ha ellenfélen nincs 44. varázslat.
11: gránitbõr v.var. ha ép-d 9% fölött van, Prioritás: 250, és ha ellenfeled #282, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:20%; PV 8 7; PSZ 48 69 52 46; BA 15019 145; HE 9; PT 3; HU 13;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 22.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #4 (8. épület), #5 (7. épület), #13 (3. épület), #22 (9. épület), #26 (4. épület), #50 (20. épület), #483 (229. forduló), #349 (229. forduló), #236 (230. forduló), #275 (232. forduló), #257 (231. forduló), #317 (231. forduló), #360 (231. forduló), #423 (232. forduló), #219 (232. forduló), #466 (232. forduló), #240 (233. forduló), #228 (233. forduló), #284 (233. forduló), #363 (227. forduló), #451 (228. forduló), #471 (228. forduló), #409 (228. forduló), #485 (229. forduló), #253 (229. forduló), #322 (229. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7492. karakternél van. Jelenleg a kiképzõközpont építésén dolgozol, eddig 458 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 16 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 a gyõzelem csatos öve (#20966) 1 a gyõzelem díszes fejpántja (#20906)
1 a gyõzelem ezüst láncinge (#20833) 1 a harcos díszes köntöse (#7903) 1 a harcos szöges pajzsa (#7814)
1 a kígyó szöges öve (#19168) 1 a mágia halotti maszkja (#3341) 1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227)
1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 1 a sebesség könnyû láncinge (#13181) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502)
1 a sün kerek pajzsa (#24911) 1 a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 1 a tûz nagy pajzsa (#22212)
1 a villám átlátszó köntöse (#23652) 1 az entek csatos öve (#9716) 1 az enyészet kék köpenye (#23187)
1 az erõ díszes fejpántja (#1556) 1 bohókás szandál (#406) 1 bõrpáncél (#9)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137) * 1 krakoch csizma (#312)
* 1 mintrogi erõöv (#262) 1 õspók köpeny (#332) 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna aranyozott érme (#441) 1 a bérmágus díszes karkötõje (#17442) 1 a gepárd márványgyûrûje (#15626)
1 a gyõzelem ónixgyûrûje (#21028) 1 a káosz végzetes gyûrûje (#28239) 1 a kígyó jáde karkötõje (#19244)
1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) 1 a mentát csontamulettje (#12897) 1 a mentát gyöngye (#155)
1 a remete márványgyûrûje (#12476) 1 a szellemek márványgyûrûje (#15176) 1 a szívósság kõamulettje (#14696)
1 a természet karikaszimbóluma (#16961) 1 a titán malachitgyûrûje (#5727) 1 a tökéletesség ónix karkötõje (#21943)
1 a tûz kõamulettje (#22346) 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757) 1 a villám malachitgyûrûje (#23727)
1 achát érdemrend (#303) 4583 arany (#1) * 1 arany orgling fétis (#296)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet háromszögszimbóluma (#5262) 1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692)
1 az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632) 1 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) * 1 galetki érdemérem (#276) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 1 opilíchium gyûrû (#298) 10 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 smaragd életkõ (#306) 1 szilmill amulett (#318) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 7 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 garling kristály (#209)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 oprasszum fókusz (#300)

Fegyverek
1 a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 1 a gladiátor hosszú íja (#6222) 1 parittya (#10)
3 szilmill tõr (#314) * 1 vérfarkas agyar (#384)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 2 bosszantás itala (#81) 4 csapdaészlelés itala (#65)
25 csótányláb (#25) 14 elfu moha (#33) 13 elonotichlan (#31)
1 energiaital (#82) 4 fehér gyógyital (#50) 2 féregtüske (#42)
25 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 1 hatalom kék itala (#58)
11 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 1 kék manaital (#75) 6 kihívás itala (#68)
31 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 37 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 17 mézfû (#29) 36 mitulen fû (#20)
21 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80) 1 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 16 parafû (#41) 6 pontosság itala (#72)
29 ragálygomba (#26) 31 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
22 sárkányvirág (#32) 31 sötét mák (#23) 10 szemani gomba (#36)
34 tejfonál (#28) 15 tokin kaktusz (#40) 1 védelem itala (#59)
18 velparaj (#35) 17 waarkin (#38) 37 winropu moha (#22)
23 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 áspisméreg (#304) 16 asztrálesszencia (#154) 21 barna manakõ (#149)
1 bolhedor szárny (#15) 14 bronz korong (#297) 14 csöpögõ csáp (#334)
1 démonlidérc esszencia (#272) 2 duzzadt xenópete (#479) 1 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 1 elementális kõzet (#427) 1 fókuszrubin (#337)
3 gólemagyag (#330) 1 húsevõ bibe (#151) 5 káoszkígyó pikkely (#230)
14 khazdar taréj (#268) 9 kõtroll szem (#274) 2 krakolich csont (#397)
1 lemúr hártya (#161) 6 lidércvelõ (#339) 3 maerju koponya (#336)
6 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212)
3 óriási xenópete (#480) 1 õspók pete (#331) 22 patkányfog (#270)
12 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 15 smaragd esszencia (#229)
4 szinapszis plazma (#344) 7 szirénhaj (#293) 11 szójer csáprágó (#231)
1 vízelementál plazma (#347) 13 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 ragálygomba (#26), 2704 arany (#1), 2 winropu moha (#22), 1 õspók köpeny (#332), 1 elfu moha (#33), 1 szinapszis plazma (#344), 1 krakolich csont (#397), 2 maerju koponya (#336).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 velparaj (#35), 1 a yeti díszes karkötõje (#26442), 3 õskõ (#8), 2 kõrisfa íj (#1273), 1 nehéz nyílpuska (#1287), 1 nagy pajzs (#1062), 1 könnyû íj (#1271), 35 drágakõ (#2), 1 a yeti aranyozott fülbevalója (#26458), 1 a villám gyalogos lándzsája (#23832), 1 gyalogos lándzsa (#1332), 1 a yeti hosszú lándzsája (#26533), 1 a yeti gyalogos lándzsája (#26532), 1 a puhányság köve (#198), 1 könnyû láncing (#1031), 1 fertõzött pszi medál (#333).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VADÁSZHÁZ (#59)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás: A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat, trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2 TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.



ÕSPÓK KÖPENY (332. TÁRGY)
Ezt a finom tapintású köpenyt az õspókok fonalából szõtték. No persze, nem maga az õspók - inkább valaki, aki az õspók legyõzésére, felkutatására indult. Az bizonyos, hogy készült az õspókkal szembeni csatára, ezt bizonyítják a köpeny mágikus tulajdonságai. Más kérdés, hogy a köpeny sem tudta viselõjét megvédeni, mint az látható - az egykori áldozatnak már a csontjai sem maradtak meg.



MÁGIAELEMENTÁL (309. LÉNY)
Ennek a gólemszerû lénynek a szellemét egy varázsló a mágia síkjáról idézte meg, és az elemi mágia kötelékével gyúrta össze, hogy alakot adjon neki. Természeténél fogva tehát ez a lény immunis az elemi mágiára. Persze, semmi sem lehet tökéletes, a teremtmény szelleme támadható szellemi mágiával, és energiától izzó teste sérülékeny a nekromanciával szemben, sõt, még az elemi leheletek sem teljesen hatástalanok ellene.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.