Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 07:22:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4811-123

Karakterszám: 4811 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 123 Játékhét: 132
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 87
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. nov. 23. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2007. nov. 24.

E-mail!

HYDRO GLOBUS KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 11.20. *** Fürge Gekkoth (#8106) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 15 legenda pontja van.
*** 11.21. *** PHILIP (#4669) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 13 legenda pontja van.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 14.* Ambassadart kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *nov. 14.* Morq Fan Gort legyõzte harcban egy lidércmágus. *nov. 14.* Ren rangja a Mágusok Klánjában "a megelevenedett mágia" lett. *nov. 16.* Rent majdnem felfalta egy fekete arató. *nov. 19.* Pannonicát legyõzte harcban egy csontváz szolga. *nov. 19.* Pannonica csatában legyõzte Fikusz Kukiszt. *nov. 19.* Rafflesia és Jégkirálynõ pszi párbajt vívtak. Rafflesia került ki gyõztesen. *nov. 20.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Ren felett. *nov. 21.* Edil Ves Ybesel Tal Ulart legyõzte harcban egy õsöreg vazallus. *nov. 21.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy õsöreg vazallus.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+9% védekezés.) (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. (+2 álcázás, +2 lopakodás)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

ftk 4 felszíni tárgy kutatása
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél ügyesség tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Ahogy az öregember a közeli folyosóra mutat, mindent megértesz. Lengõ bárdok, kiálló karók, csúszós, lejtõs padló... Itt kell végigmenned.
[Ügyesség próba 3-as küszöbre: sikeres] Nekifutásból végigcsúszol a folyosón, miközben balra-jobbra kapkodod a fejed, és mozgatod a tested. A karóknál ugrasz egyet, és egy elegáns szaltóval érsz földet. Ezzel hamar végeztél! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal lopakodás tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Négy tirginis és három vérgerpárd alszik a folyosón. A feladatod, hogy észrevétlenül ellopódzál mellettük.
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres] Nem nagy ügy, fogod magad, és olyan csendesen osonsz végig a folyosón, hogy csak na! Mikor átérsz, további szép álmokat kívánsz a ragadozóknak, és meghajolsz az öreg próbamester elõtt. A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, tûzimmunitás tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Hmm, kezd meleged lenni. Az öreg meg csak még több cuccot vesz magára. Nem érted te ezt, de aztán meglátod. Hiszen ez a szalamandra vastag prémköpenye. A másik meg a szalamandra bundanadrágja. Te meg majd megsülsz, ejnye!
[Tûzimmunitás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Amikor az öregember a szalamandra dimeprém csizmáját is magára veszi, a te tested épp lángra kap. Gyorsan eloltanak, de az biztos, ezt a próbát nem álltad ki! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy tycharonid (#153) [aura: 15-ös tudatrombolás.].

*** 1. KÖR *** A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy pengefal! A tycharonid irányába mozogsz. Sebzõdsz 43 ép-t a pengefaltól. A tycharonidot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (59 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés).
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. 62 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a tycharonidot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (55 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (17 sebzés). A tycharonid hörögve elterül.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 105 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+131%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 32% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz futárainak köntöse, egy smaragd esszencia, 41 arany és 2 hamis arany. [ld. enc.] Szemed kikerekedik a csodálkozástól, majd az örömtõl. Találtál egy transzformáló zant, ami egy igazi felszíni tárgy! [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+48 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy gázelementál (#155) [aura: bûz: 255.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A gázelementál 92 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A gázelementál feléd rohan. A gázelementál rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (19 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A gázelementál sebzõdik 92 ép-t. (-10 vp.) A gázelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 27% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a pontosság ezüst nyaklánca, 46 arany és 2 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+33% jóllakottság.) Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+45 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy móleg (#182). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A móleg feléd mozog. A móleg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A móleg rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. (35 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. (24 ép-t sebzõdtél). A móleget próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (37 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A móleg rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (30 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (30 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 119 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+91 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy móleg (#182).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a móleget. A móleg odajön hozzád. Megtámadod a móleget. Savat lehelsz ellenfeledre. (50 ép-t sebeztél). A móleg téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (25 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (28 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A móleg rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (26 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+94 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A pusztító szójer 92 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A pusztító szójer odajön hozzád. A pusztító szójer téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az enyészet jáde karkötõjét. Kudarcot vall. Elõrehajolva marni próbál. (22 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a kerek pajzsot. Sikerrel járt. A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A pusztító szójer sebzõdik 92 ép-t. (-10 vp.) A pusztító szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+110%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 27% lélekenergiát. Elteszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, 41 arany és 2 hamis arany. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+49 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** A savelementál odajön hozzád. Megrohamozod a savelementált. A savelementál téged támad. A savelementál savat lehel rád. (25 ép-t sebzõdtél). Támadod a savelementált. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (8 sebzés).
*** 2. KÖR *** A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a savelementált. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés).
*** 3. KÖR *** A savelementál téged támad. A savelementál savat lehel rád. (22 ép-t sebzõdtél). Támadod a savelementált. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés).
*** 4. KÖR *** A savelementál rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (26 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+95 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy omrif élõsködõ (#212).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az omrif élõsködõ téged támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (14 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Megtámadod az omrif élõsködõt. A tökéletesség barbár lándzsájával lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. Elkerülte. Odaütsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Méreg marja tested. 15 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Az omrif élõsködõ téged támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (16 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Támadod az omrif élõsködõt. Savat lehelsz ellenfeledre. (Ellenállt a támadásnak.) Méreg marja tested. 29 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** Az omrif élõsködõ rád támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (14 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Az omrif élõsködõt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (Õ meg sem rezzent.) Mérgezõdsz. 43 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+89 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (495. kaland, összköltsége 5 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling disznó 92 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 17% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát az imm.mérg.gázra növelésére.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Vendéglátód Hádész fattya, egy pokoltûztõl övezett, elmúlás szagát árasztó entitás. Mágikus ereje egyre inkább nõ. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. A következõket látod nála: ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, Rogan karkötõje, suhanó csizma, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, a mágia smaragdja. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Hádész fattya 92 sebzést kap. (-10 vp.) Hádész fattya elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Hádész fattya elmond egy sebezhetetlenség varázslatot.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Hádész fattya 92 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Hádész fattya maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+105%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 26% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

pv 2 3 4 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Az Örökkévalóság Smaragdjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenó lárva (#416) és 2 xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. xenomorf embrió sebzõdik 92 ép-t. (-10 vp.) A 2. xenomorf embrió feléd mozog. Az 1. xenomorf embrió máris elõtted terem! A xenó lárva máris elõtted terem! A 2. xenomorf embrió rád veti magát. Támad fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Az 1. xenomorf embrió rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A xenó lárva téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. xenomorf embrió 92 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. xenomorf embrió holtan terül el. A 2. xenomorf embrió rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 1157 sebzést okoztál, és 732 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 286 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hydro Globus, egy kékszemû, vízfejû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 123. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (8) / 2.07
[2] IQ: 11 (12) / 6.20
[3] ügyesség: 5 (8) / 3.37
[4] egészség: 12 (16) / 2.21
[5] mágia: 8 (9) / 5.72
[6] gyorsaság: 7 (9) / 3.96
[9] Méret/ép: 85 (112) / 1
Min. méret: 95
Barlangméret: 100
PONTJAID
Varázspont: 115 / 20
Képességpont: 50 / 27%
Hõsi pont: 12 (8)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 511 / 223
Hírnév : 808
Jóllakottság: 146%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 84 (1)
Galetki gyõzelmek: 24 (1)
Torzsz. csaták: 580 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 495 (4)
Leölt torzszülött: 744 (5)
Pszi csaták: 24 (0)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 99 (5)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (29)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 39%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel. [számláló: 1] 2.) Gyõzz le párviadalban egy másik mutánst! 3.) Ismerd az esszencia elnyelése varázslatot legalább 5-ös szinten!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 23 (40) / 14.81 [18] tûzimmunitás: 1 / 0.56 [19] hidegimmunitás: 1 / 0.29
[22] imm.mérg.gázra: 12 / 2.03 [25] bûz: 14 (19) / 6.41    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.85 [46] csapdaészlelés: 10 / 1.14 [47] zárnyitás: 8 / 0.21
[48] mászás: 10 / 0.72 [49] rugalmasság: 5 / 1.77 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 0.94
[51] transzformáció: 3 / 1.94 [52] auraészlelés: 4 / 1.53 [53] ékszerészet: 5 / 1.21
[54] kereskedelem: 7 (10) / 1.69 [55] szívósság: 10 / 0.35 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.78
[57] gyógynövények: 7 / 2.31 [58] nyomkeresés: 7 (9) / 0.39 [59] vezetõkészség: 3 (9) / 1.31
[60] pszi támadás: 7 / 1.42 [61] pszi energia: 7 / 1.42 [62] lopás: 5 / 0.24
[63] éberség: 1 / 0.42 [64] átokszórás: 8 / 6.72 [65] álcázás: 16 / 0.70
[66] lopakodás: 5 / 0.22 [67] régészet: 7 / 5.80 [68] zene: 5 / 0.47
[69] tanulás: 8 / 5.89 [70] idézés: 4 (7) / 3.78 [71] javítás: 6 / 0.44
[72] építés: 15 / 10.68        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 8 / 2.33 [102] vámpirizáció: 10 (12) / 0 a tökéletesség barbár lándzsája
jobb láb [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 5 / 4.41      
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.78      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 5 (6) / 1.88 [149] dimenziókapu: 1 (2) / 0 [37] egokínzás: 3 (4) / 0.12
[11] elektromos kéz: 8 (9) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 1 (2) / 0 [156] éhínség: 1 (2) / 0
[29] életszívás: 1 (2) / 0.16 [15] jégpajzs: 5 (6) / 0.46 [163] kineport: 1 (2) / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 5 (6) / 2.88 [27] kisebb gyógyítás: 8 (9) / 3.89 [146] kontakt.õseiddel: 10 (11) / 2.96
[165] manafókuszálás: 4 (5) / 0.12 [28] óriáserõ: 3 (4) / 2.04 [133] pszi acéltorony: 1 / 0.36
[128] pszi csáp: 3 / 0.28 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.12 [159] szellemidézés: 3 (4) / 0.28
[140] szellemkalapács: 23 (24) / 14.38 [132] tudati méreg: 6 / 0.62 [14] vakító fény: 4 (5) / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
v 154
ad 10
bsz
ftk 4
pv 1
2. Makró
vd
x 10
vd
vd
p
pv 2 3 4 7
3. Makró
pv 1
ism 6
p

HARCI PROGRAMOD
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 90.
4: savlehelet használata a harc 2. körétõl. Prioritás: 5.
5: savlehelet használata ha ellenfeled #95. Prioritás: 240.
6: savlehelet használata ha ellenfeled #297. Prioritás: 250.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #7155. Prioritás: 254.
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 20.
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30, Prioritás: 50, és ha 2 vagy több ellenfél van.
8: szellemkalapács t.var. ha ellf. 2. képessége 11 v. kevesebb, Prioritás: 10, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50; VI erõ:300% ép:1%; PV 2 3 4 7; PSZ 48 46 47 57 66; BA 77; HE 9; PT 2; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132; I 35; HU 13 0 0 15 12 81; Csarnokban HO 0;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 9 sebzés: 68-76

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (3 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #21 (4. épület), #22 (8. épület), #337 (119. forduló), #415 (119. forduló), #346 (120. forduló), #492 (120. forduló), #475 (104. forduló), #456 (101. forduló), #391 (102. forduló), #211 (105. forduló), #239 (106. forduló), #328 (106. forduló), #225 (107. forduló), #330 (107. forduló), #467 (114. forduló), #348 (108. forduló), #454 (113. forduló), #468 (118. forduló), #317 (118. forduló), #495 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai (#15017). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7945. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz utazóköpenye (#29036) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem köpenye (#8335)
1 a káosz fehér köpenye (#6999) 1 a káosz fekete öve (#4779) 1 a káosz futárainak köntöse (#13764)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a teknõs vassisakja (#25376) 1 az angyalok csatos öve (#28166)
1 az angyalok sárga öve (#28167) * 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) 2 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) * 10 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 ezüst tanítványköpeny (#361) 1 fekete nadrág (#171)
* 1 káoszmágus köpenye (#245) 1 kék köpeny (#1137) * 1 khaldoran öv (#137)
1 köntös (#1150) 2 köpeny (#1135) 1 mellvért (#1045)
1 suhanó csizma (#195) 12 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
2 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a pontosság ezüst nyaklánca (#4332)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a titán csontamulettje (#5697) 1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412)
763 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281)
* 1 az enyészet jáde karkötõje (#23294) 1 bronzmedál (#207) * 2 Doemon kõkarkötõje (#850)
46 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225)
71 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196)
* 1 kristályamulett (#130) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 üvegszimbólum (#138) * 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
76 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857) 1 bunthar bõrdarab (#515)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 energiagyûjtõ (#202) 1 hebrencs csapda (#582)
1 idõkristály (#219) 1 Jerome köpenye (#853) 6 Krónika (#783)
1 második kulcsdarab (#227) 2 nekrofun medál (#513) 1 orgling figura (#852)
1 orvosságos zacskó (#590) 2 õskõ (#8) 1 Szent Kulacs (#851)
1 Tiume batyuja (#529) 1 transzformáló zan (#858) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz második kardja (#21579) * 1 a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 2 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 a tûz hosszú íja (#22422) 1 a yeti könnyû íja (#26471) 1 az erõ csonttõre (#1751)
10 ében nyílpuska (#133) 10 ében tündekard (#132) 2 fogazott tõr (#6)
1 harci fejsze (#12) 5 kés (#5) 7 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csapdaészlelés itala (#65) 8 csótányláb (#25) 12 elfu moha (#33)
13 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 14 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 3 hónakkupók (#30) 5 liánvirág (#24)
18 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 11 mézfû (#29)
13 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 7 ragálygomba (#26)
7 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 6 sárkányvirág (#32)
13 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 12 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 5 velparaj (#35) 19 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 8 barna manakõ (#149) 8 ekinda haj (#147)
7 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151) 6 mandibula (#157)
6 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
6 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229)
3 szójer csáprágó (#231) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sav kõamulettje #26846 (5), a sebesség vándorcsizmája #13271 (9), az élet vas lemezpáncélja #5051 (10), a mentát csonttõre #13001 (9), a bérmágus karikaszimbóluma #17411 (9), a légzés kerek pajzsa #27611 (5), a természet halotti maszkja #16841 (9), kerek pajzs #1061 (2).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 128 arany (#1), 1 szójer csáprágó (#231), 1 a káosz futárainak köntöse (#13764), 6 hamis arany (#809), 1 aranydukát (#437), 1 smaragd esszencia (#229), 1 transzformáló zan (#858), 1 a pontosság ezüst nyaklánca (#4332).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kerek pajzs (#1061).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SMARAGD ESSZENCIA (229. TÁRGY)
A smaragd esszencia egy ezüstös zöldben csillogó, zselés folyadék, apró üvegcsébe zárva. A Hegy leghatalmasabb alkímistái és mágusai képesek belõle varázskövet elõállítani, így nem túl bölcs dolog az alacsony szinteken elkótyavetyélni a boltosoknak - tartogasd, egyszer még jó árat kapsz érte!



TRANSZFORMÁLÓ ZAN (858. TÁRGY)
Jééé! Mi ez az alakját folytonosan változtató, transzformáló izé? "Teljesítem minden vágyad..." suttogja egy hang a fejedben. Nocsak! Hosszú kísérletezés és kutatás következik, végül rájössz, hogy mire is használhatnád ezt az izét. A különleges felszíni tárgyak (849-857 sorszámúak) bármelyikévé képes a transzformáló zan átváltozni! Ehhez azonban szükséged van három másik, különbözõ ilyen tárgyra. De semmi gond, a felesleget mindenképp érdemes olyasmire áttranszformálni, amire annyira vágysz! Példa: A H 858 857 849 850 851 parancs hatására a transzformáló zan, és a 849, 850, és 851-es tárgy átváltozik a 857-es tárggyá. A kisebb zan és a másik 3 tárgy elvész a procedúra során. ÜGYELJ a paraméterezésre, a kívánt tárgy sorszámát mindig második paraméternek add meg! A 3-5. paraméterek különbözõek legyenek! Az átalakítás 10 TVP-be kerül. A transzformáló zan nem átadható.



MÓLEG (182. LÉNY)
Legendák mesélnek a mágusok által létrehozott iszonyatos hatalmú, mágiára teljesen immunis szolgákról, a gólemekrõl. Láthatóan, egy kezdõ mágus megpróbált megfelelni a legendának - õ hozta létre ezeket a teremtményeket. A próbálkozás elég gyengén sikerült, bár az kétségtelen a móleget borító alvadt vérnyomok alapján, hogy a móleg azért elég erõs volt gazdája elpusztításához, aki az engedelmességet meghatározó mágia szavait talán nem pontosan kántálta el az alkotás közben.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.