Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 00:28:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4810-19

Karakterszám: 4810 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 19 Játékhét: 84
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 167
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. júl. 27. 9h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2007. júl. 28.

E-mail!

LAXIKA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Pihenésedet megzavarja Galadedrid Damodred, egy átlagos, humanoid kinézetû, állandóan fehérben mászkáló férfi. Végignézed a felszerelését: vassisak, bronzmedál, a küzdelem vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Huh, jól elszaladt az idõ! Galadedrid Damodred is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Galadedrid Damodred által meséltekbõl, megtudod, mi az a sáskaharcos. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 13.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *júl. 17.* Alystair D'Brisont majdnem felfalta egy tüskés ktoraid. *júl. 17.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy galetki rablóvezér. *júl. 17.* Ren csatában legyõzte Hunter Killert. *júl. 17.* Pannonica mellé szegõdött egy óriás rák. *júl. 17.* Pannonica csatában legyõzte Fikusz Kukiszt. *júl. 18.* Ambassadar és Szarkaagyú Siraka megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *júl. 18.* Morq Fan Gort legyõzte harcban egy orgling kártevõ. *júl. 18.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *júl. 23.* Pannonica gyõzelmet aratott Fikusz Kukisz felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

kf 139 bekészíted a 139. tárgyat
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

be 11 6669 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. Sikoly tanítványául szegõdsz, ha elfogad téged.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

ve 21 3 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a gepárd kerek pajzsa (#15461) 350 ap, az elefánt barbár lándzsája (#16631) 350 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 182 ap. Sajnos 21. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ve 23 3 vásárlás
Sajnos 23. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ea 11 2 eladás
Eladsz 2 kerek követ 2 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ea 5 1 eladás
Eladsz 1 kést 1 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

h 8 104 8. tárgy használata
Visszamész a barlangodba. Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 6. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

kk 8 klánküldetés
(8. kaland:) Ellátogatsz az ásatás helyszínére. A hely teljesen elhagyatottnak tûnik: a hatalmas gödrökben eldobált szerszámokat látsz, a félig letisztogatott szobrok tövében elhordatlan törmelék tornyosul. No, most mitévõ legyél? Saját magadat kell csalinak alkalmaznod: elkezdesz dolgozni, és majdcsak elõkerül a szörnyeteg! Persze nem árt felkészülni elõször: ravasz csapdákat állítasz az ásatás körül, hogy tudjad, mikor érkezik a lény. Ezután dolgozni kezdesz, mintha mi sem történt volna.
[Egészség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Rengeteg idõ telik el anélkül, hogy történne valami. Szerencsére elég kitartó vagy!
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hang nélkül, hátulról lep meg a szörny. Mielõtt felócsudnál, támadások záporoznak rád - úgy látszik, nem volt elég jól elrejtve a csapdád! [18 életpontot sebzõdsz.] Sarkon fordulsz, hogy szembeszállj a lénnyel.
Szemrevételezed ellenfeledet: vajon belõled is csak egy újabb veszteség lesz a Klán számláján? Ellenfeled egy árnyéklény (#112). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az árnyéklény máris elõtted terem! Az árnyéklény felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnyéklény téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Támadod az árnyéklényt. Lesújtasz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Odacsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad.
*** 2. KÖR *** Az árnyéklény téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-2 TVP). Támadod az árnyéklényt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+29 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

be 11 meglátogatod az 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (396. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Diamandi, egy világoskék szemû, veszélyes nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, az enyészet csatos öve, bronzmedál, a yeti díszes fejpántja, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, bronz lárvaköpeny, az elfek rövid tõre. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Diamandi pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Diamandi által meséltekbõl, megtudod, mi az a harci törpe. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

kno 48 3 48. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél]
Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Ezt a sportot neked találták ki. Pár másodperc múlva már az elöljáró háloszobájának ablakában lógsz. Óvatosan belököd, szerencsére nem volt zárva. Beugrasz a szobába és felhúzod magad után a kötelet, nehogy lent belebotoljon valaki. Odamész az ágyhoz és jól megszórod a viszketõporral. Arra azért vigyázol, hogy rád ne kerüljön belõle. Amikor végeztél, kinézel az ablakon, és amikor nem látsz lent mozgást, újra kidobod a kötelet.
[Tárgyhasználat: 1 kötél]
Villámgyorsan lekúszol a kötélen.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Lecsusszansz a kötélen. Éppen hogy csak földetérsz, amikor észreveszel két galetkit feléd jönni. Vesszen a kötél, gondolod, és eliszkolsz.
Miután megállapítod, hogy senki sem követ, elmész a boltoshoz, és elmeséled neki, hogy sikerült a feladatot végrehajtanod. A fickó elmosolyodik, majd átad egy zacskót.
- Itt a jutalmad, 30 arany.
- Dehát százról volt szó!
- Bizonyára félreértettél valamit, valószínûleg túl halkan beszéltem.
Mivel ott áll mögötte két testõre is, úgy döntesz, hogy a varázstárgyakat nincs értelme emlegetni. Morogva távozol a boltból.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

be 4 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõlép az Akadémia egyik írnoka, és megkérdezi, hogy tudnál-e kézbesíteni egy üzenetet, 20 aranyat kapnál érte. 20 arany egy levél kézbesítéséért? Elég egyszerû feladatnak tûnik! Az írnok megjegyzi, hogy a következõ szint akadémiájára kellene vinni az üzenetet. Bennakad a lélegzeted, amikor ezt meghallod. Hiszen oda te nem mehetsz fel! Az írnok megnyugtat, van egy ösvény, amelyen a futárok közlekednek, azt kell igénybe venned, és persze rögtön utána vissza kell térned, mert kellemetlen lenne, ha a hatóságok toloncolnának vissza. Bólintasz. (10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad feléd rohan. Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad rád támad. Feléd üt jobb karmával. Félrehajoltál. Odacsap neked bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt.
*** 2. KÖR *** A púpos moladot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (5 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (4 ép-t sebeztél). A púpos molad téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Elõre szúr bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (3 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (2 ép-t sebeztél). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+14 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (216. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az albinó pókot. Az albinó pók odajön hozzád. Megtámadod az albinó pókot. Odacsapsz bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (356. kaland, összköltsége 30 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. A hájas worpel elmond egy gránitbõr varázslatot. Megrohamozod a hájas worpelt. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy éhínséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy energiatüskét. 14 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a hájas worpelt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. 13 ép-t sebzõdtél. Támadod a hájas worpelt. Odaütsz bal mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. El sem találtad.
[A csatában összesen 5 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+30 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg feléd mozog. A förtelemférget próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A förtelemféreg kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. 10 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). [19 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 109 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 252 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 19. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.50
[2] IQ: 5 / 2
[3] ügyesség: 5 / 0.50
[4] egészség: 6 / 3.85
[5] mágia: 2 / 0.95
[6] gyorsaság: 5 / 0.85
[9] Méret/ép: 50 / 26
Min. méret: 42
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 20 / 20
Képességpont: 12 / 62%
Hõsi pont: 5 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 130 / 89
Hírnév : 130
Jóllakottság: 95%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 94 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 69 (3)
Leölt torzszülött: 76 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (4)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +4% varázstárgy találására; 20%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 5 / 0 [25] bûz: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.25 [47] zárnyitás: 4 / 0.15 [48] mászás: 3 / 0.75
[56] varázsitalfõzés: 1 (2) / 0.10 [57] gyógynövények: 2 (3) / 0.60 [67] régészet: 5 / 3.20
[69] tanulás: 2 / 0.15        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 4.28      
jobb mancs [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 6 / 3.36      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25; VI erõ:200% ép:35%; PV 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület), #12 (9. épület), #396 (19. forduló), #216 (19. forduló), #356 (19. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) * 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
197 arany (#1) 6 drágakõ (#2) 1 kristályamulett (#130)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
2 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
2 ragálygomba (#26) 1 tejfonál (#28) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16) 2 nordkristály (#146)
5 õsi relikvia (#17)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 33 arany (#1), 1 molad púp (#16).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kötél (#128), 2 kerek kõ (#11), 1 kés (#5), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



ÁRNYLÉNY (112. LÉNY)
A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat, véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.



HARCI TÖRPE (36. LÉNY)
Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz, mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak, kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni, ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.