Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:17:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4809-146

Karakterszám: 4809 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 146 Játékhét: 150
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 714
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. dec. 6. 10h:55'
A következõ fordulód táplálható: 2006. dec. 7.

E-mail!

FRANKY LEE JOHNSON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Beauceron A átadta neked a szavazatát.

Kissé már éhezel, ezért csak 128 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 5.* Delien Vazoot kis híján megölte egy Gramagan. *dec. 5.* Hoodedet majdnem felfalta egy Gramagan. *dec. 5.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy Gramagan. *dec. 5.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dorka köpenye (#383), vérfarkas agyar (#384).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

t 72 28 72. szakértelem tanulása 28 TVP-ért
Lusta vagy dolgozni, ehelyett inkább tanulni próbálsz - mintha könyvekbõl könnyebb lenne az építés tudományát elsajátítani!
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 tanulás; [28 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

v 154 154. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

v 268 268. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy aranyesõt. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+79 arany.) (-20 vp.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

v 261 261. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szörnyismeretet. (-20 vp.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

h 8 106 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 17.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kno 65 18 65. képességre 18 képességpont
Elköltesz 18 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

vd 59 vadászat
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A quwarg harcos odajön hozzád. A quwarg harcos rád veti magát. A csáprágójával támad. Nem talált. Feléd suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg harcost. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (39 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Szagodtól fuldoklik (29 sebzés). A quwarg harcos hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

vd 59 vadászat
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (403. kaland, összköltsége 15 TVP.) Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy pszikló (#59).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Franky Lee Johnson Mentális robbanás kudarc (-5)50 (-30)25 Pszikló Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)37 (+0)40
2. Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)41 (+0)25 Pszikló Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)24 (-18)22
3. Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)32 (+0)25 Pszikló Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)11 (-18)4
4. Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)23 (-14)11 Pszikló Agyvihar -14 PE (-9)2 (-4)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+25% pszi támadás, +25% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ve 128 20 vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, furulya (#167) 148 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, jégöv (#180) 185 ap, nagyobb jégöv (#185) 240 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, a mágia barbár lándzsája (#3581) 222 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 295 ap, a gyorsaság könnyû íja (#3971) 222 ap, a védekezés bõr mellvértje (#4646) 295 ap, a védekezés sárgaréz nyaklánca (#4781) 215 ap, az élet csepp fülbevalója (#5306) 202 ap, az élet könnyû íja (#5321) 222 ap, az élet barbár lándzsája (#5381) 222 ap, a kobra bõr mellvértje (#7346) 355 ap, a kobra díszes fejpántja (#7406) 266 ap, az entek halotti maszkja (#9641) 266 ap, az elfek halotti maszkja (#10541) 266 ap, az elfek csepp fülbevalója (#10706) 261 ap, a tudós vas lemezpáncélja (#11351) 399 ap, a tudós kerek pajzsa (#11411) 281 ap, a szívósság hosszúkardja (#14817) 432 ap, a szellemek csepp fülbevalója (#15206) 261 ap, a természet zöld köntöse (#16901) 266 ap, a bölcsesség utazóköpenye (#17786) 261 ap, a torony csonttõre (#18401) 266 ap, a kígyó halotti maszkja (#19091) 266 ap, a küzdelem csonttõre (#20651) 266 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 310 ap, a túlélés malachit karkötõje (#21491) 266 ap, a tûz karikaszimbóluma (#22361) 155 ap, a tûz díszes karkötõje (#22392) 277 ap, a tûz csepp fülbevalója (#22406) 142 ap, a jég könnyû pikkelyvértje (#22616) 190 ap, a jég csonttõre (#22901) 146 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 146 ap, az enyészet barbár lándzsája (#23381) 162 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 190 ap, a villám karikaszimbóluma (#23711) 155 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 162 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 146 ap, a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) 155 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 155 ap, a méreg márványgyûrûje (#24176) 146 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 142 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 146 ap, a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) 155 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 162 ap, a sün vassisakja (#24926) 162 ap, a sün malachit karkötõje (#25091) 146 ap, a sün csonttõre (#25151) 146 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 142 ap, a teknõs karikaszimbóluma (#25511) 155 ap, a teknõs könnyû íja (#25571) 162 ap, a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766) 190 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 146 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 277 ap, a sav vassisakja (#26726) 162 ap, a sav kõamulettje (#26846) 146 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 162 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 146 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 155 ap, a légzés díszes karkötõje (#27792) 277 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 155 ap, az angyalok barbár lándzsája (#28331) 162 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 142 ap, a bûz halotti maszkja (#28991) 146 ap, a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 270 ap. Veszel 20 kötelet 360 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Épp a palota körül ténferegsz, távolról szemezve a mereven bámuló õrökkel, amikor egy hangot hallasz egy oldalsó kapuból.
- Psszt! Te ott!
Csodálkozva fordulsz oda, és látod, hogy egy kámzsás alak integet feléd. Tétován közelebb lépsz.
- Gyere be gyorsan! - integet. Mi baj érhet, végülis a palotában vagy! Követed a fickót. Odabent egy szûk folyosón mentek, kanyargó lépcsõk vezetnek lefelé, az alsóbb barlangokba. Végül elértek egy világosabb helységbe, és kísérõd megtorpan. Leveti kámzsáját, és szembefordul veled. Egy középkorú galetkit áll elõtted, sárga szemei érdeklõdve vizsgálgatnak.
- Helló, a nevem Ünbekownest Athenar. Elnézést kérek a titkolódzásért, de itt még a falnak is füle van! Te egy nyíltszívû, becsületes galetkinek látszol, aki számára fajod jövõje fontosabb mindenfajta önös érdeknél. Ugye jól látom? - mit tehetnél? buzgón bólogatsz, és illendõen bemutatkozol, mire õ elégedetten folytatja. - Jól van, fiam, Franky Lee Johnson! Nos, mint tudod, a xenó fenyegetés az utóbbi idõkben elképesztõ méreteket öltött. - Sajnos - itt lehalkítja a hangját - vezetõink tudomást sem vesznek róla, hogy mindez fajunk végzetét okozhatná! A gyors és lényegretörõ megoldás helyett húzzák az idõt, hogy minél több hasznot húzzanak az idegen organizmusok tanulmányozásából. Mit gondolsz, mi az oka, hogy a felfedezett járatokat nem zárják el, a fészkeket nem égetik fel? A halhatatlanság titkát kutatják, és a fegyvert, amivel legyõzhetik az Ellenséget! Nem fogják fel, hogy mennyire veszedelmes ellenfelek a xenók, és nem szabad haboznunk. Kérlek, hozz 3 pirgamitot, és elmondom, mit kell tenned! (26. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

ho 9 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 9 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

k 26 62 kaland elvállalása
(26. kaland:) Felkeresed a palotát, a kapualjban Ünbekownest Athenar már vár rád.
- Elhoztad a pirgamitot? - kérdezi izgatottan.
[Tárgyhasználat: 3 pirgamit]
- Jól van, nagyon jól! - dörzsöli össze a kezét. - A pirgamit hozta és fogja létrehozni a legnagyobb tüzeket a hegymélyben! Feltéve persze, ha megfelelõen használjuk fel... - ismét odalent vagytok, a lázadó titkos kamrájában. Ezúttal egy oldalszobába vezet, ahol kémcsövek, lombikok és különbözõ porokkal, folyadékokkal teli üvegcsék sorakoznak. - Most pedig egy fantasztikus robbanó elegyet készítünk, amely segítségével kifüstölhetjük a xenókat mindörökre! Kérlek, segíts nekem elkészíteni ezt a kiváló robbanószert!
[Varázsitalfõzés próba 8-as küszöbre: sikeres]
A kotyvasztás annyira komplex, hogy nem tudod követni, pontosan milyen anyagokat is használtok fel, de szerencsére neked csak a vegyületet kell keverni, és ügyelni rá, hogy ne melegedjen túl. Végül elkészül a nagy mû, egy fiola benne barna folyadékkal. Kétkedve nézed.
- Ezzel akarja kifüstölni a királynõ fészkét?
- Ugyan, fiam! Ez az elsõ kísérlet, sajnos még nekem sem volt alkalmam próbát tenni. De te egy daliás galetki vagy, úgy érzem, képes leszel elkísérni a xenó fészek bejáratáig, hogy ott kiteszteljük!
Kétkedve csóválod a fejed, de erre mit mondhatnál? Követed Athenart úttalan utakon és folyosókon át. Végül egy nagy barlanba értek, közepén egy ismerõs, nyálkás falú üreg. Nem kétséges, xenomorphok vájták, és egyenest a xenók fészkébe vezet! Athenar int, hogy indulj elõre.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ügyesen mászol lefelé a járatban, Athenar óvatosan követ. Egyszercsak megmozdul alattatok egy fekete árny.
- Ott! Egy xenó! - visít a tudós rémülten. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417) [aura: IQ: 5.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A xenomorf embrió feléd mozog. A xenomorf embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (53 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Roncsoltál. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (63 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (58 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (35 sebzés). A xenomorf embrió kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Viszed, ami mozdítható: egy könnyû pikkelyvért és 39 arany.
- Huh, köszönöm, fiam! - veregeti meg a válladat. - Ha nem hozlak magammal, már halott lennék!
Hamarosan leértek a járat aljába. Feltárulnak elõtted a burjánzó xenómezõk, nyálka és ocsmányság mindenhol. Már rég számûzik az utolsó xenókat is, de ide akkor sem fog senki se szívesen jönni - gondolod magadban.
- Nos, lássuk, hogy mûködik az elegy! - mondja Athenar, és kezedbe nyomja a fiolát. - Oda dobd! - mutat az organikus koncentrátumok közé. Elhajítod az üveget.
[Ügyesség próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
A barlangot irtózatos robbanás rázza meg. [70 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Ti magatok is hátrarepültök, de szerencsére nem történt komoly bajotok. Egy óriási kráter tátong elõttetek, és a robbanás valóban tökéletesen letarolta az organikus trutyit.
- Mûködik! - markolja meg karodat izgatottan Athenar. - Ekkor azonban hatalmas testû xenókat pillantotok meg, amint felétek mozognak. Iszkiri felfelé a szûk járatban, ahová nem tudnak követni!
Amikor biztonságban vagytok, Athenar nem gyõz hálálkodni a segítségedért.
- Megtaláltuk a módszert, most már csak nagyobb mennyiségben kell elõállítani a robbanószert, és egykettõre megoldottuk a xenó-kérdést! Tartsuk a kapcsolatot ezután is. Köszönetképp pedig fogadd el ezt az apróságot! - ezzel elõvarázsol a zsebébõl egy õskövet.
(+4 hõsiesség pont.)

(62. kaland:) Sajnos te még nem ismered a korlátlan teleportvarázslatot, fõleg nem mesteri szinten... De sebaj, 10 mágustóken is jó fizetségnek tûnik. Jelentkezel a feladatra, és hát minek várnál, indulsz is a varázskövekért. A meredély-szorosig sima az út, itt viszont kezd bedurvulni a helyzet. Veszélyes sziklák, hatalmas szakadékok és persze egy repkedõ óriási gyilkos sáska. Ajajj, jobb lesz elbújni ameddig ez a szörny el nem tûnik! Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Álcázás próba 17-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyorsan besurransz egy sziklahasadékba, és elrejted magad. Szerencsére ha valamiben, hát ebben profi vagy, úgyhogy a sáska észre sem vesz. Megvárod, amíg elhagyja a területet, aztán újra nekivágsz az útnak. Ezúttal viszont ott ragadsz meg, hogy egy hatalmas hasadék állja utadat. Itt kötél nélkül biztos nem tudsz átjutni, és bizony a szakadék olyan mély, hogy így is vagy húsz kötelet kell összekössél, hogy leérjen az aljára!
[Tárgyhasználat: 20 kötél]
A kötelek megvannak, már csak jó erõsen össze kell csomóznod õket!
[Erõ próba 17-es küszöbre: sikeres]
Jó erõsen meghúzod a csomókat, ez biztosan meg fog téged tartani. Nem is húzod tovább az idõt, leengeded a kötelet, és elkezdesz lemászni rajta.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel nagyon jó mászó vagy, ezért nem okoz gondot neked, hogy különösebb gond nélkül lemássz a szakadék aljára. A neheze viszont csak most jön! A túloldalon fel kell másznod, és ott még csak kötél sincsen!
[Mászás próba 15-ös küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagyon nehezen megy a dolog, de félútig azért sikerül felmásznod a sziklán. Itt viszont teljesen elkap a fáradtság, úgy érzed, nem bírod tovább!
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Na, azért persze nem vagy te olyan puhány, hogy emiatt visszafordulj. Erõt veszel magadon és tovább mászol. Hamarosan fel is jutsz a szakadék tetejére, és indulhatsz tovább az úton. Szerencsére már nem kell sokat menned, megérkezel a mágusmester varázskõtermelõ intézetéhez. Átadják neked a 25 varázskövet, és mondják, hogy akkor ideje visszateleportálnod. Sajnos nem ismered a korlátlan teleportvarázslatot, így gyalog indulnál vissza, a meredély szorost viszont banditák foglalták el, és a varázskövekre fáj a foguk. Nincs mit tenni, az intézet nagyhatalmú mágusainak kell téged visszateleportálniuk. Nem is olyan szörnyû érzés, és máris megérkezel a mágusmesterhez, aki persze egybõl elveszi tõled a varázsköveket. Na, a 800 mágustóken ugrott, de legalább tizet megkaptál, ahol ígérték!
(+10 képességpont.) (+7 hõsiesség pont.)
[105 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

ho 0 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

ftk 1 2 3 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy móleget, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy móleg (#182).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A móleg közelebb jön, hogy támadhasson. A móleg rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a móleget. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A móleg kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 28 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az arctalan galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Ezt most megúsztad. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy szellemkalapács varázslatot. 62 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz az arctalan galetki felé. Már ott is vagy! Támadod az arctalan galetkit. Rúgsz jobb lábaddal. (47 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal. (56 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz jobb karmoddal. (46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Bûzöd kellemetlen számára (22 sebzés). Az arctalan galetki maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Visszavonulsz.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy bõr szüttyõ! [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Ejnye, egy nagyhatalmú asztrálszellem állja utadat, és fura kérdésekkel bombáz. Persze tudod, hogy nem válaszolhatsz helyesen, az asztrálszellemek mindig beugratós, többértelmû kérdéseket tesznek fel. Az egyetlen esélyed, ha megkavarod az agyát egy jó kis agyviharral!
[Agyvihar próba 4-es küszöbre: sikeres] Magad sem hiszed, de úgy tûnik sikerült! Az asztrálszellem furcsán motyogni kezd, majd elsõ válaszodra rábólint, és röhögve közli, továbbmehetsz!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy térkutató drón (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-17)38 (-8)47 Térkutató drón Tudati méreg +8 méreg (-6)39 (-18)22
2. Franky Lee Johnson Mentális robbanás -11 PE (-17)21 (-12)35 Térkutató drón Tudati méreg +4 méreg (-6)33 (-11)11
3. Franky Lee Johnson Mentális robbanás kudarc (-17)4 (-17)18 Térkutató drón Pszi acéltorony -5 PE (-7)26 (+0)11
4. Franky Lee Johnson Pszi csáp kudarc (-4)0 (-15)3 Térkutató drón Pszi acéltorony -3 PE (-7)19 (+0)11
5. Franky Lee Johnson semmi semmi (+0)0 (-3)0 Térkutató drón Pszi csáp +10 PE (-3)16 (+10)21

Ez bizony siralmas vereség volt. (-39 életpont.)
[Próbamester:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [90 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
k 206 301 291 kaland elvállalása
(206. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(301. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 csúf gusztustalanság (#99) [aura: vastag bõr: 4.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy! Az 1. csúf gusztustalanság odajön hozzád. A 2. csúf gusztustalanság máris elõtted terem! Az 1. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Tekergetve suhintasz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. (54 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Nehezen bírja a szagodat (21 sebzés). Az 1. csúf gusztustalanság hörögve elterül. A 2. csúf gusztustalanság rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. Elkerülted. Ostorként csattant bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Feléd döf jobb karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz farkaddal. (55 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (53 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés). A 2. csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 325 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 75 arany.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped.
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy nekropoid van benne. Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! A lény, ahelyett, hogy elmenekülne, odajön hozzád, és furcsa hangokat ad ki. Szemében hûséget látsz. Csatlakozni akar hozzád! Bólintasz, hogy beleegyezel. Amikor távozol, hûségesen jön utánad.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(291. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (497. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Egy zsinór van kifeszítve! Átléped.
Vendéglátód Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a lich márványgyûrûje, ozin fülkarika, a háború köve, a kalmár nyaklánca, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a túlélés szürke maszkja, a regenerálódás szimbóluma, ezüst porontyköpeny, a sas csontamulettje, a regenerálódás malachit karkötõje, a gepárd öve, zsugorító gyûrû, a kígyó vas lemezpáncélja, fekete csizma. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Malior az Éjben Kacagó elmormol egy gránitbõr varázslatot. Malior az Éjben Kacagó elmormol egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Malior az Éjben Kacagó rezisztálja. Malior az Éjben Kacagó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Malior az Éjben Kacagót próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lecsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (23 sebzés). Regenerálsz (+3 ép) Malior az Éjben Kacagó regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Malior az Éjben Kacagó sebzõdik 14 ép-t. Malior az Éjben Kacagót próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Szagodtól fuldoklik (19 sebzés). Malior az Éjben Kacagó rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (41 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (49 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal lábával. (42 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Ájultan a földre zuhansz.
*** 3. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Malior az Éjben Kacagó sebzõdik 14 ép-t. Malior az Éjben Kacagó a nekropoidot rohamozza. Malior az Éjben Kacagó a nekropoidot támadja. A nekropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 28/142.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
forduló vége
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy elektronit. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1055 sebzést okoztál, és 310 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 301 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony, iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 146. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 22 (30) / 2.31
[2] IQ: 11 (16) / 4.75
[3] ügyesség: 8 (13) / 0.43
[4] egészség: 8 (13) / 0.23
[5] mágia: 11 (14) / 2.97
[6] gyorsaság: 16 (19) / 4.09
[9] Méret/ép: 151 (160) / 1
Min. méret: 122
Barlangméret: 152
PONTJAID
Varázspont: 145 / 3
Képességpont: 23 / 45%
Hõsi pont: 73 (0)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 706 / 349
Hírnév : 641
Jóllakottság: 64%
Életkor: 14 / 20
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 121 (2)
Galetki gyõzelmek: 55 (1)
Torzsz. csaták: 693 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 645 (4)
Leölt torzszülött: 1056 (5)
Pszi csaták: 147 (2)
Pszi gyõzelmek: 92 (1)
Ájulások száma: 44 (1)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: takarító (20)
Speciális képességeid:
+7 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +1 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt méregférget, kizárólag a végtagjaidat használd! 2.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 3.) Ölj meg ugyanabban a fordulóban 10 torzszülöttet, majd BE 14.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 / 0.18 [17] vastag bõr: 6 (9) / 0.29 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0
[24] rezisztencia: 4 / 0.09 [25] bûz: 16 (24) / 0.09    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 7 / 2.51 [47] zárnyitás: 8 / 2.41
[48] mászás: 8 / 4.32 [49] rugalmasság: 6 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.90
[51] transzformáció: 5 / 0.99 [52] auraészlelés: 6 / 4.97 [53] ékszerészet: 3 / 0.05
[54] kereskedelem: 6 / 2.04 [55] szívósság: 20 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.34
[57] gyógynövények: 6 / 5.10 [58] nyomkeresés: 11 (12) / 9.75 [59] vezetõkészség: 5 / 0.75
[60] pszi támadás: 11 / 7 [61] pszi energia: 11 / 7.05 [62] lopás: 7 / 0.83
[63] éberség: 5 / 0.37 [64] átokszórás: 7 (9) / 4.69 [65] álcázás: 7 / 0.39
[66] lopakodás: 6 (8) / 1.28 [67] régészet: 7 / 3.71 [68] zene: 5 / 0.79
[69] tanulás: 8 / 0.21 [70] idézés: 2 / 0.18 [71] javítás: 14 / 0.34
[72] építés: 16 / 4.87 [73] felderítés: 5 / 0.30    

VÉGTAGOK
jobb láb [100] méret: 17 (18) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 4.11 [102] roncsolás: 7 / 0  
farok [103] méret: 17 / 0 [104] szakért.: 8 / 6.09 [105] paraliz.méreg: 10 / 0  
jobb karom [106] méret: 17 / 0 [107] szakért.: 11 / 0.28 [108] energiaszívás: 9 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 9 / 1.20 [268] aranyesõ: 5 / 0.48 [149] dimenziókapu: 3 / 0.12
[11] elektromos kéz: 13 / 1.48 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 11 / 0.72
[40] gigaököl: 1 / 0 [17] gránitbõr: 5 / 4.40 [13] jégcsóva: 4 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 4 [27] kisebb gyógyítás: 8 / 2.08
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.48 [165] manafókuszálás: 4 / 1.12 [129] mentális robbanás: 6 / 0.56
[28] óriáserõ: 5 / 4.48 [133] pszi acéltorony: 6 / 1.02 [128] pszi csáp: 6 / 3.54
[131] sz.áll.roncsolása: 6 / 0.18 [176] szélpajzs: 1 / 0 [261] szörnyismeret: 1 / 0.16
[132] tudati méreg: 6 / 3.10 [14] vakító fény: 4 / 0.30 [170] villámpajzs: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nekropoid 42/0 77% 100% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
ext
bsz 2
t 72 28
v 154
ad 10
2. Makró
p
ism 2
vd
ism 2
x 10
3. Makró
b 1
kno 9 2
4. Makró
v 268
v 261

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 85.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #6886. Prioritás: 120.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 111.
13: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70.
14: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70.
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 105, és ha ellenfeled #30.
6: elektromos kéz t.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 110, és ha ellenfeled #131.
9: elektromos kéz t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 115, és ha ellenfeled #131.
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van, Prioritás: 90, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 27; VI erõ:106% ép:30%; PV 1 2 4 3 7 5; PSZ 58 62 72 67 46 66; HE 1; PT 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #206 (145. forduló), #309 (136. forduló), #497 (146. forduló), #291 (145. forduló), #403 (146. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 24. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8327, 2945, 4369, 6886, 4609, 8093, 7943, 7155, 7161, 4857, 4535, 4809, 2800, 7567, 9138, 4383, 6121, 9619, 4811, 8106, 2199, 8983, 8732, 4782. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus csatos öve (#17366) 1 a bérmágus kék köpenye (#17337) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a jég zöld köntöse (#22751) 1 a káosz legendás sisakja (#28539) 1 a lich zöld köntöse (#11951)
1 a mágus öve (#10165) 1 a méreg vassisakja (#24026) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a titán átlátszó köntöse (#5652) * 1 a tökéletesség szöges öve (#21868) * 1 a tökéletesség szürke maszkja (#21793)
* 1 a túlélés kerek pajzsa (#21311) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az elektromosság könnyû láncinge (#27131)
1 az energia zöld köntöse (#18701) 1 az entek csatos öve (#9716) 1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157)
1 az enyészet könnyû láncinge (#23081) 1 csatos öv (#1166) 1 csillogó fejpánt (#1108)
1 díszes köpeny (#1138) 1 díszes pikkelyvért (#1017) * 10 ében láncing (#134)
1 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 lemezpáncél (#1000) 2 maszk (#1090)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 suhanó csizma (#195) 2 szárnyas sisak (#1077)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 Xantin bõröve (#169) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz koponya amulettje (#29100) 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) 1 a jég sárgaréz nyaklánca (#22781)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz démoni amulettje (#12909) 1 a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611)
1 a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 1 a szívósság gyûrûje (#14725)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 1 a teknõs nyaklánca (#25480)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a yeti karikaszimbóluma (#26411) 1 amulett (#1195)
1227 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256) 151 drágakõ (#2)
1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) * 1 görényfarok (#189)
2 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék gömb (#143)
3 kõamulett (#1196) 1 márványgyûrû (#1226) 2 nyaklánc (#1180)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
2 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 arany tóken (#764) 107 aranydukát (#437) 1 bõr szüttyõ (#589)
1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 3 fekete dukát (#218) 1 harmadik kulcsdarab (#228)
2 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 kötél (#128) 1 legendás tóken (#606)
1 lelakatolt ládikó (#310) 25 mágustóken (#672) 1 második kulcsdarab (#227)
1 Morgan kristálya (#525) 2 nekrofun medál (#513) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a küzdelem könnyû nyílpuskája (#20636) * 1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 2 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 1 az enyészet hosszúkardja (#23367) 10 ében nyílpuska (#133)
10 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 1 görbekard (#1316)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 íj (#1270) 4 kerek kõ (#11)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 nyílpuska (#1285)
2 rövid tõr (#1302) 2 rozsdás kard (#131) 8 sziklarepesz (#13)
1 törpe balta (#224) 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 7 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33)
17 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50) 15 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 kalmárok itala (#66) 1 kincskeresés itala (#64) 11 liánvirág (#24)
26 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 7 mézfû (#29)
19 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 17 ragálygomba (#26)
6 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 12 sárkányvirág (#32)
13 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28) 16 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 5 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56)
15 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 18 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
13 ekinda haj (#147) 20 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 3 lemúr hártya (#161) 22 mandibula (#157)
9 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146)
25 õsi relikvia (#17) 15 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
3 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437), 1 elektronit (#141), 10 mágustóken (#672), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 bõr szüttyõ (#589).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 pirgamit (#152), 105 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÕR SZÜTTYÕ (589. TÁRGY)
Finom megmunkálású, puha bõrerszény. Amikor kinyitod, kellemes illatú, és meglepõ módon az évszázadokat remekül átvészelõ növényeket látsz benne. Bizonyára valamiféle mágiának a hatását tapasztalod. Bár elképzeléseid vannak, hogy mire lehet jó, azért jobb megkérdezni a remetét, hogy bizonyosságot szerezz. (Ehhez add ki a BE 20 3 589 parancsot!)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.