Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 03:46:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4786-98

Karakterszám: 4786 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 98 Játékhét: 246
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 213
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. jún. 14. 12h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2006. jún. 15.

E-mail!

BARTLEBY KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 2 elfu mohát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 8. NAP ** Felkeresi barlangodat Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár, hiányos fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a mágia malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szivárvány karkötõ, a mentát könnyû láncinge, a sav díszes karkötõje, a káosz ur-gathal amulettje, az energia zöld köntöse, a regenerálódás vívótõre, a bérmágus vassisakja, a regenerálódás csepp fülbevalója, az elefánt háromszögszimbóluma, a káosz türkisz nyílpuskája, a regenerálódás ezüst fülbevalója, a regenerálódás hosszúkardja, ezüst nadrág, a káosz végzetes csizmája, a mágus malachit karkötõje, a természet sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás márványgyûrûje, a mágus rövid tõre, zöld mutációs gyûrû, a sün kerek pajzsa, az ellenállás csatos öve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Csuhi a Pusztítót, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Huh, jól elszaladt az idõ! Csuhi a Pusztító is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a zombi herceg. [ld. enc.]
** 8. NAP ** Nem átall háborgatni Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-11)39 (-2)48 Bartleby Tudati méreg +2 méreg (-6)39 (-15)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-27 életpont.)
** 8. NAP ** Eljön barlangodba Johnny Bravo, egy szõke, felálló hajú, izompólós, nyálgolyó, bájgúnár férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: ozin fülkarika, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a szalamandra fekete csizmája, a merénylõ öve, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, kék gömb, a gepárd díszes pikkelyvértje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Johnny Bravo sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Végül Johnny Bravo feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az elementál fatty. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Épp hozzád néz be Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. [aura: építés: 6.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-11)39 (-2)48 Bartleby Tudati méreg +2 méreg (-6)39 (-15)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-27 életpont.)
** 10. NAP ** Épp hozzád néz be Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. [aura: varázsitalfõzés: 7.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -33 PE (-9)41 (-1)49 Bartleby Pszi csáp +1 PE (-3)42 (-15)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-37 életpont.)
** 11. NAP ** Épp hozzád néz be Johnny Bravo, egy szõke, felálló hajú, izompólós, nyálgolyó, bájgúnár férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A következõket látod nála: ozin fülkarika, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a szalamandra fekete csizmája, a merénylõ öve, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, kék gömb, a gepárd díszes pikkelyvértje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a lélekrabló. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Bezörget hozzád Johnny Bravo, egy szõke, felálló hajú, izompólós, nyálgolyó, bájgúnár férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: ozin fülkarika, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a szalamandra fekete csizmája, a merénylõ öve, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, a szívósság kõamulettje, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, kék gömb, a gepárd díszes pikkelyvértje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja, a gyorsaság csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Johnny Bravo sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mutilátor kölyök. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Pihenésedet megzavarja Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. [Látogatód zsebébõl kipottyant az energiagyûjtõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-11)39 (-2)48 Bartleby Tudati méreg +2 méreg (-6)39 (-15)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-27 életpont.)
** 16. NAP ** Bezörget hozzád Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. [Látogatód zsebébõl kipottyant a balek zsákja de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -33 PE (-9)41 (-1)54 Bartleby Pszi csáp +1 PE (-3)42 (-15)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-37 életpont.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 3.* Gyudron pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elkh Alhan Dozo felett. *feb. 14.* Cass felköltözött a következõ szintre. *feb. 18.* Elkh Alhan Dozo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Halál Hozó felett. *feb. 22.* Tintilla, a Derûs csatában legyõzte Viharfelhõt. *feb. 25.* Elkh Alhan Dozo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Halál Hozó felett. *feb. 28.* Tintilla, a Derûs felköltözött a következõ szintre. *már. 17.* Fenrokhazant Tsinborongi csatában legyõzte Marconit. *már. 29.* Zorthen Nezoferis csatában legyõzte Viharfelhõt. *máj. 26.* Elkh Alhan Dozo pszionikus párviadalban legyõzte Acélidegzetesszenciát. *júl. 13.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Õsöreg Dorkát.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 31.* Nemesis pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *szept. 13.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *okt. 4.* Lord Khalelt kis híján megölte egy Dubié fivér. *okt. 11.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett. *okt. 27.* Fortian rangja a Halhatatlanok Klánjában "avatár-jelölt" lett. *nov. 4.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *nov. 23.* Alba Regina és Yog Tyraxor pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 28.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Oriznya Triznyákot. *dec. 2.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy lávaelementál. *jan. 4.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

ep 30 75 építed a 30. épületet 75 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az aréna építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+134%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ismét tanultál valamit: +1 építés; [67 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

kno 68 10 68. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zene szakértelmed 8. szintre nõtt. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

be 11 4 meglátogatod az 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. Okuler tudományos munkatárs sejtelmes mosollyal fogad.
- Eddig mindent tökéletesen megcsináltál. Bár remélem, hogy nem fogsz a végsõ cél elérése elõtt meghátrálni, azt kell, hogy mondjam, a legtöbben ennél a pontnál adták fel. Meg is értem õket! A kérésünk nem csekély. A klánnak kell adnod összes aranyadat (de nem kevesebb mint 1000 aranyat). Azonban ez még nem minden! Nekünk kell még adnod választásod szerint vagy a hat legértékesebb varázstárgyadat, vagy az összes többit (de ez nem lehet kevesebb, mint 12 darab)! Persze, itt csakis a különféle mágikus véletlen-tárgyakra gondolok, a galetkik által készített egyedi tárgyakat nem akarom elvenni. És persze nem érdekelnek az ocsmány káosztárgyak, vagy a tökéletesség pózoló giccsei. Ha döntöttél, várlak, de ne habozz sokáig!
[A küldetés során az 1000 feletti, képességgel bíró tárgyaidat kell figyelembe venni, amelyek nem káosztárgyak, és nem a tökéletesség tárgyai. Az AZ paranccsal megállapíthatod alapértéküket, ez fog számítani. Igen, jól olvastad - vagy a 6 legértékesebbet kell leadni, vagy az összes többit. Ha a 6. és 7. értéke azonos, véletlenszerûen választunk közülük. Ha véletlenül több van nálad ugyanolyan sorszámú tárgyból (nem valószínû), akkor az egy tárgynak fog számítani, tehát mindet leadod!
A feladat nem annyira borzalmas, mint annyira hinnéd, de gondolkodást és esetleg taktikázást igényel. Ha készen állsz, látogass el a klánépületbe. Ha a 6 legdrágább tárgyadat adod le, akkor a BE 11 4 parancsot, ha az összes többit, akkor a BE 11 5 parancsot add ki. Vigyázz, a döntésed végleges, ha valamit elhibázol, semmiféle utólagos reklamációra nincs lehetõség!!!]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Ellátogatsz a szövetség arénájába. Egy pillanatra elgyönyörködsz a faragásokban, amelyek a tulajdon kezed munkáját dícsérik. Aztán odafordulsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Next Generation, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy óriás kétfejû vérfarkas, egy renegát pszionicista, egy óriás smaragd vakond, egy lélektáncos, egy barlangi pók és egy elemi rin. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Athlan. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy burjánzó ocsmányság, egy xenomorf bébi és egy kristályfatty. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 4612 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 535 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy káoszmágus (#91) és egy kis orgling sámán (#102).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 28 ép-t. Barbie sebzõdik 18 ép-t. A kis orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzpajzsot. A kis orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Megrohamozod a káoszmágust. Barbie a kis orgling sámán irányába megy. A káoszmágust próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardját forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (49 ép-t sebeztél). Az óriás vívótõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (40 sebzés). A káoszmágus hörögve elterül. Barbie a kis orgling sámánt támadja. A kis orgling sámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 52/18.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 135%. Elrakod a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 46 arany. Szövetségi társaiddal ünnepled gyõzelmedet. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 7567 23232 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Savcsók részére 1 az enyészet ezüst nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 7567 23188 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Savcsók részére 1 az enyészet díszes köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 7567 149 2 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Savcsók részére 2 barna manakövet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 170 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 a Tél ezüstláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 28708 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 az ellenállás aranyozott fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 23637 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 a villám kék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 28527 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 az ellenállás szárnyas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 28512 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 az ellenállás nagy pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 28482 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 az ellenállás bíbor láncingét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 15102 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Neuron Skizo részére 1 a szellemek átlátszó köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 15117 1 tárgy átadása galetkinek
Sajnos, már a maximálisan megengedett számú kereskedés parancsod van érvényben. Ha újat akarsz kiadni, elõtte egynek vagy végre kell hajtódnia, vagy ki kell törölnöd egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

a 4842 22707 1 tárgy átadása galetkinek
Sajnos, már a maximálisan megengedett számú kereskedés parancsod van érvényben. Ha újat akarsz kiadni, elõtte egynek vagy végre kell hajtódnia, vagy ki kell törölnöd egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 10 élelemszerzés
Jóllakottságod 158%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
v 159 9137 4 1 1 159. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Bartleby vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy a mindössze két komponensû kincskeresés itala lehetõvé teszi, hogy több kincset találj a fordulódban. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Megtudod, hogy milyen lehetõségeid vannak a szövetségi arénában. [ld. enc.] Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

z 167 10 zenélsz 167. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+24 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Megközelíted az arhomad varangyot. Barbie az arhomad varangy irányába megy. Támadod az arhomad varangyot. A gepárd hosszúkardját forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (51 ép-t sebeztél). Az óriás vívótõrével lesújtasz. (2 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (35 sebzés). Az arhomad varangy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 0% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 26%. Összegyûjtöd a "kincset": 25 arany. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elfu mohát. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Meglengetve a gepárd hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (19 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (61 ép-t sebeztél). Az óriás vívótõrével lesújtasz. (19 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty holtan terül el.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 0% lélekenergiát. Szolgáidnak 26% jut.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

m 10 8 8 7777 22221 11112 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 11,8) A folyosó keletre visz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90) [aura: 8-as méretû 10-es szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg harcos felé. Már ott is vagy! Barbie a quwarg harcost rohamozza. A quwarg harcos feléd rohan. A quwarg harcost próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardjával támadsz. (3 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Fürgén elhajolt. Az óriás vívótõrével támadsz. Nem találtál. Bûzöd zavarja (37 sebzés). Barbie a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd üt bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A quwarg harcost próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (54 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Az óriás vívótõrével támadsz. Mellé! Szagod látható benyomással van rá (38 sebzés). A quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 23/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 29%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy bõr mellvért és 46 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+39 életpont.)
(M 12,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Barbie az orgling disznót rohamozza. Az orgling disznó feléd rohan. Támadod az orgling disznót. A gepárd hosszúkardját forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Az óriás vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (32 sebzés). Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 0% lélekenergiát. Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete.
(M 13,8) Kelet felé mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 14,8) Keleti irányba folyatod utadat. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: a káosz legendás nyílpuskája és a káosz fekete amulettje.
(M 14,7) Északra mész. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Ha 7 tehemót 9 hét alatt 441 kiló növényt fal fel, akkor 9 tehemót 6 hét alatt hány kiló növényt eszik meg?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 14,6) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (+1 képességpont.)
(M 14,5) A folyosó északra vezet. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 14,4) Merre tovább? Északra! A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 7, 9, 14, 26, 36, 67... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 15,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

m 22211 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

k 4 11 99 kaland elvállalása
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát. A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden, elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35), egy elektraton (#34) és egy boltos (#138).

*** 1. KÖR *** A boltos elmormol egy titánok szele varázslatot. A boltos elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 21 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod a csontváz harcost. Barbie megközelíti a molitárt. A csontváz harcos feléd rohan. A molitár Barbie felé mozog. Megtámadod a csontváz harcost. A gepárd hosszúkardjával támadsz. (18 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (62 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás vívótõrét, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét. Barbie és a molitár egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A boltos elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. A molitár gyógyul 20 ép-t. Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 19 ép-t sebzõdtél. Megközelíted a boltost. A boltost próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardját forgatva támadsz. (2 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Az óriás vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (43 sebzés). A boltos hörögve elterül. Barbie és a molitár egymással harcolnak. A molitár hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 19 ép-t. Barbie az elektraton felé mozog. Megtámadod az elektratont. A gepárd hosszúkardjával támadsz. (15 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (59 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Az óriás vívótõrét forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (42 sebzés). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 266 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 78/17.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát. Szolgáidnak 86% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy molitár háj, 3 drágakõ, egy elektronit, egy rozsdás kard, egy maszk és 65 arany. Kárörvendõn figyeled, ahogy a boltos fejét fogva, lassan magához tér. Aztán oldalt téved a pillantásod, és gyorsan elteszed a kétszáz aranyat. A boltos szemében, meglepetésedre, nem gyûlöletet látsz, hanem jókedvet. Kiköpi két fogát, majd így szól hozzád:
- Már rég verekedtem ilyen jót! Barátom, hihetetlenül jól szórakoztam! - egy kézmozdulattal feltámasztja szolgáit. - Ezentúl törzsvásárlóm leszel! (+1 kereskedelem.) De azért vigyázz: máskor inkább ne hívd párviadalra a szint vezetõit, mert jóval magasabb szintrõl származunk. Én is hagytam magam egy kissé - mondja, és ezzel cinkosan rádkacsint. - És persze a legjobb neked, ha ezzel nem nagyon dicsekszel. - Megkönnyebbülten fellélegzel, hogy a boltos mindezek ellenére nem haragszik rád, és barátságosan búcsút intesz. Azért van egy olyan érzésed, hogy a veszteni nem szeretõ boltos csak elbagatelizálni próbálta siralmas vereségét. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+44 életpont.)

(11. kaland:) A csomagocskával odarohansz a feljáratnál õrködõ lényekhez.
[Tárgyhasználat: kék gömb]
Amikor felmutatod a kék gömböt, kinyílik egy titkos ajtó. Gyorsan besurransz rajta. Egy sötét járatban találod magad! Izgatottan, elindulsz lefelé. A folyosó kiszélesedik, és egy hatalmas terembe érsz. Kis habozás után elindulsz a terem túlsó vége felé.
[Éberség próba 10-es küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány lépés után megtorpansz: nagyon halk zajt hallasz. Mintha a fejed felõl jönne! Felnézel. Apró kürtõk vannak a falon, messze fölötted. A hang egyre erõsödik. Valami, nagyon sok valami közeledik! Gyorsan visszafutsz a folyosóba, és elbújsz egy kõ mögé. Hamarosan hatalmas denevércsorda zúdul a terembe. Egy darabig keringenek, majd beözönlenek a túloldalon nyíló üregbe, és továbbrepülnek. Huh, ezt megúsztad!
A terem túlsó végén jársz már, amikor valami megmozdul. Nyomorult torzszülöttek vártak rád, lesben! Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** A 2. zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. A 2. zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az 1. zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. Az 1. zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az 1. zöld ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Barbie elindul a 2. zöld ekinda felé. Az 1. zöld ekindát próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardjával támadsz. (17 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (66 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Az óriás vívótõrét forgatva támadsz. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (41 sebzés). Az 1. zöld ekinda hörögve elterül. Barbie a 2. zöld ekindát támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. zöld ekindát próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardját forgatva támadsz. (18 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (58 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás vívótõrét, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. Nehezen bírja a szagodat (42 sebzés). A 2. zöld ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 187 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 51/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 44%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 ekinda haj és 51 arany.
Haha, ez nem volt nehéz csata. Mosolyogva mész tovább. A kanyargós, tágas járatot valószínûleg gyakran használják a szintek vezetõi a Hegyben való közlekedésre, annak ellenére, hogy nem túl gyakran tévednek ide vadászó galetki ifjak. Töprengésedbõl újabb torzszülött támadás riaszt fel. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) [aura: imm.mérg.gázra: 15.], egy quwarg katona (#69) és egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). A quwarg katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Barbie megközelíti a csontváz harcost. A csontváz harcos elindul Barbie felé. A quwarg katonát próbálod megsebezni. Meglengetve a gepárd hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (3 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (36 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás vívótõrét, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (38 sebzés). A quwarg katona kileheli lelkét. Barbie és a csontváz harcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. A nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a nekropoidot. Meglengetve a gepárd hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (56 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Az óriás vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (40 sebzés). A nekropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Barbie és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 88/1.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 58%. Összegyûjtöd a "kincset": a káosz pulzáló pikkelyvértje, egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 79 arany.
Nocsak! Itt azért több a torzszülött, és jobban összehangoltak, mint a csatornaszinten... Mmmm... Csoda, hogy ezt a csatát képes voltál megnyerni. Most már kellõ óvatossággal lopódzol tovább! Egyszercsak világosságot látsz magad elõtt - ez a féregszint! Már a zsákodban turkálsz, miféle nagyhatalmú tárgyat adhatnál el borsos áron a féregszint nyomorultjainak, amikor kirobban a fal, és egy csapat torzszülött rohan neked. Ellenfeleid 4 sahran rák (#21) [aura: tûzimmunitás: 4.] és egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Barbie megközelíti az 1. sahran rákot. A húsevõ növény feléd rohan. A 3. sahran rák feléd rohan. Az 1. sahran rák Barbie felé mozog. A 2. sahran rák elindul Barbie felé. A 4. sahran rák feléd mozog. Megtámadod a húsevõ növényt. Meglengetve a gepárd hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (68 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Az óriás vívótõrét forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (41 sebzés). A húsevõ növény hörögve elterül. Barbie és az 1. sahran rák egymással harcolnak. Az 1. sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. sahran rák rád támad. Elõre szúr ollóival. Félrehajoltál. A 2. sahran rák és Barbie egymással harcolnak. A 4. sahran rák téged támad. Lesújt rád ollóival. Mellé!
*** 2. KÖR *** A 3. sahran rákot próbálod megsebezni. A gepárd hosszúkardjával lesújtasz. (19 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (58 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás vívótõrét, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (42 sebzés). A 3. sahran rák holtan terül el. A 2. sahran rák és Barbie egymással harcolnak. A 4. sahran rák rád veti magát. Feléd suhint ollóival. Mellé! A 2. sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 4. sahran rákot. Meglengetve a gepárd hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (54 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Az óriás vívótõrével támadsz. (13 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (44 sebzés). A 4. sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Barbie: 117/2.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak 50% jut. Barlangi troll 7. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a jég köntöse, egy húsevõ bibe és 31 arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+12% jóllakottság.)
Ez volt ám az összevont felnõtté válás ceremóniája! Hehe. Rövidesen eléred az óriási közös barlangot, de legnagyobb szomorúságodra itt is õrök fogadnak, akik kérésedre Yugon atya elé vezetnek. A csomag átadásáért a pap nagyon hálás, jutalmul három sárga gyógyitalt kapsz. A visszaút szerencsére eseménytelenül telik el.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

Ellátogatsz arra a helyre, ahol elõzõ alkalommal találkoztál Troy Archiddal. És igen, ugyanazon a kövön ül! Ezúttal azonban nem veszik körbe a hallgatók, láthatóan vár valakire - nos, valószínûleg pontosan terád. Egyenesen feléd néz, biztatóan mosolyog, és int, hogy lép közelebb. Átadod a drágakövet, amit õ fejhajtással köszön meg.
- Nagyon kedves tõled, Bartleby, hogy meglátogattál! Nagylelkûségednek köszönhetõen, ma sem lesz gondom az ebéddel. - azzal magasba emeli a drágakövet, megforgatja a milgandok fényénél, majd egy gyors mozdulattal a zsebébe csúsztatja. - Nos, egy történetet ígértem... Egy történetet, amire mindig emlékezni fogsz! - ahogy beszélni kezd, a külvilág szinte megszûnik létezni számodra. A bárd szavai lévén életre kel a mese, lelki szemeid elõtt látod a történetet.
- Élt egyszer egy ifjú galetki, nemes õsök leszármazottja, a neve Rintelki Anator volt. Szülei családfájukat egészen az elsõ menekülteket vezetõ nemesekig vezették vissza. Amikor fiuk elérte a 12 éves kort, hogy megkezdhesse a felnõtté válás ceremóniáját a Rúvel hegy alsó szintjén, gondoskodtak róla, hogy származása ellenére semmiféle különleges bánásmódot ne kapjon. Anator egy volt a szintre megérkezõ riadt és kissé félõs kamaszokból. De mivel erõs és okos volt, gyorsan beilleszkedett, megtalálta a helyét. Minden vadászata sikeres volt, könnyedén teljesítette a feladatokat, amelyeket a szint vezetõi adtak neki. A vele együtt érkezõk közül elsõként költözött tovább, és két év múlva már a fogak szintjének lakója volt. Szülei, amikor híreket kaptak felõle, nagyon büszkék voltak rá, és õ meg is akart felelni az elvárásaiknak. Számos kitüntetést kapott a helytartótól és az akadémiától, és a szinten, az idõsebb galetkik között is igen kevés akadt, aki ki merte volna hívni egy portyára. Aztán megtörtént az a dolog, ami örökre megváltoztatta az életét... khm... - a bárd torokköszörülése kizökkent a varázslatból. - Fiam, teljesen kiszáradt a torkom a történetmondásban! Hoznál nekem egy korsó gombasört a Feketeszakállú Orglingból?
Biccentesz, és futásnak eredsz. Te ritkán fanyalodsz alkoholra, mert a vadászat során meggyengíti a kart és eltompítja az elmét. Így aztán eltart egy darabig, amíg végül megtalálod a lakószint hátsó szegletében a nevezett talponállót. Sietsz vissza a gombasörrel, ahogy tudsz, de a téren már nem találsz senkit. Bosszús vagy, hiszen kíváncsi voltál a történet folytatására! Csak abban reménykedsz, hogy talán a következõ napon itt találod a mesemondót.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.] [78 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +50 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1410 sebzést okoztál, és 267 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 268 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Bartleby, egy az Õsök Városa szépspgét hosszú idõ után újra meglelõ, táncoló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 98. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (25) / 3.97
[2] IQ: 9 (11) / 1.60
[3] ügyesség: 4 (9) / 3.67
[4] egészség: 9 (20) / 2.05
[5] mágia: 8 / 1.26
[6] gyorsaság: 21 (28) / 0.82
[9] Méret/ép: 112 (123) / 94
Min. méret: 105
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 98 / 86
Képességpont: 38 / 37%
Hõsi pont: 52 (7)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 462 / 288
Hírnév : 1501
Jóllakottság: 177%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 51 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 410 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 382 (9)
Leölt torzszülött: 584 (20)
Pszi csaták: 9 (5)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 10 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (36)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +36% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as régészetet! 2.) Hajtsd végre a 61-es Klánkalandot (KK 61)! (összesen 45 TVP-t igényel) 3.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 4 / 0.20 [24] rezisztencia: 3 / 2.66 [25] bûz: 9 (28) / 1.22

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.42 [47] zárnyitás: 5 / 0.90
[48] mászás: 6 / 3.08 [49] rugalmasság: 4 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.61
[51] transzformáció: 9 / 0.52 [52] auraészlelés: 4 / 3.90 [53] ékszerészet: 2 / 0.12
[54] kereskedelem: 5 / 2.14 [55] szívósság: 2 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (9) / 2.13
[57] gyógynövények: 7 (13) / 4.87 [58] nyomkeresés: 4 / 1.43 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.40
[60] pszi támadás: 9 / 0 [61] pszi energia: 3 / 0 [63] éberség: 5 (2) / 1.12
[64] átokszórás: 12 (14) / 8.72 [65] álcázás: 10 / 1.09 [66] lopakodás: 4 / 0.08
[67] régészet: 11 (12) / 9.36 [68] zene: 8 / 2.66 [69] tanulás: 5 / 2.65
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 1 / 0 [72] építés: 10 / 0.77
[73] felderítés: 2 / 0.91        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 7 / 1.22 [101] szakért.: 10 / 6.30 [102] paraliz.méreg: 3 / 2 a gepárd hosszúkardja
fog [103] méret: 21 / 0 [104] szakért.: 14 / 5.28 [105] kontaktméreg: 21 / 0  
jobb csáp [106] méret: 7 / 0 [107] szakért.: 7 / 6.83 [108] tárgyirtás: 2 / 1 az óriás vívótõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 1.64 [149] dimenziókapu: 8 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[163] kineport: 7 / 0.16 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.36 [128] pszi csáp: 1 / 0
[159] szellemidézés: 6 / 2.76 [176] szélpajzs: 1 / 0 [132] tudati méreg: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Barbie, a barlangi troll 57/57 191% 110% 7 / 0.15 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
e 10
v 159 9137 4 1 1
bsz 2
z 167 10
x 10
vd
2. Makró
kf 193
ism 4
x 10
kf 29037
3. Makró
pv 4 8
p
p
pv 4 2 3 5 7
4. Makró
v 159 8198 1
5. Makró
pv 1
p
pv 4 3 5 2 1


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 7; VI erõ:170% ép:25%; PV 4 2 3 5 7; PSZ 72 57 51 67 48 73; BA 15033 7284 6612; TT 17; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7567 23232 1; A 7567 23188 1; A 7567 149 2; A 4842 170 1; A 4842 28708 1; A 4842 23637 1; A 4842 28527 1; A 4842 28512 1; A 4842 28482 1; A 4842 15102 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #22 (8. épület), #52 (20. épület), #410 (95. forduló), #439 (97. forduló), #250 (95. forduló), #476 (95. forduló), #221 (96. forduló), #264 (96. forduló), #447 (97. forduló), #435 (97. forduló), #426 (97. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5792. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) * 1 a bûz bíbor láncinge (#28932) * 1 a bûz kék köpenye (#29037)
* 1 a bûz szárnyas sisakja (#28977) * 1 a bûz szöges öve (#29068) 1 a bûz vassisakja (#28976)
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd fekete csizmája (#15522) * 1 a gyorsaság kerek pajzsa (#3761)
1 a jég ezüst fejpántja (#22707) 1 a jég köntöse (#22750) 1 a káosz pulzáló pikkelyvértje (#22629)
1 a mentát díszes fejpántja (#12806) 1 a méreg zöld köntöse (#24101) 1 a merénylõ szarvas sisakja (#10978)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság kék köpenye (#4287) 1 a pontosság sárga öve (#4317)
1 a pontosság vándorcsizmája (#4271) 1 a ragadozó könnyû pikkelyvértje (#19916) 1 a sün kék köpenye (#24987)
1 a szellemek átlátszó köntöse (#15102) 1 a szellemek sárga öve (#15117) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 a tudás könnyû pikkelyvértje (#1916) 1 a tudós ezüst fejpántja (#11457) 1 a villám kék köpenye (#23637)
1 az elfek szárnyas sisakja (#10527) 1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482) 1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512)
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 1 az enyészet díszes köpenye (#23188) 1 bõr mellvért (#1046)
3 ében láncing (#134) 1 khaldoran öv (#137) 2 maszk (#1090)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) 10 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) * 1 a gepárd háromszögszimbóluma (#15612) * 1 a harcos karkötõje (#7990)
1 a jég ezüst nyaklánca (#22782) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz fekete amulettje (#4809)
* 1 a káosz istennõjének gyûrûje (#31389) 1 a küzdelem karikaszimbóluma (#20561) * 1 a sas malachit karkötõje (#16091)
1 a sólyom aranyozott fülbevalója (#29608) 1 a szalamandra díszes karkötõje (#25992) * 1 a szívósság díszes karkötõje (#14742)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás zafírja (#150) 1 a villám malachit karkötõje (#23741)
3677 arany (#1) 1 az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 1 az egészség kõamulettje (#2996)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás aranyozott fülbevalója (#28708) 1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706)
1 az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632) 1 az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) * 1 bronzmedál (#207)
175 drágakõ (#2) * 1 kék gömb (#143) 1 kristályamulett (#130)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139) 2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 1 aranydukát (#437) 1 energiagyûjtõ (#202)
2 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227)

Fegyverek
* 1 a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) * 1 a gepárd hosszúkardja (#15717) 1 a káosz legendás nyílpuskája (#28749)
1 az ellenállás hosszú íja (#28722) * 1 az óriás vívótõre (#8953) 2 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csapdaészlelés itala (#65) 5 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33)
16 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 7 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 6 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 kalmárok itala (#66) 1 kincskeresés itala (#64) 19 liánvirág (#24)
14 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
13 mitulen fû (#20) 32 ragálygomba (#26) 2 rémcserje (#34)
4 sárga gyógyital (#61) 13 sárkányvirág (#32) 10 sötét mák (#23)
19 tejfonál (#28) 6 üvegcse (#14) 3 velparaj (#35)
16 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 7 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479)
5 ekinda haj (#147) 8 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 12 lemúr hártya (#161) 33 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
4 nordkristály (#146) 51 õsi relikvia (#17) 14 pirgamit (#152)
1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 447 arany (#1), 2 drágakõ (#2), 3 sárga gyógyital (#61), 1 elektronit (#141), 2 törpe pikkelyvért (#4), 1 molitár háj (#165), 1 õsi relikvia (#17), 1 bõr mellvért (#1046), 1 maszk (#1090), 2 ekinda haj (#147), 1 elfu moha (#33), 1 a káosz legendás nyílpuskája (#28749), 1 a káosz fekete amulettje (#4809), 2 rozsdás kard (#131), 1 a káosz pulzáló pikkelyvértje (#22629), 1 a jég köntöse (#22750), 1 üvegszimbólum (#138), 1 húsevõ bibe (#151), 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ZOMBI HERCEG (140. LÉNY)
A halálon túli élettel játszadozó nekromanták hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi "hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra növekedjenek.



ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY)
Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba, és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra, ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.



LÉLEKRABLÓ (143. LÉNY)
Az asztrális térben tenyészõ lények eleve hihetetlenül titkozatosak, hiszen sokkal nagyobb térben mozognak, amely sokkal kevésbé hozzáférhetõ egy átlag halandó számára. Mégis, ezek között is vannak ismertebb lények, és olyanok, amelyekrõl még hallani is kevesen hallottak. Ez utóbbiak közé tartozik a lélekrabló, amelyrõl ez a kevés mentát úgy gondolja, hogy létrejöttük az Ellenség asztrális szennyezésének köszönhetõ. A lélekrablók elragadják a pszionikusan aktív lények lelkét, elhurcolják távoli bugyraikba, és ott falják fel: az asztrális felfedezõútra indult szellem soha többé nem költözik vissza testébe.



MUTILÁTOR CSEMETE (145. LÉNY)
A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ, félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek, amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.



A BALEK ZSÁKJA (205. TÁRGY)
Aki megszerzi ezt a zsákot, vigyáz rá, soha oda nem adná senkinek. Pedig ha tudná, hogy ez valójában egy átkozott tárgy... A legtöbb galetki féltve õrzi a birtokában levõ tárgyakat, nehogy ellopják tõle - ezért van az, hogy még a legügyesebb tolvaj sem tud olyan tárgyat ellopni, amelybõl a célpontnak csak egy van. A helyzet azonban megváltozik, ha valakinek a birtokába kerül a balek zsákja! Ettõl kezdve bármely tárgyát ellophatják, kivéve persze azt, amelybõl nemcsak hogy egy van, de az be is van készítve. Emellett ébersége is erõsen lanyhul. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az irtózatosan nagy balekokra idõvel még a zsák is ráun, és elõbb-utóbb átugrik egy másik galetkihez.



SZÖVETSÉGI ARÉNA
Felépült hát szövetségetek saját arénája. Sajnos a császár a mai napig nem adott rá engedélyt a szövetségeknek, hogy saját olimpiát rendezzetek benne, viszont egy remek lehetõséget kínált.
Az arénában a szint központi arénájának mintájára torzszülött viadalokat rendezhettek, sõt a harcokra a központi arénától eltérõen szolgáidat is magaddal viheted. Sõt - az ilyen csatákból a szolgáid jelentõsen több lélekenergiát tudnak kinyerni, mint más esetekben. Sajnos szövetségetek kénytelen belépõt szedni a viadalokra, ebbõl az aranyból vásároljátok fel ugyanis az ellenfélként felsorakozó torzszülötteket. A belépõdíj kezdetben 20 arany, de folyamatosan drágul, minél erõsebb ellenfelekkel küzdesz. Az, hogy éppen mely torzszülöttek a kapott ellenfelek, teljesen véletlenszerû, de minél több gyõzelmet arattál már, annál erõsebbek lesznek.
A bölcsességes császár sajnos szolgált néhány megszeghetetlen szabállyal számotokra, de be kell látnotok, ezen szabályok tényleg csak a viadalok fényességét, színvonalát hivatottak emelni.
- A szövetségi arénában egy galetki, egy nap folyamán legfeljebb egy alkalommal küzdhet.
- A szövetségi aréna használata során tiltott az animáció varázslat használata.
- Tilos mindennemû több ellenfélre is ható, valamint fal varázslat használata, mivel ezáltal a harcok túl gyorsak, kevésbé izgalmasak, és így a nézõközönség számára érdektelenek lennének.
Õ fényessége, a császár hatalmas mágusai különös varázstárgyakat adományoztak a szövetségeknek, melyekkel a gyõztes harcosokat és azok szolgáit díjazzák. A gyõztesek jutalma ezen kívül a sok nézõ által megtekintett harcnak köszönhetõen jelentõs hírnévgyarapodás, valamint +1 hõsiesség pont.
A szövetségi arénát a BE 30 paranccsal látogathatod meg, 10 tvp árán, fordulónként maximum egy alkalommal.
A szövetségi aréna létesítése igencsak nagy ellenérzéseket keltett a bárdok klánjának vezetõi között, de végül az erõteljes császári nyomásnak köszönhetõen úgy döntöttek, engedélyezik tagjaik számára a szövetségi aréna használatát, mivel az fõleg nem a klántagok, hanem a tagok szolgáinak gyakorlatozására, harci kedvének kiélésére szolgál. (És így a kör végi +kno-tól sem esnek el a bárdok a szövetségi aréna használatakor.)



DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY)
Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt! Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.