Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:42:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4774-13

Karakterszám: 4774 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 13 Játékhét: 17
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 175
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2011. júl. 7. 10h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2011. júl. 8.

E-mail!

CSÁPI KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1461.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

b 4 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 70.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

kf 1136 1106 bekészíted az 1136. tárgyat
Felveszed a utazóköpenyt. Leveszed a fejpántot. Felveszed a díszes fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

kno 15 9 103 1 15. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 2.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

h 809 809. tárgy használata
Úgy döntesz, hogy mindenképp jelezned kellene valakinek a hamis aranypénzek feltûnését. Óvatosan kérdezõsködni kezdesz, és hamar kiderül, igencsak komoly a baj. Az egyik hivatalnok szigorú tekintettel kifaggat, és még igazán fel sem foghatod, mi történik veled, máris a helytartó színe elõtt találod magad.
- No, hadd halljam, hogyan került hozzád ez az érme? - borzolja a szemöldökét a szint elöljárója. - Netán te magad készítetted?!
- Nem! Nem, dehogy! Sosem vetemednék ilyesmire! Úgy találtam...
- Szóval találtad? És tudod-e, hogy mi a büntetése annak, aki felséges császárunk aranyait hamisítani merészeli?
- Nem tudom... - motyogod megszeppenve.
- Bizony, a legsúlyosabb büntetést kapja jutalmul az illetõ, amit galetki csak kaphat! Urunk a felszínre számûzi az efféle felségárulókat!
Nagyot nyelsz, és kezded egyre kényelmetlenebbül érezni magad. Aztán felvetõdik benned egy gondolat.
- Esetleg én kideríthetném, hogy ki áll e szörnyû bûntény hátterében...
A helytartó elgondolkodik, majd rábólint az ötletedre.
- Rendben! Eredj, és tudj meg minél többet a hozzád hasonló szerencsevadászoktól! [A további kutatáshoz a H 809 parancsot add ki, de ezt a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] Ha kiderítesz valami fontosat, azonnal jelentsd nekem! Megértetted?
- Igenis! - vágod rá, és egybõl felderülsz. Az elöljáró távoztodban még utánad szól:
- Míg el nem felejtem... Menj el a dukátbankba, és a hivatali biztosnál szolgáltasd be az összes hamis érmédet! Kifelé menet a hivatalsegéd majd elmagyarázza, mit is kell tenned. [Megtudod, hogy minden beszolgáltatott 1000 darab hamis érme után 1 aranydukátot adnak a dukátbankban. A hamis aranyak beváltására az AD 809 parancsot adhatod ki.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

be 10 meglátogatod a 10. épületet
Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Támogasd a Klánt 100 arannyal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A halhatatlanság esszenciájának kikísérletezéséhez tudósainknak hatalmas mennyiségû nordkristályra van szüksége! Te is járulj hozzá a kutatásokhoz nyolc darabbal.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

m 5 9 1212 1215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,9) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,8) Északra mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy gránitbõrt. Megközelíted a hájas worpelt. Megtámadod a hájas worpelt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. El sem találtad. Rávágsz jobb csápoddal. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Megtámadod a hájas worpelt. Rávágsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A hájas worpel elmond egy energiatüske varázslatot. 11 ép-t sebzõdtél. Támadod a hájas worpelt. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Mellé! Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Nem találtál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 12 ép-t. Megtámadod a hájas worpelt. Elõresuhintasz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 5,9-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 6,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

k 429 kaland elvállalása
(429. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32). [ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad feléd mozog. A púpos moladot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Feléd üt jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lesújt rád bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Támadod a púpos moladot. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. Nem találtál. A púpos molad holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Viszed, ami mozdítható: egy molad púp. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (357. kaland, összköltsége 20 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. fehér amõbát. Lecsapsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Mellé! Az 1. fehér amõba holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. A 2. fehér amõbát próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. El sem találtad. A 2. fehér amõba hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Támadod a 3. fehér amõbát. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod az 5. fehér amõbát. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Ez mellément. Az 5. fehér amõba kileheli lelkét.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 bal csáp szakértelem; [13 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók rád veti magát. Csáprágójával mar. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombit. A zombi odajön hozzád. Támadod a zombit. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Feléd üt jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb csáp szakértelem; [19 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Belépsz.
Vendéglátód Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, bronzmedál, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a sün márványgyûrûje, khaldoran öv. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Night Wolf odajön hozzád. Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány feléd mozog. Night Wolf rád veti magát. Odacsap neked bal karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bever egyet jobb mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriáscsótányt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Night Wolf rád veti magát. Elõre szúr bal karmával. (45 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Lesújt rád jobb mancsával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Mérget kaptál! Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+63 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Aldyr, egy férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Aldyr mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Aldyr finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

x 20 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul máris elõtted terem! A johhtukult próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). A johhtukul holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Viszed, ami mozdítható: 10 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

z 19 20 zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** A sziklozug odajön hozzád. Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Félrehajoltál. A sziklozugot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A sziklozugot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A sziklozug rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A sziklozug holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 71. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 290 sebzést okoztál, és 177 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 202 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csápi, egy izmoktól duzzadó, kékbõrû csápoktól hemzsegõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 13. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 / 2.11
[2] IQ: 4 / 2.15
[3] ügyesség: 3 / 0.35
[4] egészség: 7 / 1.19
[5] mágia: 1 / 0.20
[6] gyorsaság: 3 / 0.31
[9] Méret/ép: 65 / 53
Min. méret: 44
Barlangméret: 71
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 10 / 82%
Hõsi pont: 7 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 134 / 92
Hírnév : 56
Jóllakottság: 101%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 84 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 75 (5)
Leölt torzszülött: 84 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó (2)
Speciális képességeid:
+2 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 8 nordkristályt. 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Hajtsd végre az 1-es klánkalandot (KK 1). (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 2 / 0.50 [48] mászás: 3 / 1.10 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.10
[64] átokszórás: 3 / 0 [67] régészet: 2 / 0.60 [68] zene: 2 / 1.55

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.32      
jobb csáp [103] méret: 2 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.20      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 10; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 2 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #10 (4. épület), #20 (9. épület), #429 (12. forduló), #357 (13. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 díszes fejpánt (#1106) 1 fejpánt (#1105)
1 mellvért (#1045) * 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
96 arany (#1) 1 csepp fülbevaló (#1256) 3 drágakõ (#2)
2 fülbevaló (#1255) 1 hamis arany (#809)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kard (#1315) 4 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 fehér gyógyital (#50) 2 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20) 2 sötét mák (#23)
4 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
4 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212)
1 nordkristály (#146) 5 õsi relikvia (#17)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 õsi relikvia (#17), 1 molad púp (#16).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 90 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



MOLAD PÚP (16. TÁRGY)
Egy nagy, húsos, szõrös, barna massza... Ha lemetszed a molad púpját, és preparálod, reménykedhetsz, hogy valamikor szerencsét hoz! Vagy add el olyasvalakinek, aki ezt reméli... Mindenesetre ha hosszú ideig tárolod a barlangodban, elõbb-utóbb nagyon büdös lesz, szerencse ide vagy oda.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.