Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 19:35:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-29 19:35:35 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-29 19:35:42 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4764-22

Karakterszám: 4764 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 22 Játékhét: 25
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 175
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. feb. 11. 9h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2002. feb. 14.

E-mail!

JESUS SAVES KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Angyal, egy hosszú, fekete hajú, nagyméretû, erõs izomzatú, galetki férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: a harcos fejpántja, ezüst nyaklánc, szivárvány karkötõ, csepp fülbevaló, szimbólum, amulett, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a káosz harmadik köpenye, a káosz szürke pikkelyvértje, a regenerálódás csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Angyalt, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a varázskõ. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott, ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: vándorcsizma, a pankrátor bronzöve, a harcos vassisakja, bronzmedál, a harcos kõamulettje, szivárvány karkötõ, az energia ónix karkötõje, ében nyílpuska, a sólyom csepp fülbevalója, ében láncing, a regenerálódás karikaszimbóluma, a harcos utazóköpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az ében láncing. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Jackal a Lopakodó kiadott egy tk 50 4764 3518 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 6710.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 5235.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 18.* Lord of Darkness csatában legyõzte Crywolt. *jan. 21.* Lord of Darkness és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Lord of Darkness gyõzött. *jan. 21.* Zsebibaba Baby csatában legyõzte Rax Dzakart. *jan. 25.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Kallias Aldenor da Siron felett. *jan. 25.* PS. teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 28.* Avvocato Terrasini szívósság tulajdonsága 27 lett, elsõként a szinten. *jan. 28.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 27 lett, elsõként a szinten. *jan. 28.* Lord of Darkness gyõzelmet aratott Thor a Káosz Papja felett. *jan. 31.* Lord of Darkness csatában legyõzte Dr. Kaszás a Sírkövest. *jan. 31.* PS. rangja a Bárdok Klánjában "pacifista" lett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 29.* Maximilian Ûbertáp és Kyrian D'amar megküzdöttek egymással, és Maximilian Ûbertáp gyõzött. *jan. 30.* Shackallor és Lexandro d'Arquebus pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *jan. 30.* Gondol-Kodót majdnem felfalta egy sziklaóriás sámán. *jan. 30.* Fire Raptor gyõzelmet aratott Babe Bwe felett. *feb. 1.* Garabonciás és Nyafogó Nefelejcs pszi párbajt vívtak. Garabonciás került ki gyõztesen. *feb. 1.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *feb. 5.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett. *feb. 6.* Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *feb. 6.* Shackallor és Xenomorf pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *feb. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

h 8 1 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

tk 50 8925 3518 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Jackal a Lopakodó, Tigrisszemû Veronel.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Tigrisszemû Veronel ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: sikeres] Tigrisszemû Veronel vezet benneteket. Idõnként meg-megáll, apró, számotokra észrevehetetlen jeleket vizsgál meg, majd bólint, és int, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak csendre int. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni, le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
Tigrisszemû Veronel ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] Tigrisszemû Veronel hangtalanul lecsusszan a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az õrszem eltûnik, és Tigrisszemû Veronel int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. kõzúzót a parittyával, és lõsz. (1 ép-t sebzõdött.) A 2. kõzúzó megközelíti Tigrisszemû Veronelt. Jackal a Lopakodó az 1. kõzúzót rohamozza. Az 1. kõzúzó Jackal a Lopakodó irányába megy. Tigrisszemû Veronel a 2. kõzúzó felé mozog. A 2. kõzúzó és Tigrisszemû Veronel egymással harcolnak. Jackal a Lopakodó és az 1. kõzúzó egymással harcolnak. Jackal a Lopakodó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megközelíted az 1. kõzúzót. Jackal a Lopakodó az 1. kõzúzót támadja. Az 1. kõzúzó holtan terül el. A 2. kõzúzó és Tigrisszemû Veronel egymással harcolnak. Tigrisszemû Veronel megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Tigrisszemû Veronel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát. A 2. kõzúzó ellenállt a varázslatnak. Jackal a Lopakodó a 2. kõzúzót támadja. A 2. kõzúzó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 1 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 51/1, Tigrisszemû Veronel: 22/1.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést, neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Tigrisszemû Veronel ellõ egy jégpajzs varázslatot. Az 1. elementál fattyat próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (Õ meg sem rezzent.) Jackal a Lopakodó és a 2. elementál fatty egymással harcolnak. Az 1. elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty Tigrisszemû Veronelt támadja.
*** 2. KÖR *** Jackal a Lopakodó és a 2. elementál fatty egymással harcolnak. A 2. elementál fatty kileheli lelkét. Az 1. elementál fattyat próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (Ellenállt a támadásnak.) Tigrisszemû Veronel és a 3. elementál fatty egymással harcolnak. A 3. elementál fatty kileheli lelkét. Az 1. elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Tigrisszemû Veronel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. Az 1. elementál fatty ellenállt a varázslatnak. Megtámadod az 1. elementál fattyat. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (A támadásnak nincs hatása.) Jackal a Lopakodó az 1. elementál fattyat támadja. Az 1. elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Jackal a Lopakodó az 1. elementál fattyat támadja. Az 1. elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 71/10, Tigrisszemû Veronel: 34/7.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Jackal a Lopakodó a következõt kapja: egy drágakõ. Tigrisszemû Veronel része a kincsbõl: egy drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+18 életpont.)

Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba. A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat. Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd, maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. vermon teknõst lövöd. (2 lövéstõl 2 ép-t sebzõdött.) A renegát mágustanonc elõhív egy tûzfal varázslatot. Jackal a Lopakodó megközelíti az 1. vermon teknõst. Tigrisszemû Veronel a 2. vermon teknõs irányába megy. A zombi feléd rohan. Az 1. vermon teknõs Jackal a Lopakodó felé mozog. A 2. vermon teknõs elindul Tigrisszemû Veronel felé. Jackal a Lopakodó és az 1. vermon teknõs egymással harcolnak. Az 1. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. Tigrisszemû Veronel és a 2. vermon teknõs egymással harcolnak. A zombi téged támad. Lecsap rád jobb karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Tigrisszemû Veronel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. vermon teknõs 5 sebzést kap. Tigrisszemû Veronel gyógyul 5 ép-t. A 2. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. A renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. (-12 minden tulajdonságodra) Jackal a Lopakodó a renegát mágustanonc irányába megy. Jackal a Lopakodó sebzõdik 12 ép-t a tûzfaltól. Támadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (16 ép-t sebeztél). Jackal a Lopakodó a renegát mágustanoncot támadja. A zombi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot. Jackal a Lopakodó elkerülte a varázslatot. Tigrisszemû Veronel elindul a renegát mágustanonc felé. Tigrisszemû Veronel sebzõdik 18 ép-t a tûzfaltól. Jackal a Lopakodó a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanonc hörögve elterül. A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (13 ép-t sebeztél). A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 78/12, Tigrisszemû Veronel: 16/26.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 arany. Jackal a Lopakodó része a kincsbõl: 2 arany. Tigrisszemû Veronel a következõt kapja: 2 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.)
Tigrisszemû Veronel feltételes gyógyítást használ.
Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki. Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan, és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max. varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

kno 26 6 26. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

k 345 223 kaland elvállalása
(345. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. Nem talált. Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (14 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az üregek fölött.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz, és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy döndüléssel csapódik a falnak mögötted. Micsoda õrült látvány tárul a szemed elé! Három páternoszter kering körbe-körbe, különbözõ magasságokban. Innen be tudsz szállni az elsõbe, annak a tetejérõl átugrani a második aljára, annak a tetejérõl a harmadikra, és onnan pedig a magasan levõ párkányra, amely továbbvezet.
[Ügyesség próba 6-os küszöbre: sikeres] Nem sokat tétovázol, megkezded az ugrálást. Super Mariot megszégyenítõ ügyességgel jutsz fel a párkányra. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a szalamandra öve. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(223. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az árnymanó suhancot a parittyával, és lõsz. (2 lövéstõl 16 ép-t sebzõdött.) Az árnymanó suhanc máris elõtted terem! Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel támad. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Rövid tõrrel támadsz. (11 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. Nocsak, itt van valami: 19 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. [45 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

m 2 4 4333 3332 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,4) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 1,4) A folyosó nyugatra visz. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 4 drágakõ és egy malachit karkötõ.
(M 1,5) Dél felé mész az útvesztõben. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ghedar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 47 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Veneza város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 65 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Ghedar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Veneza érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást. [ld. enc.]
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,4) Kelet felé mész a labirintusban. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 10 élelemszerzés
Jóllakottságod 168%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (307. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott, ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: vándorcsizma, a pankrátor bronzöve, a harcos vassisakja, bronzmedál, a harcos kõamulettje, szivárvány karkötõ, az energia ónix karkötõje, ében nyílpuska, a sólyom csepp fülbevalója, ében láncing, a regenerálódás karikaszimbóluma, a harcos utazóköpenye. Sylamor Si Sikvat mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Sylamor Si Sikvat finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Sylamor Si Sikvat által meséltekbõl, megtudod, mi az a bajnokok itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (212. kaland, összköltsége 30 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Arma Gedeon, egy vörösbõrû, hegyes fülû, bûzfelhõvel körülvett, kopasz, ördögszarvú férfi. Tárgyai: könnyû pikkelyvért, az egyensúly gyûrûje, kék köpeny, kristályamulett, a bûz sisakja, szivárvány karkötõ, pókcsatos öv, suhanó csizma, a ragadozó kerek pajzsa. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Arma Gedeon mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Arma Gedeon által meséltekbõl, megtudod, mi az a pókcsatos öv. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Archbishop Lazarus, egy jóképû, intelligens, izzó, vörösszemû, kékhajú, kecskeszakállas férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Tárgyai: pókcsatos öv, sisak, zöld köntös. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Kallias Aldenor da Siron, egy tüskésbõrû, erõszakos, szakadt ruházatú kereskedõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, fekete csizma, csontamulett, khaldoran öv, a szakács üstje, a füvész köpenye, a titán vassisakja. Kallias Aldenor da Siron mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Kallias Aldenor da Siron finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kallias Aldenor da Siron által meséltekbõl, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

pv 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (347. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a protolisk lárvát. Nem talált. A protolisk lárva odajön hozzád. A protolisk lárva rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A protolisk lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 136 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 188 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Jesus Saves, egy halhatatlan, angyal férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 22. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 0.55
[2] IQ: 6 / 0.95
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.40
[4] egészség: 4 (8) / 3.89
[5] mágia: 3 / 0.40
[6] gyorsaság: 10 / 0.87
[9] Méret/ép: 66 / 39
Min. méret: 43
Barlangméret: 66
PONTJAID
Varázspont: 26 / 25
Képességpont: 10 / 17%
Hõsi pont: 16 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 149 / 143
Hírnév : 281
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 93 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 60 (6)
Leölt torzszülött: 79 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (5)
Speciális képességeid:
+5 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Készítsd el a hatalom kék italát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 2.26 [23] imm.ktkt.méreg: 1 / 0 [26] lõfegyver: 5 / 4.64

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.06 [47] zárnyitás: 3 / 0.58 [48] mászás: 4 / 3.77
[54] kereskedelem: 6 / 4.28 [58] nyomkeresés: 3 / 0.08 [66] lopakodás: 4 / 0.26
[67] régészet: 4 / 3.40        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.56     rövid tõr
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.34     csonttõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[156] éhínség: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
e 10
pv 5 8
ism 5
p
pv 5 3 8

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 50.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #5. Prioritás: 60.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #1. Prioritás: 60.
4: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 70.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #20. Prioritás: 60.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #18. Prioritás: 60.
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #48. Prioritás: 80.
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #17. Prioritás: 80.
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 20; VI erõ:100% ép:30%; PV 5 3 8; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #11 (4. épület), #16 (7. épület), #20 (9. épület), #22 (1. épület), #307 (22. forduló), #478 (18. forduló), #270 (19. forduló), #298 (14. forduló), #496 (14. forduló), #212 (22. forduló), #344 (17. forduló), #347 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a szalamandra öve (#25915) 1 díszes fejék (#135) * 1 csontmaszk (#1092)
* 1 a gepárd vándorcsizmája (#15521) * 1 átlátszó köntös (#1152) * 1 bõr mellvért (#1046)

Ékszerek, kincsek
304 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 7 drágakõ (#2)
1 díszes karkötõ (#1242) * 1 az egészség amulettje (#2995) 1 malachit karkötõ (#1241)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
1 sziklarepesz (#13) * 1 parittya (#10) * 1 csonttõr (#1301)
* 1 rövid tõr (#1302) 1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
5 mátekel gomba (#21) 10 winropu moha (#22) 5 mitulen fû (#20)
5 csótányláb (#25) 5 liánvirág (#24) 2 üvegcse (#14)
3 fehér gyógyital (#50) 1 tejfonál (#28) 1 gyilkos boróka (#27)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 sárga gömb (#136) 1 nohnetár gumó (#212) 1 elektronit (#141)
1 nordkristály (#146) 3 õsi relikvia (#17)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VARÁZSKÕ (210. TÁRGY)
A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ. Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni, hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket a boltok és az aukció nem vásárolja meg.



ÉBEN LÁNCING (134. TÁRGY)
Az ében láncing a sötét tündék alkotása, egy meglepõen könnyû, de ellenálló anyagból készült. Védettségedet 15%-kal növeli, és különlegessége, hogy emellett nem csökkenti a gyorsaságodat!



LOGIKAI FELADVÁNYOK
Az Õsök Csarnokában könnyebb-nehezebb logikai feladványokat kapsz. A megfejtésükhöz az M parancsnak adj ki egy 8{megfejtés} paramétert, mielõtt a rejtvényre lépnél. Pl. a csarnok 10,11-es mezõjén van egy rejtvény, amelynek a megfejtése 135. Tehát a parancs:
M 9 11 8135 2
Azaz belépsz a 9,11-es mezõn, beírod, hogy 135 lesz a megfejtés, és lépsz keletre, ahol a rejtvény van. Ha nem tudod a megfejtést, 1 KNO árán, egy üres 8-as paranccsal is átmehetsz a rejtvényen, de ennél jobban jársz, ha megfejted. Az alábbiakban következzék néhány jótanács, ha valamelyik rejtvény túl nehéznek tûnne.
Elõször is, a legtöbb rejtvényben valamilyen ismeretlenek szerepelnek. Pl. X orgling... vagy Y hordó bor. Nyilván ezek értékét kell megfejteni. A megfelelõ matematikai képlettel persze ezek gyorsan megoldhatók, de mi van, ha ezeket nem ismered? Akkor se ess kétségbe! Ezek az X és Y ismeretlenek néhány próbálkozásból kitalálhatók. Pl. a rejtvény azt mondja, hogy két hordó és három üveg az nyolc aranyért kelt el, de négy hordó és egy üveg hatért, akkor ez a matematika nyelvére lefordítva, 2X+3Y=8 és 4X+Y=6. Ennek a megfejtése nem túl nehéz még akkor sem, ha elkezded végigpróbálgatni a lehetséges X és Y értékeket. (X=1 és Y=2 lesz.) A városba elinduló parasztól szóló rejtvénynél nem kell ismerned a koszinusztételt, elég egyszerûen elõvenni egy szögmérõt és egy vonalzót, lerajzolni a háromszöget és lemérni a távolságot (vigyázz, a feladat beugrató, hiszen a háromszög szöge 180 fok mínusz amennyit a paraszt elfordult). A számsornál, ha nehéznek tûnik, nézd meg a számok különbségét. Ha még mindig semmi, nézd a különbségek különbségét. Elõbb-utóbb lesz valami összefüggés...
Egy tanács: ha sem te, sem a szüleid nem tudnak a megfejtésben segíteni, fordulj a matektanárodhoz. Ha neki sem megy a megoldás, akkor marad az üres 8-as...



BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY)
Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik, mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé (berakhatod TV listába vagy a harci programodba).



PÓKCSATOS ÕV (173. TÁRGY)
Amikor egy méreglehelettel rendelkezõ galetki a kereskedésben egymás mellett látja a villámövet meg Xantin bõrövét, akkor komolyan elgondolkozik, hogy vajon jól választott-e? A pókcsatos öv megpillantásakor ez a kétség eloszlik. Az ezüstbõl megformált pók szemeit vörösre festették, gonosz tekintete azt sugalja, hogy "Csatolj fel, és lehelj le mindenkit!". Az öv kettõvel növeli a méreglehelet szakértelmedet.



A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY)
Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült, csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.