Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 11:45:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4757-9

Karakterszám: 4757 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 9 Játékhét: 9
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 428
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2010. aug. 31. 9h:48'
A következõ fordulód táplálható: 2010. szept. 6.

E-mail!

IXOR KALANDJAI




A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek, már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani. Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32677.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 100 8 100. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 9.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

m 1 8 1111 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 1,7) Irány észak! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka feléd mozog. Megtámadod a márvány atkát. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A márvány atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
(M 1,6) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikertelen] A galetki fejét csóválja. Bocsánatkérést motyogva osonsz el.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

ism 7 a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. Harapni próbál fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a kétfejû patkányt. Felé döfsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás lemúr feléd rohan. Megtámadod a hártyás lemúrt. Elõre szúrsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A mikropoid irányába mozogsz. A mikropoid feléd mozog. Megtámadod a mikropoidot. Odacsapsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés). A mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug feléd rohan. Megtámadod a sziklozugot. Elõre szúrsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés). A sziklozug rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** A koreni sün irányába mozogsz. A koreni sün feléd rohan. Támadod a koreni sünt. Rávágsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A koreni sün kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka feléd rohan. A márvány atkát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A márvány atka holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. Megközelíted a barlangi pókot. A barlangi pók rád támad. Csáprágójával mar. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Megtámadod a barlangi pókot. Lesújtasz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés). A barlangi pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** A sziklozug odajön hozzád. Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a sziklozugot. Lecsapsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a sziklozugot. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad. Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). A sziklozug rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A sziklozugot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A sziklozug halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 15 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik St. Gorgon, egy mosolygós, vidám nagyvonalú férfi. Így üdvözlöd: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Azonnal visszavág: "Potyogjanak ki a fogaid!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 172 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 194 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ixor, egy hófehér bõrû, azúrkék szemû, hosszú, fehér hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 9. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.60
[2] IQ: 3 / 0.70
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 4 / 2.20
[5] mágia: 1 / 0.20
[6] gyorsaság: 3 / 0.31
[9] Méret/ép: 40 / 33
Min. méret: 36
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 8 / 40%
Hõsi pont: 0 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 94 / 79
Hírnév : 31
Jóllakottság: 153%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 69 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 54 (9)
Leölt torzszülött: 58 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 3 / 0.32 [16] tüskés bõr: 3 / 1 [25] bûz: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 2 / 0.10 [48] mászás: 2 / 0.90 [64] átokszórás: 3 / 1

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.81 [102] energiaszívás: 7 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:120% ép:30%; PV 4 5 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #12 (2. forduló), #203 (8. forduló), #437 (8. forduló), #329 (8. forduló), #383 (3. forduló).

TÁRGYAID

92 arany (#1) 1 csótányláb (#25) 2 hamis arany (#809)
1 kerek kõ (#11) 5 kés (#5) 5 lemúr hártya (#161)
1 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
2 nohnetár gumó (#212) 1 õskõ (#8) 1 pajzs (#1060)
1 sötét mák (#23) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 10 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 1 lemúr hártya (#161), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.