Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 13:58:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4756-100

Karakterszám: 4756 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 100 Játékhét: 100
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 884
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 10. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2001. okt. 15.

E-mail!

MUTAITO KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Il Shen Long vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 3. NAP ** Il Shen Long szeretne venni tõled 2 231. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 7701 231 2 parancsot.
** 4. NAP ** Niziszi Luinea kiadott egy tk 52 4756 7524 5717 5452 0 parancsot.
** 4. NAP ** Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Sárkány, Endyr.
A remete a kezét dörzsöli, amikor megpillant benneteket.
- Nos, lássuk, mennyire összeszokott csapat ez! Elõször is, hadd halljam a galetkik himnuszát!
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Kicsit rekedtes hangon, de azért megfelelõ minõségben, hangszeres kísérettel adjátok elõ a himnuszt. A remete elégedetten bólogat.
- Ez szerintem rendben lesz, de azért még képezzétek a hangotokat a versenyig! Most pedig lássuk, hogy álltok régészetben. Tavaly a koreni sünöm elásta a környéken a papucsomat, azóta nem találom, mezítláb járok. Keressétek meg nekem!
[Régészet-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Összehangolt csapatmunkával felosztjátok a területet, ki itt kutat, ki ott. A szakszerû vizsgálat meghozza az eredményét - hamarosan a remete lábán van a már kissé elrohadt, de azért még felismerhetõ papucs. A remete azonban nem mosolyog.
- Miféle mocskos portúró semmirekellõk vagyok? Anyátok szellentése vetett benneteket erre a szintre, hogy ilyen szánalmas, orgling féreghez sem méltó nevetséges teljesítményt nyújtotok? Womath ürülékként fogtok a múlt homályába veszni, ha nem igyekeztek legalább látszólag megfelelni a galetki civilizáció standardjának! - egymásra néztek...
[Átokszórás-összeg próba 21-es küszöbre: sikeres]

[Tárgyhasználat: 1200 arany] Te 400 darab aranyat dobsz be a közösbe. Sárkány 400 db aranyat ad be. Endyr 400 db aranyat ad be.
A versenyre a ti szinteteken kerül sor, az olimpiai arénában. Válogatott versenyszámokban - ének, régészet és átokszórás - kell helyt állnotok, mint ahogy készültetek is rá. A legtöbb ellenfelet lemossátok a pályáról - beleértve a felettetek levõ szint játékosait - de a karmok szintjének csapata fantasztikus, õket nem tudjátok felülmúlni, így a 2. helyet szerzitek meg. Díjként fejenként 2 fekete dukátot kaptok, és persze árad belétek a lélekenergia a rajongó közönség irányából! Csókokat hintetek a közönségnek, aztán szerényen visszavonultok. A remete mosolyogva gratulál, de a helytartó rosszallóan ingatja a fejét. Õ gyõztesnek várt benneteket.
(+6 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
** 4. NAP ** Sárkány kiadott egy tk 52 6161 4756 5717 5452 0 parancsot.
** 4. NAP ** Meglátogat egy galetki: Sárkány, egy sárkányformájú különös, hatalmas fogú férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Az A REND szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a hatalom rubinja, a tûz malachit karkötõje, Fairlight sipkája, a túlélés fogazott kardja, Trollagyar, a tûz csepp fülbevalója, a tûz szöges öve, a tûz ónixgyûrûje, a tûz utazóköpenye, a tûz bronz mellvértje, a teknõs barbár lándzsája, a mágia nyaklánca, görényfarok, a tûz díszes karkötõje, a torony márványgyûrûje, a tûz nagy pajzsa, a tûz ezüst fülbevalója, a tûz karikaszimbóluma, a tûz fekete csizmája, a tûz sárgaréz nyaklánca, zsugorító gyûrû. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sárkány Tudati méreg +3 méreg (-6)44 (+0)25 Mutaito Pszi csáp kudarc (-6)54 (-3)37
2. Sárkány Tudati méreg +3 méreg (-6)38 (+0)25 Mutaito Pszi csáp kudarc (-9)45 (-6)31
3. Sárkány Tudati méreg +3 méreg (-6)32 (+0)25 Mutaito Pszi csáp kudarc (-12)33 (-9)22
4. Sárkány Tudati méreg +3 méreg (-6)26 (+0)25 Mutaito Pszi csáp kudarc (-15)18 (-12)10
5. Sárkány Tudati méreg +3 méreg (-6)20 (+0)25 Mutaito Pszi csáp kudarc (-18)0 (-10)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-25 életpont.)
** 4. NAP ** Sárkány kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7524 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7524 9 parancsot.
** 4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 smaragd esszencia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5542.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 3183.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*okt. 2.* Rip Imhotep Kázmér szolgálatába állt egy nekropoid. *okt. 2.* Alystair D'Brison zene tulajdonsága 21 lett, elsõként a szinten. *okt. 2.* Arcus McCool és Zuckuss megküzdöttek egymással, és Arcus McCool gyõzött. *okt. 3.* Shackallor és Endyr pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *okt. 3.* Shackallor és Scythlag pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *okt. 3.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte Nyafogó Nefelejcset. *okt. 3.* Garabonciás teljesítette a 26. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 4.* Morq Fan Gor felköltözött a következõ szintre. *okt. 5.* Lord Griffonheart és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *okt. 9.* Jégkirálynõ és Morgana D'Brison megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 3.* Shackallor és Carlos megküzdöttek egymással, és Shackallor gyõzött. *okt. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *okt. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy orgling kölyök. *okt. 5.* Féreg Artis és 19-es pszi párbajt vívtak. Féreg Artis került ki gyõztesen. *okt. 8.* Fortian gyõzelmet aratott Raistlin felett. *okt. 9.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *okt. 9.* Lord Griffonheart pszionikus párviadalban legyõzte Kaméleont. *okt. 10.* Shackallor szolgálatába állt egy csontváz harcos. *okt. 10.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *okt. 10.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

e 1 élelemszerzés
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz, olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy kicsit saját magad iránt is. Kronorém jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ho 0 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

bb 7 4 20 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Éppen a helytartói hivatal mellett õgyelegsz, amikor megszólít a kapuõr.
- Fiam, nincs kedved egy kis futármunkához? Ha igen, gyere be, nagy szükség lenne rád! (21. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ismét a gyakornok elõtt állsz az Akadémián. Már a nevét is tudod: Kolliannak hívják. Magadban csak a Megszállottnak hívod. Ehhez a munkához ugyanis erre van szükség, Te egy napig sem bírnád...
- A dolgod a következõ: el kell menned a Morunt fensíkra, és ott kell elvégezned az összerakási szertartást. Ehhez nagyfokú koncentrációra és ügyességre van szükséged. Ha sikerült, akkor hozdd el ide a fonatot, ha nem sikerült, akkor is hozd vissza a köteleket és a csontot. Talán másnak majd sikerülni fog összerakni. (15. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. Hangosan kopogtatsz a remete barlangjának ajtaján:
- Bújj be!
Belépsz a barlangba, és látod, hogy a remete éppen nagy munkában van. Egy szekrényt próbál összerakni.
- Nem is tudtam, hogy ért az asztalosmesterséghez is - mondod neki.
- Á, ne hidd! Ez egy régi szekrény, csak meg kellett javítgatni. Segítesz visszarakni ezt az ajtót?
Nem sok kedved van a szekrénnyel bajlódni, de a remete kéréseit nem szokás visszautasítani. Így nagy mosollyal az arcodon közelebb lépsz, és egy fertály óra alatt összerakjátok a szekrényt.
- Nos, Mutaito, örülök, hogy egy ilyen rendes és segítõkész ifjú látogatott meg. Hálából egy olyan titkos kincslelõhelyet mutatok neked, hogy egész életedben hálás leszel nekem. Ami lehet, hogy nem lesz olyan hosszú, mivel a kincset persze õrzik is. Azt javaslom, keríts magadnak még 2-3 társat! Itt ez a térkép - a kincs az X-szel jelölt helyen van. Ha esetleg feladnátok a kutatást, akkor a térképet légyszíves juttasd vissza nekem. Bizos felmerül benned a kérdés, hogy miért nem én magam megyek a kincsért. Nos, a dolog számomra túl veszélyes lenne, és persze elvárom, hogy végül juttassatok nekem részesedést, ha sikerül a feladat, én így is jól járok. (52. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 5 galetki vehet részt benne.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

ve 218 8773 vásárlás
Megvásárolod az óriás zangrozi csizmáját 3 fekete dukátért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 71 55 71. képességre 55 képességpont
Elköltesz 55 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 14. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

j 19063 8877 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a kígyó vaspajzsa újra használható. Kemény munka árán megjavítod az óriás malachitgyûrûjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! [20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kf 19063 8773 8877 bekészíted az 19063. tárgyat
Felveszed a kígyó vaspajzsát. Leveszed az elektromosság zangrozi csizmáját. Felveszed az óriás zangrozi csizmáját. Felveszed az óriás malachitgyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pta 132 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

ptb 129 129 129 129 128 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

k 29 4 294 kaland elvállalása
(29. kaland:) Felkeresed Bahraman mentátot. Kapsz egy ágyat, ahol kényelmesen elhelyezkedhetsz, és asztrális kirándulásra indulhatsz. Az asztrális möszék ártalmatlan kérõdzõk, az asztrálban lebegõ kvadritfoszlányokkal táplálkoznak. Aktivitásuknak köszönhetõen rengeteg pszionikus energia szabadul fel, amit az iskola energiagömbje hasznosít. Körbelebegsz a békésen legelõ állatok körül. Vattaszerû testükkel, több száz, cérnaként lebegõ lábacskájukkal tényleg ártalmatlannak tûnnek.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszú órákig õrködsz, de semmi sem történik. Már arra gondolsz, hogy hiába fáradtál, amikor egyszercsak látod, hogy a nyáj mocorogni kezd. Az állatok riadt gondolatait érzékeled. Atyaég, csak az kéne, hogy szétszaladjanak, akkor nem tudod megvédeni õket! Gyorsan cselekedned kell.
[Vezetõkészség próba 11-es küszöbre: sikertelen] Próbálod az állatokat megnyugtatni, de sikertelenül. A következõ pillanatban riadtan szétspriccelnek. Egy nagy zöld árnyat látsz, aztán a fejedbe hasít egy mösze halálsikolya. Ezt jól megcsináltad!
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(294. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot. A kronorém a mutilátor kölyök irányába megy. A mutilátor kölyök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorém a mutilátor kölyköt támadja. Támadod a mutilátor kölyköt. Odacsapsz jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a jég hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (20 ép-t sebeztél). A harcos ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (12 sebzés). A mutilátor kölyök hörögve elterül.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 1/0, a rovarsámán: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 5% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 36 arany. Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 13-as küszöbre: sikertelen] Bárhogy is igyekszel, nem találsz olyan kombinációt, amely az összes sugarat kikapcsolná. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [35 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

ptb pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: Összes pszi programsor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem varázslatot. A rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot. A troll útonálló csatlakozik a rovarsámán oldalához. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A törpe útonálló a troll útonálló felé mozog. A troll útonálló a törpe útonálló irányába megy. A kronorém a gnóm útonállót rohamozza. A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (60 ép-t sebeztél). A jég hosszú lándzsájával lesújtasz. (31 ép-t sebeztél). A harcos ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (31 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (22 sebzés). A gnóm útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. A törpe útonálló és a troll útonálló egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megrohamozod a törpe útonállót. A kronorém a törpe útonálló felé mozog. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (62 ép-t sebeztél). A jég hosszú lándzsájával támadsz. (33 ép-t sebeztél). A harcos ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (28 ép-t sebeztél). A törpe útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 0/0, a rovarsámán: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Szolgáidnak is jut 13%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy törpe balta. A rovarsámán kajával tömi magát. (+24% jóllakottság.) A kronorém kajával tömi magát. (+22% jóllakottság.) [14 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mutaito Tudati méreg +2 méreg (-6)54 (-6)34 Meditátor Pszi acéltorony -6 PE (-9)26 (-2)33
2. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)49 (-5)29 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-9)17 (-2)31
3. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)44 (-5)24 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-9)8 (-2)29
4. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)39 (-5)19 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-8)0 (-2)27
5. Mutaito Mentális robbanás -13 PE (-5)34 (+0)19 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-15)12
6. Mutaito Pszi csáp «4 PE (-3)31 (+4)23 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-6)6
7. Mutaito Tudati méreg +3 méreg (-6)25 (+0)23 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-5)1
8. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)20 (+0)23 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-1)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

vd 57 vadászat
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (375. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy meditátor (#57) [aura: 7-es pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mutaito Tudati méreg +2 méreg (-6)54 (-6)34 Meditátor Pszi acéltorony -6 PE (-9)26 (-2)33
2. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)49 (-5)29 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-9)17 (-2)31
3. Mutaito Mentális robbanás -15 PE (-5)44 (-5)24 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-9)8 (-17)14
4. Mutaito Mentális robbanás -10 PE (-5)39 (-5)19 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-8)0 (-12)2
5. Mutaito Mentális robbanás kudarc (-5)34 (+0)19 Meditátor semmi semmi (+0)0 (-2)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

p 7524 portyázás
Elfogadod Sárkány kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Sárkány, egy sárkányformájú különös, hatalmas fogú férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Az A REND szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a hatalom rubinja, a tûz malachit karkötõje, Fairlight sipkája, a túlélés fogazott kardja, Trollagyar, a tûz csepp fülbevalója, a tûz szöges öve, a tûz ónixgyûrûje, a tûz utazóköpenye, a tûz bronz mellvértje, a teknõs barbár lándzsája, a mágia nyaklánca, görényfarok, a tûz díszes karkötõje, a torony márványgyûrûje, a tûz nagy pajzsa, a tûz ezüst fülbevalója, a tûz karikaszimbóluma, a tûz fekete csizmája, a tûz sárgaréz nyaklánca, zsugorító gyûrû.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Mutaito Tudati méreg +3 méreg (-6)54 (+0)40 Sárkány Pszi csáp kudarc (-6)44 (-3)22
2. Mutaito Tudati méreg +3 méreg (-6)48 (+0)40 Sárkány Pszi csáp kudarc (-9)35 (-6)16
3. Mutaito Tudati méreg +3 méreg (-6)42 (+0)40 Sárkány Pszi csáp kudarc (-12)23 (-9)7
4. Mutaito Tudati méreg +3 méreg (-6)36 (+0)40 Sárkány Pszi csáp kudarc (-15)8 (-7)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

pta 128 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

p 7524 portyázás
Elküldesz egy kihívást Sárkány részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

sza 1 50 2 50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Rovarsámán morálja 50%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

kf 251 213 144 14277 bekészíted a 251. tárgyat
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a hiszékenység gyûrûjét. Leveszed a majom malachitgyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

hp 4 32 1 2 211 harci program
A következõ sor került a harci programodba: animáció t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 211. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

tk 52 7524 6161 5717 5452 52. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 5717 még nem adta ki ezt a parancsot. 5452 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

kno 73 2 53 1 73. képességre 2 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 371 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 90 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 348 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mutaito, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 100. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (33) / 3.68
[2] IQ: 8 / 4.10
[3] ügyesség: 6 (16) / 0.57
[4] egészség: 11 / 9.67
[5] mágia: 6 / 4.20
[6] gyorsaság: 11 (14) / 1.37
[9] Méret/ép: 135 (154) / 154
Min. méret: 116
Barlangméret: 139
PONTJAID
Varázspont: 89 / 89
Képességpont: 9 / 84%
Hõsi pont: 27 (5)
Tám.bónusz: 32%
Véd.bónusz: 62%
Galetki erõ: 531 / 345
Hírnév : 677
Jóllakottság: 71%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 72 (0)
Galetki gyõzelmek: 42 (0)
Torzsz. csaták: 613 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 526 (2)
Leölt torzszülött: 944 (3)
Pszi csaták: 70 (4)
Pszi gyõzelmek: 31 (3)
Ájulások száma: 50 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (30)
Speciális képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól kaptál. [számláló: 1] 2.) Ölj öt meditátort. [számláló: 4] 3.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 7 / 1.90 [15] regeneráció: 14 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.43
[20] savimmunitás: 6 / 0 [21] elkt.immunitás: 4 / 0 [25] bûz: 18 (20) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.25 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.76 [47] zárnyitás: 8 / 1.22
[48] mászás: 8 / 5.96 [49] rugalmasság: 6 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 5 (11) / 0.33
[51] transzformáció: 3 / 0.65 [52] auraészlelés: 4 / 0.05 [53] ékszerészet: 2 / 0.81
[54] kereskedelem: 9 / 0.71 [55] szívósság: 10 / 0.35 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.23
[57] gyógynövények: 6 / 0.85 [58] nyomkeresés: 12 (15) / 2.40 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 0.50
[60] pszi támadás: 12 / 7.09 [61] pszi energia: 8 / 4.09 [62] lopás: 5 / 0.10
[63] éberség: 6 / 2.67 [64] átokszórás: 6 (8) / 2.73 [65] álcázás: 6 / 1.58
[66] lopakodás: 6 / 0.45 [67] régészet: 7 / 0.68 [68] zene: 5 / 1.55
[69] tanulás: 7 / 4.66 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 14 / 0.80
[72] építés: 3 / 0.50 [73] felderítés: 3 / 1.16    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 18 (20) / 0 [101] szakért.: 18 (20) / 4.44 [102] roncsolás: 4 / 0  
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 3.46 [105] sebzõ méreg: 1 / 0 a jég hosszú lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 7 / 4.75     a harcos ébenfa lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.40 [32] animáció: 1 / 0.32 [152] felejtés: 1 / 0
[17] gránitbõr: 1 / 0 [163] kineport: 2 / 1.64 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[129] mentális robbanás: 3 / 0.76 [34] méregfelhõ: 5 / 0.32 [128] pszi csáp: 4 / 2.40
[176] szélpajzs: 1 / 0.08 [167] tombolás: 6 / 3.28 [132] tudati méreg: 9 / 2.52
[14] vakító fény: 4 / 0.06        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kronorém 54/54 157% 187% 2 / 0.68 harcol
[2] rovarsámán 50/50 145% 134% 1 / 0.36 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
kf 137 21851 9671 19063 4152 13677
kf 8877 213 211 19241 14742 207
kf 7932 189 225 145 143 8411
kf 235 103
kf 214 106
kf 6222
2. Makró
pta 132 132 132 132 132
p 7524
pta 128 128 128 128 128
p 7524
3. Makró
pv 7 2
p 7701
pv 3 4 5 7 8
p 7701
4. Makró
v 163 206 4113 4439 8389 6941
v 163 202 4113 4439 8389 6941
5. Makró
v 163 200 4113 4439 8389 6941
v 163 198 4113 4439 8389 6941
mak 4

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 180.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #46. Prioritás: 130.
3: védelem itala v.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 156.
4: tombolás v.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 156.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #144. Prioritás: 161.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #164. Prioritás: 156.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 135.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #121. Prioritás: 160.
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 180.
10: védelem itala v.var. ha ellenfeled #174. Prioritás: 156.
11: tombolás v.var. ha ellenfeled #174. Prioritás: 156.
12: tombolás v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 181.
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 181.
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #184. Prioritás: 201.
15: animáció t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 211.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 4 3 5 8; PSZ 67 48 57 58 65 66; BA 77 95 157; HE 1; PT 2; PTA 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7701 25 1; A 9973 231 1; A 7881 6731 1; A 4522 230 6;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #9 (1. épület), #15 (4. épület), #21 (7. épület), #29 (8. épület), #52 (20. épület), #318 (94. forduló), #300 (96. forduló), #314 (86. forduló), #244 (90. forduló), #461 (91. forduló), #490 (92. forduló), #492 (98. forduló), #408 (92. forduló), #345 (92. forduló), #277 (97. forduló), #438 (97. forduló), #203 (98. forduló), #294 (99. forduló), #375 (100. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a majom zöld köntöse (#14201) 1 az entek vándorcsizmája (#9671) * 1 a gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702)
1 szent templomi maszk (#232) 1 a jég halotti maszkja (#22691) * 1 az óriás zangrozi csizmája (#8773)
1 khaldoran öv (#137) 1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 1 a Tél aranylánca (#175)
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 1 az elektromosság zöld köntöse (#27251) * 1 a harcmûvész szárnyas sisakja (#13677)
* 1 a gyõzelem csatos öve (#20966) * 1 a kígyó vaspajzsa (#19063) 1 maszk (#1090)
1 az elektromosság zangrozi csizmája (#27223) 1 a káosz helytartójának pikkelyvértje (#24879) 2 törpe pikkelyvért (#4)
1 a természet átlátszó köntöse (#16902) 1 kemény bõrpáncél (#3)

Ékszerek, kincsek
390 arany (#1) * 1 a szívósság díszes karkötõje (#14742) 1 kristályamulett (#130)
1 a bölcsesség fülbevalója (#17905) * 1 bronzmedál (#207) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 a harcos ezüst nyaklánca (#7932) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241)
* 1 görényfarok (#189) 1 a szellemek malachit karkötõje (#15191) * 1 a gólem karikaszimbóluma (#8411)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a majom malachitgyûrûje (#14277) 2 üvegszimbólum (#138)
1 császári dekrétum (#254) 1 a sav ezüst nyaklánca (#26832) * 1 a háború köve (#156)
8 drágakõ (#2) * 1 az óriás malachitgyûrûje (#8877) 1 a mágus kõamulettje (#10196)
* 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 keresztszimbólum (#1213) 1 ezüst nyaklánc (#1182)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 4 varázskõ (#210) 2 fekete dukát (#218)
2 kötél (#128) 2 õskõ (#8) 1 garling kristály (#209)
1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 hosszú lándzsa (#1333) 11 sziklarepesz (#13) 1 a káosz hercegi lándzsája (#24294)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) * 1 a jég hosszú lándzsája (#22933) 1 rövid tõr (#1302)
1 harci nyílpuska (#1288) 1 Trollagyar (#214) 1 csonttõr (#1301)
1 tõr (#1300) 1 törp szekerce (#235) * 1 a gladiátor hosszú íja (#6222)
4 törpe balta (#224) 1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 3 parittya (#10)
1 kõbalta (#18) 1 kés (#5) 1 ében tündekard (#132)
1 a yeti hosszúkardja (#26517) 1 fogazott tõr (#6) 1 kerek kõ (#11)
* 1 a harcos ébenfa lándzsája (#8084) 1 kõmûves kalapács (#250)

Varázsitalok és füvek
1 jéglehelet itala (#54) 1 gyorsaság itala (#67) 8 winropu moha (#22)
4 liánvirág (#24) 2 üvegcse (#14) 7 mátekel gomba (#21)
10 ragálygomba (#26) 3 sárkányvirág (#32) 3 méregellenállás (#51)
1 velparaj (#35) 14 gyilkos boróka (#27) 3 mézfû (#29)
10 tejfonál (#28) 1 mágiaellenállás (#76) 1 zöld manaital (#63)
3 hónakkupók (#30) 4 mitulen fû (#20) 2 elfu moha (#33)
1 elonotichlan (#31) 1 kalmárok itala (#66) 1 szemani gomba (#36)
1 bajnokok itala (#62) 11 rémcserje (#34) 1 muskil (#37)

Egyéb kacatok
2 szójer csáprágó (#231) 15 elektronit (#141) 1 pirgamit (#152)
1 molitár háj (#165) 2 xenópete (#278) 2 ekinda haj (#147)
4 káoszkígyó pikkely (#230) 6 mandibula (#157) 1 nordkristály (#146)
2 smaragd esszencia (#229) 2 ratifikátor agy (#236)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szívósság ezüst fülbevalója #14757 (11), a pontosság lovagi lemezpáncélja #4152 (12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.