Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 09:10:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
4751-14

Karakterszám: 4751 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 18
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 2023
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. dec. 4. 9h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2013. dec. 5.

E-mail!

CSÁSZÁRI ÍJÁSZPARANCSNOK KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1479.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

tps 5 5 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 5 TVP-t késõbbi használatra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

kno 16 11 16. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

h 8 16 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 68.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 erõ; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

k 10 kaland elvállalása
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a tûzgyíkot a parittyával, és lõsz. (2 találattal 29 sebzést okoztál.) A tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 3 drágakõ és egy pirgamit. [ld. enc.]
Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). A sáskaharcos téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Villámokat köpsz. (10 ép-t sebeztél). A sáskaharcos téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Feléd suhint bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr.)
*** 3. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Odacsap neked bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr.) Támadod a sáskaharcost. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 2 mandibula. [ld. enc.] Összefut a nyál a szádban. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+9 életpont.)
Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, a mahomohit lövöd. (10 sebzést okoztál.) A mahomohi odajön hozzád. A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+9 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

be 9 1 60 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 39 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 49 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

k 325 459 296 kaland elvállalása
(325. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, le kell pakolni a földre. Megfogod az elsõt. Irtózatos erejû robbanás rázza meg a helyiséget. (-13 ép.) A továbbvezetõ utat törmelék zárja el.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(459. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy utazóköpeny és a káosz förtelmes nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(296. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Headshot, egy gyönyörû, éjfekete hajú, hegyes fülû, elképesztõen magas nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág, kristályamulett, díszes fejék, bõr mellvért. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Headshot pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a harci törpe. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (291. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Asmodeus, egy beesett szemû, pergamenszerû bõrrel rendelkezõ, sötét aurájú férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A következõket látod nála: szárnyas sisak, csontamulett, bíbor láncing, szivárvány karkötõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kisebb agyszívó. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Black Dragon, egy vörös szemû, pikkelyes és fekete bõrû és félelmet keltú, kétszarvú férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, bronzmedál, bõrpáncél, szárnyas sisak, kék köpeny. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te göthös hernyó!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Õ rögvest kontrázik: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Black Dragon a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

m 5 6 2221 2121 1414 3221 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,6) Körültekintõen mozogsz elõre. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). A tehemót rád támad. Lecsap rád bal mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Benyom neked jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A tehemót kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,6) A négy égtáj közül keletet választod. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (+1 méret.)
(M 8,6) Irány kelet! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1 képességpont.)
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Kelet felé mozogsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Tovább keletre! Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 10,5) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 10,4) Északi irányba folyatod utadat. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 9,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,3) Északi irányba folyatod utadat. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 14 arany.
(M 9,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) A folyosó keletre visz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

m 1414 1414 1 8 332 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) A folyosó nyugatra visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,3) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 8,4) Irány dél! Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 25 vadászat
Elhagyod a labirintust. [Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a zombit a parittyával, és lõsz. (2 találattal 26 sebzést okoztál.) A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a szárnyas bolhedort a parittyával, és lõsz. (2 találattal 29 sebzést okoztál.) A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a szárnyas bolhedort a parittyával, és lõsz. (2 lövéstõl 29 ép-t sebzõdött.) A szárnyas bolhedor máris elõtted terem! A szárnyas bolhedor téged támad. Feléd üt jobb karmával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod a szárnyas bolhedort. Lándzsát forgatva támadsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Elrakod a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

vd 25 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
tpf 5 5 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 5 TVP-t a korábban félrerakottból. [-5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû! - mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz, nyugodtan keress meg!
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél! [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 245 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 217 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Császári íjászparancsnok, egy az eget elsötétítõ nyílzáporból kilépõ, utasításokat osztogató férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 0.05
[2] IQ: 5 / 4.25
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.40
[4] egészség: 4 / 2.05
[5] mágia: 1 / 0.60
[6] gyorsaság: 9 (8) / 0.63
[9] Méret/ép: 55 / 33
Min. méret: 49
Barlangméret: 68
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 13 / 39%
Hõsi pont: 18 (4)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 141 / 120
Hírnév : 120
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 91 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 70 (6)
Leölt torzszülött: 76 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 1.76 [16] tüskés bõr: 8 / 0 [25] bûz: 4 / 0
[26] lõfegyver: 9 / 1.60        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.60 [48] mászás: 4 / 1.30 [58] nyomkeresés: 3 / 0.70
[63] éberség: 3 / 0 [64] átokszórás: 4 (6) / 3.20 [66] lopakodás: 3 / 0.25
[68] zene: 3 / 0.05        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.60     lándzsa

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 130.
2: Lõfegyver használata a harc 4. köréig. Prioritás: 100.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: katapulter (#33).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 25 0 20 50; VI erõ:200% ép:15%; PV 4 5 8;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #10 (4. épület), #22 (1. épület), #421 (8. forduló), #362 (9. forduló), #325 (13. forduló), #370 (10. forduló), #489 (12. forduló), #291 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) * 1 díszes fejék (#135) 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
1 a káosz förtelmes nyaklánca (#2094) 31 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 4 drágakõ (#2) 2 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 kõamulett (#1196)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 17 Krónika (#783) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 2 kerek kõ (#11) 3 kés (#5)
* 1 lándzsa (#1330) * 1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 4 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21)
3 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 4 sötét mák (#23)
14 üvegcse (#14) 1 villámlehelet itala (#56) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 3 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 üvegcse (#14), 3 drágakõ (#2), 1 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25), 1 pirgamit (#152), 2 mandibula (#157), 1 utazóköpeny (#1136), 1 a káosz förtelmes nyaklánca (#2094).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 35 arany (#1), 1 bolhedor szárny (#15).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



MANDIBULA (157. TÁRGY)
Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne, nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).



MAHOMOHI (43. LÉNY)
Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel, elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen, hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.



HARCI TÖRPE (36. LÉNY)
Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz, mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak, kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni, ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.



KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY)
Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek, csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata, mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók és puhányok számára.



KÁOSZTÁRGYAK
A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza. Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából, de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés, amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül, hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten. Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád. A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban: Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér, amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat, tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül van lehetõség.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.