Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 03:40:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4749-56

Karakterszám: 4749 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 56 Játékhét: 77
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 306
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 7
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 23. 15h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jún. 24.

E-mail!

RHA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Hegyek Fura Ura, egy elátkozott férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám bronz amulettje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a villám kõamulettje, a mágus barbár lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a villám könnyû láncinge, a villám utazóköpenye, a Kõ Kardja, az erõ vassisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Hegyek Fura Ura elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. A hosszú parti végül véget ér. Hegyek Fura Ura megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a mandolin. [ld. enc.]
** 5. NAP ** Bezörget hozzád Hegyek Fura Ura, egy elátkozott férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám bronz amulettje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a villám kõamulettje, a nyomkeresés fejpántja, a mágus barbár lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a villám könnyû láncinge, a villám utazóköpenye, a remete csonttõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Végül Hegyek Fura Ura megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Hegyek Fura Ura által meséltekbõl, megtudod, mi az a méregellenállás itala. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26871.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 10.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Szennyeslelkû Kazimírt. *jún. 13.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *jún. 14.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *jún. 15.* Dark Valek a Renegát Elf mellé szegõdött egy pokolpatkány. *jún. 15.* Diablot majdnem felfalta egy monozoid. *jún. 16.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *jún. 16.* Lord Khalel és Stanislava pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *jún. 16.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *jún. 20.* Stanislavát kis híján megölte egy kék-vörös sziámi. *jún. 20.* Keoma a Félvért majdnem felfalta egy Gramagan.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 auraészlelés; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]

sza 4 2 1 2 db 4 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 2 törpe pikkelyvértet. Katapulter morálja 29%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]

tps 10 10 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 10 TVP-t késõbbi használatra.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]

be 4 49 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

kno 65 3 49 3 65. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

bb 7 12 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Jó, hogy erre jártál, lenne egy neked való feladat. Azt hiszem élvezni fogod. Bizonyára ismered az agglomerátor nevû szörnyet. Normálisan nem él errefelé, ám most mégis jó párral lehetett találkozni. Nagyon ravaszak, a csatorna legszûkebb járataiba bújtak meg, éjszaka pedig óvatosan elõjönnek és mindent összenyálkáznak. Akármennyit lecsapunk, mindig újabbak jönnek. Az a sejtésem, hogy van egy rendkívül szûk nyílás, és a lentebbi szintrõl azon keresztül szivárognak fel. Kérlek nézz körül, és tegyél meg mindent, hogy ez a dolog végre véget érjen. (12. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 12:] Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: varázslatmondó. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Tûrhetetlen, hogy micsoda szabotázsokat hajtanak végre a pszionicisták Klánunk bázisa ellen! Itt az ideje az ellencsapásnak. Gyõzz le harcban egy galetkit, aki tagja a Pszionicisták Klánjának!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

ho 6 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

k 5 19 kaland elvállalása
(5. kaland:) Felkeresed a boltot, és azt mondod, hogy elvállalod a feladatot. Részletes eligazítást kapsz, megtudod, hogy a tolvaj a Szállítók fõnöke volt. Ez kicsit furcsa, hiszen neki mi szüksége lenne arra, hogy lopjon? A boltos elmondja, hogy a molitár háj bizony nagyon értékes, és nehéz hozzájutni! A feladat nehézségére hivatkozva, felalkudod a díjazást 140 aranyra. Az akció elsõ lépése - észrevétlenül megközelíteni a Szállítók fõnökének barlangját!
[Lopakodás próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Türelem rózsát terem - de legalábbis aki türelmes, az nem bukik le. Határtalan óvatossággal, araszról araszra közelíted meg a jól õrzött barlangot, és egy észrevétlen pillanatban besurransz a bejáraton. Most, hogy átjutottál az ellenõrzõ ponton, nincs más dolgod, mint álcázni magadat, nehogy valaki kérdezõsködni kezdjen!
[Álcázás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bekened magad porral, felöltesz néhány szakadt rongyot, amit odabent találsz - az álca tökéletes lesz! Valóban, rád sem néznek azok a Szállítók, akik mellett elmész. Vajon most merre?
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres]
Körülnézel, tájékozódsz egy kicsit, és máris tudod, merre indulj. A raktárat szerencsére senki sem õrzi, viszont be van zárva! Elõ a zárnyitó készletet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Ez nem volt egy nehéz feladat! Felemelve a milgandot, körülnézel odabent. Egy hatalmas zsák, tele molitár hájakkal! Örülsz, ha ezt ki tudod cipelni, nemhogy még törjél-zúzzál! Húh, milyen nehéznek tûnik...
[Erõ próba 12-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nyögéssel ugyan, de fel tudod emelni, és a hátadra veszed a zsákot. Egy Szállító, hátán egy zsákkal - ugyan kinek tûnne fel? Baj nélkül kijutsz, de azért alaposan megizzadsz, amíg visszajutsz a boltoshoz. Az elégedetten dörzsöli a tenyerét, miután megszámolta a hájakat. Aztán feléd fordul.
- Hé, ugye alaposan darabokra törtél mindent? - tudod, hogy a boltos nagy zsivány, ha azt mondod, nem, még a végén nem fizet! Így hát buzgón bólogatsz.
- Persze, darabokra törtem mindent, még néhány Szállítót is karomélre hánytam! - a boltos gyanakodva néz rád, de aztán biccent - végül is megkapta, amit akart! Leszurkolja a 140 aranyat, de amikor a molitár hájakat említed, csodálkozva néz rád. Rövid vita után felmerül a tetlegesség és a molitár hájak elégésének lehetõsége, mire a boltos morogva ugyan, de végül átad három darabot. Minek bosszankodj? Inkább fogod, és jóízûen belapátolod a boltos vacsoráját, mire õ elzöldül a méregtõl. (+20% jóllakottság.) Nevetve távozol.
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel. Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik, megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Hunter az 1. vérszívó denevért lövi. (9 sebzést okozott.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy pengefalat. (-10 vp.) Az 5. vérszívó denevér közelebb jön, hogy támadhasson. Az 5. vérszívó denevér sebzõdik 18 ép-t a pengefaltól. A 4. vérszívó denevér Hunter irányába megy. A 4. vérszívó denevér 18 sebzést kap a pengefaltól. A 2. vérszívó denevér odajön hozzád. A 2. vérszívó denevér megúszta! Az 1. vérszívó denevér Hunter felé mozog. Az 1. vérszívó denevér ellenállt a varázslatnak. A 3. vérszívó denevér odajön hozzád. A 3. vérszívó denevér 18 sebzést kap a pengefaltól. A 6. vérszívó denevér Hunter felé mozog. A 6. vérszívó denevér 18 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A 4. vérszívó denevér Huntert támadja. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér Huntert támadja. A 3. vérszívó denevér téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellé! A 6. vérszívó denevér Huntert támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. vérszívó denevér 62 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 2. vérszívó denevér téged támad. Beléd próbál marni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér Huntert támadja. A 4. vérszívó denevér és Hunter egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. vérszívó denevér 62 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád támad. Beléd próbál marni fogával. El sem talált, haha. A 4. vérszívó denevér és Hunter egymással harcolnak. A 6. vérszívó denevér Huntert támadja. A 4. vérszívó denevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 3. vérszívó denevér sebzõdik 62 ép-t. (-10 vp.) A 3. vérszívó denevér hörögve elterül. A 6. vérszívó denevér és Hunter egymással harcolnak. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér kileheli lelkét.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 27/33.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

m 6 4 8114 1112 2222 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 114) A legközelebbi feladat megoldásánál 114 lesz a válaszod.
(M 6,3) Északra mész tovább. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 húst kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 60 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 80 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 82 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [114] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 6,2) A folyosó északra tart. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az arhomad varangy 62 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak is jut 10%.
(M 6,1) A négy égtáj közül északot választod. Üres szobába érkezel.
(M 7,1) Keletre mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Hunter a zombit lövi. (14 sebzést okozott.) Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi mester elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) A zombi odajön hozzád. A zombi mester Huntert rohamozza. A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi mester Huntert támadja. Hunter halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi mester elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a zombi mester létrehoz egy animáció varázslatot. Hunter csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Hunter téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Hunter téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi mester rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Hunter sebzõdik 62 ép-t. (-10 vp.) Hunter zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi mester téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi téged támad. Feléd döf jobb karmával. El sem talált, haha.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hunter: 26/87.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 6,1-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-5 vp.) 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

m 3333 4434 4434 2333 3344 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,2) Déli irányba mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 6,3) Délre mész tovább. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 6,4) Merre tovább? Délre! Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 4,4) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) A folyosó nyugatra visz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 2,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 2,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

k 266 431 kaland elvállalása
(266. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt is alig kapni. Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek köszönhetõen képes vagy végigmenni.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikertelen] Nem látsz túl jól, ahogy továbbmész. Egyszercsak csattanás hallatszik, és iszonyatos fájdalom hasít a lábadba! (-13 ép.) Elveszted az eszméletedet, odakint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 9 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.)

(431. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik a megmászása! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** Az 1. zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Heves kézmozdulatok közepette az 1. zöld ekinda elmormol egy tombolást. A 2. zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. A 2. zöld ekinda elmormol egy tombolás varázslatot. Megindulsz az 1. zöld ekinda felé. Már ott is vagy! Az 1. zöld ekindát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. zöld ekinda téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett. Ostorként csattant jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) A 2. zöld ekinda téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elõresuhint jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Az 1. zöld ekindát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). Az 1. zöld ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg! 6 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** A 2. zöld ekinda téged támad. Ostorként csattant bal csápjával. Félrehajoltál. Rád vág jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -1 tüskés bõr.) Megtámadod a 2. zöld ekindát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (16 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). Méreg marja tested. Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+62 életpont.)
[68 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (396. kaland, összköltsége 30 TVP.) Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Frost a Vér Istene, egy ike a három Isten szövetségének. Nemesis és Csuhi társa. Vámpíristen férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az energia görbekardja. Frost a Vér Istene körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az óriás denevér. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Észreveszel 2 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém odajön hozzád. A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Megtámadod a kronorémet. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kronoérintése van! (-1 TVP) Ostorként csattant bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a kronorémet. Mérgezõ gázt fújsz. (20 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (17 sebzés). A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%).
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Rha Sz.áll.roncsolása -13 PE (-15)15 (-15)15 Meditátor Pszi acéltorony -15 PE (-7)28 (-13)22
2. Rha Sz.áll.roncsolása -13 PE (-15)0 (-15)0 Meditátor Pszi acéltorony -15 PE (-7)21 (-13)9

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-20 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+20 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

tpf 10 10 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 10 TVP-t a korábban félrerakottból. [-10 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

hp 4 10 16 8366 250 harci program
A következõ sor került a harci programodba: energiatüske t.var. ha ellenfeled ?? #8366. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

p 8366 portyázás
Elküldesz egy kihívást Hegyek Fura Ura részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenó atka (#415) és egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** A xenó atka feléd rohan. A xenó lárva máris elõtted terem! A xenó atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenó atka rád veti magát. Harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A xenó lárva rád támad. A xenó lárva savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). A xenó atkát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés).
*** 2. KÖR *** A xenó atka rád veti magát. Harapni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A xenó atka kileheli lelkét. A xenó lárvát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés). A xenó lárva téged támad. A xenó lárva savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A xenó lárva téged támad. A xenó lárva savat lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). Támadod a xenó lárvát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés).
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 734 sebzést okoztál, és 224 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 201 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 415 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rha, egy fölöttébb ördögi megjelenésû, homlokán apró szarvakat viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 56. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (7) / 2.50
[2] IQ: 10 (12) / 3.10
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.65
[4] egészség: 8 (9) / 6.15
[5] mágia: 11 (15) / 0.15
[6] gyorsaság: 10 (4) / 4.04
[9] Méret/ép: 89 / 10
Min. méret: 81
Barlangméret: 91
PONTJAID
Varázspont: 159 / 3
Képességpont: 19 / 93%
Hõsi pont: 48 (1)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 320 / 213
Hírnév : 669
Jóllakottság: 169%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 31 (0)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 319 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 282 (2)
Leölt torzszülött: 372 (9)
Pszi csaták: 28 (1)
Pszi gyõzelmek: 13 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (20)
Speciális képességeid:
+20 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 2.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel) 3.) Hozz két zöld manaitalt.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 13 (16) / 8.60 [16] tüskés bõr: 7 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[24] rezisztencia: 3 / 0 [25] bûz: 11 (13) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.36 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.84 [47] zárnyitás: 6 / 0.93
[48] mászás: 7 / 1.64 [49] rugalmasság: 3 / 0 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.99
[52] auraészlelés: 2 (3) / 0 [53] ékszerészet: 3 / 0.10 [54] kereskedelem: 5 (8) / 1.76
[55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.60 [57] gyógynövények: 5 / 2.35
[58] nyomkeresés: 5 / 0.90 [59] vezetõkészség: 3 / 0.15 [60] pszi támadás: 6 / 4.72
[61] pszi energia: 6 / 0.77 [62] lopás: 5 / 1.35 [64] átokszórás: 6 (8) / 1.10
[65] álcázás: 4 / 0.10 [66] lopakodás: 3 / 0.76 [68] zene: 1 / 0.10

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.92     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 (3) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0
[10] energiatüske: 5 (7) / 1.10 [156] éhínség: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 6 (8) / 3.40
[15] jégpajzs: 4 (6) / 0.24 [27] kisebb gyógyítás: 4 (6) / 1.92 [146] kontakt.õseiddel: 2 (4) / 1
[165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.12 [166] pengefal: 4 (6) / 0.16 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.72
[140] szellemkalapács: 12 (14) / 2.20 [167] tombolás: 1 (3) / 0 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.06


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hunter, a katapulter 39/0 171% 115% 4 / 1.09 ájult
lélekenergia rész 25% jóllakottság határ 95% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3
p 9514
p 9514
pv 4 5 1 3
ho 1
2. Makró
p
ism 2
vd
3. Makró
pv 7 5 4 3
pta 131 131 131 131 131 131
mak 1
pta 129 129 129 129 129 129
pv 4 5 1 3
4. Makró
h 14 20 21 27

HARCI PROGRAMOD
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 160.
4: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 101.
5: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100.
6: energiatüske t.var. ha ellenfeled ?? #8366. Prioritás: 250.
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 150, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 11, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 12 25 27; VI erõ:250% ép:20%; PV 4 5 1 3; PSZ 48 47; BA 77 95 145 154; L 30 151 57 20 21 27;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 26 szint: 3 sebzés: 9-17

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #19 (3. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #266 (54. forduló), #431 (55. forduló), #396 (56. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15134 (#15134). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9492. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gólem átlátszó köntöse (#8352) 1 a regenerálódás kerek pajzsa (#24461) 1 a titán kerek pajzsa (#5561)
* 1 a yeti vas lemezpáncélja (#26201) 1 az erõ könnyû pikkelyvértje (#1466) * 1 díszes fejék (#135)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû láncing (#1031) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
5 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a majom malachit karkötõje (#14291) 1 a tudós szimbóluma (#11560)
364 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 44 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 kék gömb (#143) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
6 fekete dukát (#218) 3 kötél (#128) 1 õskõ (#8)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) 1 a túlélés barbár lándzsája (#21581) * 1 Enyészmester (#217)
2 fogazott tõr (#6) 3 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270)
1 kard (#1315) 1 parittya (#10) 1 rövid tõr (#1302)
4 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33) 1 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 2 gázlehelet itala (#57) 3 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 6 hónakkupók (#30) 2 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 3 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 3 ragálygomba (#26) 1 sárkányvirág (#32)
6 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 2 bolhedor szárny (#15) 4 ekinda haj (#147)
2 elektronit (#141) 1 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157)
8 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 7 pirgamit (#152)
5 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mitulen fû (#20), 1 liánvirág (#24), 140 arany (#1), 3 molitár háj (#165).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 törpe pikkelyvért (#4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MANDOLIN (19. TÁRGY)
Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani, és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19 (TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel. Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont árán.



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.



VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY)
Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér a micinisták számára jelent táplálékot.



ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY)
A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére. Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani. Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba, és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát regenerálja.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.