Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 22:17:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4717-68

Karakterszám: 4717 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 68 Játékhét: 84
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 846
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. dec. 23. 10h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2002. dec. 26.

E-mail!

HERMIONE GRANGER KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9070.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 16.* Anastasia teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott. *dec. 16.* Anastasia teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *dec. 19.* Avvocato Terrasini és Jelena megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *dec. 19.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Tintilla, a Derûs felett. *dec. 19.* Tintilla, a Derûs gyõzelmet aratott Jelena felett. *dec. 20.* Hajnalszárny gyõzelmet aratott Besenyõantibácsi felett. *dec. 23.* Anastasia teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *dec. 23.* Anastasia teljesítette a 17. küldetést, amit az akadémián kapott. *dec. 23.* Anastasia teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 16.* Torz Talbot és Hunter Killer megküzdöttek egymással, és Torz Talbot gyõzött. *dec. 16.* Örök Lázadó és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *dec. 17.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *dec. 18.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *dec. 18.* Kronx gyõzelmet aratott Popey a Mágus felett. *dec. 19.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte C'Archiet. *dec. 19.* Örök Lázadó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *dec. 20.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *dec. 20.* Köpködõ Méregzsák gyõzelmet aratott Granitoid felett. *dec. 20.* A Gyémántlégió szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

p 9269 portyázás
Elküldesz egy kihívást Mézga Aladár részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

p 9269 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

var 29 26 29. varázslatra 26 képességpont
Elköltesz 26 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

kk 16 klánküldetés
(16. kaland:) Hozzálátsz, hogy felkutasd a torzszülött rebellisek táborát. Nem kell sokáig kutatnod - tûzgolyók robbanása és jégviharok csattogása tölti be az egyénként oly csendes felsõ termeket. Te is hamarabb akadsz ellenfélre, mint szeretted volna. Ellenfeleid 2 renegát mágustanonc (#47) [aura: elkt.immunitás: 3.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az 1. renegát mágustanonc 17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc ellõ egy tûzfal varázslatot. A 2. renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az 1. renegát mágustanonc 17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc elõhív egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A 2. renegát mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. renegát mágustanonc 17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc holtan terül el. A 2. renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. Ezt most megúsztad.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. renegát mágustanonc 17 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot. (-12 minden tulajdonságodra)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

be 12 3 meglátogatod a 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

k 16 332 465 484 317 kaland elvállalása
(16. kaland:) Jelentkezel Purbah mesternél, mondván, hogy készen állsz a próbára. A mester elõször is a 30 aranyat kéri.
[Tárgyhasználat: 30 arany] Miután kifizeted a pénzt, a mester egy színes, csillogó ajtó elé vezet. Az ajtót csak akkor tudod kinyitni, ha megfejted a színes kockák logikáját. Intelligenciapróba? - nézel döbbenten. "Hja, kérlek, az akadémián vagyunk!" árulja el Purbah mester arckifejezése.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás után megfelelõ sorrendben megnyomod az ajtón levõ színes kockákat, és az ajtó rögvest feltárul. Az ajtó mögül morgást hallasz.
- Íme, egy torzszülött - hallod Purbah mester kommentárját - amellyel a lehelni nem tudok képtelenek megbirkózni, neked viszont nem fog komoly kihívást jelenteni! - Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kõzúzó 17 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó téged támad. Rád vág nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó rezisztálja. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Odacsap neked nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kõzúzó 37 sebzést kap. (-4 vp.) A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+50%). - Ez valóban könnyû feladat volt - jegyzed meg. - Mi jöhet még? - Purbah mester szája ravasz mosolyra húzódik.
- Tényleg könnyûnek találtad a próbát? Akkor következzék valami nehezebb! Két lény, amelyek ellen pont hogy nehezen boldogul egy lehelõ galetki - persze csak akkor, ha eddig félvállról mûvelte a lehelést! A szakértõnek nem fog igazi gondot jelenteni... Ellenfeleid egy protolisk lárva (#19) és egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (19 sebzést okozott.) Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A protolisk lárva sebzõdik 17 ép-t. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A protolisk lárva feléd mozog. A protolisk lárva rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. A protolisk lárva 30 sebzést kap. (-4 vp.) A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. (17 sebzést okozott.)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az élõ cseppkõ 17 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. Mellé!
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az élõ cseppkõ 17 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ holtan terül el.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+82%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. - Nos látom, tényleg igazán rátermett vagy - mondja kissé bánatosan Purbah mester. - De talán a következõ próba után... - ezzel egy újabb barlang felé toszigál, amelyben még több torzszülött nyüzsög.
- Álljon meg a menet! - kiáltod, és gallérjánál fogva megragadod a mestert. - Látom már, mire megy ki a játék! A próba teljesíthetetlen, és csak szeded a pénzt a hiszékeny galetkihez! Most azonnal megyünk az elöljáróhoz, és õ majd elmondja, mi a véleménye az akadémia szélhámos oktatójáról!
Purbah szemében elõször haragot, majd riadtságot látsz. Úgy látszik, érzékeny pontra tapintottál! Az oktató szabadkozni kezd.
- Khm... Jól van, sikeresen kiálltad az utolsó próbát, a talpraesettség és a meggyõzõkészség próbáját! Legyen tiéd ez a kincs - és ezzel elõhúz egy díszes övet a zsákjából, és a kezedbe nyomja. Megvizsgálod.
[Ékszerészet próba 3-as küszöbre: sikeres] - Hiszen ez egy hamisítvány! - kiáltasz fel. Már újra nyúlsz a mester gallérja után nyúlnál, amikor felemeli a kezét.
- Bizony, ez is csak egy próba volt, de te sikeresen kiálltad! Íme, a jutalmad: egy Xantin ezüstöve! - Alaposan megvizsgálod, és fel is próbálod. Bizony, ez mûködik! Boldogan távozol. [ld. enc.] (+2 hõsiesség pont.)
(332. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kõzúzó sebzõdik 17 ép-t. Gyógyulsz 4 életpontot. (-5 vp.) A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzó rád támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó 41 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 7 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(465. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad. A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A rovarsámán 17 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány máris elõtted terem! Az óriáscsótány téged támad. A csáprágójával támad. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát. Az óriáscsótány 45 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gigaököl. A görbekard megsemmisült! 6 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán 17 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5 vp.) A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán 17 sebzést kap. (-5 vp.) Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy gigaöklöt. A varázslat nem hatott rád.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(484. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy görbekard. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(317. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A rovarsámán 17 sebzést kap. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. Az óriáscsótány feléd rohan. Az óriáscsótány rád támad. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! Az óriáscsótány megúszta! (-4 vp.) A rovarsámán elmormol egy gigaököl varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az óriáscsótány rád támad. Csáprágójával mar. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az óriáscsótány 50 sebzést kap. (-4 vp.) Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A rovarsámán elmormol egy gigaököl varázslatot. A sebezhetetlenség malachit karkötõje megsemmisült! Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 4. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy gigaököl varázslatot. A gyorsaság nyaklánca ellenáll a csapásnak! 6 életpontnyit sebzõdsz. Ellõsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán 17 ép-t sebzõdik. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [95 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

ea 27609 eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, molad púp (#16) 14 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, winropu moha (#22) 35 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, szivárvány karkötõ (#139) 140 ap, nordkristály (#146) 10 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 19 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, Xantin bõröve (#169) 70 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, fekete nadrág (#171) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, pókcsatos öv (#173) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, vas mellvért (#1048) 260 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, hosszú lándzsa (#1333) 155 ap, a méreg csatos öve (#24116) 134 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 138 ap, a sav görbekardja (#26966) 153 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 153 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 264 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 138 ap, az angyalok íja (#28270) 61 ap. Eladod a káosz halálos mellvértjét 192 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal
Elhagyod a boltot.
vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A sáskaharcos 39 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Elhibázta. Elõre szúr bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A sáskaharcos ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A sáskaharcos téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A sáskaharcos 37 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 mandibula. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (466. kaland, összköltsége 5 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó sebzõdik 17 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó rád támad. Rád vág nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A kõzúzó megúszta! (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Lesújt rád nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A kõzúzó ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kõzúzót védi rezisztanciája. (-4 vp.) A kõzúzó rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás).
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 szint életszívás varázslat; [13 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A molitár 18 sebzést kap. Gyógyulsz 16 életpontot. (-5 vp.) A molitár feléd rohan. A molitár rád támad. Egy rúgást próbál jobb lábával. Nem talált. Lendít egy nagyot bal lábával. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. A molitár 36 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (218. kaland, összköltsége 35 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hermione Granger Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)16 (-20)0 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)26 (-20)0

Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (311. kaland, összköltsége 40 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy energiatüske varázslatot. A molitár 13 sebzést kap. (-2 vp.) A molitár közelebb jön, hogy támadhasson. A molitár téged támad. Célozni próbál jobb lábával. (8 ép-t sebzõdtél). Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (7 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (8 sebzés). A molitár téged támad. Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával. (13 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. [22 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a káosz híveinek maszkja. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (319. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Folytatod a régészkedést. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 616 sebzést okoztál, és 173 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 226 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hermione Granger, egy oszladozó testû, bölcs tekintetû, rongyokba öltözött, koronás király nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 68. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 2.10
[2] IQ: 11 (13) / 5.99
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.38
[4] egészség: 9 / 3
[5] mágia: 12 (14) / 2.81
[6] gyorsaság: 6 (8) / 1.14
[9] Méret/ép: 70 / 17
Min. méret: 63
Barlangméret: 71
PONTJAID
Varázspont: 138 / 0
Képességpont: 8 / 91%
Hõsi pont: 52 (7)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 301 / 132
Hírnév : 439
Jóllakottság: 85%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (0)
Galetki gyõzelmek: 11 (0)
Torzsz. csaták: 403 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 313 (5)
Leölt torzszülött: 419 (9)
Pszi csaták: 17 (1)
Pszi gyõzelmek: 7 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (18)
Speciális képességeid:
+18 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló: 1] 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 (12) / 8.85 [25] illat: 11 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.74 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.44 [47] zárnyitás: 4 / 1.57
[48] mászás: 5 / 3.09 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1.63 [52] auraészlelés: 2 / 1.25
[53] ékszerészet: 3 / 0.05 [54] kereskedelem: 5 (8) / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.05
[57] gyógynövények: 4 (6) / 3.98 [58] nyomkeresés: 4 / 0.55 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.15
[60] pszi támadás: 6 / 3.08 [61] pszi energia: 4 / 3.08 [62] lopás: 5 / 0.10
[64] átokszórás: 3 / 2.95 [65] álcázás: 12 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 1.29
[67] régészet: 8 / 6.94 [68] zene: 3 / 0.53 [69] tanulás: 5 / 1.55
[70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 2 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.87    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.12 [11] elektromos kéz: 2 (4) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 4 (6) / 2.21
[10] energiatüske: 6 (8) / 3.07 [29] életszívás: 12 (14) / 0.14 [172] gázpajzs: 1 (3) / 0.08
[13] jégcsóva: 12 (14) / 9.73 [15] jégpajzs: 5 (7) / 0.66 [163] kineport: 1 (3) / 0
[27] kisebb gyógyítás: 6 (8) / 2.32 [146] kontakt.õseiddel: 1 (3) / 0.40 [131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.20

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (120%): 11 elektr 29 életsz 10 energi 13 jégcsó            

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 50.
2: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #22. Prioritás: 51.
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #24.
4: jégcsóva t.var. ha ellenfeled torzszülött.
5: életszívás t.var.
6: jégcsóva t.var. ha ellenfeled torzszülött.
7: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 20 30 50 27; VI erõ:200% ép:30%; PV 7 3 5 2 1; PSZ 67 46 48 68 57 66;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 34 szint: 3 sebzés: 17-25

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület), #440 (66. forduló), #357 (58. forduló), #466 (68. forduló), #317 (67. forduló), #465 (67. forduló), #218 (68. forduló), #311 (68. forduló), #342 (65. forduló), #319 (68. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4717.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a tudás köpenye (#2035) 1 kerek pajzs (#1061) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
* 1 Xantin bõröve (#169) 1 a káosz híveinek maszkja (#13254) * 1 suhanó csizma (#195)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a füvész köpenye (#193) 1 khaldoran öv (#137)
1 utazóköpeny (#1136) 1 maszk (#1090) 1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507)
1 nagy pajzs (#1062) 1 csillogó fejpánt (#1108) 1 a káosz türkisz mellvértje (#6459)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
695 arany (#1) 1 bronzmedál (#207) 53 drágakõ (#2)
1 kék gömb (#143) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a mágia szimbóluma (#3460)
1 a yeti márványgyûrûje (#26426) * 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) 1 ezüstmedál (#208)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a gladiátor malachit karkötõje (#6191)
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 Enyészmester (#217) 1 görbekard (#1316) 6 kés (#5)
8 kerek kõ (#11) 1 nyílpuska (#1285) 1 fogazott tõr (#6)
8 sziklarepesz (#13) 1 gyalogos lándzsa (#1332) * 1 a tolvaj könnyû íja (#9371)
1 parittya (#10) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 hosszúkard (#1317)
1 a tûz csonttõre (#22451) 1 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
17 winropu moha (#22) 15 csótányláb (#25) 14 mátekel gomba (#21)
6 mitulen fû (#20) 8 üvegcse (#14) 1 tûzlehelet itala (#53)
22 tejfonál (#28) 1 méregellenállás itala (#51) 9 gyilkos boróka (#27)
14 ragálygomba (#26) 7 mézfû (#29) 2 védelem itala (#59)
5 elonotichlan (#31) 3 hónakkupók (#30) 1 óriásnövés itala (#60)
7 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
3 elektronit (#141) 11 nordkristály (#146) 4 nohnetár gumó (#212)
17 lemúr hártya (#161) 5 molad púp (#16) 2 húsevõ bibe (#151)
4 molitár háj (#165) 19 pirgamit (#152) 23 mandibula (#157)
8 yeti csont (#160) 1 bolhedor szárny (#15) 25 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): nagy pajzs #1062 (3), a túlélés vándorcsizmája #21371 (9), görbekard #1316 (2), a sebezhetetlenség malachit karkötõje #19691 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XANTIN EZÜSTÖVE (174. TÁRGY)
Ez az ezüstöv Xantin bõrövéhez hasonlóan tûzlehelet képességet növeli. Szerencsére ezüst anyagának köszönhetõen nagyobb mágikus potenciál tárolására képes, így használatakor a tûzlehelet képességed hárommal lesz nagyobb. Mivel övbõl egyszerre csak egy fajta lehet rajtad, így az addig nagy becsben tartott Xantin bõrövedet nyugodtan az óriáscsótány szolgádnak adhatod.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.