Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:24:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4700-123

Karakterszám: 4700 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 123 Játékhét: 147
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 139
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. aug. 4. 9h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2005. aug. 5.

E-mail!

VAMPÍRSSONN BÁRÓ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, ozin fülkarika, suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, ezüstmedál, a mágia amulettje, Rogan karkötõje, a majom köpenye, a remete könnyû nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 barna manakövet.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Lélekvadász, egy félelmetes harcos. Erõs testfelépítésû, higanymozgású, vérszomjas férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. Viselt tárgyai: az angyalok ezüst nyaklánca, Enyészmester, a hatalom rubinja, a sólyom utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom szürke maszkja, kék gömb, az elfek háromszögszimbóluma, Rogan karkötõje, ében nyílpuska, a gólem bíbor láncinge, a sas szöges öve, a teknõs vándorcsizmája, üvegszimbólum, óriás fülbevaló, görényfarok, a harcos kerek pajzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Lélekvadász már ott várakozik. Õ nyert!
** 1. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A látogatód "ittfelejti" az éhínség parányi gyöngyét de ez csak késõbb derül ki.]
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Végül Elkh Alhan Dozo feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a galetki katona. 1 [ld. enc.]
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 4. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a piactérre, és egymás után léptek fel, várva a közönség reakcióját. Az adományokról ezúttal lemondtok, ehelyett megkéritek a hallgatóságot, döntsenek, melyikõtöknek a muzsikája tetszett jobban. Bizony, a közönség hangosabban tapsol, amikor Elkh Alhan Dozo játszik. Sebaj, azért téged is kedveltek.
** 4. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 11. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy legendás torzszülöttet, torz orglingot próbáljátok most legyõzni! Társaiddal együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata elkezdõdik: Suttyogó a cseles, Sikoly, Elkh Alhan Dozo, Imhotep, Amadeus, Zorthen Nezoferis, Õsöreg Dorka, Swami Belananda Yogi, Shai-Hulud a férgek ura, Delien Vazoo, Crywol, Black Diamond, Nyálkoid Slájm, Don Kéró, Gargoyles, Zoeras Kahn.
Ellenfeletek egy torz orgling (#301). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Shai-Hulud a férgek ura beszürcsöl valami zöld folyadékot. Shai-Hulud a férgek ura beszürcsöl valami sárga folyadékot. Don Kéró a torz orglingot lövi. (5 lövéssel 5 ép-t sebzett.) Swami Belananda Yogi ellõ egy gránitbõr varázslatot. Swami Belananda Yogi varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Elkh Alhan Dozo felemeli az ellenállás kõrisfa íját, és a torz orgling felé lõ. (3 lövéssel 10 ép-t sebzett.) Imhotep a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Imhotep elõhív egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Heves kézmozdulatok közepette Zoeras Kahn elmormol egy tombolást. Zoeras Kahn lenyel egy barna italt. Sikoly ellõ egy féreg érintése varázslatot. Sikoly a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Zorthen Nezoferis beszürcsöl valami szürke folyadékot. Zorthen Nezoferis elmond egy féreg érintése varázslatot. Gargoyles elmond egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Gargoyles elvarázsol egy esszenciaelnyelést. Delien Vazoo megiszik egy fehér varázsitalt. Delien Vazoo elõhív egy gránitbõr varázslatot. A torz orgling Amadeus felé mozog. Nyálkoid Slájm a torz orgling irányába megy. Suttyogó a cseles a torz orgling irányába megy. Crywol a torz orgling felé mozog. Black Diamond a torz orgling felé mozog. Amadeus a torz orgling irányába megy. Õsöreg Dorka elindul a torz orgling felé. Megindulsz a torz orgling felé. Már ott is vagy! A torz orgling és Amadeus egymással harcolnak. Tönkretette a regenerálódás csontamulettjét. Amadeus eszméletét vesztve összeesik. Nyálkoid Slájm és a torz orgling egymással harcolnak. Suttyogó a cseles a torz orglingot támadja. Crywol a torz orglingot támadja. Black Diamond a torz orglingot támadja. Õsöreg Dorka a torz orglingot támadja. Támadod a torz orglingot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-14 ép) Harapásra nyitod szádat. (53 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-14 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (2 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Don Kéró ellõ egy animáció varázslatot. Amadeus csatlakozik Don Kéró oldalához. (agyatlan zombiként). Shai-Hulud a férgek ura a torz orglingot rohamozza. Swami Belananda Yogi elindul a torz orgling felé. Elkh Alhan Dozo a torz orgling felé mozog. Imhotep megközelíti a torz orglingot. Zoeras Kahn a torz orgling irányába megy. Sikoly megközelíti a torz orglingot. Zorthen Nezoferis a torz orgling felé mozog. Gargoyles elindul a torz orgling felé. Delien Vazoo a torz orglingot rohamozza. A torz orgling és Amadeus egymással harcolnak. Tönkretette a hatalom hosszúkardját. Tönkretette a mágia csontmaszkját. Amadeus maradék erejét is elvesztve elterül. Shai-Hulud a férgek ura a torz orglingot támadja. Swami Belananda Yogi a torz orglingot támadja. Elkh Alhan Dozo a torz orglingot támadja. Imhotep a torz orglingot támadja. Zoeras Kahn a torz orglingot támadja. Nyálkoid Slájm a torz orglingot támadja. Black Diamond a torz orglingot támadja. Suttyogó a cseles a torz orglingot támadja. Crywol a torz orglingot támadja. Sikoly a torz orglingot támadja. Zorthen Nezoferis a torz orglingot támadja. Gargoyles és a torz orgling egymással harcolnak. Õsöreg Dorka a torz orglingot támadja. A torz orglingot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (55 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (60 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). A torz orgling holtan terül el.
Amadeus zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zoeras Kahn: 209/15, Suttyogó a cseles: 238/115, Sikoly: 164/0, Elkh Alhan Dozo: 41/0, Imhotep: 197/36, Amadeus: 30/341, Zorthen Nezoferis: 160/0, Õsöreg Dorka: 140/38, Swami Belananda Yogi: 202/21, Shai-Hulud a férgek ura: 10/0, Delien Vazoo: 0/0, Crywol: 278/70, Black Diamond: 174/65, Nyálkoid Slájm: 270/153, Don Kéró: 5/0, Gargoyles: 188/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Zoeras Kahn a következõt kapja: 3 arany. Suttyogó a cseles része a zsákmányból: 3 arany. Sikoly részesedése: 3 arany. Elkh Alhan Dozo része a kincsbõl: 3 arany. Imhotep része a kincsbõl: 3 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 3 arany. Zorthen Nezoferis része a zsákmányból: 3 arany. Õsöreg Dorka része a kincsbõl: 3 arany. Swami Belananda Yogi is kap a tárgyakból, övé lesz 4 arany. Shai-Hulud a férgek ura része a kincsbõl: 3 arany. Delien Vazoo részesedése: 3 arany. Crywol is kap a tárgyakból, övé lesz 4 arany. Black Diamond része a kincsbõl: 4 arany. Nyálkoid Slájm része a zsákmányból: 4 arany. Don Kéró része a kincsbõl: 3 arany. Gargoyles a következõt kapja: 3 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: a bûz koponya amulettje és orglingbõr öv. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)
** 11. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 11. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 12. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 12. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, vörös karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Elkh Alhan Dozo feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Elkh Alhan Dozo által meséltekbõl, megtudod, mi az a zombi nagymester. [ld. enc.]
** 12. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült a mágusház.
** 15. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 15. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 18. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
** 18. NAP ** Meglátogat egy galetki: Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, vörös karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Elkh Alhan Dozo is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Elkh Alhan Dozo feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a halál apostola. 1 [ld. enc.]
** 18. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 18. NAP ** Látogatót kapsz, aki Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Tárgyai: görényfarok, a mentát díszes fejpántja, a bénaság fülbevalója, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, ezüstmedál, Rogan karkötõje, a majom köpenye, a remete könnyû nyílpuskája, a harcos karikaszimbóluma, a remete csatos öve, óriás fülbevaló, ében láncing. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Wing már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27964.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*júl. 14.* Elkh Alhan Dozo gyõzelmet aratott Szivató felett. *júl. 18.* Elkh Alhan Dozo és Érctorkú Agmonhefron pszi párbajt vívtak. Elkh Alhan Dozo került ki gyõztesen. *júl. 20.* Avvocato Terrasini teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 25.* Avvocato Terrasini teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 25.* Elkh Alhan Dozo pszionikus párviadalban legyõzte Érctorkú Agmonhefront. *júl. 26.* Viharfelhõ pszionikus párviadalban legyõzte Amorfot. *júl. 26.* Avvocato Terrasini teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 26.* Õsöreg Dorka felköltözött a következõ szintre. *júl. 29.* Elkh Alhan Dozo és Érctorkú Agmonhefron pszi párbajt vívtak. Elkh Alhan Dozo került ki gyõztesen. *júl. 29.* Viharfelhõ teljesítette a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 13.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Õsöreg Dorkát. *júl. 15.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom felett. *júl. 15.* Kronx mellé szegõdött egy fekete özvegy. *júl. 15.* Kronx és Rozsdamentes acélpatkány pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 15.* Kronx és Hószakáll Arnond pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 15.* Kronx és Standard Graun pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 15.* Pindurutalagala és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött. *júl. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *júl. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *júl. 22.* Pindurutalagalát majdnem felfalta egy nyálkapók.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 mászás; +1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

kno 4 3 70 1 104 7 4. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz 1 képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az idézés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 12. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

kno 107 3 107. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 9. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

be 20 3 532 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Vampírssonn Báró, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak Urgod kémszeme néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

le 211 elrakod a 211. tárgyat
Leveszed az ozin fülkarikát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

kf 3057 bekészíted a 3057. tárgyat
Felveszed az egészség ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

h 521 200 521. tárgy használata
Fortuna kiskorsójának segítségével megsemmisíted a következõ átkozott tárgyadat: zsugorító gyûrû.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

bb 5 10 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Kék Hadúr, amit õ legyõzött: egy pragmatikus adaptáció (#257). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Az 1. mélységi ent felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. mélységi ent odajön hozzád. A 2. mélységi ent feléd rohan. Az 1. mélységi entet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod szádat. (26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (20 sebzés). Az 1. mélységi ent rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). A 2. mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: Az 1. mélységi ent 15 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Az 1. mélységi entet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod szádat. (30 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmestert forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). Az 1. mélységi ent hörögve elterül. A 2. mélységi ent rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. mélységi ent rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). A 2. mélységi entet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) A fogaiddal támadsz. (28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (19 sebzés).
[A csatában összesen 201 sebzést okoztál, és 145 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+85 életpont.)

[be 10:] Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as egészséget.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Ezúttal jelentõs összeggel kell a Klán kasszájához járulnod: 500 aranyat fizess be!
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

ve 33 3 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, ragálygomba (#26) 37 ap, elfu moha (#33) 74 ap, rémcserje (#34) 111 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, pirgamit (#152) 14 ap, furulya (#167) 148 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, harci nyílpuska (#1288) 208 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, a tudás könnyû íja (#2171) 222 ap, az egészség utazóköpenye (#2936) 202 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 206 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 266 ap, a törpék átlátszó köntöse (#6552) 415 ap, a tolvaj utazóköpenye (#9236) 261 ap, a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 281 ap, a majom hosszú íja (#14322) 432 ap, a szívósság utazóköpenye (#14636) 261 ap, a bölcsesség bronz mellvértje (#17697) 526 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 281 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 370 ap, a küzdelem gyalogos lándzsája (#20682) 432 ap, a túlélés utazóköpenye (#21386) 261 ap, a túlélés kék köpenye (#21387) 408 ap, a tökéletesség csatos öve (#21866) 381 ap, a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 190 ap, a tûz vándorcsizmája (#22271) 146 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég sárgaréz nyaklánca (#22781) 155 ap, az enyészet könnyû íja (#23321) 162 ap, a villám rövid tõre (#23802) 277 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 146 ap, a méreg fekete csizmája (#24072) 277 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 190 ap, a teknõs könnyû láncinge (#25331) 250 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 142 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 162 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 142 ap, a yeti csatos öve (#26366) 142 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 270 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 162 ap, a légzés könnyû láncinge (#27581) 250 ap, a légzés bíbor láncinge (#27582) 406 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 162 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 235 ap, az ellenállás vassisakja (#28526) 162 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 146 ap, a sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 162 ap. Veszel 2 elfu mohát 148 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

ve 310 1 vásárlás
Veszel 1 lelakatolt ládikót 555 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

ee 132 133 166 1092 1121 sok-sok eladás
Eladsz 2 ében tündekardot 22 aranyért. Eladsz 2 ében nyílpuskát 32 aranyért. Eladsz 1 lantot 44 aranyért. Eladsz 1 csontmaszkot 17 aranyért. Eladsz 1 vándorcsizmát 6 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a bûz koponya amulettje (#29100), orglingbõr öv (#395). Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

ep 22 25 101 építed a 22. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az akadálypályát építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%).
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

ep 30 50 101 építed a 30. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 16. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
p 2507 portyázás
Elfogadod Elkh Alhan Dozo kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (447. kaland, összköltsége 5 TVP.) A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 16-os pszi csáp.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, vörös karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mutáns szójer. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

m 3 1 8 2222 25 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,1) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,1) Keleti irányba folyatod utadat. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 1, 4, 10, 34, 76, 244... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 5,1) Keleti irányba folyatod utadat. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 6,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A lidércláng sebzõdik 13 ép-t. Gyógyulsz 13 életpontot. (-5 vp.) A lidércláng hörögve elterül.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 42 arany. Cafat táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 8,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború, méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod. "Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

m 18 12 8 4444 4444 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,12) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 17,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben elemi rin tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 8 mohát kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 15 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 9 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 16,12) Nyugatra mész tovább. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Két dögnehéz követ kell felemelned, és egyszerre kinyomnod a fejed fölé.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 4 drágakõ és egy malachit karkötõ.
(M 14,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 13,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 12,12) A folyosó nyugatra visz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,12) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 10,12) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Ha 7 mikropoid 10 hét alatt 630 kiló mohát fal fel, akkor 8 mikropoid 7 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

m 10 6 8 2312 1223 3344 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 11,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tehemót tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 6 energiát kapott, és az állatokat napi 2 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 36 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 4 óráig világították a milgandokkal, 25 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 4-es fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 11,7) Délre mész tovább. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 11,6) A folyosó északra tart. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 12,6) Keletre mész tovább. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 liánvirágot.
(M 12,5) Tovább északra! A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (sebzõdsz 12 ép-t.)
(M 13,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Maszat meg lett átkozva. A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Maszat a vérfarkas felé mozog. A vérfarkas Maszatot rohamozza. Cafat a gonosz banya felé mozog. Megtámadod a gonosz banyát. Lecsapsz jobb karmoddal. Elkerülte. Harapásra nyitod szádat. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Maszat és a vérfarkas egymással harcolnak. Cafat a gonosz banyát támadja. A gonosz banya kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cafat a vérfarkas irányába megy. Támadod a vérfarkast. Felé suhintasz jobb karmoddal. (39 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel támadsz. (5 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 24/1, Cafat: 13/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak is jut 36%. Összegyûjtöd a "kincset": egy maszk. Maszat eszik. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+18% jóllakottság.)
(M 14,5) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 3 sárkányvirágot.
(M 14,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: 2-es méretû 8-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cafat a szárazföldi uborkát rohamozza. Maszat a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod szádat. (30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (20 sebzés). Cafat a szárazföldi uborkát támadja. Maszat a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Mérgezõdik: A szárazföldi uborka 25 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 24/2, Cafat: 7/4.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 14%. Maszat az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 14,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Pofádat nagyra tátva harapsz. (48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmestert forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%). Szolgáidnak is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ. Maszat eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 14,8) Dél felé mész az útvesztõben. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid létrehoz egy megszakítást. Az 1. manapoid ellõ egy annihiláció varázslatot. Maszat eltûnik. Az 1. manapoid irányába mozogsz. Cafat a 2. manapoid irányába megy. Megtámadod az 1. manapoidot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harapni próbálsz. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmestert forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (21 sebzés). Az 1. manapoid holtan terül el. Cafat a 2. manapoidot támadja. Méreg: A 2. manapoid 10 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy annihilációt. Cafat elkerülte a varázslatot. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Pofádat nagyra tátva harapsz. (36 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+1 ép). Enyészmesterrel támadsz. (5 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (17 sebzés). A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat: 19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 43%. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+30% jóllakottság.)
(M 13,8) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy! Cafat a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság máris elõtted terem! A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (34 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (6 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). Cafat a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cafat: 26/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 25% jut. Óriás skorpió 7. szintre lépett!
(M 12,8) Irány nyugat! Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (vesztesz 12% lélekenergiát.)
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

be 9 1 120 meglátogatod a 9. épületet
Elhagyod a Csarnokot. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** A mutilátor kölyök máris elõtted terem! Cafat megközelíti a mutilátor kölyköt. Megrohamozod a mutilátor kölyköt. A mutilátor kölyök rád támad. Rád vág jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség halotti maszkját. Sikerrel járt. Cafat a mutilátor kölyköt támadja.
*** 2. KÖR *** Cafat a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (14 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Odacsap neked jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség sárgaréz nyakláncát. Kudarcot vall. Megtámadod a mutilátor kölyköt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (25 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel támadsz. (9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cafat: 19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak is jut 30%. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz díszes fejpántja és 38 arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+23% jóllakottság.) Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Az arctalan galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámpajzsot. Megközelíted az arctalan galetkit. Támadod az arctalan galetkit. Felé ütsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Mérget juttatsz belé. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Enyészmestert forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (26 sebzés). Mérgezõdik: Az arctalan galetki 15 ép-t sebzõdik. Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az arctalan galetkit. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Mérget juttatsz belé. Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellétrafáltál. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (27 sebzés). Az arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod - egy kék kristály. [ld. enc.]
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

z 167 50 zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki nép vezetõjérõl, aki a népét a hegyek alá, a biztonságba vezette. Teljesítményedet hatalmas tapsvihar jutalmazza. Úgy látszik, óriási sikered van! Záporozik eléd a pénz. (+174 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 képességpont.) Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy yeti csont! Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége. A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 zene; [49 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +40 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1161 sebzést okoztál, és 275 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 310 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû, hegyes fogú vámpír férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 123. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (18) / 5.27
[2] IQ: 10 (12) / 4.03
[3] ügyesség: 10 (16) / 2.24
[4] egészség: 10 (19) / 0.94
[5] mágia: 13 (15) / 1.45
[6] gyorsaság: 10 (12) / 0.65
[9] Méret/ép: 119 (139) / 56
Min. méret: 104
Barlangméret: 123
PONTJAID
Varázspont: 179 / 167
Képességpont: 16 / 14%
Hõsi pont: 55 (20)
Tám.bónusz: 38%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 581 / 314
Hírnév : 2172
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 67 (1)
Galetki gyõzelmek: 52 (1)
Torzsz. csaták: 734 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 684 (8)
Leölt torzszülött: 1083 (11)
Pszi csaták: 44 (0)
Pszi gyõzelmek: 20 (0)
Ájulások száma: 17 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje (29)
Speciális képességeid:
+29 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 2.) Hozz két tetszõleges káosztárgyat. 3.) Támogasd a Klánt 500 arannyal.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[18] tûzimmunitás: 5 (6) / 1.40 [24] rezisztencia: 4 (7) / 0 [25] bûz: 17 (19) / 0.24

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 2.34 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.81 [47] zárnyitás: 6 / 2.61
[48] mászás: 10 / 0.30 [49] rugalmasság: 4 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.02
[51] transzformáció: 3 / 0.10 [52] auraészlelés: 6 / 2.41 [53] ékszerészet: 3 / 0.10
[54] kereskedelem: 6 / 0.51 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.35
[57] gyógynövények: 7 / 4.41 [58] nyomkeresés: 8 / 4.13 [59] vezetõkészség: 7 (10) / 0.55
[60] pszi támadás: 10 / 0.88 [61] pszi energia: 9 / 4.98 [62] lopás: 5 / 0.70
[63] éberség: 4 / 0.52 [64] átokszórás: 10 (12) / 2.50 [65] álcázás: 2 / 0.35
[66] lopakodás: 5 / 1.05 [67] régészet: 11 / 0.72 [68] zene: 12 / 0.47
[69] tanulás: 6 / 4.47 [70] idézés: 2 / 0 [71] javítás: 2 / 0.05
[72] építés: 8 / 2.91        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 16 (17) / 0.95 [101] szakért.: 15 (16) / 14.10 [102] sebzõ méreg: 15 / 0  
fog [103] méret: 16 / 0 [104] szakért.: 12 / 0.49 [105] vámpirizáció: 7 / 0  
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 9 / 1.07     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 1.20 [36] csábmosoly: 3 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0
[11] elektromos kéz: 8 / 0.56 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 4 / 1.12
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 9 / 1.64 [172] gázpajzs: 5 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 3.24 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 6 / 0.14
[128] pszi csáp: 5 / 0.58 [30] sorvasztás: 4 / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.36
[176] szélpajzs: 1 / 0 [132] tudati méreg: 6 / 1.18 [16] tûzpajzs: 3 / 0.06
[14] vakító fény: 4 / 0.24 [170] villámpajzs: 1 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (100%): 11 elektr 29 életsz                
2. lista (70%): 15 jégpaj 170 villá                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Maszat, a sziklozug 48/0 179% 200% 13 / 1.66 megsemmisült
[2] Cafat, az óriás skorpió 58/58 192% 160% 7 / 0.49 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
mak 2
ism 3
vd
ism 3
p
2. Makró
pv 7
p 2507
p 2507
pv 8 4 3 5
3. Makró
pv 6
p
pv 8 4 3 5

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 70.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 5 50; VI erõ:180% ép:20%; PV 8 5 4 3; PSZ 45 68 67 48; L 150 14 28 20; HE 1; PTA 131 129 130 129 130; PTB 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2507 147 20;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #223 (113. forduló), #447 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4700. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz díszes fejpántja (#2919) 1 a káosz végzetes lemezpáncélja (#28014) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a sebesség átlátszó köntöse (#13302) * 1 a sebezhetetlenség vándorcsizmája (#19571) * 1 a szívósság csatos öve (#14666)
* 1 a tökéletesség kék köpenye (#21837) 1 bronz lárvaköpeny (#354) 2 ében láncing (#134)
1 maszk (#1090) 1 pikkelypáncél (#223) 1 szent templomi maszk (#232)
* 1 Thór könnyû pikkelyvértje (#36566) 1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom rubinja (#148) * 1 a sas kõamulettje (#16046) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) 1 a torony csepp fülbevalója (#18356) 1 a tûz malachit karkötõje (#22391)
7457 arany (#1) * 1 az egészség ezüst fülbevalója (#3057) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692) * 1 bronzmedál (#207) 235 drágakõ (#2)
* 1 kék gömb (#143) 1 malachit karkötõ (#1241) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szerencsekõ (#197) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 éhínség parányi gyöngye (#204) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
8 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kék kristály (#524) 2 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mágikus szemgolyó (#532) 1 második kulcsdarab (#227)
1 molitár dob (#168) 1 Urgod kémszeme (#533) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 Enyészmester (#217)

Varázsitalok és füvek
21 csótányláb (#25) 6 elfu moha (#33) 11 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 18 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom kék itala (#58)
15 hónakkupók (#30) 1 kalmárok itala (#66) 27 liánvirág (#24)
23 mátekel gomba (#21) 8 mézfû (#29) 22 mitulen fû (#20)
2 óriásnövés itala (#60) 17 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34)
3 sárga gyógyital (#61) 10 sárkányvirág (#32) 9 sötét mák (#23)
17 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59)
4 velparaj (#35) 19 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 barna manakõ (#149) 8 bolhedor szárny (#15) 15 ekinda haj (#147)
13 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
26 mandibula (#157) 10 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 10 nordkristály (#146) 12 pirgamit (#152)
2 smaragd esszencia (#229) 7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség halotti maszkja #21791 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a káosz díszes fejpántja (#2919), 4 liánvirág (#24), 8 drágakõ (#2), 1 yeti csont (#160), 3 sárkányvirág (#32), 2 barna manakõ (#149), 2 elfu moha (#33), 1 malachit karkötõ (#1241), 1 lelakatolt ládikó (#310), 1 maszk (#1090), 1 kék kristály (#524), 1 Urgod kémszeme (#533).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 353 arany (#1), 1 mágikus szemgolyó (#532), 1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791), 1 vándorcsizma (#1121), 1 zsugorító gyûrû (#200), 1 csontmaszk (#1092), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 lant (#166).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GALETKI KATONA (170. GALETKI)
A rend õrei a szinten, lefülelik a bûnözõket, a tolvajokat, ügyelnek rá, hogy a lakóterületre kóbor torzszülöttek ne hatolhassanak be. Ennek megfelelõen, harci képzettségük sem csekély, általában a végtaggal való harcot kedvelik. Egy átlagos, becsületes polgár sosem fog egy katonával harcba keveredni... De a tolvajoknak jaj, ha egy ilyet elfognak a katonák, számítson az alapos verésre, ami akár méretcsökkenéssel is járhat!



TORZ ORGLING (301. LÉNY)
Fúj, micsoda egy förmedvény! Ez hát a legendás torz orgling, amit gazdája belehajított a csatornába - azonban az ahelyett, hogy rögtön megfulladt vagy más módon kiszenvedett volna, elkezdte zabálni a mocskot, mígnem akkorára hízott, hogy mozdulni is alig bírt. Elpusztítása minden galetkinek szent kötelessége!



ORGLINGBÕR ÖV (395. TÁRGY)
Lenyúzva a torz orgling bõrét, és megspékelve némi bûbájmágiával, olyan varázsövet kapsz, amit még a helytartói hivatalnokok is irigykedve fognak nézegetni. MINDEN leheleted 5-tel magasabbnak számít, amíg viseled - mindemellett már apróság, hogy erõdet 1-gyel, védettségedet pedig 5%-kal növeli.



ZOMBI NAGYMESTER (171. LÉNY)
A leghatalmasabb zombi mesterek, a zombi nagymesterek képesek arra, hogy hatalmas zombi hordákat irányítsanak, sõt, képesek akár õk maguk is létrehozni a csatornaszinten szanaszét hagyott torzszülöttek tetemébõl. A zombi nagymester, idézõ és animációs képességének köszönhetõen, gyakorlatilag elpusztíthatatlan ellenfél, ha gyõzedelmeskedni akarsz felette, vagy iszonyatos hatalmú mágiára, vagy megfelelõen képzett szolgákra lesz szükséged.



A HALÁL APOSTOLA (173. LÉNY)
Már a Halál sekrestyése is tiszteletet parancsoló hatalommal rendelkezett, de a sekrestyések mégis csak kispályások vezetõik, az apostolok mellett. A Sötétség Egyházának apostolai mágikus képességeik révén védettebbek a támadásoktól, roncsoló és tiszteletet parancsoló végtagjaival pedig irtózatos ütéseket képesek kiosztani. Csak bízni lehet benne, hogy a sötét egyháznak nincsenek még náluk is hatalmasabb lényei! A sekrestyéshez hasonlóan zöldvérûeknek és tejivóknak szolgálhatnak táplálékul.



URGOD KÉMSZEME (533. TÁRGY)
Urgod az õsidõk világégéséért felelõs õsmágus, az istenek közé emelkedett Dornodonnak volt az avatárja. Ez persze neked semmit nem mond, nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy a kémszemet megdörzsölve az képes az õsök csarnokába is belátni! Ha a kémszem nálad van, a kontaktus õseiddel varázslatod nem 3x3-as körzetben deríti fel a csarnokot, hanem a középpontból induló 5x5-ös mezõt tár fel elõtted!



MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY)
A legtöbb galetki állandó rettegésben él a pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon? Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni, amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.



KÉK KRISTÁLY (524. TÁRGY)
Tyûha, ez aztán a kincs! Valami kék kristály, fekete obszidián foglalatban! Baromi sokat érhet ez nem vitás, de vajon mire jó? Mert jó valamire, az már tuti! Na várjunk csak? Ennek a foglalatában valami furcsa rajzok vannak bevésve. Csupa, a felszíni idõkre utaló dolog. Hoppá, csak nem egy felszíni varázstárggyal van dolgod? Jobb lesz, ha megmutatod a remetének, õ majd megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 524 parancsot!)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.