Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:04:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4689-85

Karakterszám: 4689 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 85 Játékhét: 364
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 151
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. szept. 18. 9h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2008. szept. 19.

E-mail!

HHAAR DAAM AAWERQUX KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
2008. 9.16. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beírt neked egy Krónikát.

Kissé már éhezel, ezért csak 101 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba burkolózó férfi. (hírneve 32574.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 13.* Pannonica és Ren megküzdöttek egymással, és Pannonica gyõzött. *aug. 13.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 43-as meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *aug. 14.* Pannonica mellé szegõdött egy orgling szatócs. *aug. 19.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Rent. *aug. 21.* Ambassadar gyõzelmet aratott Ren felett. *aug. 22.* Pannonicát kis híján megölte egy energiagólem. *aug. 25.* Pannonicát kis híján megölte egy szilmill zombi. *aug. 25.* Ambassadar rangja a Mágusok Klánjában "felsõbbrendû manaörvény" lett. *aug. 25.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott õsöreg vazallus felett! *aug. 26.* Ambassadart kis híján megölte egy Afgori.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

var 31 3 31. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen féreg érintése varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

var 167 3 167. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot tombolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tombolás varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

e 20 élelemszerzés
Megkeresed a szint pékjét. Finom cipót szokott sütni valamilyen búzafélébõl, amit idelent termesztenek. Végzel némi ház körüli munkát, cserébe ennivalót kapsz. Ez ám a békés élet! (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (340. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (376. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

z 166 10 zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen mosolyogva fogadod elismerésüket. (+40 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 hõsiesség pont.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy elektronitot!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

z 166 10 zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért
Már zenéltél ebben a körben. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
k 14 kaland elvállalása
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod. Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikertelen] Azért megpróbálkozol a dologgal. Az elsõn még gond nélkül átjutsz, a második már megvág egy kicsit. Amikor a harmadik majdnem lecsapja a fejed, visszafordulsz. Inkább vállalod az elsõ két bárd vágásait, mint a biztos halált.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

bb 4 9 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. - Kedves barátom, mindig nagy öröm érdeklõdõket látni az akadémián. Ha ráérsz, szívesen adnék egy kis feladatot. Más nem is lesz szükséged, csak egy kis kitartásra. Ha benne vagy a dologban, akkor Meischert professzort keresd. (7. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (316. kaland, összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) és egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a kronorém felé lõ. (2 találattal 30 sebzést okozott.) Õshüllõ a kronorémet rohamozza. A csontváz harcos odajön hozzád. A kronorém Õshüllõ felé mozog. Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! Õshüllõ és a kronorém egymással harcolnak. A csontváz harcos rád támad. Rozsdás kardot forgatva támad. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csontváz harcost. Lesújtasz bal csápoddal. Nem találtál. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Regenerálsz (+7 ép) Méreg: A kronorém 9 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** José megközelíti a kronorémet. A kronorém és Õshüllõ egymással harcolnak. A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad. (7 ép-t sebzõdtél). José a kronorémet támadja. A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. El sem találtad. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 29/4, José: 39/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak 14% jut. Viszed, ami mozdítható: egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 26 arany és 2 hamis arany. José eszik. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a renegát mágustanonc felé lõ. (2 lövéssel 35 ép-t sebzett.) Magában motyogva, a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot. Sebzõdsz 18 ép-t a tûzfaltól. Õshüllõ a renegát mágustanonc felé mozog. Õshüllõ 11 sebzést kap a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A renegát mágustanonc kileheli lelkét. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 0/11, José: 35/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 6% jut.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. José felemeli a sziklarepeszt, és a nedonkutya felé lõ. (2 találattal 25 sebzést okozott.) Megközelíted az ichinedart. A nedonkutya Õshüllõ irányába megy. Õshüllõ a nedonkutya felé mozog. Támadod az ichinedart. Elõresuhintasz bal csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az ichinedar hörögve elterül. A nedonkutya és Õshüllõ egymással harcolnak. Regenerálsz (+7 ép) Méreg: A nedonkutya 9 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** José a nedonkutya irányába megy. Megközelíted a nedonkutyát. José a nedonkutyát támadja. A nedonkutya kileheli lelkét. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 10/20, José: 40/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 12%.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy warnök (#73) és egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** José a csontváz harcost lövi. (2 lövéssel 39 ép-t sebzett.) Megrohamozod a warnököt. Õshüllõ a csontváz harcos irányába megy. A csontváz harcos Õshüllõ felé mozog. A warnök máris elõtted terem! Támadod a warnököt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Õshüllõ és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A warnök téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. Elhibázta. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** José a warnök irányába megy. José a warnököt támadja. Õshüllõ a warnököt támadja. A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 33/0, José: 49/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 15% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. José táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (232. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és az óriáscsótány felé lõ. (2 lövéssel 36 ép-t sebzett.) Az óriáscsótány holtan terül el. A rovarsámán ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Õshüllõ a rovarsámánt rohamozza. Megrohamozod a rovarsámánt. Õshüllõ a rovarsámánt támadja. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal. El sem találtad. A rovarsámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 20/0, José: 36/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy drágakõ, 27 arany és egy hamis arany. Õshüllõ az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

k 99 kaland elvállalása
Troy Archid a szokásos helyen ül, és mint mindig, mosolyog.
- Tudom, hogy teljesítetted a próbát. - mondja barátságosan, és hellyel kínál. Leülsz a mellette levõ kõre. Már nem is csodálkozol, hogy olyan dolgokat is tud, amirõl fogalma sem lehetne, megszoktad ezt tõle. Inkább sürgeted, hogy folytassa a történetet, mire õ csak bólint.
- Rintelki Anator két héten át keresett, kutatott, míg végül megtalálta a nyomot. Ezúttal nem eresztette el, belekapaszkodott, mint egy orgling kopó. Bármennyire is a rosszullét kerülgette tõle, a végére akart járni, meg akarta tudni, hogy csak õ képzeli ezt az egészet, vagy valóban van mögötte valami. Követte a nyomot, és a szag egyre erõsödött. A markával szinte meg tudta volna fogni ezt a valamit, ezt a képlékeny, hihetetlenül kellemetlen érintésû dolgot, ami mindenhol ott volt a levegõben.
- Aztán befordult egy sarkon, és egyszercsak ott állt vele szemben. A szürke köpenyt, csuklyát viselõ, ápolatlan, gyûlölettõl izzó szemû fickót valahogy azonnal megismerte, pedig elõtte még sosem találkozott a fajtájával. Egy renegát galetki volt, számkivetett, akit fajtája a legnagyobb bûnért halára ítélt: valaki, aki a legõsibb, legszentebb törvény ellen vétett, megölt egyet a saját fajtájából, a galetkik közül. A renegátok örök életükre rejtõzni kényszerültek a Hegy elhagyatott járataiban, úgy éltek, mint a torzszülöttek, és többnyire nem túl sokáig. A galetkik ugyan híresek voltak alkalmazkodó képességükrõl, de a civilizációhoz szokott humánok nem voltak képesek ekkora átváltozásra. A renegát, aki elõtte állt, maga is félig vadállattá vált, hasonlatossá a Hegymély visszataszító torzszülötteihez. Ínyét vicsorogva felhúzta, karmait kieresztette, ugrásra készült. Szóval õ az, aki gyilkolt, mocskát bûzét hátrahagyta, õ a felelõs az elmúlt idõszak rémálmaiért! Anator érezte, eljött a leszámolás ideje, most megfizethet a gonosznak, aki végre konkrét alakot öltött.
Rikoltva vetették magukat egymásra. Éles karmok sújtottak le, tüskék szúrták át a bõrt, csápok tekeregtek a másik torka felé. A harc vad volt és kegyetlen, szemernyi kétség sem maradt, hogy csak egyikük fog élve távozni. Vagy egyikük sem. Számos sebbõl véreztek már, de nem adták fel. Egymásba gabalyodva tépték, harapták, rúgták egymást. A földön gurulva, egyszercsak érezte Anator, hogy eltûnik alóla a talaj, és zuhannak. Csak egy pillanatig tartott az egész, de mindketten kétségbeesetten próbáltak úgy helyezkedni, hogy felül legyenek. Becsapódtak. Anator szerencsésebb volt, õ került felülre. A renegát tágra nyitotta szemét, ahogy háta a sziklás földnek csapódott. Nem zuhantak olyan mélyre, mint elõször gondolták. Anator felemelte karmát, hogy átszakítsa ellenfele torkát... de ekkor megakadt a mozdulat. Valami nem volt rendben.
A bárd itt megáll a történettel, és felemeli a fejét, mintha a távolba hallgatódzna.
- Most mennem kell, sajnálom. Valakinek nagyon nagy szüksége van rám. De ne félj, holnap itt leszek újra. Hozz magaddal három hónakkupókot, ha hallani akarod a folytatást!
Három hónakkupókot? Annyira megdöbbensz a kurta-furcsa megszakításon, hogy elbambulsz egy rövid idõre, és mire körülnézel, a bárd már nincs sehol. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Folytatod a régészkedést. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a nedonkutya felé lõ. (2 találattal 23 sebzést okozott.) Az ichinedar elõhív egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) Õshüllõ a nedonkutya irányába megy. Az ichinedar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nedonkutya Õshüllõ felé mozog. Õshüllõ és a nedonkutya egymással harcolnak. Az ichinedart próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Mellé! Lecsapsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Õshüllõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** José a nedonkutyát próbálja távolról eltalálni. (2 találattal 24 sebzést okozott.) A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 14/25, José: 47/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 12% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid 2 quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** José az 1. quwarg katonát próbálja távolról eltalálni. (2 lövéssel 9 ép-t sebzett.) A 2. quwarg katona odajön hozzád. Az 1. quwarg katona Õshüllõ irányába megy. Megindulsz a 2. quwarg katona felé. Már ott is vagy! Õshüllõ elindul az 1. quwarg katona felé. A 2. quwarg katona rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (14 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Az 1. quwarg katona és Õshüllõ egymással harcolnak. A 2. quwarg katonát próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lecsapsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. quwarg katona sebzõdik 9 ép-t.
*** 2. KÖR *** José elindul az 1. quwarg katona felé. Az 1. quwarg katona és Õshüllõ egymással harcolnak. José az 1. quwarg katonát támadja. Megtámadod a 2. quwarg katonát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A 2. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. quwarg katona 9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Az 1. quwarg katona és Õshüllõ egymással harcolnak. José az 1. quwarg katonát támadja. Az 1. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 7/12, José: 28/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 17%. Viszed, ami mozdítható: 24 arany és egy hamis arany. Õshüllõ az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.) Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy díszes vászonlepel! [ld. enc.] [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 2 adagot. Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** José sziklarepesszel lövi a 2. óriás skorpiót. (2 találattal 23 sebzést okozott.) Megrohamozod a 2. óriás skorpiót. Õshüllõ elindul a 2. óriás skorpió felé. A 2. óriás skorpió odajön hozzád. Támadod a 2. óriás skorpiót. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). A 2. óriás skorpió hörögve elterül.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 0/0, José: 23/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 6% jut. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 478 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 31 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 282 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hhaar Daam Aawerqux, egy hosszú, fehérhajú, hegyes fülû, nyúlánk férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 85. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (15) / 0.88
[2] IQ: 9 (12) / 1.90
[3] ügyesség: 6 / 1.01
[4] egészség: 6 (8) / 1.12
[5] mágia: 8 (10) / 3.55
[6] gyorsaság: 9 / 1.49
[9] Méret/ép: 107 (113) / 113
Min. méret: 87
Barlangméret: 107
PONTJAID
Varázspont: 122 / 116
Képességpont: 8 / 26%
Hõsi pont: 27 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 386 / 237
Hírnév : 1773
Jóllakottság: 124%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 171 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 151 (8)
Leölt torzszülött: 194 (14)
Pszi csaták: 17 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (7)
Speciális képességeid:
+7 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 8 nordkristályt. 2.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 3.) Semmisíts meg öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 14 / 0 [19] hidegimmunitás: 2 / 0.20 [24] rezisztencia: 1 (3) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 0.60 [47] zárnyitás: 5 / 0.58 [48] mászás: 12 / 9.75
[49] rugalmasság: 4 / 0.29 [50] meggyõzõkészség: 5 / 3.20 [53] ékszerészet: 2 / 0.03
[54] kereskedelem: 10 / 0.52 [55] szívósság: 1 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.91
[57] gyógynövények: 2 / 0.37 [58] nyomkeresés: 6 / 2.04 [59] vezetõkészség: 5 / 0.40
[60] pszi támadás: 6 / 0.31 [61] pszi energia: 5 / 0.31 [64] átokszórás: 6 / 5.61
[67] régészet: 7 / 2.69 [68] zene: 16 / 13.59 [69] tanulás: 8 / 5.55
[70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 10 / 4.73 [73] felderítés: 2 / 1.30

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 10 / 0.20 [101] szakért.: 7 / 2.13 [102] paraliz.méreg: 7 / 0  
jobb csáp [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.53 [105] sebzõ méreg: 6 / 0  
bal csáp [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 6 / 4.02 [108] vámpirizáció: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 2 / 0 [31] féreg érintése: 3 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 0.40 [27] kisebb gyógyítás: 3 / 0.32 [128] pszi csáp: 3 / 0.08
[131] sz.áll.roncsolása: 4 / 0.52 [167] tombolás: 3 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Õshüllõ, az óriás skorpió 52/40 190% 200% 5 / 2.88 harcol
[2] José, az élõ cseppkõ 40/40 190% 200% 5 / 2.88 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
v 154
e 9 80
z 166 10
p
ism 3
x 10
2. Makró
v 154
e 9 80
p
x 10
ism 3
z 166 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 30 27; VI erõ:80% ép:35%; PV 1 5 3; PSZ 68 54 48; TT 15; HE 1; PTA 131 131;

SPECIALIZÁCIÓD: Áldott lélek. (Nem találsz szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #14 (9. épület), #17 (3. épület), #23 (8. épület), #389 (72. forduló), #333 (78. forduló), #244 (80. forduló), #395 (67. forduló), #350 (67. forduló), #239 (81. forduló), #409 (75. forduló), #293 (81. forduló), #204 (81. forduló), #310 (82. forduló), #410 (82. forduló), #488 (82. forduló), #327 (83. forduló), #398 (83. forduló), #353 (84. forduló), #340 (85. forduló), #376 (85. forduló), #316 (85. forduló), #232 (85. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a hatalom fekete csizmája (#6972) * 1 a káosz varázslatos sisakja (#11889) 1 a küzdelem vassisakja (#20426)
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) 1 az ellenállás vándorcsizmája (#28571) 1 bõr mellvért (#1046)
1 díszes fejék (#135) * 1 öv (#1165) 1 szöges öv (#1168)
7 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a méreg malachit karkötõje (#24191) 1 a villám karikaszimbóluma (#23711) 1 amulett (#1195)
1464 arany (#1) * 1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) * 1 az entek sárgaréz nyaklánca (#9731)
1 díszes karkötõ (#1242) 12 drágakõ (#2) 22 hamis arany (#809)
* 1 kristályamulett (#130) * 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
1 díszes vászonlepel (#516) 2 fekete dukát (#218) 2 furulya (#167)
1 garling kristály (#209) 2 kötél (#128) 1 Krónika (#783)
2 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)

Fegyverek
1 a tudós könnyû íja (#11621) 1 fogazott tõr (#6) 2 harci fejsze (#12)
4 kerek kõ (#11) 1 lándzsa (#1330) 5 rozsdás kard (#131)
40 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 6 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
5 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52) 4 liánvirág (#24)
8 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 5 mézfû (#29)
7 mitulen fû (#20) 5 ragálygomba (#26) 4 sárkányvirág (#32)
5 sötét mák (#23) 6 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479) 7 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161)
7 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165)
3 nordkristály (#146) 24 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152)
1 xenópete (#278) 1 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma #1121 (1).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 tejfonál (#28), 1 ragálygomba (#26), 87 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 mitulen fû (#20), 7 õsi relikvia (#17), 1 elektronit (#141), 2 törpe pikkelyvért (#4), 4 hamis arany (#809), 2 rozsdás kard (#131), 1 díszes vászonlepel (#516), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DÍSZES VÁSZONLEPEL (516. TÁRGY)
Nagyon szép kis dísz lehetne ez barlangod falán, gondolod, úgyhogy megtartod. Aztán minél többet van nálad, annál inkább furcsa érzésed lesz. Talán nem is csak egy egyszerû vászonlepel. Ezek a formák, ez az anyag... valahogy nem illik ide a hegybe! Csak nem egy felszínrõl származó tárgyra leltél? Talán el kellene vinni a remetéhez, és megkérdezni a véleményét! (Ehhez add ki a BE 20 3 516 parancsot!)



FELSZÍNI VARÁZSTÁRGYAK
Megtaláltad hát életed elsõ olyan tárgyát, mely nyilvánvalóan a régi korokból, a felszíni idõkbõl származik! De vajon mihez kezdj vele? Használni biztos, hogy semmire nem tudod, nem értesz te az ilyen csecsebecsékhez. Talán a remete segíthet! Add ki a BE 20 3 {tárgy száma} parancsot, hogy kikérd a remete véleményét!
Mostantól kutathatsz direkt felszíni varázstárgyak után. Ehhez a FTK parancsot kell kiadnod. Paraméterekben határozhatod meg, hogy milyen módon szeretnél kutatni. Vigyázz, egy fordulóban mindegyik módszer csak egyszer használható! Ha egy fordulóban többféle módon is kutatni szeretnél, azt nem csak több FTK paranccsal, hanem egyetlen, több paraméteres FTK paranccsal is megteheted. Egy fordulóban az elsõ kutatás 20, a második 25, a harmadik 30, a negyedik pedig 35 tevékenységpontot emészt fel. Mivel a felszíni tárgyak után való kutatás saját mohó érdekeidet szolgálja, és ezért nem túl hõsies cselekedet, ezen kutatások során NEM HASZNÁLHATSZ FEL hõsiesség pontot!
FTK 1 - torzszülött vadászat: Kinézel magadnak egy szimpatikus torzszülöttet, akirõl úgy gyanítod, hogy felszíni varázstárgyat rejtegethet. Ha sikerül legyõzzed, van rá minimális esélyed, hogy tényleg találsz nála ilyen varázstárgyat.
FTK 2 - árnyékcsata: A gonoszabb lelkületû egyének módszere, hasonló a torzszülött vadászathoz, de itt egy másik galetki ellen küzdesz. Természetesen csak ájulásig tart a csata, de ha te gyõzöl, nagyobb eséllyel találsz felszíni varázstárgyat nála, mint a torzszülött vadászat esetén.
FTK 3 - asztrális kutatás: A pszionikában jártas galetkik módszere az asztráltérben való kutakodás. Lényegesen nehezebb módszer az elõzõ kettõnél, de a siker is biztosabb.
FTK 4 - a próbamester: Egy elhagyatott tó partján él a próbamester! Senki nem tudja, honnan szerzi be felszíni tárgyait, de az biztos, hogy van neki bõségesen! Aki megfelel a mester által kiagyalt rafinált próbákon, biztosan kap egy felszíni varázstárgyat tõle.
Vigyázz, bizonyos felszíni varázstárgyak csakis a próbamestertõl szerezhetõek meg! Léteznek persze olyan felszíni varázstárgyak is, melyekre csakis torzszülött vadászat, árnyékcsata, vagy asztrális kutatás közben találhatsz rá. Érdemes tehát mind a négyféle módszert használni a felszíni tárgykutatások során!



KRÓNIKA (783. TÁRGY)
A galetki faj történeteit most összegyûjtötték, összefoglalták egy 12 kötetes krónikában. A krónikákat elolvasva, olyan tapasztalatra teszel szert, amely mindaddig meglesz, amíg a krónikák a birtokodban vannak (ehhez KFelni sem kell õket). Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulódban, és annyi százalékkal csökken az esély, hogy tárgyaid tönkremenjenek. Ennyivel csökken az is, hogy hányas IQ kell a varázslatok elsajátításához. Pl. ha 12 krónikád van, akkor ha egy varázslathoz 30-as IQ kellene, neked elég lesz 18. Ezenfelül, a krónikák számától függõen nõ a kapott lélekenergia is (krónikánként 0.5-2%-kal, attól függõen, hogy hányadik szinten élsz, tehát pl. egy magasabb szintû galetki 12 krónika mellett minden csatából +24% lélekenergiát kap, és ez nem számít az esetleges korlátozásokba). Összesen legfeljebb 12 Krónika hatása adódik össze, akkor is, ha valahogy több lenne a birtokodban. Nem átadható.



DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY)
Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt! Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.