Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az Ellenség támadása
Küldd el képeslapként!
Arról az eseményről, amely során az Ellenség lecsapott őseinkre, és a föld alá űzte őket, nem sok írásos emlékünk van. Talán pont így történt, mint a képen látható: az Ellenség iszonyatos hatalma rengette meg földjeinket, és csapott le fajunk tagjaira.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 00:57:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4670-14

Karakterszám: 4670 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 33
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 494
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 23. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 26.

E-mail!

SARUMAN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9646.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 25.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *dec. 2.* Avvocato Terrasini és José Desperato megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *dec. 2.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *dec. 9.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Hermione Granger felett. *dec. 11.* Fortian gyõzelmet aratott Popey a Mágus felett. *dec. 11.* A Kalandférgek szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *dec. 19.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte C'Archiet. *dec. 20.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Samael felett. *dec. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *dec. 30.* Torz Talbotot kis híján megölte egy kõtroll.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 8 25 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

m 4 11 1122 2211 1141 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,11) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 4,10) A folyosó északra vezet. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Alkotepar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 47 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Balentinia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 44 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 78 százas lépés után érkezett meg Alkotepar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Balentinia érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta. [ld. enc.]
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

m 1212 2211 2121 4144 1111 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (13 sebzés). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ. Hmm, talán enni kéne. Falni kezdesz. (+21% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (305. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. A hájas worpel elmond egy gránitbõr varázslatot. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Villámokat köpsz. (18 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A hájas worpel hörögve elterül.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+21% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. [ld. enc.] A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A hájas worpel irányába mozogsz. Támadod a hájas worpelt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). A hájas worpel hörögve elterül.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Megéheztél. Falni kezdesz. (+21% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (395. kaland, összköltsége 10 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga máris elõtted terem! Az orgling szolgát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Az orgling szolga rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). [19 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. A goblin kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. Megközelíted a goblin kobrát. A goblin kobrát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés).
*** 2. KÖR *** A goblin kobrát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). A goblin kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [22 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzsot. A goblin kobra irányába mozogsz. A goblin kobrát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). [25 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (258. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga irányába mozogsz. Az orgling szolga feléd rohan. Megtámadod az orgling szolgát. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Összegyûjtöd a "kincset": 22 arany. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (260. kaland, összköltsége 35 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga irányába mozogsz. Az orgling szolga odajön hozzád. Támadod az orgling szolgát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). Az orgling szolga téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (5 sebzés). Az orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 10 arany. [31 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 284 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 15 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 183 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Saruman, egy sötét ködbe burkolózó, kék köpenyt viselõ, titokzatos, de barátságos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.20
[2] IQ: 3 / 1.35
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 4 / 1.75
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 5 (4) / 1.31
[9] Méret/ép: 52 / 44
Min. méret: 42
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 13 / 23%
Hõsi pont: 6 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 103 / 102
Hírnév : 211
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 13 (0)
Galetki gyõzelmek: 7 (0)
Torzsz. csaták: 84 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 81 (8)
Leölt torzszülött: 84 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 12 / 4.74 [25] bûz: 11 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0.42 [48] mászás: 2 / 0.87 [64] átokszórás: 3 / 2
[66] lopakodás: 1 / 0.20        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.80     tõr

MAKRÓID
1. Makró
vd
vd
vd
vd
vd
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 10 20; VI erõ:200% ép:20%; PV 5 3 4 1; PSZ 66 48 47;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #487 (12. forduló), #211 (12. forduló), #390 (13. forduló), #305 (14. forduló), #395 (14. forduló), #258 (14. forduló), #260 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 könnyû pikkelyvért (#1016)

Ékszerek, kincsek
245 arany (#1)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
2 mátekel gomba (#21) 1 csótányláb (#25) 5 liánvirág (#24)
1 winropu moha (#22) 3 sötét mák (#23) 1 fehér gyógyital (#50)
1 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
5 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
1 molad púp (#16) 1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LOGIKAI FELADVÁNYOK
Az Õsök Csarnokában könnyebb-nehezebb logikai feladványokat kapsz. A megfejtésükhöz az M parancsnak adj ki egy 8{megfejtés} paramétert, mielõtt a rejtvényre lépnél. Pl. a csarnok 10,11-es mezõjén van egy rejtvény, amelynek a megfejtése 135. Tehát a parancs:
M 9 11 8135 2
Azaz belépsz a 9,11-es mezõn, beírod, hogy 135 lesz a megfejtés, és lépsz keletre, ahol a rejtvény van. Ha nem tudod a megfejtést, 1 KNO árán, egy üres 8-as paranccsal is átmehetsz a rejtvényen, de ennél jobban jársz, ha megfejted. Az alábbiakban következzék néhány jótanács, ha valamelyik rejtvény túl nehéznek tûnne.
Elõször is, a legtöbb rejtvényben valamilyen ismeretlenek szerepelnek. Pl. X orgling... vagy Y hordó bor. Nyilván ezek értékét kell megfejteni. A megfelelõ matematikai képlettel persze ezek gyorsan megoldhatók, de mi van, ha ezeket nem ismered? Akkor se ess kétségbe! Ezek az X és Y ismeretlenek néhány próbálkozásból kitalálhatók. Pl. a rejtvény azt mondja, hogy két hordó és három üveg az nyolc aranyért kelt el, de négy hordó és egy üveg hatért, akkor ez a matematika nyelvére lefordítva, 2X+3Y=8 és 4X+Y=6. Ennek a megfejtése nem túl nehéz még akkor sem, ha elkezded végigpróbálgatni a lehetséges X és Y értékeket. (X=1 és Y=2 lesz.) A városba elinduló parasztól szóló rejtvénynél nem kell ismerned a koszinusztételt, elég egyszerûen elõvenni egy szögmérõt és egy vonalzót, lerajzolni a háromszöget és lemérni a távolságot (vigyázz, a feladat beugrató, hiszen a háromszög szöge 180 fok mínusz amennyit a paraszt elfordult). A számsornál, ha nehéznek tûnik, nézd meg a számok különbségét. Ha még mindig semmi, nézd a különbségek különbségét. Elõbb-utóbb lesz valami összefüggés...
Egy tanács: ha sem te, sem a szüleid nem tudnak a megfejtésben segíteni, fordulj a matektanárodhoz. Ha neki sem megy a megoldás, akkor marad az üres 8-as...



RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY)
A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.