Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 18:37:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4627-50

Karakterszám: 4627 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 262
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 467
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. júl. 2. 9h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2008. júl. 3.

E-mail!

LOCS-POCS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: bronzmedál, az enyészet mellvértje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet halotti maszkja, az enyészet vándorcsizmája, Xantin bõröve, a szakács üstje, ezüst nadrág, a káosz éjfekete karkötõje, Enyészmester. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 jéglehelet italát. ( +15 jéglehelet.) Ron máris elõtted terem! Ron rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (31 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-17 ép.)
*** 2. KÖR *** Ron rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (33 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-19 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Ron meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Gork a vadász részére 1 db a bûz halotti maszkját. Te 32 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Elérkezett az idõ az 53. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Arana, Szellem, Ron, Gork a vadász.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket, amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri. Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják. Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt kell hamuvá égetni.
Arana ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Tûzlehelet próba 20-as küszöbre: sikeres] Arana beborítja lángnyelvekkel a rongyfigurát. Hátrahõköltök az irtózatos hõség elõl! Mindenfelé pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat a csapat jéglehelõjének!
Szellem a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Jéglehelet próba 20-as küszöbre: sikeres] Szellem nagy levegõt vesz, és a levegõ megdermed körülötte.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok, itt az ideje a savlehelõnek!
Ron ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Savlehelet próba 20-as küszöbre: sikeres] Ron butyogó, fortyogó savval borítja be a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az elmélkedés a dolgotok.
Mindenki egyetért abban, hogy ez Gork a vadász területe.
[Elektr.lehelet próba 20-as küszöbre: 11 hõsiesség pont árán sikeres] Gork a vadász körül szikrák kezdenek táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken vibráló elektromosság fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Gork a vadász tovább lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben! A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl, és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek, mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Ron a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Mérg. lehelet próba 20-as küszöbre: 13 hõsiesség pont árán sikeres] Ron irtózatos erejû gázfelhõvel borítja be a zsüritagot. Ti messzebb álltok, mégis elkábultok!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög. A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig! A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök. Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok. A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy jéglehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, az elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja, a mágus köpenye, Trollagyar. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Rögtön visszavágsz: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Így szól hozzád: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Szellem részére 1 db nordkristályt. Te 2 aranyat kaptál.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Akadil Tel Kator, egy fekete testén vörös tüskés férfi. (hírneve 32163.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 1.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *júl. 2.* Pannonicát legyõzte harcban egy lidérc nyálka. *júl. 2.* Pannonicát majdnem felfalta egy ódzkodó manó. *júl. 2.* Pannonica szolgálatába állt egy quwarg lidérc. *júl. 2.* Pannonica csatában legyõzte Rent. *júl. 2.* Pannonica gyõzelmet aratott Errtu felett. *júl. 2.* Pannonicát legyõzte harcban egy dögféreg. *júl. 2.* Pannonicát kis híján megölte egy glaidiata. *júl. 2.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ambassadart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

sza 1 50 50 db 1 tárgy átadása 0. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Orgling szolga morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

bb 4 5 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 15 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az óriás skorpió sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriás skorpió téged támad. Tekergetve suhint farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Feléd döf ollóival. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az óriás skorpió 20 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 1 ép-t. (-5 vp.) Az óriás skorpió rád támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád ollóival. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az óriás skorpió 20 sebzést kap. 1 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az óriás skorpió holtan terül el.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Odamész az egyik "galetkitanyához". A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Semmi veszély! Benyomulsz.
Vendéglátód Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, az enyészet mellvértje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet halotti maszkja, az enyészet vándorcsizmája, Xantin bõröve, a szakács üstje, ezüst nadrág, a káosz éjfekete karkötõje, Enyészmester. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Óvatosan beszürcsölsz 1 jéglehelet italát. ( +15 jéglehelet.) Agyar Ron irányába megy. Ron Agyart rohamozza. Agyar és Ron egymással harcolnak. Agyar hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Ront. Ront próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (20 ép-t sebeztél). Ron téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (30 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-16 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Ron sebzõdik 20 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-5 vp.) Ron téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (38 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-20 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 12/32.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+55 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

k 19 14 17 kaland elvállalása
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200 aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany]
Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva tapsol egyet.
- Most pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl nem volt szó! Ellenfeled egy kõtroll fatty (#113).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty sebzõdik 20 ép-t. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) A kõtroll fatty Agyar irányába megy. Agyar a kõtroll fatty felé mozog. A kõtroll fatty és Agyar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A kõtroll fatty sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A kõtroll fatty és Agyar egymással harcolnak. Agyar kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A kõtroll fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 3/46.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Viszed, ami mozdítható: 25 arany és 2 hamis arany.
Egy mérges oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd odalépsz a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek csapnak ki! [34 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+17 életpont.)
Ugyan alaposan összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten fordulsz a kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg a vállát. - Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad jól, most visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban ugyan, de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb meglepetés. Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted. Egyszercsak megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan a kõbõl! A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a kardot, hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod a 200 aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz, és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni, nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson, és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver, hanem a Kõ Kardja! [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.

(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az óriáscsótány sebzõdik 20 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az 1. óriáscsótány sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány holtan terül el. Agyar megközelíti a 2. óriáscsótányt. A 3. óriáscsótány odajön hozzád. A 2. óriáscsótány megközelíti Agyart. Agyar és a 2. óriáscsótány egymással harcolnak. A 3. óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A 2. óriáscsótány sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. Agyar a 3. óriáscsótány irányába megy. Agyar a 3. óriáscsótányt támadja. A 3. óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával mar. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 3. óriáscsótány sebzõdik 20 ép-t. 1 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 20/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%).
No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón. A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid 4 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. óriáscsótány 20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Agyar a 3. óriáscsótányt rohamozza. A 4. óriáscsótány megközelíti Agyart. A 3. óriáscsótány megközelíti Agyart. A 2. óriáscsótány rád támad. Marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Agyar és a 3. óriáscsótány egymással harcolnak. A 4. óriáscsótány Agyart támadja.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. óriáscsótány 20 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány hörögve elterül. Agyar és a 3. óriáscsótány egymással harcolnak. A 3. óriáscsótány hörögve elterül. A 4. óriáscsótány és Agyar egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A 4. óriáscsótány sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A 4. óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 17/17.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Viszed, ami mozdítható: 5 arany és egy hamis arany.
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik, végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót, és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ (#128) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az óriáscsótány 20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az óriáscsótány kileheli lelkét. A csótánykirálynõ elindul Agyar felé. Agyar megközelíti a csótánykirálynõt. A csótánykirálynõ és Agyar egymással harcolnak. Agyar kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A csótánykirálynõ sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ odajön hozzád. A csótánykirálynõ rád támad. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Szagától fuldoklasz. (-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ sebzõdik 20 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/11.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 28 arany és 2 hamis arany.
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken, kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást. Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két fehér gyógyitalt.
(+2 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.

(17. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[83 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

kf 216 100 bekészíted a 216. tárgyat
Elrakod a gyõzelem kardját. A csápodba veszed a Kõ Kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

ee 27789 1122 1000 1330 12 27401 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 15 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, mátekel gomba (#21) 39 ap, winropu moha (#22) 39 ap, ragálygomba (#26) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, nordkristály (#146) 11 ap, húsevõ bibe (#151) 19 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 21 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap, pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, vaspajzs (#1063) 173 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard (#1318) 173 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, a pontosság íja (#4420) 117 ap, a titán köpenye (#5635) 103 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 107 ap, a gepárd tõre (#15700) 107 ap, a sas görbekardja (#16166) 297 ap, a tûz lándzsája (#22480) 68 ap, a villám lándzsája (#23830) 68 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 201 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 154 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 154 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 292 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 311 ap, a sün zöld köntöse (#25001) 154 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 149 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 64 ap, a sav gyûrûje (#26875) 58 ap, a sav csonttõre (#26951) 154 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 201 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 58 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 54 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 170 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 58 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 68 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 58 ap, a sólyom sisakja (#29425) 68 ap. Eladod a káosz halálos gyûrûjét 53 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 fekete csizmát 15 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 lemezpáncélt 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 lándzsát 4 aranyért. Eladsz 2 harci fejszét 8 aranyért. Eladod az elektromosság csonttõrét 32 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

fel felköltözés a következõ szintre
Elhagyod a boltot. Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni felköltözés elõtt. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

v 146 3 3 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

bb 1 3 4 7 8 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, ezüst láncing (#1033) 313 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az erõ maszkja (#1540) 107 ap, az egészség köpenye (#2935) 103 ap, a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) 540 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 327 ap, a pontosság köpenye (#4285) 103 ap, az élet kerek pajzsa (#5111) 234 ap, az élet zöld köntöse (#5201) 217 ap, a gladiátor bõr mellvértje (#5996) 374 ap, a gólem kerek pajzsa (#8261) 297 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 103 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 297 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 503 ap, a tûz könnyû láncinge (#22181) 264 ap, a tûz bronz mellvértje (#22197) 409 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 311 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég sárga öve (#22767) 285 ap, a jég malachit karkötõje (#22841) 154 ap, az enyészet lándzsája (#23380) 68 ap, a villám tõre (#23800) 58 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 264 ap, a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 351 ap, az elektromosság amulettje (#27295) 58 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 163 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 149 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566) 201 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 248 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 170 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 149 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 149 ap, a sólyom sisakja (#29425) 68 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 292 ap, a sólyom köntöse (#29500) 58 ap.

[be 3:] Hazamész a boltból. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ-1, 180ap) villámsújtás (#22, IQ2, 180ap) féreg érintése (#31, IQ-1, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ2, 260ap) mágiatörés (#35, IQ3, 250ap) parancs (#38, IQ0, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ2, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ3, 200ap) elektromos fal (#143, IQ-1, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ0, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ-4, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ3, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ1, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ-1, 250ap) pengefal (#166, IQ-1, 180ap) - Á, kedves Locs-Pocs! Egy olyan galetkit keresek, akiben csak úgy buzog a mágikus energia. Ha az orrom nem csal, Te éppen megfelelsz. Lenne egy kis munka a számodra. Egy különleges kis állatot kéne befogni, a neve magneotid. Nem kell semmi segédeszköz. Ha magadhoz tudod csalogatni, akkor nyert ügyed van, simán megfogod, és elhozod. Itt a szint térképe, gyere, megmutatom merre kell keresned. (17. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. - Jó, hogy benéztél. Lenne itt egy kis munka, amire hirtelen nincs ember az akadémián. Ha megtennéd, hogy kiszaladsz a csatornába, és befogsz egy vérfarkas kölyköt, mindenki hálás lenne neked. (9. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során. - Mindig örömmel fogadjuk az új jövevényeket szintünkön. Jó tudni, hogy az új generáció tagjai képesek megfelelni az elvárásoknak. Gondolom te is jobban érzed magad az itteni tágas barlangodban, mint a lárvaszint nyomorúságosan szûk odújában. Remélem aktívan részt veszel majd a szint társadalmi életében, és nem habozol idõt áldozni a köz számára is fontos teendõk elvégzésére. Rögtön lenne is egy kis tennivaló számodra, remélhetõleg alkalmas leszel a feladatra. Már hagyomány a szintünkön, hogy minden újonan felköltözõ egy nedonkutya koponyát hoz a lenti nagyteremben levõ dicsõségfalra. Egy nedonkutya legyõzése persze nem lenne kihívás, ezért a falra csak olyan koponya kerülhet fel, amit a csatorna Kutyafészek nevû pontján gyûjtöttél. Az ott élõ kutyáknak rendkívül jellegzetes lapos koponyája van, ebbõl kéne neked is egyet hozni. (10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Egy sápadt tekintetû mentát, Yworlitch fogad.
- Barátom, azonnali segítségre van szükségünk! Egy lélekrabló elragadta egy novíciustársad szellemét. Ezek az ocsmány teremtmények az Ellenség által okozott asztrális szennyezés manifesztációi, az asztrál ragadozói, lelkek elorzói. Kutasd fel, pusztítsd el, és szabadítsd meg novícius társadat, amíg nem késõ!
Bólintasz, jelezve, hogy azonnal hozzálátsz a feladathoz. Yworlitch még felhívja a figyelmedet, hogy a kutatás megkezdéséhez fókuszként egy drágakõre lesz szükséged. (23. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Alig lépsz be a templomba, egy idõsebb, megnyerõ arcú pap rögtön odalép hozzád:
- Fiam, remélem õszintén hiszel Istenünkben, és hajlandó vagy egy kis áldozatra templomunkért!
- Természetesen, atyám - válaszolod, hiszen itt a templomban mi mást válaszolhatnál.
- A közelmúltban több súlyos természeti katasztrófa is történt a szintünkön, és a templom igen sajnálatos módon mindegyiknek áldozatul esett. Földrengés, vízbetörés, sziklaomlás. Szinte teljesen használhatatlan az egész, alig tudjuk ellátni feladatainkat. Az újjáépítés nagyon sokba kerül, ezért arra kérünk adj némi adományt templomunk javára. 300 aranyra és 20 drágakõre gondoltunk. Tudom, hogy egy picit soknak tûnik, de hát hatalmasak a költségek. Azért ne gondold, hogy hálátlanok vagyunk. Az egyik atya szívesen tanítgatna az adományért cserébe, csak el ne áruld az akadémia mestereinek. (21. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt száj fogja megadni: egy zöld, egy kék, egy sárga, egy piros és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! A zöld száj így szól: A megfejtés páratlan szám. A füledbe súgja még, hogy a sárga száj és a piros száj mindig egyetértenek. Egy aprócska információt a kék száj is ad: A megoldás nem osztható öttel. És még hozzáteszi, hogy a piros száj és a fehér száj között van igazmondó. Valószínûleg a sárga száj ugyanezt mondaná. A sárga száj így szól: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fehér száj és a zöld száj között van hazudós. Valószínûleg a piros száj ugyanezt mondaná. Így hangzik a piros száj segítsége: A válasz 50-nél nagyobb. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a zöld száj igazat mond. A fehér száj így szól: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. És még hozzáfûzi, hogy hallotta, amikor a kék száj azt mondta, hogy a sárga száj hazudik. A legvégén a remete is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf embrió (#417), egy xenó atka (#415) és 2 xenó lárva (#416) [aura: szívósság: 10.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A xenomorf embrió 20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A xenomorf embrió feléd rohan. A xenó atka megközelíti Agyart. A 2. xenó lárva feléd rohan. Az 1. xenó lárva Agyart rohamozza. Agyar megközelíti a xenó atkát. A xenomorf embrió téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A xenó atka és Agyar egymással harcolnak. A 2. xenó lárva téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (13 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-5 ép.) Az 1. xenó lárva Agyart támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A xenomorf embrió 20 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-5 vp.) A xenomorf embrió rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A xenó atka és Agyar egymással harcolnak. Agyar kileheli lelkét. A 2. xenó lárva téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (13 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-5 ép.) Az 1. xenó lárva választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 6/32.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +10 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 400 sebzést okoztál, és 337 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 228 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.75
[2] IQ: 12 / 8.25
[3] ügyesség: 4 / 0.59
[4] egészség: 7 / 1.24
[5] mágia: 14 (16) / 1.81
[6] gyorsaság: 3 (0) / 1.61
[9] Méret/ép: 72 (79) / 9
Min. méret: 56
Barlangméret: 72
PONTJAID
Varázspont: 146 / 25
Képességpont: 68 / 34%
Hõsi pont: 34 (10)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 274 / 165
Hírnév : 721
Jóllakottság: 119%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 18 (2)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 263 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 235 (6)
Leölt torzszülött: 304 (12)
Pszi csaták: 4 (0)
Pszi gyõzelmek: 4 (0)
Ájulások száma: 4 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (17)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +17% varázstárgy találására; 85%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 2.) Hajtsd végre a 10-es Klánkalandot (KK 10)! (összesen 20 TVP-t igényel) 3.) Költözz fel a következõ szintre. [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 / 0.42 [11] jéglehelet: 10 (13) / 1.23 [17] vastag bõr: 4 (8) / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.69 [47] zárnyitás: 6 / 0.91
[48] mászás: 5 / 1.39 [49] rugalmasság: 4 / 0 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 0.60
[52] auraészlelés: 1 / 0.45 [53] ékszerészet: 1 / 0.05 [54] kereskedelem: 4 / 3.95
[56] varázsitalfõzés: 3 (6) / 1 [57] gyógynövények: 6 (9) / 5.53 [58] nyomkeresés: 3 / 0.20
[59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.05 [60] pszi támadás: 6 / 1.86 [61] pszi energia: 5 / 1.91
[64] átokszórás: 4 (6) / 2.29 [65] álcázás: 5 / 3.34 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.67
[67] régészet: 15 / 4.83 [68] zene: 1 / 0.15 [69] tanulás: 7 / 0.60
[70] idézés: 4 / 1.30 [72] építés: 2 / 0.49    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 / 0.11 [101] szakért.: 2 / 0.68     a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 16 / 6.76 [13] jégcsóva: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.28 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.08
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.10        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (250%): 29 életsz                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Agyar, az orgling szolga 28/0 73% 60% 3 / 0.36 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 154
p 2717
p 2717
p
p
2. Makró
pv 1
p 8432
pv 3 5 4 8

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 18 alatt van.
4: jéglehelet használata ha ellenfeled #1901.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #1902.
6: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki.
7: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #1903.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: árnyéklény (#112), zombi (#29).
1901: kõzúzó (#49).
1902: protolisk lárva (#19), élõ cseppkõ (#48).
1903: kõtroll fatty (#113), barlangi troll (#67).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 15; VI erõ:150% ép:30%; PV 1 7 5 3 4; PSZ 65 67 70 57 47; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 3773; I 11 0 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (4. épület), #10 (7. épület), #17 (3. épület), #21 (9. épület), #23 (8. épület).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2945. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bölcsesség köpenye (#17785) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a regenerálódás könnyû pikkelyvértje (#24416)
1 a szellemek köpenye (#15085) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
* 1 a torony maszkja (#18190) 1 a tudós vassisakja (#11426) 1 a yeti csatos öve (#26366)
1 csontmaszk (#1092) 3 fejpánt (#1105) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 lovagi lemezpáncél (#1002) * 1 suhanó csizma (#195) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyõzelem csepp fülbevalója (#21056) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tudós márványgyûrûje (#11576) 2 amulett (#1195)
1673 arany (#1) 1 az angyalok amulettje (#28195) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csontamulett (#1197) 36 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225)
55 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
13 Krónika (#783) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gyõzelem kardja (#21115) * 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a mágia nyílpuskája (#3535)
1 a sólyom barbár lándzsája (#29681) 1 a tudós barbár lándzsája (#11681) 1 csonttõr (#1301)
2 fogazott tõr (#6) 3 íj (#1270) 1 kard (#1315)
6 kerek kõ (#11) 1 parittya (#10) 4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
13 csótányláb (#25) 6 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
2 gázlehelet itala (#57) 15 gyilkos boróka (#27) 2 hónakkupók (#30)
2 hõsiesség itala (#52) 6 mátekel gomba (#21) 12 mézfû (#29)
7 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26)
12 sötét mák (#23) 14 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
10 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 18 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 3 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141)
4 húsevõ bibe (#151) 9 mandibula (#157) 6 molad púp (#16)
3 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 3 óriási xenópete (#480)
63 õsi relikvia (#17) 6 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a Kõ Kardja (#216), 3 óriási xenópete (#480), 12 hamis arany (#809), 2 fehér gyógyital (#50).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 98 arany (#1), 1 jéglehelet itala (#54), 2 harci fejsze (#12), 1 lemezpáncél (#1000), 1 a káosz halálos gyûrûje (#27789), 1 a káosz türkisz nyílpuskája (#6699), 1 fekete csizma (#1122), 1 lándzsa (#1330), 3 duzzadt xenópete (#479), 1 az elektromosság csonttõre (#27401).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY)
Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot. Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.



A KÕ KARDJA (216. TÁRGY)
Ez a hatalmas és nehéz kard nem csillog a fényben, távolról úgy tûnik, hogy pengéje nem fémbõl, hanem kõbõl van! Ez persze közelebbi vizsgálat után nevetségesnek tûnik, mégis: ha valakire lesújtasz vele, úgy érzi, hogy mázsás súly szakadt a nyakába. A legendák szerint a Kõ Karja képes volt kõvé változtatni bárkit, akit megérintett, de - miután ezt kipróbáltad magadon - nyilvánvaló, hogy ez nem igaz. Tény, hogy a kard sebzése hatalmas, 3D8, és emellett ad +2 vastag bõrt, és +3 méretet. A Kõ Kardja bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod el.



FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM
A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob, ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély 5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3 aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz egy új kalandot.



CSAPAT ARÉNA
Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket, amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs, tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot, akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t. Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében, meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár. Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.