Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 14:58:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4583-133

Karakterszám: 4583 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 133 Játékhét: 541
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 189
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 11. 15h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 12.

E-mail!

CSEPPKÕCSÁP KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a bûz vas mellvértje, a szívósság sárgaréz nyaklánca, a kígyó csizmája, a tudós könnyû íja, Örökkévalóság Smaragdja, a sebesség díszes karkötõje, ezüstmedál, a Tél aranylánca, ozin fülkarika, a sebezhetetlenség szimbóluma, Sárkánytûz, a tökéletesség malachitgyûrûje, a majom rövid tõre, a sebesség nagy pajzsa, görényfarok, Fairlight obszidiángyûrûje, xenomorf csuklópánt, óriás fülbevaló, Fairlight sipkája, lemúr köpeny, a Világtalan Szem, zafír érdemrend. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Symur Nevethar is hozzájárult. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a lidérclord. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Symur Nevethar, ismeretlen galetki.
A remete a kezét dörzsöli, amikor megpillant benneteket.
- Nos, lássuk, mennyire összeszokott csapat ez! Elõször is, hadd halljam a galetkik himnuszát!
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Kicsit rekedtes hangon, de azért megfelelõ minõségben, hangszeres kísérettel adjátok elõ a himnuszt. A remete elégedetten bólogat.
- Ez szerintem rendben lesz, de azért még képezzétek a hangotokat a versenyig! Most pedig lássuk, hogy álltok régészetben. Tavaly a koreni sünöm elásta a környéken a papucsomat, azóta nem találom, mezítláb járok. Keressétek meg nekem!
[Régészet-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Összehangolt csapatmunkával felosztjátok a területet, ki itt kutat, ki ott. A szakszerû vizsgálat meghozza az eredményét - hamarosan a remete lábán van a már kissé elrohadt, de azért még felismerhetõ papucs. A remete azonban nem mosolyog.
- Miféle mocskos portúró semmirekellõk vagyok? Anyátok szellentése vetett benneteket erre a szintre, hogy ilyen szánalmas, orgling féreghez sem méltó nevetséges teljesítményt nyújtotok? Womath ürülékként fogtok a múlt homályába veszni, ha nem igyekeztek legalább látszólag megfelelni a galetki civilizáció standardjának! - egymásra néztek...
[Átokszórás-összeg próba 21-es küszöbre: sikeres]
... és olyan cifra átokhalmot zúdítotok a remetére, hogy a barlangja bejáratáig repül a szelétõl. Még a kövek is füstölögnek tõle! A remete izgalomtól kipirult arccal, remegõ térddel tápászkodik fel.
- Huh, ez jól esett! Azt hiszem, készen álltok. A versenyre a nevezési díj 1200 arany! Ha nem jelent nehézséget most összedobni, akár indulhattok is.

[Tárgyhasználat: 1200 arany] Te 400 darab aranyat dobsz be a közösbe. Symur Nevethar 400 db aranyat ad be. ismeretlen galetki 400 db aranyat ad be.
A versenyre a ti szinteteken kerül sor, az olimpiai arénában. Válogatott versenyszámokban - ének, régészet és átokszórás - kell helyt állnotok, mint ahogy készültetek is rá. A legtöbb ellenfelet lemossátok a pályáról - beleértve a felettetek levõ szint játékosait - de a karmok szintjének csapata fantasztikus, õket nem tudjátok felülmúlni, így a 2. helyet szerzitek meg. Díjként fejenként 2 fekete dukátot kaptok, és persze árad belétek a lélekenergia a rajongó közönség irányából! Csókokat hintetek a közönségnek, aztán szerényen visszavonultok. A remete mosolyogva gratulál, de a helytartó rosszallóan ingatja a fejét. Õ gyõztesnek várt benneteket.
(+6 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
** 3. NAP ** Symur Nevethar kiadott egy tk 52 4583 732 732 732 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*dec. 11.* Muadib mellé szegõdött egy elemi mágus. *dec. 11.* Muadib mellé szegõdött egy elemi mágus.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

h 14 5 31 33 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Sikeresen legyártottál 5 zöld színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez zöld manaital.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

be 4 24 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a rezisztencia harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

kno 24 36 24. képességre 36 képességpont
Elköltesz 36 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

h 8 24 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

h 64 64. tárgy használata
Felhajtasz 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

hu 13 1 200 5 hulladék beállítások
Hulladék beállítások: A 13. vagy kisebb szintû, nem varázserejû véletlen tárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A 1. vagy kisebb szintû, véletlen varázstárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A max. 200 arany értékû káosztárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. Ha 5 vagy kevesebb tárgyhelyed van, automatikusan elmész a boltba, amint tudsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+7% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Szívkeresõ (#806), harcosok talizmánja (#807), Szívkeresõ (#806).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

ep 17 30 106 21 építed a 17. épületet 30 TVPért
[Rendben, az építkezés során a fog méret tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Elõször is, beadsz 3 db mátekel gombát. Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a fûraktár elkészültéhez. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 30 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 220 TVP-nyit kell dolgoznod.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

htt 11 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
11: Közelharc támadás a harc 2, körétõl, és ha ellenfeled #121.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

hp 1 0 15 76 70 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 70.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

hp 3 76 1 0 70 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

hf 17 1039 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellf. 1039. képessége 0 v. több.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

h 58 2 58. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

tk 52 7880 732 732 732 52. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
k 9 26 kaland elvállalása
(9. kaland:) Hosszas gondolkodás után úgy döntesz, hogy nem lenne fair a boltossal szemben, ha elõítéleteid lennének. Azért mert az elõzõ gazember volt, ez még lehet rendes. És amit kér, az is méltányolandó. Hiszen senkinek sem érdeke, hogy elszaladjanak az árak. Elmész Muilladokhoz, hogy megtudd, merre lakik a páncélkészítõ. A boltos örömmel fogadja a döntésedet, hogy mégis segítesz neki, és útbaigazít.
- De aztán semmi erõszak, csak óvatosan! - kiáltja utánad.
- Persze, persze, eszembe sem jutott ilyesmi.
Némi gyaloglás után megérkezel a kézmûvesek negyedébe. Jónéhány mûhely mellett elgyalogolsz, mire megtalálod a páncélkészítõ mester mûhelyét. Odalépsz hozzá:
- Üdvözlöm mester! Fontos dolog miatt jöttem. Aggaszt minket az hír, miszerint zsarolod a boltost, és megpróbálod alaposan feljebb nyomni a nyomorúságos páncéljaid árát. Undorító módon próbálod kihasználni a társadalmunk harcorientáltságát, de nem fogjuk hagyni. Megértetted, vagy beszéljek világosabban?
A mester pár pillanatig csak hápog, alig tud megszólalni a döbbenettõl.
- Mit makogsz itt össze-vissza, ki zsarol kit? Az a nyamvadt boltos az eddigi ár felét akarja csak fizetni. Én csak annyit akarok kapni, amennyit a régi boltos megadott.
- Nem hiszek neked. Boltosunk egy talpig becsületes galetki, miért hazudna nekem?
- Tudod mit, ezt inkább tõle kérdezd meg. És most kotródj innen.
Azzal megpróbál kituszkolni a mûhelybõl.
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
A mester elõbb finoman, majd egyre erõszakosabban megpróbál kituszkolni a mûhelybõl. De téged sem azért etettek kiskorodban mitulen mixtúrával, hogy egy ilyen öreg ember elbírjon veled. Megkapaszkodsz az asztal sarkában, majd villámgyorsan lerázod magadról az öreget.
- Csillapodjon már tata, még agyvérzést kap az erõlködéstõl. Nem birkózni jöttem, hanem beszélgetni. Úgy látom, az erõ próbát én nyertem, talán a szellemi párviadalban is jobb leszek.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Felhevülten kezded magyarázni neki, hogy miért is lenne az egész galetki társadalommal szemben bûn, ha önös érdektõl vezérelve felborítaná az egész szint gazdasági egyensúlyát. Az öreg eleinte megpróbál ellenkezni, hogy õ csak a saját jogos jussát követelte, de a végén aztán így szól:
- Olyan jó a beszélõkéd, hogy a végén még én is elhiszem, hogy még a fél árral is túl vagyok fizetve. Tudod mit, kössünk üzletet. Azt mondom, ha fizetsz nekem 2000 aranyat, akkor elfogadom a boltos ajánlatát. És remélem a saját önös érdekeid miatt nem fogsz elutasítani.
[Kereskedelem próba 11-es küszöbre: sikeres]
Te 25 aranyat kínálsz indulásként, amiért az öreg majdnem a torkodnak ugrik. Az ajánlatok lassan közelednek egymáshoz. Végül a következõt ajánlod:
- Kapsz 200 aranyat, 25 drágakövet, és adok egy hiszékenység gyûrûjét. Ennél többet nem kínálhatok.
[Tárgyhasználat: 200 arany]
[Tárgyhasználat: 25 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 1 a hiszékenység gyûrûje]
Sorban átadod neki a tárgyakat. Az öreg elégedetten bólogat.
- Remélem neked is megérte az üzlet. Én egy hónap múlva nyugdíjba megyek, és más veszi át a mûhelyemet. Nem hiszem, hogy érdekelni fogja a megállapodásunk. Most menj a boltoshoz, számolj be a sikeredrõl, de szerintem a nyugdíjba menetelem ügyét egyelõre ne említsd neki.
Ezzel kitessékel a boltból. Az öreg nagyon átvert, ravaszabb, mint a boltos. Amikor belépsz Muilladok boltjába, nyoma sincs rajtad a bosszúságnak.
- Sikerült meggyõznöm az öreget. Elfogadta az ön árait. Persze nem volt könnyû, több embert is kellett bérelnem a meggyõzéshez, ami nem volt olcsó mulatság.
- Igazán hálás vagyok. Sajnos pénzt nem tudok adni, túl sok kiadással járt a bolt átvétele, de talán ennek az övnek tudod valami hasznát venni.
Átveszed tõle a Siker ezüstveretes övét, és boldogan távozol. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!

(26. kaland:) Felkeresed Omoya barlangját. Ez a galetki a kereskedõ jóbarátja, mint megtudod, és már idõtlen idõk óta itt él. Háreme orgling szukákból áll - a fene az ízlését - és a császári szintrõl hozatnak neki finom csemegéket. Szóval, jól érzi itt magát. A barlang elõtt egy sunyi tekintetû galetki áll õrt.
- Izé... Omoyát keresem. - az õr kiköp, de feléd sem néz. Mit tehetnél? A kezébe nyomsz három drágakövet.
[Tárgyhasználat: 3 drágakõ]
Az õr rád néz.
- Mit gondolsz, te patkányképû tejivó, hogy engem meg lehet vesztegetni? - a drágakövekre sandít. - Hát, ennyivel biztos nem. Adsz még húsz ilyet, és megegyeztünk.
Elvörösödsz a dühtõl. Micsoda pofátlanság!
[Átokszórás próba 12-es küszöbre: sikeres]
- Na idefigyelj, de mocskos kis förtelemféregevõ orgling kutya! Ha nem húzod el onnét a tetûrágta löttyedt ülepedet a szint legtávolabbi sarkába, úgy nyakon verlek, hogy még egy hét múlva is az anyád teje után fogsz vinnyogni, a ronda kis sebeidet nyalogatva!
Az õr most néz elõször igazán rád, látszik, hogy tisztelet ébred benne irántad. Kihúzza magát, és csöndesen ennyit mond:
- Állok elébe!
Ellenfeled egy galetki tolvaj (#167).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A galetki tolvaj elindul Ménkû felé. Fortyogó a galetki tolvaj felé mozog. Ménkû elindul a galetki tolvaj felé. A galetki tolvaj és Ménkû egymással harcolnak. Ménkû halálos sebet kapva a földre zuhan. Fortyogó és a galetki tolvaj egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A galetki tolvaj irányába mozogsz. A galetki tolvajt próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (61 ép-t sebeztél). A galetki tolvaj hörögve elterül.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 10/0, Ménkû: 0/45.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%). Szolgáidnak 16% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy könnyû nyílpuska, 51 arany és 2 hamis arany.
Nos, ezt lerendeztük. Az ájult galetkit bevonszolod a barlang bejáratán, és körülnézel odabent. Egy kisebb barlangterembe érsz. Iszonyatosan ronda orgling nõstények vannak itt. Micsoda bûz! Fintorogva elfordítod az orrod, ahogy átlépkedsz köztük, õk sikítozva szaladnak szét. A folyosó emelkedik, és egy nagy luxussal berendezett lakosztályba toppansz be. Itt üldögél egy kényelmes karosszékben Omoya. Meglepetten néz rád, aztán füttyent. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. nedonkutyát. Az 1. nedonkutya odajön hozzád. A 2. nedonkutya Fortyogót rohamozza. Fortyogó a 2. nedonkutya irányába megy. Az 1. nedonkutyát próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). Harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Az 1. nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. nedonkutya és Fortyogó egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. nedonkutyát. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz jobb csápoddal. (29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). A fogaiddal támadsz. (35 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) A 2. nedonkutya kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 187 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 16/26.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami egy könnyû pikkelyvért, 74 arany és 4 hamis arany.
Miután egyetlen mozdulattal elintézted a kutyákat, egy lépéssel Omoyánál teremsz, aki épp menekülni próbált. Megragadod a grabancánál.
- Most pedig szépen eldalolsz mindent, amit az isteni küldött ellopott ládájáról tudsz, vagy kinyerem a lélekenergiát a zsíros hájadból!
- Mi... miféle láda? - nyöszörög.
- Hát jól van, te akartad. - mély sebet ejtesz Omoya testén, bugyogni kezd a lélekenergia. (+1 képességpont.)
Néhány perc múlva tér magához.
- Jaj ne, kegyelem! Ez bûn, ezért kivégeznek téged!
- Legyen az már az én problémám. Most pedig beszélj. - Omoya arca teljesen elszürkült a lélekenergia veszteségtõl, kissé érthetetlen a motyogása.
- Rendben, én lopattam el, de volt egy megbízóm! Egy nagyhatalmú renegát!
- Na, ezért meg én végeztethetlek ki... De megkíméllek, ha elég információt kapok. - Omaya nyögdösve folytatja.
- Simarnak hívták, de biztos vagyok benne, hogy nem ez az igazi neve. Milgand nélkül, mindig sötétben találkoztunk, az arcát nem láthattam. De mindez olyan régen történt... Már biztosan nem találod meg! - amikor szorításod erõsödik, sietve folytatja. - Jól van na, a régi feketemárvány bányáknál találkoztam vele, ennél többet tényleg nem tudok!
Elengeded a nyöszörgõ galetkit, és megvetõen otthagyod. Jelentened kell a szentatyának mindent, amit megtudtál! (+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

m 17 5 4443 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 16,5) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 15,5) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (+1 max. varázspont.)
(M 14,5) A négy égtáj közül nyugatot választod. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 14,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi ki elégedettségét a mester.
(M 14,7) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben polipfej tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 rágcsálót kapott, és az állatokat napi 7 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -23 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -64 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 2 óráig világították a milgandokkal, 30 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
Elhagyod a Csarnokot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Fertõ, egy vékony, nyurga, nyálkásbõrû, undort keltõ férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a villám zangrozi csizmája, a mágus hosszúkardja, a tudás zafírja, a káosz szent köntöse, a gyorsaság malachitgyûrûje, a mentát ónixgyûrûje, az energia nagy pajzsa, a bûz harci nyílpuskája, vörös karkötõ, a villám csillogó fejpántja, görényfarok, a bûz szöges öve, a bérmágus bronz amulettje, a gyorsaság malachit karkötõje, a villám ezüst fülbevalója, a villám aranyozott fülbevalója, a sebesség ónixgyûrûje, a villám ezüst nyaklánca, a káosz förtelmes amulettje, a villám díszes karkötõje, a védekezés rövid tõre, a teknõs fogazott kardja, a villám bíbor láncinge. Üdvözlõ mondatod: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késik a válasszal: "Hogy szakadna be alattad a föld!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Fertõ semmi épkézláb választ nem tud adni! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Fürge Gyík, egy kék szemû, tüsi hajú, zöldpikkelyes, izmos, tetovált testû, villámgyors férfi. [aura: 1-es méretû 4-es szintû bal karom.] A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: az ellenállás malachitgyûrûje, ében láncing, bronzmedál, ozin fülkarika, az enyészet háromszögszimbóluma, szivárvány karkötõ, az elefánt vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ametiszt szkarabeusz, a természet csepp fülbevalója, a teknõs malachit karkötõje, törp szekerce, görényfarok, szent templomi maszk, a sebesség kõrisfa íja, az enyészet szöges pajzsa, az ellenállás csontamulettje, a teknõs fogazott kardja. Elsõ mondatod: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Õ rögvest kontrázik: "Te holdkóros teknõc!" A következõvel folytatod: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Dühösen kiabálja vissza: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" A következõvel folytatod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Nem késik a válasszal: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nem habozol, máris mondod: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Fürge Gyík szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Fürge Gyík dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 rémcserjét. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Vérivó Afzaal, egy zöld, nyálkás bõrû, szõrtelen, magas, görnyedt hátú, sárga szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. Tárgyai: rubin mágusbot, a hatalom rubinja, a sebesség díszes karkötõje, az enyészet ezüst fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje, a siker ezüstveretes öve, görényfarok, az enyészet könnyû láncinge, az elefánt sárgaréz nyaklánca, az enyészet nagy pajzsa, spanyolcsizma, az enyészet kék köpenye, az enyészet malachitgyûrûje, Yarmbaur koponyája, zsugorító gyûrû, a túlélés aranyozott fülbevalója. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!" Nem késik a válasszal: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és beszakítod vele a padlót." Nem késik a válasszal: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" A következõvel folytatod: "Állítólag a kormányzó elrendelte, hogy csakis temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Azonnal visszavág: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Vérivó Afzaal volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Kõkemény Emõdke, egy szõrös, óriási hangyászsünre emlékeztetõ, ferdeszemû de egyenes tartású férfi. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, ében láncing, a tárgyalás gyûrûje, a háború köve, a gólem díszes karkötõje, bronzmedál, óriás fülbevaló, a remete ezüst nyaklánca, a gyõzelem ezüst fejpántja, a titán bronz amulettje, az elefánt átlátszó köntöse, a titán hosszú íja. Így üdvözlöd: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Nem késik a válasszal: "Te sárgafülû borjú!" A következõvel folytatod: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Azonnal visszavág: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Kõkemény Emõdke csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Moran a Szökevény, egy nagyon apró, suttogó hangú, a barlang árnyékos részében meghúzódó, félénk férfi. [aura: 18-as méretû 16-os szintû jobb karom.] A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, szerencsekõ, Rogan karkötõje, a hatalom aranyozott fülbevalója, az ellenállás malachitgyûrûje, a kígyó ezüst fejpántja, a gepárd sárgaréz nyaklánca, az óriás sárga öve, a mutáció gyémántja, a törpék márványgyûrûje, óriás fülbevaló, vörös karkötõ, fogazott kard, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû. Elsõ mondatod: "Megalszik a szádban a tej!" Azonnal visszavág: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Õ rögvest kontrázik: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." A következõvel folytatod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülettél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Moran a Szökevény nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

pv 6 4 5 1 2 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Legutolsó esetben szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

v 146 8 7 5 7 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy bolhedor szárny. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) és egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy tárgyvédelem varázslatot. (-4 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) A xenomorf bébi Fortyogó felé mozog. A xenomorf embrió Ménkût rohamozza. Ménkû a xenomorf embrió irányába megy. Fortyogó a xenomorf bébi irányába megy. A xenomorf bébi és Fortyogó egymással harcolnak. Fortyogó holtan terül el. A xenomorf embrió és Ménkû egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a xenomorf bébit. A xenomorf bébi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr.) Rád vág bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a gyõzelem fekete csizmáját. Kudarcot vall. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Lesújtasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod megmarni. (52 ép-t sebeztél). A xenomorf embrió és Ménkû egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A xenomorf bébi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Lecsap rád bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (48 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan. A xenomorf embrió és Ménkû egymással harcolnak. Ménkû halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Elõresuhintasz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-1 ép) Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (52 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod megmarni. (48 ép-t sebeztél). A xenomorf embrió halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 430 sebzést okoztál, és 112 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 0/93, Ménkû: 31/67.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ, 65 arany és 3 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 18 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +10 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 764 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 93 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 414 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cseppkõcsáp, egy mogorva, hosszú karú, magas, vékony, látszólag izomtalan férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 133. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (27) / 2.32
[2] IQ: 14 (23) / 3
[3] ügyesség: 6 (18) / 1.64
[4] egészség: 9 (18) / 3.58
[5] mágia: 10 (17) / 4.10
[6] gyorsaság: 14 (18) / 1.03
[9] Méret/ép: 131 (173) / 91
Min. méret: 114
Barlangméret: 132
PONTJAID
Varázspont: 184 / 115
Képességpont: 86 / 30%
Hõsi pont: 103 (15)
Tám.bónusz: 13%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 705 / 397
Hírnév : 1631
Jóllakottság: 159%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 56 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 703 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 608 (3)
Leölt torzszülött: 1007 (5)
Pszi csaták: 18 (0)
Pszi gyõzelmek: 13 (0)
Ájulások száma: 54 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (37)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +37% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt! 3.) Érj el 20-as régészetet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (25) / 5.43 [15] regeneráció: 8 (11) / 0 [16] tüskés bõr: 9 / 0.27
[18] tûzimmunitás: 5 (10) / 3.04 [19] hidegimmunitás: 4 (9) / 0.58 [24] rezisztencia: 10 (16) / 0
[26] lõfegyver: 4 / 0.09 [27] imm. méregre: 0 (6) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 11 / 1.53 [47] zárnyitás: 8 / 3
[48] mászás: 6 / 3.50 [49] rugalmasság: 7 / 0.64 [50] meggyõzõkészség: 12 / 8.60
[51] transzformáció: 6 / 3.94 [52] auraészlelés: 5 (6) / 4.97 [53] ékszerészet: 4 / 0.43
[54] kereskedelem: 8 / 6.73 [55] szívósság: 14 / 0.43 [56] varázsitalfõzés: 4 (10) / 2.20
[57] gyógynövények: 9 (16) / 0.73 [58] nyomkeresés: 12 / 1.23 [59] vezetõkészség: 6 / 0.69
[60] pszi támadás: 7 / 4.66 [61] pszi energia: 6 / 4.66 [62] lopás: 11 / 3.23
[63] éberség: 1 / 0.30 [64] átokszórás: 11 / 4.28 [65] álcázás: 4 / 0.57
[66] lopakodás: 5 / 1.07 [67] régészet: 12 (13) / 3.96 [68] zene: 5 / 1.67
[69] tanulás: 10 (12) / 3.95 [70] idézés: 6 / 1.15 [71] javítás: 11 / 1.49
[72] építés: 12 / 8.83        

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 10 (12) / 0 [101] szakért.: 10 (12) / 5.51 [102] roncsolás: 12 / 0  
jobb csáp [103] méret: 12 (13) / 2 [104] szakért.: 11 (12) / 5.68 [105] vámpirizáció: 10 / 0  
fog [106] méret: 8 (9) / 3.72 [107] szakért.: 9 (10) / 1.90      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 15 / 0.06 [147] alkímia: 5 / 0.77 [36] csábmosoly: 9 / 4.28
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 12 / 1.32 [152] felejtés: 13 / 0.64
[172] gázpajzs: 5 / 0.06 [17] gránitbõr: 14 / 7.28 [15] jégpajzs: 7 / 1.42
[154] kisebb erõpajzs: 5 / 2.56 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 14 / 1.68
[158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.24
[28] óriáserõ: 15 / 13.79 [128] pszi csáp: 8 / 1.22 [159] szellemidézés: 1 / 0.21
[176] szélpajzs: 1 / 0 [150] tárgyvédelem: 10 / 1.04 [14] vakító fény: 4 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Fortyogó, az agglomerátor 81/0 189% 170% 6 / 4.16 ájult
[2] Ménkû, a harci törpe 44/0 183% 95% 5 / 2.46 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 99

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 5 3 8
ism 5
p
pv 6 4 5 1 2 3
2. Makró
v 154
bsz
3. Makró
ism 3
x 10
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 20.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 15.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 70.
1: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 25, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
5: tárgyvédelem v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 30, és ha ellf. 206. képessége 0 v. több.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 35, és ha ellf. 1044. képessége 0 v. több, és a harc 2. körétõl.
9: Közelharc támadás ha ellf. 1032. képessége 0 v. több, Prioritás: 45, és ha ellenfeled torzszülött, és a harc 2. körétõl.
12: mágiaellenállás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellf. 1039. képessége 0 v. több.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 50 61; VI erõ:150% ép:15%; PV 6 4 5 1 2 3; PSZ 67 57 50 45 58 48; BA 4412 7880 8792 3247; L 1 63 33 230; TT 20; PTA 130 130 130 130 130; PTB 130 130 130 130 130; I 50 5 50 63; HU 13 1 200 5;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #14 (4. épület), #19 (7. épület), #236 (132. forduló), #484 (132. forduló), #257 (132. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8527. karakternél van. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 8 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 1 a bûz kerek pajzsa (#28961) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gólem kerek pajzsa (#8261) 1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836) * 1 a gyõzelem fekete csizmája (#20922)
1 a hatalom vassisakja (#6926) 1 a káosz lüktetõ pajzsa (#23124) 1 a kobra bíbor láncinge (#7332)
1 a légzés kerek pajzsa (#27611) 1 a majom bronz mellvértje (#14097) 1 a mentát könnyû láncinge (#12731)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462)
1 a regenerálódás pikkelyvértje (#24415) 1 a sav zöld köntöse (#26801) * 1 a sebezhetetlenség díszes fejpántja (#19556)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom vassisakja (#29426) 2 a sün csontmaszkja (#24942)
1 a sün öve (#25015) 1 a szívósság kerek pajzsa (#14561) 1 a szívósság vas lemezpáncélja (#14501)
1 a teknõs köpenye (#25435) * 1 a tökéletesség vas mellvértje (#21748) * 1 a tökéletesség vaspajzsa (#21763)
1 a tolvaj bíbor láncinge (#9132) 1 a tudás csontmaszkja (#1992) 1 a tûz fejpántja (#22255)
1 a tûz nagy pajzsa (#22212) 1 a villám vándorcsizmája (#23621) 1 a villám vas lemezpáncélja (#23501)
1 az elektromosság sisakja (#27175) 8 ében láncing (#134) * 1 ezüst lárvaköpeny (#355)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 fekete nadrág (#171) 1 halotti maszk (#1091)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) * 1 lemúr köpeny (#805)
1 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
16 törpe pikkelyvért (#4) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem csontamulettje (#8397) 1 a gólem karikaszimbóluma (#8411) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz papjának szimbóluma (#19224) 1 a kobra malachit karkötõje (#7541) * 1 a mágia gyûrûje (#3475)
* 1 a majom díszes karkötõje (#14292) 1 a majom sárgaréz nyaklánca (#14231) 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581)
1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 1 a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) * 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883)
1 a tudás csontamulettje (#2097) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
2441 arany (#1) 1 az egészség malachitgyûrûje (#3027) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 császári aranymedál (#815) 1 csepp fülbevaló (#1256) * 1 Doemon kõkarkötõje (#850)
156 drágakõ (#2) 521 hamis arany (#809) * 1 harcosok talizmánja (#807)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék szem szimbólum (#260) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574)
1 smaragd karkötõ (#592) 1 szivárvány karkötõ (#139) 2 üvegszimbólum (#138)
1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 7 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857)
1 díszes rézkulcs (#129) 9 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
1 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219) 2 Jerome köpenye (#853)
2 kincskeresõ kisködmön (#519) 4 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19) 2 orgling figura (#852)
1 Szent Kulacs (#851) 2 transzformáló zan (#858) 2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bölcsesség hosszú íja (#17922) * 1 a gladiátor könnyû íja (#6221) 1 a harcmûvész rövid tõre (#13902)
1 a jég nehéz nyílpuskája (#22887) 1 a káosz tûzarany lándzsája (#23844) 1 a légzés csonttõre (#27851)
1 a sas hosszú íja (#16122) 1 a sólyom barbár lándzsája (#29681) 1 a szalamandra csonttõre (#26051)
1 a yeti hosszúkardja (#26517) 1 barbár lándzsa (#1331) 8 ében nyílpuska (#133)
7 ében tündekard (#132) 12 harci fejsze (#12) 5 kés (#5)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 2 parittya (#10)
1 rövid tõr (#1302) 8 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)
1 törpe balta (#224) 2 vámpírtõr (#584) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 24 csótányláb (#25)
5 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50) 3 gázlehelet itala (#57)
27 gyilkos boróka (#27) 5 hatalom kék itala (#58) 16 hónakkupók (#30)
2 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68) 25 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 27 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51)
33 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20) 4 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 19 ragálygomba (#26) 6 rémcserje (#34)
8 sárga gyógyital (#61) 12 sárkányvirág (#32) 25 sötét mák (#23)
21 tejfonál (#28) 61 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59)
8 velparaj (#35) 15 winropu moha (#22) 6 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 13 bolhedor szárny (#15) 14 ekinda haj (#147)
16 elektronit (#141) 10 húsevõ bibe (#151) 3 káoszkígyó pikkely (#230)
3 lemúr hártya (#161) 23 mandibula (#157) 8 molad púp (#16)
9 molitár háj (#165) 9 nordkristály (#146) 158 õsi relikvia (#17)
15 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229) 2 szójer csáprágó (#231)
12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 bolhedor szárny (#15), 9 hamis arany (#809), 1 liánvirág (#24), 1 rémcserje (#34), 1 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25), 1 a siker ezüstveretes öve (#252), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 5 zöld manaital (#63).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 üvegcse (#14), 3 mátekel gomba (#21), 25 drágakõ (#2), 34 arany (#1), 2 hatalom kék itala (#58), 4 elonotichlan (#31), 5 elfu moha (#33), 1 a hiszékenység gyûrûje (#251), 1 kincskeresés itala (#64), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LIDÉRCLORD (104. LÉNY)
A sötét erõk pusztító erejû ura, egy élõholt galetki, amely mágikus praktikák segítségével képes volt testének végsõ elsorvadásakor is meghosszabbítani az életét. A Nekromantikus mágia mesteri mûvelõje, intelligens, és mélységesen gonosz ellenfél, akinek nincsenek gátlásai, ha az elébe kerülõ akadályokat kell legyõznie.



A SIKER EZÜSTVERETES ÖVE (252. TÁRGY)
Bár valószínûleg eddig is sikeres voltál, hogy idáig eljutottál, a Siker ezüstveretes övével még sikeresebb leszel! A sikeres galetkinek több pénze és ideje van, mint másoknak - ezért kör végén mindig kapsz annyi aranyat, ahányadik szinten élsz, és +2 TVP-t, függetlenül attól, hogy viseled az övet, vagy sem. De persze felölteni sem haszontalan - álcázás szakértelmed ugyanis meg fog nõni kettõvel, ami a csatákban kinyert lélekenergiát növeli. Ilyen nagy kincset persze sosem adnál oda más galetkinek!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.