Karakterszám: |
4576 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
74 |
Játékhét: |
74 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
169 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 12. 9h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. máj. 19. |
|
E-mail!
ENYVESKEZÛ ED KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó
fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Viselt tárgyai: a szalamandra malachit
karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának
csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny,
az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana a sziklozugot lövi.
(2 lövéssel 28 ép-t sebzett.)
A sziklozug kileheli lelkét. Megrohamozod Péntek, a johhtukult. Péntek,
a johhtukul feléd mozog. Támadod Péntek, a johhtukult. Lecsapsz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal. Nem találtál. Bûzöd
fojtogatja
(6 sebzés). Péntek, a johhtukul kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, Jégszívû Diana rád lõ.
(26 ép-t
sebzett.) Jégszívû Diana felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Jégszívû
Dianát. Rávágsz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal.
(16 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(13 sebzés). Jégszívû Diana
ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/28.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+5%). Jégszívû Diana megköszöni a küzdelmet, majd
távozik.
**
1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó
fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. A következõket látod nála: a szalamandra
malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának
csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny,
az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Már alig várva a harcot,
elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana céloz, és lõ rád.
(2 lövéssel 52 ép-t sebzett.)
Péntek, a johhtukul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Péntek, a johhtukul
feléd rohan. Péntek, a johhtukult próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
bal karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz farkaddal.
(22
ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(5 sebzés). Péntek, a johhtukul holtan
terül el. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, Jégszívû Diana rád lõ.
(2 lövéssel
51 ép-t sebzett.) Összerogysz.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana meghajol elõtted, majd
elhagyja a barlangodat.
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Konok, egy állandó elektromos
kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Végignézed
a felszerelését: díszes fejék, csizma, az egyensúly gyûrûje, a mágus csatos
öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van
kedve.
Belépés után üdvözöl: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Nem késel a válasszal:
"Hogy a ménkû csapna beléd!" Konok szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében.
Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26071.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 11.* Atahán gyõzelmet aratott Pooh felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*máj. 11.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark
Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*máj. 11.* Dark Valek a Renegát
Elf szolgálatába állt egy lávaelementál.
*máj. 11.* Stanislavát legyõzte
harcban egy vermon teknõs.
*máj. 11.* Stanislavát legyõzte harcban egy
nedonkopó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
ba 8113 7138 |
barátságosság |
Barátságosság beállítása: 8113. játékosra, 7138. játékosra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
hp 3 14 15 9790 |
harci program |
A vakító fény nem védekezõ varázslat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
var 14 6 |
14. varázslatra 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot vakító fény varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen vakító fény varázslatod ereje 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
szl 40 100 |
szolgák lélekenergia-részesedése 40% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 40 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
kf 14276 |
bekészíted a 14276. tárgyat |
Felveszed a majom márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban
gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ,
fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod
a lejáratot, és leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését
hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy hájas worpel (#31) és egy elemi
rin (#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-3 méretükre). A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy sebezhetetlenség. A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy gránitbõr. Megrohamozod a hájas worpelt. A sziklozug
az elemi rin irányába megy. Támadod a hájas worpelt. Mérgezõ gázt fújsz.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés). A hájas worpel
holtan terül el. A sziklozug az elemi rint támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt.
Gyengülsz (-12% támadás). A sziklozug megtántorodik. Megtámadod az elemi
rint. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(13 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(11 sebzés). Az elemi rin kileheli lelkét.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
Szolgáidnak 12% jut. Sziklozug
3. szintre lépett! A gyomrod korog egyet.
Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
Vadászni támad kedved. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami
az alsó csatornákba vezet. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás,
ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szûk oldaljáratot találsz, az
elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha,
egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sziklozug a zombi
irányába megy. A zombi máris elõtted terem! A zombit próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz
farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 4% jut.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz
egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva,
kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon,
majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat
ott?
(218. kaland, összköltsége 35 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 2
sötét mákot. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas
torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy tehemót (#24)
és egy zombi (#29).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi odajön hozzád. Támadod a zombit.
Elõre szúrsz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz
farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
A sziklozug és a tehemót egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A tehemót felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a tehemótot.
Elõre szúrsz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(12 sebzés).
A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 3/1.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. A sziklozug habzsolja
az ételt. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha,
torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas
bolhedor feléd mozog. A sziklozug a szárnyas bolhedor felé mozog. Megtámadod
a szárnyas bolhedort. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(26
ép-t sebeztél). Mérgezed! Odacsapsz farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Szagod látható benyomással van rá
(10 sebzés). A szárnyas bolhedor kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+8%). Szolgáidnak is jut 4%. Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
k 99 399 301 |
kaland elvállalása |
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd
a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja
a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz!
- megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan,
sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste
az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem
foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett
az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a
csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig,
belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt.
A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy
mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a
szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette
a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt.
Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról
és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más
nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak
tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta
róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás
továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott
galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak
semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet
sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg
sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ
rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni,
maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt,
és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni,
de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot
vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy
alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett
a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni
kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden
nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva
szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban?
Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre,
nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását,
akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd,
felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis
miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét
a bárdot a K 99 paranccsal.]
(399. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz,
amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. szárnyas bolhedort. A 2. szárnyas bolhedor
elindul a sziklozug felé. Az 1. szárnyas bolhedor feléd mozog. A sziklozug
elindul a 2. szárnyas bolhedor felé. Támadod az 1. szárnyas bolhedort.
Rávágsz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagodtól fuldoklik
(12 sebzés). Az 1.
szárnyas bolhedor kileheli lelkét. A 2. szárnyas bolhedor és a sziklozug
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A 2. szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Rávágsz bal
karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(13 sebzés). A 2. szárnyas
bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 13/1.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak
is jut 10%. Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ és 2 bolhedor szárny.
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Megvizsgálod
a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló
eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Huh,
ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen
dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ
kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az
üregek fölött.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz,
és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy
döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az
biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 6-os
küszöbre: sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod
a gödröt.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe
kifeszítve! Óvatosan átléped.
Hurrá, kincset találtál, ami 16 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(301. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Körülnézel, és
megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a
következõ percben. Ellenfeleid 2 sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** A 2. sziklozug felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. sziklozug
a 3. sziklozugot rohamozza. A 2. sziklozug feléd mozog. A 3. sziklozug
az 1. sziklozugot rohamozza. Támadod a 2. sziklozugot. Kimeresztve, elõre
suhintasz bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Ostorként
csattantasz farkaddal.
(10 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható
benyomással van rá
(11 sebzés). A 2. sziklozug halálos sebet kapva a földre
zuhan. Az 1. sziklozug és a 3. sziklozug egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Támadod a 3. sziklozugot. Felé ütsz bal karmoddal.
(13 ép-t
sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(12 sebzés). A 3. sziklozug holtan terül el.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. sziklozug: 1/1.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 5% jut.
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Matatni
kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre:
sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. albinó
pók feléd rohan. A 2. albinó pók megközelíti a sziklozugot. A sziklozug
megközelíti a 2. albinó pókot. Megtámadod az 1. albinó pókot. Felé döfsz
bal karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Mérgezed! Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(11 sebzés).
Az 1. albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. albinó pók
és a sziklozug egymással harcolnak. Méreg hatás: A sziklozug
3 sebzést
kap.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. albinó pókot. Felé döfsz bal karmoddal.
(21
ép-t sebeztél). Megmérgezted. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(20 ép-t
sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd zavarja
(10 sebzés). A 2. albinó
pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik: A sziklozug
3 ép-t
sebzõdik.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 10/7.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 9%.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 19 arany és egy sárgaréz nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Izgatottan lépkedsz. Itt
is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más)
galetkiket rejtve! Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e
csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Enequil
Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok
klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az
egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a tökéletesség fekete csizmája, az
Örökkévalóság Rubinja, a villám maszkja, csepp fülbevaló, az erõ amulettje,
villámöv, szivárvány karkötõ, a gólem csepp fülbevalója, a lich köntöse.
Elpakolsz 2 liánvirágot, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi
ennivalót is loptál! (+9% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Olyan lakott barlang után kutatsz,
amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, és
találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába
lépj. Szerencsére, nincs. Benyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken
lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Tárgyai: a szalamandra
malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának
csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny,
az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Zsebre raksz 2 winropu mohát.
Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál
magadnak. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles
ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó
szemû, pusztító erjû férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag
rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, a mágus
zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az
erõ szimbóluma. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe
helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel
fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A lakoma közben
mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, mit találtál! 1
mitulen
fû ! Óvatosan begyûjtöd. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Ezüst Utazó, egy magas, széles vállú, enyhén izmos,
jégszõke hajú és ezüst inges mágus férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú
tagja. Viselt tárgyai: szimbólum, halotti maszk, az elefánt csizmája, utazóköpeny,
a jég csatos öve. Ezüst Utazó mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a
bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az
ételt, amit hoztál, míg Ezüst Utazó finomságai már a földre terített takarón
gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti
búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A telep egy távolabbi részét látogatod
meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik
barlangon. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás
felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz
mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nem találsz semmit. Irány
befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Csótánygróf,
egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai:
köpeny, karkötõ, a lich barbár lándzsája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ könnyû láncinge, szimbólum, a
nyomkeresés fejpántja. Elteszel 1 mitulen füvet, és kimész ugyanolyan csendben,
ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Na végre, találtál egy megfelelõ
barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz semmit. Magabiztosan
elõrelépsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék
galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Viselt tárgyai:
az elefánt halotti maszkja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, bronz lárvaköpeny,
az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, törpe pikkelyvért, suhanó
csizma, khaldoran öv, parittya. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki
felkapja a fejét. Küzdened kell! Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Atahán ellõ egy óriáserõ varázslatot. Megindulsz Atahán felé.
Már ott is vagy! Tüske Blöki, a koreni sün a sziklozug felé mozog. A sziklozug
Tüske Blöki, a koreni sün irányába megy. Atahánt próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés). Tüske Blöki, a koreni
sün és a sziklozug egymással harcolnak. Tüske Blöki, a koreni sün hörögve
elterül. Atahán regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A sziklozug elindul Atahán felé. Atahánt próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(5 sebzés). Atahán rád támad. Feléd üt
jobb mancsával.
(22 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Odaken neked bal mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél). A sziklozug Atahánt támadja.
Atahán ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 20/7.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 9% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél
elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 7
életpontot. (-4 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ahogy folytatod utadat, egy
nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod.
Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs,
amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban
kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(323. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod:
egy amulett.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. A sziklozug az orgling szolga
felé mozog. Az orgling szolga feléd rohan. Megtámadod az orgling szolgát.
Felé döfsz bal karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Ostorként csattantasz
farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(6 sebzés). Az
orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 4%. Nos, hol is tartottál az ásatásban?
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Útközben észreveszel
egy
mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. És nicsak, végre találtál
valamit: egy amulett.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A barlangfolyosó fala az egyik
helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol,
valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le
lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed.
(358.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid
egy nohnetár (#12) és egy koreni sün (#13).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a koreni sünt. A sziklozug a nohnetárt rohamozza.
A nohnetár a sziklozug felé mozog. A koreni sün feléd rohan. Megtámadod
a koreni sünt. Lecsapsz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr
megsebez
(-5 ép) Odacsapsz farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-5 ép) Megmérgezted. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(11 sebzés). A koreni sün hörögve elterül. A sziklozug és a nohnetár egymással
harcolnak. A sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél).
Mérget juttatsz belé. Szagodtól fuldoklik
(9 sebzés). A nohnetár holtan
terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 6/7.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+14%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó és 11 arany. Tovább
dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Furcsa csontokat találsz - csökevényes
végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli,
hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, sziklozug újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Sajnálatos találkozás
zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy kétfejû patkány (#15) és egy
mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a mélységi gnóm elvarázsol
egy energiatüskét.
3 ép-t sebzõdtél. A kétfejû patkány irányába mozogsz.
A kétfejû patkány feléd mozog. A sziklozug a mélységi gnóm irányába megy.
Megtámadod a kétfejû patkányt. Felé döfsz bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Megmérgezted. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(21 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Bûzöd zavarja
(6 sebzés). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre
zuhan. A sziklozug a mélységi gnómot támadja. A mélységi gnóm halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 13/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+9%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kés.
A sziklozug zabál. (+21% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni
kezdesz. (+4% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt
volna. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos,
hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+3 õsi relikvia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 8 |
a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 937 sebzést okoztál,
és 187 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó
fekete szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 74. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 3.10 |
[2] IQ: |
9 / 2.40 |
[3] ügyesség: |
3 (9) / 1.10 |
[4] egészség: |
7 / 3.64 |
[5] mágia: |
5 (7) / 2.69 |
[6] gyorsaság: |
7 (13) / 0.72 |
[9] Méret/ép: |
75 (81) / 48 |
Min. méret: |
75 |
Barlangméret: |
75 |
|
|
Varázspont: |
54 / 46 |
Képességpont: |
8 / 58% |
Hõsi pont: |
96 (10) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
22% |
Galetki erõ: |
301 / 223 |
Hírnév : |
1177 |
Jóllakottság: |
129% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
187 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
100 (2) |
Torzsz. csaták: |
272 (10) |
Torzsz. gyõzelmek: |
249 (10) |
Leölt torzszülött: |
367 (17) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
66 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására;
60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)
2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai
közül. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
11 / 9 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 (6) / 0 |
[25] bûz: |
9 (11) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.15 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 3.89 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.70 |
[48] mászás: |
6 / 1.50 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.68 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 2.73 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.10 |
[62] lopás: |
9 / 8.96 |
[63] éberség: |
4 / 1.79 |
[64] átokszórás: |
11 / 9.92 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.15 |
[67] régészet: |
10 / 1.80 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 1 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
11 / 0 |
[101] szakért.: |
12 / 4.58 |
[102] sebzõ méreg: |
11
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 7.44 |
[105] sebzõ méreg: |
10 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 1.71 |
[14] vakító fény: |
10 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sziklozug |
18/18 |
178% |
200% |
3 / 0.68 |
harcol |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10 10 27 50 9;
VI erõ:95% ép:30%;
PV 6;
BA 8113 7138;
L 20 50 57 24 22 20;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #323 (74. forduló), #218 (74.
forduló), #358 (74. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz csatos öve (#29066) |
* |
1 a kígyó köntöse (#19150) |
* |
1 a pontosság
csizmája (#4270) |
* |
1 a ragadozó csillogó fejpántja (#20008) |
|
1 a regenerálódás pajzsa
(#24460) |
|
1 a yeti halotti maszkja (#26291) |
|
1 az angyalok könnyû pikkelyvértje (#28016) |
|
1 az ellenállás maszkja
(#28540) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
* |
2 bõrpáncél (#9) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
2 fejpánt (#1105)
|
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 nagy pajzs (#1062)
|
|
2 öv (#1165) |
|
2 pajzs (#1060) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
3 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
3 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a harcos csepp fülbevalója (#8006) |
* |
1 a mágia nyaklánca (#3430)
|
* |
1 a majom márványgyûrûje (#14276) |
* |
1 a sav kõamulettje (#26846) |
* |
1 a sebesség csepp fülbevalója (#13406)
|
|
4 amulett (#1195) |
|
548 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 bronzmedál (#207)
|
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
64 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
2 gyûrû (#1225) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
|
2 nyaklánc (#1180) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 a káosz ében tõre (#6264) |
|
1 a teknõs csonttõre (#25601) |
|
1 a természet
kardja (#17065) |
|
14 fogazott tõr (#6) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
29 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 csótányláb (#25) |
|
4 gázlehelet itala (#57) |
|
7 gyilkos boróka (#27)
|
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
33 liánvirág (#24) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
12 mitulen fû (#20) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
27 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
10 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
7 nohnetár gumó (#212) |
|
7 nordkristály (#146)
|
|
25 õsi relikvia (#17) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 drágakõ (#2), 1 nohnetár gumó
(#212), 2 winropu moha (#22), 5 õsi relikvia (#17), 3 mitulen fû (#20),
1 kés (#5), 2 amulett (#1195), 2 liánvirág (#24), 3 bolhedor szárny
(#15), 2 sötét mák (#23), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 64 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |