Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 22:14:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4576-74

Karakterszám: 4576 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 74 Játékhét: 74
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 169
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 12. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2005. máj. 19.

E-mail!

ENYVESKEZÛ ED KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Viselt tárgyai: a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny, az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana a sziklozugot lövi. (2 lövéssel 28 ép-t sebzett.) A sziklozug kileheli lelkét. Megrohamozod Péntek, a johhtukult. Péntek, a johhtukul feléd mozog. Támadod Péntek, a johhtukult. Lecsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal. Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Péntek, a johhtukul kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, Jégszívû Diana rád lõ. (26 ép-t sebzett.) Jégszívû Diana felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Jégszívû Dianát. Rávágsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). Jégszívû Diana ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/28.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Jégszívû Diana megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. A következõket látod nála: a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny, az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana céloz, és lõ rád. (2 lövéssel 52 ép-t sebzett.) Péntek, a johhtukul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Péntek, a johhtukul feléd rohan. Péntek, a johhtukult próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). Péntek, a johhtukul holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, Jégszívû Diana rád lõ. (2 lövéssel 51 ép-t sebzett.) Összerogysz.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, csizma, az egyensúly gyûrûje, a mágus csatos öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Nem késel a válasszal: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Konok szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26071.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 11.* Atahán gyõzelmet aratott Pooh felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*máj. 11.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *máj. 11.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy lávaelementál. *máj. 11.* Stanislavát legyõzte harcban egy vermon teknõs. *máj. 11.* Stanislavát legyõzte harcban egy nedonkopó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

ba 8113 7138 barátságosság
Barátságosság beállítása: 8113. játékosra, 7138. játékosra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

hp 3 14 15 9790 harci program
A vakító fény nem védekezõ varázslat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

var 14 6 14. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot vakító fény varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen vakító fény varázslatod ereje 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

szl 40 100 szolgák lélekenergia-részesedése 40%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 40 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

kf 14276 bekészíted a 14276. tárgyat
Felveszed a majom márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy hájas worpel (#31) és egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Megrohamozod a hájas worpelt. A sziklozug az elemi rin irányába megy. Támadod a hájas worpelt. Mérgezõ gázt fújsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A hájas worpel holtan terül el. A sziklozug az elemi rint támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). A sziklozug megtántorodik. Megtámadod az elemi rint. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az elemi rin kileheli lelkét.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 12% jut. Sziklozug 3. szintre lépett! A gyomrod korog egyet. Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sziklozug a zombi irányába megy. A zombi máris elõtted terem! A zombit próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 4% jut.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (218. kaland, összköltsége 35 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 sötét mákot. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy tehemót (#24) és egy zombi (#29).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi odajön hozzád. Támadod a zombit. Elõre szúrsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. A sziklozug és a tehemót egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A tehemót felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a tehemótot. Elõre szúrsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 3/1.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. A sziklozug habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor feléd mozog. A sziklozug a szárnyas bolhedor felé mozog. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Mérgezed! Odacsapsz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). A szárnyas bolhedor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak is jut 4%. Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

k 99 399 301 kaland elvállalása
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz! - megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan, sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig, belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt. A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt. Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni, maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt, és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni, de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban? Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre, nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását, akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd, felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét a bárdot a K 99 paranccsal.]

(399. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. szárnyas bolhedort. A 2. szárnyas bolhedor elindul a sziklozug felé. Az 1. szárnyas bolhedor feléd mozog. A sziklozug elindul a 2. szárnyas bolhedor felé. Támadod az 1. szárnyas bolhedort. Rávágsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). Az 1. szárnyas bolhedor kileheli lelkét. A 2. szárnyas bolhedor és a sziklozug egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A 2. szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Rávágsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A 2. szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 13/1.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 10%. Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ és 2 bolhedor szárny.
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az üregek fölött.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz, és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped.
Hurrá, kincset találtál, ami 16 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(301. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** A 2. sziklozug felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. sziklozug a 3. sziklozugot rohamozza. A 2. sziklozug feléd mozog. A 3. sziklozug az 1. sziklozugot rohamozza. Támadod a 2. sziklozugot. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Ostorként csattantasz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). A 2. sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. sziklozug és a 3. sziklozug egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Támadod a 3. sziklozugot. Felé ütsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (12 sebzés). A 3. sziklozug holtan terül el.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. sziklozug: 1/1.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 5% jut.
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. albinó pók feléd rohan. A 2. albinó pók megközelíti a sziklozugot. A sziklozug megközelíti a 2. albinó pókot. Megtámadod az 1. albinó pókot. Felé döfsz bal karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Mérgezed! Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az 1. albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. albinó pók és a sziklozug egymással harcolnak. Méreg hatás: A sziklozug 3 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. albinó pókot. Felé döfsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Tekergetve suhintasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd zavarja (10 sebzés). A 2. albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik: A sziklozug 3 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 10/7.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 19 arany és egy sárgaréz nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a tökéletesség fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a villám maszkja, csepp fülbevaló, az erõ amulettje, villámöv, szivárvány karkötõ, a gólem csepp fülbevalója, a lich köntöse. Elpakolsz 2 liánvirágot, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+9% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Szerencsére, nincs. Benyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Tárgyai: a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának csizmája, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, sziklarepesz, kék köpeny, az elfek pikkelyvértje, a sólyom kõamulettje. Zsebre raksz 2 winropu mohát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ szimbóluma. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Ezüst Utazó, egy magas, széles vállú, enyhén izmos, jégszõke hajú és ezüst inges mágus férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. Viselt tárgyai: szimbólum, halotti maszk, az elefánt csizmája, utazóköpeny, a jég csatos öve. Ezüst Utazó mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Ezüst Utazó finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nem találsz semmit. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: köpeny, karkötõ, a lich barbár lándzsája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ könnyû láncinge, szimbólum, a nyomkeresés fejpántja. Elteszel 1 mitulen füvet, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz semmit. Magabiztosan elõrelépsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Viselt tárgyai: az elefánt halotti maszkja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, bronz lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, törpe pikkelyvért, suhanó csizma, khaldoran öv, parittya. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Atahán ellõ egy óriáserõ varázslatot. Megindulsz Atahán felé. Már ott is vagy! Tüske Blöki, a koreni sün a sziklozug felé mozog. A sziklozug Tüske Blöki, a koreni sün irányába megy. Atahánt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (4 sebzés). Tüske Blöki, a koreni sün és a sziklozug egymással harcolnak. Tüske Blöki, a koreni sün hörögve elterül. Atahán regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A sziklozug elindul Atahán felé. Atahánt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). Atahán rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Odaken neked bal mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). A sziklozug Atahánt támadja. Atahán ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 20/7.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 9% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 7 életpontot. (-4 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 15 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (323. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy amulett.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

x 15 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. A sziklozug az orgling szolga felé mozog. Az orgling szolga feléd rohan. Megtámadod az orgling szolgát. Felé döfsz bal karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Ostorként csattantasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 4%. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

x 15 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. És nicsak, végre találtál valamit: egy amulett.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

x 15 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (358. kaland, összköltsége 10 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy nohnetár (#12) és egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a koreni sünt. A sziklozug a nohnetárt rohamozza. A nohnetár a sziklozug felé mozog. A koreni sün feléd rohan. Megtámadod a koreni sünt. Lecsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Odacsapsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Megmérgezted. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A koreni sün hörögve elterül. A sziklozug és a nohnetár egymással harcolnak. A sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). A nohnetár holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 6/7.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó és 11 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sziklozug újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

x 15 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy kétfejû patkány (#15) és egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a mélységi gnóm elvarázsol egy energiatüskét. 3 ép-t sebzõdtél. A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány feléd mozog. A sziklozug a mélységi gnóm irányába megy. Megtámadod a kétfejû patkányt. Felé döfsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglóbálva zúzol farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd zavarja (6 sebzés). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan. A sziklozug a mélységi gnómot támadja. A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklozug: 13/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kés. A sziklozug zabál. (+21% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+4% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+3 õsi relikvia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 8 a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 937 sebzést okoztál, és 187 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 74. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 3.10
[2] IQ: 9 / 2.40
[3] ügyesség: 3 (9) / 1.10
[4] egészség: 7 / 3.64
[5] mágia: 5 (7) / 2.69
[6] gyorsaság: 7 (13) / 0.72
[9] Méret/ép: 75 (81) / 48
Min. méret: 75
Barlangméret: 75
PONTJAID
Varázspont: 54 / 46
Képességpont: 8 / 58%
Hõsi pont: 96 (10)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 301 / 223
Hírnév : 1177
Jóllakottság: 129%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 187 (3)
Galetki gyõzelmek: 100 (2)
Torzsz. csaták: 272 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 249 (10)
Leölt torzszülött: 367 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 66 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására; 60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 11 / 9 [15] regeneráció: 4 / 0 [19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0
[20] savimmunitás: 3 (6) / 0 [25] bûz: 9 (11) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.15 [46] csapdaészlelés: 6 / 3.89 [47] zárnyitás: 4 / 2.70
[48] mászás: 6 / 1.50 [49] rugalmasság: 5 / 0 [53] ékszerészet: 1 / 0
[54] kereskedelem: 5 / 1.68 [56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 2.73 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10
[62] lopás: 9 / 8.96 [63] éberség: 4 / 1.79 [64] átokszórás: 11 / 9.92
[66] lopakodás: 3 / 1.15 [67] régészet: 10 / 1.80 [68] zene: 2 / 0.05
[69] tanulás: 2 / 1        

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 11 / 0 [101] szakért.: 12 / 4.58 [102] sebzõ méreg: 11 / 0  
farok [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 11 / 7.44 [105] sebzõ méreg: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 1.71 [14] vakító fény: 10 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sziklozug 18/18 178% 200% 3 / 0.68 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10 10 27 50 9; VI erõ:95% ép:30%; PV 6; BA 8113 7138; L 20 50 57 24 22 20;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #323 (74. forduló), #218 (74. forduló), #358 (74. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz csatos öve (#29066) * 1 a kígyó köntöse (#19150) * 1 a pontosság csizmája (#4270)
* 1 a ragadozó csillogó fejpántja (#20008) 1 a regenerálódás pajzsa (#24460) 1 a yeti halotti maszkja (#26291)
1 az angyalok könnyû pikkelyvértje (#28016) 1 az ellenállás maszkja (#28540) 1 bõr mellvért (#1046)
* 2 bõrpáncél (#9) 1 bronz mellvért (#1047) 1 csizma (#1120)
1 csontmaszk (#1092) 1 ezüst fejpánt (#1107) 2 fejpánt (#1105)
1 halotti maszk (#1091) 1 kék köpeny (#1137) 1 kerek pajzs (#1061)
1 khaldoran öv (#137) 1 köntös (#1150) 1 köpeny (#1135)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 mellvért (#1045) 1 nagy pajzs (#1062)
2 öv (#1165) 2 pajzs (#1060) 1 pikkelyvért (#1015)
1 pókcsatos öv (#173) 1 sárga öv (#1167) 1 sisak (#1075)
1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077) 3 törpe pikkelyvért (#4)
3 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcos csepp fülbevalója (#8006) * 1 a mágia nyaklánca (#3430) * 1 a majom márványgyûrûje (#14276)
* 1 a sav kõamulettje (#26846) * 1 a sebesség csepp fülbevalója (#13406) 4 amulett (#1195)
548 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 64 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
2 gyûrû (#1225) 2 karikaszimbólum (#1211) 2 nyaklánc (#1180)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 a káosz ében tõre (#6264) 1 a teknõs csonttõre (#25601) 1 a természet kardja (#17065)
14 fogazott tõr (#6) 2 görbekard (#1316) 2 harci fejsze (#12)
29 kerek kõ (#11) 4 kés (#5) 1 lándzsa (#1330)
1 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13) 2 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
7 csótányláb (#25) 4 gázlehelet itala (#57) 7 gyilkos boróka (#27)
4 hõsiesség itala (#52) 33 liánvirág (#24) 1 méregellenállás itala (#51)
12 mitulen fû (#20) 6 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
5 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
27 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
10 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
3 molitár háj (#165) 7 nohnetár gumó (#212) 7 nordkristály (#146)
25 õsi relikvia (#17) 6 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 drágakõ (#2), 1 nohnetár gumó (#212), 2 winropu moha (#22), 5 õsi relikvia (#17), 3 mitulen fû (#20), 1 kés (#5), 2 amulett (#1195), 2 liánvirág (#24), 3 bolhedor szárny (#15), 2 sötét mák (#23), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 64 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.