Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 11:48:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 11:48:21 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 11:48:28 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4554-39

Karakterszám: 4554 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 39 Játékhét: 105
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 218
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. okt. 12. 9h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2007. okt. 13.

E-mail!

ENKI- A FÖLD URA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 1.* Lord Vicces Don teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 11.* Lord Vicces Don teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 29.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt. *szept. 3.* Jose D'Brison Barot kis híján megölte egy lebegõ drón. *szept. 6.* Ren és Zorander, a mágus megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *szept. 6.* Pannonicát kis híján megölte egy csontváz szolga. *szept. 14.* Ambassadart majdnem felfalta egy orgling kártevõ. *szept. 19.* Ambassadar és Sub-Zero megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *szept. 20.* Ren gyõzelmet aratott Sub-Zero felett. *szept. 21.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *szept. 26.* Ambassadart majdnem felfalta egy protolisk gyermek. *szept. 26.* Akadil Tel Kator és ÉjHercegnõ megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 86.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

kno 9 10 9. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

kno 6 3 6. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 5!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

kno 68 2 68. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zene szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 4 25 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a bûz harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

be 4 26 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a lõfegyver harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

kno 26 1 26. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

kno 25 3 25. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (481. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor feléd mozog. Megtámadod az agglomerátort. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (22 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (17 ép-t sebeztél). Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. 15 ép-t sebzõdtél. Az elektraton felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az elektratont próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Ez mellément. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Nem találtál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 25 ép-t sebzõdtél. Megtámadod az elektratont. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Félrehajolt. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Megtámadod az elektratont. Odacsapsz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (23 ép-t sebeztél). Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Összegyûjtöd a "kincset": egy elektronit.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+30 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elonotichlant. [ld. enc.] Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík odajön hozzád. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (14 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elhibáztad. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (15 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A tûzgyík rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Lecsapsz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (28 ép-t sebeztél). A tûzgyík kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit és egy xenópete. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+30 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Felszerelése: a szakács üstje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a jég vándorcsizmája, a nyomkeresés fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, Végzetpenge, arany lárvaköpeny, a jég szimbóluma, a Tél aranylánca. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tudatfaló. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (211. kaland, összköltsége 5 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Iktelag, egy középmagas, komoly tekinetû férfi. Végignézed a felszerelését: kerek kõ, köntös, kerek pajzs, lemezpáncél, márványgyûrû, vassisak, a káosz lüktetõ fülbevalója. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Iktelag mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vörös mösze. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

bb 1 3 4 5 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, fekete nadrág (#171) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, díszes köpeny (#1138) 165 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, hosszú íj (#1272) 110 ap, nyílpuska (#1285) 46 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 157 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, fogazott kard (#1318) 204 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a pontosság íja (#4420) 138 ap, a harcos köpenye (#7885) 121 ap, a gepárd tõre (#15700) 126 ap, a sas görbekardja (#16166) 350 ap, a tûz lándzsája (#22480) 80 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 292 ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 182 ap, az enyészet láncinge (#23080) 149 ap, az enyészet mellvértje (#23095) 138 ap, a villám lándzsája (#23830) 80 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 237 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 182 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 182 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 345 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 367 ap, a szalamandra lándzsája (#26080) 80 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 176 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 75 ap, a sav gyûrûje (#26875) 69 ap, a sav csonttõre (#26951) 182 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 237 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 201 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 69 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 69 ap.

[be 3:] Visszamész a barlangodba. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ3, 50ap) gránitbõr (#17, IQ9, 200ap) sorvasztás (#30, IQ5, 100ap) gigaököl (#40, IQ7, 90ap) agyroppantás (#43, IQ7, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ9, 150ap) alkímia (#147, IQ4, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ7, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ8, 80ap) szellemidézés (#159, IQ2, 50ap) kineport (#163, IQ5, 120ap) tombolás (#167, IQ1, 320ap) villámpajzs (#170, IQ3, 50ap) savpajzs (#171, IQ3, 50ap) gázpajzs (#172, IQ3, 50ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Egyszercsak vállon vereget valaki. Ijedten megpördülsz. Egy barna pikkelyes, nagydarab galetki oktatót pillantasz meg. Szélesen mosolyog, elõvillantva tízcentis agyarait.
- Sajnálom barátom, nem akartalak megijeszteni! Csak azt akartam kérdezni, nincs-e a birtokodban egy sárga gömb: megvásárolnám jó pénzért! (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
Mérgesen morogsz valamit, aztán továbbmész. A galetki még utánad kiabál: - 100 aranyat adok érte! - hmmm...

[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 15 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A 2. tûzgyík odajön hozzád. Az 1. tûzgyík feléd mozog. Megrohamozod az 1. tûzgyíkot. A 2. tûzgyík rád veti magát. A 2. tûzgyík tüzet lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. tûzgyíkot. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Elhibáztad. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (26 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. tûzgyík rád támad. Az 1. tûzgyík tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). A 2. tûzgyík rád támad. A 2. tûzgyík tüzet lehel rád. (14 ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzgyíkot próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Nem találtál. Az 1. tûzgyík kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hát, ez siralmas vereség volt. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+47 életpont.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod, hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet, a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés, mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem "háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak, de te esetleg megpróbálhatnád! (10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Megszólít egy díszes köntöst viselõ pap.
- Gyermekem! Hallottam, ahogy átkozódtál. Bûnös dolog az ilyesmi! Ideje megtisztulnod. Ha készen állsz, jelentkezz nálam. De nehogy elszökj, mert egyházunk mindenhol megtalál! - ijedten bólintasz. (12. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

kk 32 klánküldetés
(32. kaland:) A próba helyszínén már vár rád Wonhson harcos. Miután tisztelegtek egymásnak, felettesed hozzálát az eligazításodhoz.
- Enki- a Föld Ura katona! A feladatsor katonai képzettségedet teszi próbára: mind közelharcban, mind leheletfegyverrel, mind távolsági fegyver használatával. Az elsõ feladat: egyetlen csapással kell egy agyagbábut szétzúznod! - bólintasz, és felkészülsz a csapásra.
[Jobb csáp méret próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az agyagbábu darabokra robban határozott ütésed nyomán.
- Príma! - bólint Wonhson. - A második feladat a pontosságodat teszi próbára. - Intésére köveket kezdenek feléd dobálni, ezeket kell félreütnöd.
[Jobb csáp szakértelem próba 9-es küszöbre: sikeres]
Precízen félreütsz minden követ. A harmadik feladatként egy torzszülött férget kell legerõsebb leheletfegyvereddel megsemmisítened. Felkészülsz, és amikor a féreg feléd indul, rálehelsz.
[Legnagyobb lehelet próba 7-es küszöbre: sikeres]
A féreg azonnal elterül. Wonhson megenged magának egy halvány mosolyt.
- Nem is rossz! - jegyzi meg. Az utolsó feladatként egy íjjal kell célbalõnöd egy táblára. Három lövésed van, mindegyikkel el kell találnod a táblát!
[Lõfegyver próba 7-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Minden lövésed pontosan célbatalál. Wonhson gratulál: kiálltad a próbát! Most már valóban a katonák közé tartozol. (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

be 15 meglátogatod a 15. épületet
Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 32-es Klánkalandot (KK 32)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: kisdobos. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Szinte minden katona gyûjti a trófeákat, amelyek gyõzelmeit bizonyítsák. Hadd lássuk a te trófeáidat - hozz 15 mandibulát!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

m 13 2 4111 2111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,2) Azon a koordinátán fal van, oda nem mehetsz.
(M 4111,2111) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +12 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 266 sebzést okoztál, és 154 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 215 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 39. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 1.55
[2] IQ: 7 / 1.65
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.53
[4] egészség: 6 / 4.65
[5] mágia: 4 / 0.70
[6] gyorsaság: 5 (3) / 0.52
[9] Méret/ép: 86 (88) / 67
Min. méret: 81
Barlangméret: 86
PONTJAID
Varázspont: 41 / 41
Képességpont: 7 / 5%
Hõsi pont: 6 (5)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 244 / 181
Hírnév : 746
Jóllakottság: 171%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 32 (0)
Galetki gyõzelmek: 17 (0)
Torzsz. csaták: 216 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 197 (3)
Leölt torzszülött: 251 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kisdobos (5)
Speciális képességeid:
+1 éberség, +3% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen az erõd legalább 10-es! 2.) Hozz 15 mandibulát! 3.) Csípj fülön három tolvajt! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 6 (9) / 5.66 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0
[17] vastag bõr: 6 / 0.24 [24] rezisztencia: 3 / 0 [25] bûz: 3 / 0
[26] lõfegyver: 2 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.56 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.41 [47] zárnyitás: 4 / 1.15
[48] mászás: 6 / 2.54 [49] rugalmasság: 3 / 0.05 [58] nyomkeresés: 4 / 1.30
[59] vezetõkészség: 2 / 0 [62] lopás: 3 / 0.10 [63] éberség: 5 (6) / 0.39
[64] átokszórás: 6 (8) / 3.83 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.25 [68] zene: 3 / 0.95

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 2.39 [102] roncsolás: 4 / 0  
fog [103] méret: 7 (8) / 0 [104] szakért.: 5 (6) / 3.84 [105] rothasztás: 3 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [13] jégcsóva: 5 / 0.38 [15] jégpajzs: 2 / 0
[28] óriáserõ: 2 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (40%): 13 jégcsó                  

MAKRÓID
1. Makró
pv 2
p
pv 5 3 4
p
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 25; VI erõ:150% ép:30%; PV 5 3 4; PSZ 48 46; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #10 (7. épület), #12 (9. épület), #481 (39. forduló), #211 (39. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 ezüst lárvaköpeny (#355) 1 fejpánt (#1105)
1 köpeny (#1135) 1 pajzs (#1060) * 1 suhanó csizma (#195)
* 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136) 1 vas lemezpáncél (#1001)
* 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
926 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
1 ezüstmedál (#208) 1 gyûrû (#1225) 2 hamis arany (#809)
1 nyaklánc (#1180) 1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 5 Krónika (#783)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 2 kard (#1315) 8 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 2 liánvirág (#24)
3 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26)
3 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28) 4 üvegcse (#14)
1 villámlehelet itala (#56) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479) 1 elektronit (#141)
1 molad púp (#16) 2 nordkristály (#146) 3 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 õskõ (#8), 1 elektronit (#141), 1 elonotichlan (#31), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 15 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELONOTICHLAN (31. TÁRGY)
Errõl az õsi, kérges törzsû futónövényrõl nagyon keveset tudnak, mivel különlegesen ritka. Annyi bizonyos, hogy kérgébõl egy különleges anyag nyerhetõ ki, amely többféle varázsital fõzéséhez is elengedhetetlen. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]



XENÓPETE (278. TÁRGY)
Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható, és nem ellopható.



TUDATFALÓ (55. PSZIONIKUS LÉNY)
Azok, akik képesek átlátni az asztrális térbe, a tudatfalót egy ocsmány, duzzadt gömbökbõl álló, osztódó óriáspetére hasonlító lénynek írják le. A tudatfaló kíméletlenül sújt le a pszionikus térbõl, ha nem vagy felkészülve, 1-2 kör alatt kicsinálja az agyadat. Szerencsére a tudatfaló tecnikáját könnyû kiismerni.



VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY)
A möszék fajai benépesítik az asztrális teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb, legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.



SPECIALIZÁCIÓ
Minden galetkinek megvan a maga mumusa, amit a legjobban utál. Van, aki a tárgytörõ szörnyeket gyûlöli, van, akit a bukott próbák zavarnak, van, aki a teljesíthetetlen klánküldetésre fúj, van, aki a szolgáid ért szerencsétlenségeken bosszankodik. A specializációval a tudásodat specializálhatja egy bizonyos témakörre, amihez sokkal jobban fogsz érteni, így elkerülheted az ezzel kapcsolatos bosszankodást. Az alábbiakban következik egy felsorolás, hogy mi mindenre lehet specializálódni.
1. A klán kedvence: bizonyos idõszakonként egy nagyon lehetetlennek tûnõ klánfeladatot letudhatsz (mint császári dekrétum). Kiadod a parancsot egy klánküldetésre, és 12 forduló múlva, amikor átspecializálsz, csak akkor lesz a küldetés teljesített. A klán kedvencét mindenki csak 60 fordulónként egyszer veheti igénybe. Azt, hogy melyik küldetést akarod letudni a 3 közül, a második paraméterben add meg. Pl. SP 1 3. FONTOS: Csak azt a küldetést adhatod le így, ami már 12 fordulóval korábban is megvolt. Tehát ha közben a küldetést teljesítetted, nem adsz le másikat helyette.
2. Áldott lélek. Nem talál szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni. (ha egy küldetésben fix átkozott tárgy jár, azt megkapja.) Ha beportyázik hozzád valaki, nem felejti ott átkozott tárgyát.
3. Gyógyító: a tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.
4. Koplaló: Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban csökken. Kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.
5. Kuporgató. Drágakövek és õsi relikviák eladásakor 33%-kal több pénzt kap, ezenkívül nagyobb eséllyel talál gyógyfüvet, és ha talál, van rá esély hogy +1-3 darabot talál. Tud aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.
6. Próbamester: minden, egyszemélyes kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként (a csökkentést felfelé kerekítjük, tehát 11-es próbára -2 lesz). A kudarcpróbákat értelemszerûen növeli.
7. Tárgyféltõ: felére csökken az esélye, hogy egy ellenfél egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat, legyen az végtag vagy varázslat.
8. Torzszülöttek ismerõje. Immunis a végtag csonkolásra, a rothasztástól csak feleakkora eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellene 50% eséllyel kudarcot vall.
9. Túlélõ: a torzszülöttekkel vívott csatákban minden ütés, lehelet és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.
10. Vezéregyéniség. Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához 1/3-dal kisebb vezetõkészség kell a 10. szint fölött. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ 20%-kal.
Néhány fontos megjegyzés a specializációval kapcsolatban.
- Legkorábban a 3. lakószinten lehet használni.
- A parancs használata nincs teljesen ingyen! Költsége (szint-2) x 8 TVP (de max 80 TVP), tehát pl. az 5. szinten 24 TVP. Ezenkívül elsõ alkalommal 1 KNO, utána 2 KNO, 4 KNO, 8 KNO egészen a maximális 16 KNO-ig.
- Leggyakrabban 6 fordulónként változtathatod meg a specializációdat.
- Alapban nincs semmilyen specializációd. Elsõ alkalommal, majd minden további esetben, amikor meg akarod változtatni, az SP {sorszám} paranccsal specializálódhatsz.
- Ha egy specializáció valamilyen értéket módosít, akkor mindig elõször beszámítjuk az összes többi módosítót, és utoljára jön a specializáció. Tehát pl. ha egy tárgyféltõnek a tárgyvédelemnek és más módosítóknak köszönhetõen mindössze 50% esélye lenne a tárgy elvesztésére, akkor a specializációval ezt 25%-ra csökkentheti.
Persze, ahogy tudjátok, a puding próbája... Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy hosszú távon egyik-másik specializáció hatásfoka egy kicsit még változni fog, persze inkább pozitív, mint negatív irányba - a ti visszajelzéseitek alapján.



DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY)
Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt! Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.