Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Intelligenciapróba
Küldd el képeslapként!
"Vajon mire gondolhatott e feladvány tervezője? Ha a vörös gombokat választom, talán megtalálom megbízómnak, a szint helytartójának elrabolt fülbevalóját... De ha a kék gombok kombinációval kísérleteznék, a kevesebb lehetőség miatt nagyobb esélyem lenne a túlélésre..." - hosszantartó töprengés egy kaland intelligenciapróbája előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 01:52:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4549-251

Karakterszám: 4549 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 251 Játékhét: 264
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 217
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 7. 9h:49'
A következõ fordulód táplálható: 2004. dec. 10.

E-mail!

ELEKTRO MODULATOR DVA' KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Leanthil, egy halványkék szemû, rövid, fekete szõrû, macskatestû férfi. [aura: 4-es alkímia.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum tengelye rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, arénarém karom, szivárvány karkötõ, adamantit karkötõ, aréna ezüst érme, Rogan karkötõje, káoszgólem csizmája, elementáris karkötõ, káoszkígyó vért, smaragd életkõ, a titán fekete nyílpuskája, Groark talizmánja, a majom díszes karkötõje, arany orgling fétis, a hatalom rubinja, a puhányság köve, a harcos gyíkbõr öve, a harcos fekete maszkja, a harcmûvész ezüst fülbevalója, az ellenállás nagy pajzsa, a harcmûvész malachitgyûrûje, a gólem malachitgyûrûje, a remete aranyozott fülbevalója, a sas bíbor köpenye, Örökkévalóság Topáza, galetki érdemérem, az áttörés rubingyûrûje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Leanthil mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Leanthil elmormol egy gránitbõr varázslatot. Elmondasz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy megszakítást. (-25 vp.) Benõke a 2. orgling melák irányába megy. Az 1. orgling melák elindul Benõke felé. A 2. orgling melák elindul Benõke felé. Benõke és a 2. orgling melák egymással harcolnak. Az 1. orgling melák Benõkét támadja.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy lélekfacsarást. Leanthil 178 sebzést kap. Az 1. orgling melák 140 sebzést kap. A 2. orgling melák 144 ép-t sebzõdik. (-15 vp.) A 2. orgling melák hörögve elterül. Leanthil máris elõtted terem! Leanthil rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. (105 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -8 tüskés bõr.) Odaken neked bal mancsával. (79 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség lovagi kardját. Sikerrel járt. Lesújt rád bal mancsával. (44 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Arénarém karommal sújt rád. (59 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt farkával. (39 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Ájultan a földre zuhansz. Benõke és az 1. orgling melák egymással harcolnak. Az 1. orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Leanthil megközelíti Benõkét. Benõke és Leanthil egymással harcolnak. Benõke halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 470 sebzést okoztál, és 326 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Benõke: 191/108.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Leanthil meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Épp hozzád néz be Maláta Vilmos, egy strandlépõs, atlétás, tekintélyes pocakját kéjesen vigyorogva simogató férfi. [aura: csapdaészlelés: 13.] A Pszionicisták klánjának pszionicista rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, a méreg csontamulettje, ezüst pszi váll-lap, hõsi babérkoszorú, nagyobb pókcsatos öv, achát érdemrend, Végzetpenge, a sün ónixgyûrûje, a sün hosszúkardja, a méreg vas mellvértje, elementáris karkötõ, a méreg aranyozott nyaklánca, Yssuf tõre, az ellenállás malachit karkötõje, a mentát gyöngye, asztrálgyöngy, a méreg jádegyûrûje, a méreg vaspajzsa, a méreg csepp fülbevalója, opilíchium gyûrû, arany orgling fétis, az energia díszes karkötõje, a sün nehéz nyílpuskája, az Õsök Szent Kardja, a méreg átlátszó köntöse, bohókás szandál, az áttörés rubingyûrûje, a sün malachitgyûrûje, a méreg malachit fülbevalója, a káosz ragyogó lándzsája, a sün ónix karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Maláta Vilmos Tudati méreg +6 méreg (-8)141 (-2)152 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)38 (-6)54
2. Maláta Vilmos Pszi csáp kudarc (-7)134 (-4)148 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)26 (-6)48
3. Maláta Vilmos Pszi csáp kudarc (-9)125 (-6)142 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)14 (-6)42
4. Maláta Vilmos Mentális robbanás -21 PE (-13)112 (-8)134 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)2 (-27)15
5. Maláta Vilmos Mentális robbanás -10 PE (-13)99 (-8)126 Elektro Modulator Dva' semmi semmi (-2)0 (-15)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-21 életpont.)
** 6. NAP ** Bezörget hozzád Dar'es Dygma, egy hosszú, kékesfekete hajú tengerkék szemû, halványkék bõrû, karcsú, nagy mellû nõ. [aura: 1-es méretû 9-es szintû jobb mancs.] A Mágusok klánjának mágus rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a mágia smaragdja, nilbongi kitûzõ, az ellenállás bíbor köpenye, a kobra malachit karkötõje, a siker aranyveretes öve, a tökéletesség elit lemezpáncélja, asztrálgyöngy, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, opilíchium gyûrû, a teknõs fekete maszkja, quwarg amulett, Örökkévalóság Gyémántja, az Õsök Szent Kardja, arany orgling fétis, a pók smaragdgyûrûje, a kobra aranyozott fülbevalója, a tökéletesség ónixgyûrûje, orgling fétis, a tökéletesség ezüst fülbevalója, krakoch csizma, az ellenállás malachit karkötõje, a tökéletesség kerek pajzsa, a ragadozó díszes karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)60 (+0)50 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg kudarc (-6)44 (-20)40
2. Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)50 (+0)50 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg kudarc (-6)38 (-20)20
3. Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)40 (+0)50 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg kudarc (-6)32 (-20)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-20 életpont.)
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
** 6. NAP ** Dar'es Dygma kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 6679 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 6679 9 parancsot.
** 7. NAP ** Meglátogat egy galetki: Maláta Vilmos, egy strandlépõs, atlétás, tekintélyes pocakját kéjesen vigyorogva simogató férfi. [aura: 45-ös lélekfacsarás.] A Pszionicisták klánjának pszionicista rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a méreg csontamulettje, ezüst pszi váll-lap, hõsi babérkoszorú, nagyobb pókcsatos öv, achát érdemrend, Végzetpenge, a sün ónixgyûrûje, a sün hosszúkardja, a méreg vas mellvértje, elementáris karkötõ, a méreg aranyozott nyaklánca, Yssuf tõre, az ellenállás malachit karkötõje, a mentát gyöngye, asztrálgyöngy, a méreg jádegyûrûje, a méreg vaspajzsa, a méreg csepp fülbevalója, opilíchium gyûrû, arany orgling fétis, az energia díszes karkötõje, a sün nehéz nyílpuskája, az Õsök Szent Kardja, a méreg átlátszó köntöse, bohókás szandál, az áttörés rubingyûrûje, a sün malachitgyûrûje, a méreg malachit fülbevalója, a káosz ragyogó lándzsája, a sün ónix karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Maláta Vilmos Tudati méreg +6 méreg (-8)141 (-2)152 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)38 (-6)54
2. Maláta Vilmos Pszi csáp kudarc (-7)134 (-4)148 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)26 (-6)48
3. Maláta Vilmos Pszi csáp kudarc (-9)125 (-6)142 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)14 (-6)42
4. Maláta Vilmos Mentális robbanás -21 PE (-13)112 (-8)134 Elektro Modulator Dva' Tudati méreg +2 méreg (-12)2 (-27)15
5. Maláta Vilmos Mentális robbanás -10 PE (-13)99 (-8)126 Elektro Modulator Dva' semmi semmi (-2)0 (-15)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-21 életpont.)

Kissé már éhezel, ezért csak 144 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 22494.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 24.* Vigyorgó Villám teljesítette a 25. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 24.* Vigyorgó Villám teljesítette a 13. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 26.* St. Lopez és Ravandel megküzdöttek egymással, és St. Lopez gyõzött. *nov. 26.* St. Lopez lopni próbált, de felsült vele. *nov. 26.* Pyramid lopni próbált, de felsült vele. *nov. 26.* Pyramid és Vigyorgó Villám megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *nov. 30.* Csillagszemû új végtagot növesztett! *nov. 30.* Csillagszemû teljesítette a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *dec. 1.* Draco és Villám Geli megküzdöttek egymással, és Draco gyõzött. *dec. 1.* Vigyorgó Villámot majdnem felfalta egy gortangu.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*nov. 24.* Dart Mahul és Draco pszi párbajt vívtak. Dart Mahul került ki gyõztesen. *nov. 24.* Avvocato Terrasini és Marconi megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 26.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *nov. 29.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Ogre a renegát harcos felett. *nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Faylandét. *nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert. *nov. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *dec. 2.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Lord Akryl felett! *dec. 2.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett. *dec. 2.* Endyr és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Endyr került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+97 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 1192.]

v 147 24552 14653 1168 1121 1167 147. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy alkímiát. Átváltozott 1 a regenerálódás átlátszó köntöse 125 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 a szívósság díszes köntöse 286 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 szöges öv 60 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 vándorcsizma 12 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 3 sárga öv 87 arannyá! (-25 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1186.]

v 147 1093 1048 1138 1077 1242 147. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 1 szürke maszk 64 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 vas mellvért 124 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 díszes köpeny 60 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 szárnyas sisak 40 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 2 díszes karkötõ 64 arannyá! (-25 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1180.]

v 147 1257 1227 1197 1213 2694 147. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy alkímiát. Átváltozott 1 ezüst fülbevaló 29 arannyá! (-5 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-5 vp.) Átváltozott 3 csontamulett 96 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 keresztszimbólum 70 arannyá! (-5 vp.) Átváltozott 1 a káosz különös lándzsája 188 arannyá! (-25 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1174.]

dk 267 280 dobása 267. kalandnak
Rendben, 267. kaland törölve. Rendben, 280. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1174.]

h 64 64. tárgy használata
Felhörpintesz 1 kincseresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1171.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1168.]

ep 17 75 3 építed a 17. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a fûraktár építését. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. A munka 100 TVP-nyit haladt, még 579 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 1093.]

ve 28063 28648 29098 29233 1 vásárlás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, mágikus védõruha (#341) 510 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 218 ap, elit lemezpáncél (#1003) 314 ap, ezüst lemezpáncél (#1004) 432 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 116 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 191 ap, ezüst láncing (#1033) 273 ap, bronz mellvért (#1047) 167 ap, vas mellvért (#1048) 252 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, vaspajzs (#1063) 150 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, szarvas sisak (#1078) 150 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, szürke maszk (#1093) 130 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, csillogó fejpánt (#1108) 130 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap, zangrozi csizma (#1123) 130 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap, díszes köntös (#1153) 130 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, fogazott tõr (#1304) 218 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, hosszú lándzsa (#1333) 150 ap, az erõ nagy pajzsa (#1512) 334 ap, az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) 328 ap, az egészség aranyozott fülbevalója (#3058) 499 ap, a gyorsaság nagy pajzsa (#3762) 334 ap, a védekezés fekete láncinge (#4634) 936 ap, a védekezés nagy pajzsa (#4662) 334 ap, a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 318 ap, a törpék rövid tõre (#6702) 381 ap, a hatalom csontmaszkja (#6942) 381 ap, a gólem csontmaszkja (#8292) 381 ap, az óriás ezüst fejpántja (#8757) 381 ap, az entek lovagi lemezpáncélja (#9552) 534 ap, a merénylõ kék köpenye (#11037) 375 ap, a tudós háromszögszimbóluma (#11562) 391 ap, a lich fekete csizmája (#11922) 381 ap, a remete háromszögszimbóluma (#12462) 391 ap, a remete hosszúkardja (#12567) 397 ap, a mentát csillogó fejpántja (#12808) 583 ap, a mentát szöges öve (#12868) 575 ap, a sebesség ezüst fülbevalója (#13407) 375 ap, a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) 397 ap, a majom ezüst fejpántja (#14157) 381 ap, a szellemek háromszögszimbóluma (#15162) 391 ap, az elefánt kék köpenye (#16437) 375 ap, a természet malachitgyûrûje (#16977) 381 ap, a bérmágus vaspajzsa (#17263) 603 ap, az energia csillogó fejpántja (#18658) 583 ap, az energia hosszúkardja (#18867) 397 ap, a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) 381 ap, a ragadozó nehéz nyílpuskája (#20187) 432 ap, a gyõzelem bronz mellvértje (#20847) 483 ap, a gyõzelem nagy pajzsa (#20862) 397 ap, a túlélés átlátszó köntöse (#21402) 381 ap, a tökéletesség díszes pikkelyvértje (#21717) 495 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 444 ap, a tökéletesség csontamulettje (#21897) 444 ap, a jég bíbor láncinge (#22632) 373 ap, az enyészet szárnyas sisakja (#23127) 271 ap, a villám háromszögszimbóluma (#23712) 265 ap, a méreg szárnyas sisakja (#24027) 271 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 248 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 255 ap, a sün bronz mellvértje (#24897) 357 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 271 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 271 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 255 ap, a yeti ezüst fejpántja (#26307) 255 ap, a yeti csontamulettje (#26397) 255 ap, a yeti ónixgyûrûje (#26428) 432 ap, a yeti nehéz nyílpuskája (#26487) 306 ap, a sav ezüstcsizmája (#26774) 677 ap, a sav kék köpenye (#26787) 248 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 255 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 255 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 255 ap, az angyalok hosszúkardja (#28317) 271 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 271 ap, a bûz vaspajzsa (#28963) 452 ap, a bûz hosszú íja (#29172) 271 ap, a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 408 ap, a sólyom vaspajzsa (#29413) 452 ap, a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 255 ap. Sajnos 28063. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1088.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Hazamész a boltból. Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1078.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 231.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1068.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1068.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+60% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1065.]

v 158 158. varázslat elmondása
Elmormolsz egy láth. észlelése varázslatot. (-3 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 1064.]

v 159 8700 3 159. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Elektro Modulator Dva' vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1061.]

v 176 176. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1051.]

e 10 élelemszerzés
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+40% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

e 9 50 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 50% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

pta 128 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

p 6679 portyázás
Elfogadod Dar'es Dygma kihívását, és felkeresed a barlangjában. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (213. kaland, összköltsége 15 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Dar'es Dygma, egy hosszú, kékesfekete hajú tengerkék szemû, halványkék bõrû, karcsú, nagy mellû nõ. A Mágusok klánjának mágus rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Tárgyai: a mágia smaragdja, nilbongi kitûzõ, a kobra malachit karkötõje, a siker aranyveretes öve, a tökéletesség elit lemezpáncélja, asztrálgyöngy, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, opilíchium gyûrû, a teknõs fekete maszkja, quwarg amulett, Örökkévalóság Gyémántja, az Õsök Szent Kardja, arany orgling fétis, a pók smaragdgyûrûje, a kobra aranyozott fülbevalója, a tökéletesség ónixgyûrûje, orgling fétis, a tökéletesség ezüst fülbevalója, krakoch csizma, az ellenállás malachit karkötõje, a tökéletesség kerek pajzsa, a ragadozó díszes karkötõje. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Elektro Modulator Dva' Pszi csáp +12 PE (-3)47 (-8)52 Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)60 (-12)38
2. Elektro Modulator Dva' Pszi csáp +12 PE (-3)44 (-8)44 Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)50 (-12)26
3. Elektro Modulator Dva' Pszi csáp +12 PE (-3)41 (-8)36 Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)40 (-12)14
4. Elektro Modulator Dva' Pszi csáp +12 PE (-3)38 (-8)28 Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)30 (-12)2
5. Elektro Modulator Dva' Pszi csáp +12 PE (-3)35 (-8)20 Dar'es Dygma Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)20 (-2)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
Gyõzelmedért 5 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

p 6679 portyázás
Elküldesz egy kihívást Dar'es Dygma részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

lr 403 ládába rejtesz:
Berakod a ládikóba az összes kristályfatty port.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1041.]

m 6 8 82 1114 4333 3233 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 2) A legközelebbi feladat megoldásánál 2 lesz a válaszod.
(M 6,7) A folyosó északra vezet. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben szárnyas bolhedor tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 6 gombát kapott, és az állatokat napi 7 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 8 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 9 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -30 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 6 óráig világították a milgandokkal, 24 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak, és 5 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [2] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 6,6) Irány észak! Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy zoriád (#315).

*** 1. KÖR *** A zoriád elõhív egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elmondasz egy lélekfacsarás varázslatot. A zoriád 133 sebzést kap. (+7% lélekenergia.) (-15 vp.) Benõke elindul a zoriád felé. Benõke a zoriádot támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A zoriád ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.) A zoriád ellõ egy elbájolás varázslatot. Benõke csatlakozik a zoriád oldalához. Benõke közelebb jön, hogy támadhasson. Benõke téged támad. Rúg jobb lábával. (53 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A hasadra céloz bal lábával. (55 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-14 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy lélekfacsarás varázslatot. Benõke 130 ép-t sebzõdik. (+7% lélekenergia.) (-15 vp.) Benõke holtan terül el. A zoriád közelebb jön, hogy támadhasson. A zoriád téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A zoriád sebzõdik 176 ép-t. (-10 vp.) A zoriád holtan terül el.
[A csatában összesen 455 sebzést okoztál, és 151 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Benõke: 201/138.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+93%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 68 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+150 életpont.)
(M 6,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid 2 kristályfatty (#306) [aura: erõ: 12.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. kristályfatty elvarázsol egy mágiatörést. Elektro Modulator Dva': Láth. észlelése, Szélpajzs megszûnt. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. kristályfatty elvarázsol egy mágiatörést. Elektro Modulator Dva': Nagyobb erõpajzs megszûnt. Megindulsz az 1. kristályfatty felé. Már ott is vagy! Támadod az 1. kristályfattyat. Villámokat köpsz. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). Regenerálsz (+1 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az 1. kristályfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). Az 1. kristályfatty rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (34 ép-t sebzõdtél). A 2. kristályfatty rád támad. A 2. kristályfatty villámokat köp feléd. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. kristályfattyat. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (66 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (18 sebzés). A 2. kristályfatty rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (31 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Az 1. kristályfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (65 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (19 sebzés). Az 1. kristályfatty hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. 47 életpontnyit sebzõdsz. A 2. kristályfatty sebzõdik 48 ép-t. A 2. kristályfatty rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (31 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
*** 5. KÖR *** A 2. kristályfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (67 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (16 sebzés). A 2. kristályfatty rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (32 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
[A csatában összesen 426 sebzést okoztál, és 237 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 6,6-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+225 életpont.)
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A szellem persze már nincs itt.
(M 6,8) A következõ terem délre van, így arra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel.
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[92 TVP-t használtál fel, maradt még 949.]

m 4433 2222 1112 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,8) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot.
(M 8,8) A térkép szerint itt jobbra mész. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 9,8) A folyosó keletre visz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 10,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 9,5) A folyosó északra tart. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 10,5) A folyosó keletre visz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Sajnos egyszer már ittál belõle.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 941.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 306 vadászat
Elhagyod a labirintust. [Kristályfatty torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1 nekrofun bimbó ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy gnóm õsmágus (#314) [aura: 30-as megszakítás.] és egy agyaggólem (#252) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy a forrás érintését. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) A gnóm õsmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm õsmágus elvarázsol egy jégpajzsot. Benõke megközelíti az agyaggólemet. Az agyaggólem Benõke irányába megy. Benõke és az agyaggólem egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy lélekfacsarás varázslatot. A gnóm õsmágus megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A gnóm õsmágus 146 ép-t sebzõdik. (+7% lélekenergia.) Az agyaggólem 155 sebzést kap. Lélekenergiát nyersz ki (+7%) (-15 vp.) A gnóm õsmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégoszlop! Ellenállsz a varázslatnak. Benõke és az agyaggólem egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A gnóm õsmágus megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A gnóm õsmágus 200 sebzést kap. (-10 vp.) A gnóm õsmágus holtan terül el. Benõke és az agyaggólem egymással harcolnak. Az agyaggólem halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 481 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Benõke: 308/20.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 21%. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy xenópete, egy gólemagyag és 130 arany. Benõke eszik. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 928.]

vd 306 vadászat
[Kristályfatty torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Észreveszel 1 parafüvet. Szakértõ módon leszeded. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid 2 kristályfatty (#306) [aura: elektr.lehelet: 35.].

*** 1. KÖR *** A 2. kristályfatty mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mágiatörést. Semmi hatás. Az 1. kristályfatty elmormol egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. Megindulsz az 1. kristályfatty felé. Már ott is vagy! Benõke megközelíti a 2. kristályfattyat. Az 1. kristályfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (66 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). Benõke a 2. kristályfattyat támadja. Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. kristályfattyat. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (70 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (19 sebzés). Az 1. kristályfatty téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (29 ép-t sebzõdtél). A 2. kristályfatty és Benõke egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. kristályfattyat próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (63 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (18 sebzés). Az 1. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (27 ép-t sebzõdtél). A 2. kristályfatty és Benõke egymással harcolnak. A 2. kristályfatty halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 51 ép-t. Benõke 65 ép-t sebzõdik. Az 1. kristályfatty 47 ép-t sebzõdik. Benõke kileheli lelkét. Az 1. kristályfatty holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 57 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 256 sebzést okoztál, és 164 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Benõke: 345/129.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+155%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 kristályfatty por, 2 drágakõ és 62 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+155 életpont.)
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 883.]

vd 306 vadászat
[Kristályfatty torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (419. kaland, összköltsége 25 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid 2 kristályfatty (#306).

*** 1. KÖR *** Az 1. kristályfatty rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágiatörés. Semmi hatás. Magában motyogva, a 2. kristályfatty létrehoz egy mágiatörést. Semmi hatás. Az 1. kristályfatty irányába mozogsz. Benõke a 2. kristályfattyat rohamozza. Megtámadod az 1. kristályfattyat. Villámokat köpsz. (64 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). Benõke a 2. kristályfattyat támadja. Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. kristályfattyat. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (66 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (19 sebzés). Benõke és a 2. kristályfatty egymással harcolnak. Az 1. kristályfatty rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (26 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. kristályfattyat. Villámokat köpsz. (63 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Benõke és a 2. kristályfatty egymással harcolnak. A 2. kristályfatty hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 43 ép-t. Benõke 49 sebzést kap. Az 1. kristályfatty 36 ép-t sebzõdik. Az 1. kristályfatty téged támad. Az 1. kristályfatty villámokat köp feléd. (32 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Az 1. kristályfatty regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Az 1. kristályfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (62 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (17 sebzés). Az 1. kristályfatty hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 47 életpontnyit sebzõdsz. Benõke 34 sebzést kap. Benõke holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 325 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Benõke: 342/131.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 kristályfatty por és 121 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+139 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 835.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 825.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 féregtüskét. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 815.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 805.]

h 14 3 29 35 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 3 kincskeresés itala!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 790.]

h 14 15 23 25 14. tárgy használata
Sietve összekavarod az üvegben az elõre felvagadalt/összetört anyagokat, egy kis vízben oldva, tûz fölött melegítve. Csodás! Az italnak lassan szép piros színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 15 hõsiesség italát. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 715.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2413 sebzést okoztál, és 1088 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 719 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1128 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Elektro Modulator Dva', egy lila bõrû, sárgásan izzó szemû, magas, kidolgozott izomzatú, körszakállas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 251. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 15 (23) / 12.28
[2] IQ: 18 (21) / 0.74
[3] ügyesség: 9 (19) / 4.68
[4] egészség: 19 (24) / 16.96
[5] mágia: 25 (33) / 21.45
[6] gyorsaság: 21 (28) / 4.10
[9] Méret/ép: 227 (242) / 242
Min. méret: 132
Barlangméret: 231
PONTJAID
Varázspont: 475 / 213
Képességpont: 50 / 57%
Hõsi pont: 32 (10)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 1054 / 460
Hírnév : 4322
Jóllakottság: 63%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 299 (1)
Galetki gyõzelmek: 182 (0)
Torzsz. csaták: 1356 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 1206 (4)
Leölt torzszülött: 2241 (8)
Pszi csaták: 184 (4)
Pszi gyõzelmek: 67 (1)
Ájulások száma: 91 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágus (63)
Speciális képességeid:
+63 max. varázspont, +6 minden varázslat szintedre. +3 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 10 olyan véletlen kalandot, amelyben varázslat próba van. [számláló: 4] 2.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban kaptál! [számláló: 6] 3.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 16 (42) / 3.91 [15] regeneráció: 1 (4) / 0 [16] tüskés bõr: 8 / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (16) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 1 (14) / 0.60 [20] savimmunitás: 3 (16) / 0
[21] elkt.immunitás: 2 (15) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 1 (14) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 10 / 0
[24] rezisztencia: 31 (45) / 0.20 [25] bûz: 9 (14) / 0.86 [26] lõfegyver: 5 / 0.56
[31] áttörés: 0 (8) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 2.43 [46] csapdaészlelés: 14 / 2.86 [47] zárnyitás: 14 / 4.86
[48] mászás: 14 / 2.72 [49] rugalmasság: 5 / 4.12 [50] meggyõzõkészség: 7 / 6.24
[51] transzformáció: 7 / 1.97 [52] auraészlelés: 13 (18) / 2.03 [53] ékszerészet: 6 / 3.35
[54] kereskedelem: 9 / 3.99 [55] szívósság: 15 / 0.65 [56] varázsitalfõzés: 11 / 3.83
[57] gyógynövények: 10 / 7.27 [58] nyomkeresés: 20 / 8.80 [59] vezetõkészség: 6 / 2.30
[60] pszi támadás: 10 / 6.31 [61] pszi energia: 12 / 5.51 [62] lopás: 8 / 5.18
[63] éberség: 4 (2) / 2.12 [64] átokszórás: 5 / 3.74 [65] álcázás: 23 / 1.33
[66] lopakodás: 7 / 2.90 [67] régészet: 9 / 6.14 [68] zene: 9 / 5.95
[69] tanulás: 12 / 4.70 [70] idézés: 15 (17) / 5.03 [71] javítás: 11 / 0.65
[72] építés: 12 / 6.88 [73] felderítés: 6 / 4.76    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 (7) / 3.08 [101] szakért.: 3 / 0.51     a kobra árnyéktõre
bal mancs [103] méret: 1 (2) / 0 [104] szakért.: 1 / 0.73     az Õsök Szent Kardja
bal karom [106] méret: 1 (2) / 0 [107] szakért.: 1 / 0.58      
jobb karom [109] méret: 1 (2) / 0 [110] szakért.: 1 / 0.12     a harcmûvész rövid tõre
jobb csáp [112] méret: 1 (2) / 0 [113] szakért.: 1 / 0.05     a tökéletesség vívótõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 21 (29) / 5.56 [147] alkímia: 2 (9) / 1.21 [142] átok: 1 (9) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (9) / 0.66 [42] csendvarázs: 1 (9) / 0.13 [164] dermesztés: 2 (10) / 0.06
[149] dimenziókapu: 4 (12) / 0.36 [37] egokínzás: 2 (10) / 0.13 [44] elbájolás: 5 (13) / 1.48
[11] elektromos kéz: 4 (11) / 1.07 [48] ellenáll.megtörése: 10 (18) / 3.91 [10] energiatüske: 1 (8) / 0
[29] életszívás: 4 (10) / 1.61 [152] felejtés: 9 (17) / 3.45 [172] gázpajzs: 2 (8) / 0.72
[40] gigaököl: 1 (8) / 0 [204] gondolatolvasás: 1 (9) / 0.07 [17] gránitbõr: 14 (20) / 5.36
[13] jégcsóva: 3 (10) / 0.70 [15] jégpajzs: 4 (11) / 1.36 [163] kineport: 4 (13) / 0.33
[154] kisebb erõpajzs: 5 (13) / 0.70 [146] kontakt.õseiddel: 6 (14) / 5.28 [158] láth. észlelése: 5 (13) / 3.46
[157] láthatatlanság: 4 (12) / 3.71 [190] lélekfacsarás: 52 (60) / 2.53 [165] manafókuszálás: 5 (12) / 0.90
[162] mágikus csapda: 1 (8) / 0.15 [45] megszakítás: 16 (24) / 0.46 [129] mentális robbanás: 2 (3) / 0.38
[148] méregsemlegesítés: 14 (20) / 1.56 [155] nagyobb erõpajzs: 12 (20) / 9.73 [28] óriáserõ: 3 (9) / 1.18
[133] pszi acéltorony: 4 (5) / 0.06 [128] pszi csáp: 5 (6) / 4.75 [171] savpajzs: 2 (8) / 0.02
[30] sorvasztás: 2 (8) / 0.68 [131] sz.áll.roncsolása: 2 (3) / 0.94 [159] szellemidézés: 5 (11) / 4.66
[140] szellemkalapács: 52 (60) / 1.48 [176] szélpajzs: 4 (12) / 0.11 [150] tárgyvédelem: 1 (8) / 0.28
[132] tudati méreg: 7 (8) / 0.30 [46] tudatrombolás: 1 (9) / 0 [16] tûzpajzs: 1 (8) / 0.32
[14] vakító fény: 2 (9) / 0.44 [170] villámpajzs: 1 (8) / 0.16 [194] vízlélegzés: 1 (8) / 0.30

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (10%): 173 a forr 45 megsz 17 gránit 190 lélekf 140 szelle          


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Benõke, a molitár 106/106 152% 200% 20 / 12.61 harcol
[2] morfinder telep 1/1 100% 200% 1 / 0 nem harcol
[3] bohócmolad 1/1 100% 200% 1 / 0 nem harcol
[4] halál sekrestyése 102/102 93% 105% 1 / 0.34 nem harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 50

MAKRÓID
1. Makró
v 155
v 158
v 159 8700 3
v 176
e 10
e 9 50
2. Makró
pv 7
pta 128 128 128 128 128
p 6679
pta 132 132 132 132 132
p 6679
3. Makró
ad 10
b 1
kno 9 2
4. Makró
pv 3 1 2
ism 5
p
pv 7

HARCI PROGRAMOD
1: lélekfacsarás t.var. ha ellenfeled #303. Prioritás: 100.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #308. Prioritás: 99.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #312. Prioritás: 99.
4: lélekfacsarás t.var. ha ellenfeled #311. Prioritás: 100.
5: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #313. Prioritás: 99.
6: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #313. Prioritás: 99.
7: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #313. Prioritás: 100.
8: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #303. Prioritás: 99.
9: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 40 v. több. Prioritás: 80.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #316. Prioritás: 100.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 70.
12: lélekfacsarás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 75.
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #324. Prioritás: 110.
14: megszakítás v.var. ha ellenfeled #308. Prioritás: 100.
15: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #306. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95; VI erõ:300% ép:15%; PV 7; PSZ 70 52 58 47 46 48; L 100 337 223 29 25 23; TT 5; HE 9; PTA 132 132 132 132 132; PTB 128 128 128 128 128; I 200;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 8 sebzés: 31-39

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 17.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #8 (8. épület), #18 (7. épület), #24 (3. épület), #51 (20. épület), #213 (251. forduló), #419 (251. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4549. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig 427 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a mágus fekete csizmája (#10122) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sün ezüst lemezpáncélja (#24854) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703) 1 a törpék elit lemezpáncélja (#6403) 1 a túlélés díszes köpenye (#21388)
1 a villám bronz mellvértje (#23547) 1 a villám ezüst fejpántja (#23607) * 1 a villám kerek pajzsa (#23561)
* 1 aranyozott villámöv (#182) 1 az angyalok sárga öve (#28167) 1 az ellenállás csontmaszkja (#28542)
1 az energia vaspajzsa (#18613) 1 bíbor pikkelyvért (#1018) * 1 bohókás szandál (#406)
1 díszes villámöv (#177) 8 ében láncing (#134) 1 fekete láncing (#1034)
1 hõsi babérkoszorú (#351) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 krakoch csizma (#312) 1 mintrogi erõöv (#262)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 õspók köpeny (#332) 2 pikkelypáncél (#223)
* 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a bûz jáde karkötõje (#29144) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a mágus ezüst fülbevalója (#10257) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a sebezhetetlenség csontamulettje (#19647) * 1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) 1 a sólyom aranyozott fülbevalója (#29608)
1 a sólyom keresztszimbóluma (#29563) 1 a sólyom malachit fülbevalója (#29609) * 1 a szellemek ónixgyûrûje (#15178)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a villám malachit karkötõje (#23741) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743)
12748 arany (#1) * 3 arany orgling fétis (#296) * 1 az áttörés rubingyûrûje (#378)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elefánt malachit karkötõje (#16541) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 az ügyesség ónix karkötõje (#2593) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 230 drágakõ (#2)
* 1 elementáris karkötõ (#348) 1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 gyémántamulett (#399) 1 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 manapoid amulett (#295) * 1 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 1 opilíchium gyûrû (#298) * 3 orgling fétis (#269) 1 óriás fülbevaló (#225)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 sárkányamulett (#292)
1 smaragd életkõ (#306) 1 szivárvány karkötõ (#139) 2 uthanax talizmán (#335)
16 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 áldott oprasszum fókusz (#352) 96 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 12 fekete dukát (#218) 4 idõkristály (#219)
7 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 2 pszi kõ (#277) 2 rúvel fókusz (#350)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz vívótõre (#29203) * 1 a harcmûvész rövid tõre (#13902) * 1 a kobra árnyéktõre (#7605)
* 1 a lich kõrisfa íja (#12073) 1 a sólyom kõrisfa íja (#29623) 1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637)
* 1 a tökéletesség vívótõre (#22003) * 1 az Õsök Szent Kardja (#380) 4 ében nyílpuska (#133)
5 ében tündekard (#132) 10 kés (#5) 1 kõmûves kalapács (#250)
2 rövid tõr (#1302) 1 rubin mágusbot (#261) 3 szilmill tõr (#314)
17 törpe balta (#224) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
5 bajnokok itala (#62) 2 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65)
13 csótányláb (#25) 12 elfu moha (#33) 14 elonotichlan (#31)
1 energiaital (#82) 3 fehér gyógyital (#50) 3 féregtüske (#42)
29 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30)
15 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
4 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75) 2 kihívás itala (#68)
3 kincskeresés itala (#64) 39 liánvirág (#24) 1 lila manaital (#83)
2 lordok itala (#90) 1 mágiaellenállás (#76) 22 mátekel gomba (#21)
10 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29) 31 mitulen fû (#20)
23 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80) 8 nekrofun bimbó (#43)
4 óriásnövés itala (#60) 13 parafû (#41) 2 pontosság itala (#72)
33 ragálygomba (#26) 15 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61)
17 sárkányvirág (#32) 4 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
17 tejfonál (#28) 8 tokin kaktusz (#40) 100 üvegcse (#14)
6 velparaj (#35) 8 waarkin (#38) 22 winropu moha (#22)
9 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 25 barna manakõ (#149) 1 bíbor golyó (#396)
9 bolhedor szárny (#15) 7 bronz korong (#297) 18 csöpögõ csáp (#334)
1 duzzadt xenópete (#479) 18 ekinda haj (#147) 9 elektronit (#141)
3 fókuszrubin (#337) 5 gólemagyag (#330) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
3 khazdar taréj (#268) 21 kõtroll szem (#274) 1 krakolich csont (#397)
7 kristályfatty por (#403) 1 lidércvelõ (#339) 3 maerju koponya (#336)
6 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 5 óriási xenópete (#480) 28 õsi relikvia (#17)
7 õspók pete (#331) 5 patkányfog (#270) 23 pirgamit (#152)
3 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229) 11 szirénhaj (#293)
34 szójer csáprágó (#231) 10 xorex fûszer (#329) 12 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség lovagi kardja #19769 (18).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8), 2 drágakõ (#2), 5 óriási xenópete (#480), 4 kristályfatty por (#403), 1 ragálygomba (#26), 2 kincskeresés itala (#64), 15 hõsiesség itala (#52), 1 parafû (#41), 1 féregtüske (#42), 5 õsi relikvia (#17), 1 gólemagyag (#330), 2 aranydukát (#437), 1 nekrofun bimbó (#43), 1621 arany (#1).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 velparaj (#35), 15 sötét mák (#23), 18 üvegcse (#14), 15 csótányláb (#25), 4 duzzadt xenópete (#479), 3 mézfû (#29), 3 sárga öv (#1167), 1 szöges öv (#1168), 2 díszes karkötõ (#1242), 1 a káosz különös lándzsája (#2694), 1 szürke maszk (#1093), 1 a szívósság díszes köntöse (#14653), 1 ezüst fülbevaló (#1257), 1 vas mellvért (#1048), 1 vándorcsizma (#1121), 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552), 1 keresztszimbólum (#1213), 1 szárnyas sisak (#1077), 2 malachitgyûrû (#1227), 3 csontamulett (#1197), 1 díszes köpeny (#1138).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.