Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:24:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4506-148

Karakterszám: 4506 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 148 Játékhét: 440
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 150
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 10. 10h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2013. máj. 11.

E-mail!

VORTEX KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 2. NAP ** Mat szeretne venni tõled 2 37. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 2106 37 2 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11575.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*máj. 8.* Zorkó felköltözött a következõ szintre. *máj. 8.* Lord Vicces Don teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 8.* Lord Vicces Dont legyõzte harcban egy xenomorf bébi.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 732.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 722.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 722.]
v 256 15642 256. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tudattágítást. Testedet átjárja a gepárd díszes karkötõje energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 722.]

v 261 261. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szörnyismeretet. (-27 vp.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 715.]

e 9 80 élelemszerzés
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal, hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Sáskaharcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 695.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 690.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

bsz 2 10 73 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

p 3303 portyázás
Elküldesz egy kihívást Little Lighting részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]
kf 250 106 bekészíted a 250. tárgyat
A kõmûves kalapácsot már bekészítetted korábban. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

v 256 19107 256. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

kno 1170 3 24 75 1170. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot villámpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen villámpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt. Elköltesz 75 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

a 2106 37 2 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Mat részére 2 db muskilt. Te 28 aranyat kaptál. 1 [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

h 14 1 37 39 14. tárgy használata
Sietve összekavarod az üvegben az elõre felvagdalt/összetört anyagokat, egy kis vízben oldva, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 ezüst varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez mágiaellenállás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

hp 3 17 15 213 225 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 225.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

hp 3 76 15 213 225 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 225.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

hp 3 170 15 213 220 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 220.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

ho 20 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

kf 12252 21776 575 144 bekészíted a 12252. tárgyat
Leveszed a káoszkígyó vértet. Felveszed a remete lovagi lemezpáncélját. Leveszed a Förtelmes maszkot. Felveszed a tökéletesség vassisakját. Felveszed a brutalitás gyûrûjét. A tárgyalás gyûrûjét már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

h 14 1 28 32 36 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Csodás! Az italnak lassan szép fehér színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 immunitás italát. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 677.]

vv 71 58 2 69 több varázslat elmondása
[V 71 0 0:] Óvatosan beszürcsölsz 1 immunitás italát. ( +4 tûzimmunitás, +4 hidegimmunitás, +4 savimmunitás, +4 elkt.immunitás, +4 imm.mérg.gázra.)
[V 58 2 0:] Felhajtasz 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[V 69 0 0:] Ledöntesz a torkodon 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 663.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 663.]

k 250 kaland elvállalása
(250. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 663.]

kf 134 326 144 575 bekészíted a 134. tárgyat
Leveszed a remete lovagi lemezpáncélját. Felveszed az ében láncinget. Leveszed a tökéletesség vassisakját. Felveszed a Förtelmes maszkot. A tárgyalás gyûrûjét már bekészítetted korábban. A brutalitás gyûrûjét már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 663.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el legalább 14 éves kort!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Egy mutánsnak mostanra már minden rendelkezésére áll, hogy irdatlan tömegû lélekenergiát nyerjen ki. Egyetlen csatával (a csata végén) szerezz legalább 170%-nyi lélekenergiát!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

k 415 497 430 438 396 kaland elvállalása
(415. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 pokolpatkány (#195) [aura: 4-es méretû 6-os szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +20 tûzimmunitás, -10 hidegimmunitás, -10 savimmunitás.) (-5 vp.) Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A 2. pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! Néhány rövid kézmozdulat után az 1. pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. pokolpatkány 12 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. pokolpatkány rezisztálja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. pokolpatkány elmormol egy tûzvihart. Immúnis vagy a varázslatra. Az 1. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. pokolpatkány elvarázsol egy tûzvihart. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. pokolpatkány 22 ép-t sebzõdik. A 2. pokolpatkány rezisztálja. Megindulsz az 1. pokolpatkány felé. Már ott is vagy! Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány 12 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Megtámadod az 1. pokolpatkányt. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Odacsapsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés). Az 1. pokolpatkány hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. pokolpatkány ellõ egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Megtámadod a 2. pokolpatkányt. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (29 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz neki bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Beversz egyet jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). Méreg hatás: A 2. pokolpatkány 39 ép-t sebzõdik. A 2. pokolpatkány holtan terül el.
[A csatában összesen 216 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+214%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! Összegyûjtöd a "kincset": 3 patkányfog és egy drágakõ. Megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+56% jóllakottság.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy márványgyûrû.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.

(497. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Rosszat sejtve, belelépsz a vízbe, és végig a falhoz tapadva mész elõre. Jól tetted! Hatalmas dübörgést hallasz, és a következõ pillanatban egy tûzgolyó süvít el melletted. A ruhád néhol lángra kap, de belecsüccsensz a vízbe. Míg átérsz, még két tûzgolyó száll el melletted.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 83 arany, 8 drágakõ és egy immunitás itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 49% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(430. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped.
Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted.
A terem, ahová érsz, üres, kivéve egy emelvényt középen, amelyen egy nagyon õsi, nyitott könyvet látsz. Közelebb lépsz. Mágikus rúnák!
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] Hangosan olvasni kezded a rúnákat, amelyek lángolva eltûnnek. Mire a végére érsz, egy nyitott kaput látsz a terem másik végében. Átlépsz rajta.
Hurrá, kincset találtál, ami 53 arany, egy pontosság itala és egy bronz mellvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 49% lélekenergia.

(438. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. A helyszín, ahová érkezel, bûzlik a mágiától. Szõrös, majomszerû torzszülött csorda vesz körbe néhány pillanat alatt. Bár még nem bántanak, tekintetük elég fenyegetõ. Milyen egyszerû lenne egy tömegpusztító varázslattal utat vágni köztük! De aztán megsajnálod õket, látva, hogy csecsemõiket szoptató nõstények is vannak köztük. Ha nem akarnak tovább engedni, legegyszerûbb elereszteni egy min. 6-os szintû csábmosolyt! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(396. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) [aura: elkt.immunitás: 6.] és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+38% védekezés.) ( +19 vastag bõr.) (-10 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) Magában motyogva, a quwarg élõsködõ létrehoz egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A quwarg behemót feléd mozog. A quwarg behemót téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elõre szúr jobb karmával. Mellé! Feléd döf bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a quwarg élõsködõ létrehoz egy átok varázslatot. Megátkoztak! Támadod a quwarg behemótot. A hasát célzod bal lábaddal. (19 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A quwarg behemót rád támad. Megpróbál megmarni. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+3 ép) Méreg hatás: A quwarg behemót sebzõdik 39 ép-t. A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ elõhív egy gigaököl varázslatot. Nem hat rád. A quwarg élõsködõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg élõsködõt próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Mérgezed! Beversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Rúgsz jobb lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 243 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+160%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 8 drágakõ, 58 arany és 3 hamis arany.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 kõtroll (#196) [aura: erõ: 24.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. (+38% védekezés.) ( +19 vastag bõr.) (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Az 1. kõtroll odajön hozzád. A 2. kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. kõtroll téged támad. Odaken neked jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -10 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) A 2. kõtroll rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -1 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+5 ép) Az 1. kõtroll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az 1. kõtrollt próbálod megsebezni. A hasát célzod bal lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szagodtól fuldoklik (13 sebzés). A 2. kõtroll rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Az 1. kõtroll rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: Az 1. kõtroll sebzõdik 39 ép-t. Az 1. kõtroll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. kõtrollt. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az 1. kõtroll kileheli lelkét. A 2. kõtroll téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (33 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. kõtrollt próbálod megsebezni. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (15 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A 2. kõtroll rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (43 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -7 vastag bõr.) Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A 2. kõtroll 39 sebzést kap. A 2. kõtroll regenerálódik.
*** 5. KÖR *** A 2. kõtrollt próbálod megsebezni. Elõrerúgsz bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Beversz egyet bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). A 2. kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 439 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+186%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 47 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+106 életpont.)
Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Egy csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted. A fal segítõkészen nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most látod csak, valamelyik agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni! Ha rendelkezel min. 6-os szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt, és a csápfal-zsilip újra mûködni fog. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[96 TVP-t használtál fel, maradt még 562.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 542.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (444. kaland, összköltsége 10 TVP.) A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: elkt.immunitás: 2.], egy törpe útonálló (#149) [aura: bûz: 255.] és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+38% védekezés.) ( +19 vastag bõr.) (-10 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy elemi védelmet. A törpe útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A troll útonálló feléd mozog. A törpe útonálló rád támad. Törpe baltával próbál megsebezni. (1 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Feléd döf jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lesújt rád bal karmával. El sem talált, haha. Bûze zavar. (-3 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. Támadod a troll útonállót. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A törpe útonálló téged támad. Törpe baltát forgatva támad. Mellétrafált a balfácán. A troll útonálló téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Rád vág bal karmával. Nem talált. Bûze kellemetlen számodra. (-4 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: A troll útonálló sebzõdik 39 ép-t. A troll útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy isteni haragot. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a törpe útonállót. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A törpe útonálló kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot. Rezisztálod a varázslatot. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Elõrerúgsz bal lábaddal. Elkerülte. Beversz egyet bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Odacsapsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A hasát célzod jobb lábaddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). A gnóm útonálló kileheli lelkét.
[A csatában összesen 259 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+191%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta, 41 arany és 2 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Gyorsan enni kezdesz. (+15% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 364. Mivel a Drakolder invázió megállíthatatlannak látszik, az ismert világ legjobb mágusai, az újjáalakult Ezüstmágusok szövetsége sorakozik fel, hogy megállítsa a Sötét armadát. A hadmûveleteket irányító drakolderek hatalma méltó párja az Ezüstmágusokénak. Amíg a félisteni mágiahasználók a létsíkok szövetét szétszaggatva csatáznak, a földön kétségbeesett seregek próbálják a támadást megállítani. (Feltételes idézés:) A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 70 varázspontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 529.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (328. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 509.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (267. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt velparaj nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 366.3. A Drakolder inváziós támadást más síkról megidézett Tguarkhanok ezrei támogatják. A halhatatlan démonok elpusztítása felülmúlja azoknak az erejét, akik eddig még képesek voltak a varkaudarokkal és egyéb evilági lényekkel szembeszállni. A támadók elérik a csatornát, de a menekülõk lerombolják maguk mögött az összes hidat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy nagy pajzs.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

be 29 50 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 5000 aranyat kívánsz eljátszani, 50 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 4 õsi relikvia.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 sárga gyógyital.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 gyilkos boróka.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz türkisz pajzsa.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 gyilkos boróka.
[15. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[19. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 platina tóken. [ld. enc.]
[21. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a szakács üstje.
[24. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 õsi relikvia.
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 fekete dukát.
[37. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az óriás csonttõre.
[38. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 velparaj.
[40. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 mézfû.
[41. kör:] Ebben a körben a nyereményed 700 arany.
[42. kör:] Ebben a körben a nyereményed 100 arany.
[43. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
[45. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 mátekel gomba.
[46. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[48. kör:] Kissé fáradt vagy már, rosszul teszed meg a tétet, úgy vesztesz, hogy nincs is nyerési esélyed.
[50. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ragálygomba.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: méret: 154.], egy xenomorf embrió (#417) [aura: IQ: 5.] és egy xenó féreg (#418) [aura: hidegimmunitás: 8.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+38% védekezés.) ( +19 vastag bõr.) (-10 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A xenomorf csecsemõ máris elõtted terem! A xenomorf embrió közelebb jön, hogy támadhasson. A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd döf jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Feléd üt bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A xenomorf embrió rád támad. Támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a xenomorf csecsemõt. A hasát célzod bal lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Rúgsz jobb lábaddal. Félrehajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Nem talált. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elkerülted. A xenomorf embrió rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A xenomorf csecsemõ sebzõdik 39 ép-t. A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. (34 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Rúgsz jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). A xenomorf csecsemõ holtan terül el. A xenomorf embrió téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha. A xenó féreg téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a xenó férget. A hasát célzod bal lábaddal. (29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Mérgezed! Odaütsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Rúgsz jobb lábaddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A xenomorf embrió rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A xenó féreg 39 ép-t sebzõdik. A xenó féreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 5. KÖR *** Támadod a xenomorf embriót. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (28 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Roncsolod bõrét. Odakensz neki bal mancsoddal. Elkerülte. Beversz egyet jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés). A xenomorf embrió rád veti magát. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. A xenomorf embrió kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 412 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+225%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 69 arany és 3 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 6 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.30).
Ebben a körben +7 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1569 sebzést okoztál, és 215 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 411 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 759 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú , akaratos és konok férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.30). Ez a 148. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 15 (29) / 6.71
[2] IQ: 10 (6) / 6.65
[3] ügyesség: 15 (17) / 14.83
[4] egészség: 13 (18) / 12.85
[5] mágia: 11 (6) / 1.21
[6] gyorsaság: 21 (19) / 1.51
[9] Méret/ép: 172 (254) / 206
Min. méret: 160
Barlangméret: 173
PONTJAID
Varázspont: 161 / 92
Képességpont: 43 / 76%
Hõsi pont: 58 (20)
Tám.bónusz: 49%
Véd.bónusz: 51%
Galetki erõ: 867 / 320
Hírnév : 170
Jóllakottság: 183%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 18 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 884 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 746 (5)
Leölt torzszülött: 1232 (12)
Pszi csaták: 54 (0)
Pszi gyõzelmek: 30 (0)
Ájulások száma: 56 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns (51)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 61%-os szorzó. +2 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Fejezd be egy szövetségi épület építését. 3.) Szerezz egyetlen csatában legalább 170% lélekenergiát! [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 (13) / 1.77 [15] regeneráció: 4 (11) / 0 [16] tüskés bõr: 9 (11) / 0
[17] vastag bõr: 24 (28) / 0.42 [18] tûzimmunitás: 5 (9) / 0.80 [19] hidegimmunitás: 2 (10) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (24) / 1.40 [21] elkt.immunitás: 5 (9) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 2 (6) / 0.20
[23] imm.ktkt.méreg: 15 / 0 [24] rezisztencia: 18 (28) / 0.20 [25] bûz: 6 (11) / 0
[31] áttörés: 0 (4) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.35 [46] csapdaészlelés: 7 (9) / 1.59 [47] zárnyitás: 8 / 2.52
[48] mászás: 8 / 2.69 [49] rugalmasság: 5 / 1.35 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 2.87
[51] transzformáció: 10 / 6.53 [52] auraészlelés: 7 (13) / 0.74 [53] ékszerészet: 6 (8) / 3.33
[54] kereskedelem: 4 / 1.82 [55] szívósság: 18 (25) / 0.88 [56] varázsitalfõzés: 10 / 1.57
[57] gyógynövények: 6 / 4.79 [58] nyomkeresés: 11 / 3.76 [59] vezetõkészség: 4 (18) / 1.09
[60] pszi támadás: 7 (9) / 3.26 [61] pszi energia: 7 (9) / 5.46 [62] lopás: 4 (6) / 0.15
[63] éberség: 2 / 0.40 [64] átokszórás: 10 (13) / 2.69 [65] álcázás: 23 (25) / 0.88
[66] lopakodás: 5 / 0.90 [67] régészet: 11 / 3.41 [68] zene: 8 / 1.63
[69] tanulás: 7 / 5.06 [70] idézés: 6 / 1.35 [71] javítás: 3 / 0.21
[72] építés: 12 / 4.47 [73] felderítés: 6 / 1.72    

VÉGTAGOK
bal láb [100] méret: 8 (12) / 0.96 [101] szakért.: 9 (13) / 4.25 [102] roncsolás: 11 (21) / 0  
bal mancs [103] méret: 10 (13) / 0 [104] szakért.: 11 (14) / 6.56 [105] sebzõ méreg: 21 (31) / 0  
jobb mancs [106] méret: 1 (4) / 0 [107] szakért.: 9 (12) / 5.18 [108] rothasztás: 15 (25) / 0  
jobb láb [109] méret: 3 (6) / 0 [110] szakért.: 5 (8) / 4.04 [111] energiaszívás: 7 (17) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[32] animáció: 7 (10) / 0.72 [42] csendvarázs: 4 (7) / 0.06 [160] esszenciaelnyelés: 8 (11) / 3.27
[29] életszívás: 5 (8) / 0.36 [31] féreg érintése: 5 (8) / 3.80 [172] gázpajzs: 5 (8) / 1.42
[17] gránitbõr: 8 (11) / 0 [139] gyógyító szellõ: 3 (6) / 0.40 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0
[163] kineport: 5 (10) / 0.24 [146] kontakt.õseiddel: 5 (8) / 4.44 [158] láth. észlelése: 6 (9) / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 (7) / 0.18 [165] manafókuszálás: 5 (8) / 0.18 [129] mentális robbanás: 7 (9) / 0.38
[34] méregfelhõ: 6 (9) / 0.32 [148] méregsemlegesítés: 6 (9) / 0.16 [28] óriáserõ: 3 (6) / 0.32
[133] pszi acéltorony: 3 (5) / 0.14 [161] sebezhetetlenség: 16 (19) / 7.52 [131] sz.áll.roncsolása: 2 (4) / 1.52
[261] szörnyismeret: 11 (14) / 2.96 [144] titánok szele: 9 (12) / 3.08 [167] tombolás: 5 (8) / 1.98
[132] tudati méreg: 10 (12) / 0.70 [256] tudattágítás: 6 (9) / 2.72 [16] tûzpajzs: 7 (10) / 1.56
[14] vakító fény: 4 (7) / 0.06 [170] villámpajzs: 4 (7) / 1.04    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 160 esszen 31 féreg                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
immunitás itala (1), õsmágus szájvize (1), átok (16).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 56/56 95% 171% 7 / 0.50 nem harcol
[2] ichinedar 14/14 135% 124% 4 / 0.72 nem harcol
[3] elektromancer 62/62 110% 110% 2 / 0.98 nem harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
ad 10
ext
v 256 15642
v 261
e 9 80
be 9 5
2. Makró
vd 200
be 9 5
vd 200
be 9 5
vd 200
be 9 5
3. Makró
v 146 5 2
v 146 5 5
v 146 5 8
v 146 2 2
v 146 2 5
v 146 2 8
4. Makró
v 146 17 11
v 146 17 8
v 146 17 5
v 146 17 2
v 146 8 8
v 146 8 5
5. Makró
bsz 2 10 73
pta 132 132 132 132 132
p 3303
e 9 80
kf 250 106
v 256 19107

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 70.
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 120.
3: gázpajzs v.var. ha ellf. 14. képessége 20 v. több. Prioritás: 100.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #3303. Prioritás: 240.
5: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #430. Prioritás: 250.
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #170. Prioritás: 120.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #140. Prioritás: 120.
12: féreg érintése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 60.
13: animáció t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
14: titánok szele v.var. ha ellenfeled #210. Prioritás: 225.
15: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #222. Prioritás: 222.
16: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 225.
17: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 225.
18: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 220.
6: életszívás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 220, és ha ellenfeled #429.
8: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 100. képessége 5 v. több, Prioritás: 80, és ha ellenfeled torzszülött, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85; VI erõ:300% ép:5%; PV 7 4 5 3 2; PSZ 46 47 48 57 56 49; HE 1; PTA 132 132 132 132 132; PTB 129 129 129 129 129; I 50 0 10 1 75; Csarnokban HO 0;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3581 274 4; A 5060 231 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (9. épület), #444 (148. forduló), #328 (148. forduló), #329 (135. forduló), #267 (148. forduló), #295 (140. forduló), #395 (143. forduló), #442 (144. forduló), #401 (145. forduló), #446 (145. forduló), #396 (145. forduló), #438 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3932. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: mutáns lemúr. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 0 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP teleporter tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2013.5.27.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég csillogó fejpántja (#22708) 1 a káosz hercegi csizmája (#24084) 1 a káosz szikrázó csizmája (#14184)
1 a káosz türkisz pajzsa (#6474) 1 a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 1 a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) 1 a remete lovagi lemezpáncélja (#12252)
1 a sas átlátszó köntöse (#16002) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) 1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557)
1 bíbor láncing (#1032) 1 bronz mellvért (#1047) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) * 3 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107)
* 1 Fagylovag öve (#556) 1 fekete csizma (#1122) * 1 Förtelmes maszk (#326)
1 halotti maszk (#1091) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kerek pajzs (#1061)
1 könnyû láncing (#1031) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 mintrogi erõöv (#262)
1 nagy pajzs (#1062) * 1 Noxoth csizmája (#476) 3 pikkelypáncél (#223)
1 platina villámöv (#187) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
2 törpe pikkelyvért (#4) 3 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121)
1 Xantin bõröve (#169) 2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a brutalitás gyûrûje (#575) 1 a gepárd díszes karkötõje (#15642)
1 a gólem díszes karkötõje (#8442) 1 a jég ezüst nyaklánca (#22782) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz varázslatos szimbóluma (#12024) * 2 a királynõ karkötõje (#496) * 1 a mutáció gyémántja (#162)
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 2 a szakács üstje (#192) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
2 a tökéletesség csontamulettje (#21897) 1 a tudás csepp fülbevalója (#2156) 1 a yeti malachitgyûrûje (#26427)
5560 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296) 1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az erõ háromszögszimbóluma (#1662) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 27 drágakõ (#2)
* 1 Eldereth kristály (#855) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 341 hamis arany (#809)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211) 2 kõamulett (#1196)
1 kristályamulett (#130) 1 márványgyûrû (#1226) 3 orgling fétis (#269)
1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
1 sárkányamulett (#292) 5 üvegszimbólum (#138) * 1 xenóbõr karkötõ (#497)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 58 aranydukát (#437) 1 átokkõ (#203)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 éhínség parányi gyöngye (#204)
2 ezüst tóken (#763) 6 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
3 kötél (#128) 12 Krónika (#783) 1 lelakatolt ládikó (#310)
10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 platina tóken (#765) 1 Tiume batyuja (#529)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a Kõ Kardja (#216) 1 a lich csonttõre (#12101) 1 az óriás csonttõre (#8951)
1 az óriás rövid tõre (#8952) 2 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301)
3 ében nyílpuska (#133) 3 ében tündekard (#132) 1 görbekard (#1316)
1 harci nyílpuska (#1288) 1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû íj (#1271) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
1 rövid tõr (#1302) 3 sziklarepesz (#13) 2 törpe balta (#224)
1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
5 csapdaészlelés itala (#65) 9 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33)
2 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 22 gyilkos boróka (#27)
7 hónakkupók (#30) 7 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 13 kalmárok itala (#66) 2 kihívás itala (#68)
3 kincskeresés itala (#64) 18 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
17 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 11 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 10 muskil (#37) 7 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 3 pontosság itala (#72) 17 ragálygomba (#26)
13 rémcserje (#34) 9 sárga gyógyital (#61) 7 sárkányvirág (#32)
6 sötét mák (#23) 4 szemani gomba (#36) 10 tejfonál (#28)
8 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 9 velparaj (#35)
4 waarkin (#38) 17 winropu moha (#22) 2 xita uborka (#39)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 2 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
3 bronz korong (#297) 1 duzzadt xenópete (#479) 37 ekinda haj (#147)
14 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
1 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 2 lemúr hártya (#161)
6 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
1 oprasszum sörte (#299) 1 óriási xenópete (#480) 26 õsi relikvia (#17)
23 patkányfog (#270) 8 pirgamit (#152) 4 ratifikátor agy (#236)
5 smaragd esszencia (#229) 18 szójer csáprágó (#231) 1 yarmut csont (#256)
9 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mágia díszes pikkelyvértje #3267 (11), a gladiátor malachitgyûrûje #6177 (11), a mentát bõr mellvértje #12746 (10), a törpék nehéz nyílpuskája #6687 (12), a tudás háromszögszimbóluma #2112 (10), az óriás kék köpenye #8787 (11), a merénylõ görbekardja #11216 (9), a szellemek könnyû nyílpuskája #15236 (10).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 4 gyilkos boróka (#27), 1 ragálygomba (#26), 2 velparaj (#35), 2 fekete dukát (#218), 1 pontosság itala (#72), 2 mézfû (#29), 1 sárga gyógyital (#61), 2 aranydukát (#437), 1 pikkelypáncél (#223), 3 patkányfog (#270), 17 drágakõ (#2), 1 márványgyûrû (#1226), 11 hamis arany (#809), 1 a szakács üstje (#192), 1 mágiaellenállás (#76), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 11 õsi relikvia (#17), 1 immunitás itala (#71), 1 bronz mellvért (#1047), 1 nagy pajzs (#1062), 1 a káosz türkisz pajzsa (#6474), 1 platina tóken (#765), 1 az óriás csonttõre (#8951).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3864 arany (#1), 1 szemani gomba (#36), 1 tejfonál (#28), 1 sárkányvirág (#32), 2 üvegcse (#14), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 muskil (#37), 1 õsmágus szájvize (#69), 2 hatalom kék itala (#58).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY)
Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre, sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.



PLATINA TÓKEN (765. TÁRGY)
Ha a kaszinóban valaki platina tókent nyer, megszólal egy hatalmas gong, és a játékot mindenki abbahagyja, hogy megcsodálhassa a nyertest. Mert ez bizony nem fordul elõ gyakran, a platina tóken nyerési esélye egyesek szerint kevesebb, mint fél százalék! Ha platina tókent nyersz, a kaszinó széfjének kinyitják páncéltermét, és azon belül is egy különlegesen védett helyre léphetsz be, a platina szentélybe. Itt kapod meg a nyereményt a kaszinó vezetõjétõl, amit véletlenszerûen választ ki, az értéke felõl azonban nem lehet kétséged. Emellett még egy szerencsekeréken is pörgethetsz, amelyen van néhány gyémánt csík. Ha szerencsés vagy, és a mutató gyémánt csíkon áll meg, még egy gyémánttóken szilánkot is kapsz! A platina tókenjeid beváltásához a H 765 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ha több platina tókened van, akkor sem szükséges mennyiségi paraméter, azonnal beváltod mindet. Ha több platina tókened van, és nincs tárgyhelyed már, a beváltást nem hajtod végre, nehogy elvesszen a nyeremény.
A platina tókenekkel még egy dolgot csinálhatsz: ha legalább 5-öt összegyûjtesz, átválthatod õket 1 gyémánt tókenre a kaszinó körül lebzselõ spekulánsoknál. Ehhez a Tóken Csere: TCS {tóken} {mennyiség} parancsot add ki. Pl. a TCS 765 5 parancs hatására átváltasz 5 platina tókent 1 gyémántra. Nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.