Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 06:35:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4505-63

Karakterszám: 4505 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 63 Játékhét: 75
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1503
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. szept. 9. 9h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2013. szept. 10.

E-mail!

NARYEL KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 85 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 97.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 2 2 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

v 146 5 2 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

v 146 10 2 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

hp 3 12 1 0 55 harci program
A tûzgolyó nem védekezõ varázslat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

hp 3 12 15 92 100 harci program
A tûzgolyó nem védekezõ varázslat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

m 7 4 818 1114 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 18) A legközelebbi feladat megoldásánál 18 lesz a válaszod.
(M 7,3) Észak felé mozogsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy polipfej alomban csak nõstény polipfej született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 22 mázsa denevért és pókot, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 7 mázsa denevért és pókot. Ezek a falánk lények tehát összesen 2664 mázsa denevért és pókot pusztítottak el. Hány polipfej volt egy alomban?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [18] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,2) Az északra menõ folyosót követed. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Végzetpengével lesújtasz. Mellétrafáltál. Meglengetve a tökéletesség görbekardját, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (21 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Végzetpengével támadsz. (13 ép-t sebeztél). Meglengetve a tökéletesség görbekardját, próbálsz lesújtani. Mellé! A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Végzetpengével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál. A tökéletesség görbekardjával lesújtasz. Elhibáztad. A nagyobb elementál fatty téged támad. A nagyobb elementál fatty tüzet lehel rád. (23 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). A tökéletesség görbekardjával lesújtasz. Nem találtál. A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (23 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 89 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 7,3-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
(M 7,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

ee 7 2 1030 1301 1240 1045 sok-sok eladás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, pikkelypáncél (#223) 57 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp szekerce (#235) 95 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, az erõ kõamulettje (#1646) 212 ap, a tudás nehéz nyílpuskája (#2187) 412 ap, a tudás görbekardja (#2216) 228 ap, a mágia malachitgyûrûje (#3477) 355 ap, a mágia malachit karkötõje (#3491) 212 ap, a pontosság márványgyûrûje (#4376) 212 ap, a titán vassisakja (#5576) 289 ap, a titán halotti maszkja (#5591) 273 ap, a titán barbár lándzsája (#5831) 289 ap, a hatalom csatos öve (#7016) 269 ap, a harcos könnyû pikkelyvértje (#7766) 319 ap, a harcos vándorcsizmája (#7871) 273 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 444 ap, a tolvaj könnyû láncinge (#9131) 380 ap, a tolvaj kerek pajzsa (#9161) 289 ap, az entek könnyû nyílpuskája (#9836) 319 ap, az elfek utazóköpenye (#10586) 269 ap, a tudós malachit karkötõje (#11591) 273 ap, a mentát kerek pajzsa (#12761) 289 ap, a mentát karikaszimbóluma (#12911) 282 ap, a mentát márványgyûrûje (#12926) 273 ap, a mentát görbekardja (#13016) 289 ap, a sebesség bíbor láncinge (#13182) 558 ap, a majom kék köpenye (#14187) 419 ap, a szellemek díszes fejpántja (#15056) 273 ap, a sas vándorcsizmája (#15971) 273 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 273 ap, a sas csepp fülbevalója (#16106) 269 ap, a természet csillogó fejpántja (#16858) 652 ap, a bérmágus sárga öve (#17367) 419 ap, a torony malachit karkötõje (#18341) 273 ap, az energia bíbor láncinge (#18582) 558 ap, az energia csontmaszkja (#18642) 426 ap, a sebezhetetlenség vaspajzsa (#19513) 674 ap, a ragadozó könnyû íja (#20171) 289 ap, a ragadozó hosszúkardja (#20217) 444 ap, a küzdelem vas lemezpáncélja (#20351) 410 ap, a gyõzelem vassisakja (#20876) 289 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 273 ap, a túlélés bõr mellvértje (#21296) 364 ap, a túlélés barbár lándzsája (#21581) 289 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 497 ap, a tökéletesség csonttõre (#22001) 396 ap, a tûz vándorcsizmája (#22271) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég csatos öve (#22766) 145 ap, az enyészet vaspajzsa (#23113) 506 ap, az enyészet rövid tõre (#23352) 285 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 145 ap, a villám könnyû nyílpuskája (#23786) 196 ap, a méreg csonttõre (#24251) 150 ap, a regenerálódás halotti maszkja (#24491) 150 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 150 ap, a sün könnyû láncinge (#24881) 257 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 285 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 196 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 150 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 166 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 150 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 145 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 145 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 196 ap, az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) 287 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 285 ap, az angyalok ezüst nyaklánca (#28182) 296 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 145 ap, a bûz vassisakja (#28976) 166 ap, a sólyom csatos öve (#29516) 145 ap.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 1 fogazott tõrt 1 aranyért. Eladsz 4 törpe pikkelyvértet 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 harci fejszét 5 aranyért. Eladsz 3 rozsdás kardot 9 aranyért. Eladsz 19 drágakövet 582 aranyért. Eladsz 1 láncinget 20 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 csonttõrt 12 aranyért. Eladsz 1 karkötõt 2 aranyért. Eladsz 1 mellvértet 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
Elhagyod a boltot.

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nocsak, mit találtál! 1 rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Skant Venz, egy közepesen hosszú hajú, hideg tekintetû, harcedzett, erõs férfi. [aura: hidegimmunitás: 4.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, a harcos fekete csizmája, szivárvány karkötõ, a titán utazóköpenye, Rogan karkötõje, az elefánt halotti maszkja, a tudás kõamulettje, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, az entek kerek pajzsa, a tökéletesség vas lemezpáncélja, Örökkévalóság Gyémántja, ozin fülkarika, zsugorító gyûrû, a hatalom harci nyílpuskája, a méreg csontamulettje, a puhányság köve, a háború köve, a bénaság fülbevalója. Elsõ mondatod: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Dühösen kiabálja vissza: "Te bokorból ugrott!" Nem habozol, máris mondod: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Nem késik a válasszal: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" A következõvel folytatod: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Ladón, egy fehér mellkasán fekete százfejû sárkány tetoválást viselõ férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt tárgyai: a szívósság karikaszimbóluma, szivárvány karkötõ, a yeti vándorcsizmája, a titán szimbóluma, a sebesség utazóköpenye, a szalamandra vívótõre, a villám halotti maszkja, a villám karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, ozin fülkarika, a bûz csatos öve, a mágus kerek pajzsa. Ladón körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a sötét elf harcos. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Útközben észreveszel egy rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Rowan Meukow, egy rothadó bõrû, ében fekete hajú, dögszagtól bûzlõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, ezüstmedál, a merénylõ köpenye, kék gömb, a torony fülbevalója, fekete csizma, a mágia díszes fejpántja. Rowan Meukow körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kék ekinda. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
kno 51 20 51. képességre 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot a transzformáció szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a transzformáció szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

tr 1 4 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-20 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: mágiafaló.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

k 344 453 kaland elvállalása
(344. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Egy nagy terembe lépsz be. A padlót fekete és fehér kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Óvatosan lépkedsz, lassan haladsz, mert minden lapnál megvizsgálod, nem indít-e be valamilyen csapdát. Sikeresen átérsz.
Rettegve pillantasz végig az elõtted torkolló folyosón. Forgó, kiélezett pengéjû lapátkarokat látsz, amely között csak különösen nagy ügyességgel lehetne átugrálni-suhanni.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Veszel egy nagy levegõt, és nekiindulsz. Tigrisugrás, cigánykerék, látványos mozgáskultúra: és egy karcolás nélkül a túloldalon vagy!
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 37 arany és az ügyesség kerek pajzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.

(453. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 45 arany és egy díszes fejpánt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (311. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy asztrális polip (#61).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Naryel Pszi csáp kudarc (-6)29 (-3)27 Asztrális polip Tudati méreg +3 méreg (-6)34 (+0)45
2. Naryel Agyvihar -18 PE (-18)11 (-9)18 Asztrális polip Tudati méreg +6 méreg (-6)28 (-18)27
3. Naryel Agyvihar -10 PE (-11)0 (-18)0 Asztrális polip Pszi acéltorony -9 PE (-7)21 (-10)17

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) [aura: erõ: 4.] és egy vérfarkas (#94) [aura: bûz: 3.].

*** 1. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Ezt most megúsztad. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A vérfarkas 69 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A vérfarkas hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Megmérgezõdsz. Felhörpintesz 1 gázlehelet italát. ( +15 mérg. lehelet.) Méreg! 10 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Megrohamozod a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (50 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg marja tested. 20 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+136%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 18 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-4 vp.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy szürke mösze (#60) [aura: 8-as mentális robbanás.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Naryel Pszi csáp kudarc (-6)29 (-3)27 Szürke mösze Tudati méreg +3 méreg (-6)34 (+0)40
2. Naryel Agyvihar -18 PE (-12)17 (-19)8 Szürke mösze Agyvihar -16 PE (-9)25 (-18)22
3. Naryel Agyvihar -18 PE (-17)0 (-8)0 Szürke mösze Tudati méreg +6 méreg (-6)19 (-18)4

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-21 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A szárazföldi uborka 60 sebzést kap. (-8 vp.) A szárazföldi uborka közelebb jön, hogy támadhasson. A szárazföldi uborka téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A szárazföldi uborka 55 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Végzetpengével lesújtasz. Elkerülte. A tökéletesség görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani. (20 ép-t sebeztél). A tökéletesség görbekardját forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (23 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Menekülsz, mented az irhádat. Ez az ásatás most bizony nem jött össze.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
dk 239 249 362 275 387 dobása 239. kalandnak
Rendben, 239. kaland törölve. Rendben, 249. kaland törölve. Rendben, 362. kaland törölve. Rendben, 275. kaland törölve. Rendben, 387. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 329 sebzést okoztál, és 226 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 259 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Naryel, egy Elveszett lány kinek varazsereje egyre jobban nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 63. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (9) / 3.45
[2] IQ: 12 (15) / 0.20
[3] ügyesség: 5 (8) / 1.55
[4] egészség: 8 (9) / 4.96
[5] mágia: 10 (16) / 1.30
[6] gyorsaság: 6 (7) / 3.36
[9] Méret/ép: 85 (93) / 1
Min. méret: 65
Barlangméret: 97
PONTJAID
Varázspont: 183 / 57
Képességpont: 16 / 53%
Hõsi pont: 10 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 445 / 194
Hírnév : 600
Jóllakottság: 113%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 383 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 310 (2)
Leölt torzszülött: 515 (3)
Pszi csaták: 45 (2)
Pszi gyõzelmek: 12 (0)
Ájulások száma: 34 (2)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (25)
Speciális képességeid:
+25 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 17-es Klánkalandot (KK 17)! (összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Legyen étrended mágiafaló. 3.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 12 (18) / 8.37 [16] tüskés bõr: 8 (10) / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0.40
[19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0
[24] rezisztencia: 6 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.03 [47] zárnyitás: 5 / 0.90
[48] mászás: 5 / 1.20 [49] rugalmasság: 5 / 1.15 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.80
[51] transzformáció: 9 / 0.40 [52] auraészlelés: 4 (5) / 0.85 [53] ékszerészet: 3 / 0.59
[54] kereskedelem: 5 / 1.56 [56] varázsitalfõzés: 6 / 2.30 [57] gyógynövények: 5 / 2.15
[58] nyomkeresés: 3 / 0.50 [59] vezetõkészség: 3 / 0.35 [60] pszi támadás: 7 / 2.84
[61] pszi energia: 6 / 1.64 [64] átokszórás: 7 / 5.45 [65] álcázás: 17 / 0.10
[66] lopakodás: 5 / 0.70 [67] régészet: 6 / 1.49 [68] zene: 5 / 0.20
[69] tanulás: 3 / 2.55 [72] építés: 5 / 3.59    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.72     Végzetpenge
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.84     a tökéletesség görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 9 / 0.60 [147] alkímia: 1 (4) / 0.16 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.12
[11] elektromos kéz: 6 (9) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 4 (7) / 1.44 [10] energiatüske: 5 (8) / 1.18
[156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 8 (11) / 6.34 [152] felejtés: 5 (8) / 0.72
[17] gránitbõr: 7 (10) / 0.64 [13] jégcsóva: 4 (7) / 1.58 [15] jégpajzs: 4 (7) / 1.32
[163] kineport: 1 (4) / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 4 (7) / 0.60 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 2.40
[146] kontakt.õseiddel: 6 (9) / 3.12 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [129] mentális robbanás: 4 / 0.32
[128] pszi csáp: 6 / 0.64 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.68 [159] szellemidézés: 2 (5) / 0.68
[19] tûzfal: 12 (15) / 0.80 [12] tûzgolyó: 9 (12) / 0.40 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12
[22] villámsújtás: 17 (20) / 3.68        

MAKRÓID
1. Makró
v 159 8045 3
v 154
2. Makró
ism 3
p
ext
3. Makró
pta 128 130 130 130 130
pv 7 8
p 8045
p 8045
pv 7 4 3 5 8
pta 128 130 130 130 130

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 50.
2: mérg. lehelet használata ha ellf. 24. képessége 10 v. több. Prioritás: 49.
3: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás: 50.
4: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 150.
5: tûzfal t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 155.
12: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 49.
6: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 5 v. több, Prioritás: 70, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
8: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 327. képessége 5 v. több, Prioritás: 66, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
10: gázlehelet itala v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 68, és ha ellenfeled #93.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zöld ekinda (#74), zombi mester (#80), 138, óriáscsótány (#7).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 15 27 50; VI erõ:250% ép:5%; PV 7 4 3 5 8; PTA 128 130 130 130 130;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8931 13 3; VG 8931 30 2; VG 8931 141 6; VG 8931 30 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #17 (9. épület), #25 (7. épület), #311 (63. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a harcos csatos öve (#7916) * 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 az ügyesség kerek pajzsa (#2411) 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
1 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia szimbóluma (#3460) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tudás gyûrûje (#2125) 933 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az energia sárgaréz nyaklánca (#18731) * 1 ezüstmedál (#208) 122 hamis arany (#809)
* 1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 állati bõrfoszlány (#514) 8 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
2 fekete dukát (#218) 2 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a sün görbekardja (#25166) * 1 a tökéletesség görbekardja (#22016) * 1 az óriás könnyû nyílpuskája (#8936)
1 görbekard (#1316) 1 hosszú íj (#1272) 1 íj (#1270)
1 nyílpuska (#1285) * 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
2 gázlehelet itala (#57) 2 gyilkos boróka (#27) 5 hónakkupók (#30)
6 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 8 mézfû (#29)
1 mitulen fû (#20) 9 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34)
4 sárkányvirág (#32) 8 tejfonál (#28) 14 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 barna manakõ (#149) 2 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
10 nordkristály (#146) 12 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152)
9 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az óriás vándorcsizmája #8771 (9), a szívósság köpenye #14635 (4), a sebesség márványgyûrûje #13376 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 778 arany (#1), 1 az ügyesség kerek pajzsa (#2411), 5 hamis arany (#809), 1 winropu moha (#22), 1 díszes fejpánt (#1106), 3 rémcserje (#34), 1 elfu moha (#33).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 gázlehelet itala (#57), 2 csonttõr (#1301), 1 mellvért (#1045), 1 fogazott tõr (#6), 4 törpe pikkelyvért (#4), 1 harci fejsze (#12), 19 drágakõ (#2), 1 láncing (#1030), 3 rozsdás kard (#131), 1 karkötõ (#1240).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÖTÉT ELF (83. LÉNY)
A sötét elfek az egykori nemes humanoid faj, az elfek vagy más néven tündék elkorcsosult leszármazottjai. A sötét elfek veszélyes ellenfelek, ravaszak, intelligensek, jól ismerik a mélység járatait és gyûlölik a galetkiket. Ahogy valaki ironikusan megjegyezte: a sötét elfek ugyanúgy vadásznak ránk, mint ahogy mi rájuk. Nemcsak a nyílpuskát és a kardot tudják kezelni, de a mágiához is konyítanak, és jelentõs mágiaellenállással bírnak! Sokak szerint a sötét elfeknek van valahol a mélyben egy titkos városuk, de a galetki vezetõk szerint ez elképzelhetetlen, hiszen minden járatot már évszázadok óta tüzetesen feltérképeztünk.



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



SZÁRAZFÖLDI UBORKA (97. LÉNY)
Sokan állítják, hogy a tengeri uborka létezésébõl nem következik egyenesen a szárazföldi uborka létezése, de a leghitetlenebbek számára is egyértelmû ez a kézzel fogható bizonyíték: egy nagydarab, tüskés, barna színû alaktalan valami. A szárazföldi uborka nem igazán tud ártani a galetkiknek, viszont közel lehetetlen elpusztítani, annyira szívós. Így aztán nyugodtan mondhatjuk, hogy a szárazföldi uborka a szint legveszélytelenebb gyakorlási lehetõsége. Ha esetleg le tudod ölni, kõevõk számára létfontosságú vitaminokat tartalmaz a húsa.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.