Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zöld ekinda
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 05:07:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4412-26

Karakterszám: 4412 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 108
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 27
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. aug. 11. 9h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2009. aug. 12.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

ARMUND KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 12. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 õsi relikviát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 13. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 üvegcsét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 13. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Döngölõ, egy fekete bõrû, komor tekintetû, erõs izomzatú galetki férfi. Végignézed a felszerelését: bõr mellvért, a törpék vándorcsizmája, bronzmedál, csontmaszk. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Döngölõt, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Végül Döngölõ feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a védelem itala. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 29 aranyat.
** 20. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 csótányláb.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32674.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 26.* Ren elsõként ért el 126-os gyorsaság tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 26.* Ren csatában legyõzte Ambassadart. *jún. 26.* Ren gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *jún. 29.* Roxánát kis híján megölte egy Fhtoqaxx fattya. *jún. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *jún. 30.* Roxána gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *júl. 1.* Fikusz Kukisz elsõként ért el 102-es regeneráció tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 7.* Roxána elsõként ért el 115-ös vastag bõr tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 13.* Aranyszemû Reglinde-et legyõzte harcban egy vörös krazit. *júl. 16.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

kno 101 1 101. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot bal csáp végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

kno 104 1 104. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

be 4 58 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a nyomkeresés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

kno 58 3 58. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

t 67 9 67. szakértelem tanulása 9 TVP-ért
Az akadémia egyik idõs professzorának segítesz egy ásatásnál. Sok érdekes és hasznos dolgot tanulsz tõle.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

szl 25 100 szolgák lélekenergia-részesedése 25%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 25 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

sza 1256 1 1 1 db 1256 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 csepp fülbevalót. Johhtukul morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

az 1091 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. Halotti maszk: értéke 12 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +4% védekezés.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

kf 1106 bekészíted az 1106. tárgyat
Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a díszes fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió odajön hozzád. Támadod az óriás skorpiót. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió téged támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked ollóival. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megmérgezett. Feléd döf ollóival. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriás skorpiót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg! 6 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 18 arany és egy hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+26% jóllakottság.) Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+31 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (308. kaland, összköltsége 30 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. A johhtukul elindul az orgling szolga felé. Megtámadod az orgling szolgát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Harci fejszével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El sem találtad. Az orgling szolga rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A johhtukul az orgling szolgát támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harci fejszével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 10/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak 4% jut.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhanc irányába mozogsz. A johhtukul elindul az árnymanó suhanc felé. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel sújt rád. (7 ép-t sebzõdtél). Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Harci fejszével támadsz. Fürgén elhajolt. A johhtukul az árnymanó suhancot támadja. Méreg: Az árnymanó suhanc 3 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harci fejszét forgatva támadsz. Ez mellément. Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 2/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 4%. Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. A johhtukul az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Az árnymanó suhanc irányába mozogsz. A johhtukul megközelíti az árnymanó suhancot. Az árnymanó suhanc téged támad. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni rád. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az árnymanó suhancot. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Harci fejszével támadsz. (15 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 4% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. A johhtukul zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+7 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

m 8 2 8 22334 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 9,2) Kelet felé mész. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 zöld nyálkát kapott, és az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 36 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 1 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 16 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 2 óráig világították a milgandokkal, 2 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 8-as fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 10,2) Keletre mész tovább. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (+1 méret.)
(M 10,3) Irány dél! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 10,4) Merre tovább? Délre! A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé! A katapulter irányába mozogsz. A johhtukul a katapulter felé mozog. Megtámadod a katapultert. Rávágsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglengetve a harci fejszét, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél). A johhtukul a katapultert támadja. A katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 11/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 5%. Viszed, ami mozdítható: 2 kerek kõ. A johhtukul eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 9,4) Irány nyugat! Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (sebzõdsz 5 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+6 életpont.)
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ve 28 3 vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, kristályamulett (#130) 46 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az elefánt barbár lándzsája (#16631) 350 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 182 ap. Veszel 3 tejfonalat 138 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

k 487 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (487. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

tk 50 732 732 50. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Ez nem nehéz feladat! Idõnként meg-megállsz, apró, a többiek számára észrevehetetlen jeleket vizsgálsz meg, majd bólintasz, és intesz, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak csendre inted a többieket. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni, le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
ismeretlen galetki ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki hangtalanul lecsusszan a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az õrszem eltûnik, és ismeretlen galetki int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. kõzúzó máris elõtted terem! Az 1. kõzúzó megközelíti ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót rohamozza. A 2. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ismeretlen galetki elindul az 1. kõzúzó felé. A 2. kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Az 1. kõzúzó és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki megtántorodik. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót támadja. Megtámadod a 2. kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Méreg: Az 1. kõzúzó 8 ép-t sebzõdik. Az 1. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. kõzúzó rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót támadja. A 2. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 24/6, ismeretlen galetki: 18/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)


Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést, neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod az 1. elementál fattyat. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Harci fejszével lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). A 3. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 2. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: A 2. elementál fatty 8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A 2. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 3. elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az 1. elementál fattyat. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Harci fejszével lesújtasz. Fürgén elhajolt. Az 1. elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. elementál fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 31/17, ismeretlen galetki: 37/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 54 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+19 életpont.)

ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba. A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat. Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd, maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és egy zombi (#29). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfal varázslatot. Megközelíted az 1. vermon teknõst. Ismeretlen galetki a 2. vermon teknõst rohamozza. Ismeretlen galetki megközelíti a zombit. Az 1. vermon teknõs feléd mozog. A 2. vermon teknõs megközelíti ismeretlen galetkit. A zombi ismeretlen galetkit rohamozza. Megtámadod az 1. vermon teknõst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (16 ép-t sebeztél). Az 1. vermon teknõs halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki és a 2. vermon teknõs egymással harcolnak. A 2. vermon teknõs holtan terül el. Ismeretlen galetki és a zombi egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. (-12 minden tulajdonságodra) Megindulsz a renegát mágustanonc felé. Már ott is vagy! 18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Ismeretlen galetki a renegát mágustanonc irányába megy. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). Ismeretlen galetki a renegát mágustanoncot támadja. A zombi és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Méreg: A renegát mágustanonc sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. A zombi és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanonc holtan terül el. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 35/9, ismeretlen galetki: 57/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+15 életpont.)


Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki. Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan, és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max. varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmit sem találsz. Megindulsz befelé.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: a tûz kardja, a mágus zöld köntöse, a küzdelem maszkja, a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, a torony karikaszimbóluma, khaldoran öv. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Formalint. Formalin a johhtukul irányába megy. A johhtukul elindul Formalin felé. Formalint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). Formalin és a johhtukul egymással harcolnak. A johhtukul kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Formalint. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (30 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-21 ép.)
*** 3. KÖR *** Támadod Formalint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin savat lehel rád. (33 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-20 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 0/47.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 286 sebzést okoztál, és 208 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 74 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 288 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Armund, egy kissé görnyedt, zöld szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.85
[2] IQ: 5 / 2.05
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.25
[4] egészség: 7 / 2.25
[5] mágia: 4 / 1.70
[6] gyorsaság: 7 / 1.15
[9] Méret/ép: 57 / 1
Min. méret: 51
Barlangméret: 59
PONTJAID
Varázspont: 31 / 30
Képességpont: 14 / 17%
Hõsi pont: 8 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 4%
Galetki erõ: 163 / 115
Hírnév : 226
Jóllakottság: 109%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 24 (1)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 113 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 107 (8)
Leölt torzszülött: 127 (14)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 13 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására; 10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 9 / 1.88 [16] tüskés bõr: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.57 [47] zárnyitás: 4 / 0.10 [48] mászás: 4 / 1.41
[56] varázsitalfõzés: 4 (5) / 2.70 [57] gyógynövények: 7 (8) / 1.33 [58] nyomkeresés: 3 / 0.35
[59] vezetõkészség: 7 / 0.10 [67] régészet: 5 / 2.97 [69] tanulás: 3 / 0.59

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.08 [102] sebzõ méreg: 3 / 0  
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.92     harci fejsze


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] johhtukul 16/0 45% 200% 1 / 0.34 ájult
lélekenergia rész 25% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 0


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 20 30; VI erõ:100% ép:15%; PV 3 1 5; PSZ 57 59 67 56 48; HE 10;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #20 (9. épület), #243 (16. forduló), #308 (26. forduló), #456 (18. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 díszes fejpánt (#1106) 1 halotti maszk (#1091)

Ékszerek, kincsek
280 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 fülbevaló (#1255)
20 hamis arany (#809)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
2 fogazott tõr (#6) * 1 harci fejsze (#12) 8 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 fehér gyógyital (#50) 4 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 2 mitulen fû (#20)
1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28)
6 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)
2 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 2 kerek kõ (#11), 3 hamis arany (#809), 2 fogazott tõr (#6), 1 mitulen fû (#20), 3 tejfonál (#28), 2 fehér gyógyital (#50), 1 sötét mák (#23).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 csepp fülbevaló (#1256).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉDELEM ITALA (59. TÁRGY)
Ez a sárga színû folyadék felhörpintésekor megnöveli védettségedet 40%-al egészen a harc végéig, azaz igencsak megnehezíti annak a dolgát, aki fizikai támadással akar eltalálni. A védelem italát ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



KÕZÚZÓ (49. LÉNY)
A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják, szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja. Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek. A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye, számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek a belsõségek.



ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY)
Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba, és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra, ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.