Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 16:31:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4381-137

Karakterszám: 4381 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 137 Játékhét: 140
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 1720
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 15. 9h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2002. júl. 18.

E-mail!

ALBA REGINA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 100 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Aranea ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, void gyémánt!
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Minor Death, egy zömök testalkatú, hajlott hátú, félszemû, nagy fülû és ápolatlan férfi. [aura: ékszerészet: 3.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a mutáció gyémántja, a tökéletesség csatos öve, a pók smaragdgyûrûje, a bûz hosszú íja, a gladiátor vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, bronzmedál, a harcos malachitgyûrûje, a ragadozó szarvas sisakja, Rogan karkötõje, a gólem háromszögszimbóluma, a kobra ezüst fülbevalója, a tolvaj ezüst láncinge, a majom márványgyûrûje, a természet köpenye, a küzdelem kerek pajzsa, az energia barbár lándzsája, a bûz bronz amulettje, a puhányság köve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Ezt kiáltod vissza: "Egyszerûen undorító vagy!" Így szól hozzád: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Így szól hozzád: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 2. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Pyramid, egy világoskék pikkelyes bõrû jeges tekintetû kopasz férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû bal csáp.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A következõket látod nála: az elefánt csonttõre, a majom rövid tõre, ozin fülkarika, a sólyom malachit karkötõje, a gyorsaság malachit karkötõje, a ragadozó csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom aranyozott nyaklánca, a szellemek díszes karkötõje, a mágia könnyû láncinge, a sólyom malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója, az ellenállás hosszú íja, az élet zangrozi csizmája, a mágia malachitgyûrûje, a tökéletesség csontmaszkja, a teknõs csontamulettje, a mágia smaragdja, a bölcsesség kerek pajzsa, a védekezés szöges öve. Láthatatlan észlelése varázslatodnak köszönheted, hogy észrevetted a tolvajt! Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Pyramid céloz, és lõ rád. (6 lövéssel 435 ép-t sebzett.) Eszméletedet vesztve összeesel. Ördögfióka elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában motyogva, Ördögfióka létrehoz egy jégpajzsot. Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. Krampusz 7 ép-t sebzõdik. Ördögfióka 26 ép-t sebzõdik. Kisördög 22 sebzést kap. Kisördög a szárazföldi uborkát rohamozza. Krampusz elindul a szárazföldi uborka felé. A szárazföldi uborka Krampuszt rohamozza. Kisördög a szárazföldi uborkát támadja. a szárazföldi uborka ledermed. Krampusz és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Mérgezõdik: A szárazföldi uborka 12 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Pyramid felemeli az ellenállás hosszú íját, és Ördögfióka felé lõ. (5 lövéssel 298 ép-t sebzett.) Ördögfióka halálos sebet kapva a földre zuhan. Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Krampusz 11 sebzést kap. Kisördög 24 ép-t sebzõdik. Kisördög elindul Pyramid felé. Krampusz megközelíti az árnyékmestert. Kisördög Pyramidot támadja. Krampusz az árnyékmestert támadja. Méreg hatás: Az árnyékmester sebzõdik 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** Pyramid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Krampusz 101 ép-t sebzõdik. Krampusz holtan terül el. Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy elektromos kezet. Kisördög ellenállt a varázslatnak. Kisördög Pyramidot támadja. Mérgezõdik: Az árnyékmester 12 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Pyramid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Kisördög 101 ép-t sebzõdik. Kisördög halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg hatás: Az árnyékmester sebzõdik 12 ép-t. Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 435 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 45/123, Ördögfióka: 0/324, Kisördög: 98/151.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Pyramid elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Nero Rex átadott neked 3 db patkányfogat. Te 54 aranyat fizettél.
** 5. NAP ** Nero Rex szeretne venni tõled 1 138. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 5657 138 1 parancsot.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. [aura: pszi támadás: 13.] A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: arany orgling fétis, az energia könnyû íja, a mágia csontmaszkja, a kalmár nyaklánca, zafír érdemrend, szivárványkristály, az elfek csatos öve, ezüst pszi váll-lap, Yssuf tõre, orgling fétis, a füvész köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. Tétnek mindketten 20 aranyat raktok fel.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Ezt kiáltod vissza: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Ezt kiáltod vissza: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Lehajtott fejjel elismered, Csendes Don volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 20 arannyal lettél szegényebb.
*** 7.4. *** Napsugár Nadis (#3666) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 9. NAP ** Pihenésedet megzavarja Baltazár, egy szimpatikus, de legalább nem túl csúnya galetki férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, a mágia smaragdja, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, a sün rövid tõre, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás malachit karkötõje, az óriás vándorcsizmája, a szakács üstje, görényfarok, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, az ellenállás kerek pajzsa, ében láncing, Yssuf tõre, a sün ónix karkötõje, a mágus szöges öve, a mágus aranyozott fülbevalója, kõmûves kalapács, az elfek márványgyûrûje, a bölcsesség hosszú íja, a mágus kõamulettje, a túlélés díszes karkötõje, a torony díszes karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Ezt kiáltod vissza: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Így szól hozzád: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Ezt kiáltod vissza: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Így szól hozzád: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 14. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Gwill részére 1 db a teknõs keresztszimbólumát. Te 126 aranyat kaptál.
** 15. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 sötét mákot. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8712.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 5793.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 20.* Rip Imhotep Kázmér és Theo pszi párbajt vívtak. Rip Imhotep Kázmér került ki gyõztesen. *jún. 20.* Bufo Calamita Cruento teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 20.* Bufo Calamita Cruento szolgálatába állt egy orgling disznó. *jún. 20.* Fortian mellé szegõdött egy gonosz banya. *jún. 25.* Jégkirálynõ teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 26.* Dart Mahul teljesítette a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *jún. 27.* Namis R'avis Latiatot legyõzte harcban egy omrif élõsködõ. *jún. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jún. 28.* Drákó, a Zoral pszionikus küzdelemben diadalt aratott Freezer Breezer felett. *jún. 28.* Féreg Artis teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 21.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *jún. 24.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 36-os átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 27.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Jégmadárt. *jún. 28.* Csendes Don és Kampec megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött. *jún. 28.* Fortian mellé szegõdött egy lidércláng. *júl. 1.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *júl. 3.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 4.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "bölcselkedõ" lett. *júl. 4.* Maximilian Ûbertáp és Xyon de Crowanta pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *júl. 5.* Lord Khalel mellé szegõdött egy morfinder telep.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+44 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

p 5657 portyázás
Elfogadod Nero Rex kihívását, és felkeresed a barlangjában. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 velparajt. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Nero Rex, egy jeges pillantású, hatalmat sugárzó, könyörtelen, obszídián bõrû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség malachitgyûrûje, spanyolcsizma, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az ellenállás ónixgyûrûje, a bérmágus hosszú lándzsája, a rend köve, a gyorsaság ezüst nyaklánca, a harcos ónixgyûrûje, a sün malachit karkötõje, quwarg amulett, görényfarok, ozin fülkarika, a kobra könnyû íja, a siker ezüstveretes öve, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, a mágia átlátszó köntöse, az ellenállás ezüst nyaklánca, a hatalom szarvas sisakja, a mágus nagy pajzsa. Így üdvözlöd: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" Nem késik a válasszal: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Nem késik a válasszal: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Nero Rex semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

kf 22001 109 bekészíted a 22001. tárgyat
Elrakod a kobra görbekardját. A csápodba veszed a tökéletesség csonttõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Ellõsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+30% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]

v 158 158. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot. (-3 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

v 159 4640 3 159. varázslat elmondása
Elmondasz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Alba Regina vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

e 9 50 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 50% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Abdullah, egy magas, görbe orrú, keskeny állú, sebhelyes, kreolbõrû férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. Tárgyai: a tökéletesség halotti maszkja, a bûz harci nyílpuskája, kerek pajzs, az élet malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika, az erõ csonttõre, a bénaság fülbevalója, a káosz terjesztõjének nyaklánca, a hiszékenység gyûrûje, a hatalom ezüst nyaklánca, a káosz csábító lemezpáncélja, a sün karkötõje, a kobra kék köpenye, bronz amulett, a káosz csábító karkötõje, a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Alba Regina Pszi csáp «72 PE (-3)117 (+0)210 Abdullah Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)104 (-72)44
2. Alba Regina Mentális robbanás kudarc (-5)112 (-18)192 Abdullah Pszi csáp «18 PE (-3)101 (+18)62
3. Alba Regina Mentális robbanás kudarc (-5)107 (-18)174 Abdullah Pszi csáp «18 PE (-3)98 (+18)80
4. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)104 (+18)192 Abdullah Pszi csáp «18 PE (-3)95 (-18)62
5. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)101 (+18)210 Abdullah Pszi csáp «18 PE (-3)92 (-18)44
6. Alba Regina Tudati méreg +6 méreg (-6)95 (+0)210 Abdullah Pszi csáp kudarc (-9)83 (-6)38
7. Alba Regina Tudati méreg kudarc (-6)89 (-20)190 Abdullah Sz.áll.roncsolása -20 PE (-18)65 (-6)32
8. Alba Regina Tudati méreg +6 méreg (-9)80 (-3)187 Abdullah Tudati méreg +3 méreg (-18)47 (-12)20
9. Alba Regina Tudati méreg +6 méreg (-9)71 (-3)184 Abdullah Pszi csáp kudarc (-21)26 (-18)2
10. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-6)65 (+15)199 Abdullah Pszi csáp «18 PE (-21)5 (-2)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.) (+45% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Arhippa Perttunen, egy fakószõke, zöldesszürke szemû, szótlan férfi. [aura: nyomkeresés: 12.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A következõket látod nála: a sas szöges öve, az erõ nyársaló lándzsája, a törpék csontamulettje, a tökéletesség bíbor pikkelyvértje, a harcos díszes köntöse, a gladiátor malachit karkötõje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a hatalom rubinja, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, óriás fülbevaló, a küzdelem zangrozi csizmája, a gladiátor hosszú íja, a bûz díszes karkötõje, a gladiátor keresztszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség ónix karkötõje, a gladiátor ezüst nyaklánca, a kígyó szárnyas sisakja, a ragadozó aranyozott fülbevalója, a gyõzelem malachitgyûrûje, a természet malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, galetki érdemérem.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)117 (+0)210 Arhippa Perttunen Pszi csáp «11 PE (-3)62 (-25)45
2. Alba Regina Mentális robbanás kudarc (-5)112 (-11)199 Arhippa Perttunen Pszi csáp «11 PE (-3)59 (+11)56
3. Alba Regina Mentális robbanás kudarc (-5)107 (-11)188 Arhippa Perttunen Pszi csáp «11 PE (-3)56 (+11)67
4. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)104 (+22)210 Arhippa Perttunen Pszi csáp «11 PE (-3)53 (-25)42
5. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)101 (+0)210 Arhippa Perttunen Pszi csáp «11 PE (-3)50 (-25)17
6. Alba Regina Tudati méreg +6 méreg (-6)95 (+0)210 Arhippa Perttunen Pszi csáp kudarc (-9)41 (-6)11
7. Alba Regina Tudati méreg +12 méreg (-6)89 (-20)190 Arhippa Perttunen Agyvihar -20 PE (-27)14 (-11)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+12% pszi támadás, +12% pszi energia.) (+32% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (495. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Észreveszel 1 waarkint. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Zander, egy fekete kitinpáncélos, ízeltlábú, összetett szemû, kopasz rovarszerû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Felszerelése: Hadúri csizma, bronzmedál, szent templomi maszk, a teknõs aranyozott nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a pontosság szöges öve, a törpék díszes karkötõje, zafír érdemrend, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a küzdelem bíbor láncinge, ozin fülkarika, az ellenállás malachit karkötõje, óriás fülbevaló, a rend köve, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a teknõs kék köpenye, a gladiátor márványgyûrûje, a törpék nagy pajzsa, vörös karkötõ.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Alba Regina Pszi csáp «36 PE (-3)117 (+0)210 Zander Mentális robbanás kudarc (-5)55 (-36)19
2. Alba Regina Mentális robbanás -10 PE (-5)112 (-105)105 Zander Mentális robbanás -105 PE (-5)50 (-10)9
3. Alba Regina Mentális robbanás -10 PE (-5)107 (-52)53 Zander Mentális robbanás -52 PE (-5)45 (-9)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+11% pszi támadás, +11% pszi energia.) (+30% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

pv 7 6 4 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, megpróbálsz lopni. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

v 146 2 5 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

v 146 2 14 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

be 3 157 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 157. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 350 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a láthatatlanság varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

be 4 20 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Egy sötét szobába vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

kno 1157 1 47 1 24 10 1157. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

k 8 29 12 498 222 436 kaland elvállalása
(8. kaland:) Miért is ne? Tréfás kalandnak ígérkezik. A Verem egy sötét és meredek falú üreg. A leereszkedéshez két kötélre lesz szükség. De elõször is, felrakod a láthatatlanságot (legalább 4-es szinten kell ismerned.) Ellõsz egy láthatatlanság varázslatot. (-11 vp.) Eltûnsz, most jönnek a kötelek.
[Tárgyhasználat: 2 kötél] Összekötöd õket, az egyik végét egy cseppkõhöz rögzíted, a másikat pedig leereszted. Lassan mászni kezdesz lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Hihetetlenül mély a Verem, egy örökkévalóságig tart a mászás, minden erõtartalékodra szükséged van. De szerencsére a kötél elég hosszú volt, a lábad egyszercsak érinti a földet. A milgandod persze nem mered fényre bûvölni, bízol a hõlátásodban. Egy hatalmas alakot pillantasz meg magad mellett. Még szerencse, hogy láthatatlan vagy. A következõ pillanatban irdatlan pofon zúdul rád. [25 életpontot sebzõdsz.] Úgy látszik, a láthatatlanság mégsem segít! Mint ahogy a varázstárgyaid és a bónuszt adó varázslataid sem... Pánik lesz rajtad úrrá. Ellenfeled egy triklopsz (#187).

*** 1. KÖR *** Ördögfióka ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában motyogva, Ördögfióka létrehoz egy jégpajzsot. Kisördög a triklopszot rohamozza. Krampusz a triklopsz felé mozog. A triklopsz közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a triklopszot. Kisördög a triklopszot támadja. a triklopsz paralizálódott. Krampusz a triklopszot támadja. A triklopszot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (48 ép-t sebeztél). Illatozol (11 sebzés). Regenerálsz (+5 ép) A triklopsz regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. A triklopszot védi rezisztanciája. Kisördög a triklopszot támadja. A triklopsz téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (32 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni. (32 ép-t sebzõdtél). Fogait próbálja belédmélyeszteni. (38 ép-t sebzõdtél). Krampusz a triklopszot támadja. Megtámadod a triklopszot. Villámokat köpsz. (42 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (12 sebzés). A triklopsz halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 10/0, Ördögfióka: 0/0, Kisördög: 30/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy aranyozott nyaklánc és 62 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+104 életpont.) Csak egy pillanatyi idõd van, hogy kifújd magad, máris támad a következõ fenevad. Ellenfeled egy csontmester (#186) [aura: erõ: 6.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ördögfióka elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Ördögfióka elõhív egy jégpajzs varázslatot. A csontmester elmormol egy óriáserõ varázslatot. A csontmester elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Kisördög megközelíti a csontmestert. Krampusz a csontmester felé mozog. Megindulsz a csontmester felé. Már ott is vagy! Kisördög a csontmestert támadja. Krampusz a csontmestert támadja. A csontmestert próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (44 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (2 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Ördögfióka a csontmester irányába megy. Kisördög a csontmestert támadja. Ördögfióka a csontmestert támadja. Megtámadod a csontmestert. Villámokat köpsz. (43 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (2 sebzés). Krampusz a csontmestert támadja. A csontmester rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. El sem talált, haha. Rád vág bal karmával. (42 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Kisördög a csontmestert támadja. A csontmester hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 5/20, Ördögfióka: 1/10, Kisördög: 35/40.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 43 arany. Ördögfióka zabál. (+25% jóllakottság.) Nem lesz ennek így jó vége! Gyorsan keresgélni kezdesz a földön, a boltos ékszerét kutatva. Dübörgést hallasz magad mögül. Megpördülsz. Ellenfeled egy sziklaóriás sámán (#189) [aura: 15-ös gránitbõr.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sziklaóriás sámán elmormol egy õrjöngést. Heves kézmozdulatok közepette a sziklaóriás sámán elmormol egy gránitbõrt. Ördögfióka varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Ördögfióka elmond egy jégpajzs varázslatot. Kisördög megközelíti a sziklaóriás sámánt. Krampusz a sziklaóriás sámán irányába megy. Megindulsz a sziklaóriás sámán felé. Már ott is vagy! Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. Krampusz a sziklaóriás sámánt támadja. A sziklaóriás sámánt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (14 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja a sziklaóriás sámánt (+47 ép). Ördögfióka a sziklaóriás sámán felé mozog. Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. a sziklaóriás sámán lebénult. Ördögfióka a sziklaóriás sámánt támadja. Támadod a sziklaóriás sámánt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (30 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (15 sebzés). Krampusz a sziklaóriás sámánt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. Ördögfióka a sziklaóriás sámánt támadja. Megtámadod a sziklaóriás sámánt. Villámokat köpsz. (34 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (16 sebzés). A sziklaóriás sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 16/0, Ördögfióka: 20/0, Kisördög: 41/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). A földön sok kacat hever, és nem sok idõd van keresgélni.
[Auraészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Három mutáns szójer imbolygó alakját pillantod meg, amikor végre megtalálod, amit kerestél. Egy kopott aranygyûrû, amely azonban mágiától sugárzik. Elkapod a kötél végét, és villámgyorsan mászni kezdesz kifelé. Érzed, hogy a szójerek másznak utánad - amikor felértél, egyszerûen elvágod a kötelet. Várod, hogy beléd áramoljon a lélekenergia, de úgy látszik, nem pusztultak el a zuhanástól. Felpróbálod a gyûrût. (+1 szívósság.) Nagyon jó! Vársz még egy darabig, de további hatást nem tapasztalsz. A boltos nem örül annyira, mint vártad, sõt, láthatóan csodálkozik, hogy élve visszatértél. Érdekes! Mindenesetre, a kezedbe nyom egy fekete dukátot. Gyatra fizetség, de a kaland érdekes volt. (+4 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [19 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+44 életpont.) Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok sem fejtik ki hatásukat. Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan. Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] - Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam, hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!" Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ördögfióka mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Ördögfióka a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! A sörtés oprasszum máris elõtted terem! Kisördög a sörtés oprasszum felé mozog. A sörtés oprasszum felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Krampusz a sörtés oprasszum irányába megy. A sörtés oprasszum rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével. (12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (27 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Feléd suhint ollóival. (28 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Tekergetve suhint bal csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Kisördög a sörtés oprasszumot támadja. Kisördög kileheli lelkét. Támadod a sörtés oprasszumot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (19 sebzés). Krampusz a sörtés oprasszumot támadja. A sörtés oprasszum holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 43/30, Ördögfióka: 0/0, Kisördög: 63/30.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elteszed a zsákmányt, ami egy oprasszum sörte és 51 arany. [ld. enc.] Krampusz habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+51 életpont.) A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve. Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(12. kaland:) Megkapod a szükséges információkat az õrségváltásról és a helytartó egyéb szokásairól, tervrajzokat, útmutatókat, valóban alapos munka. Nekivágsz a hosszú útnak a Rúvel hegybe, a helytartó melléd adott szerencsére egy kísérõt, Fungi Tuknát. Úttalan utakon mentek, Fungi azonban mindig tudja, hogy mikor merre kell kanyarodni, melyik elágazást kell választani. Egy ízben torzszülöttek támadnak rátok. Egy daergaoth lord robban elõ a semmibõl, szolgáinak nyájával. Fungi szembeszáll a lorddal, míg te az aprónépet vállalod magadra. Ellenfeleid 2 orgling disznó (#84) és 2 óriáspók (#89) [aura: bûz: 9.].

*** 1. KÖR *** Ördögfióka rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Ördögfióka elõhív egy jégpajzs varázslatot. Kisördög az 1. orgling disznó felé mozog. Krampusz a 2. orgling disznó irányába megy. Az 1. óriáspók feléd mozog. Az 1. óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. óriáspók Ördögfióka felé mozog. Az 1. orgling disznó Kisördögöt rohamozza. A 2. orgling disznó megközelíti Krampuszt. Kisördög és az 1. orgling disznó egymással harcolnak. az 1. orgling disznó lebénult. Krampusz és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. Az 1. óriáspók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Elkerülted. Támadod az 1. óriáspókot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (70 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). Az 1. óriáspók hörögve elterül. A 2. óriáspók Ördögfiókát támadja. Krampusz megtántorodik. Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A 2. orgling disznó 12 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka elmormol egy elbájolás varázslatot. A 2. óriáspók csatlakozik Ördögfióka oldalához. A 2. óriáspók megközelíti a 2. orgling disznót. Kisördög az 1. orgling disznót támadja. Az 1. orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Krampusz és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. A 2. orgling disznó kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 64/9, Ördögfióka: 0/1, Kisördög: 78/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 80 arany. Ördögfióka eszik. (+25% jóllakottság.) Kisördög táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Krampusz eszik. (+25% jóllakottság.) Fungi a lord gõzölgõ teteme felett áll, alaposan belakmározott már, mire te végzel. Sajnos így a furcsa lényt sem tudtad megfigyelni [nem kapsz enciklopédiát]. Az út hátralevõ része eseménytelenül telik el. Amikor megérkeztek, vágyakozással nézed az otthonos barlangokat, és szüleidre gondolsz - de aztán elhessegeted a gondolatot, hiszen tudod, katasztrófával járna, ha bárki meglátna benneteket. Fungi elvezet a díszes helytartói palotához. Hemzsegnek az õrök mindenhol! Szerencsére, tudod, hol van a védelem gyenge pontja. Fungi kint falaz, amíg te megpróbálsz bejutni. A hátsó falnál vársz, amíg az õrök elmennek, majd megpróbálod bepréselni magad a parányi szellõzõ kürtõn. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Rugalmasság próba 11-es küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Kemény kínszenvedés árán, de végül besajtolod magad az apró nyíláson. Egy dohos pincében találod magad. Mennyi finom gombasör van itt, a helytartó titkos készlete! Hoppá, egy kis technikai probléma - a szoba le van lakatolva kívülrõl, úgy látszik, a nemesúr nem akarja, hogy a szolgák is hozzáférjenek a különleges nedûhöz... Kívül van a lakat - így a kinyitása rendkívüli ügyességet kíván...
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszas piszmogás, hosszú drótokkal, vaktában, végül a lakat csörrendve a földre hull, és te elégedetten kisétálsz a pincefolyosóra. Valahol itt lehet a kincsesraktár! Intuíciódra hagyatkozol. Aha, az elõtt az ajtó elõtt egy hatalmas õr strázsál! Nyilván ez lesz az. Az õrt villámgyorsan kell elintézned, ha nem akarsz zajt kelteni. Ellenfeled egy galetki katona (#170) [aura: tûzimmunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Ördögfióka elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Ördögfióka létrehoz egy jégpajzs varázslatot. Kisördög a galetki katona felé mozog. A galetki katona közelebb jön, hogy támadhasson. A galetki katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Krampusz megközelíti a galetki katonát. Kisördög a galetki katonát támadja. A galetki katona rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. (32 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint bal karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bérmágus csonttõrét. Sikerrel járt. Támadod a galetki katonát. Villámokat köpsz. (66 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (25 sebzés). A galetki katona hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 0/0, Ördögfióka: 0/0, Kisördög: 45/20.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. Behúzod magad után az ernyedt tested az õrzött barlangszobába. Hmm, úgy tûnik, jó volt a megérzésed! A szoba közepén egy hatalmas láda terpeszkedik. Oldalt, a polcokon edények vannak, de csak némelyik alján árválkodik néhány aranypénz. Lássuk a ládát!
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, várjunk csak! Van itt egy riasztócsapda, egy vékony zsinór, ami a földbe vezet. Ki tudja, miféle szerkezetet hoz mûködésbe? Hihetetlenül lassan elvágod a zsinórt, és egy polchoz kötöd úgy, hogy a feszessége semmit se változzon. Most már viheted a ládát! Huh, ez iszonyatosan nehéz! Sebaj, egy magadfajtának nem okozhat problémát.
[Erõ próba 17-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Keményen megizzadsz, de azért sikerül megemelned. Most már csak ki kell jutnod! Ez sem lesz gyerekjáték. Válladra kapod a ládát, és igyekezve az árnyakba húzódni, megpróbálsz egyszerûen kisétálni.
[Lopakodás próba 12-es küszöbre: sikeres] A leghúzósabb rész a bejárati kapun való kiosonás. Hosszasan várakozol az árnyak között, míg végül néhány munkás érkezik hússal megrakott tálakkal, és a kavarodásban sikerül kisurrannod. Fungi idegesen vár rád odakint. Gyorsan visszaindultok, mielõtt még felfedezik a láda eltûnését. Hosszú az út hazáig, a ládát felváltva viszitek. Azért szívesebben cipelnéd egyedül, ha cserébe felnyithatnád, dehát itt van Fungi... Antiki Ruthar nagyon elégedett a munkátokkal, és csodák csodája, bõségesen meg is jutalmaz! Átnyújtja neked a regenerálódás díszes karkötõjét. (+7 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(498. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Nocsak, itt van valami: 68 arany és egy könnyû pikkelyvért. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.
(222. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Hurrá, kincset találtál, ami egy ezüst nyaklánc. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(436. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy kék manaital és az erõ kerek pajzsa. [ld. enc.] A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia. [222 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a Pszichoklenész sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

m 14 13 831 4334 4113 3441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,13) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 31) A legközelebbi feladat megoldásánál 31 lesz a válaszod.
(M 13,13) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy womath alomban csak nõstény womath született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 17 mázsa gombát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 5 mázsa gombát. Ezek a falánk lények tehát összesen 5332 mázsa gombát pusztítottak el. Hány womath volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [31] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 13,14) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy halál apostola (#173).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ördögfióka elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Heves kézmozdulatok közepette Ördögfióka elmormol egy jégpajzsot. A halál apostola feléd mozog. Kisördög a halál apostola felé mozog. Krampusz a halál apostola irányába megy. Megközelíted a halál apostolát. A halál apostola rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. (21 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Kisördög a halál apostolát támadja. Krampusz a halál apostolát támadja. Krampusz hörögve elterül. Megtámadod a halál apostolát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (72 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (23 sebzés). Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A halál apostola 12 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka elindul a halál apostola felé. A halál apostola rád veti magát. Harapni próbál. (25 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz. Ördögfióka a halál apostolát támadja. Kisördög és a halál apostola egymással harcolnak. Méreg hatás: A halál apostola sebzõdik 12 ép-t. A halál apostola halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 6/9, Ördögfióka: 14/9, Kisördög: 4/9.] Gyõzelmet arattál! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Északra mész. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,14) Dél felé mozogsz. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Óvatosan lépkedsz tovább. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

m 1441 1114 5 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 165 vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
bb 7 1 1 több épület meglátogatása
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

a tárgy átadása galetkinek
Rendben, minden A és VG parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

a 5657 138 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Nero Rex részére 1 db üvegszimbólumot. Te 8 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

dk 268 323 356 208 dobása 268. kalandnak
Rendben, 268. kaland törölve. Rendben, 323. kaland törölve. Rendben, 356. kaland törölve. Rendben, 208. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +39 hírnevet kaptál. A kör során összesen 677 sebzést okoztál, és 855 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 295 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Alba Regina, egy vakító fehéren ragyogó, édes illatú, álomszép, királynõi fellépésû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 137. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 4.33
[2] IQ: 11 (12) / 1.55
[3] ügyesség: 6 / 1.90
[4] egészség: 10 (11) / 9.83
[5] mágia: 10 (15) / 4.13
[6] gyorsaság: 9 (8) / 0.73
[9] Méret/ép: 140 (144) / 1
Min. méret: 98
Barlangméret: 141
PONTJAID
Varázspont: 178 / 46
Képességpont: 37 / 43% [5]
Hõsi pont: 3 (10)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 635 / 320
Hírnév : 3290
Jóllakottság: 26%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 123 (1)
Galetki gyõzelmek: 80 (0)
Torzsz. csaták: 610 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 550 (7)
Leölt torzszülött: 1030 (9)
Pszi csaták: 436 (3)
Pszi gyõzelmek: 423 (3)
Ájulások száma: 35 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális utazó (48)
Speciális képességeid:
+40 pszi támadó és védekezõ pont, GY +27 ÉP-t gyógyít, 58%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +6 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts 4 küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! 2.) Érj el 15-ös rezisztanciát, módosítók nélkül! 3.) Gyõzz le 7 topázcsápot! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 21 (49) / 10.93 [15] regeneráció: 10 (12) / 0 [20] savimmunitás: 1 / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [24] rezisztencia: 11 (20) / 0.30 [25] illat: 16 (19) / 0
[26] lõfegyver: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.12 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.70 [47] zárnyitás: 9 / 0.39
[48] mászás: 8 / 1 [49] rugalmasság: 3 / 0.71 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 2.40
[52] auraészlelés: 10 / 1.57 [53] ékszerészet: 4 / 0.80 [54] kereskedelem: 7 / 0.72
[55] szívósság: 11 / 1.29 [56] varázsitalfõzés: 6 (8) / 1.22 [57] gyógynövények: 8 / 2.18
[58] nyomkeresés: 9 (11) / 3.39 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.50 [60] pszi támadás: 16 / 5.99
[61] pszi energia: 34 / 4.24 [62] lopás: 5 / 3.71 [63] éberség: 9 / 3.11
[64] átokszórás: 9 / 1.06 [65] álcázás: 8 / 0.41 [66] lopakodás: 5 (7) / 0.15
[67] régészet: 1 / 0.10 [68] zene: 9 / 4.12 [69] tanulás: 6 / 1.56
[70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 12 / 2.22 [72] építés: 8 / 3.75
[73] felderítés: 5 / 0.17        

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 2 / 0.39 [101] szakért.: 3 / 1.17      
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.81     az óriás csonttõre
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.81     Yssuf tõre
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (3) / 1.92 [142] átok: 4 (5) / 0.06 [36] csábmosoly: 3 (4) / 0.06
[42] csendvarázs: 4 (5) / 0.06 [164] dermesztés: 5 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (4) / 0.06
[156] éhínség: 1 (2) / 0 [152] felejtés: 5 (6) / 0.56 [17] gránitbõr: 7 (8) / 0.08
[13] jégcsóva: 2 (3) / 0.30 [15] jégpajzs: 1 (2) / 0.08 [163] kineport: 4 (5) / 2.72
[154] kisebb erõpajzs: 2 (3) / 0.52 [146] kontakt.õseiddel: 6 (7) / 0.67 [158] láth. észlelése: 2 (3) / 1.40
[157] láthatatlanság: 2 (3) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (3) / 0.18 [129] mentális robbanás: 5 (7) / 1.32
[155] nagyobb erõpajzs: 8 (9) / 0.80 [133] pszi acéltorony: 4 (6) / 0.06 [128] pszi csáp: 34 (36) / 1.78
[30] sorvasztás: 2 (3) / 0.44 [131] sz.áll.roncsolása: 6 (8) / 2.20 [159] szellemidézés: 2 (3) / 1.32
[176] szélpajzs: 1 (2) / 0 [177] tudati kohézió: 7 (9) / 2.20 [132] tudati méreg: 16 (18) / 0.32
[14] vakító fény: 2 (3) / 0.12        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Krampusz, az óriás skorpió 61/0 87% 125% 8 / 1.15 ájult
[2] Ördögfióka, a rovarsámán 67/47 76% 115% 8 / 0.44 harcol
[3] Kisördög, a quwarg katona 69/40 88% 123% 8 / 1.57 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 155
v 158
v 159 4640 3
e 9 50
mak 5
2. Makró
pv 7 8
ism 4
p
pv 7 6 4 3 5
3. Makró
pv 4 7 5 3 2
p 5657
p 5657
4. Makró
k 220 367 263 433 499 335
k 391 436 418 412 482 273
ep 4 20 13
5. Makró
pv 7 8
ism 3
p
pv 7 6 4 3 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #98. Prioritás: 60.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 95.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
4: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #121. Prioritás: 160.
5: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #189. Prioritás: 37.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 5 30 61; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 6 4 3 5; PSZ 68 52 54 47; L 30 154 1090 2; TT 20; HE 3; PT 4; PTA 128 129 129 128 128; PTB 132 132 132 132 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #23 (8. épület), #29 (4. épület), #214 (133. forduló), #391 (133. forduló), #428 (133. forduló), #253 (134. forduló), #383 (134. forduló), #238 (134. forduló), #493 (135. forduló), #201 (136. forduló), #495 (137. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 az entek átlátszó köntöse (#9702) 1 szarvas sisak (#1078) * 1 suhanó csizma (#195)
* 1 a villám vaspajzsa (#23563) * 1 a villám díszes köpenye (#23638) 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) 1 khaldoran öv (#137) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a füvész köpenye (#193) * 1 ezüst pszi váll-lap (#289) 2 arany pszi váll-lap (#288)
1 elit lemezpáncél (#1003) 1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 1 szent templomi maszk (#232)
* 1 a villám díszes pikkelyvértje (#23517) 1 a kobra díszes fejpántja (#7406) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 a szalamandra halotti maszkja (#25841) 1 az elektromosság csatos öve (#27266) * 1 aranyozott villámöv (#182)
1 a yeti zöld köntöse (#26351) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 az erõ kerek pajzsa (#1511)

Ékszerek, kincsek
949 arany (#1) 1 óriás fülbevaló (#225) 1 zafír érdemrend (#267)
1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a villám díszes karkötõje (#23742)
* 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757) 1 a légzés csontamulettje (#27747) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a villám aranyozott nyaklánca (#23683) * 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 ezüstmedál (#208) 1 bronzmedál (#207) * 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641)
* 1 a villám ónixgyûrûje (#23728) 1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) * 1 a villám aranyozott fülbevalója (#23758)
* 1 a villám keresztszimbóluma (#23713) * 1 az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633) * 1 a mentát gyöngye (#155)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 a szakács üstje (#192) 1 fülbevaló (#1255)
1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 21 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189)
* 1 a villám malachit karkötõje (#23741) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 a légzés malachit karkötõje (#27791)
1 a természet szimbóluma (#16960) 1 császári dekrétum (#254) 1 a tûz karikaszimbóluma (#22361)
* 1 a bûz márványgyûrûje (#29126) 2 asztrálgyöngy (#233) 1 aranyozott nyaklánc (#1183)
1 ezüst nyaklánc (#1182)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 4 varázskõ (#210) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 2 garling kristály (#209)
1 kötél (#128) 1 az Õsök Bûvös Lantja (#315) 1 void gyémánt (#280)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 Enyészmester (#217) * 1 a mágia harci nyílpuskája (#3538) 5 kés (#5)
* 1 az óriás csonttõre (#8951) * 1 Yssuf tõre (#257) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 a kobra görbekardja (#7616) 1 sziklarepesz (#13)
1 rozsdás kard (#131) 1 a szalamandra könnyû íja (#26021) 1 kõrisfa íj (#1273)

Varázsitalok és füvek
7 winropu moha (#22) 12 liánvirág (#24) 16 üvegcse (#14)
8 mitulen fû (#20) 3 javítás itala (#108) 12 ragálygomba (#26)
2 mézfû (#29) 4 védelem itala (#59) 5 sötét mák (#23)
4 muskil (#37) 3 hónakkupók (#30) 10 tejfonál (#28)
12 csótányláb (#25) 26 mátekel gomba (#21) 2 waarkin (#38)
9 gyilkos boróka (#27) 1 hõsiesség itala (#52) 21 sárkányvirág (#32)
2 mágiaellenállás (#76) 2 elonotichlan (#31) 3 rémcserje (#34)
2 immunitás itala (#71) 1 bosszantás itala (#81) 1 kincskeresés itala (#64)
1 kihívás itala (#68) 1 hatalom bíbor itala (#77) 1 velparaj (#35)
2 elfu moha (#33) 3 szemani gomba (#36) 1 kék manaital (#75)

Egyéb kacatok
4 ekinda haj (#147) 6 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160)
2 pirgamit (#152) 1 barna manakõ (#149) 4 húsevõ bibe (#151)
3 molitár háj (#165) 5 elektronit (#141) 11 asztrálesszencia (#154)
14 mandibula (#157) 3 bolhedor szárny (#15) 2 xenópete (#278)
3 smaragd esszencia (#229) 1 khazdar taréj (#268) 1 molad púp (#16)
8 káoszkígyó pikkely (#230) 3 patkányfog (#270) 1 oprasszum sörte (#299)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám lovagi lemezpáncélja #23502 (11), az élet gyalogos lándzsája #5382 (10), a regenerálódás könnyû nyílpuskája #24686 (6), a bérmágus csonttõre #17501 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PATKÁNYFOG (270. TÁRGY)
Egy egyszerû patkányfog csak büdös szemét, amitõl mihamarabb meg kell szabadulni. Azonban egy pokolpatkány igazi és ép foga különleges trófea. Ezek a hatalmas és kemény fogak egyaránt alkalmasak fogpiszkálásra, barlangrajz vésetek készítésére, hússütõ nyársnak és az elhullott tüskéid pótlására. Ezért aztán érdemes minél többet összegyûjteni belõlük!



CSONTMESTER (186. LÉNY)
Ezek a csupacsont lények már régóta nem a saját testüket uralják. A csontmesterek ugyanis olyan élõholtak, akik hihetetlen hatalmmal bírnak a csontok felett. Ez a hatalom azzal a képeséggel is felruházza õket, hogy csontestük elpusztulása után, amint újabb csontokra bukkannak, új testet alkothatnak belõlük. Emiatt végleges megölésüknek egyetlen módja, ha testük elpusztításakor, nem csak a felszabaduló lélekenergiát, hanem a csontmester teljes esszenciáját elnyeli az õt legyõzõ galetki. Persze erre csak a leghatalmasabb nekromanták képesek, így a csontmesterek a torzszülöttek egyik legrettegettebb csoportját alkotják. Csatában elsõsorban mágikus érintésük fagyasztó hatására támaszkodnak, csonttestük ellenálló az ütésekkel szemben, és a kusza, kiálló csontjaik a tüskés bõrhöz hasonló hatást érnek el. Érdekes módon a csontmesterek esszenciája különösen érzékeny a halál alapú mágiákra, és a fizikai erejük sem túl nagy. A kõevõk és a mágiafalók ízletesnek találják a csonmester csontjaiból fõzött csontlevest.



SÖRTÉS OPRASSZUM (235. LÉNY)
Ezek a fehér bõrû, nagytestû, tüskés teremtmények nem igazán hasonlítanak semmire. Mellsõ végtagjaik, a rákszerû ollók alatt hosszú és izmos csápok tekergõdznek. Hatalmas hátsó lábaikkal nagy ugrásokra képesek, nyelvüket kilõve megbénítják áldozatukat, fogaikkal egy pillanat alatt átharapják az áldozat torkát. Életképes teremtmény? Bármennyire is annak tûnik, az általa felraktározott lélekenergia miatt annyira intenzíven vadászták a galetkik, hogy mára a kipusztulás veszélye fenyegeti - a csatornákban vadászva nem valószínû, hogy találkozni fogsz vele.



OPRASSZUM SÖRTE (299. TÁRGY)
A sörtés oprasszum félelmetes ellenfél, nyilvánvaló, hogy minden valamirevaló galetki lemetszi a sörtéjét, akár emlék, akár trófea gyanánt. Mint ilyen, természetesen nem átadható és nem valószínû, hogy bárki is el fogja tudni lopni tõled.



KÉK MANAITAL (75. TÁRGY)
Ki használja az elavult, ósdi, alacsony hatásfokú zöld manaitalt, amikor van kék is? Ennek hatásfoka pontosan dupla, azaz elfogyasztásakor 80 VP-t kapsz vissza, 3 TVP árán. A kék manaitalt automatikusan fogod használni, ha varázsolni akarsz, és nincs varázspontod, ha beállítod az I parancsban.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.