Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 11:17:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
4326-11

Karakterszám: 4326 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 272
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 4
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 31
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2014. már. 21. 12h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2014. már. 22.

E-mail!

TEMOCHIENE KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Fejedelem, egy kékeszöld szemû, sötétbarna rövid hajú, borostás arcú, nemes emberi sarjú fiatal férfi. A következõket látod nála: kerek kõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Fejedelem csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Kir Morton, egy hosszú hajú, zöld harci színekkel kifestett, izmos, meggyõzõ külsejû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. A hosszú parti végül véget ér. Kir Morton megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás patkány. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Viharsarki Raguel, egy sunyi képû galetki, akinek a szeme sem áll jól férfi. Felszerelése: bõrpáncél. A csapdádat már kipróbálta! (3 sebzés) Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Viharsarki Raguelt. Viharsarki Raguel közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Viharsarki Raguelt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Viharsarki Raguel rád támad. Viharsarki Raguel tüzet lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Viharsarki Raguel téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél). Viharsarki Raguelt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Viharsarki Raguelt. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Viharsarki Raguel eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Viharsarki Raguel elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Meglátogat egy galetki: Nyárivihar, egy csöpp kis nõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Nyárivihar már ott várakozik. Õ nyert!
** 3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Utolsó is hozzájárult. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül Utolsó megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mitulen fû. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Nyárivihar, egy csöpp kis nõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Nyárivihar csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Utolsó is hozzájárult. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a csápmester. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Égett, egy piciri nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Égett elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a vermon teknõs. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Felkeresi barlangodat Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Utolsó elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. A hosszú parti végül véget ér. Utolsó megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Látogatód érkezik, aki Utolsó, egy olyan kis nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. A hosszú parti végül véget ér. Utolsó megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kerek kõ. [ld. enc.]
Örökkévalóság topázod átváltozott tûzopállá!
Örökkévalóság tûzopálod átváltozott igazgyönggyé!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32696.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 24.* Roxána teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 28.* Roxána teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 28.* Roxána teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 29.* Roxána teljesítette a 10. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *júl. 31.* Roxána teljesítette a 12. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *júl. 31.* Roxána teljesítette a 16. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *aug. 6.* Roxána teljesítette a 18. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *jún. 16.* Akadil Tel Kator teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *okt. 15.* Adren Alin csatában legyõzte Az Ördög jobb kezét. *jan. 3.* Tüskés Klezmó teljesítette a 2. küldetést, amit a palotában kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 20.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *ápr. 21.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *máj. 18.* Ambassadart legyõzte harcban egy törpe gólem. *máj. 21.* Morq Fan Gor elsõként ért el 71-es inimícia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 21.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *jún. 2.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *jún. 8.* Ren csatában legyõzte Morq Fan Gort. *jún. 18.* Roxánát legyõzte harcban egy xenomorf harcos. *jún. 22.* Ren csatában legyõzte Morq Fan Gort. *jún. 24.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 45.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

k 3 19 242 447 458 248 kaland elvállalása
(3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte magát az ocsmány torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus akadályt. Viszont a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz, hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nagy recsegéssel és ropogással a szikla odébb gurul. Ez az! Óvatosan beljebb lépsz. Micsoda bûz van itt! Hirtelen egy fénylõ alak ugrik eléd. Itt a gonosz torzszülött! Ellenfeled egy elmanakh (#66).

*** 1. KÖR *** Az elmanakh ledönt a torkán egy sárga folyadékot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elmanakh elvarázsol egy gránitbõrt. Az elmanakh irányába mozogsz. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az elmanakh ellõ egy jégcsóva varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az elmanakh létrehoz egy jégcsóvát. 9 ép-t sebzõdtél. Támadod az elmanakhot. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az elmanakh varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. Sebzõdsz 10 ép-t. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Az elmanakh kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
Ez bizony küzdelem volt a javából! Miután kifújtad magad, továbbindulsz. No de mi ez? A belsõ bejáratot egy kékesfehér fényben vibráló erõtér védi. Aha, itt lesz szükség a kristályamulettre. Körülnézel. A halottnak hitt torzszülöttnek hûlt helye! Jó lesz sietni.
[Tárgyhasználat: 1 kristályamulett]
Nyakadba akasztod a kristályamulettet. Ahogy átlépsz az energiafalon, az nagy sistergéssel szétoszlik, de sajnos az amulett is porrá omlik. Pedig milyen szép volt! No de sebaj, a lényeg az, hogy sikeresen visszafoglaltad a barlangot. Sivítást hallasz: az energiafal szétomlásával együtt a feltápászkodó torzszülött lángolva elég. Körülnézel odabent: mindenféle alkímiázó szerszámok, füvek mindenhol. Kísértést érzel, de végül nem veszel el semmit. Visszatérve az elöljáróhoz, az apró termetû alkímista fogad, szõrös mancsával hosszasan rázogatja kezedet. Jutalmul 5 üres üvegcsét kapsz és egy fehér gyógyitalt!
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(242. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 barlangi pók (#6).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(447. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(458. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 márvány atka (#17).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(248. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

k 472 kaland elvállalása
(472. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. A mélységi gnóm irányába mozogsz. A mélységi gnómot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy kés. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (317. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a mikropoidot. A mikropoid feléd rohan. Támadod a mikropoidot. Lecsapsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A mikropoid hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Szívesen bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [ld. enc.] Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul feléd mozog. Támadod a johhtukult. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat. (-1 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A johhtukul rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a johhtukult. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Nightmare, egy az árnyakba simuló, a félelem sötét auráját viselõ, parázsló szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, kristályamulett, átlátszó köntös, amulett, könnyû pikkelyvért. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a goblin kobra. [ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Crux, egy a Dél Keresztje derengõ fényébõl elõbukkanó, hosszú fekete köpenyes nõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Crux csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Magabiztosan elõrelépsz.
Odabent fogad Zetar, egy szürke szemû, fekete hajú, liláskék bõrû, különös tekintetû férfi. Viselt tárgyai: bõrpáncél, fülbevaló, szimbólum, malachitgyûrû, díszes fejék, zöld köntös. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Zetar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Zetar máris elõtted terem! Támadod Zetart. Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Zetar rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Zetar rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. El sem talált, haha. Támadod Zetart. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Zetart. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Zetar rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod Zetart. Lecsapsz jobb csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Zetar maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +34 hírnevet kaptál. A kör során összesen 149 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 199 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Temochiene, egy sötétre aszott, viaszos bõrû, nagyon magas, nagyon vékony, kopasz nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.70
[2] IQ: 3 / 2.30
[3] ügyesség: 4 / 0.50
[4] egészség: 4 / 2.40
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 4 / 0.57
[9] Méret/ép: 42 / 30
Min. méret: 35
Barlangméret: 45
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 17 / 15%
Hõsi pont: 5 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 108 / 69
Hírnév : 82
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 15 (2)
Galetki gyõzelmek: 6 (2)
Torzsz. csaták: 64 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 50 (4)
Leölt torzszülött: 51 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.20 [47] zárnyitás: 2 / 0.10 [48] mászás: 4 / 1.22
[53] ékszerészet: 2 / 0 [54] kereskedelem: 3 / 0.18 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.35
[57] gyógynövények: 5 / 1.85 [63] éberség: 2 / 0 [67] régészet: 3 / 0.80

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 6 / 5.04      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5; PSZ 57 48 45 56;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 2 sebzés: 1-9

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #242 (0. forduló), #447 (5. forduló), #458 (6. forduló), #248 (7. forduló), #317 (11. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 csizma (#1120)

Ékszerek, kincsek
37 arany (#1) * 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 drágakõ (#2)
1 hamis arany (#809) 1 Örökkéval. Igazgyöngye (#810)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
2 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 3 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212) 2 õsi relikvia (#17)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 kés (#5), 2 csótányláb (#25), 1 fehér gyógyital (#50), 5 üvegcse (#14), 1 sötét mák (#23).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kristályamulett (#130).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Négy különböz‹ mókás vetélkedõ, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, HKK miniversenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedõ és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2010. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY)
A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek, és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni - az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit, és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok számára jelent csemegét.



MITULEN FÛ (20. TÁRGY)
Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



CSÁPMESTER (65. LÉNY)
A csápmesterek félintelligens torzszülöttek, gyakran szolgálnak módosabb galetkiket, és így megmenekülnek tõle, hogy vadásszanak rájuk. Persze ilyenkor sincsenek biztonságban, hiszen gazdájuk a legapróbb vétségért is leölheti és felfalhatja õket. A puha, fekete testû csápmesterek dinnyeszerû fejébõl két bamba, zöld szem látszik, szájuk nincs, csak egy csápjuk, amelyen keresztül az ételt szívják fel. A csápmester zöldvérûek és puhányok számára fogyasztható.



VERMON TEKNÕS (137. LÉNY)
Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát, vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok számára.



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



KEREK KÕ (11. TÁRGY)
A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket. Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert, ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött még.



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (373. TÁRGY)
Ezt a hihetetlenül gyönyörû, a mélybordótól skarlátvörösig terjedõ színben ragyogó rubin mágikus erõvel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékû csapásoknak is, mint amilyen pl. az Ellenség közvetlen támadása. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belõle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megõrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belõle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában egy õsi vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a egy másik istennel való harc során. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékû drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tõle.
A rubin spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a rubinról megtudni, próbáld AZonosítani!



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (400. TÁRGY)
A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakõre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erõt olyan õsi, szent forrásból nyeri, amely talán még az Ellenség számára is sérthetetlen. Egyesek szerint egy õsi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végsõ pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet (ez a hatás az Örökkévalóság Rubinjáéval nem adódik össze, ha esetleg véletlenül sikerülne mindkettõbõl szerezni). Ha többet akarsz a gyémántról megtudni, próbáld AZonosítani!



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (433. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az õsi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszont lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a hegymélyi kristályok haragos zöldjét, a mitulen fû selymes zöldjét zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítõ csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nõtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végsõ fejlettségét. A mágikus drágakõ evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idõ az egyetlen tényezõ.
A smaragd spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a smaragdról megtudni, próbáld AZonosítani! [Megjegyzés: A smaragd többek között +1 szerencsét is ad. A szerencsére bizonyos próbák során van szükség, ezeket "szerencse próba" szövegrõl lehet megismerni. Ez a szerencse bónusz ilyen próbák során számít. A tárgy által adott szerencse bónusz a karakterlapon nincs feltüntetve.]



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (434. TÁRGY)
Már meg sem lepõdsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörû zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid idõre megszûnik létezni a körülötted levõ világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erõ hajtja elõre a kõ evolúcióját? Mi lesz a végsõ formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyenlõre.
A zafír spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a zafírról megtudni, próbáld AZonosítani!



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (481. TÁRGY)
Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínû sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kõ elérte fejlõdésének csúcsát! Bár a jövõ mindig tartogathat meglepetéseket...
A kristály spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a kristályról megtudni, próbáld AZonosítani!



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (499. TÁRGY)
Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besûrûsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakõ mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlõdik tovább...
A kristály spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a kristályról megtudni, próbáld AZonosítani!



SÖTÉT MÁK (23. TÁRGY)
Száraz, fehér növény terem a mélysötét eldugott zugaiban, amelynek zörgõ gubója egy különleges, bódító erejû mákfajtát rejt. Ha ilyet találsz, bizonyos, hogy kapsz érte néhány aranyat a boltban, hiszen a boszorkánymesterek gyakran keresik zavaros fõzeteikhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



GOBLIN KOBRA (20. LÉNY)
Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû, de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon. Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG IGAZGYÖNGYE (810. TÁRGY)
Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Tûzopálja nem fog továbbfejlõdni. De most mégis! Mindössze több idõre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az igazgyöngy hihetetlenül gyönyörû! És a képességei sem rosszak.
Spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). A képességek: +18 méret, +15% támadás, +15% védekezés, +4 szerencse, +60 max. VP, +6 minden leheletre, a jóllakottságod 25%-kal lassabban csökken, ha 80-nál kevesebb hõsi pontod van, kör végén 75% eséllyel kapsz egyet, a tárgytörés elleni mentõdobásra kapsz +15% bónuszt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.