Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 09:03:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4325-14

Karakterszám: 4325 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 14
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 75
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 22. 15h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 28.

E-mail!

ACSARGÓ DRUMMAND KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 23 aranyat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 üvegcsét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Lady G. McPaul, egy kék szemû, titokzatos, párducléptû nõ. Viselt tárgyai: kristályamulett, a mentát köpenye, bõrpáncél, ezüst fejpánt, szivárvány karkötõ. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Lady G. McPaul máris elõtted terem! Megközelíted Lady G. McPault. Lady G. McPaul téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod Lady G. McPault. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Bûzöd zavarja (4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Lady G. McPault. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd zavarja (5 sebzés). Lady G. McPaul téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Lady G. McPaul rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Lady G. McPault próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Mellé! Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Lady G. McPaul téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Lady G. McPault próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Bûzöd zavarja (4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Lady G. McPaul meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 354.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 304.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 11.* Mighty teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 15.* Nyafogó Nefelejcs teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 15.* Maxigáz és Ka-Boom megküzdöttek egymással, és Maxigáz gyõzött. *feb. 15.* Maxigáz gyõzelmet aratott Rebeca felett. *feb. 15.* Maxigáz csatában legyõzte Mollyt. *feb. 15.* Maxigáz és Abe a Titánok gyöngye megküzdöttek egymással, és Maxigáz gyõzött. *feb. 15.* Maxigáz csatában legyõzte Lord Daniel Mcloadot. *feb. 15.* Csillagszemû teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 15.* Gilot Forortr teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 15.* Gilot Forortr és Loony a Vadmágus megküzdöttek egymással, és Gilot Forortr gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 15.* Black Rose-t kis híján megölte egy Maigner Lopotomos. *feb. 15.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Karacsot. *feb. 16.* Jégvirág egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "tûzlehelet itala."
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]

gy 80 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]

b 11 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 62. [110 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

kno 9 20 9. képességre 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot a méreted növelésére (+10 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

k 5 kaland elvállalása
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany] Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100 aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat! (+6 képességpont.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

kno 4 4 4. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

kno 2 3 2. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

k 15 kaland elvállalása
(15. kaland:) Természetes, hogy érzel magadban annyi felelõsséget a közösséggel szemben, hogy egy ilyen fontos kísérletben résztveszel, mégha csak kísérleti nyúlként is. Leballagsz az alagsorba, ahol egy tudós kinézetû galetki fogad. Egy ajtóhoz vezet:
- Mindig csak elõre. Ha élve eléred az utolsó ajtót is, megkapod a jutalmad.
Belépsz az ajtón és egy kopár terembe érkezel, ahol majdnem teljesen sötét van. A túloldalon nagy nehezen felfedezed az ajtót. Megindulsz felé. Egyszercsak iszonyatos tûz támad, minden felõl lángnyelvek csapkodnak feléd. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.) A tûz egyik pillanatról a másikra megszûnik. Hangosan felsóhajtasz: eddig egész jól megy. Ebben a pillanatban hideg fuvallatot érzel, majd pár másodperc múlva olyan érzésed támad, mintha egy iszonyatos hóvihar közepére kerültél volna. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.) A hideg szerencsére nem tart sokáig. A hirtelen hõmérsékletváltozás eléggé megterheli a szervezetedet.
[Egészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Egy hangos kiáltással túlteszed magad a szervezetedet ért sokkon, és benyitsz a következõ szobába. A szoba pont olyannak látszik, mint az elõzõ, semmi sincs benne. Bizonytalanul haladsz tovább, várod az elsõ lángnyelveket. Már majdnem az ajtónál vagy, de semmi. Megnyugodva nyúlsz a kilincshez. Hirtelen hatalmas elektromos szikra csap ki a kilincsbõl, egyenesen a kezedbe. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.) A hajad az égnek áll, a kezed erõsen zsibbad, de te még élsz. Tested egyre gyorsuló szívmûködéssel reagál az újabb inzultusra.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére egy ilyen jó karban lévõ galetkinek nem árthat meg ilyen apróság. Berúgod az ajtót és máris a következõ szobában találod magad. Óvatosan mész a túlsó ajtó felé, biztos vagy benne, hogy még történni fog valami. Nem is kell csalódnod. A következõ pillanatban mintha a mondákból ismert vihar kapott volna el, azonnal bõrig ázol. Sõt csontig, mivel nem víz, hanem erõs sav hullik rád. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+14 életpont.) Próbálod magad minél kisebbre összehúzni, és erõsen reméled, hogy nem fog mindenhol a csontodig lemarni a sav. Szerencsédre vonásaidat nem torzította el a sav, a többi seb pedig majd begyógyul. Szervezeted hevesen reagál az újabb megpróbáltatásra.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikertelen] Az egyik pillanatban még a szobában vagy, a következõben már a folyosón a tudós galetkire támaszkodva. Egy rövid ideig azt gondolod, hogy megtanultál teleportálni, de a galetki elszomorodó tekintete elárulja, csak elájultál egy kis idõre. No sebaj, majd legközelebb sikerülni fog. [67 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Megindulsz elõre.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Nyakigcsáp, egy tekintélyt parancsoló, kopasz, félszemû, kecskeszakállas, nagydarab férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Felszerelése: sisak, rövid tõr. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Nyakigcsáp feléd mozog. Megközelíted Nyakigcsápot. Nyakigcsáp rád veti magát. Rád vág bal karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy rövid tõrrel csap le. Elkerülted. Megtámadod Nyakigcsápot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. El sem találtad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Nyakigcsáp rád támad. Feléd suhint bal karmával. Elkerülted. Rövid tõrrel sújt rád. Félrehajoltál. Megtámadod Nyakigcsápot. Felé döfsz jobb karmoddal. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Nyakigcsáp rád veti magát. Feléd döf bal karmával. El sem talált, haha. Elõrehajolva, egy rövid tõrrel csap le. Elhibázta. Megtámadod Nyakigcsápot. Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Megmérgezted. Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: Nyakigcsáp sebzõdik 6 ép-t. Nyakigcsáp regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Nyakigcsáp rád veti magát. Feléd döf bal karmával. Elhibázta. Egy nevetséges rövid tõrrel próbál lecsapni rád. Félrehajoltál. Megtámadod Nyakigcsápot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Mérgezed! Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: Nyakigcsáp sebzõdik 12 ép-t. Nyakigcsáp regenerálódik.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+13 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

dk 20 dobása 20. kalandnak
Rendben, 20. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

m 3 11 1441 1125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,11) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 3,10) Az északra menõ folyosót követed. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [ld. enc.]
(M 3,8) Irány észak! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

m 3 10 2222 2215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Moha borítja a falakat, a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
Elhagyod a labirintust. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

m 3 10 1111 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 3,9) Északi irányba folyatod utadat. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel.
(M 3,8) Tovább északra! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [7 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

bb 20 1 1 9 több épület meglátogatása
Kimész a Csarnokból.[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt száj fogja megadni: egy zöld, egy kék, egy sárga, egy piros és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz és van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban az elsõ a megoldás! A zöld száj a következõt mondja: A megoldás nem osztható öttel. A kék száj ezt mondja: A szám nem osztható hárommal. A sárga száj így szól: A válasz 50-nél nagyobb. Azt mondja a piros száj: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. Egy aprócska információt a fehér száj is ad: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. A remete is elárul valamit: A megfejtés páratlan szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 11 ap, tejfonál (#28) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 75 ap, bõr mellvért (#1046) 105 ap, pajzs (#1060) 23 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 29 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, tõr (#1300) 11 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lebattyogsz a boltba. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[be 9:] Hazamész a boltból. A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, enged meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy fehér amõba (#30). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megközelíted az 1. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Megtámadod a 2. fehér amõbát. Odacsapsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A 2. fehér amõba holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Lecsapsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod a 4. fehér amõbát. Lesújtasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A 4. fehér amõba kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (403. kaland, összköltsége 30 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy katapulter (#33). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. (8 sebzést okozott.) A katapulter felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A katapultert próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Bûzöd kellemetlen számára (5 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés). A katapulter téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a katapultert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Félrehajolt. Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). A katapulter rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A katapulter téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán. Támadod a katapultert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Szagodtól fuldoklik (4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A katapulter sebzõdik 6 ép-t.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák máris elõtted terem! Megindulsz a sahran rák felé. Már ott is vagy! A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival. (1 ép-t sebzõdtél). A sahran rákot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: A sahran rák 6 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Lesújt rád ollóival. (4 ép-t sebzõdtél). A sahran rákot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). A sahran rák kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Ideje enni! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+14% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +12 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 169 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 178 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Acsargó Drummand, egy zöld bõrû, kopasz, morbid tetoválásokkal dekorált, üres tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.60
[2] IQ: 5 / 0.15
[3] ügyesség: 5 / 0.85
[4] egészség: 6 / 0.74
[5] mágia: 1 / 0.55
[6] gyorsaság: 3 (1) / 0.49
[9] Méret/ép: 61 / 56
Min. méret: 41
Barlangméret: 62
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 6 / 86%
Hõsi pont: 0 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 125 / 112
Hírnév : 61
Jóllakottság: 68%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (2)
Galetki gyõzelmek: 17 (0)
Torzsz. csaták: 56 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 47 (1)
Leölt torzszülött: 58 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0 [25] bûz: 6 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.08 [47] zárnyitás: 3 / 0.10 [48] mászás: 3 / 1.32

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.04 [102] sebzõ méreg: 6 / 0


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:150% ép:30%; PV 1; PSZ 48 46; TT 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület), #17 (1. épület), #21 (9. épület), #403 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 pikkelyvért (#1015) * 1 maszk (#1090) 1 díszes fejék (#135)

Ékszerek, kincsek
61 arany (#1) * 1 háromszögszimbólum (#1212)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 sötét mák (#23) 3 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)
1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27) 1 mátekel gomba (#21)
1 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 5 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



KATAPULTER (33. LÉNY)
Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények. Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik, inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.