Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 23:50:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4305-50

Karakterszám: 4305 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 68
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 107
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 24. 9h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2005. már. 27.

E-mail!

ATOM MALAC KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Wing, egy nõ. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál, a kobra könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, suhanó csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 3. NAP ** Bejön a barlangodba Zindi, egy folyamatosan fárasztó vicceket mesélõ, idegesítõ galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: kõamulett, vándorcsizma, kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, ében nyílpuska. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... A hosszú parti végül véget ér. Zindi megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Zindi által meséltekbõl, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25431.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 3.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *szept. 15.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Kalányos Lala-át. *szept. 20.* Avvocato Terrasini párbajozás tulajdonsága 15 lett, elsõként a szinten. *szept. 28.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Fapumát. *szept. 30.* Dark Night a Gonosz és Oriznya Triznyák megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött. *okt. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Kalányos Lala-át. *okt. 13.* Avvocato Terrasini és Doki megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Trickyt. *okt. 22.* Avvocato Terrasini és Xirqzywrrixyt megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 25.* Õsöreg Dorka felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Le Henger Eleket. *dec. 16.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Oblepo Glorrt. *dec. 21.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *dec. 31.* Alystair D'Brison és Malacka megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött. *jan. 3.* Avvocato Terrasini és Prizmat pszi párbajt vívtak. Avvocato Terrasini került ki gyõztesen. *jan. 11.* Köpködõ Méregzsák és Vivi Ornitier pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jan. 18.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Lady Jade C.-t. *jan. 20.* Clow mellé szegõdött egy ratifikátor. *jan. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *feb. 2.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

kno 6 4 6. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

h 8 2 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 11!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

m 6 10 95 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 95,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

be 4 72 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy az építés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]

k 281 292 kaland elvállalása
(281. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(292. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45) [aura: méret: 40.].

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A koreni sün 16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász 16 sebzést kap. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd mozog. A kyeni vadász téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász 16 sebzést kap. (-5 vp.) A kyeni vadász rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A kyeni vadász sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. orgling szolgát. Az 1. orgling szolga feléd rohan. A 2. orgling szolga feléd rohan. Megtámadod az 1. orgling szolgát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). Az 1. orgling szolga rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. orgling szolga holtan terül el. A 2. orgling szolga téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A 2. orgling szolga sebzõdik 24 ép-t. (-4 vp.) A 2. orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%).
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy albinó pók van benne. Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! (Ha rendelkeznél vezetõkészség szakértelemmel, valószínûleg hozzád szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]

ep 1 50 15 építed az 1. épületet 50 TVPért
Ezt a parancsot csak akkor használhatod, ha tagja vagy egy szövetségnek. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]
be 12 meglátogatod az 12. épületet
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Egy igazi mágus varázskönyvének minden oldala sûrûn tele van írva. Tõled ugyan ezt még nem várjuk el, de azért nyolc különbözõ varázslat megtanulása bizonyosan nem jelent nagy erõfeszítést!
[Ölj meg egy tehemótot csak varázslattal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Klánunk tagjai számára egyszerû feladat a hatalom szimbólumát jelentõ sárga gömb megszerzése. Amikor hozzájutottál, gyere el, és mutasd be (nem kell leadnod).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]

m 6 10 4441 1121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 4441,1121) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]

x 50 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy orgling szolga (#23) és egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az orgling szolga sebzõdik 16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 3 ép-t. (-5 vp.) Az orgling szolga odajön hozzád. A sahran rák feléd mozog. Az orgling szolga rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az orgling szolga sebzõdik 16 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az orgling szolga kileheli lelkét. A sahran rák rád támad. Gyorsan feléd lendít ollóival. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A sahran rák sebzõdik 14 ép-t. (-4 vp.) A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A sahran rák 16 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+5 õsi relikvia.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 447.]

t 46 12 46. szakértelem tanulása 12 TVP-ért
Az akadémián kérsz segítséget. Egy segítõkész oktató hosszan magyaráz a lehetséges csapdákról, és arról, hogyan lehet õket észrevenni.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: kék gömb, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tûz kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, csizma, az entek könnyû nyílpuskája, a bérmágus csatos öve, arany lárvaköpeny, Tyrex fejpántja, az ellenállás karikaszimbóluma, Rogan karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Förtelmes Mutációt, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az óriás skorpió 16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az óriás skorpió odajön hozzád. Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Gyorsan feléd lendít ollóival. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriás skorpió 16 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Az óriás skorpió téged támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Mérget kaptál! Feléd üt ollóival. Nem talált. Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg! Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 24 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 425.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (307. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Sylax Delibrán, egy vörös-pikkelyes bõrü, kék haju, fehér szemü, titokzatos nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, a gyõzelem gyûrûje, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca, a kígyó köpenye, a szakács üstje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Sylax Delibrán már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 18 életpontnyit sebzõdsz. Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az elektraton 16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 13 életpontnyit sebzõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az elektraton 16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5 vp.) Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit. A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Dark Night a Gonosz, egy fekete bõrû, fekete hajú, fehér szemû, halálaurával körüllengett férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A következõket látod nála: üvegszimbólum, a gladiátor csatos öve, a gyõzelem csizmája, az ellenállás csontmaszkja, a pontosság fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, kék gömb, a káosz csábító gyûrûje, ében láncing, a kalmár nyaklánca, a harcos köpenye. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Dark Night a Gonosz által meséltekbõl, megtudod, mi az a barlangi troll. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy harci törpe (#36) [aura: gyorsaság: 3.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A harci törpe ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A harci törpe feléd rohan. A harci törpe rád támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A harci törpe 16 sebzést kap. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A harci törpe rád támad. Harci fejszével támad. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A harci törpe sebzõdik 16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-5 vp.) A harci törpe téged támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A harci törpét védi rezisztanciája. (-5 vp.) A harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+15 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 309 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 368 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 576 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Atom Malac, egy ránézésre nagyon zoral de báránylelkû öcsipajtás férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 0.95
[2] IQ: 11 / 2.36
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.65
[4] egészség: 7 / 0.91
[5] mágia: 11 / 3.85
[6] gyorsaság: 5 (6) / 4.25
[9] Méret/ép: 83 / 81
Min. méret: 81
Barlangméret: 83
PONTJAID
Varázspont: 97 / 12
Képességpont: 10 / 13%
Hõsi pont: 19 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 249 / 187
Hírnév : 555
Jóllakottság: 138%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 35 (0)
Galetki gyõzelmek: 13 (0)
Torzsz. csaták: 239 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 207 (5)
Leölt torzszülött: 273 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 11 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (7)
Speciális képességeid:
+7 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el legalább 8 különbözõ varázslatot! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 11 (13) / 9.48 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[17] vastag bõr: 1 / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (6) / 0.20 [25] bûz: 9 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 2.09 [46] csapdaészlelés: 2 / 1.74 [47] zárnyitás: 4 / 2.72
[48] mászás: 6 / 3.74 [52] auraészlelés: 5 / 0.85 [54] kereskedelem: 5 / 1.07
[57] gyógynövények: 3 / 1.05 [58] nyomkeresés: 3 / 0.65 [64] átokszórás: 4 / 0.65
[66] lopakodás: 3 / 1.18 [67] régészet: 6 / 1.91 [69] tanulás: 3 / 0.56
[72] építés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.24     a yeti csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[10] energiatüske: 5 (6) / 0.23 [29] életszívás: 11 (12) / 4.37 [13] jégcsóva: 6 (7) / 1.67
[15] jégpajzs: 1 (2) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 3 (4) / 0.16 [27] kisebb gyógyítás: 1 (2) / 0
[14] vakító fény: 1 (2) / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 10 energi 13 jégcsó 29 életsz              

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
p
vd
p
vd

HARCI PROGRAMOD
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 16 alatt van. Prioritás: 50.
2: jéglehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 60.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 15; VI erõ:100% ép:30%; PV 3 5 8 4; PSZ 58 45 47 66 48 54;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 4 sebzés: 8-16

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #12 (9. épület), #18 (3. épület), #250 (46. forduló), #281 (49. forduló), #307 (50. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a jég csatos öve (#22766) 2 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 fekete csizma (#1122)
* 1 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031)

Ékszerek, kincsek
* 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 1357 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
10 drágakõ (#2) * 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Fegyverek
* 1 a yeti csonttõre (#26501) 1 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317)
1 sziklarepesz (#13) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
5 gyilkos boróka (#27) 3 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
4 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 1 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 3 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 2 elektronit (#141)
2 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 12 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 8 nordkristály (#146) 15 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csepp fülbevaló #1256 (1), átlátszó köntös #1152 (3).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 24 arany (#1), 1 elektronit (#141), 1 gyilkos boróka (#27), 1 liánvirág (#24), 5 õsi relikvia (#17), 2 hónakkupók (#30), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 tejfonál (#28).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



BARLANGI TROLL (67. LÉNY)
A trollok irtása mindig is egy érdekes, komoly kihívást jelentõ sport volt. És mindemellett mégsem pusztultak ki, fantasztikus regenerálódó képességüknek köszönhetõen. Ezek a nagydarab, hosszú karmú, ragyás bõrû ocsmány humanoidok elpusztításuk után néhány órával mindig magukhoz térnek! A különösen kegyetlen galetki persze tûzzel elégetheti a maradványokat, de ezzel sporttársait fosztja meg a szórakozástól. A trollból nem célszerû enni, mert ha gyomrodban regenerálódik, abból komoly problémák származhatnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.