Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 02:44:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4294-34

Karakterszám: 4294 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 34 Játékhét: 43
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 90
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. jan. 18. 15h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2007. jan. 19.

E-mail!

KORNAC ALFA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Markh a halhatatlan, egy óriási Fülest magához szorító, ajándékot követelõ óvodás férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék, a bûz gyûrûje, bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Markh a halhatatlan csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Markh a halhatatlan, egy óriási Fülest magához szorító, ajándékot követelõ óvodás férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, a bûz gyûrûje, bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Markh a halhatatlan már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 12.* Aranyszemû Reglinde és Braveheart Patriot megküzdöttek egymással, és Aranyszemû Reglinde gyõzött. *jan. 12.* Dark Valek a Renegát Elf mellé szegõdött egy xenomorf bébi. *jan. 12.* Lord Khalel és Errtu pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *jan. 15.* Nosean elsõként ért el 77-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 15.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *jan. 15.* Alystair D'Brisont legyõzte harcban egy troglodita. *jan. 15.* Lord Khalelt kis híján megölte egy sárkánybébi. *jan. 16.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott nagyobb jégavatár felett! *jan. 16.* Ren gyõzelmet aratott Athlan felett. *jan. 16.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

m 2 1 8 3312 2244 133 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Tovább keletre! A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,1) Kelet felé mész. A szellem persze már nincs itt.
(M 4,1) Nyugatra mész tovább. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 3,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

fel felköltözés a következõ szintre
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A magasabb szintre való költözés alapvetõ feltétele, hogy az Õsök áldását megkapjad! Térj vissza az Õsök Csarnokába, és ha az áldás megvan, feljebb költözhetsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
bb 4 7 9 20 1 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy pap lép hozzád közelebb.
- Kedves Kornac ALFA! Sokat hallottunk rólad! Szívesen megbíznánk egy feladattal, és a díj sem lenne csekélység: tíz drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz, mire a pap folytatja. - Sajnos nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen, ámde igen militarista szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket, a Tudás Harmónikus Kelyhét. Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk! Szerezd vissza nekünk ezt a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod az árat feljebb tornászni, hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a pap a fejét rázza. Persze tudod, hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák, hol találod a Fekete Kos Rendjének szentélyét. (12. kaland, összesen 20 TVP-t igényel. Vigyázz, ez egy különösen nehéz feladat!)

[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Kornac ALFA, már az összes küldetést teljesítetted ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!

[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az elefánt barbár lándzsája (#16631) 350 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 182 ap.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

be 20 2 meglátogatod a 20. épületet
Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Kornac ALFA, már az összes küldetést teljesítetted ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a goblin kobrát. A goblin kobra közelebb jön, hogy támadhasson. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Ideje enni! Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (274. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) A tehemót rád veti magát. Benyom neked bal mancsával. El sem talált, haha. Feléd üt jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Feléd üt bal mancsával. El sem talált, haha. Odacsap neked jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz neki bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A tehemót holtan terül el.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. A goblin kobra rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzpajzs.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a goblin kobrát. A goblin kobra közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a goblin kobrát. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Itt az ebédidõ! Az ételre veted magad. (+14% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Észreveszel 1 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Az árnymanó suhanc rád támad. Fogazott tõrrel sújt rád. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy fogazott tõr.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) A szárnyas bolhedor feléd mozog. A szárnyas bolhedor rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Rávágsz jobb csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Slaydo, egy izzó kék szemû, fehérsörényû, nagydarab, mogorva férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Felszerelése: utazóköpeny, tõr, rövid tõr, fekete nadrág, az enyészet vassisakja, a gyorsaság könnyû láncinge, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a sebesség szimbóluma, ezüstmedál. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Slaydo csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (476. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú, csomós hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, kerek kõ, bronzmedál, malachitgyûrû, fejpánt, köpeny, a méreg kõamulettje, pókcsatos öv, a teknõs barbár lándzsája. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Bocskorszaggató Hamilton csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: halotti maszk, a gyorsaság fülbevalója, villámöv, bronzmedál, a majom malachit karkötõje, görbekard, ezüst lárvaköpeny, a gyõzelem amulettje, lándzsa, fekete csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Mementó, a Lelkek Õrzõje már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Umron, egy veszélytelennek tûnõ, barátságos, vidám férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: tõr, villámöv, a villám fejpántja, az egyensúly gyûrûje, csonttõr, a szakács üstje, suhanó csizma, a bûz utazóköpenye. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Umron csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Zorka, egy hajnalpírban tündöklõ, negédes mosolyú lány, kinek homlokán két kis szarvacska nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a titán csatos öve, a bölcsesség maszkja, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Zorka csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû, feketeruhás nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kard, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, bronz lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a nyomkeresés fejpántja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Giulty csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 241 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 71 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 263 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kornac ALFA, egy folytonosan kalandtársakat keresõ (UGYHOGY ÍRJATOK) galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 34. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 / 0.80
[2] IQ: 7 (9) / 1.55
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.90
[4] egészség: 6 (9) / 3.90
[5] mágia: 6 / 1.29
[6] gyorsaság: 10 (7) / 1.58
[9] Méret/ép: 62 (64) / 59
Min. méret: 62
Barlangméret: 66
PONTJAID
Varázspont: 48 / 28
Képességpont: 10 / 39%
Hõsi pont: 18 (5)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 186 / 147
Hírnév : 341
Jóllakottság: 145%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 34 (0)
Galetki gyõzelmek: 13 (0)
Torzsz. csaták: 180 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 156 (5)
Leölt torzszülött: 186 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 13 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zöldfülû (4)
Speciális képességeid:
+1 éberség, +2% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj három förtelemférget, kizárólag végtagjaiddal. 2.) Hajtsd végre a 32-es Klánkalandot (KK 32)! (összesen 20 TVP-t igényel) 3.) Csípj fülön három tolvajt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 5 (6) / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.68 [47] zárnyitás: 3 / 2.57 [48] mászás: 6 / 3.24
[49] rugalmasság: 2 / 1.05 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.95 [57] gyógynövények: 2 / 1.95
[58] nyomkeresés: 3 (5) / 0.20 [63] éberség: 5 (6) / 0.06    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 9 / 2 [101] szakért.: 10 / 3.32 [102] roncsolás: 4 / 0  
bal mancs [103] méret: 5 / 0 [104] szakért.: 7 / 5.92      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [28] óriáserõ: 4 / 3.32    

HARCI PROGRAMOD
1: óriáserõ v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 100.
2: óriáserõ v.var. ha ellenfélen nincs 17. varázslat. Prioritás: 30.
3: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 20.
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 30.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 50; VI erõ:200% ép:35%; PV 3 5; PSZ 48 56 47;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #333 (33. forduló), #446 (26. forduló), #274 (34. forduló), #476 (34. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 az entek vas lemezpáncélja (#9551) * 1 csizma (#1120)
* 1 khaldoran öv (#137) * 1 köpeny (#1135) 1 pókcsatos öv (#173)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság amulettje (#3895) * 1 a szakács üstje (#192) * 1 a teknõs karkötõje (#25540)
550 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
3 drágakõ (#2) * 1 kristályamulett (#130) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128) 10 mágustóken (#672)

Fegyverek
3 fogazott tõr (#6) 1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 gyilkos boróka (#27) 2 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 3 ragálygomba (#26) 4 sötét mák (#23)
4 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 9 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
2 bazalt mytokronit minta (#745) 4 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141)
6 molad púp (#16) 4 nordkristály (#146) 1 sárga gömb (#136)
1 vörös mytokronit minta (#746)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 fogazott tõr (#6), 1 bolhedor szárny (#15), 1 csótányláb (#25), 1 tejfonál (#28), 1 mátekel gomba (#21), 1 gyilkos boróka (#27).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.