Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 02:32:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4264-5

Karakterszám: 4264 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 5 Játékhét: 8
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 229
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. jan. 14. 10h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2000. jan. 17.

FÉLELMETES BÜDÖS ROBCSI KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 5. NAP ** Akebono kiadott egy fc 9068 4264 0 0 0 0 parancsot.
** 17. NAP ** Nem átall háborgatni Iezabel a Fényhozó, egy izzó tekintetû nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Iezabel a Fényhozó is hozzájárult. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Iezabel a Fényhozó sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a nohnetár. [ld. enc.]
** 18. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 19. NAP ** Lillith kiadott egy fc 4951 4264 0 0 0 0 parancsot.
** 21. NAP ** Pihenésedet megzavarja Mathilda, egy karcsú, kacér természetû, igézõ szemû, gyönyörû nõ. Tárgyai: díszes fejék. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Mathilda felé. Már ott is vagy! Mathilda feléd mozog. Támadod Mathildát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (6 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés). Mathilda téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Mathildát. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (1 sebzés). Mathilda rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mathildát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (2 sebzés). Mathilda téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod Mathildát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). Mathilda téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Mathilda elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 24. NAP ** Bejön a barlangodba Gillian D'Randyr, egy fekete ruhás, mélykék szemû, hófehér hajú, mágikus aurát kisugárzó, izmos férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, kristályamulett. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Gillian D'Randyr is hozzájárult. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Végül Gillian D'Randyr feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a protolisk lárva. [ld. enc.]
** 24. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Sanqvesto, egy acélkék bõrû, hosszú, lángvörös hajú, sárgán izzó szemû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Sanqvesto is hozzájárult. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül Sanqvesto feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás patkány. [ld. enc.]
** 25. NAP ** Bejön a barlangodba Klys, egy kékesen villódzó tetoválásokkal borított testû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Klys is hozzájárult. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a drágakõ. [ld. enc.]
** 26. NAP ** Eljön barlangodba Pyramid, egy világoskék pikkelyes bõrû jeges tekintetû kopasz férfi. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, kerek kõ, szárnyas sisak, zöld köntös, a jég gyalogos lándzsája. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Felemelve a kerek követ, Pyramid rád lõ. (5 ép-t sebzett.) Megközelíted Pyramidot. Pyramidot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Pyramid csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (15 ép-t sebzõdtél). Támadod Pyramidot. Mérgezõ gázt fújsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (17 ép-t sebzõdtél). Támadod Pyramidot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés).
*** 4. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (17 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Pyramid elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 197.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 15.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott A Tenkes kapitánya felett. *dec. 20.* Kampec és Vigyorgó Villám megküzdöttek egymással, és Kampec gyõzött. *dec. 27.* Bean-Sidhe teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *dec. 27.* Arius felköltözött a következõ szintre. *dec. 28.* Nyámnyila Nyara felköltözött a következõ szintre. *jan. 3.* Leon felköltözött a következõ szintre. *jan. 4.* Black Rose és Eki-eki Eki-eki Vapang megküzdöttek egymással, és Black Rose gyõzött. *jan. 5.* Garloran Gray felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Felhõ Riamon felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Oroblram felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 20.* Pyramid és Vulcano megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *dec. 22.* Game Over csatában legyõzte Szikár Berkenyét. *dec. 28.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Kehmetheget. *dec. 28.* Jégkirálynõ egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 28.* Pyramid és A Köd Fia megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *dec. 28.* Pyramid egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 28.* Pyramid csatában legyõzte Aaron dam Wattidot. *jan. 4.* Hunter Killer gyõzelmet aratott Zak Hazadar felett. *jan. 4.* Hunter Killer elsõként ért el 11-es savlehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 4.* Pyramid és Gork megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

kno 101 4 101. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot jobb karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 4. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

fc 4951 9068 Felnõtté válás Ceremóniája
Itt az ideje, hogy részt vegyél a felnõtté válás ceremóniájában! Ellátogatsz az Õsök barlangjába. Szinte veled együtt érkezik meg Akebono, Lillith. Egymásra néztek: szavak nélkül is értitek egymást. Fejeteket lehajtjátok, és megkezdõdik a ceremónia. Lassan kántáltok az õsi nyelven. Egy darabig nem történik semmi, de aztán remegni kezdenek a falak. Megriadtok, de egyenlõre semmit sem csináltatok rosszul. A következõ pillanatban megrepednek a sziklák, és iszonyatos torzszülöttek ugranak elõ! Védekeznetek kell.
Ellenfeleitek 2 sahran rák (#21). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. sahran rák odajön hozzád. Az 1. sahran rák Akebonot rohamozza. A 2. sahran rák irányába mozogsz. Akebono elindul az 1. sahran rák felé. Lillith megközelíti az 1. sahran rákot. A 2. sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Az 1. sahran rák és Akebono egymással harcolnak. A 2. sahran rákot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). Lillith az 1. sahran rákot támadja.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sahran rákot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés). A 2. sahran rák rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. sahran rák és Akebono egymással harcolnak. Lillith az 1. sahran rákot támadja. Az 1. sahran rák hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). Akebono a 2. sahran rákot támadja. A 2. sahran rák rád veti magát. Elõre szúr ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Lillith a 2. sahran rákot támadja. A 2. sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akebono: 17/3, Lillith: 19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+44% jóllakottság.)
A még mindig csapkodó energianyalábok fehér színt öltenek, és függõlegesen körbefolynak benneteket. Az õsök mély, dünnyögõ hangját halljátok, ahogy megáldanak benneteket (+3% védettség permanensen, +3 képességpont). Siker! SIKER!!! Teljesítettétek a felnõtté válás ceremóniáját! Mostantól teljes értékû galetkik vagytok! Egymás nyakába borulva ünnepeltek. [-20 TVP.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+10 életpont.) [28 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

be 9 1 30 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 13 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 13 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

bb 5 5 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja ZIPPO-lit a lakáj, ameddig õ eljutott egy agglomerátor (#41). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az 1. mikropoidot. Az 1. mikropoid feléd mozog. A 2. mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha. Megtámadod az 1. mikropoidot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). Az 1. mikropoid rád támad. Megpróbál megmarni. (10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** A 2. mikropoid téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-8% támadás). Az 1. mikropoid rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Elkerülted. Támadod az 1. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés). Az 1. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A 2. mikropoid rád támad. Harapni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A 2. mikropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg ZIPPO-lit a lakáj, amit õ legyõzött: egy agglomerátor (#41). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). A tehemót rád veti magát. Ütni próbál bal mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). A tehemót rád támad. Odaken neked bal mancsával. Elkerülted. Feléd üt jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+18 életpont.)
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg ZIPPO-lit a lakáj, amit õ legyõzött: egy agglomerátor (#41). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). A tehemót rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.) [70 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

m 4 8 7721 1122 1122 1441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2.
(M 5,8) Kelet felé mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul feléd rohan. Támadod a johhtukult. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Megpróbál megmarni. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. A johhtukul rád támad. Harapásra nyitja száját. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A johhtukul rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (11 ép-t sebzõdtél). A johhtukult próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A johhtukul holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 5,7) Északra mész. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy minél tovább tart egy csata, annál többet fejlõdnek tõle a harci szakértelmeid.)
(M 5,6) Irány észak! A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (+1 képességpont.)
(M 5,5) Észak felé mész a labirintusban. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd rohan. Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (8 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+13% jóllakottság.)
(M 6,5) Kelet felé mozogsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [47 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

m 1441 4123 3223 3222 1132 2112 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 1144 1121 1122 1441 1414 1343 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 4141 1444 1433 3234 3434 3214 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 3323 3323 3443 4334 4334 4334 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

p portyázás
Kimész a Csarnokból. Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Rebecca, egy vékony, áttetszõ bõrû, piros szemû, fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Rebecca odajön hozzád. Rebecca irányába mozogsz. Rebecca rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (8 ép-t sebzõdtél). Támadod Rebeccát. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod Rebeccát. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). Rebecca téged támad. Rebecca csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 222 sebzést okoztál, és 219 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 148 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Félelmetes Büdös Robcsi, egy undorítóan ronda ragyás nagyhatalmú tolvaj harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 5. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.30
[2] IQ: 3 / 0.60
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 3 / 2.80
[5] mágia: 1 / 0.20
[6] gyorsaság: 4 / 0.84
[9] Méret/ép: 41 / 1
Min. méret: 31
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 8 / 37%
Hõsi pont: 1 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 4%
Galetki erõ: 80 / 76
Hírnév : 40
Jóllakottság: 191%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 12 (3)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 28 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 14 (4)
Leölt torzszülött: 16 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 5 / 1.73 [25] bûz: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.53 [62] lopás: 2 / 0.50    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.76    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 15 20; VI erõ:150% ép:20%; PV 6; PSZ 46 62; BA 4490 9185; TT 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #11 (2. forduló), #20 (9. épület), #323 (0. forduló), #434 (1. forduló), #303 (2. forduló), #316 (2. forduló), #228 (3. forduló).

TÁRGYAID

31 arany (#1) 3 sötét mák (#23) 1 csótányláb (#25)
1 nordkristály (#146) * 1 kristályamulett (#130) 1 winropu moha (#22)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



NOHNETÁR (12. LÉNY)
A nohnetár rücskös bõrû, alaktalan csúszómászó, leginkább egy sok apró lábon járó tengeri uborkára emlékeztet. Fogai, karmai és egyéb ragadozószervei nincsenek, mégis veszedelmes lény. Képes mérgezõ gázt kibocsátani, és az így elpusztított lényeket szívja fel lassan, nagyon lassan a bõrén át. Ha van hozzá gusztusa, kiváló táplálékot jelenthet egy rovarevõ vagy egy puhány számára.



PROTOLISK LÁRVA (19. LÉNY)
A protoliskek a felsõbb szintek rettegett ragadozói, óriási mandibuláikkal úgy vágják át magukat a legkeményebb sziklán, mintha vajat szeletelnének. Szerencsére az alsóbb szinteken legfeljebb a protolisk lárvával találkozhatsz, amely gyakorlatilag magatehetetlen, mégis, a leküzdése több, mint egy gomba kalapjának lepöckölése. Mindenesetre, minden leölt lárva eggyel kevesebb felnõtt protolisket jelent, amely a galetkik településeit rémisztgeti. A lárvát hatalmas tüskék védik, és mérges gázt ereget magából. A protolisk lárva ízletes táplálék mind a puhányok, mind a rovarevõk és mind a tejivók számára.



ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY)
A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek, és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni - az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit, és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok számára jelent csemegét.



DRÁGAKÕ (2. TÁRGY)
A drágakövek gyûjtõkategóriájába tartoznak az apró, csiszolatlan féldrágakövek és a hatalmas, mesterien megmunkált öklömnyi rubinok is. Ha ilyet találsz, nem jelöljük külön, hogy melyik drágakõ milyen, hiszen a drágakövekre eleinte csak egy célból lesz szükséged: hogy pénzre váltsd õket. A drágakövet a boltokban adhatod el (EA 2 (mennyiség) vagy EE 2), beváltáskor automatikusan megtörténik az értékbecslés minden egyes drágakövedre, és aszerint kapsz értük pénzt. Tehát lehet, hogy egy drágakövet 10 aranyért vesznek meg (apró, csiszolatlan féldrágakõ), de az is lehet, hogy 10,000-ért (öklömnyi rubin). Persze ha nem vagy elég szakértõ, könnyen átverhet a kereskedõ, és a valódi érték töredékét fogja fizetni. Ezért nem árt minél hamarabb elsajátítani az ékszerészet szakértelmet. Drágakövet a boltban nem vásárolhatsz, a boltos azonnal továbbadja õket a felsõ szintekre dolgozó ékszerészeknek. A drágakõre nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz további információhoz jutni.



SAHRAN RÁK (21. LÉNY)
A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek, elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények, ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.



TEHEMÓT (24. LÉNY)
A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok számára.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ
Ha te notórius tûz- vagy egyéb lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok, de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted, ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás, vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet. Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz, kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak: ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod. A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO 102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció, válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni, de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen, ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra (KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.