Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 11:12:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4239-160

Karakterszám: 4239 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 160 Játékhét: 160
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 125
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. dec. 2. 8h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2002. dec. 9.

E-mail!

TOXI KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Baltazár, egy szimpatikus, de legalább nem túl csúnya galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, a mágia smaragdja, a kobra csonttõre, a ragadozó harci nyílpuskája, krakoch csizma, Végzetpenge, a sün rövid tõre, Fénygyûrû, a szakács üstje, görényfarok, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, arany orgling fétis, az ellenállás kerek pajzsa, a siker aranyveretes öve, ében láncing, Yssuf tõre, a mágus aranyozott fülbevalója, orgling fétis, Fairlight sipkája, az elfek márványgyûrûje, a remete ónixgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, a bérmágus bronz amulettje, a sün ónix karkötõje, a túlélés díszes karkötõje, a torony díszes karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Baltazár Mentális robbanás -17 PE (-5)50 (-30)20 Toxi Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (-17)18
2. Baltazár Mentális robbanás -10 PE (-5)45 (-20)0 Toxi Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)5 (-10)8

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+64% pszi támadás, +64% pszi energia.)
** 1. NAP ** Baltazár kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4270 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 4270 9 parancsot.
A III. Teron Hegyi Olimpián kaptál 6 képességpontot.
A III. Teron Hegyi Olimpián kaptál 1 képességpontot.
** 7. NAP ** Nem átall háborgatni Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán, lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. [aura: 2-es láthatatlanság.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tudás zafírja, a harcmûvész jáde karkötõje, a törpék ezüst fülbevalója, a gyõzelem ónixgyûrûje, a törpék malachitgyûrûje, az entek ónix karkötõje, ében láncing, a küzdelem sárga öve, a védekezés vaspajzsa, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a gladiátor ónixgyûrûje, a kígyó kék köpenye, a küzdelem gyalogos lándzsája, a pontosság ónixgyûrûje, galetki érdemérem, görényfarok, arany orgling fétis, a remete kõrisfa íja, a gólem fekete csizmája, orgling fétis, a káosz túlvilági karkötõje, a teknõs arany fejpántja, a pontosság bronz amulettje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Rudas Matyi már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 7217.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 19.* Norillia Gwillenlath és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Norillia Gwillenlath került ki gyõztesen. *nov. 19.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *nov. 21.* Mordonc teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 22.* Norillia Gwillenlath pszionikus párviadalban legyõzte Blazenul Garlazant. *nov. 22.* Norillia Gwillenlath teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 22.* Lady Lucitania felköltözött a következõ szintre. *nov. 25.* Pannonica pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fikusz Kukisz felett. *nov. 25.* Éjfény pszionikus párviadalban legyõzte Corvust. *nov. 25.* Baltazár teljesítette a 29. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 25.* Dart Mahult legyõzte harcban egy kõgólem.
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 22.* Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte 19-est. *nov. 22.* 19-es pszionikus párviadalban legyõzte Féreg Artist. *nov. 22.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *nov. 22.* Az 15063 szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 22.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *nov. 22.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett. *nov. 22.* Asmodeust majdnem felfalta egy daergaoth lord. *nov. 25.* Avvocato Terrasini és Le Henger Elek megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 25.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot. *nov. 25.* Asmodeus és Kacér Krédó megküzdöttek egymással, és Asmodeus gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 444.]

ep 27 40 14 építed a 27. épületet 40 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mérg. lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a barlangcsarnok építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 40 TVP-nyit haladt, még 1254 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]

kf 20234 103 bekészíted a 20234. tárgyat
Elrakod az elfek hosszúkardját. A karmaidba veszed a ragadozó ébenfa lándzsáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]

a 4270 24027 1 7572 1 tárgy átadása galetkinek
Felajánlasz Baltazár részére 1 a méreg szárnyas sisakját, cserébe 1 db 7572. tárgyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]

kf 7572 bekészíted a 7572. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]

tps 50 50 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 50 TVP-t késõbbi használatra. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

be 4 20 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

kno 20 6 25 18 20. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a savimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savimmunitás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 18 képességpontot az illat harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az illat szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

p 4270 portyázás
Elfogadod Baltazár kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (457. kaland, összköltsége 10 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Baltazár, egy szimpatikus, de legalább nem túl csúnya galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: Õsmágus köpenye, a mágia smaragdja, a kobra csonttõre, a ragadozó harci nyílpuskája, krakoch csizma, Végzetpenge, a sün rövid tõre, Fénygyûrû, a szakács üstje, görényfarok, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, arany orgling fétis, az ellenállás kerek pajzsa, a siker aranyveretes öve, ében láncing, Yssuf tõre, a mágus aranyozott fülbevalója, orgling fétis, Fairlight sipkája, az elfek márványgyûrûje, a remete ónixgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, a bérmágus bronz amulettje, a sün ónix karkötõje, a túlélés díszes karkötõje, a torony díszes karkötõje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Toxi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)20 (-24)11 Baltazár Pszi csáp «24 PE (-3)52 (+0)50
2. Toxi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)5 (-11)0 Baltazár Pszi csáp «24 PE (-3)49 (+0)50

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-33 életpont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

p 4270 portyázás
Elküldesz egy kihívást Baltazár részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

pv 6 3 5 1 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

m 15 5 4343 4343 4143 4234 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 14,5) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,6) Dél felé mész az útvesztõben. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 méret.)
(M 13,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,7) Dél felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: 20-as méretû 22-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. (-12 vp.) Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A kígyópók a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona a kígyópók felé mozog. A húsevõ növény a kígyópók felé mozog. A kék ekinda elindul a kígyópók felé. A kígyópók és a quwarg katona egymással harcolnak. A húsevõ növény a kígyópókot támadja. A kék ekinda a kígyópókot támadja. Regenerálsz (+4 ép) Méreg hatás: A quwarg katona 23 sebzést kap. A quwarg katona holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a kígyópókot. Az arhomad varangy a kígyópók irányába megy. Megtámadod a kígyópókot. Mérgezõ gázt fújsz. (136 ép-t sebeztél). Illatozol (31 sebzés). A kígyópók rád támad. Megpróbál megmarni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Mérget kaptál! A kék ekinda a kígyópókot támadja. Az arhomad varangy a kígyópókot támadja. a kígyópók kontaktméreg áldozata lett. A kígyópók hörögve elterül. Méreg marja tested. Sebzõdsz 23 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 8/0, az arhomad varangy: 43/0, a quwarg katona: 0/56, a kék ekinda: 37/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Szolgáidnak 6% jut. A kék ekinda kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 38 ép-t. (-4 vp.)
(M 13,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 13,8) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 12,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,7) A következõ terem északra van, így arra mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 12,7) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 12,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Üres szobába érkezel.
(M 12,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,7) Nyugati irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [31 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elhagyod a Csarnokot. Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Átléped a küszöböt.
Aludni látszik a lakó, Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán, lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tudás zafírja, a harcmûvész jáde karkötõje, a törpék ezüst fülbevalója, a gyõzelem ónixgyûrûje, a törpék malachitgyûrûje, az entek ónix karkötõje, ében láncing, a küzdelem sárga öve, a védekezés vaspajzsa, Rogan karkötõje, nilbongi kitûzõ, óriás fülbevaló, a gladiátor ónixgyûrûje, a kígyó kék köpenye, a küzdelem gyalogos lándzsája, a pontosság ónixgyûrûje, galetki érdemérem, görényfarok, arany orgling fétis, a remete kõrisfa íja, a gólem fekete csizmája, orgling fétis, a káosz túlvilági karkötõje, a teknõs arany fejpántja, a pontosság bronz amulettje. Elpakolsz 2 sötét mákot, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+7% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (255. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Magnus Zhentarim, egy türkiz szemû, rücskös, vastag, szürke bõrû, széles koponyáján tarajat viselõ férfi. [aura: 7-es jégcsóva.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, a hatalom csonttõre, ozin fülkarika, ezüstmedál, a mágia smaragdja, az ügyesség díszes karkötõje, a szakács üstje, a mágia amulettje, a sebesség hosszúkardja, a mágus díszes karkötõje, a torony malachitgyûrûje, a teknõs sárga öve, a mentát fogazott kardja, a bölcsesség csonttõre, a ragadozó köpenye, az entek márványgyûrûje, a mágus karikaszimbóluma, a mágia hosszú íja, Khazidax koponyája, a ragadozó vaspajzsa, a gyorsaság malachitgyûrûje, a gladiátor könnyû láncinge. Elteszel 1 sötét mákot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (436. kaland, összköltsége 10 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmi veszély! Azért még mindig óvatosan, de bemész. Megnyílik alattad a talaj, irtózatos fájdalmat érzel. (-17 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
Odabent fogad Arhippa Perttunen, egy fakószõke, zöldesszürke szemû, szótlan férfi. A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. Felszerelése: a kobra ezüst nyaklánca, a sas szöges öve, a tökéletesség bíbor pikkelyvértje, a gladiátor malachit karkötõje, a pontosság vaspajzsa, az Örökkévalóság gyûrûje, a káosz förtelmes fülbevalója, a hatalom rubinja, a harcos díszes köntöse, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, óriás fülbevaló, a küzdelem zangrozi csizmája, a gladiátor hosszú íja, görényfarok, az erõ nyársaló lándzsája, nilbongi kitûzõ, a gladiátor keresztszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség ónix karkötõje, a gladiátor ezüst nyaklánca, a túlélés malachit karkötõje, a kígyó szárnyas sisakja, a gyõzelem malachitgyûrûje, a bûz díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, galetki érdemérem. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Arhippa Perttunen a húsevõ növény irányába megy. A kék ekinda a barlangi troll felé mozog. A barlangi troll a kék ekindát rohamozza. A quwarg katona elindul a zöld ekinda felé. A húsevõ növény Arhippa Perttunen felé mozog. Arhippa Perttunen és a húsevõ növény egymással harcolnak. a húsevõ növény kontaktméreg áldozata lett. A húsevõ növény kileheli lelkét. A kék ekinda és a barlangi troll egymással harcolnak. A quwarg katona a zöld ekindát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Arhippa Perttunen irányába mozogsz. Az arhomad varangy a barlangi trollt rohamozza. Támadod Arhippa Perttunent. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (126 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (18 sebzés). Arhippa Perttunen téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. Harapásra nyitja száját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az erõ nyársaló lándzsájával sújt rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A zöld ekinda és a quwarg katona egymással harcolnak. A barlangi troll és a kék ekinda egymással harcolnak. A kék ekinda kileheli lelkét. Az arhomad varangy és a barlangi troll egymással harcolnak. a barlangi troll testébe kontaktméreg hatol. A barlangi troll kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép) Arhippa Perttunen regenerálódik. Méreg hatás: A quwarg katona 14 sebzést kap. A quwarg katona hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda az arhomad varangy felé mozog. Támadod Arhippa Perttunent. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (125 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (18 sebzés). Arhippa Perttunen eszméletét vesztve összeesik. A zöld ekinda és az arhomad varangy egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép) Méreg: Az arhomad varangy 14 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a zöld ekindát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (126 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (24 sebzés). A zöld ekinda hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Az arhomad varangy 14 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 468 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 0/274, az arhomad varangy: 34/76, a quwarg katona: 4/67, a kék ekinda: 2/122.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+102%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

k 375 490 278 314 353 248 kaland elvállalása
(375. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204) [aura: 12-es méretû 20-as szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A xenomorph bébi elindul a quwarg katona felé. A kék ekinda a xenomorph bébit rohamozza. A quwarg katona megközelíti a xenomorph bébit. A húsevõ növény megközelíti a xenomorph bébit. A xenomorph bébi és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona kileheli lelkét. A kék ekinda és a xenomorph bébi egymással harcolnak. A húsevõ növény a xenomorph bébit támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorph bébi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arhomad varangy a xenomorph bébi irányába megy. Támadod a xenomorph bébit. Mérgezõ gázt fújsz. (81 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. Feléd döf bal karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a bûz vívótõrét. Sikerrel járt. A kék ekinda a xenomorph bébit támadja. A húsevõ növény a xenomorph bébit támadja. Az arhomad varangy a xenomorph bébit támadja. a xenomorph bébi kontaktmérget kapott. A xenomorph bébi holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 26/0, az arhomad varangy: 41/0, a quwarg katona: 0/58, a kék ekinda: 10/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 7% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 8 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 8 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. (-4 vp.) Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(490. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. (-12 vp.) Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. A xenomorph bébi elindul a quwarg katona felé. A húsevõ növény elindul a xenomorph bébi felé. A quwarg katona a xenomorph bébi felé mozog. A kék ekinda elindul a xenomorph bébi felé. A xenomorph bébi és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona kileheli lelkét. A húsevõ növény a xenomorph bébit támadja. A kék ekinda és a xenomorph bébi egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorph bébi irányába mozogsz. Az arhomad varangy megközelíti a xenomorph bébit. A xenomorph bébit próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (82 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. Lesújt rád bal karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. Megpróbál megmarni. (35 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a bûz ezüst pikkelyvértjét. Kudarcot vall. Az arhomad varangy a xenomorph bébit támadja. A kék ekinda a xenomorph bébit támadja. A húsevõ növény a xenomorph bébit támadja. a xenomorph bébi lebénult. Regenerálsz (+4 ép) A xenomorph bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenomorph bébit. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (79 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 95 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 32/0, az arhomad varangy: 23/0, a quwarg katona: 0/61, a kék ekinda: 10/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 7%. Viszed, ami mozdítható: 59 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 9 életpontot. (-4 vp.) 42 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 21 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 40 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Egy óriási kõlap magasodik elõtted, amely teljesen tele van róva apró rúnákkal. Közelebb hajolsz. Mágikus képességeddel próbálod a rúnák jelentését megfejteni.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] Ahogy olvasol, a rúnák lángolni kezdenek, és a megértés felviláglik elmédben. A kõlap dübörögve elsüllyed a sziklapadlóban, és mögötte feltárul egy folyosó! Izgatottan lépsz be. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikertelen] Hiába szenvedsz, a zár nem enged! Végül feladod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(278. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Az arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. Az 1. sziklaóriás megközelíti a kék ekindát. A 2. sziklaóriás elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona a 2. sziklaóriás irányába megy. A húsevõ növény megközelíti az 1. sziklaóriást. A kék ekinda az 1. sziklaóriás felé mozog. Az 1. sziklaóriás és a kék ekinda egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás és a quwarg katona egymással harcolnak. A húsevõ növény az 1. sziklaóriást támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sziklaóriás felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arhomad varangy elindul az 1. sziklaóriás felé. A 2. sziklaóriást próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (138 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (28 sebzés). A kék ekinda és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A kék ekinda kileheli lelkét. A 2. sziklaóriás és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona halálos sebet kapva a földre zuhan. Az arhomad varangy és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A húsevõ növény az 1. sziklaóriást támadja.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. sziklaóriást. Mérgezõ gázt fújsz. (134 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (29 sebzés). A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. sziklaóriás és a húsevõ növény egymással harcolnak. A húsevõ növény holtan terül el. Az arhomad varangy és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Az 1. sziklaóriást próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (135 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (27 sebzés). Az 1. sziklaóriás holtan terül el.
[A csatában összesen 491 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 0/66, az arhomad varangy: 76/0, a quwarg katona: 2/72, a kék ekinda: 7/126.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 10% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vaspajzs és 80 arany. Hurrá, kincset találtál, ami 92 arany és 9 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(314. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 tarajos khadzar (#202) [aura: mágia: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. A quwarg katona és az 1. tarajos khadzar egymással harcolnak. A 2. tarajos khadzar és a húsevõ növény egymással harcolnak. A húsevõ növény hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 2. tarajos khadzart próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (138 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (7 sebzés). A 2. tarajos khadzar kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 29 ép-t sebzõdtél. Az arhomad varangy 22 sebzést kap. A quwarg katona 34 ép-t sebzõdik. Az 1. tarajos khadzar sebzõdik 26 ép-t. A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. tarajos khadzar és az arhomad varangy egymással harcolnak. az 1. tarajos khadzar testébe kontaktméreg hatol. Az 1. tarajos khadzar holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! 28 életpontnyit sebzõdsz. Az arhomad varangy sebzõdik 27 ép-t. Az arhomad varangy holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 19/65, az arhomad varangy: 43/81, a quwarg katona: 30/87.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 khazdar taréj és 49 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy óriás rák (#218) [aura: erõ: 20.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. (-12 vp.) Az óriás rák odajön hozzád. Az óriás rák téged támad. Feléd döf ollóival. (44 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Odacsap neked ollóival. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás rákot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (111 ép-t sebeztél). Illatozol (27 sebzés). Az óriás rák téged támad. Elõre szúr ollóival. (39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd suhint ollóival. (41 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 42 ép-t. (-4 vp.) 10 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 34 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+71 életpont.)
(353. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 xenomorph bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. xenomorph bébit. Az 1. xenomorph bébi máris elõtted terem! A 2. xenomorph bébi közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. xenomorph bébit. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (71 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorph bébi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. Feléd suhint bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. Harapni próbál. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a tökéletesség ónix karkötõjét. Sikerrel járt. A 2. xenomorph bébi téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. Feléd üt bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a ragadozó ébenfa lándzsáját. Kudarcot vall. Regenerálsz (+4 ép) Az 1. xenomorph bébi regenerálódik.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+168 életpont.)
(248. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad. A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. orgling melákot. A 3. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. orgling melák odajön hozzád. Az 1. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. orgling melákot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (111 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (12 sebzés). A 3. orgling melák rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (43 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 2. orgling melák téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (35 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (40 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling melákot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (109 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (10 sebzés). Az 1. orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (42 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 3. orgling melák téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 307 sebzést okoztál, és 197 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+102 életpont.) [248 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (297. kaland, összköltsége 25 TVP.) Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 173 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
tpf 50 50 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 50 TVP-t a korábban félrerakottból. [-50 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+103 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

k 35 kaland elvállalása
(35. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

be 4 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 2166 sebzést okoztál, és 850 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 28 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 397 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Toxi, egy légiesen könnyed, csábos mosolyú, elbûvölõ, zöld szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 160. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (16) / 3.15
[2] IQ: 12 (14) / 3.28
[3] ügyesség: 10 (11) / 0.78
[4] egészség: 14 (15) / 4.02
[5] mágia: 10 (11) / 5.79
[6] gyorsaság: 35 (45) / 0.99
[9] Méret/ép: 189 (219) / 206
Min. méret: 168
Barlangméret: 189
PONTJAID
Varázspont: 147 / 2
Képességpont: 29 / 5%
Hõsi pont: 21 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 52%
Galetki erõ: 672 / 501
Hírnév : 1651
Jóllakottság: 106%
Életkor: 15 / 22
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 318 (1)
Galetki gyõzelmek: 162 (1)
Torzsz. csaták: 926 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 829 (5)
Leölt torzszülött: 1438 (8)
Pszi csaták: 68 (2)
Pszi gyõzelmek: 15 (1)
Ájulások száma: 146 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: rendfõnök (51)
Speciális képességeid:
+51 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 13-as éberséget! 2.) Gyõzz le 8 halál apostolát! [számláló: 3] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit a templomban kaptál. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0.24 [14] mérg. lehelet: 41 (81) / 7.23 [15] regeneráció: 8 / 0
[16] tüskés bõr: 10 (13) / 0 [18] tûzimmunitás: 1 (5) / 0 [20] savimmunitás: 4 (8) / 0
[21] elkt.immunitás: 5 (9) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 (5) / 0 [24] rezisztencia: 22 (29) / 0.20
[25] illat: 19 (24) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.17 [46] csapdaészlelés: 7 / 3.86 [47] zárnyitás: 8 / 6.31
[48] mászás: 10 / 4.61 [49] rugalmasság: 3 / 0.75 [50] meggyõzõkészség: 9 / 4.40
[51] transzformáció: 3 / 1.65 [52] auraészlelés: 5 / 4.25 [53] ékszerészet: 7 / 5.60
[54] kereskedelem: 6 / 3.92 [55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 7 / 5.53
[57] gyógynövények: 6 / 5.49 [58] nyomkeresés: 6 / 4.45 [59] vezetõkészség: 5 (7) / 1.59
[60] pszi támadás: 7 / 1.31 [61] pszi energia: 7 / 1.36 [62] lopás: 8 / 1.14
[63] éberség: 5 / 1.33 [65] álcázás: 8 / 0.20 [66] lopakodás: 4 / 0.60
[67] régészet: 10 / 3.11 [68] zene: 7 / 0.10 [69] tanulás: 8 / 1.37
[71] javítás: 15 / 6.80 [72] építés: 8 / 2.87 [73] felderítés: 3 / 2.88

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.13      
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.98     a ragadozó ébenfa lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.09     a ragadozó rövid tõre
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.16     a gyõzelem vívótõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 2 / 1.44 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 0.24
[152] felejtés: 1 / 0 [17] gránitbõr: 16 / 3.04 [163] kineport: 5 (7) / 0.28
[27] kisebb gyógyítás: 13 / 1.06 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.36 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06
[128] pszi csáp: 4 / 1.02 [151] sárkánylehelet: 13 / 11.72 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.20
[20] tûzvihar: 2 / 0.06        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 36 csábm 57 151 sárkán 59 védele 17 gránit          


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] húsevõ növény 57/0 90% 150% 6 / 3.32 ájult
[2] arhomad varangy 67/0 111% 65% 6 / 3.82 ájult
[3] quwarg katona 56/0 78% 170% 3 / 1.63 ájult
[4] kék ekinda 65/0 131% 155% 1 / 0.20 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 9

MAKRÓID
1. Makró
pv 7
pta 131 131 128 128 3
p 8064
p 8064
pta 128 128 128 128 128
pv 6 7 3 5 1 2
2. Makró
pv 7
p 4270
p 4270
pv 6 3 5 1 7

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 80.
2: védelem itala v.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 90.
3: mérg. lehelet használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 95.
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 95.
5: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 120.
6: mérg. lehelet használata ha ellenfélnek van 11. képessége. Prioritás: 105.
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 120.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #220. Prioritás: 95.
11: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 90.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 150.
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 120.
14: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #157. Prioritás: 120.
15: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #225. Prioritás: 150.
16: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #170. Prioritás: 130.
7: mérg. lehelet használata ha ellenfélnek van 10. képessége, Prioritás: 105, és ha ellenfélnek van 12. képessége, és ha ellenfélnek van 13. képessége, és ha ellenfélnek van 14. képessége.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 80 10 50 27; VI erõ:300% ép:15%; PV 6 3 5 1 7; PSZ 56 48 47; L 50 297 23 22 24 25; TT 5; HE 1; PTA 131 131 128 128; PTB 3 3 3 3 3;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4270 24027 1 7572 1; VG 2375 14681 1; VG 8674 24115 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 5 sebzés: 9-17

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (7. épület), #22 (9. épület), #26 (4. épület), #28 (1. épület), #50 (20. épület), #448 (152. forduló), #366 (154. forduló), #309 (153. forduló), #359 (156. forduló), #364 (153. forduló), #482 (154. forduló), #308 (157. forduló), #248 (157. forduló), #353 (156. forduló), #314 (158. forduló), #297 (160. forduló), #490 (159. forduló), #457 (160. forduló), #255 (160. forduló), #436 (160. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4239. Jelenleg a barlangcsarnok építésén dolgozol, eddig 179 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 az erõ szárnyas sisakja (#1527) 1 a sas átlátszó köntöse (#16002)
1 vaspajzs (#1063) 1 nagy pajzs (#1062) 1 szent templomi maszk (#232)
* 1 a méreg fekete maszkja (#24045) 1 a méreg vándorcsizmája (#24071) 1 a mágus csillogó fejpántja (#10108)
1 a méreg bíbor láncinge (#23982) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 a méreg szárnyas sisakja (#24027)
1 a sün csontmaszkja (#24942) 1 törpe pikkelyvért (#4) * 1 gargantua pókcsatos öv (#188)
1 brutális pókcsatos öv (#183) 1 szürke maszk (#1093) * 1 a méreg kerek pajzsa (#24011)
* 1 a bûz ezüst pikkelyvértje (#28919) 1 öv (#1165) 1 vassisak (#1076)
1 a tûz díszes fejpántja (#22256) 1 könnyû láncing (#1031) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 a sün vas lemezpáncélja (#24851) * 1 a méreg átlátszó köntöse (#24102) * 1 a méreg fekete csizmája (#24072)
1 zöld köntös (#1151) 1 díszes köpeny (#1138) 1 mintrogi erõöv (#262)
1 vándorcsizma (#1121) 2 csontmaszk (#1092) 1 zangrozi csizma (#1123)
1 a tökéletesség szöges pajzsa (#21764) 1 a regenerálódás szárnyas sisakja (#24477)

Ékszerek, kincsek
* 1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) * 1 a méreg jáde karkötõje (#24194) 3550 arany (#1)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a sebezhetetlenség csepp fülbevalója (#19706) * 1 a méreg fényes szimbóluma (#24164)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a méreg márványgyûrûje (#24176) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 1 a kobra sárgaréz nyaklánca (#7481) * 1 a hatalom rubinja (#148)
1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 1 díszes karkötõ (#1242)
13 üvegszimbólum (#138) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 a méreg kõamulettje (#24146)
* 1 zöld mutációs gyûrû (#191) 1 a gepárd kõamulettje (#15596) 2 ezüst fülbevaló (#1257)
1 a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) * 1 arany orgling fétis (#296)
3 csontamulett (#1197) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 orgling fétis (#269)
1 az elfek arany nyaklánca (#10634) * 1 szerencsekõ (#197) * 1 a méreg aranyozott fülbevalója (#24208)
2 keresztszimbólum (#1213) 2 bronz amulett (#1198) 24 drágakõ (#2)
1 malachit karkötõ (#1241) * 1 galetki érdemérem (#276) 1 ónix karkötõ (#1243)
* 1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) 1 a tûz háromszögszimbóluma (#22362) * 1 a méreg malachit karkötõje (#24191)

Felszerelés
2 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310)
5 fekete dukát (#218) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
4 görbekard (#1316) 1 ében nyílpuska (#133) 1 az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386)
10 kerek kõ (#11) 1 Végzetpenge (#215) 1 az elektromosság hosszúkardja (#27417)
2 törpe balta (#224) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 a hatalom barbár lándzsája (#7181)
1 az elfek hosszúkardja (#10767) 1 a tudós rövid tõre (#11652) 1 hosszú íj (#1272)
1 rövid tõr (#1302) 1 rozsdás kard (#131) * 1 a ragadozó rövid tõre (#20202)
1 tõr (#1300) * 1 a gyõzelem vívótõre (#21103) 2 hosszúkard (#1317)
1 hosszú lándzsa (#1333) 1 harci íj (#1274) * 1 a tudós hosszú íja (#11622)
2 kõrisfa íj (#1273) * 1 a ragadozó ébenfa lándzsája (#20234)

Varázsitalok és füvek
1 méregellenállás itala (#51) 1 tûzlehelet itala (#53) 1 jéglehelet itala (#54)
5 kihívás itala (#68) 14 tejfonál (#28) 9 muskil (#37)
1 javítás itala (#108) 7 szemani gomba (#36) 1 elfu moha (#33)
2 immunitás itala (#71) 1 velparaj (#35) 1 savlehelet itala (#55)
15 sárkányvirág (#32) 12 ragálygomba (#26) 26 gyilkos boróka (#27)
6 hónakkupók (#30) 19 rémcserje (#34) 2 óriásnövés itala (#60)
1 bajnokok itala (#62) 20 mátekel gomba (#21) 1 villámlehelet itala (#56)
4 üvegcse (#14) 3 parafû (#41) 9 mitulen fû (#20)
6 csótányláb (#25) 7 elonotichlan (#31) 1 mágiaellenállás (#76)
2 kalmárok itala (#66) 1 winropu moha (#22) 3 xita uborka (#39)
3 waarkin (#38) 2 védelem itala (#59) 1 mézfû (#29)
9 sötét mák (#23)

Egyéb kacatok
7 khazdar taréj (#268) 1 nordkristály (#146) 8 pirgamit (#152)
10 mandibula (#157) 9 yeti csont (#160) 1 bolhedor szárny (#15)
1 nohnetár gumó (#212) 2 xenópete (#278) 9 molitár háj (#165)
8 szójer csáprágó (#231) 7 smaragd esszencia (#229) 1 húsevõ bibe (#151)
9 elektronit (#141) 1 démonlidérc esszencia (#272) 5 barna manakõ (#149)
7 ekinda haj (#147) 1 ratifikátor agy (#236) 3 szirénhaj (#293)
1 gólemagyag (#330) 1 kõtroll szem (#274) 7 patkányfog (#270)
5 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bûz vívótõre #29203 (12), a tökéletesség ónix karkötõje #21943 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.