Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lélekenergia
Küldd el képeslapként!
Miután egy galetki sikeresen legyűrt egyet a Rúvel Hegy mélyét lakó ocsmány torzszülöttek közül, kinyerheti annak felszabaduló lélekenergiáit. Az így nyert dolog a fejlődés alapvető velejárója.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 04:53:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4207-11

Karakterszám: 4207 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 28
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 203
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 18. 9h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 21.

E-mail!

MEMENTO KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Golconda kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8755 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8755 9 parancsot. Golconda volt olyan jó, és informált a PV parancsa beállításáról is: PV 4 1 2 0 0 0.
** 1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú, N fogú, nagyfenekû, bandzsa, trampli nõ. Felszerelése: díszes fejék, az egyensúly gyûrûje, fogazott tõr. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Golconda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. Golconda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Golcondát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Golconda maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Golconda elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 4. NAP ** Golconda kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8755 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8755 9 parancsot. Golconda volt olyan jó, és informált a PV parancsa beállításáról is: PV 4 0 0 0 0 0. Emellett még PSZ beállítását is megtudod: PSZ 66 48 0 0 0 0.
** 12. NAP ** Karga eladásra kínál neked 1 a mágia kõamulettjét (#3446). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 4145 3446 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 17280.) A te szinteden a legnevesebb Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 1478.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 6.* Black Diamond és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *nov. 7.* Night Wolf mellé szegõdött egy óriáscsótány. *nov. 10.* Black Diamond és Zoeras Kahn megküzdöttek egymással, és Black Diamond gyõzött. *nov. 13.* Black Diamond szolgálatába állt egy hártyás lemúr. *nov. 13.* Night Wolf gyõzelmet aratott Zorthen Nezoferis felett. *nov. 17.* Black Diamond és Kernosz Arakisz megküzdöttek egymással, és Black Diamond gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 3.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Maoen Oligio Hichsomodust. *nov. 5.* Dart Mahul szolgálatába állt egy csúf gusztustalanság. *nov. 6.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom felett. *nov. 6.* A Quinta Essentia szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *nov. 6.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy quwarg lidérc. *nov. 6.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *nov. 10.* Örök Lázadót legyõzte harcban egy orgling fattyú. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Vigyorgó Villámot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

psz 48 66 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás, lopakodás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

be 4 46 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

ho 3 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vg 4145 3446 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
A tranzakció számodra 256 aranyba kerülne, és ennyi pénzed nincs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

kf 3446 195 bekészíted a 3446. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a suhanó csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

bb 3 5 több épület meglátogatása
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni nekem? Szükségem lenne néhány bolhedor szárnyra! - meglepetten bólintasz. Az öreg folytatja: - Persze nem ingyen kérem ám! Minden bolhedor szárnyért három üvegcsét adok, amelyet varázsital fõzésre használhatsz.
- És hány bolhedor szárnyra lenne szükséged, ó bölcs mágus?
- Három darab biztosan elég lesz! - biccentesz, és elbúcsúzol. (1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió téged támad. Lesújt rád farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít ollóival. Ez mellément. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lecsap rád farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked ollóival. (10 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriás skorpiót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (7 sebzés). Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ideje enni! Falni kezdesz. (+32% jóllakottság.) Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 40 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+15 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

k 1 11 kaland elvállalása
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû! - mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz, nyugodtan keress meg!
(+1 képességpont.)

(11. kaland:) Ellátogatsz az akadémiára, és Iletki mestert keresed. Hamarosan elõkerül, és kitörõ örömmel fogad. Elõször is elhelyezi rád a különbözõ rejtõ mágiákat.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres]
Aurád sikeresen befogadt a rejtõ mágiát! A mester elmagyarázza, hogyan juthatsz el egy repedéshez, amelyen keresztül kijuthatsz a felszínre. Azt is elmondja, hol látták a nekrofunt. Izgatottan indulsz útnak. Hosszadalmasan bolyong a barlangjáratokban, a felszíni repedést keresve.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Végül, amikor már majdnem feladod a reményt, rábukkansz! De nem csoda, hogy ilyen nehezen találtad meg: nem látsz ugyanis világosságot, mert a repedést egy szikla torlaszolja el.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nekifeszülsz, és odébbtolod a követ. Remegve kapaszkodsz ki a szûk repedésen. Odakint rettenetesen világos van, pedig a mester azt mondta, hogy alkonyatkor fogsz kiérni. Milyen lehet itt nappal! Valószínûleg megvakulnál. Óvatosan körülnézel, nem látod-e az Ellenséget. Micsoda sivár pusztaság! De a távolságok határtalanok. Milyen óriási a Hegy, amelyben élsz, és mégis, mennyire parányi ehhez a területhez képest! Keserû érzésed támad: fajodat egy ilyen szûk helyre kényszerítették az idegenek. Gondolatmenetedet mozgás szakítja meg: Hirtelen támadás ér oldalról! Ellenfeled egy szõrös vikunya (#103). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A szõrös vikunya feléd rohan. Megközelíted a szõrös vikunyát. A szõrös vikunya rád támad. Harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a szõrös vikunyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (7 sebzés). A szõrös vikunya regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A szõrös vikunya rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (10 ép-t sebzõdtél). A szõrös vikunyát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (7 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (6 sebzés). A szõrös vikunya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+17 életpont.)
Hû, ez bizonyosan nem az Ellenség volt! Úgy látszik, a rejtõmágia csak a nagyobb távolságról való észlelést teszi lehetetlenné. Miféle torzszülött volt ez! Kutatni kezdesz, és a mester instrukció alapján rövid idõn belül meg is találod a furcsa, lilás színû növényt, amelynek nincsenek levelei, csak csápszerû nyúlványai. Féltve veszel mintát a növénybõl, a mester szigorú isntrukciója volt, hogy nem pusztíthatod el. Óvatosan csomagolod el, és térsz vissza vele az akadémiára.
Iletki mester rettenetesen boldog, és örömmel nyújtja át a színpompás karkötõt. [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

bb 4 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Beugrasz az akadémiára friss hírekért, infókért. A kapunál álló õr azt mondja, hogy éppen egy kísérlethez keresnek bátor galetkiket, talán a kedvedre lenne a dolog.
- Keresd Megalit mestert! - mondja az õr. - követed a tanácsát. Megalit mester egy nagyszakállú, kissé eszelõs tekintetû galetki. Amint közlöd vele jöveteled célját, magyarázni kezd.
- Fontos kutatást végzünk, aminek hosszú távon minden galetki hasznát veheti. Egyszerre vizsgáljuk a fájdalmat és az ellenállókészséget. Ha megértjük ezek pontos mûködését, akkor akár egy újfajta szakértelem kifejlesztése sem elképzelhetetlen. A kísérlet nem teljesen veszélytelen, könnyen érhet sérülés. Ha vállalod, akkor az alagsorban kell jelentkezned.(15. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

kno 46 3 46. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

m 8 4 8100 4414 1414 1415 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 100) A legközelebbi feladat megoldásánál 100 lesz a válaszod.
(M 7,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ghedar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 48 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ortevor város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 42 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 60 százas lépés után érkezett meg Ghedar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ortevor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Magabiztosan válaszolsz. [100] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 6,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Bizony, igencsak ügyetlen vagy! Rugdosni, ütlegelni kezded a ládát, hiszen nem akarod csak úgy itthagyni. BOOM! A láda felrobbant. Micsoda gusztustalan csapda! Persze ugrottak a ládában levõ kincsek is... (-10 életerõ.)
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

m 8 4 8 8 4434 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,4) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat.
(M 6,4) Nyugat felé mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,5) A négy égtáj közül délt választod. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. [ld. enc.]
(M 5,5) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg odajön hozzád. A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg rád támad. Odacsap neked farkával. (7 ép-t sebzõdtél). A förtelemférget próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). A förtelemféreg holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 12 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+32 életpont.)
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

m 3434 3232 3232 3232 3232 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) A térkép szerint itt jobbra mész. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 6,6) A délre vezetõ folyosót követed. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák odajön hozzád. Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák rád veti magát. Gyorsan feléd lendít ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). A sahran rákot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. Elhibázta. A sahran rákot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
(M 7,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) A négy égtáj közül délt választod. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 7,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Észak felé mozogsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 7,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

mak 1 6 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
tt 10 tét portyázásnál: 10 arany
[Parancs 1. makróba tárolva.] A portyázás során max. 10 arany tétet raksz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

pv 4 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p 8755 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod az Õsök Csarnokát.
Elfogadod Golconda kihívását, és felkeresed a barlangjában. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. A kutatásod eredménytelen. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Szertartásosan üdvözöl Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú, N fogú, nagyfenekû, bandzsa, trampli nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, az egyensúly gyûrûje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany! Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Golconda elmormol egy jégpajzsot. Megrohamozod Golcondát. Golcondát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod Golcondát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (12 ép-t sebeztél). Golconda rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. (17 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Golconda rád támad. Lecsap rád bal mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

p 8755 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elküldesz egy kihívást Golconda részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

pv 3 5 8 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

tt tét portyázásnál: 0 arany
[Parancs 1. makróba tárolva.] A portyázás során nem raksz fel tétet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 183 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 159 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Memento, egy tetoválást pillantasz meg rajta. "Költözz feljebb!" Furcsa egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.35
[2] IQ: 4 / 3.36
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.30
[4] egészség: 4 (6) / 3.60
[5] mágia: 1 / 0.65
[6] gyorsaság: 4 / 0.91
[9] Méret/ép: 52 / 1
Min. méret: 42
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 7 / 41%
Hõsi pont: 12 (0)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 122 / 93
Hírnév : 103
Jóllakottság: 197%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (2)
Galetki gyõzelmek: 2 (1)
Torzsz. csaták: 48 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 43 (4)
Leölt torzszülött: 50 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 2.30 [25] bûz: 9 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.06 [47] zárnyitás: 3 / 0.15
[48] mászás: 5 / 0.30 [64] átokszórás: 4 (6) / 0.20 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.30
[67] régészet: 1 / 0 [68] zene: 3 / 0.05    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.76    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
tt 10
pv 4
p 8755
p 8755
pv 3 5 8
tt


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50; VI erõ:300% ép:25%; PV 3 5 8; PSZ 48 66;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #15 (4. épület), #22 (1. épület), #52 (20. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 öv (#1165)
* 1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
180 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) * 1 a sas kõamulettje (#16046)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 harci fejsze (#12) 2 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 tûzlehelet itala (#53) 5 winropu moha (#22)
14 üvegcse (#14) 3 fehér gyógyital (#50) 2 mátekel gomba (#21)
3 liánvirág (#24) 2 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28)
1 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
1 sárga gömb (#136) 1 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)
2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS SKORPIÓ (39. LÉNY)
Hatalmas, méregtõl csöpögõ farok, gyilkos ollók: a kutya méretû óriás skorpióval való harc jó adag hidegvért kíván. Az óriás skorpiótól még a szint többi torzszülött lakója is viszolyog, hiszen senki sem szeret olyan helyen élni, ahol sok a féreg és bogár. A kevésbé válogatós piromádok és rovarevõk számára lehet táplálék.



SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY)
A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú, nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer határokat.



SZIVÁRVÁNY KARKÖTÕ (139. TÁRGY)
Egy gyönyörû ezüst karkötõ, amely díszítésének köszönhetõen a szivárvány minden színében pompázik, ha fény esik rá. Emellett mágikus képességekkel bír: minden elemi immunitásodat megnöveli eggyel, amíg viseled.



RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY)
A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.