Karakterszám: |
4174 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
88 |
Játékhét: |
526 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
745 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2021. már. 8. 14h:49' |
A következõ
fordulód táplálható: 2021. már. 9. |
|
E-mail!
THRIN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7106.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 6.* Symur Nevethart kis híján megölte egy Hrroughrr.
*már. 7.* Symur
Nevethart majdnem felfalta egy Hrroughrr.
*már. 7.* Symur Nevethart majdnem
felfalta egy Hrroughrr.
*már. 8.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Szúrós Bûz felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]
tvsz 30 60 100 100 100 |
varázslatlisták szintjének beállítása |
1. varázslatlistádat akkor használod, ha ellenfeleid összerõssége a tiéd
30%-a alatt van. A 2. listára ez 60%, a 3.-ra 100%, a 4.-re 100%, az 5.-re
100%.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]
t 58 40 |
58. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
A következõ a feladatod: minél több nyomot megkülönböztetni a barlangod
elõtt. Legnagyobb meglepetésedre, több tucatnyit találsz.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád
testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, jégmedúza újra
egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
121.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]
z 19 50 |
zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel
a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha
hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog. Hirtelen zajra leszel figyelmes.
Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet.
Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
*** 1. KÖR *** A gonosz banya elmond egy átok varázslatot. Nem hat rád.
A jégmedúza megközelíti a vérfarkast. A gonosz banya irányába mozogsz.
A vérfarkas a jégmedúza felé mozog. A jégmedúza és a vérfarkas egymással
harcolnak. Támadod a gonosz banyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(50 ép-t sebeztél). A gonosz banya kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! A jégmedúza
és a vérfarkas egymással harcolnak. Támadod a vérfarkast. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(52 ép-t sebeztél). A vérfarkas
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 24/22.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 21% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy bajnokok
itala, 53 arany és 2 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. Falni kezdesz.
(+26% jóllakottság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 379.]
kno 24 6 58 8 9 10 |
24. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. Elköltesz
8 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 11. szintre nõtt. Elköltesz
10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 379.]
k 22 280 |
kaland elvállalása |
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre
sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat
támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre,
könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban
suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények
lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Szemedet
összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán
fatty (#159).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)49 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)44 |
(-3)117 |
2. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)43 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)35 |
(-6)111 |
3. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)37 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-12)23 |
(-9)102 |
4. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)31 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-15)8 |
(-12)90 |
5. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)25 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-8)0 |
(-15)75 |
6. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)19 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-18)57 |
7. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)13 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-21)36 |
8. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)7 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-24)12 |
9. |
Thrin |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)1 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-12)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+28% pszi támadás,
+28% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy asztrálgyöngy.
[ld.
enc.]
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e
a kezedben asztrálgyöngy.
[Tárgyhasználat: 1 asztrálgyöngy]
Izgatottan int, hogy kövesd. Körbenézel - itt bizony nem tudsz meglépni!
A császárszint küldötte, egy átlátszó, lebegõ, ködforma valami feléd nyúl.
Hideg borzongás fut rajtad végig, és az asztrálgyöngy már nincs sehol!
Jutalmul pedig nem kapsz mást, csak egy nyavalyás kulcsnyelvet, ami idétlen
fénnyel világít! Bah, bosszankodva távozol.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(280. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a
mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Bízva ügyességedben,
mászol lefelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni,
visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy kék ekinda (#95).
*** 1. KÖR *** A kék ekinda odajön hozzád. Megindulsz a kék ekinda felé.
Már ott is vagy! A jégmedúza elindul a kék ekinda felé. A kék ekinda téged
támad. Rád vág bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Megpróbálja eltörni a yeti márványgyûrûjét. Kudarcot vall. Rád vág jobb
csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés
bõr, -4 vastag bõr.) Bûze fojtogat.
(-2 ép.) A kék ekindát próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(46 ép-t sebeztél).
A kék ekinda holtan terül el.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+45%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ekinda
haj, 28 arany és 2 hamis arany.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy méregellenállás itala és
egy nyílpuska.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
bb 1 9 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap,
parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19)
74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132)
37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum
(#138) 27 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, fekete nadrág (#171) 74 ap, villámöv
(#172) 74 ap, suhanó csizma (#195) 74 ap, ezüstmedál (#208) 185 ap, pikkelypáncél
(#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, szent templomi maszk (#232) 407
ap, törp szekerce (#235) 92 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vámpírtõr
(#584) 9250 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126
ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, bõr mellvért
(#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, vas mellvért (#1048) 275
ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076)
42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk
(#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap,
vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös
(#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap,
hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr
(#1303) 142 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár
lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333)
164 ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 574 ap, az erõ barbár lándzsája
(#1781) 222 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 206 ap, a törpék csonttõre
(#6701) 266 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 370 ap, a harcos kõamulettje
(#7946) 266 ap, a harcmûvész könnyû pikkelyvértje (#13616) 310 ap, a harcmûvész
görbekardja (#13916) 281 ap, a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 581
ap, a kígyó kék köpenye (#19137) 408 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286)
310 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 370 ap, a küzdelem vassisakja
(#20426) 281 ap, a túlélés gyalogos lándzsája (#21582) 432 ap, az enyészet
vassisakja (#23126) 162 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 235 ap, a regenerálódás
csontamulettje (#24597) 277 ap, a sün csatos öve (#25016) 142 ap, a sün
csepp fülbevalója (#25106) 142 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 190
ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 235 ap, a teknõs díszes fejpántja
(#25406) 146 ap, a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 333 ap, a szalamandra
halotti maszkja (#25841) 146 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 155
ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 162 ap, a sav könnyû láncinge (#26681)
250 ap, a sav csatos öve (#26816) 142 ap, a sav rövid tõre (#26952) 277
ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 295 ap, az elektromosság vassisakja
(#27176) 162 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, az angyalok könnyû
nyílpuskája (#28286) 190 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 146
ap, a sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap.
[be 9:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Odabent a templombarlangban elfog az áhítat, mint mindig, ahányszor
idelátogatsz. A papok az õsök szelleméhez fohászkodva, olyan mágikus erõforrásokhoz
képest hozzáférni, amirõl a magadfajta egyszerû galetki nem is álmodhat.
Ahogy bámészkodsz, egy szürke köpenyt viselõ pap lép hozzád.
- Á, egy
ifjú galetki! Üdvözöllek a templomunkban. Az én nevem Horgaud atya. Gyógyítást
keresel, vagy esetleg valamilyen kisebb feladatot szeretnél, gyermekem?
- Valamilyen megbízásra vágyom, atyám.
A pap elmosolyodva biccent.
- Helyes, mindig szívesen látjuk a lelkes fiatalokat! Természetesen mindig
van egy-egy apró szolgálat, amelyet el tudtok végezni. Ezt a csomagocskát
kéne eljuttatni az alattunk levõ szinten élõ paptársamhoz, Yugon atyához.
A szint õreinek mutass fel egy kék gömböt, jelezve, hogy én küldtelek.
(
11. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz
rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a
múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (
2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.
Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha
nem érdekel a dolog, DK 2.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
Sajnos 22856. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
kf 22856 |
bekészíted a 22856. tárgyat |
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Olyan lakott barlang után kutatsz,
amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Na végre, találtál egy megfelelõ
barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor
kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis
nem találsz. Továbbnyomulsz.
Odabent fogad
Fadrosz Askari, egy telhetetlen hullazabáló férfi. A Mágusok
klánjának varázslatmondó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés
fejpántja, khaldoran öv, a mentát ónixgyûrûje, a füvész köpenye, a kalmár
nyaklánca, nagy pajzs, a gepárd csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan
karkötõje, ezüstmedál, kék gömb, a tudás gyûrûje, ozin fülkarika, az entek
barbár lándzsája, a bûz csizmája, a mágus görbekardja, a mágia smaragdja.
Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a zsugorító gyûrû. Már alig
várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Fadrosz Askari létrehoz egy életszívást.
A jégmedúza
12 sebzést kap. A jégmedúza hörögve elterül. Megindulsz Fadrosz
Askari felé. Már ott is vagy! Fadrosz Askarit próbálod megsebezni. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(50 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Fadrosz Askari létrehoz egy
szellemkalapács varázslatot.
Sebzõdsz 83 ép-t. Megtámadod Fadrosz Askarit.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(50 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fadrosz Askari elmormol egy
szellemkalapácsot.
83 életpontnyit sebzõdsz. Összerogysz.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 166 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 0/12.] Mi
tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot.
(-4 vp.) Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4
vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.)
Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Különösebb cél nélkül kóvályogsz
a barlangok között, kihívást keresve. Nem is sejted, hogy milyen közel
lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl
beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson.
Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé
fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(320. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatosan körbenézel,
nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz semmit. Magabiztosan elõrelépsz.
Odabent fogad
Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû, izzó tekintetû, méregtõl
csöpögõ szájú férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Viselt tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, Rogan karkötõje, a tárgyalás
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a gladiátor díszes karkötõje. Epikus
csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Arachnoidot. A jégmedúza elindul Arachnoid felé.
Arachnoid feléd mozog. Támadod Arachnoidot. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(50 ép-t sebeztél). A jégmedúza Arachnoidot támadja.
Arachnoid téged támad. Arachnoid dalolni kezd. Feléd üt bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. Feléd
suhint jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Acsarogva
harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze fojtogat.
(-21 ép.) Méreg marja tested.
Sebzõdsz 20 ép-t.
*** 2. KÖR *** A jégmedúza Arachnoidot támadja. Arachnoidot próbálod megsebezni.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(44 ép-t sebeztél). Arachnoid
eszméletét vesztve összeesik. Méreg!
Sebzõdsz 20 ép-t.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 24/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 15% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4
vp.) 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Észreveszel 2
sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol
sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei
párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. A kutatásod
eredménytelen. Továbbmész. A lábad megakad valamiben, és a következõ pillanatban
valami az oldaladba fúródik (-25 ép).
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Toxikus Spóra, egy fertõzõ, gennyedzõ,
bûzölgõ kelésekkel elcsúfított, mérgesgázt böfögõ õsgomba nõ. [aura: vastag
bõr: 5.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, a
tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a szellemek szárnyas
sisakja, nagyobb pókcsatos öv, az élet utazóköpenye, ozin fülkarika, ében
láncing. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Toxikus Spóra közelebb jön, hogy támadhasson. A jégmedúza
Toxikus Spóra felé mozog. Megközelíted Toxikus Spórát. Toxikus Spóra rád
veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(5 ép-t sebzõdtél).
Illatozik
(-6 ép.) A jégmedúza Toxikus Spórát támadja. Megtámadod Toxikus
Spórát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(51 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Toxikus Spóra rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel
rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod be
(-8 ép.) Toxikus
Spórát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(46 ép-t sebeztél). A jégmedúza Toxikus Spórát támadja.
*** 3. KÖR *** Toxikus Spóra téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád
(-4 ép.)
A jégmedúza Toxikus Spórát támadja. Toxikus Spóra ezer sebbõl vérezve,
elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 36/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%).
Szolgáidnak is jut 16%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4
vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14
ép-t. (-4 vp.)
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 jéglehelet; [22 TVP-t használtál fel,
maradt még 240.]
pv 5 4 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs
kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
mak 1 4 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
[Parancs 1. makróba tárolva.] A jégmedúza pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Parancs 1. makróba tárolva.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan
fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt
vadászterületet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
csótánylábat.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86),
egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88) [aura: 3-as méretû 8-as
szintû bal mancs.].
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elemi védelem! A vörös testvér közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a kék testvért. A kék testvér feléd rohan. A vörös testvér téged támad.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(4 ép-t sebzõdtél).
A kék testvért próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). A kék testvér rád veti
magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzfal! A vörös testvér téged támad. A vörös testvér tüzet lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod a kék testvért. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). A kék testvér holtan
terül el.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy
energiatüskét.
11 életpontnyit sebzõdsz. A vörös testvért próbálod megsebezni.
Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(51 ép-t sebeztél). A
vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy
energiatüske varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod a kék-vörös atyát.
Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a kék-vörös atyát. Villámokat köpsz.
(22 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy energiatüskét.
10 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a kék-vörös atyát. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+161%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy malachit karkötõ, egy méregellenállás itala,
2 xenópete, 64 arany és 2 hamis arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+19%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad.
Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz
13 életpontot. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 elektr.lehelet; [26 TVP-t használtál
fel, maradt még 214.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába
vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel!
A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egyik pillanatban még minden
nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid
2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmormol egy megszakítás varázslatot. A 2.
manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. A varázslat nem hatott
rád. Megrohamozod az 1. manapoidot. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(39 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
szellemkalapács! Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid elmormol egy szellemkalapács
varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(37 ép-t sebeztél).
Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid elõhív egy megszakítás varázslatot. Támadod
a 2. manapoidot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(40
ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy
szellemkalapács varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod
a 2. manapoidot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(41 ép-t sebeztél).
A 2. manapoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+133%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 2 barna manakõ, egy nyaklánc, 63 arany és 4
hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát
idézel meg. (+24 varázspont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület
pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû
növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz.
Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Ahogy kiszélesedik a folyosó,
amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek
a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak
bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de
azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás
van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen
le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az!
(327. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
ragálygomba
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: bûz: 9.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznó odajön
hozzád. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
dermesztõ hideget köpsz rá.
(40 ép-t sebeztél). Az orgling disznó rád támad.
Pofáját nagyra tátva harap fogával. Félrehajoltál. Bûze fojtogat.
(-9
ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(44 ép-t sebeztél). Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami a szalamandra malachitgyûrûje, 31 arany és 2
hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad.
14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös
testvér (#88).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy elemi védelmet.
Megközelíted a kék testvért. A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér
odajön hozzád. Támadod a kék testvért. Villámokat köpsz.
(26 ép-t sebeztél).
A vörös testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád.
(4 ép-t sebzõdtél).
A kék testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol
egy tûzfalat. A kék testvért próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(24
ép-t sebeztél). A kék testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. A vörös
testvér téged támad. A vörös testvér tüzet lehel rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy
energiatüskét.
Sebzõdsz 8 ép-t. A vörös testvért próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(50 ép-t sebeztél). A vörös
testvér kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy energiatüske varázslatot.
9 ép-t
sebzõdtél. A kék-vörös atya irányába mozogsz.
Sebzõdsz 20 ép-t a tûzfaltól.
Megtámadod a kék-vörös atyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(27 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy energiatüske.
11 ép-t sebzõdtél. Megtámadod a kék-vörös atyát. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(27 ép-t sebeztél). A kék-vörös
atya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+161%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy szárnyas sisak,
50 arany és 3 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes
falatokat. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz
14 életpontot. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag
terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér
gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot,
és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik
pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Észreveszel 1
sötét mákot. Szakértõ
módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad
belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely!
Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy átkot. Megátkoztak!
A vérfarkas odajön hozzád. A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A vérfarkas téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A vérfarkast próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(51 ép-t sebeztél). A vérfarkas
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod a vérfarkast.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(52 ép-t sebeztél). A vérfarkas
hörögve elterül. Mérgezõdsz.
10 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
Megrohamozod a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(54 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan terül
el. Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 20 ép-t.
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+142%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 57 arany és 4 hamis
arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4
vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
[Parancs 1. makróba tárolva.] A jégmedúza harcolni fog.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted
levõ kövekbõl. (+24 varázspont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
m 13 7 2233 4335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 14,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned.
Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki gratulál
a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A terembõl mozgást,
surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy quwarg
harcos (#90).
*** 1. KÖR *** A quwarg harcos odajön hozzád. A jégmedúza megközelíti a
quwarg harcost. A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg
harcos rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál.
Elõre szúr bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A jégmedúza
a quwarg harcost támadja. A quwarg harcost próbálod megsebezni. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(28 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a quwarg harcost. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(32 ép-t sebeztél). A quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 1/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+50%). Szolgáidnak 12% jut.
(M 15,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Az itt áldogáló galetki csak
biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 14,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
v 146 14 2 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Ellazítod testedet, elméd pedig megindul,
hogy az õsenergiából merítsen. (+24 varázspont.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
v 146 17 2 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Becsukod szemedet, és koncentrálni kezdesz
az Egy Energiaforrásra. Pillanatok múlva már árad is a lüktetõ mana a testedbe.
(+24 varázspont.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
v 146 17 5 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 39.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt
és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1283 sebzést okoztál, és 452
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 39 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
315 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Thrin, egy barátságos mosolyú, környezetét kíváncsi tekintettel
fürkészõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 88. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (8) / 3.61 |
[2] IQ: |
13 (14) / 0.97 |
[3] ügyesség: |
4 (7) / 3.90 |
[4] egészség: |
6 (7) / 3.70 |
[5] mágia: |
8 (9) / 5.44 |
[6] gyorsaság: |
6 (8) / 2.92 |
[9] Méret/ép: |
121 (125) / 121 |
Min. méret: |
101 |
Barlangméret: |
121 |
|
|
Varázspont: |
107 / 20 |
Képességpont: |
26 / 95% |
Hõsi pont: |
50 (10) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
45% |
Galetki erõ: |
537 / 178 |
Hírnév : |
880 |
Jóllakottság: |
184% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
31 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
23 (2) |
Torzsz. csaták: |
515 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
477 (8) |
Leölt torzszülött: |
684 (15) |
Pszi csaták: |
44 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
30
(1) |
Ájulások száma: |
11 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy
találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts
el öt szárazföldi uborkát! 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Mutass be
50 õsi relikviát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
27 (34) / 1.69 |
[13] elektr.lehelet: |
15 (17) / 0.93 |
[16] tüskés bõr: |
11 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
16 (19) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (8) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
7 (8) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
7 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (8) / 0.80 |
[24] rezisztencia: |
8 (10) / 6 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.60 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.30 |
[48] mászás: |
5 / 1.68 |
[49] rugalmasság: |
2 / 0.18 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 2.54 |
[51] transzformáció: |
3 / 2.52 |
[52] auraészlelés: |
4 / 0.37 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.29 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.40 |
[55] szívósság: |
10 / 0.02 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 2.19 |
[57] gyógynövények: |
7 (12) / 3.25 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 0.49 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 3.24 |
[60] pszi támadás: |
11 / 1.05 |
[61] pszi energia: |
10 / 2.10 |
[62] lopás: |
6 / 0.62 |
[63] éberség: |
2 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 1.70 |
[65] álcázás: |
22 / 5.56 |
[66] lopakodás: |
5 / 1.85 |
[67] régészet: |
8 / 2.48 |
[68] zene: |
5 / 1.84 |
[69] tanulás: |
10 / 2.58 |
[70] idézés: |
8 / 0.16 |
[71] javítás: |
4 / 0.48 |
[73] felderítés: |
3 / 0.57 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 2.53 |
[102] vámpirizáció: |
1
/ 0 |
a Kõ Kardja |
bal karom |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.05 |
[105] rothasztás: |
1
/ 0 |
a teknõs kardja |
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.17 |
|
|
az enyészet
rövid tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[27] kisebb gyógyítás: |
9 / 5.65 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.35 |
[128] pszi csáp: |
9 / 1.32 |
[151] sárkánylehelet: |
4 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.82 |
[132] tudati méreg: |
9 / 0.92 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (60%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (100%): |
151
sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. lista (100%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] jégmedúza |
28/28 |
150% |
90% |
5 / 4.66 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
szh 1 |
ism 5 |
vd 92 |
szh 1 |
|
2. Makró |
pv 4 3 5 8 |
ism 3 |
p |
pv 5 3 4 8 |
|
3. Makró |
pv 1 |
ism 3 |
p |
pv 5 4 3 8 |
|
4. Makró |
szl 90 |
ism 3 |
vd |
szl 20 |
|
5. Makró |
kf 194 |
szl 90 |
ism 3 |
vd 73 |
szl 20 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 27 50;
VI erõ:300% ép:30%;
PV 5 4 3
8;
PSZ 59 47 46 56 66 48;
HE 1;
PT 2;
PTA 132 132 132 132 132;
PTB
132 132 132 132 132;
I 20 5 30;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület),
#6 (3. épület), #11 (9. épület), #13 (4. épület), #14 (7. épület),
#320 (88. forduló), #327 (88. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836) |
* |
1 a gyorsaság vassisakja (#3776)
|
* |
1 a jég kerek pajzsa (#22661) |
|
1 a merénylõ lovagi lemezpáncélja (#10902) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja
(#194) |
|
1 a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496) |
* |
1 a sün kék köpenye (#24987) |
|
1 a szalamandra csizmája (#25870) |
|
1 a szalamandra köntöse (#25900) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 a tökéletesség
vas lemezpáncélja (#21701) |
* |
1 a villám csizmája (#23620) |
|
1 az erõ ezüst fejpántja (#1557) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077)
|
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a jég kõamulettje (#22796) |
|
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806)
|
* |
1 a légzés malachit karkötõje (#27791) |
|
1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) |
* |
1 a sebezhetetlenség szimbóluma
(#19660) |
|
1 a sün háromszögszimbóluma (#25062) |
|
1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) |
|
1 a teknõs karikaszimbóluma
(#25511) |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 a villám karkötõje (#23740) |
* |
1 a yeti márványgyûrûje (#26426) |
|
2559 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
|
78 drágakõ (#2) |
|
268 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 nyaklánc
(#1180) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
7 fekete dukát (#218)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
* |
1 a teknõs kardja (#25615) |
|
1 az elektromosság könnyû íja (#27371) |
* |
1 az ellenállás könnyû íja
(#28721) |
* |
1 az enyészet rövid tõre (#23352) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 nyílpuska (#1285)
|
|
1 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
16 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
2 jéglehelet itala
(#54) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
7 mézfû (#29) |
|
15 mitulen fû (#20)
|
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34)
|
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
13 sötét mák (#23)
|
|
14 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
3 velparaj (#35) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
3 bolhedor szárny
(#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
6 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
8 lemúr hártya (#161) |
|
17 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
7 nohnetár gumó (#212) |
|
10 nordkristály (#146) |
|
13 õsi relikvia (#17) |
|
13 pirgamit (#152)
|
|
2 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 216 arany (#1), 1 ragálygomba
(#26), 3 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25), 2 méregellenállás itala
(#51), 19 hamis arany (#809), 2 ekinda haj (#147), 1 bajnokok itala
(#62), 1 malachit karkötõ (#1241), 2 barna manakõ (#149), 1 duzzadt
xenópete (#479), 1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8), 1 harmadik kulcsdarab
(#228), 1 nyílpuska (#1285), 1 nyaklánc (#1180), 1 a szalamandra malachitgyûrûje
(#25977), 1 szárnyas sisak (#1077).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 zsugorító gyûrû (#200).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLGYÖNGY (233. TÁRGY) Az asztrális térbõl származó, rejtélyes tárgy,
egyike azon furcsa objektumoknak, amelyeket egy pszionicista képes "áthozni"
az álmok világából. A levegõn kristályossá keményedõ, gömb alakú tárgy
ékszerként KF-elhetõ, ekkor pszionikus támadó képességedet erõsíti.
HARMADIK KULCSDARAB (228. TÁRGY) Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs nyelve
- nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod
a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.