Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 17:53:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4174-88

Karakterszám: 4174 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 88 Játékhét: 526
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 745
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. már. 8. 14h:49'
A következõ fordulód táplálható: 2021. már. 9.

E-mail!

THRIN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7106.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 6.* Symur Nevethart kis híján megölte egy Hrroughrr. *már. 7.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy Hrroughrr. *már. 7.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy Hrroughrr. *már. 8.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Szúrós Bûz felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]

tvsz 30 60 100 100 100 varázslatlisták szintjének beállítása
1. varázslatlistádat akkor használod, ha ellenfeleid összerõssége a tiéd 30%-a alatt van. A 2. listára ez 60%, a 3.-ra 100%, a 4.-re 100%, az 5.-re 100%.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]

t 58 40 58. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
A következõ a feladatod: minél több nyomot megkülönböztetni a barlangod elõtt. Legnagyobb meglepetésedre, több tucatnyit találsz.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, jégmedúza újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 121.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog. Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** A gonosz banya elmond egy átok varázslatot. Nem hat rád. A jégmedúza megközelíti a vérfarkast. A gonosz banya irányába mozogsz. A vérfarkas a jégmedúza felé mozog. A jégmedúza és a vérfarkas egymással harcolnak. Támadod a gonosz banyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (50 ép-t sebeztél). A gonosz banya kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! A jégmedúza és a vérfarkas egymással harcolnak. Támadod a vérfarkast. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (52 ép-t sebeztél). A vérfarkas kileheli lelkét.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 24/22.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy bajnokok itala, 53 arany és 2 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. Falni kezdesz. (+26% jóllakottság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 379.]

kno 24 6 58 8 9 10 24. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. Elköltesz 8 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 11. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 379.]

k 22 280 kaland elvállalása
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)49 (+0)50 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-6)44 (-3)117
2. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)43 (+0)50 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-9)35 (-6)111
3. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)37 (+0)50 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-12)23 (-9)102
4. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)31 (+0)50 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-15)8 (-12)90
5. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)25 (+0)50 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-8)0 (-15)75
6. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)19 (+0)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-18)57
7. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)13 (+0)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-21)36
8. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)7 (+0)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-24)12
9. Thrin Tudati méreg +3 méreg (-6)1 (+0)50 Leviathán fatty semmi semmi (+0)0 (-12)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+28% pszi támadás, +28% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy asztrálgyöngy. [ld. enc.]
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e a kezedben asztrálgyöngy.
[Tárgyhasználat: 1 asztrálgyöngy]
Izgatottan int, hogy kövesd. Körbenézel - itt bizony nem tudsz meglépni! A császárszint küldötte, egy átlátszó, lebegõ, ködforma valami feléd nyúl. Hideg borzongás fut rajtad végig, és az asztrálgyöngy már nincs sehol! Jutalmul pedig nem kapsz mást, csak egy nyavalyás kulcsnyelvet, ami idétlen fénnyel világít! Bah, bosszankodva távozol. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(280. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** A kék ekinda odajön hozzád. Megindulsz a kék ekinda felé. Már ott is vagy! A jégmedúza elindul a kék ekinda felé. A kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a yeti márványgyûrûjét. Kudarcot vall. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Bûze fojtogat. (-2 ép.) A kék ekindát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (46 ép-t sebeztél). A kék ekinda holtan terül el.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ekinda haj, 28 arany és 2 hamis arany.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy méregellenállás itala és egy nyílpuska.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

bb 1 9 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, fekete nadrág (#171) 74 ap, villámöv (#172) 74 ap, suhanó csizma (#195) 74 ap, ezüstmedál (#208) 185 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, szent templomi maszk (#232) 407 ap, törp szekerce (#235) 92 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vámpírtõr (#584) 9250 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 574 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781) 222 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 206 ap, a törpék csonttõre (#6701) 266 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 370 ap, a harcos kõamulettje (#7946) 266 ap, a harcmûvész könnyû pikkelyvértje (#13616) 310 ap, a harcmûvész görbekardja (#13916) 281 ap, a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 581 ap, a kígyó kék köpenye (#19137) 408 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 310 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 370 ap, a küzdelem vassisakja (#20426) 281 ap, a túlélés gyalogos lándzsája (#21582) 432 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 162 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 235 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 277 ap, a sün csatos öve (#25016) 142 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 142 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 190 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 235 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 146 ap, a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 333 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 146 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 155 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 162 ap, a sav könnyû láncinge (#26681) 250 ap, a sav csatos öve (#26816) 142 ap, a sav rövid tõre (#26952) 277 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 295 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 162 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 190 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 146 ap, a sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap.

[be 9:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Odabent a templombarlangban elfog az áhítat, mint mindig, ahányszor idelátogatsz. A papok az õsök szelleméhez fohászkodva, olyan mágikus erõforrásokhoz képest hozzáférni, amirõl a magadfajta egyszerû galetki nem is álmodhat. Ahogy bámészkodsz, egy szürke köpenyt viselõ pap lép hozzád.
- Á, egy ifjú galetki! Üdvözöllek a templomunkban. Az én nevem Horgaud atya. Gyógyítást keresel, vagy esetleg valamilyen kisebb feladatot szeretnél, gyermekem?
- Valamilyen megbízásra vágyom, atyám.
A pap elmosolyodva biccent.
- Helyes, mindig szívesen látjuk a lelkes fiatalokat! Természetesen mindig van egy-egy apró szolgálat, amelyet el tudtok végezni. Ezt a csomagocskát kéne eljuttatni az alattunk levõ szinten élõ paptársamhoz, Yugon atyához. A szint õreinek mutass fel egy kék gömböt, jelezve, hogy én küldtelek. (11. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

ve 22856 vásárlás
Sajnos 22856. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

kf 22856 bekészíted a 22856. tárgyat
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbnyomulsz.
Odabent fogad Fadrosz Askari, egy telhetetlen hullazabáló férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, khaldoran öv, a mentát ónixgyûrûje, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, nagy pajzs, a gepárd csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ezüstmedál, kék gömb, a tudás gyûrûje, ozin fülkarika, az entek barbár lándzsája, a bûz csizmája, a mágus görbekardja, a mágia smaragdja. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a zsugorító gyûrû. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Fadrosz Askari létrehoz egy életszívást. A jégmedúza 12 sebzést kap. A jégmedúza hörögve elterül. Megindulsz Fadrosz Askari felé. Már ott is vagy! Fadrosz Askarit próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (50 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Fadrosz Askari létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 83 ép-t. Megtámadod Fadrosz Askarit. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (50 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fadrosz Askari elmormol egy szellemkalapácsot. 83 életpontnyit sebzõdsz. Összerogysz.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 166 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 0/12.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (320. kaland, összköltsége 5 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz semmit. Magabiztosan elõrelépsz.
Odabent fogad Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû, izzó tekintetû, méregtõl csöpögõ szájú férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a gladiátor díszes karkötõje. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Arachnoidot. A jégmedúza elindul Arachnoid felé. Arachnoid feléd mozog. Támadod Arachnoidot. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (50 ép-t sebeztél). A jégmedúza Arachnoidot támadja. Arachnoid téged támad. Arachnoid dalolni kezd. Feléd üt bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze fojtogat. (-21 ép.) Méreg marja tested. Sebzõdsz 20 ép-t.
*** 2. KÖR *** A jégmedúza Arachnoidot támadja. Arachnoidot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (44 ép-t sebeztél). Arachnoid eszméletét vesztve összeesik. Méreg! Sebzõdsz 20 ép-t.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 24/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 15% jut. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.) 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Észreveszel 2 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész. A lábad megakad valamiben, és a következõ pillanatban valami az oldaladba fúródik (-25 ép).
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Toxikus Spóra, egy fertõzõ, gennyedzõ, bûzölgõ kelésekkel elcsúfított, mérgesgázt böfögõ õsgomba nõ. [aura: vastag bõr: 5.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a szellemek szárnyas sisakja, nagyobb pókcsatos öv, az élet utazóköpenye, ozin fülkarika, ében láncing. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Toxikus Spóra közelebb jön, hogy támadhasson. A jégmedúza Toxikus Spóra felé mozog. Megközelíted Toxikus Spórát. Toxikus Spóra rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Illatozik (-6 ép.) A jégmedúza Toxikus Spórát támadja. Megtámadod Toxikus Spórát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (51 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Toxikus Spóra rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod be (-8 ép.) Toxikus Spórát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (46 ép-t sebeztél). A jégmedúza Toxikus Spórát támadja.
*** 3. KÖR *** Toxikus Spóra téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád (-4 ép.) A jégmedúza Toxikus Spórát támadja. Toxikus Spóra ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 36/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Szolgáidnak is jut 16%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 jéglehelet; [22 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

pv 5 4 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

mak 1 4 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
[Parancs 1. makróba tárolva.] A jégmedúza pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal
[Parancs 1. makróba tárolva.]

vd 92 vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 csótánylábat. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88) [aura: 3-as méretû 8-as szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! A vörös testvér közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a kék testvért. A kék testvér feléd rohan. A vörös testvér téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (4 ép-t sebzõdtél). A kék testvért próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). A kék testvér rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! A vörös testvér téged támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a kék testvért. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). A kék testvér holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy energiatüskét. 11 életpontnyit sebzõdsz. A vörös testvért próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (51 ép-t sebeztél). A vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy energiatüske varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod a kék-vörös atyát. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a kék-vörös atyát. Villámokat köpsz. (22 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy energiatüskét. 10 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a kék-vörös atyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+161%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy malachit karkötõ, egy méregellenállás itala, 2 xenópete, 64 arany és 2 hamis arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 elektr.lehelet; [26 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmormol egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod az 1. manapoidot. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (39 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (37 ép-t sebeztél). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid elõhív egy megszakítás varázslatot. Támadod a 2. manapoidot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (40 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod a 2. manapoidot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (41 ép-t sebeztél). A 2. manapoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+133%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 barna manakõ, egy nyaklánc, 63 arany és 4 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+24 varázspont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (327. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: bûz: 9.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznó odajön hozzád. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (40 ép-t sebeztél). Az orgling disznó rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Félrehajoltál. Bûze fojtogat. (-9 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (44 ép-t sebeztél). Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a szalamandra malachitgyûrûje, 31 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy elemi védelmet. Megközelíted a kék testvért. A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér odajön hozzád. Támadod a kék testvért. Villámokat köpsz. (26 ép-t sebeztél). A vörös testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (4 ép-t sebzõdtél). A kék testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy tûzfalat. A kék testvért próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (24 ép-t sebeztél). A kék testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. A vörös testvér téged támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy energiatüskét. Sebzõdsz 8 ép-t. A vörös testvért próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (50 ép-t sebeztél). A vörös testvér kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy energiatüske varázslatot. 9 ép-t sebzõdtél. A kék-vörös atya irányába mozogsz. Sebzõdsz 20 ép-t a tûzfaltól. Megtámadod a kék-vörös atyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (27 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. 11 ép-t sebzõdtél. Megtámadod a kék-vörös atyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (27 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+161%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy szárnyas sisak, 50 arany és 3 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy átkot. Megátkoztak! A vérfarkas odajön hozzád. A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vérfarkas téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A vérfarkast próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (51 ép-t sebeztél). A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod a vérfarkast. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (52 ép-t sebeztél). A vérfarkas hörögve elterül. Mérgezõdsz. 10 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. Megrohamozod a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (54 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan terül el. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 20 ép-t.
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+142%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 57 arany és 4 hamis arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
[Parancs 1. makróba tárolva.] A jégmedúza harcolni fog.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted levõ kövekbõl. (+24 varázspont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

m 13 7 2233 4335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 14,7) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** A quwarg harcos odajön hozzád. A jégmedúza megközelíti a quwarg harcost. A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg harcos rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál. Elõre szúr bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A jégmedúza a quwarg harcost támadja. A quwarg harcost próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (28 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a quwarg harcost. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (32 ép-t sebeztél). A quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a jégmedúza: 1/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+50%). Szolgáidnak 12% jut.
(M 15,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 14,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

v 146 14 2 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Ellazítod testedet, elméd pedig megindul, hogy az õsenergiából merítsen. (+24 varázspont.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

v 146 17 2 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Becsukod szemedet, és koncentrálni kezdesz az Egy Energiaforrásra. Pillanatok múlva már árad is a lüktetõ mana a testedbe. (+24 varázspont.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

v 146 17 5 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1283 sebzést okoztál, és 452 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 39 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 315 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Thrin, egy barátságos mosolyú, környezetét kíváncsi tekintettel fürkészõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 88. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (8) / 3.61
[2] IQ: 13 (14) / 0.97
[3] ügyesség: 4 (7) / 3.90
[4] egészség: 6 (7) / 3.70
[5] mágia: 8 (9) / 5.44
[6] gyorsaság: 6 (8) / 2.92
[9] Méret/ép: 121 (125) / 121
Min. méret: 101
Barlangméret: 121
PONTJAID
Varázspont: 107 / 20
Képességpont: 26 / 95%
Hõsi pont: 50 (10)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 537 / 178
Hírnév : 880
Jóllakottság: 184%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 31 (3)
Galetki gyõzelmek: 23 (2)
Torzsz. csaták: 515 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 477 (8)
Leölt torzszülött: 684 (15)
Pszi csaták: 44 (1)
Pszi gyõzelmek: 30 (1)
Ájulások száma: 11 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Mutass be 50 õsi relikviát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 27 (34) / 1.69 [13] elektr.lehelet: 15 (17) / 0.93 [16] tüskés bõr: 11 (14) / 0
[17] vastag bõr: 16 (19) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0 [19] hidegimmunitás: 5 (8) / 0.40
[20] savimmunitás: 7 (8) / 1 [21] elkt.immunitás: 7 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 5 (8) / 0.80
[24] rezisztencia: 8 (10) / 6        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.60 [47] zárnyitás: 5 / 2.30
[48] mászás: 5 / 1.68 [49] rugalmasság: 2 / 0.18 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.54
[51] transzformáció: 3 / 2.52 [52] auraészlelés: 4 / 0.37 [53] ékszerészet: 3 / 0.29
[54] kereskedelem: 6 / 1.40 [55] szívósság: 10 / 0.02 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 2.19
[57] gyógynövények: 7 (12) / 3.25 [58] nyomkeresés: 11 / 0.49 [59] vezetõkészség: 5 / 3.24
[60] pszi támadás: 11 / 1.05 [61] pszi energia: 10 / 2.10 [62] lopás: 6 / 0.62
[63] éberség: 2 / 0.15 [64] átokszórás: 6 (8) / 1.70 [65] álcázás: 22 / 5.56
[66] lopakodás: 5 / 1.85 [67] régészet: 8 / 2.48 [68] zene: 5 / 1.84
[69] tanulás: 10 / 2.58 [70] idézés: 8 / 0.16 [71] javítás: 4 / 0.48
[73] felderítés: 3 / 0.57        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.53 [102] vámpirizáció: 1 / 0 a Kõ Kardja
bal karom [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.05 [105] rothasztás: 1 / 0 a teknõs kardja
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.17     az enyészet rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 4 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [27] kisebb gyógyítás: 9 / 5.65 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.35
[128] pszi csáp: 9 / 1.32 [151] sárkánylehelet: 4 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.82
[132] tudati méreg: 9 / 0.92        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 151 sárkán                  
2. lista (60%): 151 sárkán                  
3. lista (100%): 151 sárkán                  
4. lista (100%): 151 sárkán                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] jégmedúza 28/28 150% 90% 5 / 4.66 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
szh 1
ism 5
vd 92
szh 1
2. Makró
pv 4 3 5 8
ism 3
p
pv 5 3 4 8
3. Makró
pv 1
ism 3
p
pv 5 4 3 8
4. Makró
szl 90
ism 3
vd
szl 20
5. Makró
kf 194
szl 90
ism 3
vd 73
szl 20


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 27 50; VI erõ:300% ép:30%; PV 5 4 3 8; PSZ 59 47 46 56 66 48; HE 1; PT 2; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132; I 20 5 30;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #6 (3. épület), #11 (9. épület), #13 (4. épület), #14 (7. épület), #320 (88. forduló), #327 (88. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836) * 1 a gyorsaság vassisakja (#3776) * 1 a jég kerek pajzsa (#22661)
1 a merénylõ lovagi lemezpáncélja (#10902) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496)
* 1 a sün kék köpenye (#24987) 1 a szalamandra csizmája (#25870) 1 a szalamandra köntöse (#25900)
* 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701)
* 1 a villám csizmája (#23620) 1 az erõ ezüst fejpántja (#1557) 1 bõr mellvért (#1046)
2 ében láncing (#134) 1 kerek pajzs (#1061) 1 köntös (#1150)
1 pikkelyvért (#1015) 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a jég kõamulettje (#22796) 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) * 1 a légzés malachit karkötõje (#27791)
1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) * 1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) 1 a sün háromszögszimbóluma (#25062)
1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511) 1 a tudás zafírja (#150)
* 1 a villám karkötõje (#23740) * 1 a yeti márványgyûrûje (#26426) 2559 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207)
78 drágakõ (#2) 268 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 malachit karkötõ (#1241) 1 nyaklánc (#1180)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete csuha (#586) 7 fekete dukát (#218)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227) 1 õskõ (#8)
1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) * 1 a Kõ Kardja (#216) * 1 a teknõs kardja (#25615)
1 az elektromosság könnyû íja (#27371) * 1 az ellenállás könnyû íja (#28721) * 1 az enyészet rövid tõre (#23352)
2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 nyílpuska (#1285)
1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 11 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33)
6 elonotichlan (#31) 1 gázlehelet itala (#57) 16 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 8 hónakkupók (#30) 2 jéglehelet itala (#54)
2 kihívás itala (#68) 8 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21)
5 méregellenállás itala (#51) 7 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20)
2 óriásnövés itala (#60) 22 ragálygomba (#26) 1 rémcserje (#34)
3 sárga gyógyital (#61) 5 sárkányvirág (#32) 13 sötét mák (#23)
14 tejfonál (#28) 17 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
3 velparaj (#35) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 6 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15)
2 duzzadt xenópete (#479) 6 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
8 húsevõ bibe (#151) 8 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 9 molitár háj (#165) 7 nohnetár gumó (#212)
10 nordkristály (#146) 13 õsi relikvia (#17) 13 pirgamit (#152)
2 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 216 arany (#1), 1 ragálygomba (#26), 3 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25), 2 méregellenállás itala (#51), 19 hamis arany (#809), 2 ekinda haj (#147), 1 bajnokok itala (#62), 1 malachit karkötõ (#1241), 2 barna manakõ (#149), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8), 1 harmadik kulcsdarab (#228), 1 nyílpuska (#1285), 1 nyaklánc (#1180), 1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977), 1 szárnyas sisak (#1077).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 zsugorító gyûrû (#200).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLGYÖNGY (233. TÁRGY)
Az asztrális térbõl származó, rejtélyes tárgy, egyike azon furcsa objektumoknak, amelyeket egy pszionicista képes "áthozni" az álmok világából. A levegõn kristályossá keményedõ, gömb alakú tárgy ékszerként KF-elhetõ, ekkor pszionikus támadó képességedet erõsíti.



HARMADIK KULCSDARAB (228. TÁRGY)
Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs nyelve - nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.