Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 21:58:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4157-71

Karakterszám: 4157 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 71 Játékhét: 71
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 19
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 22. 15h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 26.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

GOLGOTA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
*** 8.21. *** Yvan Grosskovics (#6940) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 12.* Gal Etkins felköltözött a következõ szintre. *aug. 13.* Emperor Sir Zaltain pszionikus párviadalban legyõzte Beképzelt Nagycicis Libát. *aug. 13.* Eyyin a Kárhozott pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *aug. 14.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *aug. 16.* Elemináló, a Mágus teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *aug. 21.* Balu, az öreg és Xerxész a Fenevad megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött. *aug. 21.* Rauko teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 21.* Winterfresh gyõzelmet aratott Sleep Dög felett. *aug. 21.* Eyyin a Kárhozott csatában legyõzte Jimmu Palimadrakoszt. *aug. 21.* Eyyin a Kárhozott pszionikus küzdelemben diadalt aratott Korgan Szunoara felett.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 12.* 19-es szolgálatába állt egy morfinder telep. *aug. 12.* 19-est kis híján megölte egy quwarg harcos. *aug. 13.* Csendes Don szolgálatába állt egy manapoid. *aug. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Thief felett. *aug. 14.* Kronx csatában legyõzte Zsémbecskét. *aug. 14.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *aug. 15.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *aug. 21.* Fire Raptor és Werrien Gilorel megküzdöttek egymással, és Fire Raptor gyõzött. *aug. 21.* Avvocato Terrasini és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 21.* Lord Khalel elsõként ért el 39-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

e 1 élelemszerzés
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz. Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved van. Orgling szolga jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

pv 6 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

h 8 1143 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen elektromos fal varázslatod ereje 15. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 147 1018 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 bíbor pikkelyvért 94 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

v 147 1060 147. varázslat elmondása
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 pajzs 10 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

v 147 169 147. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy alkímiát. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

v 147 1061 147. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 kerek pajzs 19 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

v 147 134 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 ében láncing 40 arannyá! (-4 vp.) A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 szint alkímia varázslat; [2 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

v 147 1166 147. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 1 csatos öv 10 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

v 147 1183 147. varázslat elmondása
Elõhívsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 aranyozott nyaklánc 70 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

v 147 1242 147. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy alkímiát. Átváltozott 1 díszes karkötõ 32 arannyá! (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

v 147 1227 147. varázslat elmondása
Elmormolsz egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) [2 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

v 147 6 147. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 fogazott tõr 2 arannyá! (-4 vp.) Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [2 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Használd az alkímia varázslatot 10 alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Barlangod bõvítése közben érdekes leletekre bukkanhatsz. Bõvítsd a barlangodat három alkalommal (Használd a B parancsot háromszor)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

gy 80 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

kk 11 klánküldetés
(11. kaland:) Jelentkezel a Klán fõhadiszálláson, hogy készen állsz arra, hogy elkísérd Vokraat professzort az ásatásra. Hosszasan kell várakoznod, de még így is majd elalélsz a megtiszteltetéstõl. A professzor egy törékeny, õsz galetki, hatalmas fején látszik, hogy minden energiáját az agyának fejlesztésére szánta. 50-es intelligenciája van? Vagy 60-as? Mindenesetre, csenevész csápjaival valószínûleg még egy mikropoidot sem tudna agyonsújtani. Mélyen meghajolsz a Klánvezetõ elõtt, aztán útnak indultok az ásatáshoz. Az elsõ incidenst egy nyurga galetki okozza, aki párbajra akarja hívni a professzort!
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Szerencsére, sikerül lebeszélned a fickót szándékára, suttogva mesélsz arról, hogy a professzor csápja egy különlegesen erõs, azonnal ölõ kontaktmérget tartalmaz. Haha, milyen ravasz voltál! Lementek a csatornaszintre, ahol az ásatások folynak. Mozgást észlelsz egy felsõ sziklapárkányról. Egy bizarr formájú torzszülött savat okád a mit sem sejtõ professzorra!
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Elõrevetõdsz, testeddel fogod fel a savat. [15 életpontot sebzõdsz.] A professzor hálásan elmosolyodik, látva a gesztusodat. Felbuzdulva, azt mondod a professzornak, hogy azonnal jössz, csak gondoskodsz a biztonságáról. Felmászol a sziklapárkányra, hogy ellásd a torzszülött baját. Ellenfeled egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elektromos falat. (-12 vp.) A sötét xirnox elindul az orgling szolga felé. Az orgling szolga a sötét xirnox irányába megy. A sötét xirnox és az orgling szolga egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy méregfelhõ! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A sötét xirnox 40 sebzést kap. (-8 vp.) A sötét xirnox kileheli lelkét. Az orgling szolga ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 11/5.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 10% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 37 arany. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+14% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz, miközben magadba szívod az energiát. (+33 varázspont.) Így ni! Továbbindultok a már-már türelmetlen professzorral. Azonban hamarosan újabb problémával kerültök szembe: az utat kõomlás zárja el! Egy alternatív utat kell keresned.
[Nyomkeresés próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid keresgélés után találsz egy másik járatot, amely az ásatáshoz vezet. Surrogó lépteket hallotok. Rossz elõérzedet lesz, és elõresietsz. Ó ne, egy újabb torzszülött, amely nem szeretné, ha odaérnétek! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elektromos fal! (-12 vp.) A quwarg katona megközelíti az orgling szolgát. Az orgling szolga elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és az orgling szolga egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A quwarg katona sebzõdik 46 ép-t. (-8 vp.) A quwarg katona és az orgling szolga egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A quwarg katona sebzõdik 47 ép-t. (-8 vp.) A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 2/24.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut. Viszed, ami mozdítható: 39 arany. Az orgling szolga kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden, ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+33 varázspont.) - Professzor úr, az út tiszta! - kiáltasz hátra. Vokraat professzor elgondolkodva követ, látszik, hogy nem a földi dolgokon jár az esze. Végül megérkeztek az ásatásra. A professzor megköszöni, hogy elkísérted, és a kezedbe nyom egy gyönyörû zafírt!
- A tudás zafírja - mondja. - viseld egészséggel, rendünk jobbjainak szimbóluma! - ezzel beleveti magát egy hosszadalmas megbeszélésbe az ásatás vezetõjével. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [60 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

bb 1 1 11 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, ében nyílpuska (#133) 69 ap, ében láncing (#134) 92 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, barna manakõ (#149) 36 ap, dobótõr (#159) 46 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 184 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, vaspajzs (#1063) 204 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, szürke maszk (#1093) 176 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, zangrozi csizma (#1123) 176 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, díszes köpeny (#1138) 165 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, díszes köntös (#1153) 176 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, kõrisfa íj (#1273) 204 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 157 ap, vívótõr (#1303) 176 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, hosszú lándzsa (#1333) 204 ap, a védekezés könnyû láncinge (#4631) 386 ap, a titán könnyû pikkelyvértje (#5516) 386 ap, a titán csizmája (#5620) 126 ap, a gladiátor láncinge (#5980) 207 ap, a gladiátor vas mellvértje (#5998) 954 ap, a mágus csizmája (#10120) 126 ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 331 ap, a lich nagy pajzsa (#11862) 538 ap, a lich zöld köntöse (#11951) 331 ap, a majom kõamulettje (#14246) 331 ap, a sas szarvas sisakja (#15928) 816 ap, a sas könnyû nyílpuskája (#16136) 386 ap, az elefánt vas lemezpáncélja (#16301) 496 ap, az elefánt nagy pajzsa (#16362) 538 ap, a természet köpenye (#16885) 121 ap, a torony csonttõre (#18401) 331 ap, az energia lándzsája (#18880) 138 ap, a küzdelem vassisakja (#20426) 350 ap, a küzdelem görbekardja (#20666) 350 ap, a gyõzelem könnyû íja (#21071) 350 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 350 ap, a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 237 ap, a tûz nyílpuskája (#22435) 103 ap, a jég vas mellvértje (#22648) 750 ap, a jég könnyû nyílpuskája (#22886) 237 ap, a jég csonttõre (#22901) 182 ap, az enyészet csizmája (#23170) 69 ap, a villám csatos öve (#23666) 176 ap, a villám karkötõje (#23740) 69 ap, a méreg sárga öve (#24117) 336 ap, a regenerálódás pajzsa (#24460) 80 ap, a sün bronz mellvértje (#24897) 483 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 367 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 182 ap, a yeti szárnyas sisakja (#26277) 367 ap, a yeti bronz amulettje (#26398) 585 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 182 ap, a sav átlátszó köntöse (#26802) 345 ap, a sav háromszögszimbóluma (#26862) 358 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 182 ap, a sav díszes karkötõje (#26892) 345 ap, a sav hosszú íja (#26922) 367 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 201 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 345 ap, az elektromosság nyaklánca (#27280) 75 ap, a légzés szárnyas sisakja (#27627) 367 ap, a légzés sárga öve (#27717) 336 ap, a légzés nyaklánca (#27730) 75 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122) 345 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 193 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 182 ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 201 ap, az ellenállás lándzsája (#28780) 80 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 483 ap, a bûz sisakja (#28975) 80 ap, a sólyom köntöse (#29500) 69 ap, a sólyom hosszú lándzsája (#29683) 612 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lesétálsz a kereskedõhöz. A boltos lopva körülnéz, majd amikor látja, hogy senki nincs a közelben, hozzád hajol.
- Barátom, Golgota, hallottam ám egyet s mást rólad! Úgy hírlik, ügyes tolvaj vagy. - kifejezéstelen szemmel bámulsz a boltosra, mire õ folytatja tovább. - Volna számodra egy megbízásom. El kéne lopnod valamit... valami nagyon különlegeset! Ha érdekel a dolog, busásan megfizetlek.
- Nos, elõször is a "busás" fogalmát kellene tisztáznunk, meg hogy mennyire veszélyes a feladat, aztán eldöntöm, hogy elvállalom-e.
- A feladat egyáltalán nem nehéz! És egy különleges varázstárgyat kapsz tõlem ajándékba, ha sikerrel teljesítheted. Ennél többet nem mondhatok addig, amíg el nem kötelezed magad! (5. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.
[be 11:] Elhagyod a boltot. Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 11-es Klánkalandot (KK 11)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Micsoda bosszúság! A Mutánsok állandóan borsot törnek az orrunk alá. Ezúttal mindenhová szárazföldi uborkákat helyeztek, hogy azok bûzös kipárolgásukkal tönkretegyék az amúgy is sérülékeny õsi maradványokat! Azonnal kell cselekednünk - takaríts el legalább ötöt ezekbõl a gusztustalan lényekbõl!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. A nagyobb elementál fatty tüzet lehel rád. (26 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolga a nagyobb elementál fattyat támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 27 ép-t. (-8 vp.) Az orgling szolga a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (24 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 26 ép-t. (-8 vp.) Az orgling szolga a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 22/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Szolgáidnak is jut 13%. Elrakod a zsákmányt, ami 38 arany. Az orgling szolga habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+59 életpont.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 22 ép-t. Az orgling szolga 22 ép-t sebzõdik. Az orgling szolga holtan terül el. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. (-12 vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). 19 ép-t sebzõdtél. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A káoszmágus 20 ép-t sebzõdik. (-8 vp.)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy halál csókját. Ezt most megúsztad. Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus 23 sebzést kap. (-8 vp.)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy halál csókja varázslatot. 33 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus 33 sebzést kap. (-8 vp.) A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/22.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a kígyó nehéz nyílpuskája és 40 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+82 életpont.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted levõ kövekbõl. (+33 varázspont.) [52 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (338. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 rémcserjét. [ld. enc.] Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy lidércláng (#85) [aura: hidegimmunitás: 7.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) A lidércláng megközelíti az orgling szolgát. Az orgling szolga a lidérclángot rohamozza. A lidércláng és az orgling szolga egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A lidércláng 41 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A lidércláng kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/18.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 13%. Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (458. kaland, összköltsége 20 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 20 ép-t sebzõdtél. Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. Elmondasz egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) Az orgling szolga elindul az elektraton felé. Az orgling szolga sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 17 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. 30 ép-t sebzõdtél. Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az elektraton sebzõdik 23 ép-t. (-8 vp.) Az elektraton kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Sebzõdsz 25 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. Az elektromancer sebzõdik 2 ép-t. (-8 vp.)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling szolga: 0/24.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+87 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

ep 18 75 5 építed a 18. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 12. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 328 sebzést okoztál, és 231 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 242 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Golgota, egy testén stigmákat viselõ, füstszagú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 71. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (12) / 3.80
[2] IQ: 14 (22) / 6.35
[3] ügyesség: 4 (8) / 1.70
[4] egészség: 9 (13) / 0.89
[5] mágia: 9 (10) / 2.44
[6] gyorsaság: 6 (4) / 2.70
[9] Méret/ép: 94 (101) / 96
Min. méret: 80
Barlangméret: 94
PONTJAID
Varázspont: 104 / 3
Képességpont: 27 / 52% [21]
Hõsi pont: 21 (7)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 31%
Galetki erõ: 359 / 283
Hírnév : 257
Jóllakottság: 54%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 55 (0)
Galetki gyõzelmek: 16 (0)
Torzsz. csaták: 297 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 259 (5)
Leölt torzszülött: 394 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 37 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz barna manakövet. 2.) Használd a B parancsot háromszor! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 15 (20) / 8.01 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 8 (10) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.45 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.77 [47] zárnyitás: 4 / 0.51
[48] mászás: 5 / 1.31 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 0.36
[52] auraészlelés: 1 / 0.60 [53] ékszerészet: 2 / 0.25 [55] szívósság: 1 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 3 (7) / 1 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.09 [58] nyomkeresés: 3 / 1.20
[59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.15 [62] lopás: 9 / 0.30 [64] átokszórás: 4 / 1.65
[65] álcázás: 1 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 0.60 [67] régészet: 7 / 6.03
[68] zene: 5 / 0.80 [69] tanulás: 6 / 2.81 [70] idézés: 8 / 0.70

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0.99 [101] szakért.: 4 / 1.20      
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.56     a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.44 [149] dimenziókapu: 3 / 0.12 [143] elektromos fal: 15 / 5.20
[11] elektromos kéz: 8 / 0.48 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 6 / 3.04
[152] felejtés: 8 / 0.24 [17] gránitbõr: 12 / 0.88 [13] jégcsóva: 3 / 2.69
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.32
[27] kisebb gyógyítás: 2 / 1.16 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.72 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [22] villámsújtás: 17 / 15.70    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] orgling szolga 30/0 89% 155% 4 / 1.61 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 8
p
p
p
pv 6
2. Makró
le 169 195 213 5291 15611
le 16931 208 193 194
3. Makró
kf 169 195 193 194 213
kf 5291 15611 16931 208

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos fal t.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 100.
2: villámsújtás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 99.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:120% ép:30%; PV 6 8; L 20 149; HE 3; I 50 3 45;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület), #15 (4. épület), #19 (9. épület), #415 (69. forduló), #461 (70. forduló), #338 (71. forduló), #458 (71. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4157.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 khaldoran öv (#137) * 1 a tolvaj bronz mellvértje (#9147) 1 Xantin bõröve (#169)
1 a sav nagy pajzsa (#26712) 5 törpe pikkelyvért (#4) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 a titán díszes köntöse (#5653) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a jég láncinge (#22630)
1 az angyalok kék köpenye (#28137) * 1 Xantin ezüstöve (#174) * 1 a tûz vassisakja (#22226)
1 a bérmágus mellvértje (#17245) 1 a sas bõr mellvértje (#15896) 1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507)
1 vassisak (#1076) 1 a torony pajzsa (#18160) 1 csizma (#1120)
1 a védekezés öve (#4765) 1 ében láncing (#134) 1 a kígyó átlátszó köntöse (#19152)

Ékszerek, kincsek
1179 arany (#1) 1 a tudás zafírja (#150) 1 bronzmedál (#207)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 97 drágakõ (#2) * 1 a gepárd karikaszimbóluma (#15611)
* 1 a természet sárgaréz nyaklánca (#16931) * 1 ezüstmedál (#208) 1 bronz amulett (#1198)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a sün malachitgyûrûje (#25077)
1 a sebesség gyûrûje (#13375) 1 az enyészet malachit karkötõje (#23291)

Felszerelés
1 kötél (#128) 3 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 éhínség parányi gyöngye (#204) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) 14 kerek kõ (#11) 3 harci fejsze (#12)
1 a harcos barbár lándzsája (#8081) 1 tõr (#1300) 1 fogazott tõr (#6)
4 rozsdás kard (#131) * 1 a Kõ Kardja (#216) 1 kard (#1315)
7 sziklarepesz (#13) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 a majom hosszú íja (#14322)
1 az angyalok könnyû íja (#28271) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 2 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 8 üvegcse (#14) 9 winropu moha (#22)
4 fehér gyógyital (#50) 7 mátekel gomba (#21) 14 sötét mák (#23)
1 tûzlehelet itala (#53) 8 gyilkos boróka (#27) 1 rémcserje (#34)
3 védelem itala (#59) 7 ragálygomba (#26) 9 tejfonál (#28)
7 liánvirág (#24) 11 hónakkupók (#30) 2 óriásnövés itala (#60)
12 elonotichlan (#31) 11 mézfû (#29) 2 gázlehelet itala (#57)
4 elfu moha (#33) 6 mitulen fû (#20) 5 sárkányvirág (#32)
3 sárga gyógyital (#61)

Egyéb kacatok
5 nordkristály (#146) 2 ekinda haj (#147) 11 pirgamit (#152)
8 mandibula (#157) 2 molitár háj (#165) 1 lemúr hártya (#161)
1 elektronit (#141) 5 bolhedor szárny (#15) 3 yeti csont (#160)
1 húsevõ bibe (#151) 5 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a füvész köpenye #193 (3), a tolvaj vándorcsizmája #9221 (9), az élet malachit karkötõje #5291 (7), a mágia szimbóluma #3460 (4), a tûz fogazott kardja #22468 (4), a tûz malachit karkötõje #22391 (5), az elfek köpenye #10585 (4), a lich sárgaréz nyaklánca #11981 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A TUDÁS ZAFÍRJA (150. TÁRGY)
Ezt a fantasztikus ékszert a magasrangú Tudósok ajándékozzák, cserébe bizonyos szolgálatokért. A zafírt büszkén hordhatod a KF 150 paranccsal. A dicsõségen kívül persze a csodás drágakõ mágikus képességei sem elhanyagolhatóak. A tudás zafírját csakis a Tudós Klán tagjai használhatják.



NAGYOBB ELEMENTÁL FATTY (100. LÉNY)
A lassan kifejlõdõ elementál fattyak egyre hatalmasabbak lesznek, és elpusztítanak mindent, ami útjukba kerül. A forgó, színes fényben villódzó energiakavalkád kezd testet ölteni, ahogy a föld, a tûz, a levegõ és a víz furcsa egyveleggé gyúródik belsejében. Persze mondani sem kell, az elemi támadásokra szinte teljesen immúnis, de mágiával és hagyományos fegyverekkel azért megsebezhetõ, anyagi volta miatt, bár készülj fel rá, hogy az elemek segítségével magát tökéletesen álcázni képes teremtmény meglepetésszerûen fog támadni. A legyõzésekor visszamaradó ásványi anyagok a kõevõknek és esetleg a micinistáknak jelenthetnek élelmet.



RÉMCSERJE (34. TÁRGY)
Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos, nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]



ELEKTROMANCER (98. LÉNY)
Az elektromancerek elvadult villámmágusok, õsi galetkik leszármazottjai akik a villámmágia tökélyre fejlesztését választották a testfejlesztés útja helyett, és ezért kitaszította õket a társadalom. Napjainkban ugyanúgy vadásznak rájuk, mint bármely torzszülöttre. Az elektromancerek még így is elértek valamit, ami kevés galetkinek sikerült: megszelidítették és szolgálatra fogták az elektratonokat, sõt, hatalmuk egy részét is ezektõl a titokzatos lényektõl nyerik. Az elektromancer mágiafalók és piromádok számára jelenthet táplálékot.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.