Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 11:27:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 11:28:02 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 11:28:10 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4154-188

Karakterszám: 4154 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 188 Játékhét: 208
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 15
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 15. 15h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2005. feb. 18.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

LLYS MELDRYN KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Pokoli Maximilián, egy démon.Halálos, gyúlékony kipárolgásaitól, isteni hatalmától retteg minden nõ és férfi. [aura: 17-es méretû 16-os szintû jobb karom.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a bölcsesség márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a tudás zafírja, a regenerálódás díszes karkötõje, a szívósság díszes karkötõje, zafír érdemrend, a harcos malachit karkötõje, a bûz koponya amulettje, a tökéletesség csatos öve, Yssuf tõre, a bûz szöges pajzsa, a bûz fekete csizmája, a tökéletesség márványgyûrûje, galetki érdemérem, Ödlerk nyakörv, a gepárd könnyû íja, az óriás márványgyûrûje, az óriás lovagi lemezpáncélja, a törpék kék köpenye, a szellemek ezüst fejpántja, a bénaság fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Verjen meg a búbánat!" Így válaszolsz: "Te kékorrú pocokvadító!" Így szól hozzád: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Rögtön visszavágsz: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Pokoli Maximilián szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+8% lélekenergia.)
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, zangrozi csizma, szivárvány karkötõ, a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség ezüst fülbevalója, Lord Akryl maszkja, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, Végzetpenge, a természet háromszögszimbóluma, a kobra gyalogos lándzsája, Xantin aranyöve, az Õrzõk ében karkötõje, a tökéletesség vívótõre, a tûz keresztszimbóluma, óriás fülbevaló, aréna cápacsont érme, kõmûves kalapács. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Muninn már ott várakozik. Õ nyert!
** 4. NAP ** Meglátogat egy galetki: José Desperato, egy idegesítõen csápos, hidraulikus láblengetõvel mászkáló férfi. [aura: 7-es gázpajzs.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje, ezüstmedál, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom sárgaréz nyaklánca, Ödlerkbél íj, a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, ében láncing, a mágia smaragdja, a sólyom díszes fejpántja, galetki érdemérem, a sólyom keresztszimbóluma, szerencsekõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, José Desperato már ott várakozik. Õ nyert!
** 6. NAP ** Épp hozzád néz be Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. [aura: régészet: 10.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a titán sárgaréz nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a légzés díszes karkötõje, a kobra ónixgyûrûje, aréna vas érme, a sün könnyû íja, a hatalom rubinja, a kobra kerek pajzsa, spanyolcsizma, a bûz gyûrûje, a tökéletesség gyalogos lándzsája, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, vörös karkötõ, káoszkígyó vért, a méreg halotti maszkja, a mentát fogazott kardja, az elfek utazóköpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Nem késel a válasszal: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Így szól hozzád: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Ezt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Nem késel a válasszal: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Így szól hozzád: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Nem késel a válasszal: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Nem késel a válasszal: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Jimmu Palimadrakosz semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+8% lélekenergia.)
** 7. NAP ** Épp hozzád néz be Félénk Mimóza, egy teltkarcsú, ezüstös hajú nõ. [aura: csapdakészítés: 11.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, a bérmágus kék köpenye, a bérmágus csontamulettje, a nyomkeresés fejpántja, a gladiátor szöges öve, a sebezhetetlenség vívótõre, aréna bronz érme, Abarrun fülbevalója, a tudás zafírja, az elfek lovagi lemezpáncélja, a bérmágus díszes karkötõje, a bölcsesség hosszú íja, a kobra bronz amulettje, a kobra fekete csizmája, az enyészet márványgyûrûje, az elfek díszes karkötõje, a gólem ónixgyûrûje, arany nadrág, a majom nagy pajzsa, a kobra hosszú lándzsája, a titán ezüst fülbevalója, a ragadozó görbekardja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a gyászoló mourg. [ld. enc.]
Felépült az itató.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7673.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 10.* Mikanno Hosi Kanpokusant kis híján megölte egy kaszás király. *jan. 12.* Dorth a Mérgek Urát legyõzte harcban egy zombi mester. *jan. 14.* Dorth a Mérgek Ura csatában legyõzte Lord Tilet. *jan. 17.* Dr. Hannibal Lechtert kis híján megölte egy kaszás király. *jan. 19.* Dorth a Mérgek Urát majdnem felfalta egy zombi mester. *jan. 20.* Fantuszt kis híján megölte egy xenomorph csecsemõ. *jan. 24.* Boszorkány Nikki felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Jimmu Palimadrakosz teljesítette az 1. küldetést, amit a boltban kapott. *jan. 31.* Dirten teljesítette a 17. küldetést, amit az akadémián kapott. *jan. 31.* Fantuszt majdnem felfalta egy xenomorph gyermek.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 22.* Alba Regina és Il Shen Long pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *dec. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Snick felett. *dec. 15.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Lázadó Szolgát. *dec. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *dec. 23.* Avvocato Terrasini és Marconi megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *dec. 31.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *jan. 3.* Avvocato Terrasini és Prizmat pszi párbajt vívtak. Avvocato Terrasini került ki gyõztesen. *jan. 5.* Clow és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *jan. 6.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy xenomorph gyermek.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 808.]

ep 15 75 3 építed a 15. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a nekrofun trón felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

ep 24 75 3 építed a 24. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]
szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az élõ cseppkõ pihenni fog. A quwarg katona pihenni fog. A quwarg katona pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 9 60 élelemszerzés
Elmész egy gombafarmra dolgozni, ahol fizetségképp olyan ételt kapsz, amelyre szolgáidnak szüksége van. Azért reméled, hogy ez nem fog sûrûn megismétlõdni, jobb lenne az élelmiszerszükségletet inkább vadászattal biztosítani. Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

v 159 7945 1 159. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Llys Meldryn vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 728.]

v 155 155. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+27% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 725.]

v 158 158. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-3 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 724.]

v 157 157. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy láthatatlanságot. (-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 721.]

kno 65 15 65. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 721.]

m 12 11 8 1111 1141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 12,10) Északra mész tovább. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben nohnetár tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 2 rágcsálót kapott, és az állatokat napi 7 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -45 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 6 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -46 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 7-es fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 23 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 6-os fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 12,9) A folyosó északra tart. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (varázspontod maximális lett.)
(M 12,8) A négy égtáj közül északot választod. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 12,7) Észak felé mész a labirintusban. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Felemelve a légzés hosszú íját, a 2. szélfivér rád lõ. Mellé! A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. Mellé! Az 1. szélfivér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. szélfivért próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. szélfivért. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (87 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. szélfivér rád támad. A 2. szélfivér mérgezõ gázt fúj rád. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. szélfivért. Villámokat köpsz. (91 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér rád veti magát. A 2. szélfivér mérgezõ gázt fúj rád. (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. szélfivér rád veti magát. A 2. szélfivér mérgezõ gázt fúj rád. (15 ép-t sebzõdtél). A 2. szélfivért próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (92 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 359 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 a légzés hosszú íja és 95 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+28 életpont.)
(M 12,6) A folyosó északra vezet. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 12,5) Észak felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,5) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A halál apostola irányába mozogsz. A halál apostola máris elõtted terem! A halál apostolát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (32 sebzés). A halál apostola rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Mellétrafált a balfácán. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (95 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (39 sebzés). A halál apostola kileheli lelkét.
[A csatában összesen 242 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+60%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 35 arany.
(M 11,4) Északi irányba folyatod utadat. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elõhív egy dermesztés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A zafír kaletrich irányába mozogsz. A zafír kaletrichet próbálod megsebezni. A bûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (28 ép-t sebeztél). Az ellenállás vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (20 ép-t sebeztél). A gladiátor gyalogos lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál. A bûz gyalogos lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (24 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A zafír kaletrich rád veti magát. A zafír kaletrich villámokat köp feléd. (20 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír kaletrichet. A bûz fogazott kardját forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Meglengetve az ellenállás vívótõrét, próbálsz lesújtani. Nem találtál. A gladiátor gyalogos lándzsáját forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A bûz gyalogos lándzsájával támadsz. (16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A zafír kaletrich téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (21 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír kaletrichet. A bûz fogazott kardjával lesújtasz. (23 ép-t sebeztél). Az ellenállás vívótõrével lesújtasz. (20 ép-t sebeztél). Meglengetve a gladiátor gyalogos lándzsáját, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). A bûz gyalogos lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+27% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+33 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 684.]

k 9 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207).

*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidérc varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. Rezisztálod a varázslatot. Megrohamozod a keyrasi démonlidércet. A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (67 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (70 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy démonlidérc esszencia és 36 arany.
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

ht 0 0 0 213 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

hp 3 76 15 213 110 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

hp 3 56 15 213 110 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

h 14 3 23 25 27 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Csodás! Az italnak lassan szép kék színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 3 villámlehelet italát.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]

mak 2 4 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
pv 2 1 portyázás viselkedés
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

p portyázás
[Parancs 2. makróba tárolva.] Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (212. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Szertartásosan üdvözöl Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. [aura: 7-es kineport.] A Tolvajok klánjának betörõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Trükkös fülbevaló, a kobra rövid tõre, a villám bronz mellvértje, a bûz hosszú íja, a villám karkötõje, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a villám díszes karkötõje, a villám malachit karkötõje, a villám ezüst fejpántja, a villám márványgyûrûje, a villám fekete csizmája, a sebesség rövid tõre, az Õrzõk ében karkötõje, arany orgling fétis, a villám kerek pajzsa, a villám karikaszimbóluma, ametiszt szkarabeusz, bronz tanítványköpeny, a törpék márványgyûrûje, aranyozott villámöv, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, aréna csont érme, a kígyó görbekardja, a villám bronz amulettje, a bénaság fülbevalója. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a szerencsekõ. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Thief létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Thief elmormol egy sárkányleheletet. Összegyûjtve mágikus energiáit, Donor, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Donor, a rovarsámán elmormol egy jégpajzs varázslatot. Thief irányába mozogsz. Thiefet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (72 ép-t sebeztél). Thief regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Donor, a rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak. Thief téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (110 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-10 ép.) Támadod Thiefet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (72 ép-t sebeztél). Thief ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Donor, a rovarsámán elmormol egy gigaöklöt. A természet díszes karkötõje megsemmisült! 13 ép-t sebzõdtél. Megtámadod Donor, a rovarsámánt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (21 sebzés). Donor, a rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 256 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+120 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 620.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû, zöld szemû, magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a harcos sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tolvaj nyaklánca, a tolvaj karikaszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a harcmûvész fekete csizmája, az elefánt ezüst fejpántja, a harcmûvész átlátszó köntöse, a kobra malachit karkötõje, szerencsekõ, az angyalok díszes karkötõje, a gepárd könnyû pikkelyvértje. Köszönés helyett ezt kiáltod: "De vastag bõr van a képeden!" Dühösen kiabálja vissza: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõvel folytatod: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Azonnal visszavág: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Dühösen kiabálja vissza: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Jól odamondasz neki: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Azonnal visszavág: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (398. kaland, összköltsége 35 TVP.) Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik "galetkitanyához". A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Megindulsz befelé.
Vendéglátód Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. [aura: idézés: 5.] A Pszionicisták klánjának pszionicista-jelölt rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, az óriás díszes köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az enyészet ezüst nyaklánca, óriás fülbevaló, hõsi jelvény, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a káosz lüktetõ nyaklánca, a szívósság ezüst nyaklánca, a mentát gyöngye, galetkifej karkötõ, aréna bronz érme, platina nadrág, ozin fülkarika, gyémánt pszi váll-lap, az Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete maszkja, galetki érdemérem. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Mikanno Hosi Kanpokusan ellõ egy gránitbõr varázslatot. Mikanno Hosi Kanpokusan elmond egy óriáserõ varázslatot. Megközelíted Mikanno Hosi Kanpokusant. Támadod Mikanno Hosi Kanpokusant. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (84 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés). Regenerálsz (+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Mikanno Hosi Kanpokusant próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (74 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés). Mikanno Hosi Kanpokusan rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (44 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Mikanno Hosi Kanpokusant. Villámokat köpsz. (77 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). Mikanno Hosi Kanpokusan rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (46 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Megtámadod Mikanno Hosi Kanpokusant. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (80 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (4 sebzés). Mikanno Hosi Kanpokusan összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+78 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]

pv 2 3 4 5 portyázás viselkedés
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]

bb 1 4 1 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, törp szekerce (#235) 87 ap, khazdar taréj (#268) 28 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, görbekard (#1316) 39 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a mágia karikaszimbóluma (#3461) 203 ap, az élet könnyû nyílpuskája (#5336) 237 ap, a titán bõr mellvértje (#5546) 336 ap, a gladiátor átlátszó köntöse (#6102) 392 ap, a gladiátor barbár lándzsája (#6281) 266 ap, a törpék kõamulettje (#6596) 252 ap, a hatalom sárga öve (#7017) 386 ap, a hatalom csontamulettje (#7047) 392 ap, a kobra gyalogos lándzsája (#7632) 409 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 350 ap, a harcos vándorcsizmája (#7871) 252 ap, a harcos malachit karkötõje (#7991) 252 ap, az óriás könnyû pikkelyvértje (#8666) 294 ap, az óriás kerek pajzsa (#8711) 266 ap, az óriás kõamulettje (#8846) 252 ap, az óriás háromszögszimbóluma (#8862) 403 ap, a tolvaj aranyozott nyaklánca (#9283) 613 ap, a mágus kõrisfa íja (#10273) 621 ap, a merénylõ kerek pajzsa (#10961) 266 ap, a merénylõ vassisakja (#10976) 266 ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 252 ap, a merénylõ szöges öve (#11068) 592 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 392 ap, a tudós könnyû íja (#11621) 266 ap, a remete szürke maszkja (#12343) 600 ap, a remete díszes köntöse (#12403) 600 ap, a remete ezüst fülbevalója (#12507) 386 ap, a remete vívótõre (#12553) 600 ap, a sebesség ezüst fülbevalója (#13407) 386 ap, a harcmûvész nehéz harci nyílpuskája (#13889) 959 ap, a szívósság bíbor láncinge (#14532) 514 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 247 ap, az elefánt bíbor láncinge (#16332) 514 ap, a bérmágus barbár lándzsája (#17531) 266 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 266 ap, az energia szárnyas sisakja (#18627) 409 ap, a sebezhetetlenség rövid tõre (#19752) 392 ap, a ragadozó csontmaszkja (#19992) 392 ap, a ragadozó csontamulettje (#20097) 392 ap, a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) 392 ap, a túlélés malachitgyûrûje (#21477) 392 ap, a túlélés gyalogos lándzsája (#21582) 409 ap, a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) 407 ap, a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 474 ap, a tökéletesség szürke maszkja (#21793) 600 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 361 ap, a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) 468 ap, a tökéletesség kõamulettje (#21896) 365 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 468 ap, a jég átlátszó köntöse (#22752) 262 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 262 ap, a jég ezüst fülbevalója (#22857) 256 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141) 138 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 138 ap, az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 273 ap, az enyészet ónixgyûrûje (#23278) 445 ap, az enyészet rövid tõre (#23352) 262 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 279 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 153 ap, a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) 264 ap, a teknõs könnyû láncinge (#25331) 237 ap, a teknõs ezüst nyaklánca (#25482) 273 ap, a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 256 ap, a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586) 180 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 153 ap, a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) 180 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 237 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 256 ap, a sav vassisakja (#26726) 153 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 264 ap, az elektromosság szöges öve (#27268) 436 ap, a légzés csepp fülbevalója (#27806) 134 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok nagy pajzsa (#28062) 279 ap, az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) 147 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 138 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 262 ap, a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) 147 ap, a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 256 ap.

[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 564.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: egészség: 12.].

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az arachnid sámánt. Megtámadod az arachnid sámánt. Villámokat köpsz. (88 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mágikus ûr! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (93 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés). Az arachnid sámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 554.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 554.]
szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az élõ cseppkõ harcolni fog. A quwarg katona harcolni fog. A quwarg katona harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 554.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenomorph csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.] és egy xenomorph embrió (#417). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Isaura a xenomorph embriót lövi. (2 találattal 43 sebzést okozott.) A xenomorph csecsemõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorph csecsemõ feléd rohan. A xenomorph embrió elindul a 2. quwarg katona felé. Don Alonso elindul a xenomorph embrió felé. A 2. quwarg katona elindul a xenomorph embrió felé. A xenomorph csecsemõt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (93 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (39 sebzés). A xenomorph csecsemõ rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Lecsap rád bal karmával. Elkerülted. A xenomorph embrió és a 2. quwarg katona egymással harcolnak. Don Alonso a xenomorph embriót támadja. a xenomorph embrió lebénult. A xenomorph embrió holtan terül el. A xenomorph csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Isaura a xenomorph csecsemõ irányába megy. A xenomorph csecsemõt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (34 sebzés). A xenomorph csecsemõ holtan terül el.
[A csatában összesen 255 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Isaura: 43/0, Don Alonso: 36/10, a 2. quwarg katona: 27/32.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Szolgáidnak is jut 26%. Quwarg katona 6. szintre lépett! Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ és 38 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1966 sebzést okoztál, és 304 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 556 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 902 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Llys Meldryn, egy ruganyos mozgású, sötét, átható tekintetû, forradásos arcú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 188. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (27) / 4.31
[2] IQ: 12 (16) / 5.35
[3] ügyesség: 40 (58) / 4.99
[4] egészség: 17 (18) / 0.76
[5] mágia: 10 (14) / 4.67
[6] gyorsaság: 22 (21) / 4.77
[9] Méret/ép: 200 (208) / 208
Min. méret: 197
Barlangméret: 200
PONTJAID
Varázspont: 167 / 167
Képességpont: 19 / 33%
Hõsi pont: 35 (20)
Tám.bónusz: 34%
Véd.bónusz: 55%
Galetki erõ: 780 / 363
Hírnév : 4365
Jóllakottság: 85%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 320 (2)
Galetki gyõzelmek: 201 (2)
Torzsz. csaták: 1179 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1056 (6)
Leölt torzszülött: 1737 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 64 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (50)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 25% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fejezd be egy szövetségi épület építését. 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hajts végre öt helytartói küldetést!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 41 (61) / 10.19 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 8 (9) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 6 / 0.80 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 6 / 2.60
[21] elkt.immunitás: 6 / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 5 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0.38
[24] rezisztencia: 17 (23) / 0.20 [25] bûz: 16 (29) / 0.02 [26] lõfegyver: 3 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.75 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.48 [47] zárnyitás: 8 / 4.43
[48] mászás: 12 / 8.96 [49] rugalmasság: 6 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.91
[51] transzformáció: 5 / 1.35 [52] auraészlelés: 7 / 3.68 [53] ékszerészet: 4 / 0.54
[54] kereskedelem: 8 / 6.04 [55] szívósság: 12 / 0.30 [56] varázsitalfõzés: 8 / 2.28
[57] gyógynövények: 8 / 2.27 [58] nyomkeresés: 14 / 1.32 [59] vezetõkészség: 9 / 0.60
[63] éberség: 10 (20) / 2.33 [64] átokszórás: 13 (14) / 1.45 [65] álcázás: 16 / 0.34
[66] lopakodás: 6 / 4.06 [67] régészet: 10 / 8.72 [68] zene: 6 / 0.95
[69] tanulás: 10 / 6.75 [70] idézés: 3 / 0.25 [71] javítás: 14 / 2.46
[72] építés: 8 / 6.21 [73] felderítés: 6 / 2.90    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 8 / 4.16     a bûz fogazott kardja
bal karom [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 7 / 4.51     az ellenállás vívótõre
jobb karom [106] méret: 2 / 0 [107] szakért.: 4 / 3.85     a gladiátor gyalogos lándzsája
bal mancs [109] méret: 7 / 0 [110] szakért.: 3 / 0.68     a bûz gyalogos lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[42] csendvarázs: 4 / 0.06 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [17] gránitbõr: 10 / 0.38
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [163] kineport: 7 / 1.08 [154] kisebb erõpajzs: 8 / 2.48
[27] kisebb gyógyítás: 4 / 0.06 [158] láth. észlelése: 7 / 2.56 [157] láthatatlanság: 4 / 0.22
[148] méregsemlegesítés: 1 / 0.08 [155] nagyobb erõpajzs: 9 / 0.72 [159] szellemidézés: 7 / 4.16
[167] tombolás: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (1), láth. észlelése (7).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Isaura, az élõ cseppkõ 55/55 186% 140% 10 / 5.50 harcol
[2] Don Alonso, a quwarg katona 63/63 186% 144% 6 / 0.04 harcol
[3] quwarg katona 58/26 153% 148% 4 / 3.41 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 130% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
e 9 60
v 159 7945 1
v 155
v 158
v 157
2. Makró
pv 2 1
ism 3
p
pv 2 3 4 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #98.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #90.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #157.
10: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #301. Prioritás: 101.
11: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110.
12: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110.
2: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 55, és ha ellenfeled #80.
6: gránitbõr v.var. a harc 2. köréig, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #213.
8: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 102, és ha ellenfeled #301.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 50; VI erõ:999% ép:1%; PV 2 3 4 5; PSZ 48 66; BA 9846 9090 9700 7430 9015 4549 5001 6679 9859 15053; HE 9;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5741 234 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #25 (9. épület), #52 (20. épület), #470 (186. forduló), #204 (186. forduló), #212 (188. forduló), #398 (188. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 5. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4154, 9047, 9090, 9015, 4121. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz bõr mellvértje (#28946) 1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 a bûz vassisakja (#28976)
1 a jég kék köpenye (#22737) 1 a káosz vörös öve (#5229) * 1 a kígyó vaspajzsa (#19063)
1 a légzés ezüst láncinge (#27583) * 1 a mentát díszes köntöse (#12853) 1 a méreg vas lemezpáncélja (#23951)
1 a merénylõ lovagi lemezpáncélja (#10902) 1 a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522)
1 a remete bíbor pikkelyvértje (#12268) 1 a remete bõr mellvértje (#12296) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) 1 a szalamandra ezüst láncinge (#25783) 1 a titán csontmaszkja (#5592)
1 a torony zöld köntöse (#18251) 1 a törpék maszkja (#6490) 1 a tudás vándorcsizmája (#2021)
1 a villám díszes fejpántja (#23606) * 1 a villám fekete csizmája (#23622) * 1 a villám szárnyas sisakja (#23577)
1 aranyozott villámöv (#182) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az angyalok elit lemezpáncélja (#28003)
1 az élet sárga öve (#5217) 1 az entek fekete csizmája (#9672) 1 az enyészet vas mellvértje (#23098)
* 1 az ügyesség lovagi lemezpáncélja (#2352) 1 bronz mellvért (#1047) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes villámöv (#177) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kék köpeny (#1137)
1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) * 1 platina villámöv (#187)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vaspajzs (#1063)

Ékszerek, kincsek
* 2 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a gladiátor fényes szimbóluma (#6164)
* 1 a harcos díszes karkötõje (#7992) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kígyó ezüst nyaklánca (#19182)
1 a majom csepp fülbevalója (#14306) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a rend köve (#158)
1 a sav malachitgyûrûje (#26877) * 1 a sebesség ezüst nyaklánca (#13332) 1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007)
1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 1 a szellemek csepp fülbevalója (#15206) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) * 1 a villám díszes karkötõje (#23742) * 2 a villám ezüst nyaklánca (#23682)
* 1 a villám malachitgyûrûje (#23727) 8242 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
1 bronz amulett (#1198) 1 bronzmedál (#207) * 3 cseppkõ gyûrû (#234)
241 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)
6 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 átokkõ (#203) 1 fekete dukát (#218) 3 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a bûz fogazott kardja (#29218) * 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) * 1 a gladiátor gyalogos lándzsája (#6282)
1 a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) 1 a káosz hatalmának lándzsája (#24744) 10 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a légzés hosszúkardja (#27867) 1 a sebesség könnyû nyílpuskája (#13436) 1 a természet görbekardja (#17066)
1 a tökéletesség könnyû íja (#21971) * 1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373) 1 a tudós hosszú íja (#11622)
* 1 az ellenállás vívótõre (#28753) 1 az entek gyalogos lándzsája (#9882) 1 az ügyesség kõrisfa íja (#2623)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 18 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 5 csótányláb (#25)
2 elfu moha (#33) 14 elonotichlan (#31) 1 gázlehelet itala (#57)
2 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 8 hónakkupók (#30)
1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 1 jéglehelet itala (#54)
2 kalmárok itala (#66) 2 kincskeresés itala (#64) 8 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 9 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
4 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37)
6 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72) 17 ragálygomba (#26)
12 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 23 sárkányvirág (#32)
1 savlehelet itala (#55) 2 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
13 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 4 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 3 villámlehelet itala (#56)
1 waarkin (#38) 18 winropu moha (#22) 2 xita uborka (#39)
2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 barna manakõ (#149) 4 bolhedor szárny (#15) 4 démonlidérc esszencia (#272)
1 duzzadt xenópete (#479) 20 ekinda haj (#147) 19 elektronit (#141)
6 húsevõ bibe (#151) 21 káoszkígyó pikkely (#230) 6 khazdar taréj (#268)
3 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161) 24 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 22 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480) 47 õsi relikvia (#17)
22 patkányfog (#270) 20 pirgamit (#152) 4 ratifikátor agy (#236)
2 smaragd esszencia (#229) 9 szójer csáprágó (#231) 18 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség aranyozott fülbevalója #3058 (13), a természet díszes karkötõje #16992 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 211 arany (#1), 2 drágakõ (#2), 2 hónakkupók (#30), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 1 démonlidérc esszencia (#272), 3 villámlehelet itala (#56).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 sötét mák (#23), 3 üvegcse (#14), 3 csótányláb (#25), 2 duzzadt xenópete (#479), 3 gyilkos boróka (#27), 1 szerencsekõ (#197), 1 a természet díszes karkötõje (#16992).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GYÁSZOLÓ MOURG (224. SZÖRNY)
Hatalmas, ébenfekete páncélú, lapos, lomha lények. Ahogy lassan, lehajtott fejjel mozognak, olyan hatást keltenek, mintha gyászolnának valamit, innen kapták nevüket is. Bár nem túl intelligensek, a végtelenségig ragaszkodnak választott párjukhoz - mindig kettesével fogsz velük találkozni. A gyászoló mourgok nem a szint legveszedelmesebb lényei, inkább az önvédelemre törekszenek, mint a támadásra. Mégis, sokan vadásszák õket, a belõlük kinyerhetõ nagy mennyiségû lélekenergia miatt. Ezenfelül a zöldvérûek és tejivók számára jelentenek gazdag táplálékot.



XENOMORPH CSECSEMÕ (419. LÉNY)
A xenomporhpok kikelésük után félelmetes sebességgel fejlõdnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet õket "csecsemõknek" hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával felveszik a versenyt. A csecsemõk hamarosan túlvannak már elsõ zsákmányaikon - bármely szinten keltek is, tetszõleges torzszülöttet képesek elejteni, hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami testükben képes komoly kárt ejteni.



XENOMORPH EMBRIÓ (417. LÉNY)
Miféle torz életforma embriója ez a csupa karom, csupa fog, vérben úszó szemû ocsmányság? Ahogy kikel a petébõl, máris mozog, harap, szaggat, friss zsákmány után néz... A xenomorphok faja irtózatos fenyegetést jelent a Hegy számára, azonnal meg kell állítanotok, és megpucolni a szinteket ezektõl a borzalmas teremtményektõl, mielõtt még teljesen kifejlõdnek és megállíthatatlanok lesznek!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.