Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 02:10:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4151-66

Karakterszám: 4151 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 66 Játékhét: 86
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 140
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 26. 9h:52'
A következõ fordulód táplálható: 2004. aug. 29.

Számládra 100 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

BALAYS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, bronzmedál, a nyomkeresés fejpántja, görbekard, az angyalok karikaszimbóluma, zöld köntös, az energia malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, vándorcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Ogre a renegát harcost, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Huh, jól elszaladt az idõ! Ogre a renegát harcos is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szakács üstje. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos, erõt sugalló tekintetû férfi. A következõket látod nála: pikkelyvért, a káosz rettenetes fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, szimbólum, a tökéletesség vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos, erõt sugalló tekintetû férfi. Felszerelése: pikkelyvért, a káosz rettenetes fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, szimbólum, a tökéletesség vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 7. NAP ** Látogatód érkezik, aki MZ/X, egy férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: a védekezés vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! MZ/X elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az ezüstmedál. [ld. enc.]
** 10. NAP ** Nem átall háborgatni Silverbeast, egy hatalmas agyaraival kedélyesen vigyorgó háromszemû behemót férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, bõrpáncél, öv, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Silverbeast csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 13. NAP ** Nem átall háborgatni Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú, rendkívül megnyerõ mosolyú nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: díszes fejpánt, bõrpáncél, a mágia amulettje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, villámöv. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Lucy Fairt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül Lucy Fair feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+6% jóllakottság)
** 17. NAP ** Felkeresi barlangodat MZ/X, egy férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: parittya, a védekezés vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. A hosszú parti végül véget ér. MZ/X megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság)
** 28. NAP ** Látogatód érkezik, aki Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos, erõt sugalló tekintetû férfi. Felszerelése: pikkelyvért, a káosz rettenetes fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, szimbólum, a tökéletesség vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 28. NAP ** Nem átall háborgatni Godzilla, egy nyakában cápafog nyakéket viselõ, pikkelyes férfi. Viselt tárgyai: fejpánt, bronzmedál, a hatalom kerek pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Godzillát, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság)
** 29. NAP ** Látogatót kapsz, aki Unicorn-Dragon, egy 210 magas, szárnyas õshüllõ férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Viselt tárgyai: a szellemek köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, bronzmedál, maszk. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Unicorn-Dragon feléd mozog. Megindulsz Unicorn-Dragon felé. Már ott is vagy! Unicorn-Dragon rád veti magát. Unicorn-Dragon nótára gyújt. Lesújt rád jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Unicorn-Dragon meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló lélekenergiát.
(+4 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit, akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Fapuma volt, aki 83 orglinggal végzett! A hihetetlenül gyors mozgású, hangosan nyikorgó galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami Sakál lemezpáncélja, egy õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második legtöbb orglingot leölõ galetki ezen a szinten Acélidegzetesszencia volt, aki 49 orglinggal végzett! A vastag,kreol bõrû, kissé büdös, fejéval a plafont súroló galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a majom ezüst fejpántja és az orgling lázadás emlékérme. Aki pedig harmadikként került ki az orglingok pusztításából, az Ogre a renegát harcos volt, aki 45 orglinggal végzett! A hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a gyorsaság malachit karkötõje és az orgling lázadás emlékérme. ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21752.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 30.* Unicorn-Dragon lett az aréna bajnoka. *ápr. 20.* Lagolit csatában legyõzte Redh Rohnt. *ápr. 23.* Lagolit mellé szegõdött egy tûzféreg. *ápr. 27.* Ogre a renegát harcos lett az aréna bajnoka. *máj. 5.* Night Wolf rangja a Mutánsok Klánjában "létforma" lett. *máj. 10.* Lagolit csatában legyõzte Redh Rohnt. *jún. 22.* Lagolit csatában legyõzte Godzillát. *jún. 25.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Gwan Dai,a Hét Pokol Ura felett. *jún. 28.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Tóbiás felett. *júl. 8.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 24.* Fortian mellé szegõdött egy vérfarkas. *már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett. *már. 24.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *már. 25.* Maximilian Ûbertáp mellé szegõdött egy gonosz banya. *ápr. 5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *ápr. 5.* Baltazár szolgálatába állt egy mutilátor kölyök. *ápr. 16.* Brutust legyõzte harcban egy Dubié fivér. *ápr. 19.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *máj. 3.* Alba Regina és Handur pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 3.* Fortiant legyõzte harcban egy orgling szatócs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]

var 29 7 29. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 522.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]

k 411 kaland elvállalása
(411. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 512.]

k 498 kaland elvállalása
(498. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A 2. katapulter céloz, és lõ rád. (14 ép-t sebzett.) Kerek kõvel meglõ téged az 1. katapulter. Nem talált. Megközelíted az 1. katapultert. Megtámadod az 1. katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. katapulter rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Az 1. katapultert próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (21 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). Az 1. katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (12 sebzés). A 2. katapulter rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. katapulter rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Elhibázta. A 2. katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 kerek kõ.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj, belezuhansz egy verembe! (-7 ép.) A továbbvezetõ járat dübörögve lezárul. Átkozódva mászol ki. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 492.]

k 493 kaland elvállalása
(493. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. förtelemférget. Az 1. förtelemféreg feléd mozog. A 2. förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az 1. förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). Az 1. förtelemféreg téged támad. Rád vág farkával. Félrehajoltál. A 2. förtelemféreg rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. förtelemférget. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). Az 1. förtelemféreg kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. 7 ép-t sebzõdtél. A 2. förtelemféreg 8 sebzést kap. A 2. förtelemféreg rád veti magát. Ostorként csattant farkával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). A 2. förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 11 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.)
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikertelen] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, le kell pakolni a földre. Megfogod az elsõt. Irtózatos erejû robbanás rázza meg a helyiséget. (-10 ép.) A továbbvezetõ utat törmelék zárja el. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 461.]

k 314 kaland elvállalása
(314. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (5 sebzés). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Megakad a lábad valamiben. Nyilak süvítenek feléd! (-9 ép.) Rövid idõre elveszted az eszméletedet. Kint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

az 21579 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz második kardja: értéke 130 arany, a sebzése 2D6+1. A következõ képességekkel rendelkezik: +1 hidegimmunitás, +2% védekezés, +1 tûzimmunitás.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 439.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az elemi rint. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Ideje enni! Falni kezdesz. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megrohamozod az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (6 sebzés). Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Megéheztél. Tempósan étkezel. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. Mellé! Megközelíted a katapultert. A katapultert próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). A katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ és 2 kerek kõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (337. kaland, összköltsége 15 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé! A katapulter felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a katapultert. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (9 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (21 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A katapulter holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Viszed, ami mozdítható: 2 kerek kõ és 20 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel elmond egy gránitbõr varázslatot. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a hájas worpelt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Az ételre veted magad. (+11% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. A púpos molad odajön hozzád. A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A púpos moladot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (22 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). A púpos molad holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba feléd mozog. Az 1. fehér amõba rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (19 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. fehér amõba rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Meglóbálva zúz bal csápjával. Elkerülted. Támadod a 2. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (22 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér amõba máris elõtted terem! A 3. fehér amõba rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. El sem talált, haha. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (20 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy förtelemféreg (#27) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi odajön hozzád. Megindulsz a förtelemféreg felé. Már ott is vagy! A förtelemféreg feléd rohan. A zombi rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz. (15 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (4 sebzés). A förtelemféreg rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Elkerülted. A förtelemféreg téged támad. Ostorként csattant farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). A förtelemféreg hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 10 életpontnyit sebzõdsz. A zombi 5 sebzést kap. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zombi rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zombi kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%).
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga máris elõtted terem! Megtámadod az orgling szolgát. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja (5 sebzés). Az orgling szolga rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Elkerülted. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja (4 sebzés). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%).
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a förtelemféreg felé. Már ott is vagy! A förtelemféreg máris elõtted terem! Megtámadod a förtelemférget. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). A förtelemféreg rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A förtelemféreg rád támad. Tekergetve suhint farkával. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). A förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 11 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+21 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. (12 ép-t sebzett.) Megrohamozod a katapultert. Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (18 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A katapulter rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Elhibázta. A katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ. [37 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 698 sebzést okoztál, és 213 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 196 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 420 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Balays, egy közepesen magas, átlagos testalkatú, fõleg mágia iránt érdeklõdõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 66. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 5.85
[2] IQ: 11 / 1.25
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 10 / 2.16
[5] mágia: 10 / 2.94
[6] gyorsaság: 6 (3) / 0.21
[9] Méret/ép: 75 / 49
Min. méret: 73
Barlangméret: 75
PONTJAID
Varázspont: 74 / 68
Képességpont: 11 / 5%
Hõsi pont: 38 (9)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 21%
Galetki erõ: 251 / 172
Hírnév : 919
Jóllakottság: 198%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 101 (1)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 383 (13)
Torzsz. gyõzelmek: 321 (12)
Leölt torzszülött: 412 (19)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 52 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (1)
Speciális képességeid:
+1 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz üvegcsét. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel) [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 13 / 2.56 [15] regeneráció: 6 / 0 [25] bûz: 10 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.95 [47] zárnyitás: 7 / 3.42 [48] mászás: 9 / 2.25
[58] nyomkeresés: 5 / 3.29        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 10 / 4.74 [102] vámpirizáció: 4 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 (2) / 0 [149] dimenziókapu: 5 (6) / 0.06 [11] elektromos kéz: 8 (9) / 0
[29] életszívás: 9 (10) / 0 [15] jégpajzs: 6 (7) / 0.12 [154] kisebb erõpajzs: 12 (13) / 1.16
[27] kisebb gyógyítás: 7 (8) / 0.48 [28] óriáserõ: 5 (6) / 2 [14] vakító fény: 3 (4) / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 11 elektr                  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60; VI erõ:80% ép:25%; PV 1 2 3 5; PSZ 58 47 48; BA 4 7092 7863 5467;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #9 (7. épület), #401 (48. forduló), #218 (63. forduló), #243 (53. forduló), #212 (56. forduló), #343 (54. forduló), #403 (49. forduló), #276 (60. forduló), #493 (64. forduló), #314 (65. forduló), #498 (65. forduló), #436 (37. forduló), #312 (40. forduló), #304 (44. forduló), #233 (43. forduló), #287 (43. forduló), #499 (44. forduló), #426 (45. forduló), #352 (54. forduló), #478 (55. forduló), #337 (66. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bíbor láncing (#1032) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 könnyû láncing (#1031)
1 öv (#1165) 1 sisak (#1075) * 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
590 arany (#1) 14 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 fülbevaló (#1255) * 1 márványgyûrû (#1226)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a káosz második kardja (#21579) 17 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
1 kard (#1315) 26 kerek kõ (#11) 7 kés (#5)
1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 3 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27)
6 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
7 ragálygomba (#26) 5 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
13 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
6 bolhedor szárny (#15) 1 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161)
9 molad púp (#16) 10 nordkristály (#146)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 37 arany (#1), 3 drágakõ (#2), 10 kerek kõ (#11), 1 mitulen fû (#20), 1 liánvirág (#24), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A SZAKÁCS ÜSTJE (192. TÁRGY)
Egy vékony aranyláncon egy parányi varázsital-fõzõ üst lóg. Ez még önmagában kevés lenne a boldogsághoz, de szerencsére a medál némi mágikus kisugárzással is rendelkezik. Ha ezt a piciny ékszert magadra akasztod, (az üst ékszernek számít a KF szempontjából, nem nyakláncnak), akkor a varázsital fõzés szakértelmed kettõvel magasabb lesz.



EZÜSTMEDÁL (208. TÁRGY)
Errõl az apró, mégis gyönyörû ékszer senki sem gondolná, hogy milyen jelentõs mágikus potenciállal bír. Viselõjének sokkal tisztábbak a gondolatai és a mágikus képességét is megnöveli (+2 intelligencia, +1 mágia). Egy ilyen tárgyat mindig érdemes viselnie egy varázslónak!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.