Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 07:05:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4142-105

Karakterszám: 4142 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 105 Játékhét: 124
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 925
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 23. 14h:40'
A következõ fordulód táplálható: 2004. már. 26.

E-mail!

MOROTHAS KALANDJAI




Táborozásod alatt látogatót kapsz! A bolondok, belesétáltak a csapdádba, és egyenként 11 ép-t sebzõdtek! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) (ezüstszínben csillogó aura veszi körül) [aura: 16-os savhurrikán.] és egy orgling szolga (#23) [aura: mágia: 2.].

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy savhurrikánt. 48 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzpajzsot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling szolga rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy gigaöklöt. Az ellenállás díszes sisakja megsemmisült! 16 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzvihart. 6 ép-t sebzõdtél. Az orgling varázslót védi rezisztanciája. Az orgling szolga 92 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi az orgling fattyút. Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. 2 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling varázslót védi rezisztanciája. Az orgling fattyú sebzõdik 87 ép-t. (-18 vp.)
*** 4. KÖR *** Az orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Sebzõdsz 50 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Kissé már éhezel, ezért csak 109 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20001.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 12.* Para Zita a Vérszopó teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 17.* Swami Belananda Yogi pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tündöklõ Csillag felett. *feb. 21.* Attila, a hun teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *már. 11.* Malgias a Rém és Viora pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen. *már. 11.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt. *ápr. 3.* Brumi teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *ápr. 29.* Babe Bwe és Ruh Nestah megküzdöttek egymással, és Babe Bwe gyõzött. *jún. 5.* Llys Meldryn felköltözött a következõ szintre. *jún. 20.* Amorthis teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 1.* Jimmu Palimadrakosz és Paul Muad-dib megküzdöttek egymással, és Jimmu Palimadrakosz gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 11.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *ápr. 14.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy vhrathag pók. *ápr. 23.* Alba Regina és Tigirl pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 25.* Nemesis pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *máj. 6.* Avvocato Terrasini és Raziel megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *máj. 8.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Stanislavát. *máj. 8.* Köpködõ Méregzsák és Arven Klinszinda Grán pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *máj. 26.* Avvocato Terrasini és Tifusz megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *jún. 16.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett. *júl. 1.* Köpködõ Méregzsák és Rafflesia pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

ep 42 75 17 építed a 42. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a barlangfürdõ felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel el is készült a barlangfürdõ! Büszkén csodálod meg, és örülsz, hogy pont te lehettél az a szerencsés, aki befejezted. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+114%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ismét tanultál valamit: +1 építés; [57 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ep 37 75 17 építed a 37. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 200 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a lélekenergia generátor megépítésébõl! Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 18 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 232 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

e 20 élelemszerzés
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

mak 2 4 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
v 159 2355 1 159. varázslat elmondása
[Parancs 2. makróba tárolva.] Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Morothas vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

v 154 154. varázslat elmondása
[Parancs 2. makróba tárolva.] Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
[Parancs 2. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ad 10 aranydukát szerzése
[Parancs 2. makróba tárolva.] Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

kf 269 bekészíted a 269. tárgyat
Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az orgling fétist be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

v 163 281 6482 9100 6955 5741 163. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd a vörös karkötõt Dominia részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 24 9 1036 3 24. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot csábmosoly varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen csábmosoly varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

m 7 14 4414 415 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 6,14) Nyugat felé folytatod a felderítést. Üres szobába érkezel.
(M 5,14) Nyugatra mész tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,13) Észak felé mozogsz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Tudjuk, hogy egy ízben 7 láda mészpor és 6 darab borostyán 513 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 láda mészpor és 3 darab borostyán 324 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy láda mészpor?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 4,14) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,14) Csendben lépkedsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 3,13) A folyosó északra tart. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

m 14 2 810 2212 2334 2335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8 10) A legközelebbi feladat megoldásánál 10 lesz a válaszod.
(M 15,2) Kelet felé mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy nohnetár alomban csak nõstény nohnetár született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 14 mázsa barlangcsigát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa barlangcsigát. Ezek a falánk lények tehát összesen 740 mázsa barlangcsigát pusztítottak el. Hány nohnetár volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [10] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 16,2) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 16,1) Északra mész tovább. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 17,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 18,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (kaptál 20 TVP-t.)
(M 18,2) Déli irányba folyatod utadat. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A zombi herceg megúszta! (-5 vp.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tûzpajzsot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) A zombi herceg odajön hozzád. A zombi mester feléd mozog. A zombi herceg téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). A zombi mester rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. 5 életpontnyit sebzõdsz. A zombi herceg 88 sebzést kap. A zombi mester 91 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) A zombi herceg holtan terül el. A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 4 drágakõ.
(M 18,3) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 17,3) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 18,3) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 18,4) Délre mész tovább. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Gusztustalan feladatot kapsz: Romlott ételt kell enned! Fintorogva elkezded a szájadba tömni az ocsmányságokat.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 18,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

m 9 14 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,14) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 9,13) Északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy tûzpajzs varázslatot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta elmormol egy titánok szele varázslatot. A halál sekrestyése feléd mozog. A halál sekrestyése rád veti magát. Támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. Immúnis vagy a varázslatra. A halál sekrestyése sebzõdik 101 ép-t. A sötét elf nekromanta sebzõdik 105 ép-t. (-18 vp.) A sötét elf nekromanta kileheli lelkét. A halál sekrestyése téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A halál sekrestyése 87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A halál sekrestyése hörögve elterül.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+93%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ és 39 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

k 228 325 kaland elvállalása
(228. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Szõrös, majomszerû torzszülött csorda vesz körbe néhány pillanat alatt. Bár még nem bántanak, tekintetük elég fenyegetõ. Milyen egyszerû lenne egy tömegpusztító varázslattal utat vágni köztük! De aztán megsajnálod õket, látva, hogy csecsemõiket szoptató nõstények is vannak köztük. Ha nem akarnak tovább engedni, legegyszerûbb elereszteni egy min. 6-os szintû csábmosolyt! Ellõsz egy csábmosoly varázslatot. A majmok elérzékenyülten tapogatnak, alig bírod keresztültuszkolni magadat a csordán. Némelyiknek megsimogatod a fejét, hálásan dorombol! (-6 vp.)
Egy terembe érsz, amelynek nincs padlója, ahogy lenézel, feneketlen mélységet látsz. Egy kötél vezet át a mélység fölött. Egy kötelet kötsz a derekadhoz és a falhoz, hogy biztosítsd magad. Megindulsz át, a túloldalra, mint egy igazi kötéltáncos.
[Ügyesség próba 12-es küszöbre: sikeres] Idegõrlõ mutatvány, de végül sikerrel jársz!
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 59 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(325. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Szõrös, majomszerû torzszülött csorda vesz körbe néhány pillanat alatt. Bár még nem bántanak, tekintetük elég fenyegetõ. Milyen egyszerû lenne egy tömegpusztító varázslattal utat vágni köztük! De aztán megsajnálod õket, látva, hogy csecsemõiket szoptató nõstények is vannak köztük. Ha nem akarnak tovább engedni, legegyszerûbb elereszteni egy min. 5-ös szintû csábmosolyt! Varázshatalmad segítségével elmondasz egy csábmosolyt. A majmok elérzékenyülten tapogatnak, alig bírod keresztültuszkolni magadat a csordán. Némelyiknek megsimogatod a fejét, hálásan dorombol! (-6 vp.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az egy ezüst nyaklánc, egy kerek pajzs és egy utazóköpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A voharai szellem végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) A voharai szellem máris elõtted terem! A voharai szellem rád támad. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A voharai szellem sebzõdik 53 ép-t. (-8 vp.) A voharai szellem kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (290. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: méret: 88.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sorvasztás varázslatot. A fekete özvegy végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) A fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson. A fekete özvegy rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (4 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-4 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-4 vp.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sorvasztás varázslatot. A savelementál végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) A savelementál feléd mozog. A savelementál téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (26 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A savelementál 91 sebzést kap. (-8 vp.) A savelementál rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (30 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A savelementál sebzõdik 85 ép-t. (-8 vp.) A savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 35 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-4 vp.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: bûz: 12.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sorvasztás varázslatot. A fekete özvegy elkerülte a varázslatot. (-5 vp.) A fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson. A fekete özvegy téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (10 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A fekete özvegy 71 sebzést kap. (-8 vp.) A fekete özvegy téged támad. Csáprágójával mar. (8 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A fekete özvegy 75 sebzést kap. (-8 vp.) A fekete özvegy hörögve elterül.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+67%). Viszed, ami mozdítható: 28 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Irány befelé!
Odabent fogad Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. [aura: vastag bõr: 20.] A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trükkös fülbevaló, a sebezhetetlenség ónix karkötõje, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a villám díszes karkötõje, a villám malachit karkötõje, a villám bronz amulettje, a villám ezüst fejpántja, a villám csepp fülbevalója, a villám fekete csizmája, Enyészmester, díszes villámöv, a villám utazóköpenye, a sebesség rövid tõre, a tárgyalás gyûrûje, a bûz hosszú íja, a villám kõamulettje, a villám kerek pajzsa, a villám karikaszimbóluma, a villám márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Vese, a rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Vese, a rovarsámán elvarázsol egy jégpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Donor, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Néhány rövid kézmozdulat után Donor, a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot. Thief közelebb jön, hogy támadhasson. Thief téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (82 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-36 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1026 sebzést okoztál, és 356 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 274 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Morothas, egy aszott, törékeny testû, átható pillantású, õszes hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 105. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (10) / 2.62
[2] IQ: 13 (15) / 3.80
[3] ügyesség: 5 (10) / 0.33
[4] egészség: 11 / 4
[5] mágia: 15 (30) / 2.21
[6] gyorsaság: 9 (10) / 0.81
[9] Méret/ép: 112 (121) / 1
Min. méret: 77
Barlangméret: 122
PONTJAID
Varázspont: 354 / 127
Képességpont: 15 / 95%
Hõsi pont: 17 (0)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 533 / 306
Hírnév : 1409
Jóllakottság: 120%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 32 (1)
Galetki gyõzelmek: 7 (0)
Torzsz. csaták: 506 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 433 (5)
Leölt torzszülött: 757 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 32 (3)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 2] 2.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló: 12] 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 9 (12) / 1.60 [17] vastag bõr: 8 (13) / 1.72 [18] tûzimmunitás: 7 (11) / 0.20
[19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 1 (2) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 6 / 0 [25] bûz: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.21 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.38 [47] zárnyitás: 9 / 2.13
[48] mászás: 11 / 8.22 [49] rugalmasság: 3 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.19
[51] transzformáció: 4 / 0.33 [52] auraészlelés: 9 (12) / 0.59 [53] ékszerészet: 3 / 0.44
[54] kereskedelem: 7 / 5.51 [55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.80
[57] gyógynövények: 5 / 2.85 [58] nyomkeresés: 6 / 1.66 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.64
[62] lopás: 5 / 0.20 [63] éberség: 3 / 0.81 [64] átokszórás: 4 / 0.48
[65] álcázás: 5 (7) / 0.63 [66] lopakodás: 3 / 0.65 [67] régészet: 7 / 1.41
[68] zene: 5 / 2.20 [69] tanulás: 6 / 3.08 [70] idézés: 3 (6) / 0.79
[71] javítás: 8 / 1 [72] építés: 8 / 0.98 [73] felderítés: 4 / 0.85

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 1 / 0.79 [101] szakért.: 3 / 0.05     rubin mágusbot
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.33     a gyõzelem görbekardja
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.33     a szalamandra hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (5) / 0.12 [36] csábmosoly: 3 (6) / 0.01 [42] csendvarázs: 1 (4) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.18 [143] elektromos fal: 1 (4) / 0 [11] elektromos kéz: 2 (5) / 0.08
[48] ellenáll.megtörése: 1 (4) / 0 [10] energiatüske: 2 (5) / 0.01 [29] életszívás: 2 (5) / 0.37
[152] felejtés: 12 (15) / 0.04 [172] gázpajzs: 2 (5) / 0.12 [17] gránitbõr: 4 (7) / 3.91
[13] jégcsóva: 3 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.60 [163] kineport: 3 (6) / 0.80
[154] kisebb erõpajzs: 4 (7) / 0.88 [27] kisebb gyógyítás: 11 (14) / 4.62 [146] kontakt.õseiddel: 5 (8) / 2.10
[158] láth. észlelése: 3 (6) / 2.04 [157] láthatatlanság: 1 (4) / 0.12 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.24
[171] savpajzs: 1 (4) / 0 [30] sorvasztás: 1 (4) / 0.82 [159] szellemidézés: 4 (7) / 2.04
[176] szélpajzs: 1 (4) / 0 [19] tûzfal: 2 (5) / 0.49 [16] tûzpajzs: 26 (29) / 3.92
[20] tûzvihar: 26 (29) / 3.98 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.06 [170] villámpajzs: 1 (4) / 0.08
[22] villámsújtás: 26 (29) / 4.78        

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
v 154
gy 80 0 0 50 27
ho 10
v 159 7632
v 158
2. Makró
v 159 2355 1
v 154
bsz 2
ad 10
3. Makró
pv 4 3 8
ism 3
p
pv 4 3 2
4. Makró
b 1
kno 9 2
t 67 16
x 10
5. Makró
pv 2 1
gy
szgy
p
pv 5 3 1

HARCI PROGRAMOD
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 70.
2: tûzpajzs v.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100.
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 60.
4: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 90.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 108.
6: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 20 50 27; VI erõ:300% ép:25%; PV 3 5 2 1; PSZ 48 46 47; BA 92; I 40 3 10 1 63;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #14 (4. épület), #17 (9. épület), #19 (7. épület), #50 (20. épület), #240 (102. forduló), #290 (105. forduló), #486 (95. forduló), #279 (96. forduló), #260 (99. forduló).

SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig 18 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz díszes köntöse (#29053) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a harcmûvész vassisakja (#13676)
1 a küzdelem fekete csizmája (#20472) * 1 a mentát díszes köpenye (#12838) 1 a méreg zöld köntöse (#24101)
1 a remete csatos öve (#12416) * 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812)
* 1 a teknõs vándorcsizmája (#25421) 1 az élet köpenye (#5185) * 1 az energia kerek pajzsa (#18611)
1 az entek köpenye (#9685) * 5 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 Fairlight sipkája (#265) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 nagy pajzs (#1062) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem kõamulettje (#8396) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia nyaklánca (#3430)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a sas háromszögszimbóluma (#16062) 1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031)
1 a szívósság ezüst fülbevalója (#14757) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557)
1 a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 2135 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az enyészet háromszögszimbóluma (#23262) 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)
43 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208)
1 orgling fétis (#269) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 7 üvegszimbólum (#138) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 2 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a gyõzelem görbekardja (#21116) 1 a káosz korrupt kardja (#16629) * 1 a szalamandra hosszúkardja (#26067)
* 1 a torony hosszú íja (#18372) 1 ében nyílpuska (#133) 1 ében tündekard (#132)
1 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12) 8 kerek kõ (#11)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 5 rozsdás kard (#131) * 1 rubin mágusbot (#261)
10 sziklarepesz (#13) 1 Végzetpenge (#215) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33)
1 elonotichlan (#31) 11 gyilkos boróka (#27) 5 hónakkupók (#30)
1 kalmárok itala (#66) 13 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
4 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
3 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 2 ragálygomba (#26)
4 rémcserje (#34) 8 sárkányvirág (#32) 1 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 7 tejfonál (#28) 23 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 13 ekinda haj (#147) 6 elektronit (#141)
12 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lemúr hártya (#161) 3 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 21 õsi relikvia (#17)
3 pirgamit (#152) 4 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 2 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gólem márványgyûrûje #8426 (9), az ellenállás díszes sisakja #28529 (15).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.