Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 15:29:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4121-183

Karakterszám: 4121 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 183 Játékhét: 237
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 416
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 23. 15h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 24.

E-mail!

WINNIRIXI KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 13. NAP ** Bejön a barlangodba Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: a pók smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, a bûz gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, aréna vas érme, a hatalom rubinja, a titán sárgaréz nyaklánca, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, vörös karkötõ, káoszkígyó vért, a kobra kerek pajzsa, a mentát fogazott kardja, a tökéletesség gyalogos lándzsája, az elfek utazóköpenye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany! [A látogatód "ittfelejti" az éhínség parányi gyöngyét de ez csak késõbb derül ki.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg kudarc (-6)64 (-20)60 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)32 (+0)45
2. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)57 (-8)52 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)19 (-13)32
3. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)50 (-8)44 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)6 (-13)19
4. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg +4 méreg (-6)44 (+0)44 Winnirixi semmi semmi (-4)2 (-4)15
5. Jimmu Palimadrakosz Pszi csáp +14 PE (-3)41 (+14)58 Winnirixi semmi semmi (-2)0 (-15)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-23 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 10 arannyal lettél szegényebb.
** 19. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Dominia átadott neked 4 db mandibulát. Te 24 aranyat fizettél.
** 19. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Dominia átadott neked 2 db lemúr hártyát. Te 8 aranyat fizettél.
** 26. NAP ** Látogatót kapsz, aki Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a pók smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, ozin fülkarika, a méreg vándorcsizmája, aréna vas érme, a hatalom rubinja, az elfek utazóköpenye, a méreg halotti maszkja, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, vörös karkötõ, káoszkígyó vért, a kobra kerek pajzsa, a mentát fogazott kardja, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a méreg ezüst nyaklánca, a kobra ónixgyûrûje, a sün könnyû íja, a titán sárgaréz nyaklánca, a puhányság köve, a bûz gyûrûje, a légzés díszes karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg kudarc (-6)64 (-20)60 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)32 (+0)45
2. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)57 (-8)52 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)19 (-13)32
3. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)50 (-8)44 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)6 (-13)19
4. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg +4 méreg (-6)44 (+0)44 Winnirixi semmi semmi (-4)2 (-4)15
5. Jimmu Palimadrakosz Pszi csáp +14 PE (-3)41 (+14)58 Winnirixi semmi semmi (-2)0 (-15)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-23 életpont.)
Mintha a vereség nem lenne elég, 10 arannyal lettél szegényebb!
** 26. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 zöld manaitalt.
** 29. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a pók smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, ozin fülkarika, a méreg vándorcsizmája, az elfek utazóköpenye, aréna vas érme, a hatalom rubinja, a méreg halotti maszkja, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, a kobra kerek pajzsa, a mentát fogazott kardja, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a méreg ezüst nyaklánca, a kobra ónixgyûrûje, a sün könnyû íja, a titán sárgaréz nyaklánca, a bûz gyûrûje, a légzés díszes karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg kudarc (-6)69 (-20)65 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)32 (+0)45
2. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)62 (-8)57 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)19 (-13)32
3. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)55 (-8)49 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)6 (-13)19
4. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg +4 méreg (-6)49 (+0)49 Winnirixi semmi semmi (-4)2 (-4)15
5. Jimmu Palimadrakosz Pszi csáp +14 PE (-3)46 (+14)63 Winnirixi semmi semmi (-2)0 (-15)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-23 életpont.)
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg.
** 35. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 könnyû íjat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 51. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 zöld manaitalt.
** 54. NAP ** Bejön a barlangodba Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal karommal küzdõ békés nõ. A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Zafírja, kék mutációs gyûrû, a természet fekete csizmája, szivárvány karkötõ, a harcos háromszögszimbóluma, sárkányamulett, a törpék hosszú íja, Rogan karkötõje, aréna bronz érme, a törpék malachitgyûrûje, ozin fülkarika, mintrogi erõöv, ezüst porontyköpeny, orgling fétis, arany pszi váll-lap, szivárványkristály, galetki érdemérem, a gyõzelem díszes karkötõje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja, asztrálgyöngy, a gepárd malachit karkötõje, a bénaság fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Csillag Agyvihar -26 PE (-9)56 (+0)75 Winnirixi Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)32 (-26)19
2. Csillag Agyvihar -26 PE (-9)47 (+0)75 Winnirixi Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)19 (-19)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-27 életpont.)
** 57. NAP ** Eljön barlangodba Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. [aura: gyógynövények: 13.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Tárgyai: a pók smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, ozin fülkarika, a bûz gyûrûje, az elfek utazóköpenye, aréna vas érme, a hatalom rubinja, a méreg ezüst nyaklánca, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, a kobra kerek pajzsa, a mentát fogazott kardja, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a méreg halotti maszkja, a kobra ónixgyûrûje, a sün könnyû íja, a titán sárgaréz nyaklánca, a méreg vándorcsizmája, a légzés díszes karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek mindketten 10 aranyat raktok fel.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg kudarc (-6)69 (-20)65 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)32 (+0)45
2. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)62 (-8)57 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)19 (-13)32
3. Jimmu Palimadrakosz Pszi acéltorony -13 PE (-7)55 (-8)49 Winnirixi Sz.áll.roncsolása -8 PE (-13)6 (-13)19
4. Jimmu Palimadrakosz Tudati méreg +4 méreg (-6)49 (+0)49 Winnirixi semmi semmi (-4)2 (-4)15
5. Jimmu Palimadrakosz Pszi csáp +14 PE (-3)46 (+14)63 Winnirixi semmi semmi (-2)0 (-15)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-23 életpont.)
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg.
** 57. NAP ** Látogatót kapsz, aki Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal karommal küzdõ békés nõ. [aura: illat: 18.] A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Zafírja, kék mutációs gyûrû, a természet fekete csizmája, szivárvány karkötõ, a harcos háromszögszimbóluma, sárkányamulett, a törpék hosszú íja, Rogan karkötõje, aréna bronz érme, ozin fülkarika, mintrogi erõöv, ezüst porontyköpeny, orgling fétis, arany pszi váll-lap, szivárványkristály, galetki érdemérem, a gyõzelem díszes karkötõje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja, asztrálgyöngy, a gepárd malachit karkötõje, a bénaság fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Csillag Agyvihar -26 PE (-9)56 (+0)75 Winnirixi Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)32 (-26)19
2. Csillag Agyvihar -26 PE (-9)47 (+0)75 Winnirixi Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)19 (-19)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-27 életpont.)
** 114. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Landrina a Hercegnõ, egy igézõ tekintetû, mandulaszemû ázsiai harcos, fedetlen keblû, gyönyörû nõ. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: Dexkill öve, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, óriás fülbevaló, a kobra csontamulettje, ozin fülkarika, a sólyom átlátszó köntöse, szivárvány karkötõ, a sólyom ezüst fejpántja, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a háború köve, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom ezüst láncinge, a kígyó nehéz nyílpuskája, a sólyom kerek pajzsa, szerencsekõ, a tudás fekete csizmája, a pók smaragdgyûrûje, az ügyesség malachitgyûrûje, az erõ malachitgyûrûje, a teknõs márványgyûrûje, arany orgling fétis, az óriás malachit karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szakadna be a barlangod!" A következõt mondja neked: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Felépült a vadászsarok.

Kissé már éhezel, ezért csak 142 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29789.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 10492.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 8.* Pindurutalagala teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *már. 24.* Fantuszt majdnem felfalta egy szélfivér. *ápr. 11.* Sünkutya a "Rettentõ" és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *máj. 9.* Fantuszt kis híján megölte egy xenó féreg. *máj. 31.* Dorth a Mérgek Ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Leph Arlone a szétszórt felett. *jún. 30.* Dirtent kis híján megölte egy daergaoth lord. *júl. 1.* Leph Arlone a szétszórtat kis híján megölte egy xenomorph királynõ. *júl. 1.* Liendrát majdnem felfalta egy xenomorph királynõ. *aug. 2.* Braveheart Patriotot kis híján megölte egy xenomorph királynõ. *aug. 22.* Black Diamond és Zorthen Nezoferis megküzdöttek egymással, és Black Diamond gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 4.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *már. 18.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *már. 29.* Lady Jade C.-t legyõzte harcban egy Takaidia. *ápr. 12.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Delien Vazoot. *ápr. 14.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 24-es varázsitalfõzés tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 3.* Clow mellé szegõdött egy morfinder telep. *máj. 13.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy nutrítor. *máj. 23.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy tarajos khadzar. *máj. 27.* Diablot majdnem felfalta egy barlangi pók. *jún. 16.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+16% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

v 176 176. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-60 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (244. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: vastag bõr: 12.] és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A quwarg katona megközelíti a zombit. A kronorém a zombi herceg irányába megy. A szárazföldi uborka a zombi nagymester felé mozog. A zombi elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és a zombi egymással harcolnak. a zombi lebénult. A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. A kronorém és a zombi herceg egymással harcolnak. A szárazföldi uborka a zombi nagymestert támadja.
*** 2. KÖR *** A zombi nagymester elmond egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megrohamozod a zombi mestert. A quwarg katona a zombit támadja. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Támadod a zombi mestert. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (57 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harapásra nyitod szádat. (76 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A kronorém a zombi herceget támadja. A zombi herceg kileheli lelkét. A szárazföldi uborka a zombi nagymestert támadja.
*** 3. KÖR *** A zombi nagymester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A quwarg katona és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Megtámadod a zombi herceget. Rávágsz bal csápoddal. (63 ép-t sebeztél). Mérgezed! Acsarogva harapni próbálsz. (78 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. A kronorém és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A szárazföldi uborka a zombi nagymestert támadja.
*** 4. KÖR *** A zombi nagymester ellõ egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A quwarg katona és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceget próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (63 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (80 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Rávágsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. A kronorém és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A szárazföldi uborka a zombi nagymestert támadja.
*** 5. KÖR *** A zombi nagymester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). Megtámadod a zombi herceget. Elõresuhintasz bal csápoddal. (65 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (83 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. A quwarg katona és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A kronorém és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A szárazföldi uborka a zombi nagymestert támadja.
[A csatában összesen 653 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 570/0, a kronorém: 274/0, a szárazföldi uborka: 152/0.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (247. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: elkt.immunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégpajzsot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A quwarg katona megközelíti a sziklaóriást. A sziklaóriás a kronorém felé mozog. A kronorém a sziklaóriás irányába megy. A szárazföldi uborka elindul a sziklaóriás felé. A quwarg katona a sziklaóriást támadja. a sziklaóriás paralizálódott. A kronorém és a sziklaóriás egymással harcolnak. A szárazföldi uborka a sziklaóriást támadja.
*** 2. KÖR *** A sziklaóriás irányába mozogsz. A quwarg katona a sziklaóriást támadja. A sziklaóriás holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 174/0, a kronorém: 50/0, a szárazföldi uborka: 35/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 12%. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ. A szárazföldi uborka az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 341.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: 14-es villámsújtás.] és egy orgling fattyú (#198) [aura: gyorsaság: 10.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Az orgling varázsló elmormol egy savhurrikán varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg katona sebzõdik 30 ép-t. A kronorém 38 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka 53 sebzést kap. A quwarg katona az orgling fattyút rohamozza. A kronorém az orgling varázsló irányába megy. Az orgling fattyú elindul a quwarg katona felé. A szárazföldi uborka az orgling varázsló felé mozog. A quwarg katona és az orgling fattyú egymással harcolnak. az orgling fattyú ledermed. Az orgling fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan. A kronorém az orgling varázslót támadja. A szárazföldi uborka az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy gigaöklöt. Nem hat rád. A quwarg katona az orgling varázsló felé mozog. Az orgling varázsló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona az orgling varázslót támadja. Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 211/30, a kronorém: 34/38, a szárazföldi uborka: 0/53.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete. A quwarg katona eszik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégpajzs varázslatot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A sziklaóriás megközelíti a kronorémet. A quwarg katona a sziklaóriást rohamozza. A kronorém megközelíti a sziklaóriást. A szárazföldi uborka a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás és a kronorém egymással harcolnak. A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg katona a sziklaóriást támadja. A szárazföldi uborka és a sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sziklaóriás felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona a sziklaóriást támadja. A sziklaóriás holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 197/0, a kronorém: 0/57, a szárazföldi uborka: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 12% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 33 arany. A szárazföldi uborka zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez waarkin ! Leszedsz 1 adagot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégpajzsot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A quwarg katona a halál apostola irányába megy. A halál apostola elindul a kronorém felé. A kronorém a halál apostola irányába megy. A szárazföldi uborka a halál apostola felé mozog. A quwarg katona a halál apostolát támadja. A halál apostola és a kronorém egymással harcolnak. A szárazföldi uborka a halál apostolát támadja.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a halál apostola felé. Már ott is vagy! A quwarg katona a halál apostolát támadja. A halál apostola kileheli lelkét.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 161/36, a kronorém: 0/25, a szárazföldi uborka: 43/9.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak 10% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 50 arany.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (402. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 elonotichlant. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: 11-es méretû 18-as szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Elmormolsz egy tárgyvédelem varázslatot. (-5 vp.) A quwarg katona a mutáns szójer felé mozog. A mutáns szójer elindul a kronorém felé. A kronorém megközelíti a mutáns szójert. A szárazföldi uborka a mutáns szójer felé mozog. A quwarg katona a mutáns szójert támadja. A mutáns szójer és a kronorém egymással harcolnak. A kronorém kileheli lelkét. A szárazföldi uborka és a mutáns szójer egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A mutáns szójer irányába mozogsz. A quwarg katona a mutáns szójert támadja. A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 177/0, a kronorém: 0/46, a szárazföldi uborka: 37/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, egy xenópete és 45 arany. A quwarg katona az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: tüskés bõr: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégpajzsot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A quwarg katona a bundás yetit támadja. A quwarg katona hörögve elterül. A bundás yeti és a kronorém egymással harcolnak. A szárazföldi uborka a bundás yetit támadja. A bundás yeti hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 125/12, a kronorém: 39/57, a szárazföldi uborka: 44/6.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 12% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont. A kronorém eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: tûzimmunitás: 10.].

*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (3 lövéssel 53 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégpajzs varázslatot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A quwarg katona elindul az õsöreg élõ cseppkõ felé. A kronorém az õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A szárazföldi uborka elindul az õsöreg élõ cseppkõ felé. A quwarg katona az õsöreg élõ cseppkövet támadja. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. A szárazföldi uborka az õsöreg élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az õsöreg élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy! Az õsöreg élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (28 ép-t sebzõdtél). A quwarg katona az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. Mellé! Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Tekergetve suhintasz farkaddal. El sem találtad. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. A szárazföldi uborka az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 127/0, a kronorém: 21/0, a szárazföldi uborka: 56/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak 14% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 3 sziklarepesz. A kronorém táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 53 életpontot. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 44 ép-t. (-8 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy halál apostola (#173) és egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** A pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! A quwarg katona megközelíti a halál apostolát. A quwarg katona 44 sebzést kap a lávafolyamtól. A halál apostola elindul a szárazföldi uborka felé. A halál apostola 43 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 30 ép-t a lávafolyamtól. A kronorém a pokolpatkány felé mozog. A kronorém 22 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A pokolpatkány 16 sebzést kap a lávafolyamtól. A szárazföldi uborka a halál apostola irányába megy. A szárazföldi uborkát védi rezisztanciája. A kronorém holtan terül el. A quwarg katona a halál apostolát támadja. A halál apostola és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (43 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. El sem találtad. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Mellé! Illatozol (15 sebzés). Méreg hatás: A pokolpatkány 9 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzvihar! 35 életpontnyit sebzõdsz. A quwarg katona 44 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka sebzõdik 48 ép-t. A halál apostola 47 sebzést kap. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A quwarg katona kileheli lelkét. A halál apostolát védi rezisztanciája. 22 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. A szárazföldi uborka 40 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A halál apostola és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka kileheli lelkét. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. (33 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (50 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Ez mellément. Odacsapsz farkaddal. Fürgén elhajolt. Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). A pokolpatkány kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy animációt. A quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A kronorém csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-12 vp.) A quwarg katona 36 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A halál apostola 39 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A kronorém a halál apostola irányába megy. A kronorém 26 sebzést kap a lávafolyamtól. Ellenállsz a varázslatnak. A halál apostola holtan terül el.
A quwarg katona zombija hangtalanul összecsuklik. A kronorém zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 6/133, a kronorém: 0/48, a szárazföldi uborka: 17/129.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy patkányfog. Összefut a nyál a szádban. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 58 ép-t. (-8 vp.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (327. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: IQ: 3.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) A quwarg katona a lávaelementál felé mozog. A kronorém a lávaelementált rohamozza. A lávaelementál a kronorém felé mozog. A quwarg katona a lávaelementált támadja. A kronorém és a lávaelementál egymással harcolnak. A lávaelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 116/28, a kronorém: 41/14.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 6 drágakõ.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden, ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+50 varázspont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 9 4 872 3323 3344 4443 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 72) A legközelebbi feladat megoldásánál 72 lesz a válaszod.
(M 9,5) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Ha 2 tûzféreg 4 hét alatt 24 kiló pirokövet fal fel, akkor 3 tûzféreg 8 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [72] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 9,6) A délre vezetõ folyosót követed. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell ugranod (még jobb, ha elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi ki elégedettségét a mester.
(M 10,6) Keletre mész tovább. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: IQ: 12.].

*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (3 lövéssel 52 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) A quwarg katona az õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A kronorém az õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A quwarg katona az õsöreg élõ cseppkövet támadja. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ irányába mozogsz. A quwarg katona az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkõ rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (22 ép-t sebzõdtél). A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (74 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Odacsapsz jobb mancsoddal. Mellé! Rávágsz farkaddal. Mellé! Az õsöreg élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 155/0, a kronorém: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 16% jut. Viszed, ami mozdítható: 3 sziklarepesz és 46 arany. A kronorém kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 53 életpontot. (-8 vp.) 50 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
(M 10,7) Déli irányba folyatod utadat. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 10,8) Déli irányba folyatod utadat. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 10,9) Dél felé mész az útvesztõben. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 57 arany.
(M 9,9) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 8,9) A folyosó nyugatra visz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy tárgyvédelem varázslatot. (-5 vp.) A quwarg katona a mutáns szójer irányába megy. A mutáns szójer a kronorém felé mozog. A kronorém a mutáns szójer irányába megy. A quwarg katona a mutáns szójert támadja. a mutáns szójer paralizálódott. A kronorém és a mutáns szójer egymással harcolnak. A mutáns szójer kileheli lelkét.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 89/0, a kronorém: 59/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 16%. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó. A quwarg katona habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 7,9) Nyugat felé mész az útvesztõben. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (vesztesz 12% lélekenergiát.)
(M 6,9) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (kaptál 20 TVP-t.)
(M 5,9) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy fehér márványból faragott trónt látsz. Felkészül az õsöktõl kapott újabb látomásra, és beleülsz a trónba.
Ismét a szabadban vagy, a vörös ég alatt. A földön már nemigen látsz zöldet, csak romokat, tüzeket, holttesteket. Egy fekete gömb bukkan fel, és leereszkedik a földre. A gömb szétnyílik, és valami sötét folyadék folyik elõ belõle, amely lassan alakot ölt. A megtestesült iszonyat! Vibrálást látsz a levegõben, és a teremtmény körül fekvõ testek pernyévé égnek, a fû, a növények megfeketednek. A teremtmény odébbfolyik, és magába szívja az életenergia minden maradékát. Döbbenten bámulsz. Hirtelen a folyékony valami felemelkedik, és megpillantasz három vörösen izzó pontot rajta. Szemek? Mintha egyenesen téged nézne velük! Lehetetlen! Ijedten hátrálni próbálsz, a kép meglódul veled hátrafelé, de a teremtményt egy pillanat alatt körülfollya gömbje, és üldözõbe vesz. Egyre csökken a távolság... Verítékben fürödve térsz magadhoz a trónon. A látomások, amelyeket az õsök csarnokában kapsz, emlékfoszlányok az õseidtõl! Megborzongasz, ahogy erre a látomásra gondolsz. Az az érzésed támad, hogy a felderítõ, akinek bõrébe bújhattál, legfeljebb telepatikusan küldhette el társainak utolsó emlékét... Várod, hogy az õsök ismét szóljanak hozzád, de nem hallasz semmit. Azonban tudod, hogy az áldásukat megkaptad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

k 251 236 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (251. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: erõ: 18.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégpajzs varázslatot. ( +18 hidegimmunitás, -7 tûzimmunitás, -7 imm.mérg.gázra.) (-5 vp.) A quwarg katona megközelíti a halál apostolát. A halál apostola megközelíti a kronorémet. A kronorém a halál apostola irányába megy. A quwarg katona a halál apostolát támadja. A halál apostola és a kronorém egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A halál apostola felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona a halál apostolát támadja. a halál apostola lebénult. Támadod a halál apostolát. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (58 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-9 ép) Mérget juttatsz belé. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (83 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-9 ép) Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-9 ép) Lesújtasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-9 ép) Megérzi illatodat (15 sebzés). A halál apostola kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 105/27, a kronorém: 32/33.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 12% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 54 arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 36 életpontot. (-8 vp.)
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 86 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(236. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 lávaelementál (#178) [aura: tüskés bõr: 14.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) A quwarg katona elindul az 1. lávaelementál felé. A kronorém megközelíti a 2. lávaelementált. A 2. lávaelementál a kronorém irányába megy. Az 1. lávaelementál a quwarg katona felé mozog. A quwarg katona és az 1. lávaelementál egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el. A kronorém és a 2. lávaelementál egymással harcolnak. A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. lávaelementál csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Az 1. lávaelementál csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az 1. lávaelementál felé. Már ott is vagy! Az 1. lávaelementált próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal. (66 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-14 ép) Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (91 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-14 ép) Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-14 ép) Elõresuhintasz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-14 ép) Az 1. lávaelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. lávaelementál téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Elszívja 15 vp-det. Ütni próbál bal mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-15%).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. lávaelementált. Lesújtasz bal csápoddal. (75 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-14 ép) Harapásra nyitod szádat. (92 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-14 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Odacsapsz jobb mancsoddal. (51 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-14 ép) Elõresuhintasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-14 ép) A 2. lávaelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 304 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 117/28, a kronorém: 77/28.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy görbekard és 76 arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 53 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 56 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 38 ép-t. (-8 vp.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 103 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. [52 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: gyorsaság: 19.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+14 méretükre). (-12 vp.) A 2. xenomorf csecsemõ feléd rohan. Az 1. xenomorf csecsemõ feléd mozog. A 2. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Elõre szúr bal karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Az 1. xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd döf bal karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%).
*** 2. KÖR *** Az 1. xenomorf csecsemõ téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd üt bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). A 2. xenomorf csecsemõ téged támad. Feléd döf jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Lesújt rád bal karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 165 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +21 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1357 sebzést okoztál, és 736 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 350 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Winnirixi, egy átható tekintetû, de elbûvölõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 183. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 7.78
[2] IQ: 16 (17) / 8.66
[3] ügyesség: 14 (17) / 1.07
[4] egészség: 10 (11) / 9.73
[5] mágia: 17 (22) / 1.72
[6] gyorsaság: 13 (14) / 1.13
[9] Méret/ép: 154 (157) / 1
Min. méret: 154
Barlangméret: 156
PONTJAID
Varázspont: 278 / 190
Képességpont: 31 / 0%
Hõsi pont: 8 (25)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 742 / 454
Hírnév : 652
Jóllakottság: 68%
Életkor: 15 / 24
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 53 (0)
Galetki gyõzelmek: 14 (0)
Torzsz. csaták: 1135 (15)
Torzsz. gyõzelmek: 871 (13)
Leölt torzszülött: 1597 (19)
Pszi csaták: 142 (6)
Pszi gyõzelmek: 47 (0)
Ájulások száma: 66 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (38)
Speciális képességeid:
+38 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 1] 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Hozz egy varázskövet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 3 / 0.90 [17] vastag bõr: 10 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.80
[19] hidegimmunitás: 6 (7) / 0.20 [20] savimmunitás: 6 (7) / 0 [21] elkt.immunitás: 6 (7) / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 6 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0 [24] rezisztencia: 19 / 0.20
[25] illat: 16 (18) / 0.08 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.33 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.93 [47] zárnyitás: 6 / 3.65
[48] mászás: 7 / 1.69 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 2.38 [51] transzformáció: 3 / 1.60
[52] auraészlelés: 9 (12) / 8.65 [53] ékszerészet: 2 / 1.62 [54] kereskedelem: 10 / 1.02
[55] szívósság: 11 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 2.05 [57] gyógynövények: 8 / 6.19
[58] nyomkeresés: 7 / 0.38 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 0.23 [60] pszi támadás: 9 / 1.35
[61] pszi energia: 9 / 1.35 [63] éberség: 4 / 0.46 [64] átokszórás: 5 / 4.55
[65] álcázás: 7 / 0.86 [66] lopakodás: 4 / 2.03 [67] régészet: 9 / 5.26
[68] zene: 4 / 1.70 [69] tanulás: 8 / 6.08 [70] idézés: 10 / 1.73
[71] javítás: 11 / 5.75 [72] építés: 10 / 2.02 [73] felderítés: 4 / 1.36

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 19 (20) / 0.97 [101] szakért.: 10 (11) / 5.02 [102] sebzõ méreg: 9 / 0  
fog [103] méret: 21 / 0 [104] szakért.: 12 / 2.53 [105] kontaktméreg: 24 / 11  
jobb mancs [106] méret: 9 / 0.62 [107] szakért.: 7 / 4.07      
farok [109] méret: 6 / 0 [110] szakért.: 5 / 1.28      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (6) / 0.32 [32] animáció: 4 (8) / 1.36 [36] csábmosoly: 1 (5) / 0
[42] csendvarázs: 1 (5) / 0.06 [149] dimenziókapu: 5 (9) / 0.28 [29] életszívás: 1 (5) / 0
[152] felejtés: 6 (10) / 2.36 [15] jégpajzs: 5 (9) / 1.50 [163] kineport: 3 (7) / 2
[154] kisebb erõpajzs: 7 (11) / 2.80 [27] kisebb gyógyítás: 2 (6) / 1.56 [146] kontakt.õseiddel: 4 (8) / 1.34
[158] láth. észlelése: 5 (9) / 0.06 [157] láthatatlanság: 1 (5) / 0.06 [165] manafókuszálás: 5 (9) / 0.30
[153] nagyobb gyógyítás: 11 (15) / 10.45 [30] sorvasztás: 2 (6) / 0.52 [131] sz.áll.roncsolása: 6 / 3.94
[159] szellemidézés: 2 (6) / 1.40 [176] szélpajzs: 4 (8) / 0.36 [150] tárgyvédelem: 3 (7) / 2.06
[144] titánok szele: 23 (27) / 2.30 [167] tombolás: 1 (5) / 0 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0
[14] vakító fény: 3 (7) / 0.24        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 14 vakító 29 életsz 15 jégpaj 150 tárgyv 144 titáno          
2. lista (50%): 141 32 animá                
3. lista (70%): 31 161                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg katona 75/0 181% 200% 10 / 3.98 ájult
[2] kronorém 58/0 181% 200% 4 / 1.86 ájult
[3] szárazföldi uborka 121/0 181% 165% 4 / 1.08 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 75% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
x 10
ism 3
vd
2. Makró
v 154
bsz
e
3. Makró
v 159 6482 1
bsz
v 154
v 176
p 3090
p 3090

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #97. Prioritás: 244.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #94. Prioritás: 100.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #93. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #162. Prioritás: 200.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #149. Prioritás: 200.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #36. Prioritás: 200.
7: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #89. Prioritás: 200.
8: védelem itala v.var. ha ellenfeled #89. Prioritás: 200.
11: savlehelet használata ha ellenfeled #301. Prioritás: 254.
16: Közelharc támadás ha ellenfeled #157. Prioritás: 255.
17: Közelharc támadás ha ellenfeled #195. Prioritás: 255.
18: titánok szele v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 255.
9: tárgyvédelem v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 223, és ha ellenfeled #154.
12: savlehelet itala v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 254, és ha ellenfeled #301.
14: óriásnövés itala v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 222, és ha ellenfeled #192.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 153 61 50; VI erõ:800% ép:30%; PV 7 4 8; PSZ 54 68 59 50 47; TT 10; HE 9; I 40 5 20;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 30.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #16 (4. épület), #297 (161. forduló), #376 (167. forduló), #312 (170. forduló), #374 (168. forduló), #436 (171. forduló), #291 (172. forduló), #479 (172. forduló), #358 (173. forduló), #464 (178. forduló), #397 (181. forduló), #244 (183. forduló), #247 (183. forduló), #402 (183. forduló), #327 (183. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 2. A te szavazatod jelenleg a 4154. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9700, 5365. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz zöld köntöse (#29051) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyõzelem vassisakja (#20876)
1 a harcos díszes fejpántja (#7856) 1 a jég utazóköpenye (#22736) 1 a káosz csábító lemezpáncélja (#26664)
1 a sas zöld köntöse (#16001) 1 a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 1 a tökéletesség vassisakja (#21776)
1 a tudós sárga öve (#11517) 1 a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 1 a villám könnyû pikkelyvértje (#23516)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 az ellenállás vassisakja (#28526) 1 az óriás vas lemezpáncélja (#8651)
1 az ügyesség bíbor láncinge (#2382) 1 bronz mellvért (#1047) 1 csatos öv (#1166)
2 díszes fejpánt (#1106) 1 díszes köpeny (#1138) 3 ében láncing (#134)
1 elit lemezpáncél (#1003) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 fekete csizma (#1122)
2 halotti maszk (#1091) 1 kék köpeny (#1137) 1 köpeny (#1135)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 4 maszk (#1090) 1 nagy pajzs (#1062)
3 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
* 1 szent templomi maszk (#232) 29 törpe pikkelyvért (#4) 2 vas lemezpáncél (#1001)
1 vas mellvért (#1048) 2 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a teknõs ezüst nyaklánca (#25482) * 2 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 a villám díszes karkötõje (#23742)
7680 arany (#1) 1 az egészség csepp fülbevalója (#3056) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elefánt kõamulettje (#16496) 2 csontamulett (#1197) 97 drágakõ (#2)
1 galetki érdemérem (#276) * 1 görényfarok (#189) 2 háromszögszimbólum (#1212)
2 malachitgyûrû (#1227) 3 márványgyûrû (#1226) 1 ónixgyûrû (#1228)
2 orgling fétis (#269) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 10 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 apró ködmön (#518) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 éhínség parányi gyöngye (#204)
2 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a káosz árnyékíja (#29184) 12 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a mágus barbár lándzsája (#10331)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 1 az elektromosság görbekardja (#27416) 1 az óriás könnyû íja (#8921)
1 barbár lándzsa (#1331) 2 csonttõr (#1301) 3 ében nyílpuska (#133)
3 ében tündekard (#132) 2 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
9 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 5 kés (#5)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) 4 könnyû nyílpuska (#1286)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rövid tõr (#1302) 19 rozsdás kard (#131)
36 sziklarepesz (#13) 5 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 3 csótányláb (#25) 18 elfu moha (#33)
10 elonotichlan (#31) 38 gyilkos boróka (#27) 23 hónakkupók (#30)
1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66)
1 kék mitinda (#255) 1 kihívás itala (#68) 15 liánvirág (#24)
25 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 11 mézfû (#29)
15 mitulen fû (#20) 14 muskil (#37) 2 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 15 ragálygomba (#26) 13 rémcserje (#34)
17 sárkányvirág (#32) 3 savlehelet itala (#55) 14 sötét mák (#23)
11 szemani gomba (#36) 11 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 7 velparaj (#35) 2 waarkin (#38)
23 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
19 barna manakõ (#149) 6 bolhedor szárny (#15) 4 démonlidérc esszencia (#272)
2 duzzadt xenópete (#479) 26 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 28 káoszkígyó pikkely (#230) 3 khazdar taréj (#268)
8 kõtroll szem (#274) 2 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157)
6 nordkristály (#146) 3 óriási xenópete (#480) 15 õsi relikvia (#17)
11 patkányfog (#270) 13 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236)
1 sárga gömb (#136) 2 smaragd esszencia (#229) 19 szójer csáprágó (#231)
5 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gyorsaság díszes köntöse #3853 (13), pajzs #1060 (1), fekete csizma #1122 (3), a tökéletesség márványgyûrûje #21926 (11), a gólem karikaszimbóluma #8411 (9), a lich utazóköpenye #11936 (8).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 350 arany (#1), 2 szójer csáprágó (#231), 6 drágakõ (#2), 6 sziklarepesz (#13), 2 elonotichlan (#31), 1 patkányfog (#270), 1 yeti csont (#160), 1 waarkin (#38), 1 óriási xenópete (#480), 1 õskõ (#8), 2 görbekard (#1316).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2005. nov. 26-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, arany dukátos árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 21. hétfõ. Várunk szeretettel nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENOMORF CSECSEMÕ (419. LÉNY)
A xenomporhpok kikelésük után félelmetes sebességgel fejlõdnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet õket "csecsemõknek" hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával felveszik a versenyt. A csecsemõk hamarosan túlvannak már elsõ zsákmányaikon - bármely szinten keltek is, tetszõleges torzszülöttet képesek elejteni, hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami testükben képes komoly kárt ejteni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.