Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 10:50:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
4093-4

Karakterszám: 4093 Számlaszám: 3684
Fordulószám: 4 Játékhét: 366
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 970
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. szept. 17. 9h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2013. szept. 18.

E-mail!

RHEVIAN A SURRANÓ KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Tiszti, egy kopasz, szemüveges, pocakos férfi. Felszerelése: kristályamulett, kemény bõrpáncél, malachit karkötõ, köntös, vassisak. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Tiszti már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Tiszti, egy kopasz, szemüveges, pocakos férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, kemény bõrpáncél, malachit karkötõ, köntös, vassisak. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Tiszti már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 3. NAP ** Eljön barlangodba Rozmaringos Rozi, egy vörös hajában virágokat viselõ, kecses léptû nõ. Felszerelése: bõrpáncél, karkötõ, maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Rozmaringos Rozi már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 7. NAP ** Felkeresi barlangodat Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Formalint. Formalin odajön hozzád. Formalint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). Formalin téged támad. Formalin savat lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Formalint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). Formalin téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod Formalint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (5 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (10 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod Formalint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Formalin téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (12 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Formalin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 10. NAP ** Trakhor kiadott egy fc 4326 4093 0 0 0 0 parancsot.
** 10. NAP ** Temochiene kiadott egy fc 8922 4093 0 0 0 0 parancsot.
** 14. NAP ** Látogatód érkezik, aki Hork, egy jókedélyû, kékszemû, zöldbõrû, barna, hosszúsörényû férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Hork már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 15. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Formalin felé. Már ott is vagy! Formalin máris elõtted terem! Formalint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). Formalin rád veti magát. Formalin savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Formalint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Formalin rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (15 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Formalin rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (14 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-3 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Formalin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 18. NAP ** Bezörget hozzád Temochiene, egy sötétre aszott, viaszos bõrû, nagyon magas, nagyon vékony, kopasz nõ. A következõket látod nála: kristályamulett. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Temochiene már ott várakozik. Õ nyert!
** 31. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 mitulen füvet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 39. NAP ** Bejön a barlangodba Égett, egy piciri nõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Égett csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 42. NAP ** Nem átall háborgatni Utolsó, egy olyan kis nõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Utolsó már ott várakozik. Õ nyert!
** 1394. NAP ** Épp hozzád néz be Mammuth, egy nagy darab, szõrös, ormányos férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Mammuth csak jócskán lemaradva érkezik meg.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 24.* Roxána teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 24.* Roxána teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 28.* Roxána teljesítette a 8. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 28.* Roxána teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 28.* Roxána teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 29.* Roxána teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 29.* Roxána teljesítette a 10. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *júl. 31.* Roxána teljesítette a 13. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *júl. 31.* Roxána teljesítette a 16. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *aug. 6.* Roxána teljesítette a 17. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 24.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Bazaltzabáló felett. *jan. 3.* Ren és Hunter Killer megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *feb. 18.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott õsöreg vazallus felett! *máj. 9.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ssuesht. *aug. 25.* Ambassadar gyõzelmet aratott Zorander, a mágus felett. *feb. 11.* Morq Fan Gor elsõként ért el 35-ös csapdaészlelés tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 18.* Kicsi de büdös egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "machiaparazita." *már. 19.* Ren és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *ápr. 30.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen. *máj. 26.* Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött.
Fejlõdsz: +1 zárnyitás; +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 42.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Rhevian a surranó, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a sav köntöse (#26800) 69 ap, az angyalok amulettje (#28195) 69 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 48 3 100 2 101 1 48. képességre 3 képességpont
Hazamész a boltból. Elköltesz 3 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 3. Elköltesz 1 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

m 2 2 1422 223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 2,1) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Támadod az óriáscsótányt. Felé ütsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Az óriáscsótány téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. El sem talált, haha. Megtámadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+10 életpont.)
(M 1,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány máris elõtted terem! Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (8 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Ez mellément. Támadod az óriáscsótányt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+9 életpont.)
(M 2,1) Keleti irányba folyatod utadat. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 3,1) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,1) A négy égtáj közül keletet választod. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy johhtukul (#4). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul odajön hozzád. Megtámadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (4 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Elkerülted. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (5 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (6 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elhibázta. Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.)
*** 4. KÖR *** Támadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (5 ép-t sebeztél). A johhtukul halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+9 életpont.)
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,2) A következõ terem délre van, így arra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

k 6 18 19 364 361 483 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (6. kaland:) Eltöprengesz, hol is kellene a kutatást kezdeni a rég kihalt faj után, amelyet zoblemugnak hívtak.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Végül felkeresed a város bölcsebb galetkijeit (az elöljárót, az arénamestert és még néhány másikat), és a zoblemugokról kérdezõsködsz. Õk elirányítanak egy öreg galetkihez, aki elmagyarázza, hogy nagyjából hogy is néznek ki a zoblemugok: négylábú, hosszú fejû, hosszú agyarú ragadozók, a nedonkutyákhoz hasonlítanak. Most már nekiláthatsz a keresésnek! Lelátogatsz a csatornaszintre. Csontok után kutatsz. Minden egyes csontnál megvizsgálod, hogy az adott csont lehet-e zoblemug maradvány. Hosszú idõt töltesz ezzel, míg végül egy rakás csonttal térsz vissza a lakószintre. A Mester mosolyogva fogad.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
A Mester lelkesen vizsgálja a csontokat. - Ez az! Kiváló munkát végeztél! Most már csak egy feladatod van: a maradványokból össze kéne rakni egy zoblemug teljes csontvázát! - a Mester biztatásul vállon vereget, és még megjegyzi: - ez persze el fog tartani egy darabig. Izzadva látsz hozzá a csontok összerakásához az akadémia régészeti épületében.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikertelen] Hosszasan kínlódsz, de a dolog nem megy - képtelen vagy a csontokat összeilleszteni! Majd visszajössz holnap - döntöd el.

(18. kaland:) Kék Broccoli a gyakorlópálya szélén vár rád.
- Bizonyára tudod, hogy a vegetáriánusság nagy elõnye a többi primitívebb táplálkozási formával szemben az, hogy mi könnyebben tudjuk fejleszteni a békebeli szakértelmeinket. Ezért elõször arra gondoltunk, hogy olyan pályát alakítunk ki, ami ezeket teszteli. Hosszas tanácskozás után aztán úgy döntöttünk, hogy csak egy szakértelemet tesztelünk, mivel senkit sem akarunk arra kényszeríteni, hogy pusztán emiatt a próba miatt megtanuljon egy számára felesleges dolgot. Az elsõ feladat: erõpróba. Késõbbi életed során sokszor szükséged lehet rá, ezért nem árt, ha könnyedén fel tudsz emelni akkora súlyt, mint az a kõgolyó!
[Erõ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Megragadod a golyót, és könnyed mozdulattal mellmagasságba emeled, majd egy pilllantnyi koncentrálás után a fejed fölé lököd. Egy ideig megtartod, majd egy kiáltással eldobod. Broccoli elégedetten bólint.
- A második próba a gyorsaságodat teszteli. Látod azt a kereket, ami ott forog? A küllõkre éles pengéket szereltünk. A kerék mögött ott egy dárgakõ. Szedd ki anélkül, hogy megvágnád magad.
Alaposan megnézed a kereket. A küllõk között elég nagy hely van, hogy beférjen a kezed, de minden küllõn három penge is van. Az egyik elõre néz, a másik kettõ a küllõ oldalán helyezkedik el. Ha egy pillanattal is tovább van bent a kezed, akkor biztos szétvágja a küllõ.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres]
Meredten nézed a kerék forgását, magadban számolva próbálod felvenni az ütemet. Amikor úgy érzed teljesen felkészültél benyúlsz a drágakõért. Megragadod, és már húzod is ki a kezed. Úgy érzed az utolsó pillanatban hozzád ér a kerék! Broccoli megvizsgálja a kezed és bólint.
- Nincs látható sérülésed, rendben van. A következõ feladat egy szörny legyõzése.
Egyet tapsol és máris elõtted terem egy hatalmas, sárkányszerû lény. Az elsõ gondolatod az, hogy mi értelme egy harci próbának egy vegetáriánus esetében, de nincs sok idõd gondolkozni. A sárkány neked ugrik, és majdnem bekapja a fejed. Alig tudsz félrehajolni. A következõ pillanatban újabb sárkány ugrik elõ, és a kettõ ellen már semmi esélyed. Megadóan tûröd, hogy végezzenek veled... De semmi sem történik. Kinyitod a szemed, és csak Broccoli vigyorgó arcát látod.
- Illúzió! Így igazából nem haltál meg, de mivel legyõztek, ezért újra kell kezdened az egész próbasort. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]

(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(364. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy tehemót (#24). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (4 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Ütni próbál jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (6 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. El sem talált, haha. Ütni próbál jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. Elhibázta. Bever egyet jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+35 életpont.)

(361. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy sahran rák (#21). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A sahran rák közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák téged támad. Gyorsan feléd lendít ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sahran rákot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal karmoddal. El sem találtad. A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A sahran rák rád támad. Feléd suhint ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (4 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a sahran rákot. Felé ütsz bal karmoddal. (5 ép-t sebeztél). A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. (7 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(483. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[122 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 124 sebzést okoztál, és 194 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 180 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rhevian a surranó, egy galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 4. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.45
[2] IQ: 4 / 0.55
[3] ügyesség: 5 / 0.15
[4] egészség: 3 / 2.70
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 5 / 0.17
[9] Méret/ép: 40 / 6
Min. méret: 26
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 9 / 54%
Hõsi pont: 1 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 77 / 63
Hírnév : 43
Jóllakottság: 78%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (2)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 27 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 19 (3)
Leölt torzszülött: 19 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 4 / 2.66 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 2 / 0.11 [48] mászás: 3 / 1.54    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.44      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:150% ép:20%; PV 3 1; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #18 (2. forduló), #19 (9. épület), #364 (1. forduló), #361 (3. forduló), #483 (3. forduló).

TÁRGYAID

73 arany (#1) 1 kés (#5) 1 kõamulett (#1196)
1 köntös (#1150) 2 lemúr hártya (#161) 3 liánvirág (#24)
1 mitulen fû (#20) 1 õskõ (#8)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



JOHHTUKUL (4. LÉNY)
Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette. A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak (de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).



TEHEMÓT (24. LÉNY)
A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok számára.



SAHRAN RÁK (21. LÉNY)
A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek, elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények, ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET AZ ÖTÖDIK FORDULÓDHOZ
Hmmm... Lehetséges, hogy találtál már néhány tárgyat, amit feleslegesnek tartasz, meg akarsz tõle szabadulni? Természetesen ott van a D és a DD parancs, amelyekkel egyszerûen eldobálhatod a szemeteket, de talán még jobban ellátogatni a boltba, és ott eladni! A boltba a BE 1 paranccsal mehetsz el, és addig ott is maradsz, amíg VE (vesz), EA (elad) vagy ERT (értékeltet) parancsokat adsz ki. Az, hogy milyen áron tudsz eladni valamit, ill. megvenni, nagyban függ a kereskedelem szakértelmedtõl: ha a szakértelem csak 1-es szinten van meg, még az is sokkal jobb, mintha egyáltalán meg sincs! Ha úgy érzed, hogy sok aranyat vesztesz a tárgyaid eladásakor, érdemes a kereskedelmet elsajátítanod: a BE 4 54 paranccsal 5 képességpont és 20 TVP árán az akadémián. Ez különösen akkor jó, ha kedveled a baráti beszélgetéseket (PV 5), ugyanis ezek során ha birtoklod a kereskedelem szakértelmet, az jelentõsen fejlõdik - barátaiddal megbeszéled, hogyan lehet a legjobban alkudozni a boltban.
Mielõtt persze eladod a tárgyaidat, nem árt õket az AZ paranccsal azonosítani, megvizsgálni: lehet, hogy jók valamire! Pl. a páncélok, sisakok, pajzsok csökkentik az esélyt, hogy az ellenfeleid eltaláljanak harcban. A páncélokat és hasonlókat a KF (tárgy sorszáma) paranccsal öltheted magadra. Ha fegyvert találsz, azt érdemes eladnod: a galetkik végtagjaikkal sokkal hatékonyabban harcolnak, mint nyomorúságos fegyverekkel. Persze késõbb lehet, hogy találni fogsz valamilyen nagyhatalmú varázsfegyvert, amit érdemes forgatni. A fegyvereket a KF (tárgy sorszáma) 100 paranccsal veheted kézbe.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.