Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 17:04:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4083-17

Karakterszám: 4083 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 17 Játékhét: 18
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 234
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. már. 28. 14h:22'
A következõ fordulód táplálható: 2000. már. 31.

E-mail!

LORD ZARATUL KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Gillian D'Randyr, egy fekete ruhás, mélykék szemû, hófehér hajú, mágikus aurát kisugárzó, izmos férfi. A következõket látod nála: bronzmedál, kristályamulett, csontamulett, a kígyó halotti maszkja, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Még mindig a csapdád miatt sírdolgál (2 sebzést kapott). A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Gillian D'Randyr feléd rohan. Megközelíted Gillian D'Randyrt. Gillian D'Randyr rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. El sem talált, haha. Ostorként csattant farkával. Félrehajoltál. Megtámadod Gillian D'Randyrt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. A mágus hosszúkardját forgatva támadsz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés).
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Gillian D'Randyr 7 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Gillian D'Randyr összerogy.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Gillian D'Randyr elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Szektor, egy magas, fekete hajú, jóképû, vidám, gyors észjárású férfi. Tárgyai: bõrpáncél, díszes fejék, bronzmedál, csonttõr, parittya, Xantin bõröve, nagy pajzs. Sértetlen, tehát a csapdádat elkerülte. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Szektor téged céloz, amikor a parittyával lõ. (2 lövéssel 25 ép-t sebzett.) Megrohamozod Szektort. Támadod Szektort. Odaütsz jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Roncsolod bõrét. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani. El sem találtad. Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Szektor rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (17 ép-t sebzõdtél). Támadod Szektort. Odakensz neki jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Roncsoltál. A mágus hosszúkardjával támadsz. Elkerülte. Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Szektor eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szektor elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 fehér gyógyital.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 485.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*már. 13.* Zak Hazadar lett az aréna bajnoka. *már. 13.* Kronx új végtagot növesztett! *már. 13.* Gzik teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *már. 14.* Maxigáz új végtagot növesztett! *már. 16.* Lord Griffonheart teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 16.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "kedves barát" lett. *már. 20.* Morgana rangja a Tolvajok Klánjában "falazó" lett. *már. 21.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok Klánjában "alázatos rendtag" lett. *már. 22.* Csukonyi a Kalmárt kis híján megölte egy mahomohi. *már. 23.* Nyafogó Nefelejcs és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 22.* Dizsnyóarcú Trücsvók csatában legyõzte Roo O'corrsot. *már. 22.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *már. 22.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Noxervát. *már. 27.* Zinfandel elsõként ért el 13-as átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák közelebb jön, hogy támadhasson. A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák rád veti magát. Feléd üt ollóival. Félrehajoltál. Megtámadod a sahran rákot. Odakensz neki jobb mancsoddal. Elhibáztad. A mágus hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. Ez mellément. A sahran rákot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani. Nem találtál. Bûzöd zavarja (9 sebzés). A sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi feléd rohan. Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Támadod a zombit. Odakensz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). A mágus hosszúkardjával lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). [13 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

kno 25 9 25. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

h 8 100 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 10. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

k 6 3 249 kaland elvállalása
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Az 1. púpos molad odajön hozzád. A 2. púpos molad feléd rohan. Az 1. púpos molad irányába mozogsz. Az 1. púpos molad rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. Félrehajoltál. A 2. púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Feléd döf bal karmával. El sem talált, haha. Megtámadod az 1. púpos moladot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. púpos molad 7 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. El sem talált, haha. A 2. púpos moladot próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 2. púpos molad 7 sebzést kap. Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.) A 2. púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 molad púp és 14 arany. Huh, ez kemény csata volt! Elégedetten térsz vissza Morgó Emhillel, a moladok púpjait viszed magaddal igazolásképp. Az elöljáró örömmel fogad, a válladat veregeti, és jutalmul átnyújt egy khaldoran övet. Megköszönöd az ajándékot, és távozol. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.)
(3. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 molad púp] Amikor átadod a három molad púpot, ugrálni kezd a mágus örömében.
- Nagyszerû! - kiáltja. - Hamarosan készen áll a kapu, amelyen keresztül átléphetek az Ellenség fellegvárába. - fejedet csóválod, nyilvánvalóan megbomlott a varázsló elméje. Mindenesetre tartod a markod a jutalomért. Ekkor jön ám az igazi meglepetés! Kiderül, hogy a mágus egy jégpajzs varázslatot tanít meg neked. Határtalan örömmel távozol. (+1 képességpont.)
(249. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Egy szakadék elõtt állsz, függõhíd vezet rajta át, furcsa kõlapokkal. Hozzáérsz az egyikhez. De még milyen furcsa! A kõlap azonnal porrá omlik. Vagy elég fürge vagy, vagy meghalsz!
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikertelen] A kõlapok eltûnnek a lábad alatt, így a talaj is. Kétségbeesetten kapaszkodsz a függõhíd kötelébe, míg lábad a levegõben kalimpál! Szerencsére nem vagy messze a kiindulástól, gyorsan visszamászol. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [25 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

kf 137 bekészíted a 137. tárgyat
Felveszed a khaldoran övet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

ea 10317 eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, winropu moha (#22) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, villámöv (#172) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 133 ap, pajzs (#1060) 23 ap, sisak (#1075) 23 ap, maszk (#1090) 11 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, ezüst fejpánt (#1107) 18 ap, köpeny (#1135) 6 ap, zöld köntös (#1151) 13 ap, átlátszó köntös (#1152) 18 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, díszes karkötõ (#1242) 18 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, a törpék pajzsa (#6460) 138 ap, a tudós görbekardja (#11666) 259 ap, az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 144 ap. Eladod a mágus hosszúkardját 42 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

ve 1331 vásárlás
Sajnos 1331. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

kf 1331 103 bekészíted az 1331. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

bb 7 3 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Sajnálatos dolog jutott a tudomásomra. A szinten renegát galetkik csoportja kóborol. Nem tudom, hallottál-e már a renegátokról - szótlanul nemet intesz. - Rendben van. A renegátok úgy gondolják, hogy csak akkor lesz valakibõl igazi harcos, ha más galetkikkel harcol, életre-halálra. Mivel ezzel az elvükkel társadalmunk legalapvetõbb törvényének mondanak ellent, számkivetettek, bûnözõk, rejtõzödnek. Semmi sem hiányzik jobban, minthogy tudásukat a szint fiatal galetkijein köszörüljék, fõként, mert nagyhatalmú pszionicisták és giromancerek is vannak köztük. - értetlen arckifejezésedet látva magyarázni kezd: - nem kell megértened, mit jelentenek ezek a fogalmak, elég ha annyit tudsz, hogy némelyikük olyan képességek birtokában van, amelyekkel csak a szint legnagyobb hatalmú galetkijei tudnak dacolni. A feladatod rendkívül veszélyes lenne: információt kell gyûjtened! Menj el egy gyûlésükre, és hallgasd meg, mit mondanak, majd gyere vissza. Annyit sikerült megtudnom, hogy csak azokat engedik be, akik felmutatják a Hatalom Sárga Gömbjét, elõször tehát egy ilyet kell valahonnét szerezned. - bizonytalanul biccentesz. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni nekem? Szükségem lenne néhány bolhedor szárnyra! - meglepetten bólintasz. Az öreg folytatja: - Persze nem ingyen kérem ám! Minden bolhedor szárnyért három üvegcsét adok, amelyet varázsital fõzésre használhatsz.
- És hány bolhedor szárnyra lenne szükséged, ó bölcs mágus?
- Három darab biztosan elég lesz! - biccentesz, és elbúcsúzol. (1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

m 10 7 7711 1114 4411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,7) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. (M 10,6) Tovább északra! Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 10,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 10,4) Észak felé mész a labirintusban. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza odajön hozzád. Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Odaütsz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (12 sebzés). A jégmedúza halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,4) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor feléd rohan. A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Félrehajoltál. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Összegyûjtöd a "kincset": egy bolhedor szárny és 6 arany. [ld. enc.] Megéheztél. Tempósan étkezel. (+15% jóllakottság.)
(M 8,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Óvatosan lépkedsz tovább. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad máris elõtted terem! Megközelíted a púpos moladot. A púpos molad rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Támadod a púpos moladot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A púpos molad sebzõdik 7 ép-t. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A púpos molad holtan terül el.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp.
(M 9,2) Északi irányba folyatod utadat. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megközelíted az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (10 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi rin elvarázsol egy vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az elemi rin 7 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elemi rin holtan terül el.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). [35 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

x 10 exkaváció, ásatás
Visszatérsz szállásodra. Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy amulett. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

pv 1 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Szerencsére, nincs. Megindulsz befelé.
A barlang lakója Kénküves Kelemen, egy magas, vékony testalkatú, kopasz, fekete bõrû, vörösen izzó szemû férfi. Felszerelése: amulett, hosszúkard, díszes fejék, Xantin bõröve. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Kénküves Kelemen feléd mozog. Megindulsz Kénküves Kelemen felé. Már ott is vagy! Kénküves Kelemen téged támad. Kénküves Kelemen tüzet lehel rád. (20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Kénküves Kelement. Lecsapsz jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-9 ép) Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Kénküves Kelemen téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Kénküves Kelement. Odacsapsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Felé suhintasz bal karmoddal. (1 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-7 ép) Bûzöd zavarja (9 sebzés). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+40 életpont.) [29 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Hangya, egy csiricsáré ruhás, állandóan vigyorgó, az est szellemével mélyen átitatott férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Felszerelése: a bölcsesség öve, csontmaszk, díszes pikkelyvért, vándorcsizma. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a díszes rézkulcs. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (265. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mátekel gombát. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Szerencsére, nincs. Továbbmész.
A barlang lakója Sakandar Guru, egy fehér ködbe búrkolódzó, vörösen izzó szemû mágus férfi. Felszerelése: átlátszó köntös, díszes fejék. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Sakandar Guru odajön hozzád. Megrohamozod Sakandar Gurut. Sakandar Guru rád veti magát. Sakandar Guru csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod Sakandar Gurut. Odacsapsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Sakandar Guru rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Sakandar Gurut. Lesújtasz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Sakandar Guru sebzõdik 7 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-5 vp.) Sakandar Guru összerogy. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 426 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 191 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lord Zaratul, egy magas, izmos, ébenfekete bõrû, vérvörös szemû, fekete köntöst viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 17. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.94
[2] IQ: 5 (7) / 0.55
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.40
[4] egészség: 4 (5) / 2.35
[5] mágia: 3 (5) / 1.45
[6] gyorsaság: 3 (0) / 0.97
[9] Méret/ép: 54 / 36
Min. méret: 53
Barlangméret: 55
PONTJAID
Varázspont: 37 / 24
Képességpont: 8 / 80%
Hõsi pont: 12 (1)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 137 / 124
Hírnév : 80
Jóllakottság: 138%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 16 (4)
Galetki gyõzelmek: 8 (3)
Torzsz. csaták: 98 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 80 (7)
Leölt torzszülött: 108 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0 [25] bûz: 10 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.30 [47] zárnyitás: 3 / 0.10 [48] mászás: 4 / 0.45
[67] régészet: 3 / 0.77        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 7 / 4.59 [102] roncsolás: 4 / 1
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.02    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 3 / 0.72 [15] jégpajzs: 1 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
vd
vd
vd
2. Makró
p
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 25; VI erõ:150% ép:25%; PV 1; PSZ 67 45;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 2 szint: 1 sebzés: 2-10

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #22 (1. épület), #52 (20. épület), #258 (12. forduló), #497 (14. forduló), #328 (15. forduló), #249 (16. forduló), #289 (15. forduló), #265 (17. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 zöld köntös (#1151) * 1 a mágus bõr mellvértje (#10046) * 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 bõrpáncél (#9) * 1 khaldoran öv (#137)

Ékszerek, kincsek
379 arany (#1) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 2 drágakõ (#2)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 fülbevaló (#1255) 1 amulett (#1196)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 rozsdás kard (#131) 1 fogazott tõr (#6) 6 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
3 liánvirág (#24) 5 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)
2 mitulen fû (#20) 2 fehér gyógyital (#50) 1 sötét mák (#23)
1 csótányláb (#25) 4 mátekel gomba (#21) 1 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 1 bolhedor szárny (#15) 1 õsi relikvia (#17)
1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)
2 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KHALDORAN ÖV (137. TÁRGY)
A khaldoran öv egy díszes bõröv, rajta kékre festett állatmintákkal. Korlátozott mágikus képességekkel bír, egészségedet megnöveli eggyel, amíg viseled. Ezenkívül dicsõséges trófea, hiszen csak olyanok kaphatják meg, akik valamilyen szolgálatot tettek egy galetki elöljárónak.



BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY)
A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened, mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni, de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.



DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY)
Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.