Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 17:52:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4076-101

Karakterszám: 4076 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 101 Játékhét: 121
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 213
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 10. 14h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 13.

E-mail!

ZHÉNIA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Obir beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 4 szavazatot gyûjtöttél.
** 5. NAP ** Bezörget hozzád Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás díszes fejpántja, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, fekete csizma, a mágia köpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül Muninn feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Muninn által meséltekbõl, megtudod, mi az a Wyntaria. [ld. enc.]
** 11. NAP ** Látogatód érkezik, aki Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû, hegyes fülû, erõs testalkatú, galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a szakács üstje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a Tél aranylánca, az entek könnyû íja, a szívósság vándorcsizmája, ozin fülkarika, a természet vassisakja, ében láncing, a majom márványgyûrûje, a gladiátor utazóköpenye, a tûz fogazott kardja, a mágia smaragdja, a természet karikaszimbóluma, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül Cerberus megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Cerberus által meséltekbõl, megtudod, mi az a pankrátor ezüstöve. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Fényszív beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 8 szavazatot gyûjtöttél.
** 15. NAP ** Lítia De Gaszkony beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 12 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15049. szövetség tagja vagy.
** 18. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás, csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, a lich görbekardja, a gepárd vándorcsizmája, bronzmedál, a kígyó öve, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság karkötõje, ezüstmedál, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a majom csepp fülbevalója, ozin fülkarika, a gyorsaság zöld köntöse, a tökéletesség kerek pajzsa, a tudós karikaszimbóluma, a gyorsaság nyílpuskája, a tökéletesség halotti maszkja, a mágus gyalogos lándzsája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Rögtön visszavágsz: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Így szól hozzád: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Magitor Pater volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 18. NAP ** Sünkutya a "Rettentõ" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3485 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3485 9 parancsot.
** 18. NAP ** Cinca-Nyuszi ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, zsugorító gyûrû!
** 18. NAP ** Látogatód érkezik, aki Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes fülû, rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a regenerálódás hosszú lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az erõ amulettje, a szellemek ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a tûz könnyû íja, a jég fekete csizmája, a gólem kék köpenye, a gepárd ezüst fülbevalója, a káosz fekete öve. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Cinca-Nyuszi ellõ egy féreg érintése varázslatot. Parázs Cinca-Nyuszi felé mozog. Mészáros, a quwarg katona feléd mozog. A csontváz harcos Pistike felé mozog. Mészáros, a quwarg katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Pistike a csontváz harcos irányába megy. Parázs Cinca-Nyuszit támadja. Mészáros, a quwarg katona téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Mellé! Odacsap neked bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos és Pistike egymással harcolnak. Támadod Mészáros, a quwarg katonát. Nótára gyújtasz. Támadásod megnõ (+16%). Odacsapsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Hosszú lándzsával támadsz. (1 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (11 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (6 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Cinca-Nyuszi és Parázs egymással harcolnak. Parázs kontaktméreg áldozata lett. Parázs halálos sebet kapva a földre zuhan. A csontváz harcos és Pistike egymással harcolnak. Megtámadod Mészáros, a quwarg katonát. Felé döfsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Hosszú lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (6 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (7 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Cinca-Nyuszi feléd mozog. Cinca-Nyuszi rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (37 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Acsarogva harapni próbál fogával. (50 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bûz bíbor láncingét. Sikerrel járt. Elõrehajolva, egy a regenerálódás hosszú lándzsájával csap le. (25 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. Mészáros, a quwarg katona nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. A csontváz harcos és Pistike egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Mészáros, a quwarg katona Pistikét támadja. A csontváz harcos és Pistike egymással harcolnak. Cinca-Nyuszi Pistikét támadja. Pistike kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pistike: 37/100, Parázs: 13/34.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Cinca-Nyuszi elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Felépült az istálló.
** 22. NAP ** Látogatót kapsz, aki Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes fülû, rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a regenerálódás hosszú lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az erõ amulettje, a szellemek ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a tûz könnyû íja, a jég fekete csizmája, a káosz éjfekete láncinge, a gólem kék köpenye, a gepárd ezüst fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi ellõ egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, Cinca-Nyuszi létrehoz egy féreg érintését. Mészáros, a quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Mészáros, a quwarg katona rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (24 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos rád veti magát. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a csontváz harcost. Nótára gyújtasz. Támadásod megnõ (+16%). Felé suhintasz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Hosszú lándzsával támadsz. (17 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (34 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Cinca-Nyuszi közelebb jön, hogy támadhasson. Mészáros, a quwarg katona téged támad. A csáprágójával támad. (24 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Cinca-Nyuszi rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. (46 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a hosszú lándzsát. Sikerrel járt. Fegyverével, egy a regenerálódás hosszú lándzsájával keresi a gyenge pontodat. (21 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Cinca-Nyuszi meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 22. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Sünkutya a "Rettentõ" vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek, vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 28. NAP ** Rogen a Kalandor ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a bénaság fülbevalója!
*** 9.25. *** Böfike (#6208) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 32. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Le Henger Elek, egy kondipadon heverõ, súlyzókkal álmodó, kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gepárd csepp fülbevalója, a hatalom rubinja, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, suhanó csizma, az erõ amulettje, ezüstmedál, a harcos szarvas sisakja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz könnyû íja, a gólem háromszögszimbóluma, a titán utazóköpenye, kék gömb, az óriás csatos öve, az óriás nagy pajzsa, görényfarok, cseppkõ gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Le Henger Elek is hozzájárult. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Végül Le Henger Elek megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az Ödlerk fivér. [ld. enc.]
*** 9.29. *** Vampírssonn Báró (#4700) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 32. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár, hiányos fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a tudás zafírja, a sün kõamulettje, szivárvány karkötõ, az enyészet ezüst fülbevalója, a sav díszes karkötõje, a kalmár nyaklánca, a regenerálódás hosszú íja, az ellenállás hosszúkardja, a regenerálódás vívótõre, a bûz halotti maszkja, az enyészet átlátszó köntöse, ezüstmedál, a bûz bíbor pikkelyvértje, a regenerálódás hosszúkardja, ezüst nadrág, a káosz végzetes csizmája, a mágus malachit karkötõje, a káosz sötét gyûrûje, a káosz pulzáló fülbevalója, zöld mutációs gyûrû, a sün kerek pajzsa. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Csuhi a Pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod Csuhi a Pusztítót. Csuhi a Pusztító rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (47 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-4 ép.) Támadod Csuhi a Pusztítót. Nótába kezdesz. Támadásod megnõ (+16%). Lecsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-15 ép) Paralizálod. A mérget varázslattal semlegesíti. Benyomsz neki bal mancsoddal. Nem találtál. Megpróbálod megmarni. (27 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-15 ép) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Csuhi a Pusztítót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. Elkerülte. Csuhi a Pusztító téged támad. Csuhi a Pusztító savat lehel rád. (49 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-4 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 134 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Csuhi a Pusztító elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 34. NAP ** Eljön barlangodba Cinca-Nyuszi, egy bársonyos, hegyes fülû, rideg kék tekintetû, macska természetû, ragadozó nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a bûz sárgaréz nyaklánca, a remete márványgyûrûje, a káosz fekete csizmája, a regenerálódás hosszú lándzsája, a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a gyõzelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, az erõ amulettje, a szellemek ónix karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a tûz könnyû íja, a káosz éjfekete láncinge, a gólem kék köpenye, a gepárd ezüst fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Cinca-Nyuszi varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Magában motyogva, Cinca-Nyuszi létrehoz egy féreg érintését. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. (-6 vp.) Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Mészáros, a quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Mészáros, a quwarg katona rád veti magát. Marni próbál. (26 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Feléd suhint bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Cinca-Nyuszi odajön hozzád. Mészáros, a quwarg katona rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. (25 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Cinca-Nyuszi rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (35 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Harapni próbál fogával. (44 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a vassisakot. Sikerrel járt. A regenerálódás hosszú lándzsájával sújt rád. (27 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Cinca-Nyuszi elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 34. NAP ** Cinca-Nyuszi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3893 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3893 9 parancsot.
** 34. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Sünkutya a "Rettentõ" vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 34. NAP ** Sünkutya a "Rettentõ" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3485 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3485 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15594.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 30.* Cy Bon Tom teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 30.* Gyudron és Helior megküzdöttek egymással, és Gyudron gyõzött. *júl. 31.* Balu, az öreg gyõzelmet aratott Helior felett. *júl. 31.* Helior csatában legyõzte Vicq-d' Azyrt. *aug. 4.* Helior csatában legyõzte Dominiát. *aug. 7.* Fusta de Muerte felköltözött a következõ szintre. *aug. 13.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Dirtent. *aug. 25.* Cy Bon Tom rangja a Tudósok Klánjában "oktató" lett. *aug. 25.* Fenrokhazant Tsinborongi és Yarea megküzdöttek egymással, és Fenrokhazant Tsinborongi gyõzött. *szept. 1.* Vicq-d' Azyr teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 17.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "a gondolat ura" lett. *júl. 18.* Sub-Zerot legyõzte harcban egy Mofisztor. *júl. 25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Galarin Thorfel felett. *júl. 28.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett! *júl. 31.* Köpködõ Méregzsák és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort. *aug. 11.* Alba Regina és Handur pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *aug. 14.* Köpködõ Méregzsák és Kroxigor pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 14.* Köpködõ Méregzsák és GGÓT pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 18.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Luther Frostbringer felett.
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a zsugorító gyûrût. Felveszed a bénaság fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

sz 6208 szövetség parancs
Beleegyezel, hogy Böfike belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 10 szavazatot kapott. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

sz 4700 szövetség parancs
Beleegyezel, hogy Vampírssonn Báró belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 10 szavazatot kapott. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

szv 6964 szavazat
Átadod a szavazatodat Obir részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 gyilkos borókát. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Donanor Drahhba, egy viharvert, szikár, hosszú õsz hajú, ráncos bõrû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt tárgyai: Enyészmester, zsugorító gyûrû, szerencsekõ, spanyolcsizma. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû, hegyes fülû, erõs testalkatú, galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a Tél aranylánca, az entek könnyû íja, az ellenállás vándorcsizmája, az ellenállás átlátszó köntöse, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, az elfek díszes fejpántja, ozin fülkarika, ében láncing, a majom márványgyûrûje, a tûz fogazott kardja, a mágia smaragdja, a természet karikaszimbóluma, óriás fülbevaló. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. Nyilvános hangversenyt adtok, ahol a nagyérdemû közönség dönthet arról, hogy melyikõtök a jobb. A befolyt bevételeket jótékonysági célra fordítjátok. A közönség téged éltet, a te muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Az Ördög bal keze, egy fekete pikkelyes, vérvörös szemû, tûhegyes fogú, hatalmas, tiszta izom férfi. [aura: tanulás: 3.] A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai: a kobra hosszú íja, vándorcsizma, Rogan karkötõje, a bûz malachit karkötõje, a sebesség csontamulettje, ében láncing, kék gömb, zsugorító gyûrû, a kígyó márványgyûrûje, a kígyó csontamulettje, a kígyó díszes köpenye, a kígyó aranyozott fülbevalója, a kígyó halotti maszkja, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz aranyozott nyaklánca, a gyõzelem malachitgyûrûje, a bûz nagy pajzsa. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Az Ördög bal keze mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az ezüst porontyköpeny. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Polipka a"Jel Hordozója", egy leereszkedõ mosolyú, fensöbbségének tudatában kacsóját nyújtó isten- nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, a sas köpenye, bronzmedál, a merénylõ könnyû láncinge, óriás fülbevaló, a bölcsesség ezüst fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra ezüst nyaklánca, fekete nadrág, zsugorító gyûrû, a küzdelem ezüst fülbevalója, suhanó csizma, kék gömb, a gyorsaság hosszú íja, a bûz kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, a tökéletesség malachit karkötõje, görényfarok. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (381. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás díszes fejpántja, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, fekete csizma, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom tõre. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Muninn által meséltekbõl, megtudod, mi az a Dt'azzrax, ében íjász. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód José Desperato, egy idegesítõen csápos, hidraulikus láblengetõvel mászkáló férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a sólyom díszes fejpántja, a védekezés sárgaréz nyaklánca, ezüstmedál, a kalmár nyaklánca, szerencsekõ, kõrisfa íj, a mentát köpenye, ében láncing. Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze tanulás szakértelemben való jártasságotokat. Ki a jobb tanuló? Ezt kell most eldönteni. Bonyolult teológiai tételeket szereztek a könyvtárból. Adott idõ alatt kell hibátlanul memorizálni a bonyolult szöveget. Lássuk, kinek megy jobban! Hamar kiderül, hogy messze jobb tanuló vagy, mint José Desperato.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (481. kaland, összköltsége 40 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Leslie, egy jóképû, barátságos, sármos és szerény férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a bérmágus hosszúkardja, a remete ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, Xantin ezüstöve, a harcmûvész köpenye, ozin fülkarika, az egészség csepp fülbevalója, ónixgyûrû, fekete csizma. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Dzedzsarr, egy galetki férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Felszerelése: a szívósság malachitgyûrûje, a ragadozó zöld köntöse, a kobra csepp fülbevalója, a mágia smaragdja, vörös karkötõ, zangrozi csizma, szent templomi maszk, a puhányság köve, a kobra lovagi lemezpáncélja. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Dzedzsarr tudása messze a tiéd fölött áll.
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a jég karikaszimbóluma, spanyolcsizma, a jég átlátszó köntöse, a jég ónixgyûrûje, a bûz rövid tõre, a teknõs csonttõre, a titán malachit karkötõje, a jég szürke maszkja, a jég vaspajzsa, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca, a bûz márványgyûrûje, a teknõs hosszú lándzsája, a mágus malachit karkötõje, a jég szöges öve, a tudás zafírja, a teknõs könnyû íja, a bénaság fülbevalója, az energia karikaszimbóluma, a mágia ezüst fülbevalója. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a rend köve. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lillith, egy rúnákkal díszített ébenfekete bõrû nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Tárgyai: a tudás kerek pajzsa, az élet malachit karkötõje, a tökéletesség csatos öve, a tudás csizmája, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, az elektromosság sárgaréz nyaklánca, szent templomi maszk, ezüstmedál, a sebesség tõre, a regenerálódás nehéz nyílpuskája, ezüst nadrág, a mágia smaragdja, görényfarok, a sebezhetetlenség köpenye, a tökéletesség görbekardja, a tökéletesség ezüst nyaklánca, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a mágus karkötõje, a tökéletesség bronz mellvértje, az Örökkévalóság Rubinja. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a törp szekerce. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Útközben észreveszel egy velparajt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Elemi Átok, egy átkozottul elemében lévõ férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az enyészet gyöngysor nyaklánca, szerencsekõ, a védekezés könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, az Örökkévalóság Rubinja, Enyészmester, a tökéletesség utazóköpenye, az enyészet csatos öve, ezüstmedál, a tökéletesség csontmaszkja, a tûz fogazott kardja, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a titán vándorcsizmája, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Elemi Átok pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a káoszsárkány gyûrûje. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Hektor, egy sorsával szembenézõ, a halál arcába visszamosolygó férfi. A Katonák klánjának apród rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: a mágia nyaklánca, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség halotti maszkja, suhanó csizma, nagy pajzs, a tárgyalás gyûrûje, a túlélés köpenye, Trollagyar, Rogan karkötõje, az ügyesség csontamulettje, ében láncing, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, óriás fülbevaló, az óriás csatos öve, a harcmûvész ónixgyûrûje, ozin fülkarika, vörös karkötõ. Hektor mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Hektor finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálgyöngy. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Éneklõ tunika, szivárvány karkötõ, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, az elfek rövid tõre, Xantin ezüstöve, a kígyó karikaszimbóluma, klánháborús kitüntetés, ozin fülkarika, szivárványkristály, a sólyom malachit karkötõje, a gepárd nagy pajzsa, a sebezhetetlenség zöld köntöse, a tûz malachitgyûrûje, a sólyom háromszögszimbóluma, a tûz harci nyílpuskája, a gepárd csonttõre, a gyorsaság szárnyas sisakja, a gyorsaság csepp fülbevalója, Örökkévalóság Smaragdja, a sebesség kõamulettje, fekete nadrág. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz. Fel sem tûnik, hogy elveszted a zsugorító gyûrût. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a szintet. Szegényeknek nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor beállíttok hozzájuk, és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban örülnek, amikor megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb. Bizony, a közönség hangosabban tapsol, amikor Magmatikus Bûzfelhõszáj játszik. Sebaj, azért téged is kedveltek.
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 10 arannyal lettél szegényebb. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Mancsos Balambér, egy babarózsaszín, csábosan tüskés bõrû, szõke, rövid hajú, kék szemû, árja férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kobra bíbor pikkelyvértje, a védekezés háromszögszimbóluma, bronzmedál, a gyorsaság amulettje, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, az erõ gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a hatalom gyíkbõr öve, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, szivárványkristály, az ügyesség szürke maszkja, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû, a bénaság fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. Nyilvános hangversenyt adtok, ahol a nagyérdemû közönség dönthet arról, hogy melyikõtök a jobb. A befolyt bevételeket jótékonysági célra fordítjátok. Bizony, a közönség hangosabban tapsol, amikor Mancsos Balambér játszik. Sebaj, azért téged is kedveltek.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, a kalmár nyaklánca, a mentát gyöngye, a harcos malachit karkötõje, a sólyom háromszögszimbóluma, bronz pszi váll-lap, ozin fülkarika, a remete ezüst fülbevalója, az ügyesség öve, a küzdelem kék köpenye, zangrozi csizma, a küzdelem könnyû nyílpuskája, a gyorsaság kerek pajzsa. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a zsugorító gyûrû. Leph Arlone a szétszórt mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Leph Arlone a szétszórt finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a pankrátor aranyöve. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Trükkös fülbevaló, a sebezhetetlenség ónix karkötõje, a villám márványgyûrûje, az angyalok vívótõre, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a villám csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a villám sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a villám karkötõje, a villám fekete csizmája, Enyészmester, díszes villámöv, a villám karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a villám kõamulettje, a szívósság gyalogos lándzsája, ametiszt szkarabeusz, a villám vassisakja, a villám kerek pajzsa, a káosz hatalmának köpenye. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Trükkös fülbevaló. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Pindurutalagala, egy kellemes modorú, sovány férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bénaság fülbevalója, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a harcos ezüst fejpántja, ében láncing, Rogan karkötõje, a szívósság csizmája, a pontosság kõamulettje, a sün sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, a ragadozó kardja, az erõ karikaszimbóluma, a kobra köpenye, a hatalom rubinja. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pindurutalagala által meséltekbõl, megtudod, mi az a pankrátor bronzöve. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (232. kaland, összköltsége 15 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú, szürke szemû, világoskék bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Felszerelése: a jég csontmaszkja, óriás fülbevaló, bronzmedál, ezüstmedál, a füvész köpenye, a Tél aranylánca, a jég malachitgyûrûje, ében láncing, a Kõ Kardja, ozin fülkarika, bronz pszi váll-lap, a sebezhetetlenség fekete csizmája, a küzdelem ónix karkötõje, a jég szimbóluma, kék mutációs gyûrû, szerencsekõ, a titán hosszú íja, a bénaság fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Itt további vitának nincs helye: Celtic Onmdien tudása messze a tiéd fölött áll.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Energy, egy nõ. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, szerencsekõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zene szakértelemben való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a szintet. Szegényeknek nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor beállíttok hozzájuk, és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban örülnek, amikor megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb. A közönség téged éltet, a te muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (278. kaland, összköltsége 15 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Mocsáry Nyerõce, egy karcsú, zöld hajú, bájos arcú, iszonyatos erejû mágiát sugárzó nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, a mágia ezüst nyaklánca, a torony sárga öve, szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, a merénylõ márványgyûrûje, a gladiátor kõamulettje, a káosz furcsa tõre, tõr, csonttõr, az ellenállás vándorcsizmája, a mágia smaragdja, az elfek könnyû láncinge, ozin fülkarika, kerek pajzs. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után Mocsáry Nyerõce elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

forduló vége
Tûzgyík morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +73 hírnevet kaptál. A kör során összesen 150 sebzést okoztál, és 529 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 146 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 405 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zhénia, egy barna, hosszú hajú, igézõ kék szemû, formás alakú, kecses mozgású, vadóc nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 101. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (9) / 5.60
[2] IQ: 13 / 1.82
[3] ügyesség: 7 (9) / 1.10
[4] egészség: 6 / 0.67
[5] mágia: 10 / 4.93
[6] gyorsaság: 8 (7) / 3.17
[9] Méret/ép: 100 (104) / 104
Min. méret: 93
Barlangméret: 101
PONTJAID
Varázspont: 133 / 133
Képességpont: 67 / 97%
Hõsi pont: 13 (6)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 4%
Galetki erõ: 480 / 262
Hírnév : 1717
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (4)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 334 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 251 (0)
Leölt torzszülött: 429 (0)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: muzsikus (31)
Speciális képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +31% jóllakottság, +3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.80 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 1400-es hírnevet. 2.) Érj el 12-es tanulás szakértelmet! 3.) Hajtsd végre az 54-es Klánkalandot (KK 54)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 12 / 2.43 [15] regeneráció: 9 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (7) / 0
[19] hidegimmunitás: 3 / 0.20 [20] savimmunitás: 3 / 1.20 [21] elkt.immunitás: 3 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [24] rezisztencia: 4 / 0 [25] illat: 11 / 1.69
[26] lõfegyver: 5 / 3.92        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.86 [47] zárnyitás: 5 / 0.43
[48] mászás: 5 / 2.98 [49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 2.20
[51] transzformáció: 6 / 0 [52] auraészlelés: 3 / 0.05 [53] ékszerészet: 3 / 0.23
[54] kereskedelem: 8 (11) / 5.35 [55] szívósság: 10 / 2.10 [56] varázsitalfõzés: 6 / 5.28
[57] gyógynövények: 6 / 1.68 [58] nyomkeresés: 6 / 0.40 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 4.88
[63] éberség: 3 / 1.16 [64] átokszórás: 6 / 5.11 [65] álcázás: 5 / 0.10
[66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 11 / 6.89 [68] zene: 15 (16) / 9.46
[69] tanulás: 9 / 2.58 [70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 10 / 4.36

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 (8) / 1.54 [101] szakért.: 7 (8) / 2.77 [102] paraliz.méreg: 12 / 0
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 2.43    
fog [106] méret: 10 / 0.64 [107] szakért.: 5 / 1.28 [108] sebzõ méreg: 7 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 4 / 0 [37] egokínzás: 3 / 1.44 [11] elektromos kéz: 7 / 0.85
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.96 [29] életszívás: 7 / 3.80 [152] felejtés: 6 / 1
[172] gázpajzs: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 1.42 [163] kineport: 1 / 0
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.48 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 3.04 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.32
[165] manafókuszálás: 4 / 2.06 [171] savpajzs: 3 / 0 [140] szellemkalapács: 7 / 2
[16] tûzpajzs: 3 / 0.24 [14] vakító fény: 4 / 0.18 [170] villámpajzs: 3 / 0.24

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
2. lista (60%): 11 elektr 15 jégpaj                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Pistike, a tehemót 38/38 8% 35% 3 / 1.84 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
z 167 50
e 9 60
v 154
p
2. Makró
z 166 40
v 154
pv 3 5 4 8
p
be 9 6
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #76.
2: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 80.
4: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #80.
7: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #131.
8: szellemkalapács t.var.
9: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #77. Prioritás: 30.
13: Közelharc támadás ha ellf. 16. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás: 30.
14: Közelharc támadás ha ellf. 17. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás: 30.
15: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 82.
16: Közelharc támadás ha ellenfeled #131. Prioritás: 81.
10: szellemkalapács t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 20, és ha ellenfeled #80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 3 25 9 50 27; VI erõ:150% ép:20%; PV 3 5 4 8; PSZ 68 59 69 67 57 56; BA 15040 15021 15002; TT 10; I 20 3 30;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3034 25 3 23 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (3. épület), #8 (4. épület), #9 (7. épület), #52 (20. épület), #229 (97. forduló), #441 (98. forduló), #227 (98. forduló), #307 (98. forduló), #385 (98. forduló), #383 (99. forduló), #448 (99. forduló), #309 (99. forduló), #458 (100. forduló), #400 (100. forduló), #381 (101. forduló), #481 (101. forduló), #232 (101. forduló), #278 (101. forduló), #392 (96. forduló), #285 (96. forduló), #279 (96. forduló), #463 (96. forduló), #432 (96. forduló), #390 (97. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6964. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 villámöv (#172) 2 maszk (#1090)
1 vándorcsizma (#1121) 1 díszes villámöv (#177) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 pajzs (#1060) 2 törpe pikkelyvért (#4) 1 a sólyom csatos öve (#29516)
1 halotti maszk (#1091) 1 a védekezés köpenye (#4735) 1 pikkelyvért (#1015)
1 díszes fejpánt (#1106) 1 a káosz harmadik köpenye (#21849) 1 nagy pajzs (#1062)
1 a bûz szöges öve (#29068) 1 a sólyom vassisakja (#29426) 1 a káosz árnyékpajzsa (#28974)

Ékszerek, kincsek
4348 arany (#1) 2 háromszögszimbólum (#1212) * 1 kék gömb (#143)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 kristályamulett (#130) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 malachitgyûrû (#1227) 1 díszes karkötõ (#1242)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 36 drágakõ (#2) 2 keresztszimbólum (#1213)
* 1 a szalamandra aranyozott nyaklánca (#25933) 1 bronz amulett (#1198) 1 gyûrû (#1225)
* 1 szivárványkristály (#164) 1 a regenerálódás ónixgyûrûje (#24628)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 2 furulya (#167)
2 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 molitár dob (#168)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 harci nyílpuska (#1288) 1 parittya (#10) 3 kés (#5)
5 kerek kõ (#11) 1 rövid tõr (#1302) 1 a pontosság gyalogos lándzsája (#4482)
1 az egészség gyalogos lándzsája (#3132) * 1 az óriás könnyû nyílpuskája (#8936) 1 kõrisfa íj (#1273)
1 nyílpuska (#1285) 10 sziklarepesz (#13) 1 a légzés rövid tõre (#27852)
2 harci fejsze (#12) 1 csonttõr (#1301) 1 görbekard (#1316)
1 kard (#1315) 1 rozsdás kard (#131) 1 az enyészet görbekardja (#23366)

Varázsitalok és füvek
12 sötét mák (#23) 11 csótányláb (#25) 7 üvegcse (#14)
12 winropu moha (#22) 10 tejfonál (#28) 7 ragálygomba (#26)
3 méregellenállás itala (#51) 4 hónakkupók (#30) 8 gyilkos boróka (#27)
9 mátekel gomba (#21) 7 elonotichlan (#31) 2 óriásnövés itala (#60)
4 mitulen fû (#20) 6 sárkányvirág (#32) 5 elfu moha (#33)
2 liánvirág (#24) 2 védelem itala (#59) 9 rémcserje (#34)
6 velparaj (#35) 6 mézfû (#29)

Egyéb kacatok
2 nordkristály (#146) 10 yeti csont (#160) 3 nohnetár gumó (#212)
5 molitár háj (#165) 3 bolhedor szárny (#15) 17 pirgamit (#152)
5 lemúr hártya (#161) 4 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
7 ekinda haj (#147) 1 mandibula (#157)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): ezüst fejpánt #1107 (3), fekete csizma #1122 (3), aranyozott nyaklánc #1183 (5), hosszú lándzsa #1333 (5), a tökéletesség díszes karkötõje #21942 (12), ezüst fülbevaló #1257 (2), a szalamandra díszes köpenye #25888 (12), a bûz bíbor láncinge #28932 (11), hosszú lándzsa #1333 (5), vassisak #1076 (2).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



WYNTARIA, AZ ÕSSZIRÉN (297. LÉNY)
Az õsi történetek szerint minden szirén Ethariadtól, a legendák isteneinek gyermekétõl származik. Ez a félig ember, félig madárszerû lény annak idején maga is isteni hatalom birtokosa volt. Félisteneket, õsmágusokat, császárokat csábított el mágiájával. Utódjainak se szeri, se száma, közülük csak egyet emelnek ki a krónikák: Wyntariát, a fattyút, akinek ereiben sokak szerint Okulüpaj vére csordogál. Van, aki szerint Wyntaria hatalma Ethariadéval vetekszik, de ez persze csak mese. Wyntaria igencsak halandó, és ezzel maga is tisztában van - nem véletlen, hogy rejtõzik a galetkik elõl.



A PANKRÁTOR EZÜSTÖVE (221. TÁRGY)
Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor ezüstövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy második helyezettje voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden, az öv egyben mágikus is! Minden végtagoddal való jártasságodat megnöveli eggyel, és egyet ad a mágia tulajdonságodhoz is. A pankrátor ezüstövét nem adhatod el.



ÖDLERK FIVÉR (298. LÉNY)
Az Ödlerk fivérek... nos, nem túlzottan gusztusos teremtmények. Hatlábú, disznótestû lények, fejük hüllõszemû, félelmetes agyarakkal vicsorgó, csavaros szarvú. A négy Ödlerk fivér mindig együtt vadászik, a falkának kevés torzszülött jelent kihívást, percek alatt képesek széttépni egy talriai behemótot. Itt az ideje, hogy pontot tegyen garázdálkodásuk végére egy bátor galetki szövetség!



EZÜST PORONTYKÖPENY (358. TÁRGY)
Ez a gyönyörû, ezüst mintákkal hímzett köpeny a harmadik és negyedik szint pankrációs versenye második helyezettjének jár. Ez egy személyhez kötött díj, ezért nem átadható.



DT'AZZRAX, ÉBEN ÍJÁSZ (299. LÉNY)
Dt'azzrax és Med'amhanax a Dezzrok sötét elf ház fejei, fajuk legkiválóbb harcosai. Kedvenc taktikájuk, hogy ellenfeleiket mágiával mozgásképtelenné teszik, és ezután gyilkos íjukkal kedvükre agyonnyilazzák. A két fivér annyira egyforma, hogy még más sötét elfek sem tudják õket megkülönböztetni, nemhogy te - így aztán az egyszerûség kedvéért mindkettõjüket Dt'Azzraxnak fogod hívni, már ha éppen beszélgetésre kerülne sor, ami ugye nem túl valószínû...



A REND KÖVE (158. TÁRGY)
Egy gyönyörû jáde kõ, ezüst foglalatban. Csak azok a katonák kapják meg, akik valamilyen különleges szolgálatot tesznek rendjüknek. Büszkén viselheted a KF 158 paranccsal. Ha kíváncsi vagy, milyen mágikus képességeket ad, használd az AZ 158 parancsot. A rend kövét csakis a Katona Klán tagjai használhatják.



TÖRP SZEKERCE (235. TÁRGY)
Igazi mestermû ez a fegyver, nem is gondolnád, hogy primitív törpe lények készítették! Nyele igazi fából van, és a feje pedig kiválóan kovácsolt acélból. A fegyver nagyon jól kiegyensúlyozott, kényelmesen és jól lehet forgatni.



KÁOSZSÁRKÁNY GYÛRÛJE (243. TÁRGY)
Gyönyörû, hideg tapintású, fekete fémgyûrû - egyértelmûen a káoszmatériából készült. Vajon milyen rejtélyes mágikus képességeket birtokolhat? Azonosítás után megtudod! Természetesen, mint minden káosztárgy, ez is megsemmisül továbbköltözéskor, és ez még át sem adható.



ASZTRÁLGYÖNGY (233. TÁRGY)
Az asztrális térbõl származó, rejtélyes tárgy, egyike azon furcsa objektumoknak, amelyeket egy pszionicista képes "áthozni" az álmok világából. A levegõn kristályossá keményedõ, gömb alakú tárgy ékszerként KF-elhetõ, ekkor pszionikus támadó képességedet erõsíti.



A PANKRÁTOR ARANYÖVE (220. TÁRGY)
Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor aranyövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy elsõ helyezettje voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden, az öv egyben mágikus is! Minden végtagoddal való jártasságodat megnöveli kettõvel, és kettõt ad a mágia tulajdonságodhoz is. A pankrátor aranyövét nem adhatod el.



TRÜKKÖS FÜLBEVALÓ (327. TÁRGY)
Szájtátva lesed ezt a különös varázstárgyat. Ahogy megfordítod az aranyba foglalt jádekõ fülbevalót, a kõ eltûnik, majd visszafordítva újra elõbukkan, ezúttal örvénylõ rubinként! Ez a mágikus színjátszó ékszer az egyik legértékesebb csecsebecse a tolvajoknál, olyannyira, hogy el sem merik lopni egymástól. Azon felül, hogy viselésekor klánrangod nõ hárommal, számos egyéb mágikus bónuszt nyújt számodra - mint például ha egy szolgád életpontja egy csata végén 50% alatt van - de nem ájult el - akkor a fülbevaló maxba gyógyítja, de körönként csak egyszer mûködik ez a képesség; vagy hogy a dukát kereskedõ gyakrabban látogat meg; vagy hogy a véletlen kalandokért több lélekenergiát kapsz; vagy hogy kineport varázslatod kettõvel magasabb szintûnek számít....



A PANKRÁTOR BRONZÖVE (222. TÁRGY)
Büszkén viselheted ezentúl a pankrátor bronzövét! A vastag és hatalmas övön nagy betûkkel áll, hogy harmadik helyezettje voltál a Teron hegyi olimpiai játékok pankrációjának. Persze, ez nem minden, az öv egyben mágikus is! Megnöveli eggyel az elsõdleges végtagod méretét és a vele való jártasságodat. A pankrátor bronzövét nem adhatod el.



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.