Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-15 21:49:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-149

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 149 Játékhét: 538
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 658
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 29. 17h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 30.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11819.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

az 32799 22884 11081 24581 tárgy azonosítása
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. A káosz ur-gathal nyílpuskája: értéke 285 arany, a sebzése 2D7+1. A következõ képességekkel rendelkezik: +1 vastag bõr, +1 imm.mérg.gázra, +6% támadás ezzel a fegyverrel, -1 gyorsaság. A káosz pulzáló íja: értéke 333 arany, a sebzése 2D5+2. A következõ képességeket azonosítod: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +6 erõ, +5 intelligencia. A merénylõ sárgaréz nyaklánca: értéke 124 arany. Hatása a képességeidre: +2 intelligencia, +4% támadás. A regenerálódás sárgaréz nyaklánca: értéke 70 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2 regeneráció.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

kf 276 bekészíted a 276. tárgyat
Felveszed a galetki érdemérmet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 178.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

h 66 66. tárgy használata
Felhajtasz 1 kalmárok italát. ( +5 ékszerészet, +5 kereskedelem.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

ee 10074 27714 7467 9222 4767 28950 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 28950. tárgy. Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 25 ap, törpe pikkelyvért (#4) 31 ap, bõrpáncél (#9) 12 ap, sziklarepesz (#13) 3 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 50 ap, kötél (#128) 12 ap, rozsdás kard (#131) 7 ap, ében tündekard (#132) 25 ap, ében nyílpuska (#133) 37 ap, ében láncing (#134) 50 ap, suhanó csizma (#195) 50 ap, pikkelypáncél (#223) 37 ap, törpe balta (#224) 5 ap, óriás fülbevaló (#225) 250 ap, szinaptikus korbács (#266) 62 ap, lelakatolt ládikó (#310) 375 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 48 ap, könnyû láncing (#1031) 88 ap, bõr mellvért (#1046) 78 ap, bronz mellvért (#1047) 123 ap, kerek pajzs (#1061) 28 ap, nagy pajzs (#1062) 60 ap, vassisak (#1076) 28 ap, szárnyas sisak (#1077) 60 ap, halotti maszk (#1091) 18 ap, csontmaszk (#1092) 48 ap, díszes fejpánt (#1106) 18 ap, ezüst fejpánt (#1107) 48 ap, fekete csizma (#1122) 48 ap, zangrozi csizma (#1123) 96 ap, utazóköpeny (#1136) 15 ap, kék köpeny (#1137) 43 ap, díszes köpeny (#1138) 90 ap, zöld köntös (#1151) 18 ap, könnyû íj (#1271) 28 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 48 ap, csonttõr (#1301) 18 ap, rövid tõr (#1302) 48 ap, barbár lándzsa (#1331) 28 ap, a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) 346 ap, a tudás rövid tõre (#2202) 234 ap, az ügyesség csatos öve (#2516) 136 ap, az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682) 246 ap, az egészség csontamulettje (#2997) 234 ap, az egészség malachitgyûrûje (#3027) 234 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 169 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 271 ap, a védekezés bronz mellvértje (#4647) 309 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 150 ap, a védekezés hosszú íja (#4872) 246 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 139 ap, a gladiátor könnyû íja (#6221) 190 ap, a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) 288 ap, az óriás görbekardja (#8966) 190 ap, a mágus rövid tõre (#10302) 280 ap, a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 280 ap, a remete sárga öve (#12417) 276 ap, a remete hosszú íja (#12522) 292 ap, a mentát díszes pikkelyvértje (#12717) 318 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 190 ap, a harcmûvész vassisakja (#13676) 190 ap, a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) 280 ap, a majom ezüst nyaklánca (#14232) 288 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 280 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 177 ap, a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 276 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 292 ap, a természet gyalogos lándzsája (#17082) 292 ap, a küzdelem fogazott kardja (#20668) 444 ap, a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027) 280 ap, a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 318 ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 339 ap, a tûz bronz mellvértje (#22197) 262 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 82 ap, a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 300 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 109 ap, az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 195 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 109 ap, a méreg sárga öve (#24117) 183 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 105 ap, a méreg malachitgyûrûje (#24177) 187 ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 199 ap, a sün könnyû íja (#25121) 109 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 96 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 187 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 99 ap, a sav kõamulettje (#26846) 99 ap, a sav háromszögszimbóluma (#26862) 195 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 187 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 105 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 109 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 199 ap, a légzés vassisakja (#27626) 109 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 183 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 195 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 49 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 129 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 363 ap, az angyalok nagy pajzsa (#28062) 199 ap, az angyalok szarvas sisakja (#28078) 333 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 187 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 199 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 195 ap, a sólyom díszes karkötõje (#29592) 187 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 96 ap. Eladod a káosz furcsa pajzsát 209 aranyért. Eladod a káosz halálos köntösét 121 aranyért. Eladod a kobra sárga övét 167 aranyért. Eladod a tolvaj fekete csizmáját 170 aranyért. Eladod a védekezés sárga övét 139 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ee 1122 1061 262 1076 1121 1167 sok-sok eladás
Eladsz 2 fekete csizmát 58 aranyért. Eladsz 1 kerek pajzsot 17 aranyért. Eladsz 2 mintrogi erõövet 108 aranyért. Eladsz 1 vassisakot 17 aranyért. Eladsz 1 vándorcsizmát 10 aranyért. Eladsz 2 sárga övet 52 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ee 8427 30924 2619 19257 2562 22347 sok-sok eladás
Eladod a gólem malachitgyûrûjét 170 aranyért. Eladod a káosz istenének szimbólumát 168 aranyért. Eladod a káosz különös fülbevalóját 298 aranyért. Eladod a kígyó ezüst fülbevalóját 167 aranyért. Eladod az ügyesség háromszögszimbólumát 146 aranyért. Eladod a tûz csontamulettjét 113 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

mak 1 1 3 1. makró definiálása/hívása
1. makró 1 sorának módosítása, a 3. sortól:
ep 13 20 15 építed a 13. épületet 20 TVPért
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod a boltot. [Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel az 5. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy nagyobb erõpajzs! (+32% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

ep 13 20 15 építed a 13. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel az 5. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]
kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+53 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy kihívás italát is.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (223. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: savimmunitás: 12.] és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.) Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A savelementál megközelíti a zombi herceget. Jimmy a zombi felé mozog. A zombi Jimmy irányába megy. A savelementál és a zombi herceg egymással harcolnak. Jimmy és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi nagymester sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A zombi nagymester elmormol egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). Jimmy megközelíti a zombi mestert. Abdul a zombit rohamozza. A savelementál a zombi herceget támadja. Jimmy és a zombi mester egymással harcolnak. Abdul és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A zombi nagymester 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A zombi nagymester halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi mester elõhív egy animáció varázslatot. A zombi nagymester csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi nagymester odajön hozzád. A savelementál és a zombi herceg egymással harcolnak. A zombi herceg holtan terül el. Abdul és a zombi egymással harcolnak. a zombi testébe kontaktméreg hatol. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Jimmy a zombi mestert támadja. A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi nagymester téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi nagymester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi nagymester sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A zombi nagymester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy animáció. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). Jimmy a zombit rohamozza. A zombi mester Abdul irányába megy. A savelementál és a zombi herceg egymással harcolnak. Abdul és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Jimmy és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A savelementál megtántorodik. A zombi nagymester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A zombi nagymester 107 sebzést kap. (-10 vp.) A zombi nagymester zombija hangtalanul összecsuklik. Abdul a zombi herceg felé mozog. Jimmy elindul a zombi herceg felé. A savelementál és a zombi herceg egymással harcolnak. Abdul a zombi herceget támadja. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
[A csatában összesen 437 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 248/0, a savelementál: 183/5, Abdul: 242/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 42%. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 47 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (254. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: 14-es villámsújtás.] és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Az orgling varázsló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savhurrikán. 17 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy 45 sebzést kap. A savelementál ellenállt a varázslatnak. Abdul sebzõdik 53 ép-t. A savelementál az orgling fattyú irányába megy. Jimmy az orgling varázsló irányába megy. Az orgling fattyú a savelementál felé mozog. A savelementál és az orgling fattyú egymással harcolnak. Jimmy az orgling varázslót támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Az orgling varázsló 107 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan. Abdul az orgling fattyú felé mozog. Jimmy megközelíti az orgling fattyút. A savelementál és az orgling fattyú egymással harcolnak. Abdul az orgling fattyút támadja. Az orgling fattyú holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 88/45, a savelementál: 79/28, Abdul: 48/53.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak is jut 38%. Elrakod a zsákmányt, ami 46 arany. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította arhomad varangyot!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy kõtroll (#196) és egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. Jimmy a kõtrollt rohamozza. A kõtroll elindul Jimmy felé. A savelementál és a tarajos khadzar egymással harcolnak. Jimmy és a kõtroll egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A kõtroll 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kõtroll kileheli lelkét. Jimmy a tarajos khadzar irányába megy. A savelementál és a tarajos khadzar egymással harcolnak. Abdul a tarajos khadzart támadja. Jimmy a tarajos khadzart támadja. A tarajos khadzar kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 36 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy 27 sebzést kap. A savelementál 35 ép-t sebzõdik. Abdul 31 sebzést kap. Jimmy kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 144/73, a savelementál: 85/46, Abdul: 72/41.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 42%. Összegyûjtöd a "kincset": egy khazdar taréj, egy kõtroll szem és 81 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-5 vp.)
Fejlõdsz: +1 szint szellemkalapács varázslat; [24 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (425. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. [aura: 21-es méretû 15-ös szintû farok.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a rend köve, Behemót kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, arany tanítványköpeny, a gladiátor csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme, a majom ónix karkötõje, a remete díszes fejpántja, a szívósság sárga öve, a szívósság könnyû íja, a tudós márványgyûrûje, a gladiátor ezüst nyaklánca, a védekezés háromszögszimbóluma. Üdvözlõ mondatod: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Õ rögvest kontrázik: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Nem habozol, máris mondod: "Még egy csótányt se vagy képes eltaposni!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Cass semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (380. kaland, összköltsége 30 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 2 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Odabent fogad Draconeus, egy éjfekete pikkelyû, smaragd szemû, titokzatos férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a majom rövid tõre, Xantin rubinöve, a tökéletesség jádegyûrûje, a bérmágus hosszúkardja, a tûz jáde karkötõje, a káosz szolgájának köntöse, ozin fülkarika, a tökéletesség aranyozott fülbevalója, aréna ezüst érme, Örökkévalóság Gyémántja, arany orgling fétis, a majom keresztszimbóluma, a sebesség fekete láncinge, a tûz gyöngysor nyaklánca, kék mutációs gyûrû, xenomorf csuklópánt, a tûz szürke maszkja, a majom jáde karkötõje, a regenerálódás vaspajzsa, Yssuf tõre, a bérmágus ónixgyûrûje, a tudás zafírja, a remete malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség fekete csizmája, szerencsekõ, a regenerálódás rövid tõre, az ellenállás kõrisfa íja. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Így üdvözlöd: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Nem késik a válasszal: "Egy óriáscsótány szebb nálad." A következõvel folytatod: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Draconeus semmi épkézláb választ nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Draconeus dühös pillantást vet rád. (+40% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (210. kaland, összköltsége 10 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. [aura: felderítés: 14.] A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja. Kalandor rangja kalandor. Tárgyai: a szakács üstje, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, a háború köve, Végzetpenge, arany lárvaköpeny, Rogan karkötõje, nagyobb jégöv, ozin fülkarika, a jég díszes sisakja, a pók smaragdgyûrûje, óriás fülbevaló, császári különdíj. Üdvözlõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Õ rögvest kontrázik: "Ázzon be a barlangod!" Nem habozol, máris mondod: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" A következõvel folytatod: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nem késik a válasszal: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" A következõvel folytatod: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Lord Vicces Don nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy kaszás királyt, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy kaszás király (#211) [aura: méret: 240.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. A savelementál a kaszás király irányába megy. A kaszás király Jimmy felé mozog. Jimmy a kaszás királyt rohamozza. A savelementál a kaszás királyt támadja. A kaszás király és Jimmy egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A kaszás király 110 sebzést kap. (-10 vp.) Abdul elindul a kaszás király felé. A kaszás király és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy holtan terül el. A savelementál a kaszás királyt támadja. A kaszás király kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 71/105, a savelementál: 82/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 39% jut. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

m 18 6 3333 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 18,7) A négy égtáj közül délt választod. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+1 méret.)
(M 18,8) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 18,9) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy kõtroll (#196) [aura: ügyesség: 4.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy a forrás érintését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. A savelementál elindul a kõtroll felé. Jimmy megközelíti a kõtrollt. A kõtroll Jimmyt rohamozza. A savelementál a kõtrollt támadja. Jimmy és a kõtroll egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A kõtroll sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A kõtroll hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 57/37, a savelementál: 67/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 21%. Elteszed a zsákmányt, ami egy kõtroll szem és 29 arany.
(M 18,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Tovább nyugatra - biztatod magad. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

be 29 15 meglátogatod a 29. épületet
Visszatérsz szállásodra. Felkeresed a kaszinót. Összesen 1500 aranyat kívánsz eljátszani, 15 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[6. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[10. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[12. kör:] Kissé fáradt vagy már, rosszul teszed meg a tétet, úgy vesztesz, hogy nincs is nyerési esélyed.
[13. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy káoszkígyó pikkely. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) és egy xenomorf csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Abdul elmormol egy tombolás varázslatot. Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Jimmy megközelíti a xenomorf csecsemõt. A xenomorf csecsemõ Jimmy felé mozog. A savelementál és a xenó féreg egymással harcolnak. Jimmy és a xenomorf csecsemõ egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A xenó féreg 110 sebzést kap. (-10 vp.) A xenó féreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A savelementál a xenomorf csecsemõt rohamozza. Abdul a xenomorf csecsemõ felé mozog. A savelementál a xenomorf csecsemõt támadja. A xenomorf csecsemõ és Jimmy egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 169/45, a savelementál: 118/24, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 39% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 10% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.30).
Ebben a körben +2 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 977 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 146 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 483 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.30). Ez a 149. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 4
[2] IQ: 15 (23) / 4.63
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.05
[4] egészség: 14 (16) / 2.60
[5] mágia: 17 (32) / 12.89
[6] gyorsaság: 21 / 3.86
[9] Méret/ép: 173 / 173
Min. méret: 148
Barlangméret: 178
PONTJAID
Varázspont: 416 / 149
Képességpont: 61 / 6%
Hõsi pont: 118 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 931 / 314
Hírnév : 2204
Jóllakottság: 179%
Életkor: 14 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1157 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1041 (6)
Leölt torzszülött: 1763 (12)
Pszi csaták: 78 (0)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 22 (31) / 3.73 [15] regeneráció: 18 (22) / 1.06 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 17 (19) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (17) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (12) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (13) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (15) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.72 [47] zárnyitás: 11 / 5.10
[48] mászás: 10 / 5.49 [49] rugalmasság: 9 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.22
[51] transzformáció: 5 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 4.58 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 8.80 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 8 / 4.26 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 / 0.09 [61] pszi energia: 18 / 2.14 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 7 (5) / 0.70 [64] átokszórás: 10 / 4.60 [65] álcázás: 24 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 0.49 [67] régészet: 9 / 4.42 [68] zene: 11 / 2.57
[69] tanulás: 7 / 5.70 [70] idézés: 5 (10) / 0.35 [71] javítás: 14 / 0.55
[72] építés: 13 / 1.09 [73] felderítés: 9 / 3.21    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 2.82 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 7.95 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.32
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 0.87 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 5.96
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.84 [155] nagyobb erõpajzs: 9 (14) / 1.68 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.18 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96
[140] szellemkalapács: 25 (30) / 0.26 [176] szélpajzs: 8 (13) / 1.68 [132] tudati méreg: 15 / 1.22
[16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 73/43 161% 50% 12 / 10.73 harcol
[2] savelementál 153/50 186% 50% 10 / 5.76 harcol
[3] Abdul, az arhomad varangy 79/38 198% 180% 10 / 7.74 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 13 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 20 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #23 (8. épület), #223 (149. forduló), #464 (148. forduló), #238 (148. forduló), #272 (148. forduló), #254 (149. forduló), #425 (149. forduló), #380 (149. forduló), #210 (149. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 az ellenállás bársony köpenye (#28590)
* 1 az entek fekete csizmája (#9672) 2 csontmaszk (#1092) 1 díszes villámöv (#177)
* 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 Õsmágus köpenye (#322) * 1 platina villámöv (#187)
* 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 szent templomi maszk (#232) 1 szürke maszk (#1093)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
* 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581)
1 a sün márványgyûrûje (#25076) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 1 amulett (#1195)
11373 arany (#1) 1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 díszes karkötõ (#1242) 429 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) * 1 galetki érdemérem (#276)
1462 hamis arany (#809) 3 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 2 keresztszimbólum (#1213) 1 kõamulett (#1196)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 3 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 2 ezüst tóken (#763) 11 fekete dukát (#218)
2 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
2 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 õskõ (#8) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) 1 a káosz korrupt lándzsája (#16644) 1 a káosz pulzáló íja (#22884)
1 a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799) 19 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) * 1 a tudós kardja (#11665) 1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932)
3 ében nyílpuska (#133) 1 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316)
1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271)
1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 10 csótányláb (#25)
18 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 18 hõsiesség itala (#52) 2 javítás itala (#108)
3 kalmárok itala (#66) 5 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
17 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 30 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 16 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20)
8 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 22 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 16 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23)
7 szemani gomba (#36) 23 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14)
8 védelem itala (#59) 17 velparaj (#35) 7 waarkin (#38)
18 winropu moha (#22) 5 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
15 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 3 démonlidérc esszencia (#272)
4 duzzadt xenópete (#479) 60 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141)
12 húsevõ bibe (#151) 16 káoszkígyó pikkely (#230) 6 khazdar taréj (#268)
2 kõtroll szem (#274) 4 lemúr hártya (#161) 40 mandibula (#157)
9 molad púp (#16) 18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 28 õsi relikvia (#17) 8 patkányfog (#270)
11 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236) 14 smaragd esszencia (#229)
32 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 813 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 mézfû (#29), 1 õskõ (#8), 1 winropu moha (#22), 2 kõtroll szem (#274), 1 khazdar taréj (#268), 5 hõsiesség itala (#52), 1 káoszkígyó pikkely (#230), 2 sötét mák (#23), 2 õsi relikvia (#17), 1 kihívás itala (#68).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kalmárok itala (#66), 2 fekete csizma (#1122), 1 a védekezés sárga öve (#4767), 1 a tolvaj fekete csizmája (#9222), 1 a kobra sárga öve (#7467), 1 a gólem malachitgyûrûje (#8427), 1 a káosz különös fülbevalója (#2619), 1 vándorcsizma (#1121), 1 a tûz csontamulettje (#22347), 1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562), 1 a káosz halálos köntöse (#27714), 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257), 2 mintrogi erõöv (#262), 1 a káosz istenének szimbóluma (#30924), 1 kerek pajzs (#1061), 2 sárga öv (#1167), 1 a káosz furcsa pajzsa (#10074), 1 vassisak (#1076).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.