Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 04:30:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-132

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 132 Játékhét: 534
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 828
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 29. 7h:40'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 30.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült a füvészkert.
** 2. NAP ** Mordus kiadott egy tk 50 4067 732 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11807.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 28.* Mordus teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *már. 28.* Mordus mellé szegõdött egy manapoid. *már. 28.* Mordus rangja a Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett. *már. 28.* Mordus mellé szegõdött egy kék-vörös atya. *már. 29.* Mordus szolgálatába állt egy elektromancer. *már. 29.* Mordus teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 28.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

j 13467 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a sebesség hosszúkardja újra használható.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

kf 13467 109 bekészíted a 13467. tárgyat
A csápodba veszed a sebesség hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

kno 1 6 3 9 24 13 1. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 11! Elköltesz 9 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 11! Elköltesz 13 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 176.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

tk 50 2784 732 50. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Mordus, ismeretlen galetki.

Elsõ lépésben egy kisebb hegyet kell minden csapatnak odébbhordania, ami mázsás szikatömbökbõl áll. Amikor a bíró megfordítja a homokórát, rohantok, hogy cipeljétek az óriási köveket.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Iszonyatosan erõlködtök minden egyes sziklatömb megmozgatásával, de azért halad a dolog. A többi csapat is alaposan megszenved, a verseny eléggé kiegyensúlyozott. Végül felsorakoznak az izzadó csapatok, a bírák regisztrálják az idõket, és elmondják a következõ feladatot. Óriási, teknõcpáncélból készült lavórokat húznak be a terembe, amelyek irtózatos mennyiségû étellel vannak megrakva. Az természetes, hogy a csapat meg tud enni mindent - a kérdés az, hogy mennyi idõ alatt? A bírák jelére zabálni kezdtek.
[Egészség-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Szinte hihetetlen, de képesek vagytok az egészet elpusztítani! De most aztán mozdulni sem tudtok. A bírák regisztrálják az idõeredményeket. Mi lesz a következõ versenyszámnál, az õsök szellemére? Egymásra néztek, és bólintotok - félrevonultok, ledugjátok az ujjatokat a torkotokon, és kihányjátok az egészet. A jóllakottságnál fontosabb a versenyképesség. Hamarosan kiderül, hogy jól döntöttetek - egy mókásan felépített akadálypályán kell keresztüljutni. Van itt minden, lengõ óriáskalapácsok sora, veremcsapdák, amelyek átugrását az alulról idõnként lándzsával feldöfõ pályamesterek nehezítik meg, mászófal, meg mindenféle nyalánkság. Nehezítésképp, minden csapat egyik tagjának a bal kezét az egyik tag jobb kezéhez, a jobb kezét a másik tag bal kezéhez kötik. Az elsõ csapat, aki tele hassal vág neki, rögtön ki is esik - jól döntöttetek, hogy megszabadultok a finomságoktól. Amikor sor kerül rátok, izgatottan vágtok neki.
[Ügyesség-összeg próba 40-es küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres]
Így összekötözve, igen nehézkes a versenzés, de az összeszokottságotok és különleges ügyességetek meghozza a jutalmát - átvergõdtök az akadálypályán, méghozzá a legjobb idõvel! Izgatottan várjátok a következõ akadályt. A bírák egy térképet dugnak az orrotok alá - egy hihetetlenül összetett útvesztõt ábrázol! Próbáljátok memorizálni, de nincs sok idõtök, hamarosan elveszik tõletek.
- Íme, az Útvesztõ, e kiváló sportakadály, amelyet az egykori mithril bánya átalakításával hoztunk létre. A feladat - átjutni rajta, az utolsó próba helyszínéig! Indulhat az elsõ csapat. - türelmesen vártok, míg végül ti is sorra kerültök.
[IQ-összeg próba 40-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Tájékozódóképességeteket és a térképre vonatkozó emlékeiteket egyaránt kihasználva, nagy nehezen sikerül kivergõdni a labirintusból. Egy hosszú, egyenes és széles folyosón várnak rátok a bírók és a közönség, és amint a milandok fénykörébe léptek, tapsvihar jutalmazza teljesítményeteket. Szerényen hajlongtok. Az utolsó feladat egyszerû váltófutás. A négy versenyben maradt csapat tagjai felállnak. Az eddigi össz-idõ függvényében némi hátrányt kap a 2., 3. és 4., hátrébbról kell indulniuk. Ti vagytok a másodikok, úgyhogy még jó esélyetek van. A bíró jelt ad, és kezdõdik a váltófutás.
[Gyorsaság-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Apait-anyait beleadva fut mindegyikõtök, a váltások tökéletesre sikerülnek. A közönség õrjöng. Csak egy hajszálnyival, de sikerül az elsõ helyrõl induló csapatot megelõznötök! Boldogan léptek fel a dobogó legfelsõ fokára. Az elismerés, a helytartói kézrázás mellett mindegyikõtök kap egy bajnoki oklevelet. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy nagyobb erõpajzs! (+17% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

ep 35 20 15 építed a 35. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az alkímista labor felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 120 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+57 arany.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy üvegszimbólumot!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Folytatod a régészkedést. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: imm. méregre: 60.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A lávaelementál 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Jimmy a lávaelementál irányába megy. A warnök a lávaelementál felé mozog. A lávaelementál megközelíti a warnököt. Jimmy a lávaelementált támadja. A lávaelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 81/20, a warnök: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 28% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 44 arany és 2 hamis arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

k 353 330 403 kaland elvállalása
(353. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Hurrá, kincset találtál, ami egy keresztszimbólum, egy védelem itala és a sün könnyû íja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(330. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul! Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Felérkeztél a halom tetejére.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 gázelementál (#155).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Az 1. gázelementál 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Jimmy megközelíti az 1. gázelementált. Az 1. gázelementál Jimmyt rohamozza. A 2. gázelementál a warnök felé mozog. A warnök elindul a 2. gázelementál felé. Jimmy és az 1. gázelementál egymással harcolnak. Az 1. gázelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. gázelementál és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A 2. gázelementál 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. gázelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 78/0, a warnök: 36/25, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 45% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 38 arany és 2 hamis arany. Az arhomad varangy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 12 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.

(403. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: a káosz irtózatos öve, egy kihívás itala és a harcmûvész díszes karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

az 30924 24656 12417 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A káosz istenének szimbóluma: értéke 185 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +8% támadás, +1 erõ. A regenerálódás csepp fülbevalója: értéke 64 arany. A tárgy tápjai: +2 regeneráció. A remete sárga öve: értéke 184 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +3 ügyesség, +2 egészség.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

h 8 61 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

bb 4 9 20 5 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ahogy belépsz az akadémia épületébe, egy szélesen mosolygó tudós fogad.
- Á, egy újabb, tanulni vágyó ifjú galetki! Kerülj beljebb! Nagy szerencséd van - épp most indul egy új kurzusunk, amelyen Hegymélyi ismereteidet mélyítheted még tovább. Alapvetõ tudást szívhatsz itt magadba!
- Hmmm... izgalmasan hangzik!
- Az is! - bólogat a tudós lelkesen. - és a tanfolyam gyakorlatilag ingyen van, ugyanis a császár szponzorálja az oktatást. Mindössze 100 aranyat kell befizetned! (3. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 60 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete a barlang bejárata elõtt ücsörög, és éppen egy könyvet olvasgat. Nem akarod fontos elfoglaltságában zavarni, ezért vársz. Egyszer csak felnéz: - Fiam, ha mindig ilyen élhetetlen leszel, nem viszed sokra az életben. Ha akarsz valamit, szólj, különben itt ácsorghatsz milgand oltásig.
- Hmm... öö... na szóval csak azért jöttem, hogy esetleg nem tudna valami jó kis feladatot adni nekem. Tudja, az akadémia meg a helytartó küldetései csak az óvodások veszélyszükségleteinek kielégítésére elegendõ.
- Szóval egy kis veszélyre vágysz? Lássuk csak... Már tudom is, mire van szükséged. Látogasd meg a Halálparkot!
- A Halálparkot? Soha nem hallottam róla.
- Persze, hogy nem. Ha mindenki ismerné, akkor nem lenne szükség rám. A Halálpark egy több száz éve lezárt terület. Egykor egy kocsmáros úgy gondolta, hogy kitalálta az évezred üzletét, és megalkotta a Vidám játékok parkját. Mindenféle érdekes dolgot tervezett bele, és kezdetben úgy tûnt, valóban megtalálja a számítását. Aztán jötték a különös balesetek, eltûnések. Például a szellemvasút szörnyeirõl kiderültek, hogy mégsem csak igen jól sikerült bábok. Egy idõ múlva már nem lehetett az üresen kijövõ kocsikra azt mondani, hogy a szerelmesek biztos elbújtak a sötétben. A vérre ugyanis ez nem volt elég jó magyarázat. A nép hamarosan már csak Halálparknak hívta a helyet. Amikor a helytartó kisebb fia is eltûnt a parkban, akkor azonnal bezáratták az egészet. Az oda vezetõ folyosót berobbantották, és erõs mágiával is lezárták, a tulajdonost pedig a csatorna szintre számûzték.
Nemrégiben egy galetki - névszerint Kcams - megtalálta ezt a berobbantot járatot, és sikerült neki bejutni a régi park területére. Én is pont arra jártam, amikor visszajött és mielõtt kilehelte volna a lelkét, még elmesélte, hogy hol a bejárat. A szörnyeket visszatartó õsi mágia még mûködik, így attól nem kell tartani, hogy a borzalmak rátörnek a szintre. Szóval, ha izgalomra vágysz, akkor irány a Halálpark. Ha hallgatsz szerény javaslatomra, akkor nem egyedül mész. Így legalább van esély arra, hogy valaki hírt hozzon a többiek pusztulásáról. (51. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)

[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 35 aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 3 szárazföldi cápa (#351). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 sziklaóriás (#164) [aura: 15-ös méretû 19-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az 1. sziklaóriás 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. sziklaóriás feléd mozog. A 2. sziklaóriás máris elõtted terem! Az 1. sziklaóriás rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bever egyet bal mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. sziklaóriás téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bever egyet bal mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. sziklaóriás sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Odacsap neked bal mancsával. Ez mellément. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A 2. sziklaóriás 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. sziklaóriás téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lekever egyet bal mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 2. sziklaóriás 107 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 491 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+171%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, 38 arany és 2 hamis arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 155 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-5 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

m 5 11 1221 1221 1141 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 5,10) Északra mész. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: méret: 110.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az arachnid sámán elvarázsol egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán sebzõdik 92 ép-t. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. A warnök elindul az arachnid sámán felé. Jimmy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az arachnid sámán 92 sebzést kap. (-10 vp.) Az arachnid sámán holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/0, a warnök: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Az arhomad varangy eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 7,10) Kelet felé mész. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 7,9) Merre tovább? Északra! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 7,8) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Irány észak! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (megtudod, hogy ha sikerül minden egyes átkozott tárgyból legalább egyet összegyûjtened, érdekes tapasztalatban lehet részed.)
(M 7,6) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 109 arany.
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,6) Irány nyugat! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177) [aura: IQ: 22.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. A warnök elindul a zafír kaletrich felé. Jimmy a zafír kaletrichet támadja. A warnök a zafír kaletrichet támadja.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy a zafír kaletrichet rohamozza. A zafír kaletrich és a warnök egymással harcolnak. Jimmy a zafír kaletrichet támadja. A zafír kaletrich hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 155/0, a warnök: 0/17, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 32%. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 37 arany és 2 hamis arany. Az arhomad varangy habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,6) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította warnököt!
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 202 vadászat
Elhagyod a labirintust. [Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179) [aura: méret: 90.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. Nem talált. A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. (4 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. szélfivér 107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. A warnök megközelíti a 2. szélfivért. Jimmy a 2. szélfivért támadja. A warnök a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a warnök: 48/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 50%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 a légzés hosszú íja, 33 arany és egy hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

vd 202 vadászat
[Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A pokolpatkány 107 sebzést kap. (-10 vp.) Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Összegyûjtve mágikus energiáit, a pokolpatkány elvarázsol egy lávafolyamot. Jimmy 7 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. 28 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Az arhomad varangy sebzõdik 35 ép-t a lávafolyamtól. A warnök a pokolpatkány felé mozog. A warnök sebzõdik 13 ép-t a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Jimmy a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/7, a warnök: 0/13, az arhomad varangy: 0/35.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 28%. Viszed, ami mozdítható: egy patkányfog és egy xenópete. Az arhomad varangy kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

vd 202 vadászat
[Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (436. kaland, összköltsége 15 TVP.) Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A bundás yeti sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Jimmy a bundás yeti irányába megy. Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás yeti halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/6, a warnök: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 25%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont, 44 arany és 2 hamis arany. Jimmy táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

v 146 5 5 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Adrenalin, egy kopasz, komor tekintetû, szikár, hatalmat sugárzó férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a mutáció gyémántja, suhanó csizma, zafír érdemrend, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Kristálya, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a bölcsesség csontmaszkja, óriás fülbevaló, a káosz szent köntöse, a káosz szolgájának öve, a káosz szolgájának szimbóluma, a káosz istennõjének pajzsa, a pók smaragdgyûrûje, a káosz lüktetõ nyaklánca, a káosz tûzarany gyûrûje, aréna csont érme, az elfek malachitgyûrûje. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vhrathag pók. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy kicsit! (355. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Llys Meldryn, egy ruganyos mozgású, sötét, átható tekintetû, forradásos arcú férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: cseppkõ gyûrû, az egyensúly gyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája, a rend köve, az ellenállás vívótõre, a villám díszes karkötõje, a mentát díszes köntöse, ozin fülkarika, a bénaság fülbevalója, a gladiátor gyalogos lándzsája, görényfarok, a bûz keresztszimbóluma, a villám ezüst nyaklánca, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó vaspajzsa, a villám malachitgyûrûje, a villám fekete csizmája, a sebesség ezüst nyaklánca, a tolvaj kõrisfa íja, a bûz fogazott kardja, az ügyesség lovagi lemezpáncélja, a tökéletesség díszes karkötõje, platina villámöv, az ellenállás márványgyûrûje, a villám szárnyas sisakja. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Llys Meldryn mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tektonikus kvatáns. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: a jég díszes köntöse, a jég nagy pajzsa, Enyészmester, a tolvaj malachit karkötõje, a jég márványamulettje, a ragadozó díszes karkötõje, a jég arany fejpántja, jégöv, az ellenállás vívótõre, a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság Gyémántja, a káosz sárkányának mellvértje, a jég díszes karkötõje, a túlélés aranyozott fülbevalója, a jég zangrozi csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz amulettje, a jég gyöngysor nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szerencsekõ, a bûz kõrisfa íja, az ellenállás aranyozott fülbevalója, aréna réz érme, fekete nadrág, a káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje, az elefánt márványgyûrûje, a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Winterfresh által meséltekbõl, megtudod, mi az a tektonikus atka. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. xenomorf csecsemõ sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. Jimmy az 1. xenomorf csecsemõ irányába megy. Az 1. xenomorf csecsemõ elindul Jimmy felé. A 2. xenomorf csecsemõ a warnök felé mozog. A warnök megközelíti a 2. xenomorf csecsemõt. Jimmy és az 1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. Az 1. xenomorf csecsemõ kileheli lelkét. A 2. xenomorf csecsemõ és a warnök egymással harcolnak. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy megközelíti a 2. xenomorf csecsemõt. Jimmy a 2. xenomorf csecsemõt támadja. A 2. xenomorf csecsemõ holtan terül el.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 164/0, a warnök: 37/16, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 52%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 36 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 14 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.52). [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1531 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 322 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.52). Ez a 132. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (16) / 1.20
[2] IQ: 15 (21) / 2.63
[3] ügyesség: 11 (16) / 0.45
[4] egészség: 14 (16) / 1.55
[5] mágia: 17 (30) / 10.84
[6] gyorsaság: 21 (22) / 3
[9] Méret/ép: 172 (173) / 173
Min. méret: 132
Barlangméret: 176
PONTJAID
Varázspont: 388 / 68
Képességpont: 64 / 76%
Hõsi pont: 139 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 847 / 259
Hírnév : 1941
Jóllakottság: 181%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (0)
Galetki gyõzelmek: 25 (0)
Torzsz. csaták: 1005 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 900 (9)
Leölt torzszülött: 1512 (13)
Pszi csaták: 71 (0)
Pszi gyõzelmek: 40 (0)
Ájulások száma: 19 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 18 / 0.85 [15] regeneráció: 16 (20) / 10 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 11 (16) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 2.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0
[20] savimmunitás: 5 (6) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [24] rezisztencia: 8 / 0 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.80 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.45 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.94 [47] zárnyitás: 11 / 3.35
[48] mászás: 10 / 3.64 [49] rugalmasság: 9 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 3.92
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 10 (14) / 8.41 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 6.28 [55] szívósság: 12 / 0.60 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.60
[57] gyógynövények: 8 / 0.96 [58] nyomkeresés: 11 / 4.55 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 11 / 10.35 [61] pszi energia: 18 / 1.40 [62] lopás: 10 / 2.25
[63] éberség: 7 (5) / 0.50 [64] átokszórás: 7 / 0.30 [65] álcázás: 23 (25) / 0.96
[66] lopakodás: 9 / 0.39 [67] régészet: 9 / 0.67 [68] zene: 10 / 6.37
[69] tanulás: 7 / 2.25 [70] idézés: 5 (10) / 0.05 [71] javítás: 11 / 2.75
[72] építés: 12 / 8.29 [73] felderítés: 9 / 0.81    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06 [36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06
[42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18
[37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 2.24 [11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10
[48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 1.26 [10] energiatüske: 5 (9) / 2.26 [29] életszívás: 6 (10) / 0.12
[152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06 [17] gránitbõr: 2 (6) / 0.12
[13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06 [163] kineport: 3 (9) / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 9 (13) / 1.68 [146] kontakt.õseiddel: 5 (10) / 3.80
[158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.36
[35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1 [129] mentális robbanás: 9 / 0.68
[155] nagyobb erõpajzs: 4 (9) / 0.48 [38] parancs: 1 (6) / 0.06 [30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92
[131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.04 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96 [140] szellemkalapács: 24 (29) / 16.51
[176] szélpajzs: 8 (13) / 0.56 [132] tudati méreg: 12 / 0.98 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06
[14] vakító fény: 2 (6) / 0.24        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a sáskaharcos 84/51 198% 200% 15 / 4.02 harcol
[2] warnök 75/46 198% 180% 9 / 5.90 harcol
[3] arhomad varangy 76/41 198% 195% 9 / 1.38 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 35 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 150.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #75.
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 5 10 27; VI erõ:200% ép:35%; PV 5 6 4 3 1; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 5 100 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #21 (1. épület), #23 (8. épület), #32 (7. épület), #51 (20. épület), #431 (126. forduló), #436 (132. forduló), #355 (132. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az alkímista labor építésén dolgozol, eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz irtózatos öve (#25929) 1 a légzés kék köpenye (#27687) 1 a légzés vassisakja (#27626)
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) 1 a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 1 a remete sárga öve (#12417)
* 1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902)
* 1 az entek fekete csizmája (#9672) 1 csontmaszk (#1092) 2 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes villámöv (#177) 3 fekete csizma (#1122) 1 káoszkígyó vért (#271)
2 kék köpeny (#1137) 2 kerek pajzs (#1061) 1 könnyû láncing (#1031)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 2 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 pikkelypáncél (#223) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136) 1 vassisak (#1076)
1 zangrozi csizma (#1123) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz istenének szimbóluma (#30924) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153)
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a sav háromszögszimbóluma (#26862) 1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606)
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) 1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tûz csontamulettje (#22347) 1 amulett (#1195)
10591 arany (#1) 1 az egészség csontamulettje (#2997) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 csontamulett (#1197) 1 díszes karkötõ (#1242) 302 drágakõ (#2)
1 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
1073 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 keresztszimbólum (#1213) 3 kõamulett (#1196)
1 malachit karkötõ (#1241) 4 márványgyûrû (#1226) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
9 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167)
1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838)
7 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467) 1 a sün könnyû íja (#25121)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 1 a tudás rövid tõre (#2202) * 1 a tudós kardja (#11665)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 fogazott kard (#1318)
2 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rövid tõr (#1302)
2 rozsdás kard (#131) * 1 rubin mágusbot (#261) 12 sziklarepesz (#13)
* 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
8 bajnokok itala (#62) 7 csótányláb (#25) 13 elfu moha (#33)
8 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27)
4 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30) 10 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66)
1 kihívás itala (#68) 14 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
25 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29)
17 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 15 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 15 sárkányvirág (#32) 9 sötét mák (#23)
6 szemani gomba (#36) 22 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
8 védelem itala (#59) 12 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56)
12 winropu moha (#22) 2 xita uborka (#39) 5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 15 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
44 ekinda haj (#147) 20 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
15 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 1 kõtroll szem (#274)
2 lemúr hártya (#161) 39 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
11 õsi relikvia (#17) 3 patkányfog (#270) 10 pirgamit (#152)
2 ratifikátor agy (#236) 9 smaragd esszencia (#229) 2 szinaptikus korbács (#266)
14 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 13 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 563 arany (#1), 12 drágakõ (#2), 13 hamis arany (#809), 1 liánvirág (#24), 1 mátekel gomba (#21), 1 yeti csont (#160), 1 védelem itala (#59), 1 patkányfog (#270), 2 elfu moha (#33), 1 üvegszimbólum (#138), 1 fehér gyógyital (#50), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 1 khazdar taréj (#268), 1 xenópete (#278), 1 a sebesség hosszúkardja (#13467), 1 bajnoki oklevél (#273), 1 keresztszimbólum (#1213), 1 a sün könnyû íja (#25121), 1 a káosz irtózatos öve (#25929), 1 kihívás itala (#68), 1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BAJNOKI OKLEVÉL (273. TÁRGY)
Elsõre egy egyszerû papírdarabnak tûnik, de aztán ráébredsz, hogy ez a mágikus okirat egy dicshimnusz arról, hogy milyen kiváló galetki vagy, milyen hihetetlenül erõs, ügyes, képzett stb. Szó ami szó, ezt a csodás irat olyan önbizalmat kölcsönöz neked, hogy ezentúl 1-6 helyett 1-7-tel dobsz, ha BÁRMILYEN próbára sor kerül (többszemélyes kalandokat kivéve), legyen akár az egy erõ vagy egy mászás próba. A bajnoki oklevelet nem kell KF-elni, és nem átadható.



VHRATHAG PÓK (332. LÉNY)
Ez a legborzalmasabb dolog, amivel szembekerülhet egy ifjú galetki. Döbbenten veszed közelebbrõl is szemügyre. Valamiféle folyékony, folyton változó fekete anyag alkotja az egész testét. Egy lapított gömb, amelyet fürge csápok hordoznak - nem kétséges, hogy talán a pókhoz hasonlít leginkább, mint ahogy az sem, hogy még távoli rokonsága sincs a ghallai nyolclábúakkal. A gömb felsõ részérõl három apró, vörös fénycsóva pászmázza a környezetet, nem kétséges, hogy érdeklõdve, információt gyûjtve hideg és gyilkos precizitással. Igen, a vhrathag pók csakis az Ellenség teremtménye és ügynöke lehet, még ha azok közül a "legapróbb" is. Ezek a hatalmas lények folyamatosan járõröznek, járják a felszínt, az élet nyomai után kutatva. Meg kell semmisítenetek, mielõtt még visszatér jelentéstételre, és a Hegyre hozza az Ellenséget!



TEKTONIKUS KVATÁNS (216. LÉNY)
Maga a megelevenedett földkéreg, õspáncélos teknõs-teremtmény a tektonikus kvatáns. Lomha lábain elõkúszik a mélység járataiból, és felzabál mindent, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Kemény páncéljáról a nyílvesszõk ártalmatlanul pattannak le, és még a képzett karmok is nehezen tesznek benne kárt. Tudósok gyakran kísérleteznek a kvatáns elfogásával, remélve, hogy a becslések szerint több ezer éves teremtmény agyából felbecsülhetetlen értékû információk nyerhetõk ki a múlt történelmére nézve, de eddig még nem jártak sikerrel. A kvatáns természetesen kõevõk számára jelent táplálékot.



TEKTONIKUS ATKA (217. LÉNY)
A kvatánsok elpusztítása nem lehetetlen feladat, azonban vigyázz: a kvatánst gyakran kíséri egy élõsködõ, a tektonikus atka, amely szükség esetén képes kaput nyitni a föld elemi síkján át, és segítségül hívni a kvatáns párját, vagy a föld energiáit felhasználva, regenerálni a gazdaállatot. Mivel atkát külön nem találhatsz, csakis kvatáns kísérõjeként, ezért külön atkát nem is tudsz VD paranccsal keresni.



NAGYTAKARÍTÁS
Csak gyûlik, egyre gyûlik a hulladék a barlangodban. Ideje lenne nagytakarítást tartani! Erre ad lehetõséget a Hulladék: HU parancs.
A HU paranccsal automatikusan meg tudsz szabadulni a felesleges véletlenszerû tárgyaidtól (ezek sorszáma 1000 vagy nagyobb). Az elsõ paraméter egy határ arra, hogy mely nem mágikus véletlenszerû tárgyaidat dobd el, a második a mágikus véletlenszerû tárgyaidra, a harmadik pedig a káosztárgyaidra. Ha a paraméter egy 1-13 közé esõ szám, akkor ez egy szintet jelent: az ilyen szintû, vagy gyengébb tárgyaidtól megszabadulsz a HU paranccsal. Ha 15-öt vagy nagyobbat írsz, akkor ez egy értéket jelent: az ilyen, vagy kisebb értékû véletlenszerû tárgyaidtól megszabadulsz.
Mágikus tárgyak azok, amelyeknek jelzõje van. Pl. a sólyom, a méreg, és hasonlók. A tárgy szintjét a tárgy "minõségébõl" lehet tudni. Például, a legegyszerûbb lemezpáncélt, az "1-es szintût" úgy hívják, hogy lemezpáncél. A 2-es a vas, a 3-as a lovagi, a 4-es az elit. Varázstárgyaknál ettõl függ, hogy egy ilyen tárgy mekkora bónuszt ad. Míg az erõ lemezpáncélja csak +2, addig az elit +5 erõt ad.
1. Példa. HU 1000 100 200 parancs hatására az 1000 arany vagy olcsóbb nem mágikus tárgyaktól, a 100 arany vagy olcsóbb mágikus tárgyaktól, és a 200 arany vagy olcsóbb káosztárgyaktól szabadulsz meg így. Az érték mindig az alapértékre (AZ parancs) vonatkozik.
2. Példa. HU 13 3 200 hatására minden nem mágikus véletlen tárgyat, és az 1-3. szintû mágikus véletlen tárgyakat adod el. Káosztárgyaknál a szintnek nincs értelme, ott marad a 200 aranyas beállítás.
A tárgyaktól való "megszabadulás" azt jelenti, hogy amikor legközelebb a boltban jársz, eladod õket. Ha már bent vagy a boltban, és akkor adod ki a parancsot, nem fog kisülni, csak a belépéskor ellenõrizzük. Ha azt szeretnéd, hogy automatikusan elmenj a boltba, akkor egy 4. paramétert kell használnod. Itt megadhatsz egy számot, ha ennél kevesebb tárgynak van hely a barlangodban egy adott parancs végrehajtása végén, akkor automatikusan elmész a boltba. Pl. HU 13 3 200 10 esetén ha 10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, elmész a boltba minden parancs végén. Parancs közben (pl. kaland közepén), ill. ha a parancs végén a csarnokban tartózkodsz, a HU nem hajtódik végre!
Hogy az élet ne legyen egyszerû, a 4. paraméterhez ha akarsz, hozzáadhatsz 100-at. Ekkor nem a boltba mész, hanem egyszerûen eldobálod a tárgyakat a D paranccsal, ha a megadottnál kevesebb helyed van. Természetesen, ez a csarnokban is végrehajtódik (de parancs közben ez sem).
Példa: HU 13 3 200 110 esetén ha 10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, eldobálod az elsõ három paraméterben megadott szemeteket.
A HU parancs soha nem ad el KF-elt tárgyakat, az értéküktõl függetlenül. Ha egy paraméter helyére nullát írsz, akkor az a beállítás törlõdik. Értelemszerûen, az üres HU parancs mindenféle HU beállítást töröl.
Végezetül, még egy apróság ínyenceknek. Hogy az élet ne legyen egyszerû, megadhatsz egy 5. és 6. paramétert is. Ezek ún. "szûrõk". A szûrõben meghatározott varázstárgy típusokat nem fogod eladni vagy eldobni, függetlenül azok értékétõl vagy szintjétõl. A szûrõben megadott érték egy típusszám, a megfelelõ szakértelem sorszáma. 1-6: alaptulajdonságok, 9. méret, 10-31: harci szakértelmek, 80: támadás, 81: védekezés.
Példa: HU 13 2 0 20 80 10 hatására a támadást és tûzleheletet adó tárgyakat semmiképp sem adod el.
Egy utolsó megjegyzés. Az egyedi tárgyakat - Thór, Banyapók stb. jelzõjû tárgyait nem kell szûrõbe beállítani, ezeket a HU paranccsal nem adod el, ha ilyentõl akarsz megszabadulni, arra továbbra is a hagyományos eladás parancsot kell használnod.
Óvatos legyél a HU paranccsal, mindig duplán ellenõrizd le, nehogy olyasmit adj vagy dobj el, amit nem szeretnél!


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.