Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
132 |
Játékhét: |
534 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
828 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 29. 7h:40' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 30. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült
a füvészkert.
**
2. NAP ** Mordus kiadott egy tk 50 4067 732 0 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve
11807.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 28.* Mordus teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*már. 28.* Mordus mellé szegõdött egy manapoid.
*már. 28.* Mordus rangja
a Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett.
*már. 28.* Mordus mellé szegõdött
egy kék-vörös atya.
*már. 29.* Mordus szolgálatába állt egy elektromancer.
*már. 29.* Mordus teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 28.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a sebesség hosszúkardja újra
használható.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]
kf 13467 109 |
bekészíted a 13467. tárgyat |
A csápodba veszed a sebesség hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]
kno 1 6 3 9 24 13 |
1. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 11! Elköltesz 9 képességpontot
az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az ügyesség tulajdonságod most már 11! Elköltesz 13 képességpontot a rezisztencia
harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia
szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
176.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
tk 50 2784 732 |
50. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Mordus, ismeretlen galetki.
Elsõ lépésben egy kisebb hegyet kell minden csapatnak odébbhordania, ami
mázsás szikatömbökbõl áll. Amikor a bíró megfordítja a homokórát, rohantok,
hogy cipeljétek az óriási köveket.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre:
sikeres]
Iszonyatosan erõlködtök minden egyes sziklatömb megmozgatásával, de azért
halad a dolog. A többi csapat is alaposan megszenved, a verseny eléggé
kiegyensúlyozott. Végül felsorakoznak az izzadó csapatok, a bírák regisztrálják
az idõket, és elmondják a következõ feladatot. Óriási, teknõcpáncélból
készült lavórokat húznak be a terembe, amelyek irtózatos mennyiségû étellel
vannak megrakva. Az természetes, hogy a csapat meg tud enni mindent - a
kérdés az, hogy mennyi idõ alatt? A bírák jelére zabálni kezdtek.
[Egészség-összeg
próba 40-es küszöbre: sikeres]
Szinte hihetetlen, de képesek vagytok az egészet elpusztítani! De most aztán
mozdulni sem tudtok. A bírák regisztrálják az idõeredményeket. Mi lesz
a következõ versenyszámnál, az õsök szellemére? Egymásra néztek, és bólintotok
- félrevonultok, ledugjátok az ujjatokat a torkotokon, és kihányjátok az
egészet. A jóllakottságnál fontosabb a versenyképesség. Hamarosan kiderül,
hogy jól döntöttetek - egy mókásan felépített akadálypályán kell keresztüljutni.
Van itt minden, lengõ óriáskalapácsok sora, veremcsapdák, amelyek átugrását
az alulról idõnként lándzsával feldöfõ pályamesterek nehezítik meg, mászófal,
meg mindenféle nyalánkság. Nehezítésképp, minden csapat egyik tagjának
a bal kezét az egyik tag jobb kezéhez, a jobb kezét a másik tag bal kezéhez
kötik. Az elsõ csapat, aki tele hassal vág neki, rögtön ki is esik - jól
döntöttetek, hogy megszabadultok a finomságoktól. Amikor sor kerül rátok,
izgatottan vágtok neki.
[Ügyesség-összeg próba 40-es küszöbre: 10 hõsiesség
pont árán sikeres]
Így összekötözve, igen nehézkes a versenzés, de az összeszokottságotok és
különleges ügyességetek meghozza a jutalmát - átvergõdtök az akadálypályán,
méghozzá a legjobb idõvel! Izgatottan várjátok a következõ akadályt. A
bírák egy térképet dugnak az orrotok alá - egy hihetetlenül összetett útvesztõt
ábrázol! Próbáljátok memorizálni, de nincs sok idõtök, hamarosan elveszik
tõletek.
- Íme, az Útvesztõ, e kiváló sportakadály, amelyet az egykori
mithril bánya átalakításával hoztunk létre. A feladat - átjutni rajta,
az utolsó próba helyszínéig! Indulhat az elsõ csapat. - türelmesen vártok,
míg végül ti is sorra kerültök.
[IQ-összeg próba 40-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres]
Tájékozódóképességeteket és a térképre vonatkozó emlékeiteket egyaránt kihasználva,
nagy nehezen sikerül kivergõdni a labirintusból. Egy hosszú, egyenes és
széles folyosón várnak rátok a bírók és a közönség, és amint a milandok
fénykörébe léptek, tapsvihar jutalmazza teljesítményeteket. Szerényen hajlongtok.
Az utolsó feladat egyszerû váltófutás. A négy versenyben maradt csapat
tagjai felállnak. Az eddigi össz-idõ függvényében némi hátrányt kap a 2.,
3. és 4., hátrébbról kell indulniuk. Ti vagytok a másodikok, úgyhogy még
jó esélyetek van. A bíró jelt ad, és kezdõdik a váltófutás.
[Gyorsaság-összeg
próba 40-es küszöbre: sikeres]
Apait-anyait beleadva fut mindegyikõtök, a váltások tökéletesre sikerülnek.
A közönség õrjöng. Csak egy hajszálnyival, de sikerül az elsõ helyrõl induló
csapatot megelõznötök! Boldogan léptek fel a dobogó legfelsõ fokára. Az
elismerés, a helytartói kézrázás mellett mindegyikõtök kap egy bajnoki
oklevelet.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy nagyobb erõpajzs!
(+17% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
ep 35 20 15 |
építed a 35. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
az alkímista labor felhúzását.
Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban.
Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád
gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 120 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért
néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+57 arany.) Nemcsak aranyat kaptál -
valaki ajándékozott neked egy üvegszimbólumot!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Útközben
észreveszel egy
elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 2 darabot. Folytatod a régészkedést. Torzszülött támadás ér!
Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: imm. méregre: 60.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A lávaelementál
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Az arhomad varangy varázshatalma
segítségével elmond egy tombolást. Jimmy a lávaelementál irányába megy.
A warnök a lávaelementál felé mozog. A lávaelementál megközelíti a warnököt.
Jimmy a lávaelementált támadja. A lávaelementál halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 81/20, a warnök:
0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 28% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 44 arany és 2 hamis arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt
volna. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
k 353 330 403 |
kaland elvállalása |
(353. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz
a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni
a tetejére. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad
volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Hurrá, kincset találtál, ami egy keresztszimbólum, egy védelem itala és
a sün könnyû íja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(330. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul!
Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted.
Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 12-es küszöbre:
sikeres] Felérkeztél a halom tetejére.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 gázelementál
(#155).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
Az 1. gázelementál
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy varázshatalma
segítségével elmond egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad
varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Jimmy megközelíti az
1. gázelementált. Az 1. gázelementál Jimmyt rohamozza. A 2. gázelementál
a warnök felé mozog. A warnök elindul a 2. gázelementál felé. Jimmy és
az 1. gázelementál egymással harcolnak. Az 1. gázelementál halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 2. gázelementál és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A 2. gázelementál
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. gázelementál halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 78/0, a warnök:
36/25, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak
45% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 38 arany és 2 hamis arany. Az arhomad
varangy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 12 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(403. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: a káosz irtózatos
öve, egy kihívás itala és a harcmûvész díszes karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
az 30924 24656 12417 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A káosz istenének szimbóluma: értéke
185 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +8% támadás,
+1 erõ.
A regenerálódás csepp fülbevalója: értéke 64 arany. A tárgy tápjai:
+2 regeneráció.
A remete sárga öve: értéke 184 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal
rendelkezik: +3 ügyesség, +2 egészség.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
h 8 61 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a pszi energia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
bb 4 9 20 5 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ahogy belépsz az
akadémia épületébe, egy szélesen mosolygó tudós fogad.
- Á, egy újabb,
tanulni vágyó ifjú galetki! Kerülj beljebb! Nagy szerencséd van - épp most
indul egy új kurzusunk, amelyen Hegymélyi ismereteidet mélyítheted még
tovább. Alapvetõ tudást szívhatsz itt magadba!
- Hmmm... izgalmasan hangzik!
- Az is! - bólogat a tudós lelkesen. - és a tanfolyam gyakorlatilag ingyen
van, ugyanis a császár szponzorálja az oktatást. Mindössze 100 aranyat
kell befizetned!
(3. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy
bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás
1 arany/ép + 60 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás
10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint.
V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany
x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete a barlang bejárata
elõtt ücsörög, és éppen egy könyvet olvasgat. Nem akarod fontos elfoglaltságában
zavarni, ezért vársz. Egyszer csak felnéz: - Fiam, ha mindig ilyen élhetetlen
leszel, nem viszed sokra az életben. Ha akarsz valamit, szólj, különben
itt ácsorghatsz milgand oltásig.
- Hmm... öö... na szóval csak azért jöttem,
hogy esetleg nem tudna valami jó kis feladatot adni nekem. Tudja, az akadémia
meg a helytartó küldetései csak az óvodások veszélyszükségleteinek kielégítésére
elegendõ.
- Szóval egy kis veszélyre vágysz? Lássuk csak... Már tudom
is, mire van szükséged. Látogasd meg a Halálparkot!
- A Halálparkot? Soha
nem hallottam róla.
- Persze, hogy nem. Ha mindenki ismerné, akkor nem
lenne szükség rám. A Halálpark egy több száz éve lezárt terület. Egykor
egy kocsmáros úgy gondolta, hogy kitalálta az évezred üzletét, és megalkotta
a Vidám játékok parkját. Mindenféle érdekes dolgot tervezett bele, és kezdetben
úgy tûnt, valóban megtalálja a számítását. Aztán jötték a különös balesetek,
eltûnések. Például a szellemvasút szörnyeirõl kiderültek, hogy mégsem csak
igen jól sikerült bábok. Egy idõ múlva már nem lehetett az üresen kijövõ
kocsikra azt mondani, hogy a szerelmesek biztos elbújtak a sötétben. A
vérre ugyanis ez nem volt elég jó magyarázat. A nép hamarosan már csak
Halálparknak hívta a helyet. Amikor a helytartó kisebb fia is eltûnt a
parkban, akkor azonnal bezáratták az egészet. Az oda vezetõ folyosót berobbantották,
és erõs mágiával is lezárták, a tulajdonost pedig a csatorna szintre számûzték.
Nemrégiben egy galetki - névszerint Kcams - megtalálta ezt a berobbantot
járatot, és sikerült neki bejutni a régi park területére. Én is pont arra
jártam, amikor visszajött és mielõtt kilehelte volna a lelkét, még elmesélte,
hogy hol a bejárat. A szörnyeket visszatartó õsi mágia még mûködik, így
attól nem kell tartani, hogy a borzalmak rátörnek a szintre. Szóval, ha
izgalomra vágysz, akkor irány a Halálpark. Ha hallgatsz szerény javaslatomra,
akkor nem egyedül mész. Így legalább van esély arra, hogy valaki hírt hozzon
a többiek pusztulásáról.
(51. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum
4 galetki vehet részt benne.)
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy
óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak
az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész
hozzá. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 35
aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok
Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 3 szárazföldi cápa (#351).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 sziklaóriás (#164) [aura:
15-ös méretû 19-es szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
Az 1. sziklaóriás
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. sziklaóriás feléd
mozog. A 2. sziklaóriás máris elõtted terem! Az 1. sziklaóriás rád támad.
Bever egyet jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bever
egyet bal mancsával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. sziklaóriás
téged támad. Bever egyet jobb mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Bever egyet bal mancsával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. Az 1. sziklaóriás
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sziklaóriás
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás rád támad. Odacsap
neked jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Odacsap
neked bal mancsával. Ez mellément. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A 2. sziklaóriás
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. sziklaóriás téged támad.
Lekever egyet jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Lekever egyet bal mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 2.
sziklaóriás
107 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 491 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+171%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital,
38 arany és 2 hamis arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak,
teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 155 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 17
életpontot. (-5 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-5 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
m 5 11 1221 1221 1141 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 5,10) Északra mész. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített
helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: méret:
110.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az arachnid sámán elvarázsol
egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok
már nem erõsítik! Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid
sámán
sebzõdik 92 ép-t. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad
varangy elvarázsol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette az
arhomad varangy elmormol egy tombolást. A warnök elindul az arachnid sámán
felé. Jimmy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja.
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Az arachnid sámán
92 sebzést kap. (-10 vp.) Az arachnid sámán holtan terül
el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/0, a warnök:
0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Az arhomad
varangy eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 7,10) Kelet felé mész. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai
vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod.
Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe
a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre:
sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 7,9) Merre tovább? Északra! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 7,8) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem padlójára kék
krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya,
ezek közül az egyik ég. Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös
fény ölel körbe egy pillanatra. (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Irány észak! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt
látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus
képességekkel ruházták fel. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak
végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (megtudod, hogy ha sikerül minden
egyes átkozott tárgyból legalább egyet összegyûjtened, érdekes tapasztalatban
lehet részed.)
(M 7,6) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Nicsak, mi van itt!
Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik.
Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 109 arany.
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,6) Irány nyugat! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés!
A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy zafír
kaletrich (#177) [aura: IQ: 22.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz
egy tombolást. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg
érintését. A warnök elindul a zafír kaletrich felé. Jimmy a zafír kaletrichet
támadja. A warnök a zafír kaletrichet támadja.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy a zafír kaletrichet rohamozza. A zafír
kaletrich és a warnök egymással harcolnak. Jimmy a zafír kaletrichet támadja.
A zafír kaletrich hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 155/0,
a warnök: 0/17, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%).
Szolgáidnak is jut 32%. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 37 arany
és 2 hamis arany. Az arhomad varangy habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,6) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Körbevizsgálódsz a
helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. Az Õsmágus köpenye teljesen
meggyógyította warnököt!
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhagyod a labirintust. [Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy
barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy
mátekel gombát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179) [aura: méret: 90.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. Nem talált.
A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér.
(4 sebzést okozott.)
(a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve a benned rejlõ
mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. szélfivér
107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre
zuhan. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tombolás. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol
egy féreg érintését. A warnök megközelíti a 2. szélfivért. Jimmy a 2.
szélfivért támadja. A warnök a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér hörögve
elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a warnök:
48/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 50%. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 2 a légzés hosszú íja, 33 arany és egy hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
[Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A pokolpatkány
107 sebzést kap. (-10 vp.) Magában motyogva, az arhomad
varangy létrehoz egy tombolást. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy féreg érintése. Összegyûjtve mágikus energiáit, a pokolpatkány
elvarázsol egy lávafolyamot. Jimmy
7 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
28
életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Az arhomad varangy
sebzõdik 35 ép-t
a lávafolyamtól. A warnök a pokolpatkány felé mozog. A warnök
sebzõdik
13 ép-t a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Jimmy a pokolpatkányt
támadja. A pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+10 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/7, a warnök:
0/13, az arhomad varangy: 0/35.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 28%.
Viszed, ami mozdítható: egy patkányfog és egy xenópete. Az arhomad varangy
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
[Tarajos khadzar torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába
vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel!
A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A sziklafalból egy félkör alakú
építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót
látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(436. kaland, összköltsége 15 TVP.) Útközben
észreveszel egy
liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A bundás yeti
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Az arhomad varangy mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Jimmy a bundás yeti irányába
megy. Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás yeti halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/6, a warnök:
0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 25%.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont, 44 arany és 2 hamis arany.
Jimmy táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
v 146 5 5 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója
Adrenalin, egy kopasz, komor tekintetû, szikár, hatalmat
sugárzó férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: bronzmedál, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a mutáció
gyémántja, suhanó csizma, zafír érdemrend, Rogan karkötõje, Örökkévalóság
Kristálya, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a bölcsesség csontmaszkja,
óriás fülbevaló, a káosz szent köntöse, a káosz szolgájának öve, a káosz
szolgájának szimbóluma, a káosz istennõjének pajzsa, a pók smaragdgyûrûje,
a káosz lüktetõ nyaklánca, a káosz tûzarany gyûrûje, aréna csont érme,
az elfek malachitgyûrûje. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz.
Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok:
élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan
társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó
küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli,
misztikus világokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vhrathag pók.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed
során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos
fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár?
A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni,
és kutakodni itt egy kicsit!
(355. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nem telik
sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Llys Meldryn, egy ruganyos mozgású, sötét, átható
tekintetû, forradásos arcú férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja.
A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: cseppkõ
gyûrû, az egyensúly gyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a bûz gyalogos
lándzsája, a rend köve, az ellenállás vívótõre, a villám díszes karkötõje,
a mentát díszes köntöse, ozin fülkarika, a bénaság fülbevalója, a gladiátor
gyalogos lándzsája, görényfarok, a bûz keresztszimbóluma, a villám ezüst
nyaklánca, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó vaspajzsa, a villám malachitgyûrûje,
a villám fekete csizmája, a sebesség ezüst nyaklánca, a tolvaj kõrisfa
íja, a bûz fogazott kardja, az ügyesség lovagi lemezpáncélja, a tökéletesség
díszes karkötõje, platina villámöv, az ellenállás márványgyûrûje, a villám
szárnyas sisakja. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában.
Llys Meldryn mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda
finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ
beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak
káros mellékhatásai is vannak? Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned
kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt
új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tektonikus kvatáns.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után
lakott barlangok közé érsz. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának
tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
kezdõ felderítõ. Felszerelése: a jég díszes köntöse, a jég nagy pajzsa,
Enyészmester, a tolvaj malachit karkötõje, a jég márványamulettje, a ragadozó
díszes karkötõje, a jég arany fejpántja, jégöv, az ellenállás vívótõre,
a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság Gyémántja, a káosz sárkányának mellvértje,
a jég díszes karkötõje, a túlélés aranyozott fülbevalója, a jég zangrozi
csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz amulettje, a jég gyöngysor nyaklánca,
a teknõs malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szerencsekõ, a bûz kõrisfa íja,
az ellenállás aranyozott fülbevalója, aréna réz érme, fekete nadrág, a
káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje, az elefánt márványgyûrûje,
a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Vendéglátód barlangja otthonosan
van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek
az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Az evés befejeztével izgalmas
beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség?
Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik,
mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a
Winterfresh által meséltekbõl, megtudod, mi az a tektonikus atka.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel
szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenomorf
csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. xenomorf
csecsemõ
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az arhomad varangy ellõ egy féreg
érintése varázslatot. Jimmy az 1. xenomorf csecsemõ irányába megy. Az
1. xenomorf csecsemõ elindul Jimmy felé. A 2. xenomorf csecsemõ a warnök
felé mozog. A warnök megközelíti a 2. xenomorf csecsemõt. Jimmy és az
1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. Az 1. xenomorf csecsemõ kileheli
lelkét. A 2. xenomorf csecsemõ és a warnök egymással harcolnak. Regenerálsz
(+8 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy megközelíti a 2. xenomorf
csecsemõt. Jimmy a 2. xenomorf csecsemõt támadja. A 2. xenomorf csecsemõ
holtan terül el.
[A csatában összesen 214 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 164/0, a warnök:
37/16, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 52%.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 36 arany és 2 hamis arany.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Fontos! Barlangodban már
csak 14 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10%
kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.52).
[ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1531 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
322 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.52). Ez a 132. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (16) / 1.20 |
[2] IQ: |
15 (21) / 2.63 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 0.45 |
[4] egészség: |
14 (16) / 1.55 |
[5] mágia: |
17 (30) / 10.84 |
[6] gyorsaság: |
21 (22) / 3 |
[9] Méret/ép: |
172 (173) / 173 |
Min. méret: |
132 |
Barlangméret: |
176 |
|
|
Varázspont: |
388 / 68 |
Képességpont: |
64 / 76% |
Hõsi pont: |
139 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
847 / 259 |
Hírnév : |
1941 |
Jóllakottság: |
181% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
25 (0) |
Torzsz. csaták: |
1005 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
900 (9) |
Leölt torzszülött: |
1512 (13) |
Pszi csaták: |
71 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
40
(0) |
Ájulások száma: |
19 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
18 / 0.85 |
[15] regeneráció: |
16 (20) / 10 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
[17] vastag bõr: |
11 (16) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 2.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
8 / 0 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.80 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.45 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 2.94 |
[47] zárnyitás: |
11 / 3.35 |
[48] mászás: |
10 / 3.64 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 3.92 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
10 (14) / 8.41 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 6.28 |
[55] szívósság: |
12 / 0.60 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
8 / 0.96 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 4.55 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
11 / 10.35 |
[61] pszi energia: |
18 / 1.40 |
[62] lopás: |
10 / 2.25 |
[63] éberség: |
7 (5) / 0.50 |
[64] átokszórás: |
7 / 0.30 |
[65] álcázás: |
23 (25) / 0.96 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.39 |
[67] régészet: |
9 / 0.67 |
[68] zene: |
10 / 6.37 |
[69] tanulás: |
7 / 2.25 |
[70] idézés: |
5 (10) / 0.05 |
[71] javítás: |
11 / 2.75 |
[72] építés: |
12 / 8.29 |
[73] felderítés: |
9 / 0.81 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 2.24 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (13) / 1.26 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 2.26 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.12 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
2 (6) / 0.12 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
9 (13) / 1.68 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (10) / 3.80 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.36 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.68 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
4 (9) / 0.48 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.06 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.04 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
24 (29) / 16.51 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 0.56 |
[132] tudati méreg: |
12 / 0.98 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a sáskaharcos |
84/51 |
198% |
200% |
15 / 4.02 |
harcol |
[2] warnök |
75/46 |
198% |
180% |
9 / 5.90 |
harcol |
[3] arhomad varangy |
76/41 |
198% |
195% |
9 / 1.38 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 35 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 150. |
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#75. |
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#131. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 5 10 27;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 5 6 4 3
1;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 5 100 63;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület),
#3 (4. épület), #21 (1. épület), #23 (8. épület), #32 (7. épület),
#51 (20. épület), #431 (126. forduló), #436 (132. forduló), #355 (132.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az alkímista labor építésén
dolgozol, eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz irtózatos öve (#25929) |
|
1 a légzés kék köpenye (#27687) |
|
1 a légzés vassisakja (#27626) |
|
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) |
|
1 a merénylõ átlátszó köntöse (#11052)
|
|
1 a remete sárga öve (#12417) |
* |
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332)
|
|
1 a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) |
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
2 díszes
fejpánt (#1106) |
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
3 fekete csizma (#1122) |
|
1 káoszkígyó vért
(#271) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
2 kerek pajzs (#1061) |
|
1 könnyû láncing (#1031)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
2 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 nagy pajzs
(#1062) |
* |
1 Õsmágus köpenye (#322) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk
(#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vassisak (#1076)
|
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz ezüst nyaklánca (#29082) |
|
1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz istenének szimbóluma (#30924) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje
(#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232)
|
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) |
|
1 a sav háromszögszimbóluma
(#26862) |
|
1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) |
|
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) |
|
1 a szellemek ezüst fülbevalója
(#15207) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
10591 arany (#1) |
|
1 az egészség csontamulettje (#2997) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum
(#254) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
302 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1073 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kék gömb
(#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 keresztszimbólum (#1213) |
|
3 kõamulett
(#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
4 márványgyûrû (#1226) |
|
1 ónixgyûrû (#1228)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
21 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
9 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 furulya (#167)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 idõkristály
(#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje
(#517) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 oprasszum fókusz (#300)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) |
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
|
|
1 a légzés harci nyílpuskája (#27838) |
|
7 a légzés hosszú íja (#27822) |
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
|
|
1 a sün könnyû íja (#25121) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) |
|
1 a tudás rövid tõre (#2202)
|
* |
1 a tudós kardja (#11665) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 fogazott
kard (#1318) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kõmûves kalapács (#250)
|
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 rövid tõr
(#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
12 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 bajnokok itala (#62) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
13 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka
(#27) |
|
4 hatalom kék itala (#58) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
10 hõsiesség itala
(#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
2 kalmárok itala
(#66) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
14 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76)
|
|
25 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
12 mézfû (#29)
|
|
17 mitulen fû (#20) |
|
6 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
15 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34)
|
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
15 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23)
|
|
6 szemani gomba (#36) |
|
22 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
8 védelem itala (#59) |
|
12 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56)
|
|
12 winropu moha (#22) |
|
2 xita uborka (#39) |
|
5 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
44 ekinda haj (#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
1 kõtroll szem
(#274) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
39 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
9 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szinaptikus
korbács (#266) |
|
14 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
13 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 563 arany (#1), 12 drágakõ (#2),
13 hamis arany (#809), 1 liánvirág (#24), 1 mátekel gomba (#21), 1
yeti csont (#160), 1 védelem itala (#59), 1 patkányfog (#270), 2 elfu
moha (#33), 1 üvegszimbólum (#138), 1 fehér gyógyital (#50), 2 a légzés
hosszú íja (#27822), 1 khazdar taréj (#268), 1 xenópete (#278), 1 a
sebesség hosszúkardja (#13467), 1 bajnoki oklevél (#273), 1 keresztszimbólum
(#1213), 1 a sün könnyû íja (#25121), 1 a káosz irtózatos öve (#25929),
1 kihívás itala (#68), 1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BAJNOKI OKLEVÉL (273. TÁRGY) Elsõre egy egyszerû papírdarabnak tûnik,
de aztán ráébredsz, hogy ez a mágikus okirat egy dicshimnusz arról, hogy
milyen kiváló galetki vagy, milyen hihetetlenül erõs, ügyes, képzett stb.
Szó ami szó, ezt a csodás irat olyan önbizalmat kölcsönöz neked, hogy ezentúl
1-6 helyett 1-7-tel dobsz, ha BÁRMILYEN próbára sor kerül (többszemélyes
kalandokat kivéve), legyen akár az egy erõ vagy egy mászás próba. A bajnoki
oklevelet nem kell KF-elni, és nem átadható.
VHRATHAG PÓK (332. LÉNY) Ez a legborzalmasabb dolog, amivel szembekerülhet
egy ifjú galetki. Döbbenten veszed közelebbrõl is szemügyre. Valamiféle
folyékony, folyton változó fekete anyag alkotja az egész testét. Egy lapított
gömb, amelyet fürge csápok hordoznak - nem kétséges, hogy talán a pókhoz
hasonlít leginkább, mint ahogy az sem, hogy még távoli rokonsága sincs
a ghallai nyolclábúakkal. A gömb felsõ részérõl három apró, vörös fénycsóva
pászmázza a környezetet, nem kétséges, hogy érdeklõdve, információt gyûjtve
hideg és gyilkos precizitással. Igen, a vhrathag pók csakis az Ellenség
teremtménye és ügynöke lehet, még ha azok közül a "legapróbb" is. Ezek
a hatalmas lények folyamatosan járõröznek, járják a felszínt, az élet nyomai
után kutatva. Meg kell semmisítenetek, mielõtt még visszatér jelentéstételre,
és a Hegyre hozza az Ellenséget!
TEKTONIKUS KVATÁNS (216. LÉNY) Maga a megelevenedett földkéreg, õspáncélos
teknõs-teremtmény a tektonikus kvatáns. Lomha lábain elõkúszik a mélység
járataiból, és felzabál mindent, legyen az szerves vagy szervetlen anyag.
Kemény páncéljáról a nyílvesszõk ártalmatlanul pattannak le, és még a képzett
karmok is nehezen tesznek benne kárt. Tudósok gyakran kísérleteznek a kvatáns
elfogásával, remélve, hogy a becslések szerint több ezer éves teremtmény
agyából felbecsülhetetlen értékû információk nyerhetõk ki a múlt történelmére
nézve, de eddig még nem jártak sikerrel. A kvatáns természetesen kõevõk
számára jelent táplálékot.
TEKTONIKUS ATKA (217. LÉNY) A kvatánsok elpusztítása nem lehetetlen feladat,
azonban vigyázz: a kvatánst gyakran kíséri egy élõsködõ, a tektonikus atka,
amely szükség esetén képes kaput nyitni a föld elemi síkján át, és segítségül
hívni a kvatáns párját, vagy a föld energiáit felhasználva, regenerálni
a gazdaállatot. Mivel atkát külön nem találhatsz, csakis kvatáns kísérõjeként,
ezért külön atkát nem is tudsz VD paranccsal keresni.
NAGYTAKARÍTÁS Csak gyûlik, egyre gyûlik a hulladék a barlangodban. Ideje
lenne nagytakarítást tartani! Erre ad lehetõséget a Hulladék: HU parancs.
A HU paranccsal automatikusan meg tudsz szabadulni a felesleges véletlenszerû
tárgyaidtól (ezek sorszáma 1000 vagy nagyobb). Az elsõ paraméter egy határ
arra, hogy mely nem mágikus véletlenszerû tárgyaidat dobd el, a második
a mágikus véletlenszerû tárgyaidra, a harmadik pedig a káosztárgyaidra.
Ha a paraméter egy 1-13 közé esõ szám, akkor ez egy szintet jelent: az
ilyen szintû, vagy gyengébb tárgyaidtól megszabadulsz a HU paranccsal.
Ha 15-öt vagy nagyobbat írsz, akkor ez egy értéket jelent: az ilyen, vagy
kisebb értékû véletlenszerû tárgyaidtól megszabadulsz.
Mágikus tárgyak
azok, amelyeknek jelzõje van. Pl. a sólyom, a méreg, és hasonlók. A tárgy
szintjét a tárgy "minõségébõl" lehet tudni. Például, a legegyszerûbb lemezpáncélt,
az "1-es szintût" úgy hívják, hogy lemezpáncél. A 2-es a vas, a 3-as a
lovagi, a 4-es az elit. Varázstárgyaknál ettõl függ, hogy egy ilyen tárgy
mekkora bónuszt ad. Míg az erõ lemezpáncélja csak +2, addig az elit +5
erõt ad.
1. Példa. HU 1000 100 200 parancs hatására az 1000 arany vagy
olcsóbb nem mágikus tárgyaktól, a 100 arany vagy olcsóbb mágikus tárgyaktól,
és a 200 arany vagy olcsóbb káosztárgyaktól szabadulsz meg így. Az érték
mindig az alapértékre (AZ parancs) vonatkozik.
2. Példa. HU 13 3 200
hatására minden nem mágikus véletlen tárgyat, és az 1-3. szintû mágikus
véletlen tárgyakat adod el. Káosztárgyaknál a szintnek nincs értelme, ott
marad a 200 aranyas beállítás.
A tárgyaktól való "megszabadulás" azt
jelenti, hogy amikor legközelebb a boltban jársz, eladod õket. Ha már bent
vagy a boltban, és akkor adod ki a parancsot, nem fog kisülni, csak a belépéskor
ellenõrizzük. Ha azt szeretnéd, hogy automatikusan elmenj a boltba, akkor
egy 4. paramétert kell használnod. Itt megadhatsz egy számot, ha ennél
kevesebb tárgynak van hely a barlangodban egy adott parancs végrehajtása
végén, akkor automatikusan elmész a boltba. Pl. HU 13 3 200 10 esetén ha
10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, elmész a boltba minden parancs végén.
Parancs közben (pl. kaland közepén), ill. ha a parancs végén a csarnokban
tartózkodsz, a HU nem hajtódik végre!
Hogy az élet ne legyen egyszerû,
a 4. paraméterhez ha akarsz, hozzáadhatsz 100-at. Ekkor nem a boltba mész,
hanem egyszerûen eldobálod a tárgyakat a D paranccsal, ha a megadottnál
kevesebb helyed van. Természetesen, ez a csarnokban is végrehajtódik (de
parancs közben ez sem).
Példa: HU 13 3 200 110 esetén ha 10-nél kevesebb
tárgyhelyed lesz, eldobálod az elsõ három paraméterben megadott szemeteket.
A HU parancs soha nem ad el KF-elt tárgyakat, az értéküktõl függetlenül.
Ha egy paraméter helyére nullát írsz, akkor az a beállítás törlõdik. Értelemszerûen,
az üres HU parancs mindenféle HU beállítást töröl.
Végezetül, még egy
apróság ínyenceknek. Hogy az élet ne legyen egyszerû, megadhatsz egy 5.
és 6. paramétert is. Ezek ún. "szûrõk". A szûrõben meghatározott varázstárgy
típusokat nem fogod eladni vagy eldobni, függetlenül azok értékétõl vagy
szintjétõl. A szûrõben megadott érték egy típusszám, a megfelelõ szakértelem
sorszáma. 1-6: alaptulajdonságok, 9. méret, 10-31: harci szakértelmek,
80: támadás, 81: védekezés.
Példa: HU 13 2 0 20 80 10 hatására a támadást
és tûzleheletet adó tárgyakat semmiképp sem adod el.
Egy utolsó megjegyzés.
Az egyedi tárgyakat - Thór, Banyapók stb. jelzõjû tárgyait nem kell szûrõbe
beállítani, ezeket a HU paranccsal nem adod el, ha ilyentõl akarsz megszabadulni,
arra továbbra is a hagyományos eladás parancsot kell használnod.
Óvatos
legyél a HU paranccsal, mindig duplán ellenõrizd le, nehogy olyasmit adj
vagy dobj el, amit nem szeretnél!