Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
131 |
Játékhét: |
533 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
833 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 27. 8h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 28. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve
11807.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
kno 70 4 57 4 73 3 |
70. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az idézés szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz
4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz
3 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
174.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
h 108 |
108. tárgy használata |
Lenyelsz 1 javítás italát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]
j 25481 24656 11665 13464 7123 |
tárgy javítása |
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a teknõs sárgaréz nyaklánca
újra használható. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a
már használhatatlannak hitt a regenerálódás csepp fülbevalóját. Szakértelmednek
és kitartásodnak köszönhetõen a tudós kardja újra használható. Sajnálom,
de nincs nálad 13464. tárgy. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen
a hatalom kõrisfa íja újra használható.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
kf 25481 24656 7123 |
bekészíted a 25481. tárgyat |
Felveszed a teknõs sárgaréz nyakláncát. Felveszed a regenerálódás csepp
fülbevalóját. Bekészíted a hatalom kõrisfa íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
kf 11665 100 |
bekészíted a 11665. tárgyat |
A karmaidba veszed a tudós kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
kf 13464 109 |
bekészíted a 13464. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-59
vp.)
[V 155 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs
varázslatot. (+17% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
ep 35 20 15 |
építed a 35. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
100 varázsponttal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába,
és részt vállalj
az alkímista labor megépítésében. Kitolod a munkaterületre
a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy
csákányozol és követ hordasz. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy
a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 140 TVP-nyit kell
dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos
taps jutalmazza. (+54 arany.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé
kaptál még egy molitár hájat is.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Találsz egy barlangtavat. A
tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol
málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg,
de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol.
(353. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy
tejfonalat.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva,
kiböngészed: 1. "A Dornodon által okozott világégést talán sohasem fogjuk
kiheverni. Mindenesetre, ez a borzalmas tragédia egy új korszak és idõszámítás
kezdetét jelentette, amelyet harmadkornak hívunk. A kronológiában Harmadkor
1. éve helyett egyszerûen csak 1. szerepel." - Treem.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el az idézés szakértelmet
minimum 10-es szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 3.) Most egy darabig a feladatokat nem itt, a
klánépületben kell kérned, hanem a mágustoronyban. Teljesítsd 5 feladatot,
amit a mágustoronyban kaptál, aztán látogass meg minket ismét!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
k 238 472 473 303 6 29 |
kaland elvállalása |
(238. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Szíved hevesen kalapálni kezd,
amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176)
[aura: bûz: 16.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus
ûrt. A varázslat nem hatott rád. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán megúszta! (-10 vp.)
Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás.
Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. A warnök az arachnid
sámán irányába megy. Jimmy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid
sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy mágikus ûr. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok
már nem erõsítik! Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot.
Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arhomad varangy
megközelíti az arachnid sámánt. Jimmy az arachnid sámánt támadja. Az arhomad
varangy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán
ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arachnid sámán és a warnök egymással
harcolnak. Jimmy az arachnid sámánt támadja. Az arachnid sámán halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 75/0,
a warnök: 0/10, az arhomad varangy: 57/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut
31%. Elteszed a zsákmányt, ami 49 arany és 3 hamis arany. Az arhomad varangy
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van.
Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es
küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy mutáns
szójer (#174).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A mutáns szójer
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív
egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy féreg érintését. Jimmy a mutáns szójer felé mozog. A mutáns
szójer elindul a warnök felé. A warnök a mutáns szójer felé mozog. Jimmy
a mutáns szójert támadja. A mutáns szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 53/0, a warnök:
0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy szójer csáprágó, 50 arany és 2 hamis arany. Jimmy eszik. (+25% jóllakottság.)
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet
három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan
megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy
merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ
kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Nocsak, itt van valami: egy kék köpeny, egy hosszúkard és egy ónixgyûrû.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 1% lélekenergia.
(472. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Erõdben, ügyességedben bízva mászol
felfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény
lapos tetejére!
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 manapoid (#92) [aura: 10-es megszakítás.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy elbájolást. Az 1. manapoid ellenállt a varázslatnak. (-20 vp.) Magában
motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Magában motyogva,
az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat
után az 1. manapoid létrehoz egy megszakítás varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette a 2. manapoid elmormol egy tudatrombolást. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. A 3. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tudatrombolás. A varázslat nem hatott rád. A warnök megközelíti a 3.
manapoidot. Jimmy az 1. manapoidot támadja. Az 1. manapoid holtan terül
el. A warnök a 3. manapoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A 2. manapoid
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A 2. manapoid holtan terül el.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. manapoid elvarázsol egy tudatrombolást.
A varázslat nem hatott rád. Az arhomad varangy a 3. manapoidot rohamozza.
Jimmy a 3. manapoidot támadja. A 3. manapoid halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 162/0, a warnök:
40/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 46% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": egy kerek pajzs, 3 barna manakõ, 57 arany és 3 hamis arany.
Megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+55% jóllakottság.)
(Feltételes
idézés:) zöld manaitallal szerzel extra varázsenergiát. Visszanyersz 40
vp-t.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(473. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Többszörösen biztosítva magadat, mászol
fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény
lapos tetejére!
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
(303. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 13-as
küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: 15-ös
méretû 19-es szintû jobb mancs.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A sziklaóriás
107
ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot.
Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Jimmy
a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás elindul a warnök felé. A warnök
a sziklaóriás irányába megy. Jimmy a sziklaóriást támadja. A sziklaóriás
és a warnök egymással harcolnak. A sziklaóriás holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 58/0, a warnök:
45/27, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
26%. A warnök táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 82 arany, egy könnyû pikkelyvért és a légzés harci nyílpuskája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(6. kaland:) Felkeresed a papot, és közlöd, hogy hajlandó vagy elcserélni
a szemet. A pap mohón emeli a kezét, mire te:
- Türelem! Elõször hadd
lássam a jutalmat.
- Öööö... Fiacskám, épp ez a probléma! Nemrégiben
egy sötétlelkû torzszülött betört a kincstárunkba, és több értékes tárgyat
is ellopott. A jutalmad is köztük volt...
- Semmi gond, majd kapok valami
más varázstárgyat! - a pap a fejét rázza.
- Sajnálom! De van egy egyszerû
megoldás: kutasd fel a torzszülöttet, szerezd vissza a kincseket, és akkor
még további jutalmat is kapsz tõlünk. - hohó, egy kaland, ebben szívesen
benne vagy! A pap a szimbólum után nyúlkál, de te elhessegeted - megkapja,
ha a "jutalom" is elõkerült... A pap, aki közben Tenefal atyaként mutatkozik
be, elkísér a csatornaszintre, ahhoz a lejárathoz, ahol a tolvaj lényt,
az arachnid sámánt menekülni látták. Körbeszimatolsz.
[Nyomkeresés próba
14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszas kutatás után parányi pókháló-foszlányokat találsz, és ezen a nyomon
indulsz el. Tenefal biztosít, hogy a csatornaszint bejáratnál vár rád.
Még utánad kiált.
- Um, a pók megmarta három társunkat, azonnal eszméletüket
vesztették. Vigyázz magadra!
A nyomokat követve, egy sötét, feneketlennek
tûnõ üreghez érsz. Egy póknak itt lemászni gyerekjáték, de mi lesz veled?
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres]
Nekilátsz, és óvatosan leereszkedsz az üregben, négy végtaggal kapaszkodva.
Az út még így is minden erõdet és ügyességedet próbára teszi, milyen lesz
ez visszafelé! Végül leérkezel a gödör aljára. Ez egy nagyobb üreg, és
nagyot ugrasz ijedtedben, amikor megpillantod a földön kuporgó alakot!
Azonban jobban megnézve látod, hogy nem egy félelmetes pók, hanem csak
egy nyomorult orgling szolga. Szeme révetegen mered elõre, nem is vesz
tudomást rólad. Szája folyton mozog, mintha rágna valamit. Elõször arra
gondolsz, hogy egyetlen csapással kinyered belõle a néhány százaléknyi
lélekenergiát, de aztán meggondolod magad. Számtalan járat vezet innét
tova, nem biztos, hogy egyedül boldogulnál. Megrázod az orglingot.
- Hé,
te torzszülött, ha kedves az életed, segítesz nekem! - az orgling azonban
tovább bámul maga elé. Mi a fenét rághat, hogy így el van kábulva tõle?
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: sikeres]
Szagolgatod, vizsgálgatod, és végül ráébredsz, hogy egy undorító kábítószert,
örökéjt használ, ami sötét mák és ragálygomba keverékébõl készül. Nagyon
erõs szer, és nagyon gyorsan pusztítja a szervezetet. Nyomorult állat!
Hogy bírhatnád engedelmességre? A válasz egyszerû: keversz neki még egy
kis örökéjt! Persze, így, felszerelések nélkül nem lesz egyszerû a megfelelõ
mixtúra elkészítése...
[Tárgyhasználat: 1 sötét mák]
[Tárgyhasználat: 1 ragálygomba]
Elõveszel egy morzsolóedényt, és hozzálátsz az örökéj elkészítésének. Az
orgling szolga növekvõ érdeklõdéssel figyel.
[Varázsitalfõzés próba 10-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Az orra alá dugod a kész mixtúrát. Remegõ kézzel nyúl érte, te azonban elteszed
a port.
- Mielõtt megkapod, orgling fatty, mondd meg nekem, merre laknak
a pókok, póklények! - az orgling csak kétségbeesetten próbálja a port megkaparintani.
Fellököd, és tovább kérdezgeted. Végül az orgling nyögdösni kezd, feláll,
és int, hogy kövesd. Kanyargós járatokon vezet keresztül, végül elérkeztek
egy folyosóhoz, amit sûrû pókháló szõ keresztbe. Elégedetten bólintasz,
és odaadod a port. Az orgling mohón rágni kezdi, és vinnyog örömében. Te
pedig bátran elõreindulsz. Hajtogatod, hessegeted a pókhálót, de az minduntalan
beleakad a hajadba. Ocsmány egy hely! [Gyorsaságod itt nullának számít.]
(-99 gyorsaság.)
Persze, mi mással is találkozhatnál egy pókhálótól ragacsos folyosóban,
mint pókokkal? Ellenfeleid 2 óriáspók (#89) [aura: ügyesség: 7.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad
varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Ellõsz
egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. óriáspók
107 ép-t sebzõdik. (-10
vp.) Az 1. óriáspók hörögve elterül. Jimmy a 2. óriáspók felé mozog. A
2. óriáspók a warnök irányába megy. A warnök a 2. óriáspók irányába megy.
Jimmy a 2. óriáspókot támadja. A 2. óriáspók és a warnök egymással harcolnak.
A warnök megtántorodik. A 2. óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 71/0, a warnök:
34/1, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%.
Arhomad varangy
9. szintre lépett! Jimmy zabál. (+25% jóllakottság.)
Tovább nyomulsz, a barlang kiszélesedik. Mindent bevon a ragacsos pókháló,
apró pókok másznak a ruhád alá, és kúsznak fel a lábszáradon. Milyen undorító!
A barlangterem végében egy hatalmas alak mozdul. Felkészülsz a végsõ összecsapásra.
Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: 10-es méretû 24-es szintû
csáprágó.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy féreg érintése! Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot.
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az arachnid
sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arachnid sámán a warnök felé
mozog. Jimmy az arachnid sámán felé mozog. A warnök az arachnid sámán
irányába megy. Az arachnid sámán és a warnök egymással harcolnak. Jimmy
az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán
ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arhomad varangy elindul az arachnid
sámán felé. Az arachnid sámán és a warnök egymással harcolnak. a warnök
kontaktmérget kapott. A warnök kileheli lelkét. Jimmy az arachnid sámánt
támadja. Az arhomad varangy és az arachnid sámán egymással harcolnak. az
arachnid sámán kontaktméreg áldozata lett. Az arachnid sámán hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/0,
a warnök: 0/17, az arhomad varangy: 59/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut.
Az arhomad varangy zabál. (+25% jóllakottság.)
Hiába a sok borzalom, mégis sikerült gyõzedelmeskedned! Felragadod a ládát,
amely nyilván az ellopott kincseket õrzi. Sokáig piszmogsz a zárral, de
képtelen vagy kinyitni! Visszatérsz Tenefal atyához.
[Tárgyhasználat: 1 kék szem szimbólum]
A pap lelkendezve fogad. Együtt nézitek át a láda tartalmát, és te kiválasztod
a sok hulladék közül a legértékesebb varázstárgyat, ami a remete sárga
öve. Végülis, nem kötöttél rossz üzletet... Elégedetten távozol. Csak utólag
jut eszedbe, hogy még további jutalomról is volt szó. Na mindegy!
(+5 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve,
a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt
venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti
a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz,
ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba
6-os küszöbre: sikeres]
A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a
tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve
lépsz ki a kamrából. [11 életpontot sebzõdsz.]
Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt
kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok
sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki
téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan.
Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza
abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod
az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba
10-es küszöbre: sikeres]
- Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum
gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál,
ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is
valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen
sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam,
hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te
dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!"
Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235) [aura: 6-os méretû 20-as szintû
jobb csáp, 6-os energiaszívás.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A sörtés oprasszum
107 sebzést kap. (-10 vp.) Az arhomad varangy elmond
egy féreg érintése varázslatot. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tombolást. A sörtés oprasszum megközelíti a warnököt. Jimmy
elindul a sörtés oprasszum felé. A warnök elindul a sörtés oprasszum felé.
A sörtés oprasszum és a warnök egymással harcolnak. A warnök megtántorodik.
Jimmy a sörtés oprasszumot támadja. A sörtés oprasszum halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 93/22, a warnök:
0/21, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 36% jut. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 6 drágakõ és egy oprasszum sörte. Jimmy eszik.
(+25% jóllakottság.)
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni
a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki
biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt
kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve.
Hány is volt eddig?
[Tárgyhasználat: 4 oprasszum sörte]
Diadalmasan felemeled az oprasszum sörtéket. A tudós elveszi õket tõled,
és megvizsgálja.
- Á, köszönjük szépen! - nyúlnál értük, de õ zsebre
rakja õket. - úgy tûnik, megvolt már a négy kísérlet, elegendõ eredményt
gyûjtöttünk. Köszönjük szépen a konzultációs segítséget, Nicodem! Hálánk
jeléül fogadd el a korábbi kísérletek eredményeképp született, és számunkra
most már értéktelen prototípust, az oprasszum fókuszt!
[ld. enc.]
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
[178 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
m 8 12 832 4443 1112 2114 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,12) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
(M 7,12) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Óriási terembe érkezel.
Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben
9 liter womath tej és 5 zsák liszt 353 aranyért, míg egy másik alkalommal
5 liter womath tej és 8 zsák liszt 264 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány
aranyat érhet egy liter womath tej?
Némi habozás után válaszolsz. [32]
- Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd!
(+20% lélekenergia.)
(M 6,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Nyomasztó csend telepedik
rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög
minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat.
Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (varázspontod maximális
lett.)
(M 5,12) Irány nyugat! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind
arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy
bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A bundás yetit védi rezisztanciája. (-10 vp.) Az arhomad varangy mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Az arhomad varangy
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Jimmy a bundás
yeti felé mozog. Jimmy a bundás yetit támadja. A warnök és a bundás yeti
egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A bundás
yetit védi rezisztanciája. (-10 vp.) Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás
yeti holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 155/6,
a warnök: 38/23, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak
is jut 25%. Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont, 47 arany és 3 hamis
arany. Jimmy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 5,13) Déli irányba mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de
nincs itt semmi.
(M 5,12) Észak felé mész a labirintusban. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 5,11) A folyosó északra tart. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
elonotichlan nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 4,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította
warnököt!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhagyod a Csarnokot.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Odamész az egyik "galetkitanyához".
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának
tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: a jég díszes köntöse, a jég
nagy pajzsa, Enyészmester, a tolvaj malachit karkötõje, a jég márványamulettje,
a ragadozó díszes karkötõje, a jég arany fejpántja, jégöv, az ellenállás
vívótõre, a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság Gyémántja, a káosz sárkányának
mellvértje, a jég díszes karkötõje, a túlélés aranyozott fülbevalója, a
jég zangrozi csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz amulettje, a jég gyöngysor
nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szerencsekõ, a bûz
kõrisfa íja, az ellenállás aranyozott fülbevalója, aréna réz érme, fekete
nadrág, a káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje, az elefánt márványgyûrûje,
a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Dícsérõ szavakkal illeted a
takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Winterfresh
pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal
hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek
el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl
is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang
levegõje... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a nagyobb tûzszalamandra.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
v 146 5 5 |
146. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
v 146 6 8 |
146. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
v 146 10 10 |
146. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf
csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A xenomorf csecsemõ
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot.
Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg
érintése! Jimmy elindul a xenomorf csecsemõ felé. A xenomorf csecsemõ
a warnök felé mozog. A warnök megközelíti a xenomorf csecsemõt. Jimmy
a xenomorf csecsemõt támadja. A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 85/0, a warnök:
0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy
szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak
is jut 25%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során
4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél,
kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.42).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen
642 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
322 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.42). Ez a 131. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (15) / 4.95 |
[2] IQ: |
15 (21) / 2.53 |
[3] ügyesség: |
10 (12) / 1.40 |
[4] egészség: |
14 (16) / 1.40 |
[5] mágia: |
17 (30) / 10.79 |
[6] gyorsaság: |
21 (20) / 2.92 |
[9] Méret/ép: |
172 (173) / 173 |
Min. méret: |
130 |
Barlangméret: |
174 |
|
|
Varázspont: |
388 / 339 |
Képességpont: |
67 / 59% |
Hõsi pont: |
146 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
842 / 256 |
Hírnév : |
1929 |
Jóllakottság: |
210% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
25 (0) |
Torzsz. csaták: |
996 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
891 (9) |
Leölt torzszülött: |
1499 (12) |
Pszi csaták: |
71 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
40
(0) |
Ájulások száma: |
19 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
18 / 0.85 |
[15] regeneráció: |
16 (20) / 9.87 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
[17] vastag bõr: |
11 (16) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 2.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.80 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.45 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 2.94 |
[47] zárnyitás: |
11 / 3.25 |
[48] mászás: |
10 / 3.34 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 3.62 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
10 (14) / 8.16 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 5.98 |
[55] szívósság: |
12 / 0.60 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
8 / 0.66 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 4.25 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
11 / 10.35 |
[61] pszi energia: |
17 / 1.40 |
[62] lopás: |
10 / 2.25 |
[63] éberség: |
7 (5) / 0.50 |
[64] átokszórás: |
7 / 0.30 |
[65] álcázás: |
23 (25) / 0.96 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.39 |
[67] régészet: |
9 / 0.37 |
[68] zene: |
10 / 5.97 |
[69] tanulás: |
7 / 2.15 |
[70] idézés: |
5 (10) / 0.05 |
[71] javítás: |
11 / 2.55 |
[72] építés: |
12 / 7.99 |
[73] felderítés: |
9 / 0.60 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 2.24 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (13) / 1.26 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 2.26 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.12 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
2 (6) / 0.12 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
9 (13) / 1.36 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (10) / 3.48 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.36 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.68 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
4 (9) / 0.40 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.06 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.04 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
24 (29) / 15.39 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 0.48 |
[132] tudati méreg: |
12 / 0.98 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a sáskaharcos |
84/56 |
198% |
210% |
15 / 2.98 |
harcol |
[2] warnök |
75/75 |
198% |
210% |
9 / 4.96 |
harcol |
[3] arhomad varangy |
76/76 |
198% |
125% |
9 / 0.44 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 35 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 150. |
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#75. |
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#131. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 5 10 27;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 5 6 4 3
1;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 5 100 63;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület),
#21 (1. épület), #23 (8. épület), #32 (7. épület), #50 (20. épület),
#431 (126. forduló), #403 (128. forduló), #330 (128. forduló), #353
(131. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az alkímista labor építésén
dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a légzés kék köpenye (#27687) |
|
1 a légzés vassisakja (#27626) |
|
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) |
|
1 a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) |
|
1 a remete sárga öve (#12417)
|
* |
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) |
|
1 a tudás lovagi lemezpáncélja
(#1902) |
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
2 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes villámöv
(#177) |
|
3 fekete csizma (#1122) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
2 kék köpeny (#1137)
|
|
2 kerek pajzs (#1061) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
2 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
* |
1 Õsmágus köpenye
(#322) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
|
1 sárga
öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 zangrozi csizma (#1123)
|
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz ezüst nyaklánca (#29082) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
a káosz istenének szimbóluma (#30924) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) |
|
1 a sav háromszögszimbóluma (#26862) |
|
1 a sólyom csepp fülbevalója
(#29606) |
|
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) |
|
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
|
1 amulett (#1195) |
|
10028 arany (#1)
|
|
1 az egészség csontamulettje (#2997) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 csontamulett (#1197)
|
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
290 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1060 hamis arany (#809)
|
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû
(#190) |
|
3 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
4 márványgyûrû (#1226)
|
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
20 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
9 fekete dukát (#218)
|
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön
(#519) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 õskõ (#8)
|
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) |
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
|
|
1 a légzés harci nyílpuskája (#27838) |
|
5 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája
(#26036) |
|
1 a tudás rövid tõre (#2202) |
* |
1 a tudós kardja (#11665) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 barbár
lándzsa (#1331) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska
(#1287) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
* |
1 rubin mágusbot (#261)
|
|
12 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 bajnokok itala (#62) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka
(#27) |
|
4 hatalom kék itala (#58) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
10 hõsiesség itala
(#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
2 kalmárok itala
(#66) |
|
13 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
24 mátekel gomba (#21)
|
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
12 mézfû (#29) |
|
17 mitulen fû (#20)
|
|
6 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
15 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
6 sárga gyógyital (#61)
|
|
15 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
6 szemani gomba (#36) |
|
22 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
12 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
12 winropu moha (#22)
|
|
2 xita uborka (#39) |
|
5 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
44 ekinda haj (#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
1 kõtroll szem
(#274) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
39 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480)
|
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
2 patkányfog (#270) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
9 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szinaptikus
korbács (#266) |
|
14 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
12 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebesség
hosszúkardja #13467 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 376 arany (#1), 6 drágakõ (#2),
11 hamis arany (#809), 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481), 1 mandibula
(#157), 1 szójer csáprágó (#231), 2 tejfonál (#28), 1 yeti csont (#160),
1 duzzadt xenópete (#479), 2 elonotichlan (#31), 1 a remete sárga öve
(#12417), 1 molitár háj (#165), 1 kék köpeny (#1137), 3 barna manakõ
(#149), 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656), 1 oprasszum fókusz
(#300), 1 kerek pajzs (#1061), 1 óriási xenópete (#480), 1 a tudós kardja
(#11665), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123), 1 hosszúkard (#1317), 1 ónixgyûrû
(#1228), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 ragálygomba (#26), 1 javítás
itala (#108), 1 sötét mák (#23), 1 zöld manaital (#63), 3 xenópete (#278),
1 kék szem szimbólum (#260), 3 oprasszum sörte (#299).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OPRASSZUM FÓKUSZ (300. TÁRGY) Egy tömör, fehér gömb, tapintásra meleg,
ami igencsak furcsa egy tárgytól. Az oprasszum fókusz kis mértékben segíti
a lélekenergia felfogását, ahányszor egy csata során lélekenergiát nyersz
ki, plusz egy százalékot kapsz (függetlenül a lélekenergia mennyiségétõl
és a leölt lények mennyiségétõl). Ez vonatkozik a pszi csatában, tudati
kohézióval kinyert lélekenerigára is. A fókuszt nem kell KF-elni ahhoz,
hogy mûködjön. Nem eladható tárgy.
NAGYOBB TÛZSZALAMANDRA (215. LÉNY) Talán még emlékszel a tûzszalamandrára,
erre a tûz elemi síkjáról származó tûzgyíkra. A nagyobb tûzszalamandrák
ugyanennek a fajnak nagyobb, gyorsabb és erõsebb példányai. Megidézésükhöz
különleges mágia szükséges, ezért legfeljebb a piromancerek kísérõjeként
találkozhatsz vele - külön VD parancsot kiadni rá nem is érdemes.