Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lávacsiga
Küldd el képeslapként!
"Ez a folyékony lávaként kúszó, képlékeny lény természetesen a legtávolibb rokonságban sincs a békés csigákkal, az elnevezést mindössze alakja miatt kapta. Hihetetlen bár, de időről időre élet születik még a fortyogó lávatavak mélyén - és az esemény nagyságát még az sem csökkenti, hogy ezeknél a szüléseknél bizony mágia bábáskodik. A lávacsiga halálos ellenfél, nyálka helyett szétégetett sziklát hagy maga mögött, és gyilkos tűzcsóvával képes ellenfeleire támadni." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 10:14:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-131

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 131 Játékhét: 533
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 833
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 27. 8h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 28.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11807.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

kno 70 4 57 4 73 3 70. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az idézés szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 174.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

h 108 108. tárgy használata
Lenyelsz 1 javítás italát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

j 25481 24656 11665 13464 7123 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a teknõs sárgaréz nyaklánca újra használható. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a regenerálódás csepp fülbevalóját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a tudós kardja újra használható. Sajnálom, de nincs nálad 13464. tárgy. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a hatalom kõrisfa íja újra használható.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

kf 25481 24656 7123 bekészíted a 25481. tárgyat
Felveszed a teknõs sárgaréz nyakláncát. Felveszed a regenerálódás csepp fülbevalóját. Bekészíted a hatalom kõrisfa íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

kf 11665 100 bekészíted a 11665. tárgyat
A karmaidba veszed a tudós kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

kf 13464 109 bekészíted a 13464. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+17% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

ep 35 20 15 építed a 35. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 100 varázsponttal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj az alkímista labor megépítésében. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 140 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+54 arany.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy molitár hájat is.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (353. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 1. "A Dornodon által okozott világégést talán sohasem fogjuk kiheverni. Mindenesetre, ez a borzalmas tragédia egy új korszak és idõszámítás kezdetét jelentette, amelyet harmadkornak hívunk. A kronológiában Harmadkor 1. éve helyett egyszerûen csak 1. szerepel." - Treem.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el az idézés szakértelmet minimum 10-es szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Most egy darabig a feladatokat nem itt, a klánépületben kell kérned, hanem a mágustoronyban. Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál, aztán látogass meg minket ismét!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

k 238 472 473 303 6 29 kaland elvállalása
(238. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: bûz: 16.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus ûrt. A varázslat nem hatott rád. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán megúszta! (-10 vp.) Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. A warnök az arachnid sámán irányába megy. Jimmy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágikus ûr. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arhomad varangy megközelíti az arachnid sámánt. Jimmy az arachnid sámánt támadja. Az arhomad varangy az arachnid sámánt támadja. A warnök az arachnid sámánt támadja.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arachnid sámán és a warnök egymással harcolnak. Jimmy az arachnid sámánt támadja. Az arachnid sámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 75/0, a warnök: 0/10, az arhomad varangy: 57/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Elteszed a zsákmányt, ami 49 arany és 3 hamis arany. Az arhomad varangy kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A mutáns szójer sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Jimmy a mutáns szójer felé mozog. A mutáns szójer elindul a warnök felé. A warnök a mutáns szójer felé mozog. Jimmy a mutáns szójert támadja. A mutáns szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 53/0, a warnök: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, 50 arany és 2 hamis arany. Jimmy eszik. (+25% jóllakottság.)
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Nocsak, itt van valami: egy kék köpeny, egy hosszúkard és egy ónixgyûrû.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 1% lélekenergia.

(472. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 manapoid (#92) [aura: 10-es megszakítás.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elbájolást. Az 1. manapoid ellenállt a varázslatnak. (-20 vp.) Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid létrehoz egy megszakítás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid elmormol egy tudatrombolást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 3. manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tudatrombolás. A varázslat nem hatott rád. A warnök megközelíti a 3. manapoidot. Jimmy az 1. manapoidot támadja. Az 1. manapoid holtan terül el. A warnök a 3. manapoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A 2. manapoid sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A 2. manapoid holtan terül el. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. manapoid elvarázsol egy tudatrombolást. A varázslat nem hatott rád. Az arhomad varangy a 3. manapoidot rohamozza. Jimmy a 3. manapoidot támadja. A 3. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 162/0, a warnök: 40/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 46% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy kerek pajzs, 3 barna manakõ, 57 arany és 3 hamis arany. Megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+55% jóllakottság.)
(Feltételes idézés:) zöld manaitallal szerzel extra varázsenergiát. Visszanyersz 40 vp-t.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(473. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.

(303. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: 15-ös méretû 19-es szintû jobb mancs.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A sziklaóriás 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Jimmy a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás elindul a warnök felé. A warnök a sziklaóriás irányába megy. Jimmy a sziklaóriást támadja. A sziklaóriás és a warnök egymással harcolnak. A sziklaóriás holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 58/0, a warnök: 45/27, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 26%. A warnök táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 82 arany, egy könnyû pikkelyvért és a légzés harci nyílpuskája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.

(6. kaland:) Felkeresed a papot, és közlöd, hogy hajlandó vagy elcserélni a szemet. A pap mohón emeli a kezét, mire te:
- Türelem! Elõször hadd lássam a jutalmat.
- Öööö... Fiacskám, épp ez a probléma! Nemrégiben egy sötétlelkû torzszülött betört a kincstárunkba, és több értékes tárgyat is ellopott. A jutalmad is köztük volt...
- Semmi gond, majd kapok valami más varázstárgyat! - a pap a fejét rázza.
- Sajnálom! De van egy egyszerû megoldás: kutasd fel a torzszülöttet, szerezd vissza a kincseket, és akkor még további jutalmat is kapsz tõlünk. - hohó, egy kaland, ebben szívesen benne vagy! A pap a szimbólum után nyúlkál, de te elhessegeted - megkapja, ha a "jutalom" is elõkerült... A pap, aki közben Tenefal atyaként mutatkozik be, elkísér a csatornaszintre, ahhoz a lejárathoz, ahol a tolvaj lényt, az arachnid sámánt menekülni látták. Körbeszimatolsz.
[Nyomkeresés próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszas kutatás után parányi pókháló-foszlányokat találsz, és ezen a nyomon indulsz el. Tenefal biztosít, hogy a csatornaszint bejáratnál vár rád. Még utánad kiált.
- Um, a pók megmarta három társunkat, azonnal eszméletüket vesztették. Vigyázz magadra!
A nyomokat követve, egy sötét, feneketlennek tûnõ üreghez érsz. Egy póknak itt lemászni gyerekjáték, de mi lesz veled?
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres]
Nekilátsz, és óvatosan leereszkedsz az üregben, négy végtaggal kapaszkodva. Az út még így is minden erõdet és ügyességedet próbára teszi, milyen lesz ez visszafelé! Végül leérkezel a gödör aljára. Ez egy nagyobb üreg, és nagyot ugrasz ijedtedben, amikor megpillantod a földön kuporgó alakot! Azonban jobban megnézve látod, hogy nem egy félelmetes pók, hanem csak egy nyomorult orgling szolga. Szeme révetegen mered elõre, nem is vesz tudomást rólad. Szája folyton mozog, mintha rágna valamit. Elõször arra gondolsz, hogy egyetlen csapással kinyered belõle a néhány százaléknyi lélekenergiát, de aztán meggondolod magad. Számtalan járat vezet innét tova, nem biztos, hogy egyedül boldogulnál. Megrázod az orglingot.
- Hé, te torzszülött, ha kedves az életed, segítesz nekem! - az orgling azonban tovább bámul maga elé. Mi a fenét rághat, hogy így el van kábulva tõle?
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: sikeres]
Szagolgatod, vizsgálgatod, és végül ráébredsz, hogy egy undorító kábítószert, örökéjt használ, ami sötét mák és ragálygomba keverékébõl készül. Nagyon erõs szer, és nagyon gyorsan pusztítja a szervezetet. Nyomorult állat! Hogy bírhatnád engedelmességre? A válasz egyszerû: keversz neki még egy kis örökéjt! Persze, így, felszerelések nélkül nem lesz egyszerû a megfelelõ mixtúra elkészítése...
[Tárgyhasználat: 1 sötét mák]
[Tárgyhasználat: 1 ragálygomba]
Elõveszel egy morzsolóedényt, és hozzálátsz az örökéj elkészítésének. Az orgling szolga növekvõ érdeklõdéssel figyel.
[Varázsitalfõzés próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Az orra alá dugod a kész mixtúrát. Remegõ kézzel nyúl érte, te azonban elteszed a port.
- Mielõtt megkapod, orgling fatty, mondd meg nekem, merre laknak a pókok, póklények! - az orgling csak kétségbeesetten próbálja a port megkaparintani. Fellököd, és tovább kérdezgeted. Végül az orgling nyögdösni kezd, feláll, és int, hogy kövesd. Kanyargós járatokon vezet keresztül, végül elérkeztek egy folyosóhoz, amit sûrû pókháló szõ keresztbe. Elégedetten bólintasz, és odaadod a port. Az orgling mohón rágni kezdi, és vinnyog örömében. Te pedig bátran elõreindulsz. Hajtogatod, hessegeted a pókhálót, de az minduntalan beleakad a hajadba. Ocsmány egy hely! [Gyorsaságod itt nullának számít.] (-99 gyorsaság.)
Persze, mi mással is találkozhatnál egy pókhálótól ragacsos folyosóban, mint pókokkal? Ellenfeleid 2 óriáspók (#89) [aura: ügyesség: 7.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. óriáspók 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. óriáspók hörögve elterül. Jimmy a 2. óriáspók felé mozog. A 2. óriáspók a warnök irányába megy. A warnök a 2. óriáspók irányába megy. Jimmy a 2. óriáspókot támadja. A 2. óriáspók és a warnök egymással harcolnak. A warnök megtántorodik. A 2. óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 71/0, a warnök: 34/1, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Arhomad varangy 9. szintre lépett! Jimmy zabál. (+25% jóllakottság.)
Tovább nyomulsz, a barlang kiszélesedik. Mindent bevon a ragacsos pókháló, apró pókok másznak a ruhád alá, és kúsznak fel a lábszáradon. Milyen undorító! A barlangterem végében egy hatalmas alak mozdul. Felkészülsz a végsõ összecsapásra. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: 10-es méretû 24-es szintû csáprágó.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arachnid sámán a warnök felé mozog. Jimmy az arachnid sámán felé mozog. A warnök az arachnid sámán irányába megy. Az arachnid sámán és a warnök egymással harcolnak. Jimmy az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az arhomad varangy elindul az arachnid sámán felé. Az arachnid sámán és a warnök egymással harcolnak. a warnök kontaktmérget kapott. A warnök kileheli lelkét. Jimmy az arachnid sámánt támadja. Az arhomad varangy és az arachnid sámán egymással harcolnak. az arachnid sámán kontaktméreg áldozata lett. Az arachnid sámán hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/0, a warnök: 0/17, az arhomad varangy: 59/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut. Az arhomad varangy zabál. (+25% jóllakottság.)
Hiába a sok borzalom, mégis sikerült gyõzedelmeskedned! Felragadod a ládát, amely nyilván az ellopott kincseket õrzi. Sokáig piszmogsz a zárral, de képtelen vagy kinyitni! Visszatérsz Tenefal atyához.
[Tárgyhasználat: 1 kék szem szimbólum]
A pap lelkendezve fogad. Együtt nézitek át a láda tartalmát, és te kiválasztod a sok hulladék közül a legértékesebb varázstárgyat, ami a remete sárga öve. Végülis, nem kötöttél rossz üzletet... Elégedetten távozol. Csak utólag jut eszedbe, hogy még további jutalomról is volt szó. Na mindegy!
(+5 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [11 életpontot sebzõdsz.]
Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan. Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam, hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!" Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235) [aura: 6-os méretû 20-as szintû jobb csáp, 6-os energiaszívás.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A sörtés oprasszum 107 sebzést kap. (-10 vp.) Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A sörtés oprasszum megközelíti a warnököt. Jimmy elindul a sörtés oprasszum felé. A warnök elindul a sörtés oprasszum felé. A sörtés oprasszum és a warnök egymással harcolnak. A warnök megtántorodik. Jimmy a sörtés oprasszumot támadja. A sörtés oprasszum halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 93/22, a warnök: 0/21, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 36% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 6 drágakõ és egy oprasszum sörte. Jimmy eszik. (+25% jóllakottság.)
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve. Hány is volt eddig?
[Tárgyhasználat: 4 oprasszum sörte]
Diadalmasan felemeled az oprasszum sörtéket. A tudós elveszi õket tõled, és megvizsgálja.
- Á, köszönjük szépen! - nyúlnál értük, de õ zsebre rakja õket. - úgy tûnik, megvolt már a négy kísérlet, elegendõ eredményt gyûjtöttünk. Köszönjük szépen a konzultációs segítséget, Nicodem! Hálánk jeléül fogadd el a korábbi kísérletek eredményeképp született, és számunkra most már értéktelen prototípust, az oprasszum fókuszt! [ld. enc.]
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
[178 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

m 8 12 832 4443 1112 2114 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,12) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
(M 7,12) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben 9 liter womath tej és 5 zsák liszt 353 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 liter womath tej és 8 zsák liszt 264 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy liter womath tej?
Némi habozás után válaszolsz. [32] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 6,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (varázspontod maximális lett.)
(M 5,12) Irány nyugat! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A bundás yetit védi rezisztanciája. (-10 vp.) Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Jimmy a bundás yeti felé mozog. Jimmy a bundás yetit támadja. A warnök és a bundás yeti egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A bundás yetit védi rezisztanciája. (-10 vp.) Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás yeti holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 155/6, a warnök: 38/23, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 25%. Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont, 47 arany és 3 hamis arany. Jimmy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 5,13) Déli irányba mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,12) Észak felé mész a labirintusban. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,11) A folyosó északra tart. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 4,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította warnököt!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: a jég díszes köntöse, a jég nagy pajzsa, Enyészmester, a tolvaj malachit karkötõje, a jég márványamulettje, a ragadozó díszes karkötõje, a jég arany fejpántja, jégöv, az ellenállás vívótõre, a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság Gyémántja, a káosz sárkányának mellvértje, a jég díszes karkötõje, a túlélés aranyozott fülbevalója, a jég zangrozi csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz amulettje, a jég gyöngysor nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szerencsekõ, a bûz kõrisfa íja, az ellenállás aranyozott fülbevalója, aréna réz érme, fekete nadrág, a káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje, az elefánt márványgyûrûje, a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Winterfresh pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a nagyobb tûzszalamandra. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 5 5 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 6 8 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 10 10 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A xenomorf csecsemõ 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Jimmy elindul a xenomorf csecsemõ felé. A xenomorf csecsemõ a warnök felé mozog. A warnök megközelíti a xenomorf csecsemõt. Jimmy a xenomorf csecsemõt támadja. A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 85/0, a warnök: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 25%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.42).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 642 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 322 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.42). Ez a 131. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (15) / 4.95
[2] IQ: 15 (21) / 2.53
[3] ügyesség: 10 (12) / 1.40
[4] egészség: 14 (16) / 1.40
[5] mágia: 17 (30) / 10.79
[6] gyorsaság: 21 (20) / 2.92
[9] Méret/ép: 172 (173) / 173
Min. méret: 130
Barlangméret: 174
PONTJAID
Varázspont: 388 / 339
Képességpont: 67 / 59%
Hõsi pont: 146 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 842 / 256
Hírnév : 1929
Jóllakottság: 210%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (0)
Galetki gyõzelmek: 25 (0)
Torzsz. csaták: 996 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 891 (9)
Leölt torzszülött: 1499 (12)
Pszi csaták: 71 (0)
Pszi gyõzelmek: 40 (0)
Ájulások száma: 19 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 18 / 0.85 [15] regeneráció: 16 (20) / 9.87 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 11 (16) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 2.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0
[20] savimmunitás: 5 (6) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [24] rezisztencia: 6 / 0 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.80 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.45 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.94 [47] zárnyitás: 11 / 3.25
[48] mászás: 10 / 3.34 [49] rugalmasság: 9 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 3.62
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 10 (14) / 8.16 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 5.98 [55] szívósság: 12 / 0.60 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.60
[57] gyógynövények: 8 / 0.66 [58] nyomkeresés: 11 / 4.25 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 11 / 10.35 [61] pszi energia: 17 / 1.40 [62] lopás: 10 / 2.25
[63] éberség: 7 (5) / 0.50 [64] átokszórás: 7 / 0.30 [65] álcázás: 23 (25) / 0.96
[66] lopakodás: 9 / 0.39 [67] régészet: 9 / 0.37 [68] zene: 10 / 5.97
[69] tanulás: 7 / 2.15 [70] idézés: 5 (10) / 0.05 [71] javítás: 11 / 2.55
[72] építés: 12 / 7.99 [73] felderítés: 9 / 0.60    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06 [36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06
[42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18
[37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 2.24 [11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10
[48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 1.26 [10] energiatüske: 5 (9) / 2.26 [29] életszívás: 6 (10) / 0.12
[152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06 [17] gránitbõr: 2 (6) / 0.12
[13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06 [163] kineport: 3 (9) / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 9 (13) / 1.36 [146] kontakt.õseiddel: 5 (10) / 3.48
[158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.36
[35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1 [129] mentális robbanás: 9 / 0.68
[155] nagyobb erõpajzs: 4 (9) / 0.40 [38] parancs: 1 (6) / 0.06 [30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92
[131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.04 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96 [140] szellemkalapács: 24 (29) / 15.39
[176] szélpajzs: 8 (13) / 0.48 [132] tudati méreg: 12 / 0.98 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06
[14] vakító fény: 2 (6) / 0.24        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a sáskaharcos 84/56 198% 210% 15 / 2.98 harcol
[2] warnök 75/75 198% 210% 9 / 4.96 harcol
[3] arhomad varangy 76/76 198% 125% 9 / 0.44 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 35 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 150.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #75.
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 5 10 27; VI erõ:200% ép:35%; PV 5 6 4 3 1; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 5 100 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #21 (1. épület), #23 (8. épület), #32 (7. épület), #50 (20. épület), #431 (126. forduló), #403 (128. forduló), #330 (128. forduló), #353 (131. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az alkímista labor építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a légzés kék köpenye (#27687) 1 a légzés vassisakja (#27626) 1 a méreg kerek pajzsa (#24011)
1 a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 1 a remete sárga öve (#12417) * 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) * 1 az entek fekete csizmája (#9672)
1 csontmaszk (#1092) 2 díszes fejpánt (#1106) 1 díszes villámöv (#177)
3 fekete csizma (#1122) 1 káoszkígyó vért (#271) 2 kék köpeny (#1137)
2 kerek pajzs (#1061) 1 könnyû láncing (#1031) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
2 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062) * 1 Õsmágus köpenye (#322)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 1 sárga öv (#1167)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136) 1 vassisak (#1076) 1 zangrozi csizma (#1123)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz ezüst nyaklánca (#29082) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz istenének szimbóluma (#30924)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656)
1 a sav háromszögszimbóluma (#26862) 1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592)
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
1 a tûz csontamulettje (#22347) 1 amulett (#1195) 10028 arany (#1)
1 az egészség csontamulettje (#2997) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 1 csontamulett (#1197)
1 díszes karkötõ (#1242) 290 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) 1060 hamis arany (#809)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190)
3 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241) 4 márványgyûrû (#1226)
1 ónixgyûrû (#1228) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
20 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 9 fekete dukát (#218)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
2 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 õskõ (#8)
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838)
5 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 1 a tudás rövid tõre (#2202)
* 1 a tudós kardja (#11665) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 fogazott kard (#1318) 2 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
1 rövid tõr (#1302) 2 rozsdás kard (#131) * 1 rubin mágusbot (#261)
12 sziklarepesz (#13) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
8 bajnokok itala (#62) 7 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33)
8 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27)
4 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30) 10 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66)
13 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 24 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29) 17 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
15 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 6 sárga gyógyital (#61)
15 sárkányvirág (#32) 9 sötét mák (#23) 6 szemani gomba (#36)
22 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59)
12 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56) 12 winropu moha (#22)
2 xita uborka (#39) 5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 15 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
44 ekinda haj (#147) 20 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
15 káoszkígyó pikkely (#230) 1 khazdar taréj (#268) 1 kõtroll szem (#274)
2 lemúr hártya (#161) 39 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
11 õsi relikvia (#17) 2 patkányfog (#270) 10 pirgamit (#152)
2 ratifikátor agy (#236) 9 smaragd esszencia (#229) 2 szinaptikus korbács (#266)
14 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebesség hosszúkardja #13467 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 376 arany (#1), 6 drágakõ (#2), 11 hamis arany (#809), 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481), 1 mandibula (#157), 1 szójer csáprágó (#231), 2 tejfonál (#28), 1 yeti csont (#160), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 elonotichlan (#31), 1 a remete sárga öve (#12417), 1 molitár háj (#165), 1 kék köpeny (#1137), 3 barna manakõ (#149), 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656), 1 oprasszum fókusz (#300), 1 kerek pajzs (#1061), 1 óriási xenópete (#480), 1 a tudós kardja (#11665), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123), 1 hosszúkard (#1317), 1 ónixgyûrû (#1228), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 ragálygomba (#26), 1 javítás itala (#108), 1 sötét mák (#23), 1 zöld manaital (#63), 3 xenópete (#278), 1 kék szem szimbólum (#260), 3 oprasszum sörte (#299).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OPRASSZUM FÓKUSZ (300. TÁRGY)
Egy tömör, fehér gömb, tapintásra meleg, ami igencsak furcsa egy tárgytól. Az oprasszum fókusz kis mértékben segíti a lélekenergia felfogását, ahányszor egy csata során lélekenergiát nyersz ki, plusz egy százalékot kapsz (függetlenül a lélekenergia mennyiségétõl és a leölt lények mennyiségétõl). Ez vonatkozik a pszi csatában, tudati kohézióval kinyert lélekenerigára is. A fókuszt nem kell KF-elni ahhoz, hogy mûködjön. Nem eladható tárgy.



NAGYOBB TÛZSZALAMANDRA (215. LÉNY)
Talán még emlékszel a tûzszalamandrára, erre a tûz elemi síkjáról származó tûzgyíkra. A nagyobb tûzszalamandrák ugyanennek a fajnak nagyobb, gyorsabb és erõsebb példányai. Megidézésükhöz különleges mágia szükséges, ezért legfeljebb a piromancerek kísérõjeként találkozhatsz vele - külön VD parancsot kiadni rá nem is érdemes.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.